اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

5 نکته طلایی در انتخاب سالن پذیرایی باغ تالار عروسی

5 نکته طلایی در انتخاب سالن پذیرایی باغ تالار عروسی

باغ تالار شرق تهران

ایلنا نیوز

اگر در شهر بزرگی همچون تهران زندگی می کنید قطعا می دانید که با وجود مناطق و محله های متفاوت در پایتخت پیدا کردن بهترین ها و مناسب ترین ها در خصوص برگزاری مراسم عروسی و ضیافت ها امری سخت و دشوار است مثلا اگر شما بخواهید بهترین باغ تالار عروسی لوکس چیتگر یا لوکسترین سالن پذیرایی بهترین باغ تالار عروسی گرمدره را در یک روز شناسایی کنید قطعا غیرممکن است چرا که برای پیدا کردن باغ تالار عروسی چیتگر یا رزرو تالار لوکس در چیتگر به زمان زیادی نیاز خواهید داشت اما سوال اینجاست که آیا واقعا راهی وجود دارد که ما بتوانیم به راحتی برای انتخاب بهترین تالار گرمدره یا بهترین باغ تالار چیتگر و.... اقدام کنیم؟

فارغ از اینکه شما قصد دارید در چه منطقه ی تالار عروسی یا باغ تالار را انتخاب کنید باید به ویژگی های یک تالار عروسی خوب دقت نمایید که در ادامه می توانید با آن ها آشنا شوید....

برای یک تالار پذیرایی خوب باید به ویژگی هایی از جمله مکان تالار، اندازه تالار پذیرایی، نورپردازی سالن، سالن غذاخوری تالار،تهویه مناسب تالار، دکوراسیون تالار، سیستم گرمایشی و سرمایشی تالار، امکانات و خدمات تالار، کیفیت غذا و نحوه پذیرایی تالار، تمیزی و نظافت تالار، سفره عقد عروس و داماد و گل آرایی سالن، سرویس بهداشتی و روشویی تالار، پارکینگ تالار، اتاق پرو و استراحت برای مهمان ها دقت نمایید.

معمولا بهترین باغ تالار عروسی لوکس در چیتگر و بهترین باغ تالار گرمدره یا بهترین تالارها در نقاط دیگر به این ویژگی ها دقت فراوانی داشته اند چرا که آنها نهایت تلاش شان را می کنند تا بتوانند یک شب به یادماندنی را برای عروس و دامادهای عزیز رقم بزنند.

قیمت بهترین تالارهای عروسی احمدآباد مستوفی

یکی از مهمترین مسئله هایی که عروس و داماد های عزیز به آن دقت می کنند و بسیار مهم می باشد قیمت تالار عروسی است؛ معمولا بسیاری از عروس و دامادها برای اینکه این مشکل را برطرف کنند مجبورند به همه تالارهای پذیرایی در شهر خود یا بیشتر آنها را به صورت تک تک سر بزنند تا بتوانند قیمت آنها را مطلع شوند که البته پس از اطلاع از قیمتها علاوه بر زمان‌بر بودن بلکه گاهی با قیمت‌های یکسان روبرو می‌شوند؛ اما با وجود مجموعه‌هایی همچون افرازتالار این مشکل برای شما وجود ندارد چرا که شما می توانید بر اساس محل زندگی خود تالار های مناسب و بهترین ها را انتخاب کنید مثلاً اگر به دنبال تالار لوکس در گرمدره یا قیمت اجاره بهترین باغ تالار عروسی احمد آباد مستوفی هستید به سادگی با یک کلیک با انواع تالارها با قیمت‌های مختلف آشنا شوید و برای رزرو تالار در گرمدره و.... اقدام کنید. شما با در نظر گرفتن میزان بودجه ی خود و مشاهده قیمت های بهترین تالارهای عروسی می توانید به راحتی اقدام به انتخاب نمایید.

 

استفاده از تالار عروسی یا باغ تالار چه مزیتی دارد؟

قطعا با انتخاب باغ تالار عروسی در چیتگر یا باغ تالار عروسی احمدآباد مستوفی یا باغ تالار عروسی گرمدره و.... شما می توانید از مزیت های بیشماری بهره مند شوید. بین تالارها و باغ تالار ها تفاوت هایی وجود دارد که می توان گفت اصلی ترین تفاوت ها در محل برگزاری مراسم میباشد. تالارها ساختمان هایی هستند مسقف و معمولاً فضای سبز ندارند ولی باغ تالارها بدون ساختمانی مسقف بوده که مراسم ها در باغ های زیبا و مزین شده برگزار میشوند.

در باغ تالارها و تالارهای عروسی امکانات مختلفی مهیا شده است که می توان گفت تهیه غذا، میوه و شیرینی، عکاسی و فیلمبرداری، گروه موسیقی، نورپردازی و... در آنها وجود دارد و عروس و داماد های عزیز می توانند با توجه به سلیقه خود از آنها استفاده کنند.

قطعا گرفتن مهمانی های بزرگ و شرکت در مجالس برای همه امری لذت‌بخش بوده اما یک فرد به تنهایی نمی تواند برنامه‌ریزی دقیق و کارهای مرتبط با عروسی مثل تهیه غذا، چیدمان دکوراسیون و.... را برنامه‌ریزی و اجرا نماید و به همین جهت برای راحتی این امر تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای آماده شده‌اند تا به افراد در برگزاری مهمانیها، عروسی ها و تشریفات مختلف کمک کنند و اصلی‌ترین مزیت‌های تالارهای عروسی و باغ تالارها سرویس پذیرایی آسان، تمیزی و نظافت، تسهیلات کامل، مشتری مناسب می باشد البته که شما از محیطی امن، قیمت مناسب، فضای مناسب و زیبا و بهترین گزینه برای برگزاری مراسم ها در شب بهره مند خواهید شد.

در هر صورت اگر میخواهید در هر منطقه از تهران بزرگ مثلا برای باغ تالار عروسی چیتگر یا شهرستان های دیگر برای انتخاب باغ تالار یا تالار عروسی اقدام کنید از مجموعه های بی نظیری همچون افزارتالار می توانید بهره مند گردید و به راحتی به شناسایی بهترین باغ تالار عروسی در گرمدره یا در هر نقطه ی دیگری بپردازید.

با افزار تالار آشنا شوید....

افراز تالار جز یکی از زیرمجموعه‌های افراز هلدینگ می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید هر گونه نیازی که در خصوص برگزاری یک ضیافت دارید به آسانی برطرف نمایید و این مجموعه به صورت تخصصی کار خود را در حوزه برگزاری ضیافت های متفاوت از جمله مراسم عروسی از سال ۱۳۹۵ شروع نموده است و همچنین می توانید در خصوص انتخاب بهترین تالار عروسی، سالن های آرایش، گروه موسیقی و.... از آن استفاده کنید.

آنچه که سبب می شود تا افراز تالار از دیگر مجموعه ها متمایز باشد، این است که شما در هر مکانی و تنها به واسطه اینترنت و با یک کلیک ساده می توانید نیازهای خودتان را در کوتاه ترین زمان ممکن در افرازتالار ببینید و نسبت به انتخاب بهترین ها اقدام کنید. شما به محض ورود به وبسایت افرازتالار با دسته بندی های متفاوت رو به رو می شوید که می توانید بر اساس استان ها و محل شهر و سکونت خود آن ها را انتخاب کنید و بهترین باغ تالار، آرایشگاه، گروه موسیقی، نورپردازی و غیره را در اطراف خودتان مشاهده نمایید.

 


دسته بندی های متفاوتی که در افراز تالار وجود دارد شامل آتلیه عکاسی و فیلمبرداری، آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی، باغ تالار عروسی، باغ تالار عروسی ارزان، باغ تالار عروسی ویژه، خدمات مجالس موسسه های تشریفاتی، دفترخانه های رسمی ازدواج، رنت اجاره ماشین، ظروف کرایه، گل فروشی گل آرایی و سفره عقد و مزون عروس میباشد.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۶:۳۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

چالش های انتخاب تالار و باغ تالار برای مراسم عقد و عروسی

چالش های انتخاب تالار و باغ تالار برای مراسم عقد و عروسی

باغ تالار جاجرود

اگرچه بسیاری از جنبه‌های عروسی مانند انتخاب مدل لباس و دسته‌گل عروس و یا چشم‌پوشی کردن از خرید کیک عروسی، کاملاً سلیقه‌ای و شخصی است، اما انتخاب محلی برای برگزاری مراسم عروسی مانند تالار یا باغ تالار اجتناب‌ناپذیر است. برگزاری مراسم عروسی بدون وجود محلی برای جمع شدن و جشن گرفتن میسر نخواهد شد.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، اگرچه بسیاری از جنبه‌های عروسی مانند انتخاب مدل لباس و دسته‌گل عروس و یا چشم‌پوشی کردن از خرید کیک عروسی، کاملاً سلیقه‌ای و شخصی است، اما انتخاب محلی برای برگزاری مراسم عروسی مانند تالار یا باغ تالار اجتناب‌ناپذیر است. برگزاری مراسم عروسی بدون وجود محلی برای جمع شدن و جشن گرفتن میسر نخواهد شد.

بااین‎‌وجود پیداکردن یک تالار مناسب کار آسانی نیست. ممکن است گزینه‌های زیادی برای انتخاب پیش روی شما وجود داشته باشد، اما برای این‌که بتوانید از بین گزینه‌های موجود بهترین انتخاب را داشته باشید، ادامه این مطلب را بخوانید.

عقد و عروسی

در این مقاله نکات کلیدی و مهمی که باید قبل از رزرو یک تالار برای برگزاری مراسم عروسیتان بدانید، آورده شده است.

ابتدا با یک برنامه‌ریز مراسم عروسی یا تشریفات مجالس مشورت کنید:
قبل از جستجو کردن برای رزرو یک تالار یا باغ تالار عروسی، بهتر است با یک فرد خبره در زمینه برنامه‌ریزی و تشریفات عروسی صحبت کنید. این فرد با ویژگی‌های که یک تالار عروسی خوب باید داشته باشد مانند چیدمان و دکوراسیون، خدمات، منوی شام و ... آشنایی بیشتری دارد، لذا می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید فضایی که بیشترین شباهت را به لوکیشن رؤیاییتان دارد، انتخاب کنید.

تالار یا باغ تالاری را انتخاب کنید که به تصورات ذهنی و رؤیاهایتان بیشترین شباهت را داشته باشد:
اگرچه ممکن است این موضوع بدیهی به‌نظر برسد اما بهتر است اشاره کنیم که حس زیبایی‌شناختی خود را در انتخاب تالار عروسی به‌کار بگیرید. اگر می‌خواهید یک مراسم عروسی مجلل و مدرن داشته باشید، تالارهای بزرگ و معروف را شناسایی کنید. ازطرفی‌دیگر اگر می‌خواهید عروسی خود را در فضای سبز برگزار کنید، باغ تالارها با فضاهای سبز و حوضچه‌های آب می‌توانند بهترین گزینه برای شما باشند.

قبل از رزرو تالار یا باغ تالار، تعداد نهایی مهمانان خود را مشخص کنید:
بهتر است قبل از انتخاب محل برگزاری مراسم عروسیتان، لیستی از افرادی که قرار است در مراسمتان حضور داشته باشند، تهیه کنید. ممکن است تالار مورد نظر شما برای تعداد مهمانانی که در نظر گرفتید، فضای کافی نداشته باشد یا بالعکس بیش از اندازه بزرگ باشد که در هر دو صورت با مشکل مواجه خواهید شد. بهتر است در مورد لیست مهمانان با خانواده خود مشورت کنید، زیرا ممکن است آنها افراد دیگری را که در لیست شما قرار ندارند، برای شرکت در مراسم عروسیتان دعوت کرده باشند. با این‌کار در بسیاری از هزینه‌های عروسی مانند هزینه ورودی افراد به تالار یا باغ تالار، صرفه‌جویی خواهد شد.

تالار عروسی سالن عقد

قبل از رزرو تالار بودجه‌ای که قرار است برای آن اختصاص دهید را تعیین کنید:
به‌خاطر داشته باشید که هزینه تالارهای مختلف به موارد متعددی بستگی دارد. درواقع هزینه‌ای که بابت رزرو تالار یا باغ تالار پرداخت می‌کنید تنها برای فضایی که در اختیار شما قرار می‌دهند، نیست. منوی غذای انتخابی، دکوراسیون، گل‌آرایی و سایر تزئینات سالن، نحوه چیدمان و دیزاین میزهای پذیرایی، وسعت سالن، گروه موسیقی و سایر خدمات کوچک و بزرگی که تالارها ارائه می‌دهند، در هزینه‌ای که از شما دریافت می‌شود، نقش دارند. بنابراین قبل از انتخاب این خدمات بهتر است بودجه خود را درنظر داشته باشید و براساس آن تالار محل برگزاری مراسمتان را انتخاب کنید.

برخی دیگر از بودجه هایی که ممکن است در مدیریت هزینه ها لازم باشد که برای آن هزینه کنید، انتخاب آتلیه و باغ عکاسی است. بهتر است جهت مدیریت هزینه های مراسم عقد و عروسی خود این نکته را نیز مد نظر داشته باشید.

نحوه دسترسی به تالار یا باغ تالار و مسیرآن را در نظر بگیرید:
قبل از رزرو تالار پذیرایی، مطمئن شوید که دسترسی به محل برای مهمانان راحت است و لازم نیست مسافت طولانی و پیچیده‌ای را برای رسیدن به تالار طی کنند. ممکن است محلی که برای برگزاری مراسمتان انتخاب کرده‌اید، خارج از شهر باشد؛ بنابراین بهتر است به‌همراه کارت دعوت، کروکی یا لوکیشن تالار را نیز برای مهمانان ارسال کنید تا برای رساندن خودشان به آن، دچار مشکل نشوند.

قبل از انتخاب تالار، مطمئن شوید که جای پارک مناسب برای مهمان‌ها وجود دارد:
مطمئناً شما می‌خواهید تجربه خوب و به‌یادماندنی را در ذهن مهمانان‌تان رقم بزنید. اگر محل برگزاری مراسم عروسیتان پارکینگ مناسبی نداشته باشد و مهمانان مجبور باشند ماشین خود را چند صد متر دورتر پارک کنند و پیاده به محل تالار بیایند و در پایان نیز این مسافت را مجدد با پای پیاده برگردند، قطعاً تجربه جالبی برایشان نخواهد بود. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب و رزرو تالار، از نزدیکی پارکینگ به محل برگزاری مراسم اطمینان حاصل کنید.

از مدیر تالار بپرسید که آیا می‌توانید از آشپز، طراح دکوراسیون و گروه موسیقی انتخابی خودتان استفاده کنید یا خیر:
بسیاری از تالارها منوی غذا، دکوراسیون سالن و گروه موسیقی اختصاصی خودشان را دارند و اگر این مکان‌ها را برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب کرده‌اید، ممکن است ‌مدیریت تالار به شما اجازه ندهد این موارد را از پکیج خدماتشان حذف و سلیقه شخصی خودتان را جایگزین کنید. بنابراین اگر این موارد برای شما حائز اهمیت است، بهتر است قبل از رزرو تالار در مورد محدودیت‌های این‌چنینی بحث و گفتگو کنید.

در طراجی دکوراسیون تالار ممکن است از اسپیس فریم استفاده شود که برخی از تالارها بعضی از مکان های تالار را با اجاره اسپیس فضاسازی کرده و تجهیز می نمایند.

تشریفات عروسی

در مورد بازه زمانی بین شروع و خاتمه مراسم سوالات خود را از مدیریت تالار یا باغ تالار بپرسید:
قبل از عقد قرارداد با تالار موردنظرتان محدودیت زمانی را تعیین کنید. ساعات خدمات‌رسانی بسیاری از تالارها از 19 تا نهایتاً 24 شب است و اگر شما ازجمله افرادی هستید که تمایل دارید مراسمتان تا سپیده‌دم ادامه داشته باشد، باید آن را با مدیریت تالار درمیان بگذارید. برخی از تالارها بر اساس قانون، مجوز این کار را ندارند اما برخی دیگر ممکن است در ازای دریافت مبلغ بیشتر، مدت زمان برگزاری مراسمتان را افزایش دهند.

قبل از انتخاب باغ تالار از نحوه مدیریت مراسم درصورت بارش باران مطلع شوید:
اتفاقات غیرمنتظره همواره بخشی از برگزاری مراسم‌ها به‌خصوص مراسم‌های عروسی هستند. یکی از این اتفاقات غیرمنتظره بارش برف و باران است که ممکن است کاملاً مراسم عروسی شما در فضای باز را تحت تأثیر قرار دهد و استرس زیادی را به شما و مهمان‌ها تحمیل کند. با درنظرگرفتن این موارد بهتر است قبل از اینکه تصمیم بگیرید عروسی خود را در فضای باز باغ تالار برگزار کنید، ابتدا وضعیت آب وهوایی محل برگزاری را در تاریخ مراسمتان چک کنید، سپس تمهیدات لازم در صورت بارش احتمالی باران را درنظر بگیرید. از مدیریت باغ تالار بخواهید در مورد تجهیزات و برنامه‌هایشان درصورت بارش احتمالی باران توضیحات مفصلی ارائه دهد. بسیاری از باغ‌تالارها دارای آلاچیق‌های سرپوشیده هستند و برخی نیز از اسپیس فریم و چادرهایی که مخصوص برگزاری مراسم در فضای باز هستند، استفاده می‌کنند.

تالار مورد نظرتان در روز برگزاری مراسمتان قابل رزرو باشد:
اگر قبل از انتخاب تالار، تاریخ برگزاری مراسمتان را مشخص کرده‌اید، باید توجه داشته باشید که تالار موردنظر در این تاریخ توسط زوج دیگری رزرو نشده باشد. بنابراین اگر مصمم هستید که مراسمتان را در تالار خاصی برگزار کنید بهتر است هرچه زودتر و از چند ماه قبل، برای رزرو کردن آن اقدام کنید.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۵:۱۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

همایش امدادگران هسته‌های جهادی در قزوین برگزار شد

همایش امدادگران هسته‌های جهادی در قزوین برگزار شد

اجاره سالن اجتماعات در تهران

خبر گذاری قران

همایش امدادگران جهادی هسته‌های جهادی امروز، ۷ شهریور در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور قزوین برگزار شد.

گروه های جهادی

 


محمدرضا بحرانی، مدیر گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان قزوین، در همایش امدادگران جهادی هسته‌های جهادی که امروز، ۷ شهریور در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار شد اظهار کرد: جهاد اباعبدالله(ع) باید سرلوحه کار گروه‌های جهادی باشد و خوشبختانه امروزه شاهد جریان‌های جهادی خوبی در کشور و استان قزوین هستیم.

 


وی افزود: در استان قزوین گروه‌های جهادی لبیک به فرمان رهبر انقلاب گفته‌اند و موفق شده‌اند تا گفتمان جهادی را عمومی‌سازی کنند. امروزه گروه‌های جهادی دست به دست هم داده‌اند تا به ولی‌نعمتان انقلاب خدمت‌رسانی کنند و استان قزوین پیشرو در این حوزه است در این گفتمان‌ها نقش مهمی دارد.

 


وی ادامه داد: در قزوین شاهد تعاملات خوبی در دستگاه‌ها در راستای انجام فعالیت‌های جهادی هستیم زیرا اقشار متفاوتی همچون کارمندان، پزشکان و مداحان به صورت خودجوش گروه‌های جهادی تشکیل داده‌اند.

 


بحرانی تأکید کرد: تمامی دستگاه‌های قادر به پشتیبانی باید کمک حال گروه‌های جهادی باشند تا جریان گسترده و فعال‌تری در حوزه جهادی رقم بخورد. کمیته امداد همواره یکی از دستگاه‌های پشتیبان گروه‌های جهادی است و هر زمانی که مشکلی وجود داشته این دستگاه حاضر در میدان کمک‌رسانی است.

 


مدیر گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: امروزه برای گروه‌های جهادی بار محتوایی و حقوقی تعریف شده است تا با ساماندهی گروه‌ها شماره حساب حقوقی در اختیار آنان قرار گیرد و بتوانند جذب خیر انجام دهند.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۸:۱۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

تشریفات عروسی در باغ و تالار، 7 نکته کلیدی

تشریفات عروسی در باغ و تالار، 7 نکته کلیدی

باغ تالار برای عروسی جدا

تیم تشریفات تالار یا باغ تالار خدمات قابل ارائه بی‌شماری به زوج‌های جوان ارائه می‌کند و به‌طورکلی در راستای حقیقت بخشیدن به رویای آنها در مراسم عروسی شان قدم برمی دارد.


به گزارش برنا، جاده زندگی به زیباترین بخش خود رسیده است و اکنون زمان جشن گرفتن آغاز مسیر زندگی مشترکتان است. سبی که همه ما مدت‌ها انتظارش را می‌کشیم و طبیعتاً می‌خواهیم آن را به بهترین و زیباترین شکل ممکن برگزار کنیم. بله، شب عروسی بدون شک و بی اغراق بهترین شب زندگی هر کسی است و زوج‌های جوان تمام تلاش خود را می‌کنند تا این شب مهم را به شبی به‌یادماندنی که در خاطره‌ها باقی می‌ماند تبدیل کنند. در راستای رسیدن به این هدف می‌توان از کمک دیگران به‌خصوص تیم تشریفات تالار و باغ تالارها که اختصاصاً در زمینه برگزاری مراسم‌های مجلل و لوکس فعالیت می‌کنند، بهره گرفت.

تیم تشریفات تالار یا باغ تالار خدمات قابل ارائه بی‌شماری به زوج‌های جوان ارائه می‌کند و به‌طورکلی در راستای حقیقت بخشیدن به رویای آنها در مراسم عروسی شان قدم برمی دارد. در این مقاله تلاش می‌کنیم شما را با خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات در مراسم‌ عقد و عروسی آشنا کنیم تا درصورت نیاز، متناسب با خواسته‌ها و بودجه‌تان بهترین خدمات را در شب عروسیتان دریافت کنید.

قبل از انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی که می‌تواند تالار یا باغ تالار باشد باید به چند نکته توجه داشته باشید. تالارها موظف هستند تا بهترین خدمات را مطابق خواسته و میل شما ارائه دهند. تیم تشریفات تلاش می‌کند تا در طول برگزاری مراسم همه مراحل مانند پذیرایی و سرو غذا، عکاسی مدلینگ و عروسی و فیلم برداری، گل‌آرایی و تزئین سالن، چیدن میزها و سفره عقد و ... به‌طور منظم و دقیق طی شوند و رضایت خاطر عروس و داماد، خانواده‌ها و مهمان‌ها فراهم شود.

 

خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات باغ تالارها عبارت‌اند از:
گل‌آرایی سالن یا محوطه مطابق سلیقه زوجین:
گل‌آرایی سالن برگزاری مراسم یکی از مهم‌ترین آیتم‌های یک مراسم زیبا و رویایی است زیرا جلوه باشکوهی به مراسمات عقد و عروسی می‌بخشد. البته توجه به طراحی و نحوه گل‌آرایی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. تیم تشریفات تالار با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه شما در این زمینه، تخصصی‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد تا نه تنها گل‌آرایی سالن با تازه و باطروات‌ترین گل‌ها انجام شود بلکه رنگ و طراحی گل‌ها با سایر اجزای سالم هارمونی و تناسب لازم را داشته باشد.

پیشنهاد و معرفی دی جی یا گروه موسیقی:
موسیقی در برگزاری مراسم‌های مختلف جشن و شادی به‌ویژه مراسم عقد آریایی و عروسی بسیار حائز اهمیت است. برای انتخاب گروه موسیقی باید به چند مورد توجه نمود. به‌عنوان مثال بهتر است برای لحظه ورودتان به تالار و اولین حضور دونفره عروس و داماد روی استیج و برای سایر مراحل جشن، آهنگ مناسبی انتخاب شود. یکی از خدمات مهمی که تیم تشریفات تالار ارائه می‌دهد، معرفی گروه موسیقی حرفه‌ای و تخصصی است که در حین اجرا تمامی موارد مهم از جمله دارا بودن ابزارآلات موسیقی مناسب، کیفیت مناسب صدابرداری و نکات ذکر شده را در نظر خواهند گرفت.

پیشنهاد یا انتخاب بهترین باغ و آتلیه عکاسی عروس:
تشریفات عروسی + تالار + باغ

آلبوم عکس‌های نامزدی یا عروسی یادآور روزهای خاطره‌انگیز زندگیتان است. بنابراین انتخاب تیم مجرب و حرفه‌ای در این زمینه که تجهیزات به‌روز و مدرن نیز در اختیار دارند، باید در اولویت امور پیش از مراسمتان قرار داشته باشد. یکی از وظایف تیم تشریفات برگزاری مراسم عروسی، انتخاب یک گروه موسیقی با تمامی این مشخصات است. به‌علاوه نکات دیگر از جمله انتخاب لوکیشن عکاسی و محل ضبط کلیپ عروسی نیز یکی از نکات حائز اهمیت است که تیم تشریفات در حین انتخاب گروه عکاسی عروس به تمامی این موارد توجه خواهد داشت.

تزئین میز پذیرایی از مهمان ها با استفاده از ظروف مجلل، شمعدان، گلدان و سایر اکسسوری‌ها:
ایجاد هارمونی بین تزئینات سالن، گل آرایی و چیدمان میزها یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در برگزاری یک مراسم عروسی باید به آن پرداخته شود. استفاده از ظروف شیک، شمع‎‌آرایی، استفاده از گلدان با گل‌های تازه و خوشرنگ، انتخاب رومیزی متناسب با تم مراسم و ... همگی از جمله خدماتی هستند که تیم تشریفات مراسم عروسیتان در نظر گرفته و اجرا خواهد کرد.

تهیه و سرو شام با استفاده از بهترین مواد اولیه و به بهترین شکل ممکن:
پذیرایی از مهمانان شامل چند بخش پذیرایی بدو ورود، سرو شام و پذیرایی پس از شام می‌باشد. پذیرایی بدو ورود مهمان‌ها معمولاً با سرو نوشیدنی که می‌تواند چای، نسکافه یا آبمیوه باشد به همراه شیرینی و سپس سرو میوه می‌باشد. شام عروسی نیز شامل پیش‌غذا، سالاد، نوشیدنی و غذای اصلی است و پس از شام نیز مجدداً نوشیدنی و دسر و کیک عروسی سرو می‌شود. ممکن است برخی از زوجین بودجه کافی برای پذیرایی از مهمان‌ها به این شکل را نداشته باشند، بنابراین تیم تشریفات مراسم عروسی تلاش می‌کند تا با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد برخی از آیتم‌های پذیرایی را حذف را اضافه کند و در عین حال رضایت مهمانان و رفاه آنها را نیز در نظر داشته باشد. علاوه بر این نظارت بر کیفیت مواد اولیه و تعیین میزان غذای تهیه شده برای جلوگیری از اسراف نیز از نکات بسیار مهمی است که تیم تشریفات حتماً به آن توجه خواهد داشت.

زمان‌بندی مناسب برای انجام تمامی مراحل و جلوگیری از بروز تأخیر و بی‌نظمی:
اگر امور مربوط به قبل از مراسم عروسی و امور حین برگزاری جشن را به تیم تشریفات تالار محول کنید، می‌توانید باخیال راحت از این روز لذت ببرید. زمان مناسب برای رزرو تالار و سالن آرایش عروس، زمان مناسب برای انجام خرید عروسی و دوخت لباس عروس، زمانبندی لازم برای شروع، ادامه و خاتمه مراسم همگی برعهده تیم تشریفات برگزاری مراسم عقد و عروسی است.

تهیه امکانات رفاهی برای مهمانان مانند پارکینگ مناسب، اطمینان از عملکرد صحیح سیستم سرمایشی یا گرمایشی سالن و ...:
پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که یک تالار یا باغ تالار باید ارائه دهد. ممکن است به دلیل مشغله‌های فراوان، عروس و داماد به این موضوع مهم که رفاه و آسایش مهمان‌ها را در پی خواهد داشت را از قلم بیندازند. قطعاً بیشتر مهمانان با خودروی شخصی خود به مراسم می‌آیند و اگر جای پارک مناسب نداشته باشند، با مشکل مواجه خواهند شد. از طرف دیگر باتوجه به فصل برگزاری مراسم عروسی، وضعیت آب و هوا و سردی و گرمی سالن مراسم می‌تواند آسایش مهمان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین با سپردن خدمات مراسم عروسیتان به یک تیم تشریفات حرفه‌ای می‌توانید مطمئن شوید رفاه مهمانانی که در مراسم حضور دارند از هر جهت تأمین است.

شاید ذهنیت زوج‌های جوان در مورد استفاده از خدمات تیم تشریفات تالارها، صرف هزینه‌های غیرضروری باشد؛ درحالیکه این دیدگاه کاملاً اشتباه است. به‌طورکلی مزیت بهره‌گیری از تخصص تیم تشریفات برای برگزاری مراسم‌ها، استفاده از تجربه و دیدگاه آنها در برگزاری مراسم‌های مختلف باتوجه به درنظر گرفتن متغیرهای مختلف از جمله میزان بودجه زوجین است. به‌عنوان مثال، تیم تشریفات سعی می‌کند با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد بهترین خدمات ممکن را به آنها ارائه دهد. بنابراین حتی اگر بودجه شما برای برگزاری مراسمی لوکس و لاکچری کلفی نباشد، تیم تشریفات با برنامه‌ریزی مناسب و با کمترین هزینه، سعی می‌کند تا شب عروسیتان بیشترین شباهت را به تصویر ذهنی‌تان داشته باشد.

تشریفات عروسی + تالار + باغ

یکی دیگر از مزیت‌های بهره‌گیری از تیم تشریفات آرامش خاطر و داشتن شبی بدون استرس، نگرانی و دلهره است. اغلب عروس و دامادها به‌خصوص عروس خانم‌ها روزها و شاید ماه‌ها قبل از برگزاری مراسمشان استرس نحوه برگزاری مراسم را دارند و بی‌اختیار نگران بی‌نقص بودن برگزار این شب مهم هستند. این نگرانی و استرس کاملاً طبیعی است اما ممکن است چه از نظر جسمی و چه روحی توان شما را تحلیل ببرد و درنتیجه در آستانه فرا رسیدن مهم‎ترین شب زندگیتان، در بهترین وضعیت جسمانی و روحی خود قرار نداشته باشید و نتوانید آن‌طور که باید، از این شب خاص لذت ببرید. تیم تشریفات باغ تالار با قبول تمامی مسئولیت‌ها، متعهد می‌شود که همه چیز مطابق میلتان انجام می‌شود و وظیفه برنامه‌ریزی و پیگیری تمامی کارهای پیش از برگزاری مراسم اعم از هماهنگی‌ها و تنظیم قراردادها و کارهای حین برگزاری مراسم را برعهده می‌گیرد. به‌این‌ترتیب دیگر نیازی به تحمل استرس بیش‌ازحد برای برگزاری مراسمتان نمی‌باشد و می‌توانید با خیال راحت از این شب مهم و خاطره‌انگیز لذت ببرید

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۸:۳۳ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

چگونه بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کنیم؟

بهترین تشریفات مجالس تهران

شما نیوز

انتخاب تشریفات مجالس عروسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و زوج های جوان همواره تمایل دارند تا مراسم آن ها بدون کم و کاستی برقرار شود.


اگر قصد انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید زیرا در این مقاله قصد داریم با پاسخ به سوال "چگونه بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کنیم؟" به شما در پیدا کردن بهترین تشریفات عروسی تهران کمک کنیم.


نکات انتخاب تشریفات عروسی تهران چیست؟
همیشه سوال " چگونه بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کنیم؟" سوال "نکات انتخاب تشریفات عروسی تهران چیست؟" را به دنبال خواهد داشت زیرا کسی که می خواهد بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کند باید بداند که به چه نکاتی توجه کند و همچنین بداند بهترین تشریفات عروسی دارای چه ویژگی هایی است که آن ها را از موسسات تشریفاتی معمولی متمایز می کند. در شهر تهران معمولا موسسات تشریفات مجالس بسیاری وجود دارند که همه وعده برگزاری مراسم ویژه را می دهند. وجود تعداد تشریفات مجالس بسیار موجب سردرگمی افراد می شود و مشکل انتخاب را سخت می کند.

در ادامه به برخی از نکات انتخاب تشریفات عروسی تهران اشاره خواهیم کرد.

خدمات و کترینگ غذا تشریفات عروسی: برای اجرایی کردن تمام برنامه هایی که برای مراسم عروسی خود دارید باید خدماتی را ارائه کنید حال تصور کنید اگر این خدمات حرفه ای و اصولی ارائه نشود چه اتفاقی خواهد افتاد؟
مسلما تمام برنامه هایی که برای برگزاری مراسم خود داشته اید با شکست مواجه خواهد شد به همین دلیل نیز تاکید همه افراد بر انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران است که خدمات تخصصی ارائه می دهد. پس اولین قدمی که باید در راستای انتخاب بهترین تشریفات عروسی بردارید بررسی کیفیت خدمات تشریفات عروسی است. البته در این میان نباید تنوع خدمات را نیز نادیده گرفت چرا که هر چه تنوع خدمات ارائه شده بیشتر باشد گزینه های بیشتری جهت انتخاب پیش و رو خواهد بود و در نتیجه شانس برگزاری یک مراسم منحصر به فرد نیز بیشتر خواهد شد.

انتخاب تشریفات عروسی با کترینگ عروسی حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که 60 درصد مراسم شما به نحوه پذیرایی از مهمان ها بستگی دارد. در نتیجه سعی کنید قبل از انتخاب تشریفات مجالس تست غذا و مراسم را انجام دهید تا از کیفیت کترینگ عروسی مطمئن شوید.

 

امکانات تشریفات عروسی: هر خدماتی نیاز به امکانات خاصی دارد پس زمانی که یک موسسه تشریفاتی ادعا می کند که خدمات متنوع و باکیفیتی را ارائه می دهد شما باید این سوال را از خود بپرسید که آیا امکانات لازم جهت ارائه چنین خدماتی را دارند؟
اگر تشریفات عروسی دارای امکانات متنوعی نباشد نمی توانید انتظار داشته باشید خدماتی را که می خواهید به نحو احسن دریافت کنید.

پرسنل و کادر خدماتی تشریفات عروسی: ارائه خدمات با کیفیت نیاز به مجری حرفه ای و متخصص دارد بنابراین از دیگر نکات مهمی که باید در انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران به آن توجه کنید میزان مهارت و حرفه ای بودن پرسنل و کادر خدماتی تشریفات عروسی است.
هزینه تشریفات عروسی: هر موسسه تشریفاتی بنابر خدماتی که ارائه می دهد هزینه متفاوتی دریافت می کند اما در برخی از مواقع هزینه ای که باید بپردازید یا کم تر از حد معمول می شود و یا بیشتر از آن چیزی که باید بپردازید؛ در نتیجه شما با بررسی و مقایسه خدمات، امکانات و هزینه با دیگر موسسات می توانید تشخیص دهید که آیا هزینه ای که باید بپردازید معقول است یا خیر. معمولا انتخاب تشریفات ارزان قیمت صحیح نیست چرا که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و موجب می شود آبرو شما در مقابل مهمان ها برود. فرض کنید غذا به همه نرسد و یا خدمات قابل قبول نباشد.
میزان موفق بودن در اجرایی کردن ایده های مختلف: ایده های متنوعی که از سوی عروس و داماد درخواست می شود باید بسیار حرفه ای اجرا شوند به همین دلیل نیز در حین انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران، کیفیت ایده های اجرایی تشریفات مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید. این روش به شما امکان تصمیم گیری سریع را می دهد که آیا می توانید این وظیفه بسیار مهم را بر عهده آن ها قرار دهید یا با این کار ریسک بزرگی را به جان می خرید؟
سابقه فعالیت و مدیریت آن: معمولا از سوی بیشتر زوج ها به این نکته توجه چندانی نمی شود اما سابقه فعالیت و مدیریت آن می تواند بیانگر نکات بسیاری باشد. یکی از نکات مهم در این باره این است که هر چه سابقه فعالیت بیشتر باشد مجموعه تشریفاتی با تجربه تر بوده و در نتیجه در ارائه خدمات بسیار حرفه ای تر و متفاوت تر از موسسات تشریفاتی که تازه فعالیت خود را آغاز کرده اند عمل خواهد کرد به همین دلیل نیز اعتماد به چنین موسسات تشریفاتی راحت تر خواهد بود.
نکته دیگر این است که زمانی یک تشریفات به بهترین تشریفات تبدیل خواهد شد که فرد مدبری مدیریت آن را به عهده بگیرد و تمامی برنامه ها، خدمات و... را نظم ببخشد و به خوبی مدیریت کند به همین دلیل نیز حتما باید به چنین نکاتی در حین انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران توجه کرد.

 

خدمات بهترین تشریفات عروسی تهران
خدمات بهترین تشریفات عروسی تهران فقط محدود به خدمات انگشت شماری نیست بلکه تمامی خدمات مورد نیاز زوج ها را به بهترین و باکیفیت ترین شکل ممکن پوشش می دهد به گونه ای که وقتی زوجی به این گونه موسسات مراجعه می کنند دیگر نیازی به مراجعه به مکان دیگری جهت تهیه و تدارک مقدمات مراسمشان نخواهند داشت. برخی از این خدمات عبارتند از:

معرفی مکان مناسبی برای برگزاری مراسم مانند باغ، تالار و...
دیزاین، گل آرایی، نورپردازی
موسیقی
طراحی سفره های عقد متنوع
آتلیه اختصاصی
کترینگ غذا و پذیرایی
معرفی مزون، آرایشگاه و پیرایش عروس و داماد
معرفی فروشگاه های معتبر جهت تهیه گیفت عقد، تهیه کارت دعوت و...
ماشین عروس و تزیین آن

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۰:۴۴ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

این خانم همسر دکتر احسان علیخانی است؟ | رونمایی از همسر مجری عصرجدید

این خانم همسر دکتر احسان علیخانی است؟ | رونمایی از همسر مجری عصرجدید
عکسی از احسان علیخانی در مراسم عروسی وایرال شد.

چگونه تشریفات عروسی با قیمت مناسب پرداخت کنیم

 


این خانم همسر دکتر احسان علیخانی است؟ | رونمایی از همسر مجری عصرجدید
به گزارش شمانیوز: احسان علیخانی متولد 15 آبان ماه 1361 در تهران اسـت. احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادر احسان علیخانی پرستار بازنشسته می باشد. احسان علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری روی آنتن رفت.سوال یاسین ۴ساله، کوچکترین فینالیست فصل سوم عصرجدید از احسان علیخانی در پشت صحنه و جواب علیخانی را در ادامه مشاهده کنید.

 

نام :احسان

نام خانوادگی :علیخانی

تاریخ تولد :1361/8/15

محل تولد :تهران

محل سکونت :تهران خیابان هروی

تحصیلات :فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران

تاهل :مجرد

 

احسان علیخانی

 

زندگی شخصی احسان علیخانی

 

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.

برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال 1379 با رتبه 770 با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال 79 با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه.

با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال 1380 بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است. سال 81 بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه 1 شد و در سال 82 خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد.

 

احسان علیخانی

 

احسان علیخانی در ویژه برنامه سال

احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل 94 را با عنوان بهار نارنج روی آنتن شبکه سوم سیما برد.در این ویژه برنامه احسان علیخانی میزبان چهره های معروف عرصه هنر و ورزش بود.

احسان علیخانی همانند سالهای گذشته با ویژه برنامه ماه عسل میهمان شبکه سوم سیما و خانه های مخاطبان شد. ماه عسل 94 با تغییر در دکور و همچنین شیوه دعوت میهمانان نوید جذابیت بیشتر و تازگی را در سری برنامه های ماه عسل میدهد.

ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و ... مجدداً در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد.

 

احسان علیخانی

 

اجرا و برنامه سازی احسان علیخانی :

عصر جدید «مجری و تهیه کنندهٔ برنامه» (شبکه 3)

عصر جدید «مجری و تهیه کنندهٔ برنامه» (ویژه برنامه سال تحویل 1398 شبکه 3)

بهار نارنج «مجری و تهیه کنندهٔ برنامه» (ویژه برنامه سال تحویل 1397 شبکه 3)

تهیه کننده فیلم سینمایی (بدون تاریخ، بدون امضاء) - 1395

ماه عسل (1386٬1387٬1388٬1390٬1392٬1393٬1394٬1395٬1396٬1397)

طراح، تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل (ویژه برنامه ماه رمضان شبکه سه) سال های 1392٬1393٬1394٬1395٬1396٬1397

سه ستاره «مجری و تهیه کنندهٔ برنامه» (ویژه برنامه انتخاب بهترین های تلویزیون در سال های 1394٬1395٬1396 از نگاه مردم)

سه ستاره (1393)

تهیه کننده و مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه از سال 1387 تا 1398

پشت صحنه (1391٬1392)

بهار نارنج (ویژه برنامه تحویل سال 1394)

دو نیمه سیب (1390٬1391٬1392)

جزر و مد (1384٬1385)

صبح آمد (1383)

صبح بخیر ایران

پسرای ایرونی (تابستان 1383)

قله های افتخار

باشگاه مهرورزان

تهیه کننده برنامه های محرمانه - عطر بارون – مثل هیچ کس – نور بالا – لطفاً ملاحظه شود

کارگردانی مستندهای شیخ بهایی – المپیاد فیزیک اصفهان

کارگردانی 2 دوره جشن سالگرد شبکه سه

کارگردانی 2 دوره جشن قهرمان قهرمانان

 

تصاویری از احسان علیخانی و مادرش

احسان علیخانی مجری جوان تلویزیون است که اغلب مخاطبان او را با اجرای برنامه ماه عسل می شناسند. مجری پرطرفدار برنامه ماه عسل از روزهای پایانی سال گذشته با اجرای برنامه استعدادیابی عصر جدید بعد از چند سال تغییراتی در شیوه برنامه سازی ایجاد کرد و توانست نظرات مثبتی از سوی مردم دریافت کند.

این مجری و تهیه کننده تلویزیون فرزند آخر یک خانواده شش نفره است که دو خواهر و یک برادر او ازدواج کرده اند و او همراه مادرش که پرستار بازنشسته است زندگی میکند.

احسان علیخانی از سال 86 اجرای برنامه ماه عسل را در شبکه سه سیما آغاز کرد و تا سال 97 ساخت این برنامه را در ایام ماه رمضان ادامه داشت.

مجری جوان تلویزیون در یکی از برنامه های ماه عسل پرده از راز مهمی در زندگی شخصی اش برداشت و در گفتگو با مهمان این برنامه گفت که فرزند طلاق است و پدر و مادرش از هم جدا شده اند.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۱:۴۸ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

6 نکته‌ی کلیدی در انتخاب زمان عروسی مناسب در باغ تالار

6 نکته‌ی کلیدی در انتخاب زمان عروسی مناسب در باغ تالار

باغ تالار ظرفیت پایین در تهران

 


پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار از لحاظ زمان‌بندی کمی از حساسیت بیشتری نسبت به عروسی در تالار برخوردار است، شما می‌توانید با رعایت چند نکته‌ی اساسی مراسم خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید.

بی‌شک هرچه به مراسم عروسی خود نزدیک تر می‌شوید، می‌بایست حواستان بیشتر به جوانب مختلف برگزاری بی‌نقص مراسم خود باشد، به دلیل اینکه با کوچک ترین اشتباه می‌توانید این شب رویایی را به کام خود تلخ کنید.

عروسی در باغ تالار، زمان‌بندی اصولی می‌خواهد! بی‌گدار به آب نزنید
شک نکنید زمان‌بندی درست اصولی از مهم‌ترین معیارهای برگزاری یک مراسم عروسی ایده‌آل و بی‌نقص می‌باشد، به طوری که عدم زمان‌بدی درست می‌تواند مراسم عروسی شما را منحل کند یا در بهترین شرایط مراسم شما آن مراسم عروسی دلخواه شما نشود.

به همین خاطر می‌باشد که تاکید می‌کنیم در چیدمان کارهای خود دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید مراسم خود را مجلل برگزار کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا به شما 6 نکته‌‌ی طلایی و اساسی را در جهت برگزاری بی‌‎نقص مراسم عروسی به شما بگوییم.

1.برای برگزاری مراسم عروسی ایده‌آل، تهیه تقویم از نان شب واجب تر است.
به شما تضمین می‌دهیم که انجام هر کاری با برنامه‌ قبلی و طراحی نقشه راه درست و اصولی نتیجه‌ای درخشان‌تر از انجام آن کار بدون برنامه‌ریزی برای شما دارد، برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار هم از این قاعده مستثنا نیست.

با طراحی یک تقویم اصولی تا حد زیادی از استرس خود بکاهید و در نهایت شبی رؤیایی و بدون دردسر را کنار عزیزانتان سپری کنید.

برای تهیه این تقویم پیشنهاد ما به شما این است که از 12 ماه قبل از تاریخ دقیق مراسم عروسی خود اقدام به طراحی این نقشه راه بکنید.

در ابتدا سعی کنید جوانب کلی برگزاری مراسم عروسی خود را زیر ذره بین ببرید؛ جوانب کلی عبارت‌اند از تعیین تاریخ دقیق برگزاری مراسم عروسی، تعیین بودجه کلی، تحقیق و انتخاب تالار یا باغ تالار مدنظر، انتخاب سالن عقد، باغ عکاسی و...

با این کار شما یک آرامش ذهنی کلی و یک دیده باز تر نسبت به مراسم عروسی خود دارید، برای قدم اول فوق‌العاده می‌باشد که این جوانب به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرند.

در قدم دوم که بهتر است از 11 الی 10 ماله قبل از تاریخ دقیق برگزاری مراسم عروسی باشد، شما می‌بایست یک فرد قابل اعتمادی را انتخاب کنید که از استرس و فشار کمتری نسبت به شما برخوردار باشد اما در عین حال دلسوزانه شما را در طی این مسیر همراهی کند.

با کمک آن فرد شروع کنید به خواندن مقالات درباره‌ی برگزاری مراسم عروسی و عقد، گیفت عقد و عروسی، خریدهای ضروری قبل از عروسی، بهترین باغ عکاسی عروس، کارت عروسی دیجیتال، سالن عقد و محضر عقد در شهر مورد نظرتان، بهترین تالارها و باغ تالارهای در دسترس و ...

پیشنهاد ما به شما مقالات سایت تالارکده می‌باشد، به دلیل اینکه همه‌ی جوانب این مسیر را به طور دقیق و متخصصانه مورد بررسی قرار داده است.

مطمئن باشید با این کار آشفتگی ذهنی به طور کامل از روی دوش شما برداشته می‌شود، حال شما نیاز به کمک عمومی دیگران ندارید و خود می‌توانید در ادامه این روند برای مراسم عروسی خود تصمیم بگیرید.

در قدم سوم که ترجیحاً 9 الی 7 ماه قبل از مراسم عروسی خود باشد، شروع به خریدهای ضروری قبل از عروسی کنید.

خریدهایی همانند حلقه، لباس عروس، کت و شلوار داماد، گیفت عقد و عروسی و...

5

با انجام این خریدها اولین قدم هیجان انگیز و رسمی برگزاری مراسم عروسی خود را برداشته اید، قطعاً با انجام این روش و تهیه تقویم انجام این کارها برایتان بسیار لذت بخش تر و بدون استرس تر خواهد بود و این خاطرات در ذهن شما به عنوان روزهای خوش و کم دردسر ثبت خواهد شد.

در قدم چهارم که 7 الی 3 ماه نزدیک به مراسم عروسی شما می‌‌باشد، می‌بایست تمرکز خود را در جزئیات مراسم عروسی خود ببرید به عنوان مثال ماشین عروس را انتخاب کنید، کیک عروسی را سفارش دهید، آرایشگر خود را انتخاب و هماهنگ کنید و ...

قطعاً در این روزها هیجان و استرس در شما بیشتر از روزهای اول می‌باشد اما شما با نقشه‌ی راه درست مقدار زیادی از استرس خود را مدیریت کرده‌اید اما مقداری از استرسی که در شما وجود دارد عادی می‌باشد و لازم نیست نگران آن باشید.

در قدم آخر که 3 ماه تا روز عروسی می‌باشد، دیگر می‌بایست به خودتان برسید تا در روز عروسی تا ظاهری بی‌نقص ظاهر شوید و از مراسم خود لذت ببرید.

برای افرادی که بدون نقشه راه دست به این کار میزنند 3 ماه آخر پر فشارترین روزهای برگزاری مراسم عروسی می‌باشد اما کسانی که از یک تقویم اصولی و درست استفاده می‌کنند از آرامش فکری بیشتری برخوردار هستند.

این قدم ها اگر پیوسته و منظم پیش بروند، ما به شما تضمین یک عروسی با شکوه و بدون دردسر را می‌دهیم.

2.آب و هوای بد، قاتل مراسم عروسی در باغ تالار شما است
شرایط بد آب و هوایی می‌تواند بیشتر از آن چه که فکرش را کنید باعث آسیب‌های بزرگ و دردسر ساز شود، برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و یا تالارهای فضای باز به دلیل سر باز بودن فضای خود بسیار تحت تأثیر شرایط جوی قرار می‌گیرند، به همین دلیل بسیار مهم است که شما چه زمانی را برای برگزاری مراسم خود انتخاب می‌کنید.

هوای ابری و بارانی، طوفان و گردوخاک، گرما و آفتاب شدید همگی خطراتی هستند که می‌تواند مراسم شما در معرض خطر قرار دهند.

از این رو در قدم اول سعی کنید قبل از عقد قرارداد و انتخاب روز دقیق عروسی شرایط آب و هوایی آن روز را بسنجید، با این کار شما احتمال بروز حادثه را تا حد زیادی کاهش می‌دهید.

در قدم دوم با مدیریت تالار قبل از عقد قرارداد صحبتی داشته باشید و شرایط را در مواقع اضطراری بسنجید.

به عنوان مثال باغ تالاری را انتخاب کنید که در مواقع باریدن باران مکانی را با ظرفیت مناسب اختصاص داده باشد که مهمانان شما هرچند در تایم کم به آن جا بروند تا باران بند بیاید.

یا در مواقع گرمای شدید از سیستم خنک کننده مناسبی استفاده می‌کنند که مهمانان شما در شرایط آب و هوایی آفتابی اذیت نشوند یا بالعکس در شرایط آب و هوایی سرد توانایی گرم نگه داشتن فضا را دارند یا خیر.

شما می‌بایست زمان‌بندی مراسم عروسی خود را طوری انجام دهید که در قدم اول با مشکل آب و هوایی مواجه نشوید و در قدم اگر با این شرایط مواجه شدید توانایی مدیریت آن را دارید یا خیر.

3.فرهنگ و عقاید خانواده‌ها در انتخاب زمان عروسی باغ تالار مهم است.
برگزاری مراسم عروسی در مناسبت‌های خاص از جمله مناسبت‌های مذهبی مانند عید غدیر، عید قربان و... و یا جشن‌های غربی همچون ولنتاین، کریسمس و... همگی ارتباط مستقیم با تفکر، عقاید و فرهنگ خانواده طرفین می‌باشد.

عقاید و فرهنگ هر خانواده‌ای قابل احترام است و پیروی از آن ها تا حدی می‌تواند در برگزاری با شکوه‌تر مراسم شما ارتباط مستقیم داشته باشد.

پس با توجه به تفکر خانواده طرفین می‌تواند مراسم خود را در مناسبت‌های خاص برگزار کنید.

4.تداخل زمان برگزاری مراسمتان را به سایر افراد چک کنید
بدترین اتفاق این است که در شب مراسم عروسی شما یکی دیگر از اقوام و یا دوستان شما تدارک برگزاری مراسم دیگری را چیده باشد، این عامل می‌تواند هم در کیفیت مراسم شما تأثیر بگذارد هم می‌تواند موجب به هم خوردن روابط میان طرفین شود.

در این مواقع سخت‌ترین انتخاب را مهمانان شما دارند که انتخاب کنند و کدام مراسم شرکت کنند، گاهی مواقع ممکن است کسانی که فکرش را هم نمی‌کردید مراسم دیگری را به مراسم شما ترجیح بدهند و در مهم‌ترین و حساس‌ترین شب زندگیتان شما را ناراحت و آزرده خاطر کنند و باعث شوند رؤیایی ترین شب زندگیتان به شما و اطرافیانتان خوش نگذرد و همین‌طور شما می‌بایست به تعداد دقیق مهمانانتان تدارک ببینید، اگر مهمانان شما از آمدن به مراسم شما منصرف شوند، به معنای واقعی شما تدارکات اضافه انجام داده‌اید و در نهایت هزینه اضافی موجب آزرده خاطر شدن شما می‌‍شود.

با این تفاسیر خیلی مهم است که با یک چک ساده، از عدم برگزاری مراسم‌های خاص در اقوام و آشنایان اطمینان حاصل کنید تا چنین مشکلاتی مواجه نشوید.

5.زمان رزرو سالن عقد و باغ عکاسی را از قبل مشخص کنید
دو مورد از اصلی‌ترین معیارهای ساختن خاطرات زیبا و شبی به یاد ماندنی رفتن به باغ عکاسی برای ثبت خاطرات و همین‌طور برگزاری مراسم عقد در سالن عقد مجلل و شیک می‌باشد، تداخل زمانی در این دو مورد می‌تواند موجب به هم ریختن مراسم شما شود، این اتفاق بارهای برای افراد مختلف به دلیل عدم زمان‌بندی درست و اصولی افتاده است.

بی‌شک برگزاری مراسم عقد در سالن عقد و یا محضر عقد مجلل و شیک می‌تواند در ساختن شبی رؤیایی به شما کمک به سزایی کند، بدیهی می‌باشد که شما در روزهای پرمشغله برگزاری مراسم عروسی وقت بازدید حضوری از سالن‌های عقد در دسترس را نخواهید داشت و از این رو احتمال انتخاب اشتباه زیاد می‌شود، همین‌طور باغ عکاسی شیک و مجلل در ثبت خاطرات شما نقش اصلی را ایفا میکند مهم است که شما این لحظات زیبا و این شب به یاد ماندنی را به بهترین شکل ممکن ثبت کنید.

ما با توجه به مشغله زیاد شما و نداشتن وقت کافی برای پیدا کردن سالن عقد، باغ عکاسی و همین‌طور تالار و یا باغ تالار ایده‌آل خود به شما سایت تالارکده را معرفی می‌‌کنید. شما در سایت تالارکده می‌توانید به مشخصات، قیمت منو، عکس از زوایای مختلف، امکانات، خدمات و ... تالارها، باغ تالارها، سالن عقد، باغ عکاسی و ... به راحتی دسترسی داشته باشید. و بتوانید با اطلاعاتی که از این سایت به دست می‌آورید بهترین انتخاب را داشته باشید تا شبی رویایی را برای خود و عزیزانتان بسازید.

6.از چند ماه قبل تاریخ مشخص شده را اطلاع رسانی کنید
حال که تمام جوانب از جمله آب و هوا، عدم تداخل با مراسم‌های اقوام و دوستان و... را در نظر گرفته‎‌اید، وقت این است که به همه زمان دقیق مراسم خود را اطلاع رسانی کنید.

قطعاً مهمانان شما هم نیاز به وقت کافی برای حضور در مراسم شما دارند، وقت آرایشگاه، خرید لباس و... برای مهمانان شما هم جز ملزومات کار است، پس با اطلاع رسانی دیر آن ها را شکه نکنید و سعی کنید به موقع اطلاع رسانی کنید.

6

همچنین اگر شما قصد دارید مراسم خود را در تعطیلات آخر هفته بگیرید، اطلاع رسانی هرچه سریع‌تر را در اولویت کارهای خود قرار دهید، به دلیل اینکه آخر هفته بهترین زمان برای تفریح و استراحت می‌باشد و ممکن است اقوام و آشنایان شما بدون این که از برگزاری مراسم شما آگاه باشند، تدارک سفر و یا برنامه‌‌ای مفرح را چیده باشند، پس این نکته را در نظر بگیرید و از حدود 8 ماه قبل از برگزاری مراسم عروسی خود به اقوام و دوستان خود اطلاع دهید و اقدام به پخش کارت‌های عروسی خود کنید.

سخن آخر
بی‌شک از اهمیت زمان‌بندی در برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار آگاه شدید، اگر به دنبال برگزاری مراسم بی‌نقص و باشکوه هستید رعایت کردن نکات بالا می‌تواند به شما کمک شایانی بکند.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۴:۱۲ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

برنامه ریزی عقد و عروسی در سالن عقد و باغ تالار را جدی بگیرید/ ۹ نکته کلیدی

برنامه ریزی عقد و عروسی در سالن عقد و باغ تالار را جدی بگیرید/ ۹ نکته کلیدی

باغ تالار عروسی ارزان قیمت

نو اندیش

اگر به دنبال انتخاب یک مکان مناسب برای عقد و عروسی مانند سالن عقد تالار یا باغ تالار برای برگزاری مراسم عروسیتان هستید، ابتدا باید سلایق خود و همسرتان را کنار هم قرار داده و سپس با توجه به اولویت‌هایتان مناسب ترین سالن عقد و تالار را برای برگزاری مراسم عروسی خئد انتخاب کنید. انتخاب یک سالن عقد شیک و مجلل را برای جشن گرفتن مراسم عقد نیز می‌تواند به همین صورت انجام شود.

اگر به دنبال انتخاب یک مکان مناسب برای عقد و عروسی مانند سالن عقد تالار یا باغ تالار برای برگزاری مراسم عروسیتان هستید، ابتدا باید سلایق خود و همسرتان را کنار هم قرار داده و سپس با توجه به اولویت‌هایتان مناسب ترین سالن عقد و تالار را برای برگزاری مراسم عروسی خئد انتخاب کنید. انتخاب یک سالن عقد شیک و مجلل را برای جشن گرفتن مراسم عقد نیز می‌تواند به همین صورت انجام شود.

 

برنامه ریزی عقد و عروسی در سالن عقد و باغ تالار را جدی بگیرید/ ۹ نکته کلیدی

 

تصور کنید در فضای سبز و پر از گل‌های رنگارنگ یک باغ تالار یا در فضای بسیار مجلل با یک معماری بی‌نظیر یک تالار بهترین روز زندگیتان را به همراه عشقتان جشن می‌گیرید و خاطرات این روز به یادماندنی را برای همیشه در چنین مکان زیبایی جاودانه می‌کنید. چه چیزی می‌تواند از این زیباتر باشد؟

 

 

تالارها یا باغ تالارها معمولاً در حومه یا حاشیه شهرها ساخته می‌شوند و گزینه‌های هیجان انگیز بی‌شماری را برای زیباتر کردن شب عروسیتان در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

فضای زیبا، لوکس و مجلل، اتمسفر صمیمی، صرف شام با منویی متنوع حاوی غذاهای سنتی و فرنگی، پذیرایی از مهمان‌ها با انواع دسرها و نوشیدنی‌های گرم و سرد، گل‌آرایی، شمع‌آرایی، آتش بازی، نورپردازی، امکان اجرای موسیقی زنده، پارکینگ ویژه مهمان‌ها، همه و همه از جمله امکاناتی هستند که تالارها و باغ تالارها در اختیار زوج‌ها قرار می‌دهند. تنها کافی است بر اساس بودجه و سلیقه تان مناسب‌ترین انتخاب را از این بین داشته باشید.

 

اگر می‌خواهید بدانید که از بین تالارها و باغ تالارهای بیشماری که وجود دارند و هر یک خدمات ویژه و اختصاصی خود را ارائه می‌دهند، کدامیک برای شما مناسب‌تر هستند تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

به هنگام انتخاب یک مکان مناسب برای برگزاری مراسم عقد یا عروسی باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

 

هزینه برگزاری مراسم عقد یا عروسی در سالن‌ عقد یا تالار:

هزینه رزرو یک تالار یا سالن عقد، اغلب مهم‌ترین عامل در تعیین بودجه هزینه کلی مراسم است زیرا بیشترین بودجه در برگزاری مراسم عقد یا عروسی به رزرو تالار یا باغ تالار اختصاص دارد. این موضوع معمولاً به نوع تالاری که انتخاب می‌کنید، خدماتش، وسعتش، مکان و دسترسی آن بستگی دارد. برای صرفه جویی در هزینه ای که به انتخاب یک تالار اختصاص داده‌اید می توانید چند نکته را در نظر بگیرید. به عنوان مثال می‌توانید منوی غذایی ساده‌تری انتخاب کنید. به عبارت دیگر درصورتیکه منو شامل دو نوع غذا باشد می توانید یک مورد را به دلخواه خودتان حذف کنید. حتی می‌توانید از پیش غذا یا دسر نیز صرف نظر کنید. به این ترتیب هزینه‌های برگزاری مراسمتان به مراتب کاهش می‌یابد. همینطور می‌توانید از تزئینات سالن بکاهید یا از آنها تا حد زیادی صرف نظر کنید و یا تزئینات را خودتان انجام دهید.

 

برنامه ریزی عقد و عروسی در سالن عقد و باغ تالار را جدی بگیرید/ ۹ نکته کلیدی

 

برنامه زمانی تالار یا باغ تالار:

همانطور که می دانید معمولاً به هنگام فرارسیدن جشن ها و اعیاد ملی و مذهبی، تعداد مراسم‌های عقد و عروسی نیز بیشتر می شود و بدیهی است که در چنین روزهایی رزرو تالار مورد نظرتان دشوارتر خواهد بود. برای جلوگیری از مشکلات ناشی از ترافیک برگزاری مراسم‌های عروسی دو راه پیش رو دارید. یا مراسم خود را در تاریخی به جز اعیاد ملی و مذهبی برگزار کنید تا امکان رزرو تالار مورد نظرتان وجود داشته باشد و یا اگر اصرار به برگزاری مراسم در جشن‌های ملی و مذهبی دارید از چند ماه قبل از تاریخ مراسم تالار مورد نظر خود را رزرو کنید.

 

پارکینگ ویژه مهمانان:

تالارها و باغ تالارها معمولاً در محل‌هایی واقع هستند که وسعت زیادی دارند. بنابراین این فضای زیاد در دسترس می تواند به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار گیرید. بسیاری از مهمان‌ها ترجیح می دهند که با ماشین‌های شخصی خودشان به مراسم عروسی بروند و معمولاً پیدا کردن جا پارک یکی از مشکلاتی است که ممکن است با آن مواجه شوند. بنابراین در انتخاب یک تالار یا باغ تالار، حتماً به این مورد توجه داشته باشید تا مهمانانتان تجربه شیرین تری از حضور در مراسم عروسیتان داشته باشند و استرس کمتری را تجربه کنند.

 

زیبایی سالن یا فضای باغ تالار:

باغ تالار و تالارهای امروزی معمولاً برای برگزاری جشن‌های خاص و مجلل طراحی شده‌اند. معماری خیره کننده، طراحی داخلی بی‎نظیر، منظره زیبا، فضای سبط گل کاری شده، آب نما و حوض به شما امکان داشتن یک تم لوکس در مراسم عروسیتان را خواهند داد و خیال شما را از بابت دکوراسیون مراسمتان راحت خواهند کرد. با این اوصاف کار زیادی نمی‌ماند که بخواهید برای دکوراسیون مراسمتان انجام دهید.

 

یکی از بهترین باغ تالارهایی که می توانید برای مراسم خود انتخاب کنید باغ تالار والا به نشانی اینترنتی https://valagarden.com/ است. این مجموعه با سابقه و خوشنام در محدوده شهریار واقع شده است و دسترسی مناسبی را دارد.

 

برنامه ریزی عقد و عروسی در سالن عقد و باغ تالار را جدی بگیرید/ ۹ نکته کلیدی

 

 

یکی از نکات مهم در حین انتخاب یک مکان مناسب برای برگزاری مراسم عروسی یا جشن عقد. در دسترس بودن و سادگی مسیر برای رسیدن مهمانان است. از آنجایی که معمولاً بسیاری از تالارها در حاشیه شهر واقع شده اند، بهتر است از بین گزینه‌های موجود، تالاری را انتخاب کنید که برای اکثریت مهمان‌ها دسترسی بهتری دارد. در واقع هر انتخابی که داشته باشید قطعا تعدادی از مهمان‌ها برای دسترسی به محل با مشکل مواجه خواهند شد. لذا انتخاب هوشمندانه تر این است که آسایش ئ راحتی اکثریت مهمان‌ها را به دنبال داشته باشد.

 

در سایت تالارکده شما می توانید بر اساس موقعیت مکانی و یا دیگر فاکتورهای دلخواه محل برگزاری مراسم عروسی خود را انتخاب کنید. مثلا اگر در غرب تهران هستید این سایت سالن عقد غرب تهران را بصورت جداگانه ای تفکیک کرده است و شما به آسانی می تواند به مجموعه دلخواه خود دسترسی پیدا کنید.

 

وسعت سالن عقد، تالار یا باغ تالار:

در صورتیکه برای جشن عقدتان تعداد کمی مهمان دعوت کرده اید، منطقی تر این است که سالن عقد کوچکتری را برای برگزاری مراسم عقدتان انتخاب کنیدو این موضوع در مورد انتخاب تالار نیز صدق می‌کند. برای مدیریت بهتر هزینه‌های جشن عروسی، بهتر است ابتدا تعداد مهمانان را مشخص کنید، سپس با توجه به آن برای رزرو تالار مورد نظرتان اقدام کنید.

 

منوی شام و پذیرایی:

یکی از مهم ترین بخش‌های یک مراسم عروسی پذیرایی از مهمانان و سرو شام است. این مورد نیز تا حدود زیادی به بودجه شما بستگی دارد. تعیین تعداد مهمانان حاضر در مراسم در اینجا نیز اهمیت بسیاری خواهد داشت چرا که از پرداخت هزینه اضافی برای تدارک دیدن شام پیشگیری خواهد کرد. حتماً از مدیریت سالن یا تالار بخواهید که هزینه دقیق منوی شام را برای شما شرح دهد تا با آگاهی قبلی بتوانید بهترین پذیرایی را با توجه به بودجه خود از مهمانانتان به عمل آورید.

 

بهتر است در صورت امکان قبل از عقد قرارداد به آشپزخانه تالار بروید و طعم غذا و کیفیت آن را بررسی کنید تا با خیال آسوده تری تالار مورد نظرتان را انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که برخی از تالارها به شما این امکان را می‌دهند که شام را از خارج از مجموعه سفارش دهید و در صورت تمایل می توانید این مورد را مورد بررسی قرار دهید.

 

گروه موسیقی و دی جی:
برخی از تالارها و باغ تالارها گروه موسیقی یا دی جی اختصاصی خود را دارند که در حین عقد قرارداد با آنها می توانید این مورد را جویا شوید. اگرچه بسیاری از زوجین معمولاً گروه موسیقی مورد علاقه خودشان را ترجیح می‌دهند اما در این باره نیز بسیاری از تالارها انعطاف به خرج می دهند و به زوجین اجازه دعوت از گروه موسیقی یا دی جی مدنظر خود را خواهند داد. بنابراین بهتر است قبل از عقد قرار داد از این موضوع اطمینان حاصل کنید.

 

نورپردازی در تالار یا سالن عقد:
یکی از موارد تاثیرگذار در کیفیت عکاسی از مراسم عقد و عروسی نورپردازی مراسم است. بسیاری از تالارها امروزه امکانات نورپردازی پیشرفته و مدرنی را به خدمت گرفته‌اند که تجربه عکاسی در فضای بسته را برای زوج‌های جوان محیا کرده است. عکس‌های مراسم عروسی یکی از مهم‌ترین بخش‌های این روز هستند زیرا قرار است سالهای بعد یادآور شیرین‌ترین خاطراتتان باشند، بنابراین اطمینان از کیفیت بالای نورپردازی سالن برای داشتن عکس‌های زیباتر از شب عروسیتان باید یکی از اولویت‌های شما باشد.

 


هدف اصلی از برگزاری مراسم عروسی ساختن یک شب زیبا و به یادماندنی است. با در نظر گرفتن تمام مواردی که در این مقاله ذکر شد مراسم عروسی شما بسیار باشکوه و به یاد ماندنی خواهد شد. اگرچه تالارها بار زیادی را از دوش عروس و داماد و خانواده‌هایشان برداشته اند و سختی‌های برگزاری مراسم عروسی در خانه را ندارند اما اگر تامین هزینه های برگزاری مراسم در چنین مکان‌هایی برای شما دشوار است، می‌توانید مراسمتان را به شیوه سنتی و با هزینه کمتری برگزاری کنید.

 

فراموش نکنید که تالارها و باغ تالارها تنها گزینه هایی برای برگزاری مراسم عروسی و جشن های این چنینی هستند و الزامی برای برگزاری مراسم‌هایتان در این مکان‌ها وجود ندارد.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۳:۴۲ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

اقدام جنجالی داماد مشهدی سر سفره عقد ؛ داماد پا به فرار گذاشت

داماد مشهدی سر سفره عقد دید عروس عوض شده، فرار کرد!
اقدام جنجالی داماد مشهدی سر سفره عقد ؛ داماد پا به فرار گذاشت

سفره عقد در خانه

اصلاحات نیوز

در یک اقدام عجیب هنگام برگزاری مراسم عقد یک زوج، داماد از پای سفره پا به فرار گذاشت.

اقدام جنجالی داماد مشهدی سر سفره عقد ؛ داماد پا به فرار گذاشت
در یک اقدام عجیب هنگام برگزاری مراسم عقد یک زوج، داماد از پای سفره پا به فرار گذاشت. زمانی که مراسم سنتی عقد عروس و داماد در حال انجام بود تا عاقد خطبه را بخواند، داماد در آخرین لحظه موقع نشستن روی صندلی متوجه شد عروس شخص دیگری است و بعد از آن ناگهان پا به فرار گذاشت! بنا به اظهارات داماد فراری ماجرا از این قرار است که مرد جوان روز واقعه در مسیر بازگشت به زادگاهش در داخل اتوبوس تصادفی چشم اش به دختری از بستگان دورش می افتد و عاشق او می‌شود.

مرد جوان که دختر رویاهایش تمام فکر و ذهن اش را پر کرده بود مدتی بعد از بازگشت به خانه بالاخره یک روز رازش را پیش مادرش برملا و از سیر تا پیاز قضیه را برای او تعریف می کند. زمانی که مادر نام و نشان عروس آینده اش را از پسرش سوال می کند، او به گمان این که عشق آینده اش دختر یکی از بستگان مورد نظرش است آدرس دختر را به مادرش می دهد.


مادر داماد فراری طبق رسم با دخترش راهی آدرس مورد نظر می شوند تا عروس شان را از خانواده دختر خواستگاری کنند. عروس که از قبل داماد را می شناخت به نشانه رضایت قلبی اش سکوت می‌کند و بعد از آن همه چیز به خوبی پیش می رود. داماد بی خبر از همه جا به گمان این که زن آینده اش همان دختری است که داخل اتوبوس دیده بعد از شنیدن جواب بله عروس سر از پا نمی شناسد و بی صبرانه بدون دیدار قبلی منتظر روز عقدش با دختر مورد علاقه اش می ماند.

 


چون طبق رسم دو خانواده، دختر و پسر تا زمان نشستن پای سفره عقد یکدیگر را ملاقات نمی کنند این موضوع داماد را به دردسر بزرگی می اندازد. بالاخره روز پیوند دختر و پسر فرا می رسد و همه چیز مهیای جاری شدن خطبه عقد بین عروس و داماد می شود. مهمان ها هم مانند عروس بی صبرانه منتظر ورود داماد می نشینند که با ورود او جیغ شادی بلند می شود.

 


داماد قبل از نشستن روی صندلی ناگهان چشم اش به عروس می افتد و دچار گیجی می شود که عروس آینده اش چرا تغییر کرده است؟ سکوت عجیبی فضا را پر می کند. همه هاج و واج یکدیگر را نظاره می کنند که داماد چرا رنگ به رویش نمانده و به یک باره دگرگون شده است و برای نشستن پای سفره عقد تعلل می کند. قبل از این که مادر داماد وارد میدان شود ناگهان داماد عقب عقب برمی گردد و پا به فرار می گذارد! بعد از فرار داماد، مراسم عقدکنان به هم می خورد و بین دو خانواده شکرآب می شود.

 


پدر داماد که به شدت از رفتار پسرش گیج و عصبانی است به دنبال داماد فراری می رود تا علت ماجرا را جویا شود. داماد فراری می گوید: روزی که داخل اتوبوس دختر مورد علاقه ام را دیدم چون دقیق او را نمی شناختم او را با دختر یکی از بستگان اشتباه گرفتم و به مادرم معرفی کردم که از قضا آن خانواده نیز دختر دم بخت داشتند. مادرم هم بی اطلاع از این ماجرا مراسم عقد کنان را برپا کرد تا این که روز عقدکنان با رو به رو شدن با همسر آینده ام شوکه و متوجه عروس اشتباهی ام شدم.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۵:۲۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

حضور یک موجود عجیب در افتتاحیهٔ مسابقات مهم در انگلستان

حضور یک موجود عجیب در افتتاحیهٔ مسابقات مهم در انگلستان/ آیا «گوساله‌پرستان» نوین اعتقاد خود را علنی می‌کنند؟

برگزاری مراسم افتتاحیه

در مراسم افتتاحیه بازی‌های کشورهای مشترک المنافع، یک سازه با ارتفاع ۱۰ متری به شکل یک گاو، محور رویداد بود و مناسکی چون آیین تقدیس و پرستش به وضوح با محوریت این موجود عجیب صورت گرفت.


حضور یک موجود عجیب در افتتاحیهٔ مسابقات مهم در انگلستان/ آیا «گوساله‌پرستان» نوین اعتقاد خود را علنی می‌کنند؟
گروه ویژه فارس: رویداد موسوم به «بازی‌های کشورهای مشترک‌المنافع ۲۰۲۲» از ۲۸ ژوئیه تا ۸ آگوست در شهر بیرمنگام انگلستان برگزار شد. این رویداد ورزشی- فرهنگی که در بین شرکت‌کنندگانی از کشورهای مشترک‌المنافع - کشورهایی که مستعمرات سابق و لاحق استعمار بریتانیا بوده و هستند- می‌شود، در کنار همه اخبار و گزارش‌ها دربارهٔ متن و حواشی آن، امسال به واسطهٔ یک اتفاق عجیب مورد توجه ویژه قرار گرفت.

ماجرا از این قرار بود که در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها، یک سازه با ارتفاع ۱۰ متری به شکل یک گاو، محور رویداد بود و مناسکی چون آیین تقدیس و پرستش به وضوح با محوریت این موجود عجیب صورت گرفت.

اگرچه، مطبوعات و رسانه‌های جریان اصلی تلاش کردند با دادن عنوان «گاو خشمگین» تا حدی حضور آن را به سنت‌های قدیمی شهر بیرمنگام ربط دهند، اما خود این رسانه‌ها هم نتوانستند حیرت ها را از ساخت چنین مجسمه ای و انجام چنان مراسم آیینی - که به شدت یادآور آیین‌های دوران بت‌پرستی و پاگانیسم بود- پنهان کنند.

 

 

ناظران با دیدن تصاویر این مراسم افتتاحیه به سادگی تشخیص می‌دهند که این مراسم هیچ ربطی به ورزش ندارد و دقیقاً حاضران و مشارکت‌کنندگان در میدان، در حال تقدیس و عبادت این گاو عظیم‌الجثه هستند.

 

 

گاو در سنت یهودی- مسیحی، نماد بسیار آشنایی است و ‌ طبق روایت عهد عتیق و تأیید قرآن کریم، خداوند به واسطهٔ نافرمانی‌ها و بهانه‌گیری‌های مستمر بنی اسراییل در اجرای فرامین الهی، ورود به سرزمین مقدس را تا ۴۰ سال بر آنان ممنوع می‌کند و سرگردانی آن‌ها در بیابان (وادی تیه) آغاز می‌شود.

 

یکی از بزرگ‌ترین گناهان بنی‌اسراییل که خشم الهی را برانگیخت، گرد آمدن این قوم در غیاب موسی (ع) حول «گوساله سامری» و پرستش آن بود. طبق نظر شمار زیادی اسطوره‌پژوهان و دین‌شناسان، گوساله سامری در واقع بتی بود که نماد «بعل»، خدای مورد پرستش بابلی‌های باستان و شماری از اقوام و مردمان کهن بین‌النهرین و غرب آسیا (از جمله کنعانیان) بوده است. این خدا (در واقع تجسم شیطانی) به واسطهٔ پیوند خوردن با آیین قربانی انسان معروف است.

 

 

همین موجود یعنی گاو به بالدار در تمدن فنیقی (که همسایگان عبرانی‌ها و قوم حضرت ابراهیم و حضرت موسی بودند) نیز مورد پرستش بود که با نام «مولوخ» یا «مولِخ» پرستیده می‌شد و به احتمال زیاد همان واژه‌ای است که در دیگر زبان‌های سامی (عبری، عربی) به صورت «مَلِک»(خداوند) می‌شناسیم. نگاره‌هایی باستانی از مجسمه عظیم مولوخ در هیات گاو بالدار وجود دارد که در آن‌ها پرستندگان او، نوزادان خود را در دستان گداختهٔ مجسمه مولوخ می‌گذاشتند و قربانی می‌کردند!

 

 

 

 

یکی دیگر از مظاهر مولوخ، «جغد» است. هر دوی این نمادها (گاو بالدار و جغد) در محافل سری و شیطان‌پرستی امروز جزو مقدسات هستند و علامت معروف «شاخ شیطان» ظاهراً برگرفته از شاخ مولوخ است. در نوامبر ۲۰۱۹، در نمایشگاهی که در مجموعه تاریخی کُلوسئوم شهر رُم توسط واتیکان برگزار شد، مجسمه رعب‌آوری از مولوخ در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

بعل، به عنوان یک سرالگو از خدایان عصر بت‌پرستی، در فرهنگ مصر باستان هم حضور دارد. معروف‌ترین تجلی آن، «آپیس» نام دارد که در واقع تجسم یکی از ایزدان اصلی مصر باستان با نام «اوزیریس» است. نام و ماهیت آپیس هم با قربانی انسان و به خصوص کودکان گره خورده است.

 

 

 

 

گفته می‌شود بت اصلی «بعل» که بسیار بزرگ بوده، در شهر باستانی «بعلبک» لبنان قرار داشته و اصولاً نام این شهر از همین موجود گرفته شده است. برخی پژوهشگران تاریخ شبه‌جزیره عربستان، بین واژهٔ «بعل» و واژهٔ «هُبل» که یکی از بت‌های اصلی مورد پرستش اهل مکه در دوران جاهلیت بود، تقارن و هم‌راستایی تشخیص داده‌اند. یکی از معروف‌ترین معابد باستانی بعل، معبد شهر پالمیرا در سوریه است که در دوران اشغال خاک سوریه توسط داعش، تصاویر آن در کانون اخبار بود.

در رُم باستان، از مجسمهٔ بعل که درون آن خالی بود، به عنوان ابزار شکنجه یا قربانی انسان استفاده می‌شد، به این ترتیب که قربانی نگون‌بخت را دست و پا بسته به درون این مجسمه می‌گذاشتند و زیر شکم آن آتشی می‌افروختند و انسان بیچاره در آن زنده زنده جزغاله می‌شد و دود از بینی مجسمه بیرون می‌زد. این مجسمه اکنون در «موزه شکنجه» در شهر بروژ بلژیک به نمایش عمومی گذاشته شده است.

 

 

 

 

یهوه در آیه ۲۱ باب ۱۸ کتاب لاویان می‌گوید:

" و کسی از ذریت خود را برای مولوخ از آتش مگذران و نام خدای خود را بی‌حرمت مساز. من یَهُوَه هستم."

این نشان می‌دهد که ذبح و سوزاندن فرزند پای بت مولوخ، رسمی ریشه‌دار در بین لاویان (کاهنان بعل) بوده است.

و در آیه ۳۳ باب ۸ کتاب داوران می‌خوانیم:

" و واقع شد بعد از وفات جِدْعُون که بنی‌اسرائیل برگشته، در پیروی بعل‌ها زنا کردند و بعل بَرِیت را خدای خود ساختند."

در قرآن کریم هم در آیه ۱۲۵ سوره مبارکه صافات آمده است:

"أَتَدْعُونَ بَعْلًا وَتَذَرُونَ أَحْسَنَ الْخَالِقِینَ/آیا بت بعل نام را (خدا) می‌خوانید و خدای بهترین آفریننده عالم را ترک می‌گویید؟"

طبق تفسیر مشهور، این جمله از زبان حضرت الیاس (ع) خطاب به قومش بیان شده که «بعل» را می‌پرستیدند.

البته این ارادت و احترام برای موجودیت‌های اهریمنی باستان، تاکنون هم چندان پنهان از دیده و نظر اهل تحقیق نبوده، منتهی چنان مغزشویی عمومی از طریق رسانه‌ها بر اذهان عموی حاکم شده که خیلی از اوقات عموم مردم حقیقت عیان پیش چشم را می‌بینند و «نمی‌بینند». برای مثال، نماد «وال استریت»، مرکز جغرافیایی نظام سرمایه‌داری حاکم بر دنیا، همین «گاو خشمگین» است که بلاتردید نماد همان گوسالهٔ سامری است که در زمان غیبت حضرت موسی (ع) از قوم خود، بنی‌اسراییل به پرستش آن اغوا شدند و خدای متعال را به فراموشی سپردند.

 

 

این که «گوساله‌پرستان» پنهان عصر مدرن که تاکنون زیر نقاب و لعاب سکولاریزم، علم پرستی و پوزیتیویسم منطقی، خود را دشمن هر نوع باور، اعتقاد و سنت کهن جا می‌زدند و بر ریشهٔ هر نوع دین الهی می‌کوبیدند، حال این‌چنین عیان، اعتقادات عمیق و هرگز قطع‌نشدهٔ خود را به نیروهای شریر و شیاطین باستانی عیان کرده و فریاد می‌زنند، به شدت جای تأمل دارد.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۷:۴۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)