اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

از زوج‌های جوان، موفق و برتر درحوزه‌های مختلف والگو ساز ازدواج آسان تجلیل شد

همزمان با ایام خجسته سالروز هفته ازدواج؛
از زوج‌های جوان، موفق و برتر درحوزه‌های مختلف والگو ساز ازدواج آسان تجلیل شد

برگزاری عقد در فضای باز تهران

همزمان با ایام خجسته سالروز هفته ازدواج، در مراسمی در شهرستان خلخال از زوج‌های جوان، موفق و برتر درحوزه‌های ورزشی، اجتماعی، فرهنگی، قرآنی، هنری، کارآفرین والگو ساز ازدواج آسان تجلیل شد.

 


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورز و جوانان استان اردبیل، همزمان با ایام خجسته سالروز هفته ازدواج، در مراسمی در شهرستان خلخال از زوج‌های جوان، موفق و برتر درحوزه‌های ورزشی، اجتماعی، فرهنگی، قرآنی، هنری، کارآفرین والگو ساز ازدواج آسان تجلیل شد.

 


در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در سالن مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد اسلامی خلخال برگزار شد، رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان در سخنانی ضمن گرامیداشت این روز فرخنده، نسبت به آسیب‌های اجتماعی و پیامدهای سوء ناشی از افزایش سن ازدواج در بین جوانان جامعه هشدار داد.

 


سید ناصر میر مرسلی اظهار کرد: مشکلات اقتصادی، بیکاری، افزایش اجاره و خرید مسکن، تهیه لوازم خانگی مورد نیاز تشکیل خانواده از سویی و تشریفات زاید و اضافه عقد وعروسی از سوی دیگر مانع از ازدواج جوانان شده است.

 


دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان خلخال با تشریح برخی تلاش‌های صورت گرفته برای تشویق و ترغیب جوانان به امر مقدس ازدواج و تشکیل خانواده در این شهرستان اظهار کرد: واقعیت این است که راهکارهایی همچون افزایش سقف تسهیلات ازدواج و ارائه آن به جوانان به تنهایی پاسخگوی حل مشکل ازدواج جوانان نیست.

 


وی گفت: به نظر می رسد برای زمینه سازی ازدواج و تشکیل خانواده برای جوانان در آستانه سن ازدواج، در کنار ارائه تسهیلات ازدواج بسیاری از تشریفات زائد عروسی‌ها باید حذف و فرهنگ ازدواج آسان باید در جامعه نهادینه شود.

 


میرمرسلی اظهار کرد: در شرایط امروز بسیاری از زوج‌های جوان قادر به پرداخت تسهیلات دریافتی وام ازدواج نیستند و برخی اوقات به خاطر مشکل پرداخت اقساط و بدهی تسهیلات دریافتی، زندگی مشترک آنها در معرض آسیب و فروپاشی قرار می گیرد.

 


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال در ادامه ازدواج را سفارش قرآن و اهل بیت(ع) عنوان کرد و با تاکید بر لزوم تغییر نگرش خانواده‌ها به سمت ازدواج‌آسان اظهار کرد: تشریفات سنگین و هزینه بر عروسی، چشم هم چشمی و تجمل‌گرایی عامل خوشبختی زوجین و خانواده‌ها نیست و شروع زندگی زوجین با مراسم ساده و آسان، دوام وبقای زندگی مشترک را به دنبال خواهد داشت.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۶:۰۲ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

انتخاب بهترین باغ عکاسی/ چالشی مهم قبل از عروسی

انتخاب بهترین باغ عکاسی/ چالشی مهم قبل از عروسی

برگزاری مراسم عروسی ارزان

اعتدال

بدیهی است که تدارک دیدن برای برگزاری مراسم رؤیایی‌ترین شب زندگی‌تان برای شما دردسرهای زیادی به همراه دارد که شما را موظف به انجام کارهایتان به نحو احسنت می‌کند، تا در نهایت انتظار شما را از زیباترین شب زندگی‌تان برآورده کند و باعث شود همان‌قدر که باید از مراسم عروسی خود لذت ببرید.


از تهیه اقلام مقدماتی عقد و عروسی گرفته تا اجاره تالار، باغ تالار، باغ عکاسی و ... همگی در جهت تجملی‌تر برگزار شدن مراسم شما می‌باشد، چاره‌ای جز قبول کردن آن به عنوان تجمل گرایی ندارید، زیرا پیوند خوردن دل‌های عاشق عروس و داماد شب کمی نیست.

باور کنید همان‌قدر که این معیارها برای تجملی برگزار کردن مراسم شما حیاتی و مهم هستند ثبت آن‌ها هم به بهترین شکل ممکن مهم است، فراهم کردن شرایط با هزینه‌های سرسام‌آور تنها برای یک شب؟ منطقی نیست!

باور کنید یا نه در پایان رؤیایی‌ترین شب زندگی‌تان تمام کیک‌ها و غذاها خورده می‌شوند، لباس عروس شما آویزان در کمد حبس می‌شود، شمع‌ها آب می‌شود و تمامی بادکنک‌ها می‌ترکند؛ واقعیت تلخ است اما اگر شما برای کاهش هزینه به فکر به کار گیری عکاسی مبتدی و ارزان قیمت هستید، مطمئن باشید از آن شب برای شما تنها یک همسر باقی می‌ماند.

پس بیایید اهمیت بیشتری به لحظات زیبای زندگی خود بدهیم و باهم به مزیت‌های عکاس حرفه‌ای مراسم عروسی بپردازیم.

ساده بگویم مأموریت ما این است که در این مقاله شما را از انتخاب یک عکاس مبتدی و ارزان برای رؤیایی‌ترین و مهم‌ترین شب زندگی‌تان منصرف کنیم.

 

چرا باید عکاس حرفه‌ای برای مراسم عروسی خود انتخاب کنیم؟
همان‌طور که گفتیم اهمیت وجود یک عکاس حرفه‌ای مراسم عروسی در مهم‌ترین شب زندگی‌تان یکی از ملزومات کار می‌باشد، اما در ادامه می‌خواهیم مفصل‌تر به این مسئله بپردازیم تا شما هم با مزیت‌های این انتخاب آشنا شوید.

 

دانش عکاس حرفه‌ای با ارزش‌تر از دوربین گران قیمت است
قلم برای نویسنده، ماشین برای راننده، ساز برای نوازنده، میکروفون برای خواننده و... همگی ابزاری بی‌جان منتظر آدمی مستعد هستند که با دانش خود به هویت آن‌ها جان ببخشد، پس همگی آن‌ها بدون آدم‌های حرفه‌ای شیء بی‌جان و بی‌ارزش هستند.

با این تفاسیر دوربین گران قیمت معیار اصلی برای یک عکاس خوب نیست، عکاسان حرفه‌ای با تجربه و دانش خود حتی با ساده‌ترین دوربین‌ها هم قاب‌هایی را پدید می‌آورند که مات و مبهوت زیبایی آن می‌شوید.

نمی‌توان منکر ارزش کار عکاسان شد به دلیل این که آن‌ها تنها ضامن ثبت خاطرات بشر هستند، عکاس حرفه‌ای با در نظر گرفتن مکان، زمان، نور، شرایط و ... طلایی‌ترین صحنه‌ی ممکن را ثبت می‌کند تا شما بتوانید تا ابد از عکس قاب شده‌ی خود بر روی دیوار اتاقتان لذت ببرید.

هنر یک عکاس تنها در زمان ثبت عکس نمایان نمی‌‍شود بلکه هنر آن‌ها در ادیت عکس، ویرایش نور و ... هم ظاهر می‌شود که در نهایت به شما همان‌ عکس که مد نظر دارید را تحویل می‌دهد.

استخدام عکاس حرفه‌ای هزینه نیست، سرمایه‌گذاری است!
در میان زمانه‌ای که جان انسان‌ها هم گروی پول می‌باشد، بعضی چیزها در زندگی هر آدمی بوی احساس و عشق می‌دهد، که آن را با دنیا هم عوضش نمی‌کنند.

یادگاری‌هایی که فرق نمی‌کند عکس باشد که فیلم، چمدان باشد یا کیف، بزرگ باشد یا ریز؛ آن‌ها اموالی هستند که با عشق معطر شده‌اند، و آدم ها ناخواسته قدرشان را می‌دانند.

شب عروسی هر زوجی، شبی باشکوه می‌باشد که تمام عزیزان دور و نزدیک عروس و داماد آمده‌اند تا شکوه و زیبایی پیوند خوردن دل‌های عاشق شما را تماشا کنند، شما و عزیزانتان در شکوه این شب تنها نیاز به یک قاب زیبا دارید تا سالیان سال تبدیل به عکسی شود که با هر بار نگاه کردن آن‌ها روحی تازه به جان شما می‌بخشید.

با این تفاسیر کیک سه طبقه مهم‌تر است یا ثبت این خاطرات به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن؟ کیک سه طبقه هم مهم است ولی نه به اندازه‌ی انتخاب یک عکاس حرفه‌ای.

پس اگر به خاطر شرایط مالی اقدام به گرفتن یک عکاس مبتدی می‌کنید، مطمئن باشید این کار اشتباه است، به این دلیل که خیلی از خرج‌های دیگر تنها صرف تجمل‌گرایی می‌باشد که هیچ‌کدام ارزش خراب شدن خاطرات شما را ندارند.

شما فقط یک شانس دارید! ذوق لحظه‌ای یا افسوس همیشگی؟
بازار رقابتی در میان عکاس‌های عروسی بسیار زیاد است و همین‌طور انتخاب یک عکاس خوب از میان آن‌ها سخت‌تر؛ به این نکته توجه باشید که برای این شب باشکوه شما تنها یک شانس دارید، پس باید آن را مدیریت کنید تا با هر بار دیدن عکس‌های مراسم عروسی‌تان به جای ذوق بی‌مرز و زیبا، افسوسی غم‌انگیز از کیفیت بد عکس‌ها نخورید.

باور کنید سخت است خاطرات زیباترین شب زندگی یک فرد بشود آینه‌ی دق، که همگی زیر سر یک اشتباه است، پس تا دیر نشده اقدام به پیدا کردن عکاسی حرفه‌ای کنید.

 

حرفه‌ای انتخاب کنید تا حرفه‌ای نتیجه بگیرید
سابقه کم، عدم تجربه، حواس پرتی، رفتار غیر حرفه‌ای و... هیچ‌کدام بانی برگشتن حجم زیادی از عکس‌های شما از یک هارد سوخته نمی‌شوند!

رفتار حرفه‌ای به گونه‌ای است که تمام شرایط در نظر گرفته شود، و برای هر پیشامد مشکلی یک چاره‌ی منطقی در نظر گرفته شده باشد.

ترسناک است که تمامی خاطرات شما به دست تکنولوژی به قتل برسند و شما با عوض کردن ویندوز هم نتوانید به آن ها دست پیدا کنید، پس از آدمی کمک بگیرید که رفتارحرفه‌‎ای را آموخته باشد، به عنوان مثال در این شرایط بحرانی با بک آپ گرفتن از بروز چنین مشکل فاجعه‌ای خودداری کند.

ساده است، حرفه‌ای انتخاب کنید تا با شما حرفه‌ای برخورد کنند.

هشدار اشتباهات طبیعی که دستتان را به هیچ جا بند نمی‌گذارد را در سر داشته باشید، آن ها همیشه در کمین هستند.

تجربه‌ی عکاس حرفه‌ای مراسم عروسی، شما را زیباتر می‌کند
در زیبایی شما شکی نیست، اما مطمئن باشید این زیبایی مرزی ندارد، تکنولوژی می‌تواند زیبایی شما را دو چندان نمایش دهد.

از توانایی آن بهره‌مند شوید، حداقل در مهم‌ترین شب زندگی‌تان که همه چشمشان به شکوه و زیبایی شما است، عکاسی را انتخاب کنید که بلد باشد شما را در چه مواقعی زیباتر ببیند، تا همان موقع را برای قاب عکس شما شکار کند.

با عکاس مبتدی، خود را از لذت مراسم محروم نکنید
غرق در لحظه، اما نگران آینده! به شما حق می‌دهم، بزرگ‌ترین انگیزه و اشتیاق طلوع آفتاب صبح بعد رؤیایی‌ترین شب زندگی‌تان دیدن عکس‌ها و فیلم‌های مراسم عروسی‌تان است.

طعم خاطرات هیجان‌انگیز زیر زبان هر آدمی شیرینی می‌کند، این امر زمانی شیرین‌تر می‌شود که هم از کیفیت عکس‌های خود راضی باشید هم از مراسم خود لذت برده باشید.

درست است که عکس‌های فرمالیته در باغ عکاسی و یا باغ تالار بسیار زیبا و شکیل است، اما تا به حال به آدمی که غرق در شادی است و فارغ از فکر و خیال لبخند بر لبانش دارد دقت کرده‌اید؟

به جرئت می‌توانم بگویم زیباترین قاب صورت شما، پنهان در حواس پرت شدن به شادی با عزیزانتان می‌‍باشد، در لحظه زندگی کردن شوق زیادی در شما پدید می‌آورد و زمانی این حس زیباتر می‌‍شود که این اتفاق در شب عروسی شما باشد.

تردید نکنید دیدن این زیبایی می‌تواند شما را به وجد بیاورد، برای این کار کافی است عکاسی را برگزینید که در تمام طول مراسم مانند شکارچی حرفه‌ای منتظر شکار لحظات خاص از شما و عزیزانتان باشد.

عکاسی که از فرط اطمینان به آن در طول مراسمتان تنها به فکر خوش گذرانی باشید و خیالتان از ثبت خاطراتتان به بهترین شکل راحت باشد، هوشیار باشید که در غیر این صورت شبی پر استرس را سپری خواهید کرد.

باغ عکاسی و باغ تالار ایده‌آل، ضامن کیفیت عکس‌های شما
هرچقدر هم که عکس‌های شما در طول مراسم زیبا شود، کسی نمی‌تواند شما را از ثبت عکس‌های فرمالیته منصرف کند، زیبایی شما با اصول عکاسی و مدلینگ شما را خاص جلوه می‌‌دهد.

عروسی یا عقد فضای باز این امکان را به شما می‌دهد تا عکس هایی که ثبت میکنید تنوع بیشتری داشته باشند و لوکیشن های متعددی را داشته باشید.

توجه داشته باشید که در این امر هم، انتخاب عکاس حرفه‌ای می‌تواند به خاص بودن و یونیک بودن عکس‌‌های شما کمک فراوانی کند، اما در این موضوع معیارهای دیگری به نام باغ تالار و باغ عکاسی هم مطرح می‌باشد.

در عکس‌های فرمالیته شکوه و زیبایی چشم‌نواز عکس می‌باشد که مخاطب را مات و مبهوت عکس می‌کند. این شکوه در کنار زیبایی شما با فراهم کردن لوکیشنی لاکچری پدیدار می‌شود.

عمارتی مجلل، باغی با اصالت و سرسبز، اکسسوری‌های لاکچری و... همگی به سطح کیفیت عکس‌های شما کمک شایانی می‌کند.

همچنین در کنار مراسم اصلی عروسی شما می‌بایست به اهمیت مراسم عقد هم توجه داشته باشید، محیط سالن عقد برای ثبت لحظات مهمی مانند بله گفتن عروس می‌تواند تا حد زیادی بر کیفیت عکس‌های شما تأثیر گذار باشد.

این اطمینان را به شما می‌دهیم که هرچقدر در کیفیت ثبت خاطرات خود تجمل‌گرا باشید ضرر نخواهید کرد، در نهایت از این شب بزرگ سالمندان عاشقی می‌مانند که هر ورق از آلبوم عروسی خود را با کوه طلا هم عوض نخواهند کرد.

گاهی اوقات ارزش عشق بیش از پول است، صمیمیت عزیزان شما در مهم‌ترین شب زندگی‌تان را تا حد امکان با رقم معاوضه نکنید، نمی‌گویم نهایت امکانات را فراهم کنید اما کاری کنید که در آینده افسوس اشتباهات خود را نخورید.

با توجه به اهمیت لوکیشن در ثبت ایده‌آل خاطرات و مشغله‌ی کاری بسیار زیاد در روزهای برگزاری مراسم عروسی بدیهی می‌باشد که توان بازدید از تمامی تالارها، باغ تالارها و سالن عقدها را نداشته باشید، از این رو ما با تحقیق‌های بسیار در این زمینه سایت تالارکده را به شما معرفی می‌کنیم.

 

سایت تالارکده سال‌های زیادی است در زمینه‌ی مرجع خدمات عروس به معرفی تالارهای پذیرایی عروسی و باغ تالارهای تهران و کرج می‌پردازد و با به کارگیری تیمی حرفه‌ای و متخصص دست به گرد هم آوری تمامی تالارها، باغ تالارها، سالن عقد، باغ عکاسی و... در یک سایت زده است، شما با انتخاب سایت تالارکده با خیالی آسوده می توانید همزمان تمام باغ تالارهای عروسی زیبا و باشکوه در سطح شهر تهران و کرج و نیز باغ تالارهای پذیرایی مجلل و شیک را مشاهده کرده و با دیدن عکس‌های گوناگون از زوایای مختلف هم از محوطه بیرونی باغ تالارها و هم محوطه داخلی تالارهای پذیرایی، مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سخن آخر
همیشه در ذهن خود به این نکته توجه داشته باشید که مهم‌ترین معیار برگزاری مراسم عروسی، خوش گذشتن به شما در شب عروسی‌تان می‌باشد.

شب عروسی‌تان، شب شماست؛ با خنده‌های زیبای‎تان بدرخشید، از دیدن عزیزانتان در کنار یکدیگر لذت ببرید، این شب دیگر تکرار نخواهد شد!

در هیاهوی تجمل‌گرایی احتیاط کنید، اما حواستان به عواقب آن هم باشد.

ما در این مقاله تلاش کردیم به شما یکی از مهم‌ترین معیارهای برگزاری مراسم عروسی را معرفی کنیم، سعی ما بر این بود ذهن شما را برای انتخاب عکاس مراسم عروسی‌تان باز کنیم، امیدواریم توانسته باشیم شما را به سمت انتخاب درست هدایت کنیم.

از مشغله زیاد نترسید، با آن‌ها روبرو شوید و بهترین انتخاب را داشته باشید، آینده منتظر این است که شما از گذشته عبرت بگیرید، اما با انتخاب درست می‌توانید تنها شیرینی گذشته را در آینده بچشید

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۰:۱۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

تصویری جالب از سورپرایز حامد آهنگی برای جشن تولد ۴۲ سالگی اش

تصویری جالب از سورپرایز حامد آهنگی برای جشن تولد ۴۲ سالگی اش

ُسورپرایز تولد

شما نیوز

سورپرایز لاکچری همسر حامد اهنگی برای تولد شوهرش | بریز و بپاش همسر حامد اهنگی در رستوران لاکچری
حامد آهنگی مجری، کارگردان، استندآپ کمدین و بازیگر معروف ایرانی ۱۷ تیر ماه سال ۱۳۵۸ در بندر انزلی متولد شده است. حامد آهنگی با صفورا آغاسی ازدواج کرده و متاهل است، حامد آهنگی حاصل این ازدواج یک فرزند پسر است. وی دارای مدرک دکترای افتخاری بازیگری است. در قسمت زیر تصویری از سورپرایز جالب برای تولد حامد آهنگی در یک رستوران لاکچری را قرار داده ایم.

 

حامد آهنگی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

فکر نمیکردم بازم سوپرایز بشم وسط یه جلسه کاری کیک تولد اومد در کنار بزرگان سینمای ایران علی آقای سرتیپی، جناب محمدرضا صابری و آقای مصطفی احمدی عزیز ، احسان جان کریمی و بقیه دوستان

 

آثار هنری برجسته ایشان

حامد آهنگی نخستین بار ۷ دی سال ۱۳۹۵ در برنامه طنز خندوانه حضور یافت و به اجرای کمدی پرداخت که با استقبال عمومی خوبی همراه بود. در دور جدید مسابقه ادابازی خندوانه که در تابستان ۹۶ شروع شد ، حامد آهنگی با نصرالله رادش هم تیمی بود.


از آثار شاخص کمدین خندوانه می توان به جنگنامه غلامان ،شب هزار و یکم، نمایش های بانوآئویی و کلاه و هابیل و قابیل، مرگ یزگرد و مدرسه پیرمرد ها و اجرای استندآپ های جالب در کیش و در مراسم و جشن ها و جنگ کوروش در پردیس کوروش… اشاره کرد.

حامد آهنگی سابقه حضور در تلویزیون به عنوان بازیگر نقش دایی منوچهر در سریال بچه محل به کارگردانی احمد درویشعلی پور را هم در کارنامه خود دارد.

از بازیگران سریال بچه محل می توانیم به داریوش فرضیایی ، کمند امیرسلیمانی ، رامین ناصرنصیر ، نعیمه نظام دوست ، فرهاد بشارتی ، سوسن پروری ، امیرمحمد متقیان اشاره کنیم.

حامد آهنگی به همراه مبینا نصیری سابقه مجری گری در مسابقه شوتبال مردان و زنان که محصول شبکه نسیم است را دارد.

حامد آهنگی

از بازیگری تا نویسندگی حامد آهنگی

از سال 1380 تاکنون در جنگهای شبانه زیادی به عنوان استندآپ کمدین حضور داشت. نمایشهای کوتاه طنز زیادی را نوشته و کارگردانی کرده است مانند سفر پرماجرا ، کنکور ، ماهواره 1و2 ، کلاس درس ، داماد تصادفی ، منشی قلابی و ده ها نمایش دیگر.

مهاجرت حامد آهنگی به کیش

سال 1389 در 31 سالگی بعد از اجرای موفق در ویژه برنامه برترین های شبکه جام و جم که در شیراز برگزار می شد توسط یکی از خوانندگان به حمید خندان معرفی شد

 

حمید خندان حامد را برا اجرا به کیش برد و حالا از خرداد 1389 تا به الان با برنامه «شب های کیش» هر ماه در این جزیره بروی صحنه می رود.

حامد آهنگی

ازدواج حامد آهنگی و پسرش

حامد آهنگی در سال 1386 وقتی 28 ساله بود با صفورا آغاسی از بازیگران سابق تئاتر اهل گیلان ازدواج کرده است

این دو در یک کار مشترک باهم آشنا شدند و در نهایت با هم ازدواج کردند که ثمره این ازدواج تنها یک پسر بنام آراد متولد سال 1392 می باشد.

همکاری حامد آهنگی با صدا و سیما


در این سالها به دعوت خیلی از ارگان های دولتی وخصوصی جهت اجرای نمایش به شهرهای مختلف کشور سفر کرده است.

از سال 1381 همکاری خود را با صد او سیمای مرکز گیلان شبکه باران آغاز کرد و همزمان با اجراهای تاتر و جنگ در چند سریال ایفای نقش کرده است.

او علاوه بر بازیگر کار فیلمنامه نویسی کارگردانی و نمایشنامه نویسی نیز میکند.

حضور حامد آهنگی در خندوانه

حامد آهنگی نخستین بار 7 دی سال 1395 در برنامه طنز خندوانه حضور یافت و به اجرای کمدی پرداخت که با استقبال عمومی خوبی همراه بود. در دور جدید مسابقه ادابازی خندوانه که در تایستان 96 شروع شده است ، حامد آهنگی با نصرالله رادش هم تیمی است.

تیم مورد علاقه حامد آهنگی


حامد آهنگی: چون من بچه انزلی بودم و تو ملوان بازی کردم و خیلی از بچه ها مثل مازیار زارع ، پژمان نوری و آقای عزت اللهی پدر سعید عزت اللهی از دوستان من بودند خب ناخودآگاه یک حس و عرق خاصی به این تیم دارم. اینم بذاریم کنار همونطور که سپید رود برای رشتی ها خیلی مهمه خب ملوان هم برای ما اهمیت زیادی داره مثلا یه پدری موقعی که نماینده مجلس یا استاندار و می بینه نمیگه برای بچه هام کار پیدا کن ولی حتما میگه آقای نماینده به داد این تیم برس. ببینید چقدر ملوان برای این مردم با ارزشه .منم نمی تونم نسبت به این تیم که انقدر با خون و جون هم شهری هام آمیخته ست بی تفاوت باشم و به همین دلیل بین ۴ تا تیم ملوان و انتخاب کردم.

ازدواج و همسر حامد آهنگی

حامد آهنگی با صفورا آغاسی بازیگر سابق تئاتر ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج یک پسر بنام آراد که متولد 4 اردیبهشت 1393 است.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۰:۱۳ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

درخواست طلاق به خاطر نیمرو خوردن زیاد

درخواست طلاق به خاطر نیمرو خوردن زیاد

تشریفات شمال تهران


هموطن سلام

دیگر خسته و کلافه شده‌ام ۷ماه از عروسی مان می گذرد، اما همسرم یک‌بار هم غذا درست نکرده است. از بس نیمرو خورده‌ام دیگر حالم حتی از اسم این غذا هم به هم می‌خورد.

زن جوان که انگار از هوای گرم و فضای سنگین و پرتنش حاکم بر مجتمع خانواده کلافه شده بود با بی‌حوصلگی این طرف و آن طرف را نگاه می‌کرد و هر چند دقیقه نیز به داخل اتاق شعبه ۳۴ می‌رفت و از مدیر دفتر سؤال می‌کرد که آیا وقت رسیدگی‌شان شروع نشده است؟ سرانجام منشی با خواندن شماره پرونده آنها این زوج جوان را به داخل اتاق قاضی فراخواند.
به محض ورود به شعبه همسر این زن که انگار از او بی‌حوصله‌تر بود رو به قاضی گفت: حاج آقا بیچاره شدم، بدبخت شدم. از زندگی 27 ساله‌ام هیچ خیری ندیدم، فکر کردم ازدواج کنم زندگی‌ام خوب می‌شود اما اشتباه کردم این خانم حتی بلد نیست یک غذای ساده درست کند یا شاید هم بلد است و عمداً برای من درست نمی‌کند. دیگر خسته و کلافه شده‌ام ۷ماه از عروسی مان می گذرد، اما یک‌بار هم غذا درست نکرده است. از بس نیمرو خورده‌ام دیگر حالم حتی از اسم این غذا هم به هم می‌خورد.
قاضی عینک خود را از چشم برداشت و با اشاره به زن جوان گفت: دخترم حرف‌هایی که همسرت زد را قبول داری؟
وی با کمی مکث گفت: نه آقای قاضی اینها همه بهانه است. من خوب می‌دانم مشکل کجا است. همسرم با زنان دیگری ارتباط دارد و می‌خواهد با این بهانه مرا بد جلوه دهد و مجبور به طلاق کند.

قاضی گفت: یعنی شما در خانه غذا درست می‌کنی؟
- بله جناب قاضی البته شاید بعضی از غذاها را نتوانم درست کنم اما این طبیعی است. همه خانم‌ها که بلد نیستند همه غذاها را درست کنند.
شوهرش با کنایه گفت: تو فقط نیمرو بلدی درست کنی.
زن جوان با لحن تندی رو به شوهرش گفت: آره تو درست میگی اون دخترایی که باهاشون کافه میری اونا خوبن اونا خوب بلدن غذا درست کنند بدبختی و نداری و بیچارگی تو برای من است کافه و سینما رفتن برای آنها واقعاً متأسفم.
قاضی با شنیدن این حرف‌ها گفت: پسرم شغل شما چیست؟
- من یک بازاریاب هستم برای قرارهای کاری با مشتریانم به کافه می‌روم، نه برای خوشگذرانی اما همسرم فکر می‌کند من برای تفریح به آنجا می‌روم. کسی در زندگی من نیست ولی این خانم با توهماتش زندگی را برای من جهنم کرده، حسرت یک وعده غذای گرم و خوشمزه به دلم مانده است. من مرد سختگیری نیستم اما بعد از 7ماه زندگی مشترک این انتظار زیادی از همسرم نیست.
جناب قاضی باور کنید حق با من است، او اصلاً توجهی به زندگی مشترک ما ندارد یا مدام خانه مادرش است یا با دوستانش بیرون است من هم که از سر کار می‌آیم نه چای آماده است نه غذایی درست کرده و نه محبتی از سمت او می‌بینم.
من همش غذا را بیرون می‌خورم یا در شرکت یا خانه خواهر و برادرم هستم. خانواده‌ام دیگر متوجه شده‌اند و مدام می‌گویند مگر زنت بلد نیست غذا درست کند واقعاً خسته شده ام بهتر است طلاق بگیریم.
زن جوان که بغض گلویش را گرفته بود کمی آب خورد و گفت: این تو هستی که اصلاً توجهی به من نداری، خسته شد‌ه‌ام دیگر نمی‌توانم به این زندگی ادامه دهم اما تا آخرین ریال مهریه‌ام را از تو می‌گیرم. باید تمام ۶۰۰ تا سکه مهریه‌ام را بدهی.
قاضی پرونده که می‌خواست جدال لفظی این زوج را کنترل کند بین حرف آنها پرید و گفت: به این زودی حکم طلاق را صادر نمی‌کنم باید یک ماه به کلاس‌های مشاوره بروید اگر مشکلتان حل نشد آن وقت حکم طلاق را صادر می‌کنم. فعلاً بیایید این صورت‌جلسه را امضا کنید نوبت رسیدگی بعدی است.
نبود شناخت کافی، مسئولیت‌پذیری، بی‌توجهی به زندگی مشترک و تفکیک قائل نشدن بین زندگی متأهلی و مجردی، این روزها باعث شده زوج‌های جوان زیادی مثل این دو زن و شوهر جوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن دچار مشکلات زیادی شوند و طلاق را برای خود راه‌حل مناسبی بدانند.
زوج‌های جوان باید بدانند در زناشویی همه زوج ها مشکلات وجود دارد و آنها باید با تفکر، گفت‌و‌گو و از خودگذشتگی راه‌حلی برای مسائل خود پیدا کنند نه اینکه با بحث، توهین و قضاوت‌های بیجا مشکلات را پیچیده‌تر نمایند.
غذا درست کردن آنقدر موضوع بزرگی نیست که زن و شوهر بخواهند به خاطر آن درخواست طلاق بدهند. زوج‌های جوان اگر می‌خواهند زندگی خوبی داشته باشند باید از این مسائل حاشیه‌ای فاصله بگیرند و واقعیت زندگی مشترک را ببینند و ماهیت آن را به‌درستی درک کنند و با عشق و صداقت زندگی خود را بسازند.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۴:۰۰ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

افزایش قیمت خدمات تالار‌ عروسی قانونی است؟

افزایش قیمت خدمات تالار‌ عروسی قانونی است؟

 


خدمات عروسی

کارشناس مسائل حقوقی توضیحاتی درخصوص افزایش قیمت خدمات و مغایر با قرارداد منعقد شده در تالار‌ عروسی ارائه کرد.

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز خوزستان، ابوالفضل عطازاده با اشاره به افزایش قیمت موادغذایی در ماه‌های اخیر و افزایش هزینه خدمات در تالار‌های عروسی گفت: افرادی که از ماه‌های قبل نسبت به انتخاب غذا، نوع خدمات و پرداخت بیعانه اقدام کرده اند، پس از گذشت مدت‌ها ملزم به پرداخت ۳۰ تا ۴۰ درصد هزینه بیش از مبلغ تعیین شده در قرارداد با تالار می‌شوند.افزایش قیمت خدمات تالار‌ عروسی پس از انعقاد قرارداد قانونی است؟

 


وی افزود: مدیریت تالار قیمت اجناس را براساس مبالغ روز تعیین و تعداد زیادی قرارداد در این رابطه منعقد کرده است و در صورتیکه بخواهیم وی را ملزم به اجرای قرارداد کنیم، نه تنها خدمات دهنده سودی نخواهد برد، بلکه متضرر شده و احتمال ورشکستگی نیز وجود دارد.

 


عطازاده در پاسخ به این پرسش که "آیا می‌توان از مدیریت تالار به دلیل افزایش قیمت‌ها و مغایر با قرارداد منعقد شده شکایت کرد یا خیر؟ " می‌گوید: با توجه به قاعده فقهی نفی عُسر و حَرَج و نظریه تعدیل و با توجه به شرایط غیرقابل پیش بینی و پیشگیری، افزایش قیمت خدمات، قانونی و به حق است.

 


بیشتر بخوانید: برخورد با متخلفان افزایش قیمت خودسرانه کالاها

 


این کارشناس مسائل حقوقی در پایان گفت: باید توجه داشت که در چنین شرایطی مشتری می‌تواند قرارداد را فسخ کرده و مدیریت تالار نمی‌تواند مانع چنین اقدامی شود.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۸:۵۹ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

حرم مطهر رضوی گل آرایی و آذین بندی شد/‏پذیرایی‬ با بسته‌های متبرک

حرم مطهر رضوی گل آرایی و آذین بندی شد/‏پذیرایی‬ با بسته‌های متبرک

گل آرایی میز بله برون


هموطن سلام

در آستانه عید سعید قربان و برگزاری مراسم روح‌بخش دعای عرفه، حرم مطهر رضوی مهیای میزبانی از ارادتمندان حضرت ثامن‌الحجج (ع) است.


به مناسبت فرارسیدن دهم ذی‌الحجه؛ عید قربان و آغاز دهه ولایت، تمامی خادمان بارگاه ملکوتی رضوی در تلاش هستند با اتخاذ تمهیدات لازم و آذین‌بندی ویژه، این حریم قدسی بار دیگر به بهترین شکل ممکن پذیرای زائران و مجاورانی باشد که برای قرائت دعای پرفیض عرفه و اقامه نماز این عید بزرگ به حرم مطهر مشرف می‌شوند.

در این راستا، به همت ۳۴۰ نیروی اداره فرش حرم مطهر رضوی، علاوه بر رواق‌های حرم مطهر امام هشتم (ع)، صحن‌های مرکزی، پیرامونی و حریم حرم نیز برای برگزاری مراسم دعای عرفه فرش‌آرایی خواهد شد چنانکه در مجموع ۲۰۵ هزار مترمربع از اماکن متبرکه رضوی مفروش می‌شود. همچنین با توجه به حضور پرشور نمازگزاران عید قربان، فرش‌آرایی گسترده به این مناسبت انجام می‌شود.

همچنین به مناسبت این عید فرخنده، صحن و سرای رضوی چراغانی و آذین‌بندی شده است که این زیباسازی با نصب ریسه‌های جدید و پرچم‌های رنگی و کتیبه‌های مناسبتی ویژه دهه ولایت در آستانه عید غدیر خم بیشتر خواهد شد تا رنگ و بوی این اعیاد مذهبی، شورونشاط معنوی زائران را دوچندان کند.

گل‌آرایی بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) ویژه دهه ولایت نیز از جمعه ۱۷ تیرماه در آستانه عید قربان آغازشده و در گوشه و کنار این آستان مقدس به‌ویژه در جایگاه‌های برگزاری مراسم می‌توان شاخه‌ها و بوته گل‌های متنوعی را مشاهده کرد.

همچنین به همت معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی با توزیع ۲۰۰ هزار کیک و ۳۵۰ هزار بطری آب‌معدنی از شرکت‌کنندگان در مراسم دعای عرفه در صحن‌ها و رواق‌ها پذیرایی می‌شود.

دو چایخانه حضرت رضا (ع) در صحن کوثر و باغ رضوان نیز پذیرای ارادتمندان حرم ملائک پاسبان رضوی در شب و روز عید قربان است؛ علاوه بر چای متبرک، ۱۰۰ هزار لیوان شربت و ۱۰۰ هزار کیک از طریق نذورات مردمی و مشارکت خیران در این چایخانه‌ها توزیع می‌شود.

همچنین طبخ روزانه غذای متبرک در دو وعده ناهار و شام در مهمانسرای حرم مطهر رضوی هم‌زمان با عید قربان و آغاز دهه ولایت افزایش خواهد یافت.

تنظیف، شست‌وشو و ضدعفونی اماکن متبرکه رضوی به‌خصوص در سطوح و مکان‌های پرتردد به مناسبت برگزاری ویژه‌برنامه‌های عید قربان به‌طور شبانه‌روزی و مستمر زیر نظر کارشناسان بخش بهداشت در حال انجام است.

پیش‌بینی تأمین و توزیع اقلام مصرفی و رفاهی موردنیاز زائران و مجاوران از قبیل لیوان یک‌بارمصرف، صابون مایع، پلاستیک زباله و… نیز انجام‌شده است. همچنین ۵۰۰ هزار مُهر نماز جدید برای اقامه نماز عید قربان تهیه‌شده تا در مکان‌های برگزاری نماز در دسترس نمازگزاران قرار گیرد.

بخش صندلی چرخ‌دار و زائربرهای برقی حرم مطهر رضوی و تمامی دفاتر شبانه‌روزی این آستان مقدس ازجمله دفاتر پیدا شدگان و خدمات مادر و کودک، دفاتر امانات نقدی و اشیای ارزشمند، دفاتر امانات وسایل و تحویل صندلی چرخ‌دار امانی و همچنین پایگاه‌های فوریت پزشکی نیز با تقویت نیرو آماده خدمت‌رسانی به محبان این امام رئوف (ع) در روز عرفه و عید قربان است.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۹:۲۳ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

گل های کهنه به عروس و دامادها قالب می شود!

گفت و گوی گسترش نیوز با رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران؛
گل های کهنه به عروس و دامادها قالب می شود!

باغ تالار

 


رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه: برخی از تالار ها در انتهای باغ خود سردخانه های کوچکی درست کردند. گل مراسمی که تمام می شود را در این سردخانه های می گذارند و دوباره برای مراسم شب بعد استفاده می کنند.


اقتصاد
گل های کهنه به عروس و دامادها قالب می شود!
با شروع کرونا بسیاری از کسب و کارها تعطیل شد. کسبه با مشکلات زیادی در این مدت دست و پنجه نرم کردند که در نهایت خوشبختانه با کاهش موارد ابتلا به این بیماری شرایط به حالت قبلی بازگشت. هر چند که بسیاری از اصناف معتقدند حمایتی از آن ها در این مدت نشد اما همین که به روال قبل بازگشتند، خوب است. اما گویی مردم به آن شرایط عادت کردند و دیگر مراسم های زیادی را در شهر نمی بینیم حداقل با آن جلال و شکوه قبل! در این بین مشاغلی هستند که از بین رفتن مراسم ها برایشان مشکلات زیادی را به وجود آورده است که یکی از آن ها گل فروش ها هستند.

گسترش نیوز در خصوص میزان افزایش قیمت گل و گیاه در سال ۱۴۰۱ و وضعیت این صنف در بازار به گفت و گو با اکبر شاهرخی، رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران پرداخت.

خبر روز اخبار بورس قیمت دلار امروز
صبحانه محبوب کودکان چند؟
بورس در شهریورماه جان می‌گیرد؟
چه سهامی در بورس سودآوری خواهند داشت؟
اکبر-شاهرخی

شاهرخی در خصوص میزان تقاضا مردم برای خرید گل و گیاه با توجه به کاهش کرونا و برگزاری مراسم ها اظهار داشت: میزان تقاضا نسبت به سال گذشته بسیار کم شده است. هیچ خبری نیست و این خیلی بد است.

وی با اشاره به علت های کمبود تقاضا در بازار گفت: میزان تولید بالا رفته و در نتیجه قیمت گل ارزان است اما خریدار نیست. با وجود وضعیت اقتصادی مردم انقدر خرجشان زیاد است که به خرید گل نمی رسد.

گل چقدر گران شد؟
رئیس اتحادیه گل و گیاه پیرامون افزایش قیمت گل در سال جاری بیان کرد: قیمت رز حدود ۳ سال است که ۳۰ تومان است و افزایش قیمتی نداریم. تنها دو روز در سال روز مادر و پدر، افزایش قیمت گل و گیاه را مشاهده می کنید. هر چند که روز مادر و پدر و نوروز امسال افزایش قیمتی نداشتیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران همچنین گفت: افزایش قیمت در این دو مناسبت سال به دلیل کمبود است و چون امسال کمبود نداشتیم در نتیجه افزایش قیمتی نبود. زمانی که کرونا کم شد، گل بسیار فراوان بود. اما با شرایط فعلی عروسی ها، دورهمی ها و مراسم های مختلف کم شده است. دیگر مردم برای مناسبت های مختلف گل خریداری نمی کنند.

تالاری ها زرنگ شدند!
شاهرخی در خصوص تاثیر برگزاری مراسم های عروسی بر میزان فروش گل گفت: تالاری ها زرنگ شده اند. برخی از تالار ها در انتهای باغ خود سردخانه های کوچکی درست کردند. گل مراسمی که تمام می شود را در این سردخانه های می گذارند و دوباره برای مراسم شب بعد استفاده می کنند. در برخی موارد از گل یک مراسم تا یک هفته استفاده می کنند. الان شما به هر تالاری بگویید گل مراسم را خودم می آورم نمی پذیرد. این موضوع در صنف ما بسیار تاثیر دارد و از دو سو به صنف ما آسیب می زند؛ کاهش فروش و بیکاری افرادی که گل آرایی می کنند.

گل آرایی ماشین عروس
وی همچنین در ارتباط با گل آرایی ماشین عروس نیز گفت: برخی تالارها ماشین عروس را روی قرارداد خود دارند. گل فروش ها ماشین عروس بسیار کمی را درست می کنند. گل فروش های ما به دلیل رقابت با باغداران و تالارها قیمت های بسیار کمی دارند. در خصوص این موضوع با اتحادیه تالارداران صحبت کردیم و این مشکل حل نشده است.

گل های زییای اینترنتی که چشمانمان را خیره می کند
رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران در خصوص فروش گل در فضای مجازی اظهار داشت: فروش گل به صورت اینترنتی مشکلات ایجاد کرده است و بابت آن به اتاق اصناف شکایت کردیم که باید این روش فروش نیز زیر نظر اتحادیه باشد. هیچ یک از فروش گل های اینترنتی زیر نظر اتحادیه نیست. شکایت از این افراد به دلیل عدم کیفیت و تفاوت با عکس ارائه شده بسیار زیاد است اما کاری از دست ما بر نمی آید. مردم اگر از یک گل فروشی با جواز خرید کنند و شکایتی داشته باشند تنها با ارائه عکس قیمت گل را اعلام میکنیم. سپس گل فروش را به اتحادیه می آوریم تا بقیه پول گل را پرداخت کند و در صورت عدم پرداخت مغازه وی بسته می شود.

سبد های گل کنار خیابان
شاهرخی با توجه به افزایش گل فروشی های خیابانی در تهران به خصوص در مناطق بالا اظهار داشت: ما با شهرداری ها مشکل داریم. یکسری ماشین ها در مناطق بالای شهر به صورت دستفروشی سبد های گل می فروشند. شهرداری از این افراد پول می گیرد تا افراد در آن محل گل بفروشند. این گل ها کیفیت ندارد و از جوی آب کنار خیابان استفاده می کنند. تمام مغازه داران ما به علت استفاده از کولر گازی قبض برق سنگینی دارند تا گل ها خراب نشود. حالا روی ماشین گل می گذارند به نظر شما چیزی از این گل باقی می ماند؟ در نتیجه باعث بدنامی گل فروشان می شود چون هیچکس بیان نمی کند از دستفروش خرید کردند. ما فقط میخواهیم گل را بفروشیم و اگر این کار را نکنیم خراب می شود. در نتیجه گران فروشی نداریم و گل با کیفیت به مشتری ارائه می کنیم.

گل های مسیر بهشت زهرا
وی با اشاره به فروش گل ارزان قیمت تر در مسیر بهشت زهرا نیز بیان‌کرد: هیچ یک از گل فروش های این مسیر زیر نظر اتحادیه نیستند و باید عضو اتحادیه شوند هر چند که فروش آن ها تنها در ۲ روز آخر هفته است.

شاهرخی همچنین بیان کرد که خوشبختانه علاقه مردم به گل های ریشه ای بیشتر شده است و دیگر برای هدیه این گونه گل ها را انتخاب می کنند.

وضعیت صادرات گل
وی در خصوص وضعیت صادرات گل به کشور های اطراف گفت: بعلت اینکه قیمت گل در ایران از قیمت جهانی نیز ارزان تر است از صادرات آن استقبال میشود. کشور ما به عراق، اربیل ، بغداد، آذربایجان صادردت گل داشته است.

اتحادیه ها امضاء طلایی ندارند
رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران در پایان ضمن اعلام هزینه لازم‌برای احداث یک گل فروشی اظهار داشت: کمترین متراژ مورد نیاز برای فعالیت در این صنف ۱۲ متر است.‌ اگر فردی بخواهید مغازه احداث کند گل فروشی کمترین سرمایه را می خواهد.صرف نظر از اجاره که بستگی به منطقه آن دارد، فرد می تواند با ۳ میلیون تومان یک مغازه را پر گل و شروع به کار کند‌. برای گلفروشی نیاز به دکور خاصی نیست. همچنین لازم میدانم تا اعلام کنم، متراژ مغازه ها به اختیار اتحادیه ها نیست و اتحادیه ها امضاء طلایی ندارند.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۰:۲۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

رزرو بهترین باغ تالار در تهران با تخفیفات ویژه

رزرو بهترین باغ تالار در تهران با تخفیفات ویژه

باغ تالار مختلط شرق تهران

همشهری آنلاین

انجام مقدمات عروسی علاوه بر هیجان انگیز بودن ممکن است در برخی از موارد بسیار سخت و زمان‌بر باشد. یکی از مهم‌ترین امور در فراهم کردن مراسم عقد و عروسی رزرو بهترین تالار یا باغ تالار با شرایط هر فرد است.

 

باغ تالارهای زیادی برای برگزاری مراسم عروسی وجود دارند که زوج‌های جوان می‌توانند یکی از آنها را برای برگزاری این جشن باشکوه و به یادماندنی انتخاب نمایند.

همه زوج‌ها تمایل دارند این روز به‌یادماندنی به بهترین شرایط برگزار شود ازاین‌جهت یک برنامه‌ریزی مناسب و دقیق می‌تواند باعث شود تا استرس شما در مراسم عروسی کاهش‌یافته و در بهترین شرایط برای شما رقم بخورد که انتخاب باغ تالار در رأس امور قرار دارد.

باغ تالار

یکی از راه‌هایی که می‌تواند باعث شود تا به‌راحتی مجموعه دلخواه خود را بیابید استفاده از سایت تالارکده به نشانی است. این سایت با معرفی تالارها، باغ تالارها، سالن‌های عقد و دیگر خدمات دهندگانی عروسی کار شما را جهت یافتن مکان مناسب برای جشن عقد یا عروسی راحت نموده است. با جستجو در این سایت می‌توانید مکان مناسب و ایده آل خود را بر اساس نیاز، منطقه، سطح قیمت و دیگر معیارهای خود انتخاب نمایید.

برخی از این تالارها یا باغ تالارها تخفیفات ویژه‌ای را برای کاربران سایت تالارکده در نظر گرفته‌اند که این امر باعث می‌شود هزینه‌های شما جهت برگزاری مراسمی خوب و مناسب کاهش یابد.

شما می‌بایست مدت‌ها قبل از تاریخ مدنظر خود اقدام به برنامه‌ریزی برای جشن عروسی خود داشته باشید. این زمان ممکن است برای همه یکسان نباشد و برای برخی از افراد چند هفته یا برای بعضید چندین ماه به طول بیانجامد. اما بسیاری از کارشناسان و خدمات دهندگان مجالس بر این عقیده هستند که برنامه‌ریزی برای این جشن خاص به بهترین شکل حدوداً یک سال زمان می‌برد.

بهتر است یک سال قبل از برگزاری جشن عروسی توافقات اصلی انجام شود. در این مدت زوجین زمان لازم را دارند تا بهترین باغ تالار یا مکان ایده آل خود را بیابند و برای رزرو مجموعه دلخواه اقدام نمایند. درصورتی‌که تاریخ خاص مثل اعیاد مذهبی یا روزهای خاص مد نظرات است بهتر است در سریع‌ترین زمان تالار یا باغ عروسی دلخواه خود را رزرو نمایید. از سوی دیگر مذاکره با آتلیه عکاسی و انتخاب مکان و لوکیشن ایده آل برای عکاسی ممکن است زمان‌بر باشد. انتخاب یک آرایشگر حرفه‌ای و لباس عروس و دیگر امور زمان برو بوده و نیاز به‌وقت زیاد است.

چطور می توانید یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید؟
در درجه اول سعی کنید به جدول زمان‌بندی خود پایبند باشید. می‌توانید از یک شرکت خدمات دهنده مجالس عروسی کمک بگیرید و بخش اصلی برنامه‌ریزی عروسی خود را به آنها بسپارید. آنها با در اختیار داشتن بهترین باغ تالارها و لوکیشن های مختلف کلی امور را به بهترین شکل رقم می‌زنند و استرس شما را نسبت به برگزاری یک مراسم جشن عقد یا عروسی در تالار یا محضر عقد مناسب آسوده می‌نمایند. اما درصورتی‌که بودجه کافی جهت این امر ندارید می‌توانید وب‌سایت تالارکده که چک‌لیست کارهای عروسی را به شما می‌دهند مراجعه کرده و برنامه‌ریزی داشته باشید.

باغ عروسی تالار تهران

در ادامه به برخی از ویژگی‌های یک باغ تالار می‌پردازیم و دلیل این موضوع که چرا یک باغ برای مراسم عروسی مناسب است و چه نکاتی را باید رعایت نمود را موردبررسی قرار می‌دهیم.

فضاهای باز باغ تالار و لوکیشن های متعدد و زیبایی‌های طبیعی
طبیعت و فضای باز موجود در باغ تالار بسیار چشم‌نواز هستند. حسی که از طبیعت و گیاهان و منظره‌های سرسبز القا می‌شود با هیچ دیزاین و طراحی امروزی قابل قیاس نیست. این فضاها به‌صورت طبیعی دیزاین شده‌اند و با کمک اکسسوری های لوکس زیبایی بیشتری را در بر خواهند داشت. مهمانان شما هرگز در طول مراسم خسته نخواهند شد و از فضاهای تکراری مدرن در شهر دور شده و در این فضا لحظات خاص و زیبایی را سپری می‌نمایند.

روف گاردن ایده‌ای دیگر برای برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی

یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌تواند مراسم‌های عروسی و عقد خود را برگزار نمایید روف گاردن است. درصورتی‌که مراسم شما در فصول بهار و تابستان است استفاده از روف گاردن است. اگر مراسم شما یک جشن عقد است و تعداد مهمانان شما کم است بهتر است از سالن عقد روف گاردن استفاده نمایید. بادهای ملایم و پرتوهای نور خورشید، حس شادابی و ظرافت را به همراه خواهد داشت.

حال و هوای متفاوت در مراسم عروسی فضای باز باغ تالار
شاید بسیاری از زوج‌ها تمایل داشته باشند که مراسم عروسی آنها به شکل و شرایط خاص و متمایزی برگزار شود. استفاده از یک باغ تالار بهترین فرصت است برای اینکه خاطرات زیبا و خاصی را در این روز شیرین در اذهان مهمانان خود رقم بزنید. فضای خاص و بی‌نظیر باغ تالار با کمترین زحمت این حس را به مراسم شما می‌بخشد و باعث زیبایی‌های بیشتر مراسم شما می‌شود.

عروسی در بهترین باغ تالارهای تهران

در تهران فضاهای زیادی جهت برگزاری مراسم عروسی وجود دارد. باغ تالارها به دلیل وسعت و فضای سبز عموما در حومه تهران قراردارند. در حومه تهران، باغ تالارهای شهریار طرفداران زیادی را به خود اختصاص داهد است. از محدوده های اطراف تهران که باغ های زیادی را به خود اختصاص داده می توان به احمدآباد مستوفی نیز اشاره نمود.

ایرانی ها عاشق تفریح ​​هستند و یکی از چیزهایی که آنها را بسیار به وجد می آورد عروسی است. اما وقتی صحبت از سنت های عروسی می شود، ایرانی ها تشریفات زیادی دارند. با این حال، این سنت ها ممکن است از مکانی به مکان دیگر متفاوت باشد، اما بسیاری از مراحل یکسان هستند. مراسم عروسی در ایران سنت های زیادی دارد که خانواده ها باید به انجام آن توجه کنند. در این مقاله به صورت خلاصه این رسوم را بیان می کنیم.

بهترین باغ تالار

از خواستگاری تا عروسی

در همان مرحله اول خانواده داماد برای خواستگاری به خانه عروس می روند. با این حال، این شب خواستگاری ویژه سنت هایی دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. خانواده داماد باید با شیرینی و گل وارد خانه شوند. خانواده ها همدیگر را می شناسند و درباره آینده زوج جوان بحث می کنند. معمول است که فقط والدین و پسرشان برای خواستگاری یا گاهی با پدربزرگ و مادربزرگ نیز مراجعه می کنند. بسیاری از خانواده‌ها معتقدند که در مراسم خواستگاری یک بزرگ‌تر وجود دارد که از طرف خانواده داماد به نشانه احترام صحبت کند. در پایان، اگر پاسخ "بله" است، آن وقت است که کار واقعی شروع می شود. خانواده عروس خانواده داماد را به خانه خود دعوت می کنند تا در مورد ازدواج به طور جدی تر صحبت کنند. این مرحله بله برون نام دارد.

در مرحله دوم سنت های ازدواج افراد بیشتری دعوت می شوند. احتمالاً خاله‌ها و خاله‌های عروس و داماد در شب «بله برون» حضور دارند تا ببینند عزیزشان با چه کسی ازدواج می‌کند و درباره عروسی و آینده زوج صحبت کنند. در این سنت، مادر پسر انگشتری را به عنوان نماد تعهد به دختر می دهد.

بله برون یعنی "بله گرفتن قطعی از عروس خانم" است. «مهریه» از دیگر مواردی است که در این مهمانی به آن پرداخته خواهد شد. مهریه قولی است که داماد در صورت طلاق به عروس می دهد. معمولا مهریه از سکه های طلا یا خانه تشکیل شده است. هر دو خانواده بحث می کنند که چه تعداد سکه باید نوشته شود و چه چیز دیگری باید به عنوان یک برگه قانونی اضافه شود. این یک توافق بین خانواده ها است و باعث می شود خانواده عروس نسبت به آینده دخترشان احساس امنیت کنند.

تشریفات عروسی واقعی - دو نفر خواهند بود

در ایران دو مراسم معمول است. مراسم اول عقد نام دارد که در آن زوج جوان شرعاً زن و شوهر می شوند. این مراسم معمولا از ظهر تا شب برگزار می شود. آب میوه و شیرینی برای میهمانان سرو می شود و حداکثر ۵-۶ ساعت است. همچنین عاقد چند آیه از قرآن کریم را می خواند و از عروس می پرسد: آیا موافقید؟ سپس بعد از سه بار پرسیدن، عروس می گوید بله.

آوردن هدیه برای عروس به عنوان مهمان معمول است. این هدایا بیشتر شامل جواهرات طلا، پول یا سکه های طلا می شود. این مراسم مانند یک جشن نامزدی بزرگتر و رسمی تر است زیرا عروس و داماد اکنون به طور رسمی ازدواج کرده اند. با این حال، زندگی زناشویی از اینجا شروع نمی شود. در این مرحله فقط به هم نزدیک می شوند تا مدت بیشتری با هم باشند و برای مراسم عروسی واقعی آماده شوند.

عروسی – جایی که مرغ عشق ها سرانجام به خانه خود می روند

مراسم دوم، عروسی واقعی «عروسی» نام دارد. معمولا بعد از یک سال یا بیشتر از مراسم عقد برگزار می شود. حدود ساعت ۷ بعد از ظهر شروع می شود و بسته به نوع عروسی، مهمانان و فرهنگ خانواده ممکن است تا ساعات ابتدایی بامداد ادامه یابد. برخی از خانواده ها برای یک عروسی بزرگ با صدها نفر از جمله دوستان، خانواده ها و همکاران برنامه ریزی می کنند. آنها یک جشن بزرگ در تالار یا باغ تالار برگزار می کنند. اما برخی خانواده ها هستند که عروسی های کوچک را فقط با اقوام و دوستان نزدیک ترجیح می دهند. آنها برای یک مهمانی کوچک دور هم جمع می شوند.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۳:۲۰ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

خفن‌ترین عکس‌های مراسم نامزدی معرفی شد

خفن‌ترین عکس‌های مراسم نامزدی معرفی شد

 


برگزاری مراسم نامزدی

عکاسی هنری است که زیر شاخه‌های تخصصی فراوانی دارد و تعداد زیادی عکاس در سراسر دنیا در هر کدام از این زیرشاخه‌ها به فعالیت مشغولند.

 

به گزارش سایت طلا، عکاسی هنری است که زیر شاخه‌های تخصصی فراوانی دارد و تعداد زیادی عکاس در سراسر دنیا در هر کدام از این زیرشاخه‌ها به فعالیت مشغولند.

یکی از این زیرشاخه‌ها که شاید بسیاری بیشتر آن را حرفه و شغل بدانند تا هنر، عکاسی از مراسم عروسی، نامزدی و مانند این‌هاست.


موسسه جونباگ هر سال یک رقابت عکاسی برای انتخاب برترین عکس‌های مراسم و دوران نامزدی برگزار می‌کند و هزاران عکاس از سراسر دنیا برترین آثارشان را برای دیده شدن و مورد داوری قرار گرفتن به این موسسه ارائه می‌دهند.

با هم تعدادی از برترین عکس‌های رقابت امسال را مرور می‌کنیم با این امید که مورد پسندتان واقع شود.

1. عکاس این عکس زیبا و رمانتیک ارلاندو سوارز است. او به عنوان عضوی از موسسه عکاسی ویریدیان در آتلانتا در ایالت جئورجیا این عکس را گرفته است. بسیاری از مخاطبان این عکس را شبیه به عکس‌های سیاه وسفیدی دانسته‌اند که بعدها رنگی شده است. پس زمینه تیره و استفاده از تکنیک‌های خاص عکاسی به خوبی حس جدایی از دنیا و یکی شدن زوج جوان را به بیننده القا می‌کند.

 

2. عکاس این عکس مارسلا لِین است و او این عکس سحرآمیز را در منطقه فِیربنک در ایلات آلاسکای آمریکا گرفته است. سوژه عکس یا همان عروس و داماد آینده با وجود قرار گرفتن در خط مرکزی عکس، تنها بخش کوچکی از حجم عکس را اشغال کرده‌اند و عکاس با بهره‌گیری از زیبایی‌های طبیعی مانند شفق قطبی و آسمان زیبای آلاسکا، سحرآمیز بودن لحظه پیوند مرد و زن را به یاد بیننده می‌آورد.

 

3. این عکس اثبات کننده این نکته است که اگر برای هر کاری سراغ فرد متخصصِ آن کار بروید، از نتیجه راضی خواهید بود. عکاس بدون در اختیار داشتن مناظر طبیعی خارق‌العاده و یا حتی لباس‌های خاص و پس زمینه عجیب و غریب، عکسی گرفته که هربار چشمتان به آن بیفتد به یاد شیرینی عشق و طعم منحصر بفرد دوران نامزدی و آشنایی می‌اندازد. لِوانا سینتیا این عکس را در منطقه سینکرا گرفته است.

 

4. کریستی بوترایت از موسسه عکاسی استوری در اوکلاهاما این عکس زیبا را گرفته است. عکاس با بهره بردن از کمترین وسایل صحنه و در نهایت سادگی، یک قاب زیبا خلق کرده است.

 

 

5. این عکس محصول دوربین سیریانا سینگ و بن لِین از موسسه عکاسی تینتد است. تیم عکاسی با وجود حضور سوژه در نیوزلند و دسترسی به برخی از شوکه کننده‌ترین مناظر طبیعی، ترجیح داده قابی خلوت انتخاب کند و تاکید عکس را روی زوج جوان بگذارد.

 

6. یک عکس ساده و بی آلایش که به خوبی از عهده وظیفه‌ای که باید انجام می‌داده برمیاید. به نظرم ممکن نیست چشمِ فردی به این عکس ساده بیفتد و بی‌درنگ خاطرات شیرین دوران نامزدی و آشنایی در ذهنش زنده نشود. دورانی که شاد بودن، وسایل مورد نیاز فراوانی نداشت و نگاه به فرد مورد علاقه‌تان یا حس کردن سنگینی دستش روی شانه‌هایتان تمام چیزی بود که برای شاد بودن احتیاج داشتید. عکاس عکس اینا یاسینسکا از موسسه‌ عکاسی یاسینسکاست.

 

7. دورانی که برای از ته دل خندیدن فقط به یک موتور وسپای ارزان قیمت احتیاج دارید و البته فردی که از ته دل دوستش داشته باشید. این عکس نه پس زمینه خاص و ویژه‌ای دارد و نه نورپردازی عجیب و غریب، حتی اگر به لباس‌های سوژه‌ها توجه کنید متوجه خواهید شد که احتمالا در خانه همه ما چنین البسه‌ای پیدا خواهد شد. با این وجود کافی است نگاهی به لبخند زوج جوان بیندازید و بی‌اختیار لبخند بزنید. عکاس کالوین ستیاوان است و عکس در باندونگِ ندونزی گرفته شده است.

 

8. این بار عکاس نهایت بهره را از پس زمینه خاصِ باغِ نوگوچی در کالیفرنیای آمریکا برده است و دیگر خبری از سادگی و لبخند‌های از ته دل نیست. عروس و داماد حتی چهره‌ای جدی دارند تا در کنار منظره خاص و تصویر اسمان، شانس مشاهده یک عکس خاص را به ما بدهند.

 

9. عکاس این عکس آندره تِی است و عکس در منطقه هندوستان کوچک در کشور سنگاپور گرفته شده است. عکاس ایده متفاوت و مینی مالیستی برای ثبت عکس نامزدی داشته و با وجود پنهان بودن صورت سوژه‌ها، عکس از پس وظیفه تعریف کردن داستان یک عشق به خوبی بر میاید.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۵:۰۳ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

سورپرایز جالب فوتبالیست معروف بخاطر سالگرد ازدواج شان برای همسرش


سورپرایز جالب فوتبالیست معروف بخاطر سالگرد ازدواج شان برای همسرش

سورپرایز سالگرد ازدواج

سیمرغ

آلوارو موراتا به مناسبت دومین سالگرد ازدواجش سورپرایز جالبی برای همسرش در نظر گرفته بود

 


سورپرایز موراتا برای همسرش در دومین سالگرد ازدواج
رابطه عاشقانه آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکومادرید و همسرش آلیس کمپلو یکی از سوژه های داغ شبکه های اجتماعی است. این زوج در اینستاگرام به شدت فعال هستند و تصاویری از خودشان و رابطه شان برای هواداران به اشتراک می گذارند.

 


آلیس کمپلو امروز پیامی در صفحه اینستاگرام منتشر کرد. در این کلیپ موراتا و همسرش در حال صرف شام در تراس یک رستوران مجلل هستند هر چند که مشخص نیست که محل این رستوران در چه جایی قرار گرفته است.

 


در این ویدئو، موراتا از آلیس که در حال چک کردن موبایلش است، می خواهد که به دسته گل روی میز نگاه کند و آن را چک کند. وقتی که آلیس دسته گل را باز می کند، یک حلقه زیبا و یک یادداشت می بیند که روی آن نوشته شده است:"دومین سالگرد ازدواجمان مبارک."

 


آلیس به نظر می رسد با دیدن این هدیه کاملا شگفت زده شده است چرا که آلوارو دقیقا دو سال و یک ماه بعد از مراسم ازدواج، او را سورپرایز کرده است. موراتا در توضیح این پست در اینستاگرام نوشته است:" شاهزاده من." تا از همسرش تعریف کرده باشد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۶:۵۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)