اخبار مجالس و عروسي اخبار مجالس و عروسي .

اخبار مجالس و عروسي

قبل از عروسي تان اين كارها را انجام دهيد تا استرس تان كمتر شود

قبل از عروسي تان اين كارها را انجام دهيد تا استرس تان كمتر شود
برگزار كردن يك عروسي و چيدن سور و سات آن كار بسيار دشوار و استرس آوري است. جداي مسائل مالي، مسائل مربوط به لباس عروسي، تشريفات و آرايشگاه نيز استرس ها و تنش هاي خاص خودشان را دارد. ما در اين مطلب يك سري راه حل به شما پيشنهاد مي كنيم كه با استفاده از آن ها مي توانيد كمي از استرس هاي مراسم عروسي تان بكاهيد.
مقالات ديگر: برگزاري مراسم نامزدي
هر كسي براي مراسم عروسي خود يك بودجه اي را در نظر ميگيرد. شما هم بايد همين كار را بكنيد و با توجه به بودجه خودتان سه چيزي را كه خيلي برايتان اهميت دارد را در اولويت خودتان قرار دهيد و براي موارد ديگر سعي كنيد هزينه ي متوسطي را در نظر بگيريد.

pinterest و Instagram دو گزينه اي هستند كه ميتوانيد بهترين ايده ها را براي روز عروسيتان از آن ها بگيريد. بنابراين سعي كنيد كه با استفاده از تحقيق ايده خاص خودتان را داشته باشيد . يادتان باشد كه هيچ گاه مراسم و خواسته هايتان را با با مراسم اشخاص دور و نزديك خودتان قياس نكنيد.

براي برگزاري مراسم اختلاف نظرها هميشه پيش مي آيد. بنابراين در هنگام بروز اختلاف نظر سعي كنيد تا آرامش خودتان را حفظ كنيد و كم كم موارد را حل كنيد.

براي اُپراتورهاي مختلف مراسم عروسي تان مثل آرايشگاه، آتليه، تالار، گل آرايي و غيره سعي كنيد كه مكان هايي را انتخاب كنيد كه قبلا كارشان را ديده ايد و با محيط آن جا آشنايي داشته ايد تا استرس كمتري از نا آشنايي بر روي شما وارد شود.

برنامه ريزي براي تشريفات مراسم از قبل يك امر بسيار ضروري و مهم است تا وقتي كه نزديك عروسي شده ايد، دچار فشار و گنگي زياد نشويد.
منبع: خبري فوري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۹:۵۵ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

گردشگري ازدواج؛ زوج‌هايي كه براي عروسي راهي دُبي مي‌شوند

گردشگري ازدواج؛ زوج‌هايي كه براي عروسي راهي دُبي مي‌شوند
بازار ازدواج در امارات داغ است و دفتر‌هاي خدمات مجالس و مشاوران حقوقي براي كمك به زوج‌ها آماده‌اند. هر روز زوج‌هاي بيشتري براي ازدواج راهي دبي مي‌شوند.
فلوريان اوگتو، عضو دفتر مشاورهٔ ايزي ودينگ دربارهٔ كار اين دفتر مي‌گويد: «ما شرايط را مي‌سنجيم و براساس دين و مليت و محل اقامت طرفين به آن‌ها مشاورهٔ قانوني مناسب مي‌دهيم. ازدواج مدني ممكن است و براي همه اعم از مقيم و گردشگر در ابوظبي كه يك ساعت با دُبي فاصله دارد انجام مي‌شود.»

مقالات ديگر: باغ تالار رودهن

وبسايت‌هايي نظير «برايد كلاب ميدل‌ايست» با معرفي دفتر‌هاي خدمات مجالس برنامه‌ريزي ازدواج را در دُبي تسهيل مي‌كنند. ريانون داوني هورست از بنيانگزاران اين وبسايت مي‌گويد: «دفتر‌هاي خدمات مجالسي كه ما به كاربران معرفي مي‌كنيم همه امتحان خود را پس داده‌اند. ما اغلب سالن‌ها را خودمان ديده‌ايم و دقيقا مي‌دانيم چه امكاناتي دارند. ارائه‌كنندگان خدمات مجالس هم همگي مجرب‌اند و مجوز رسمي دارند و البته نمونه‌كار‌هاي باكيفيت ارائه مي‌كنند.»
كارشناسان مي‌گويند كيفيت خدمات مجالس عروسي در دُبي بسيار خوب است و هرچه زوج‌ها بخواهند پيدا مي‌شود. براي كساني كه مي‌خواهند همهٔ كار‌ها را به دست شخص ديگري بسپارند، دفتر‌هاي برنامه‌ريزي ازدواج در دُبي هر نوع جشني برپا مي‌كنند از مهماني خلوتي گرفته تا عروسي مجلل.
تسنيم علي‌بهاني كه برنامه‌ريز ازدواج است مي‌گويد: «عجيب‌ترين چيز‌ها را معمولا زوج‌هاي هندي مي‌خواهند، مثلا اين‌كه داماد با هليكوپتر يا خودروي همه‌جارو وارد شود يا با اسب و فيل و پلنگ سر برسد. عروسي در دُبي به شكل ميانگين ۵ هزار يورو خرج برمي‌دارد و البته ممكن است هزينه‌اش به ۵۰ يا ۱۰۰ هزار يورو سر بزند. خوبي‌اش اين است كه اينجا پول سالن نمي‌دهيد، فقط هزينهٔ خوردوخوراك و چيز‌هاي ديگر را مي‌دهيد.»

برنامه‌ريز ازدواج تقريبا بر همهٔ جنبه‌هاي مراسم از جمله طراحي لباس عروس نظارت دارد، قيمت لباس عروس در امارات از حدود ۱۲۰۰ يورو شروع مي‌شود و اگر تزئينات و جزئيات زيادي داشته باشد ممكن است قيمتش به ۶ هزار يورو هم برسد.

تقريبا تمامي مجالس عروسي در دُبي را عاقدان خصوصي برگزار مي‌كنند و براي مجلس خوب بايد عاقد خصوصي درست را پيدا كرد. وظيفهٔ عاقد آن است كه مراسم را به‌زيبايي برگزار كند، و اساسا كار او شبيه كاري است كه كشيش در كليسا مي‌كند، با اين تفاوت كه عاقد خصوصي است و در هر جايي حاضر مي‌شود.

منبع: يورونيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۴:۲۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)