اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

ویژگی‌های پرچم تشریفات

ویژگی‌های پرچم تشریفات

تشریفات شمال تهران

شریان

پرچم در زمان‌های قدیم‌تر نشان دهنده هویت یک ملت یا کشور بود. افراد با به اهتزاز درآوردن پرچم کشور خود، به صورت نمادین باورها و اعتقادات خود را به نمایش می‌گذاشتند. اما استفاده از مدل های مختلف پرچم در زمان‌های بعدی اتفاق افتاد. زیرا حوزه کاربرد پرچم گسترده‌تر شده بود. بسیاری از ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری در مناسبت‌های مختلف برای نشان دادن برند خود از انواع مختلف پرچم‌ها استفاده می‌کنند. در نتیجه استفاده از پرچم‌ها تبدیل به کاری مرسوم و معمول گردید.

معرفی انواع پرچم تشریفات


پارچه‌های مختلفی وجود دارد که برای چاپ پرچم تشریفات به کار گرفته می‌شوند. برای چاپ کردن آرم یا برند بر روی پرچم، از روش‌هایی مثل چاپ دیجیتال، لیزر و سیلک استفاده می‌شود. پرچم‌ها بر اساس نوع ایستایی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

پرچم تشریفات ساتن

پرچم ایستاده دارای پایه فلزی است که می‌تواند بلند یا کوتاه باشد. پارچه ساتن بیشترین استفاده را در تولید این نوع پرچم دارد و در دو مدل مات و براق می باشد . این پرچم به صورت دورو چاپ و یک رو چاپ در بازار موجود می باشد .

پرچم تشریفات جیر

پرچم تشریفات جیر از پارچه جیر تولید می گردد و عمدتاً به صورت گلدوزی شده می باشد .

پرچم تشریفات لمینت

در تولید پرچم تشریفات لمینت یا لیزری معمولا از پارچه ساتن مات یا براق استفاده می‌کنند. می‌توان آنها را ریشه دار و بدون ریشه سفارش داد. جذابیت این مدل بیشتر از سایر مدل پرچم‌های دیگر است. علت این نامگذاری به خاطر قرار گرفتن لمینت در پشت پرچم است که باعث زیباتر دیدن شدن پرچم در حالت ایستایی است. برای چاپ آرم یا لوگو بر روی آن از لیزر استفاده می‌شود. البته فقط یک سمت پارچه قابلیت چاپ دارد.

 

پارچه‌هایی که برای چاپ پرچم مناسب هستند


حوزه کاربرد پرچم تشریفات، در مجالس و مراسم‌های رسمی و مهم، همایش‌ها، هتل‌ها و غیره است، بنابراین باید از پارچه‌هایی در تولید آن استفاده گردد که اولا: دارای ایستایی خوبی باشد و جلوه زیبایی داشته باشد. ثانیا: از استحکام خوبی برخوردار باشد. از جمله پر استفاده‌ترین پارچه‌ها برای این مدل‌پرچم‌ها شامل موارد زیر است.

ساتن

پارچه ساتن در دو نوع براق و مات است که نوع ضخیم آن مات‌تر بوده و ایستایی زیباتری دارد. انواع چاپ‌ها بر روی آن قابل انجام است و می‌توان آن را با ریشه و بدون ریشه سفارش داد. معمولا برای تولید پرچم، ساتن سفید بیشترین کاربرد را دارد. البته از نوع رنگی آن نیز استفاده می‌شود و این بستگی به نوع پرچم و انتخاب مشتری دارد.

مخمل

پارچه دیگری که برای تولید پرچم تشریفات استفاده می‌شود مخمل است. به دلیل استحکام بالا و ایستایی خوبی که دارد مورد انتخاب است. پرچم‌های مخمل را می‌توان با ریشه و بدون ریشه سفارش داد.

البته پارچه‌های دیگری نیز وجود دارد که برای تولید پرچم استفاده می‌شود مانند ژرسه و پلی استر اما دو پارچه نامبرده بیشترین تقاضا را دارد.

روش‌های چاپ آرم یا لوگو بر روی پرچم

چاپ سیلک

چاپ سیلک در واقع با کمک شابلون صورت می‌گیرد. شابلون از پارچه‌هایی درست می‌شود که در مقابل رنگ نفوذ ناپذیر است. طرح لوگو را روی آن پیاده کرده و شابلون را می‌سازند سپس آن را روی پارچه قرار می‌دهند و رنگ می‌ریزند.

 

 

چاپ سابلیمیشن


از بهترین روش‌های چاپ بر سطح پرچم تشریفات، سابلیمیشن یا حرارتی است و برای هر نوع آرم یا لوگویی قابل استفاده است. در این روش از حرارت برای چاپ آرم یا لوگویی که روی کاغذ ترسیم شده و انتقال آن بر روی پارچه استفاده می‌کنند. ماندگاری رنگ آرم یا لوگو در چاپ حرارتی، بیشتر از سایر روش‌ها خواهد بود. برای چاپ آرم مورد نظر روی کاغذ نیز از نرم افزارهای کامپیوتری استفاده می‌شود.

چاپ با قالب

قدیمی‌ترین روش برای چاپ لوگو یا آرم بر روی پرچم تشریفات استفاده از قالب است. بدین صورت که ابتدا طرح لوگو را روی سطح چوبی کنده کاری می‌کنند تا برجسته شود. سپس آن را به رنگ آغشته کرده و روی پارچه می‌زنند.

چاپ استنسیل

آرم یا لوگو را به وسیله تکه‌ای فلز یا پلاستیک که طبق طرح لوگو بریده شده و روی پارچه قرار داده شده رسم می‌کنند. امروزه از این روش کمتر استفاده می‌شود.

هنگام سفارش پرچم تشریفات، شاید در انتخاب نوع پارچه محدودیت وجود داشته باشد، اما در انتخاب رنگ و پیاده سازی هر نوع آرم یا لوگو هیچ محدودیتی وجود ندارد. برای سفارش پرچم با ایده و سلیقه خود بهتر است با یک مرکز تولید و چاپ قوی و به روز مشورت نمایید.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۲:۴۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

عجیب ترین و خجالت آورترین سنت های ازدواج در جهان

عجیب ترین و خجالت آورترین سنت های ازدواج در جهان

تشریفات عروسی

عروسی جشن عشق بین دو نفر است. روزی است که دوستان و خانواده دور هم جمع می شوند و دو نفر را می بینند که عشق و زندگی خود را به یکدیگر تقدیم می کنند. این یک چیز جهانی است! با این حال، در کشورهای مختلف در سراسر جهان سنت های متفاوتی در این روز یا قبل از آن روز وجود دارد که عروسی را کمی خاص تر و شخصی تر می کند.


عجیب ترین و خجالت آورترین سنت های ازدواج در جهان
به گزارش اقتصاد آنلاین، برخی از این سنت ها بسیار سبک و خنده دار هستند، برخی دیگر بسیار جدی گرفته می شوند و قابل تمسخر نیستند. برخی از این سنت‌ها صدها سال است که وجود دارند و دیگر به دفعات دیده نمی‌شوند و برخی دیگر روندهای جدیدی هستند که به تدریج محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. دلیل چنین سنت هایی معمولاً آوردن شانس، عشق یا شوخ طبعی برای تازه ازدواج کرده است.

برخی از آداب و رسوم عجیب را ممکن است بدانید، اما من مطمئن هستم که از راه های برخی از این کشورها شگفت زده خواهید شد. آنها ممکن است شما را وادار کنند که در برخی از این کشورها به عروسی بروید یا به سمت تپه ها بدوید و هرگز با کسی از آنجا ازدواج نکنید. از این حقایق جالب لذت ببرید و عاقلانه محل ازدواج خود را انتخاب کنید!

فرانسه: معجون توالت!
فرانسه به خاطر غذاهای دوست‌داشتنی‌اش معروف است، اما طبق مقاله‌ای از Kara Byers در smooth.com، این کشور یکی از عجیب‌ترین و بدترین سنت‌های عروسی را دارد.

در روز عروسی فرانسوی، مهمانان یک کاسه توالت را با تمام باقیمانده غذا که زمانی خوشمزه به نظر می‌رسید، پر می‌کنند و آنها را با هر چیزی که می‌خواهند مخلوط می‌کنند.

سپس زن و شوهر موظفند کاسه را تمام کنند تا برای شب عروسی سختی که در پیش است، نیرو بسازند!

اسکاتلند: سیاه کردن عروس
در سرزمین وایکینگ ها، دوستان و خانواده عروس عشق خود را به عروس آینده با بستن او و پوشاندن او در هر چیز زشتی که می توانند پیدا کنند نشان می دهند. این شامل، هر چیزی که می توانید تصور کنید و در انبار خود پیدا کنید، مانند آرد، سس، گوشت چرخ کرده، ماهی، و غیره، می شود!

پس از حمام کردن عروس با بوی بد، او را برای یک شب با دوستانش می برند .

باور پشت این موضوع این است که اگر او بتواند از عهده این کار برآید، می تواند ازدواج و هر تحقیری را که در زمان ازدواج با آن روبرو می شود، تحمل کند.

هند: ازدواج با درخت
هند چند سنت عروسی متفاوت دارد که در سایر نقاط جهان دیده نمی شود. یکی از این روایات این است که زنانی که به‌عنوان مانلیک به دنیا می‌آیند (زمانی که مریخ و زحل هر دو در طالع بینی زیر خانه هفتم هستند) نفرین شده‌اند و گمان می‌رود که این زنان باعث می‌شوند که شوهرانشان در سنین پایین از دنیا بروند!

آنها معتقدند ازدواج زن با درخت قبل از ازدواج با شوهرشان می تواند این مشکل را حل کند. برخی از زنان احتمالاً بهتر است با یک درخت ازدواج کنند!

چین: زو تانگ
اشک ریختن در طول عروسی معمول است، اما در بخش های غربی استان سیچوان در چین، گریه بخش بسیار مهمی از آماده سازی ازدواج است. یک ماه قبل از روز بزرگ، عروس هر شب در یک سالن بزرگ می نشیند و یک ساعت گریه می کند. این برنامه هر شب ادامه دارد تا شب دهم که مادرش به او ملحق می شود و با هم گریه می کنند.

بعد از ده شب دیگر، مادربزرگ وارد می‌شود و چند روز بعد خواهران و خاله‌های عروس نیز وارد می‌شوند. گفته می شود این سنت به دوران کشورهای متخاصم چین برمی گردد، زمانی که مادر یک شاهزاده خانم در مراسم عروسی دخترش گریه می کرد!

فیجی؛ هدیه ای به نام "دندان نهنگ"
در فیجی، این سنت مرسوم است که مرد از پدر زن برای ازدواج با دخترش اجازه بگیرد. اگر پدر موافقت کند، شوهر آینده موظف است در یک مراسم رسمی به نام «تابوا»، یک هدیه بسیار ویژه (به طور ایده آل دندان نهنگ) به او بدهد. هرچه دندان های بیشتری ارائه شود، هدیه بزرگتر است! اما صرف نظر از تعداد دندان هایی که ارائه می دهد، هدیه دهنده همیشه باید آن را کم اهمیت جلوه دهد و گیرنده همیشه باید آن را بزرگ کند.

پرو؛ روبان کیک به جای دسته گل
در بیشتر نقاط جهان، خانم های مجرد برای گرفتن دسته گل رقابت می کنند تا شانس خود را برای ازدواج بعدی افزایش دهند. مردم محلی در پرو نیز سنت مشابهی دارند، اما با کیک عروسی به جای دسته گل. وقتی زمان «کشیدن کیک» فرا می‌رسد، همه دختران مجرد دور کیک عروسی جمع می‌شوند، روبانی را که به کیک وصل شده است، گرفته و بیرون می‌آورند. اگر آنها به اندازه کافی خوش شانس باشند که روبانی را که حلقه در انتهای آن بسته شده است به دست آورند، اعتقاد بر این است که آنها نفر بعدی برای ازدواج هستند.

موریس؛ کمپ چاقی!
مطمئنم نام کمپ چربی را شنیده اید درست است؟ خب احتمالا اینجوری نیست برخلاف بسیاری از کشورهایی که عروس‌ها برای کاهش وزن اضافی خود در روز عروسی خود رژیم‌های غذایی بسیار سختی می‌گیرند، در موریس دقیقا برعکس است.

عروس‌های آینده به «اردوگاه‌های چاق» فرستاده می‌شوند و در آنجا «مجبور» می‌شوند تا بیشتر غذا بخورند و چاق شوند .

هر چه زن چاق تر باشد، بهتر است، زیرا نشانه ثروت است و همچنین، مردان زنان بزرگتر را جذاب تر می دانند.

روسیه؛ به شرطها و شروطها
کی گفته که روس ها حس شوخ طبعی ندارند؟ طبق یک مقاله در smooth، آنها یک سنت بسیار سرگرم کننده قبل از عروسی دارند. قبل از جشن عروسی،وقتی داماد برای بردن عروسش می‌آید شخضی با او پشت در ملاقات می‌کند و فهرستی از کارهایی را که باید انجام دهد به او می‌دهد.

این می تواند چندین چیز باشد و او باید از هر کدام عبور کند تا بتواند ادامه دهد. او ممکن است مجبور باشد باج بپردازد و اغلب اولین پیشنهاد برای او یک عروس جایگزین می‌خرد که یکی از دوستان داماد است و لباس عروس بر تن دارد! هنگامی که داماد به اندازه کافی به درخواست ها عمل کرد، عروسش را پس می گیرد.

کنگو؛عروسی بدون لبخند
به طور معمول، ما عروسی را با لبخندی بزرگ مرتبط می کنیم. معمولی است که چهره عروس و داماد از این همه لبخند گاها اجباری خسته می شود.

این مشکلی برای عروس و داماد در برخی از عروسی های کنگو نیست. در تمام مدت عروسی، عروس و داماد به هیچ وجه اجازه لبخند زدن ندارند. نه به اندازه یک نیشخند.

چرا؟ زیرا اگر آنها لبخند بزنند نشان می دهد که آنها در مورد عروسی خود جدی نیستند. آنها اعتقاد دارند شما به سادگی نمی توانید به افرادی که بیش از حد لبخند می زنند اعتماد کنید!

فرانسه؛ راه رفتن در جزایر مارکز
در پلی‌نزی فرانسه، پس از مراسم عروسی، بستگان عروس در کنار هم روی زمین، دراز می‌کشند. سپس عروس و داماد از روی فرش انسان عبور می کنند.

کره حنوبی؛ شلاق خوردن با...
وقتی عروسی در کره تمام می‌شود، دوستان داماد جوراب‌های او را در می‌آورند، طنابی را دور قوزک‌هایش می‌بندند و شروع به زدن پای او با ماهی می‌کنند تا او را برای اولین شب به عنوان یک مرد متاهل آماده کنند.

ایرلند؛ دستا بالا،پاها رو زمین!
در ایرلند، وقتی عروس و داماد در حال رقصیدن هستند، پای عروس باید همیشه روی زمین بماند. این به خاطر این باور است که اگر این کار را نکنند، پری های شیطان صفت می آیند و او را جارو می کنند!!

سوئد؛ سکه های مخفی
در سوئد رسم بر این است ،عروس یک سکه نقره را که پدرش داده در کفش چپش و یک سکه طلایی را که مادرش در کفش چپش می دهد قرار می دهد که نمادی از امید به رونق و سلامتی ازدواج زوجین است.

مالزی و اندونزی؛ حمام ممنوع
مردم مالزی و اندونزی، تایدونگ، عروس و داماد را به مدت 3 روز پس از عروسی تحت مراقبت قرار می دهند. آنها اجازه استفاده از حمام یا خروج از خانه را ندارند. آنها معتقدند که این باعث تقویت پیوند آنها شده و از بدشانسی دور می شوند.

آفریقا؛ مادرت را به ماه عسل ببر
این حتی عجیب ترین مورد هم نیست! مادران یا بزرگان برخی از قبایل آفریقایی در شب عروسی با تازه عروس و دامادها همراه می‌ شوند تا به آنها آموزش دهند که چگونه کارها را درست انجام دهند.

جمهوری چک؛ کودک روی تخته
تصور کنید شب عروسی به خانه می آیید و نوزادی را روی تخت خود پیدا می کنید! در جمهوری چک، بر این باورند که قدم زدن نوزاد بر روی تخت تازه عروس و داماد شانس باروری آنها را افزایش می دهد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۷:۵۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

زوج خارجی سارق مجالس عروسی و کادوهای ازدواج

زوج خارجی سارق مجالس عروسی و کادوهای ازدواج

خدمات مجالس عروسی


یک زوج تبعه خارجی که به عنوان مهمان وارد تالارهای مجلل می شدند و در پایان شب همه هدایا و پول های عروس و داماد را به سرقت می بردند با تلاش کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی به دام افتادند.


دستگیری
به گزارش تازه‌نیوز، چند روز قبل کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی با استفاده از منابع و مخبران محلی به اطلاعاتی دست یافتند که بیانگر نقش یک زوج تبعه خارجی در سرقت های طلا بود. به همین دلیل بررسی غیرمحسوس این ماجرا با صدور دستورات محرمانه ای از سوی سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) به گروهی از کارآگاهان زبده سپرده شد و آنان پس از مدتی رصدهای اطلاعاتی به سرنخ هایی از سرقت طلا در مجالس عروسی رسیدند و متوجه شدند که زوج تبعه افغانستان، اموال سرقتی را در منزلی واقع در بولوار امامت مشهد مخفی کرده اند.

به نقل از خراسان، کارآگاهان پس از بررسی همه اطلاعات و جوانب این ماجرا، مراتب را به قاضی محمدحسین درودی (دادستان مرکز خراسان رضوی) اطلاع دادند و بدین ترتیب با کسب مجوزهای قضایی عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند. کارآگاهان در یک عملیات ضربتی و هماهنگ به سرپرستی سرهنگ افتخاری وارد مخفیگاه این زوج تبعه خارجی شدند و تعداد زیادی سکه طلا، پول نقد، سرویس طلا و جعبه و کارت هدیه را کشف کردند. با دستگیری زوج جوان، تحقیقات از آنان در اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه یافت که در نهایت متهمان لب به اعتراف گشودند و راز سرقت در جشن های عروسی را فاش کردند.

دزدان عروسی

زن جوان به کارآگاهان گفت: دختر کوچکم را نیز با خودم همراه می کردم تا مورد توجه دیگران قرار نگیرم. ابتدا تالارهای مجلل را بیشتر در مناطق طرقبه و شاندیز بررسی می کردم و زمانی که از جشن عروسی مطلع می شدم خودم را به عنوان همسر یکی از دوستان داماد معرفی می کردم و وارد جشن عروسی می شدم. از ابتدا همه حواسم روی هدایایی بود که مهمانان به عروس و داماد می دادند. آخر شب نزد امانت نگهداری می رفتم که کیسه یا کارتن حاوی هدایا را در دست داشت و در یک فرصت مناسب آن را می ربودم و با همدستی همسرم از تالار فرار می‌کردم.

اگرچه متهمان این پرونده تا کنون به چند فقره سرقت با این شگرد از مجالس عروسی اعتراف کرده اند اما تحقیقات کارآگاهان با دستورات ویژه رئیس پلیس آگاهی برای کشف سرقت های احتمالی دیگر آنان همچنان ادامه دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۶:۲۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

مسمومیت 55 نفر با گاز منوکسیدکربن در مراسم عروسی

مسمومیت 55 نفر با گاز منوکسیدکربن در مراسم عروسی

باغ تالار

کیهان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: به علت عدم رعایت اصول ایمنی در نصب بخاری، 55 نفر در تالارعروسی شهرستان کاشمر دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شدند.

 

سرویس شهرستانها:

سرهنگ «ابوالقاسم باقری» گفت: در پی اعلام مسمومیت تعدادی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در یکی از تالارهای بخش کوه‌سرخ شهرستان کاشمر، بلافاصله گشت بخش انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

 


وی افزود: پس از حضور کارشناسان در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد در یک مراسم عروسی که در یکی از تالارهای بخش کوه‌سرخ برگزار شده بود تعدادی از مهمانان دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شده‌اند که ادامه بررسی‌ها گویای آن بود که نصب غیراصولی بخاری در این تالار منجر به وقوع این حادثه شده است. سرهنگ باقری تصریح کرد: در مجموع در این حادثه 55 نفر دچار مسمومیت شده‌اند که از لحاظ سنی بین 7 ماه تا 58 سال بوده‌اند و از این تعداد 10 نفر بستری و بقیه به طور سرپایی مداوا شده‌اند.

 


فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی نداشتیم.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۲:۳۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

فارغ‌التحصیلانی که از روی ناچاری در سنندج به مسافرکشی روی آورده‌اند

فارغ‌التحصیلانی که از روی ناچاری در سنندج به مسافرکشی روی آورده‌اند

 

 

برگزاری جشن فاغ التحصیلی

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، معضل "بیکاری" در استان کردستان موضوع جدیدی نیست و متأسفانه اکثر جوانان فاغ‌التحصیل این خطه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند چراکه در این منطقه خبری از کارخانه و اشتغال وجود ندارد و اکثراً یا در در خیابان‌ها علاف و یا به مسافرکشی روی آورده‌اند.

وقتی پای درددل‌های جوانان فارغ‌التحصیل می‌نشینید از اول با هزاران آرزو و شور و اشتیاق خاصی تحصیلات خود را آغاز کرده‌اند اما متأسفانه پس از اتمام درس همه آن افراد گوشه‌گیر، افسرده و ناامید شده‌اند و از روی ناچاری به مسافرکشی خیابان‌های سطح شهر روی آورده‌اند و وضعیت زندگی آنان روز به روز نیز بدتر می‌شود.

«مسافرکشی»، شغلی که مرخصی، حقوق ثابت و بازنشستگی ندارد

مسافرکشی، شغلی است که اغلب مردم به اشتباه آن را شغل ساده‌ای می‌دانند اما وقتی واقعیت را بررسی می‌کنید می‌بینید که آینده این جوانان "پوچ" است چراکه نه از بازنشتگی، مرخصی و حقوق ثابت خبری نیست و اگر روزی به هر دلیلی نتوانند کار کنند از مزد آن روز بی‌بهره می‌مانند و به نان شب محتاج می‌شوند.

البته همین مسافربرهای شخصی نیز مشکلاتی برای دیگر رانندگان تاکسی و تردد شهروندان به‌وجود آورده‌اند؛ سال‌هاست که مسئولان از مردم می‌خواهند برای تردد و امنیت بیشتر خود از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند اما متأسفانه اغلب مردم نسبت به این اظهارات بی‌توجه بوده‌اند و هستند و برای انجام امورات کاری خود از تاکسی استفاده نمی‌کنند؛ قطعاً بارها شنیده‌ایم که سرقت، زورگیری، تجاوز، قتل و اخاذی‌ها توسط افرادی انجام شده که مسافرکشی را بهانه‌ای قرار داده‌اند تا از این طریق راحت‌تر بتوانند به اهداف خود برسند و امنیت شهر و جامعه را خدشه دار می‌کنند.

این روزها در خیابان‌های سطح شهر سنندج، به‌خاطر جابه‌جایی مسافر شاهد نزاع و درگیری میان رانندگان تاکسی و خودروهای شخصی هستیم به همین دلیل این موضوع را بررسی کردیم و با رانندگان تاکسی به گفت‌وگو نشستیم تا درددل‌های خود را بیان کنند.

راننده تاکسی سنندجی: هیچ ارگان و سازمانی از رانندگان تاکسی حمایت نمی‌کند

محمد عزیز صادقی که ۲۲ سال سابقه تاکسیرانی در شهر سنندج را دارد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، اظهار داشت: متأسفانه هیچ ارگان و سازمانی از رانندگان تاکسی حمایت نمی‌کند و حق و حقوقی به عنوان یک شهروند برایمان قائل نمی‌شوند.

وی گفت: اجرایی کردن طرح ترافیک در شهر تنها به ضرر رانندگان تاکسی است چراکه مسافرکش‌های شخصی به میل خود در این مسیرها تردد می‌کنند و مشغول کار هستند.

تاکنون شهرداری و سازمان تاکسیرانی قدمی برای حل مشکلات رانندگان تاکسی برنداشته است

این راننده تاکسی سنندجی با بیان اینکه مشکلات رانندگان تاکسی بی‌شمار است، تصریح کرد: از روی ناچاری و بیکاری به‌ این شغل روی آورده‌ام ۳۰ میلیون تومان دادم تا تاکسی خریدم که بتوانم از این طریق خرج خانواده خود را در بیارم اما متأسفانه تاکنون شهرداری و سازمان تاکسیرانی قدمی برای حل مشکلات ما برنداشته است.

پس از ۲۲ سال کار صد هزار تومان پول نقد ندارم

وی با بیان اینکه زن و بچه‌هایم در زندگی آرامش ندارند، گفت: پس از ۲۲ سال کار صد هزار تومان پول نقد ندارم و هنوز بیمه نشده‌ام و سالانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای عوارض کارت پروانه کسب پرداخت می‌کنیم اما متأسفانه این کارت هم ضمانتی ندارد.

صادقی افزود: متأسفانه تاکسیرانان از دیدگاه مردم و حتی مأموران راهنمایی و رانندگی بی‌ارزش هستند و احترامی برای این قشر زحمت‌کش قائل نیستند.

وی اظهار کرد: نیاز است برای این شغل تعاونی ایجاد شود تا حداقل لاستیک و بیمه‌هایمان را تأمین کنند.

این راننده تاکسی گفت: تاکسیرانان حاملان جان و ناموس مردم هستند و همگی می‌دانیم امن‌تر و ضامن‌تر از تاکسی وجود ندارد اما متأسفانه خود مردم برای استفاده از تاکسی راغب نیستند.

حتی در ایستگاه‌های خودمان حق مسافرکشی نداریم

وی گفت: فعالیت مسافربرهای شخصی از مشکلات اصلی رانندگان تاکسی است به گونه‌ای که حتی در ایستگاه‌های خودمان حق مسافرکشی نداریم و رانندگان شخصی با چاقو اقدام به تهدید و حمله می‌کنند و ما جرأت حرف زدن نداریم.

کارمندانی که مسافرکشی را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کرده‌اند!

راننده تاکسی سنندجی خاطر نشان کرد: کارمندان و سایر افرادی که مسافرکشی را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کرده‌اند پس از پایان وقت اداری با خودرو شخصی خود اقدام به مسافرکشی می‌کنند و این لطمه و ظلم بزرگی برای ماست و حسابی کاسبی‌مان را کساد کرده است چراکه درآمدی که کسب می‌کنند بخشی از درآمد ماست و متأسفانه مجریان قانون فقط شاهد این عمل غیرقانونی هستند و اقدامی برای ساماندهی خودروهای شخصی انجام نمی‌دهند.

وی به عنوان نماینده تاکسیرانان سنندجی بیان کرد: متأسفانه فرهنگ‌سازی استفاده از خودروهای عمومی بین مردم کردستان نهادینه نشده و به محض اینکه ماشینی بوق می‌زند فوراً سوار می‌شوند در حالی که در همان زمان تاکسی هم حضور دارد و من واقعاً نمی‌دانم مردم به چه دلیل ترجیح می‌دهند سوار خودروهای شخصی شوند.

صادقی افزود: متأسفانه خودروهای شخصی پلاک شهرستان هم به داخل شهر سنندج آمده‌اند و مشغول مسافرکشی هستند و همین افراد بی بند و باری به وجود آورده و اسم تاکسیرانان را نیز خراب کرده‌اند.

وی اظهار کرد: متأسفانه در سطح شهر سنندج دو تا سه خودرو پلاک شخصی با رنگ تاکسی مشغول مسافرکشی هستند و بعضاً خطا و گناه هم کرده و سبب ابجاد مشکلات و آسیب‌های اجتماعی می‌شوند و در آخر همه کاسه‌ها را سر ما رانندگان تاکسی می‌شکنند.

مأموران راهنمایی و رانندگی بدون اینکه خودمان اطلاع داشته باشیم ما را جریمه می‌کنند

نماینده تاکسیرانان سنندجی با گله‌مندی از مأموران راهور عنوان کرد: مأموران راهنمایی و رانندگی بدون اینکه خودمان اطلاع داشته باشیم ما را جریمه می‌کنند و نمی‌دانیم به چه دلیل برگه جریمه را به ما تحویل نمی‌دهند و زمانی از جریمه شدن مطلع می‌شویم که باید دوبل آن را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به محدودیت تردد تاکسی در برخی خیابان‌های شهر گفت: متأسفانه تاکسی‌ها حق تردد به خیابان مولوی را ندارد در حالی که بیشتر مسافرها مقصدشان همان خیابان است و از مسئولان می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

مسئولان هیچ کاری برایمان انجام نمی‌دهند

راننده تاکسی سنندجی خطاب به خبرنگار تسنیم تصریح کرد: شما زحمت می‌کشید و مشکلات این قشر را انعکاس می‌دهید اما مسئولان با وجود دانستن دردها، کاری برایمان انجام نمی‌دهند، بارها اعتصاب کرده‌ایم اما متأسفانه به جای نرسیده است.

مشکل اصلی تاکسیرانان مسافرکشی خودروهای شخصی است

فرهاد لطف‌اللهی دیگر راننده تاکسی که ۱۵ سال سابقه تاکسیرانی دارد، اظهار داشت: مشکل اصلی تاکسیرانان مسافرکشی خودروهای شخصی است چراکه سبب بیکاری ما شده‌اند.

وی با ابراز گلایه‌مندی از جولان دادن مسافربران شخصی در خیابان‌ها گفت: خیلی‌ها از سر بیکاری و نداشتن شغل با سه میلیون تومان پیکان خریده و مشغول مسافرکشی هستند و حق ما را ضایع می‌کنند.

بارها مشکلاتمان را به گوش مسئولان رسانده‌ایم؛ تنها جوابی که می‌شنویم می‌گویند بررسی می‌کنند

راننده تاکسی سنندجی تصریح کرد: تاکسیرانان بسیار قشر زحمت‌کشی هستند و برای درآوردن ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان در روز باید صبح تا شب در هر شرایط آب و هوایی رانندگی کنند اما متأسفانه هیچ ارگانی از ما حمایت نمی‌کند و من واقعا نمی‌دانم چرا ماموران راهنمایی و رانندگی با تاکسیرانان سر لج دارند؟

وی گفت: زمانی که قرار است طرح ترافیک اجرا شود همه موظف به رعایت آن هستند و دیگر مأمور و پلاک دولتی و غیردولتی نداریم.

لطف‌اللهی افزود: ما بارها مشکلاتمان را به گوش مسئولان رسانده‌ایم و تنها جوابی که می‌شنویم این است که می‌گویند بررسی می‌کنند اما تاکنون چیزی ندیده‌ایم و کاری عملی انجام نداده‌اند.

فارغ‌التحصیل گروه مدیریت: از روی ناچاری و نبود شغل به مسافرکشی روی آورده‌ام

احمد صادقی جوان ۲۶ ساله فارغ‌التحصیل گروه مدیریت که در خیابان‌های سطح شهر سنندج مسافرکشی می‌کرد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: من جوانی هستم که از روی ناچاری و نبود شغل و درآمد به مسافرکشی روی آورده‌ام و همزمان می‌خواهم در مقطع کارشناسی ارشد نیز ادامه تحصیل دهم.

وی افزود: این ماشین پراید هم که با آن کار می‌کنم مال خودم نیست و پدرم به خاطر اینکه بیشتر از این روحیه‌ام را از دست ندهم و افسرده نشوم یک شیفت اجازه داده که با آن مسافرکشی کنم هر چند این شغل درست و حسابی نیست و به نظرم مسافرکشی اصلاً زیبنده یک فارغ‌التحصیل دانشگاهی نیست اما به نظر شما من چکار می‌توانم انجام بدهم؛ در کدام کارخانه این استان استخدام شوم؛ هزینه مخارج زندگی خود را چطور دربیارم.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۳:۵۹ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

محفل قرآنی تدبر در سوره مبارکه شمس برگزار شد

به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان؛
محفل قرآنی تدبر در سوره مبارکه شمس برگزار شد

اجاره سالن اجتماعات تهران

دومین جلسه تدبر در سوره های قرآن، به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، دومین جلسه تدبر در سوره های قرآن با سخنرانی صفرعلی احدی، از اساتید برجسته علوم دینی و مفسر قرآنی؛ پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ زهرا بدن آرا، معاون امور کتابخانه ها و همکاری ها؛ یاسر تقوا، سرپرست معاونت اداری و مالی کتابخانه های عمومی استان و مسئولین و کارشناسان این اداره کل در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار شد. در این جلسه در خصوص ویژگی های سوره مبارکه شمس و فضایل این سوره گفتگو شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در ابتدای این نشست، اجرای این سلسله برنامه ها را در شناخت و فهم و درک بهتر از قرآن مفید دانست و بر لزوم تداوم اجرای این برنامه به صورت ماهانه تاکید کرد.
سخنران و استاد علوم دینی نیز در این محفل قرآنی به تلاوت سوره شمس و معرفی این سوره مبارکه و همچنین تقسیم بندی ساختار آن پرداخت و با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: «قرآن را با معنا بهتر یاد بگیرید» به تفسیر سوره و مشخص کردن مسیر هدایتی سوره شمس پرداخت.
صفرعلی احدی همچنین با بیان ویژگی های سوره مبارکه شمس بر ضرورت تدبر در آیات وحی الهی به عنوان رهنمودهای انسان ساز از سوی خداوند تاکید و فراگیری تلاوت قرآن از سنین کودکی را بسیار با اهمیت توصیف کرد.

گفتنی است، محفل تدبر در قرآن مجید در ماه های آتی نیز با حضور کتابداران و کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار خواهد شد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۸:۱۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

رزرو بهترین باغ تالار در تهران با تخفیفات ویژه

رزرو بهترین باغ تالار در تهران با تخفیفات ویژه

باغ تالار ارزان قیمت 1401

همشهری آنلاین

انجام مقدمات عروسی علاوه بر هیجان انگیز بودن ممکن است در برخی از موارد بسیار سخت و زمان‌بر باشد. یکی از مهم‌ترین امور در فراهم کردن مراسم عقد و عروسی رزرو بهترین تالار یا باغ تالار با شرایط هر فرد است.

 


باغ تالارهای زیادی برای برگزاری مراسم عروسی وجود دارند که زوج‌های جوان می‌توانند یکی از آنها را برای برگزاری این جشن باشکوه و به یادماندنی انتخاب نمایند.

همه زوج‌ها تمایل دارند این روز به‌یادماندنی به بهترین شرایط برگزار شود ازاین‌جهت یک برنامه‌ریزی مناسب و دقیق می‌تواند باعث شود تا استرس شما در مراسم عروسی کاهش‌یافته و در بهترین شرایط برای شما رقم بخورد که انتخاب باغ تالار در رأس امور قرار دارد.

باغ تالار

یکی از راه‌هایی که می‌تواند باعث شود تا به‌راحتی مجموعه دلخواه خود را بیابید استفاده از سایت تالارکده به نشانی است. این سایت با معرفی تالارها، باغ تالارها، سالن‌های عقد و دیگر خدمات دهندگانی عروسی کار شما را جهت یافتن مکان مناسب برای جشن عقد یا عروسی راحت نموده است. با جستجو در این سایت می‌توانید مکان مناسب و ایده آل خود را بر اساس نیاز، منطقه، سطح قیمت و دیگر معیارهای خود انتخاب نمایید.

برخی از این تالارها یا باغ تالارها تخفیفات ویژه‌ای را برای کاربران سایت تالارکده در نظر گرفته‌اند که این امر باعث می‌شود هزینه‌های شما جهت برگزاری مراسمی خوب و مناسب کاهش یابد.

شما می‌بایست مدت‌ها قبل از تاریخ مدنظر خود اقدام به برنامه‌ریزی برای جشن عروسی خود داشته باشید. این زمان ممکن است برای همه یکسان نباشد و برای برخی از افراد چند هفته یا برای بعضید چندین ماه به طول بیانجامد. اما بسیاری از کارشناسان و خدمات دهندگان مجالس بر این عقیده هستند که برنامه‌ریزی برای این جشن خاص به بهترین شکل حدوداً یک سال زمان می‌برد.

بهتر است یک سال قبل از برگزاری جشن عروسی توافقات اصلی انجام شود. در این مدت زوجین زمان لازم را دارند تا بهترین باغ تالار یا مکان ایده آل خود را بیابند و برای رزرو مجموعه دلخواه اقدام نمایند. درصورتی‌که تاریخ خاص مثل اعیاد مذهبی یا روزهای خاص مد نظرات است بهتر است در سریع‌ترین زمان تالار یا باغ عروسی دلخواه خود را رزرو نمایید. از سوی دیگر مذاکره با آتلیه عکاسی و انتخاب مکان و لوکیشن ایده آل برای عکاسی ممکن است زمان‌بر باشد. انتخاب یک آرایشگر حرفه‌ای و لباس عروس و دیگر امور زمان برو بوده و نیاز به‌وقت زیاد است.

چطور می توانید یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید؟
در درجه اول سعی کنید به جدول زمان‌بندی خود پایبند باشید. می‌توانید از یک شرکت خدمات دهنده مجالس عروسی کمک بگیرید و بخش اصلی برنامه‌ریزی عروسی خود را به آنها بسپارید. آنها با در اختیار داشتن بهترین باغ تالارها و لوکیشن های مختلف کلی امور را به بهترین شکل رقم می‌زنند و استرس شما را نسبت به برگزاری یک مراسم جشن عقد یا عروسی در تالار یا محضر عقد مناسب آسوده می‌نمایند. اما درصورتی‌که بودجه کافی جهت این امر ندارید می‌توانید وب‌سایت تالارکده که چک‌لیست کارهای عروسی را به شما می‌دهند مراجعه کرده و برنامه‌ریزی داشته باشید.

باغ عروسی تالار تهران

در ادامه به برخی از ویژگی‌های یک باغ تالار می‌پردازیم و دلیل این موضوع که چرا یک باغ برای مراسم عروسی مناسب است و چه نکاتی را باید رعایت نمود را موردبررسی قرار می‌دهیم.

فضاهای باز باغ تالار و لوکیشن های متعدد و زیبایی‌های طبیعی
طبیعت و فضای باز موجود در باغ تالار بسیار چشم‌نواز هستند. حسی که از طبیعت و گیاهان و منظره‌های سرسبز القا می‌شود با هیچ دیزاین و طراحی امروزی قابل قیاس نیست. این فضاها به‌صورت طبیعی دیزاین شده‌اند و با کمک اکسسوری های لوکس زیبایی بیشتری را در بر خواهند داشت. مهمانان شما هرگز در طول مراسم خسته نخواهند شد و از فضاهای تکراری مدرن در شهر دور شده و در این فضا لحظات خاص و زیبایی را سپری می‌نمایند.

روف گاردن ایده‌ای دیگر برای برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی

یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌تواند مراسم‌های عروسی و عقد خود را برگزار نمایید روف گاردن است. درصورتی‌که مراسم شما در فصول بهار و تابستان است استفاده از روف گاردن است. اگر مراسم شما یک جشن عقد است و تعداد مهمانان شما کم است بهتر است از سالن عقد روف گاردن استفاده نمایید. بادهای ملایم و پرتوهای نور خورشید، حس شادابی و ظرافت را به همراه خواهد داشت.

حال و هوای متفاوت در مراسم عروسی فضای باز باغ تالار
شاید بسیاری از زوج‌ها تمایل داشته باشند که مراسم عروسی آنها به شکل و شرایط خاص و متمایزی برگزار شود. استفاده از یک باغ تالار بهترین فرصت است برای اینکه خاطرات زیبا و خاصی را در این روز شیرین در اذهان مهمانان خود رقم بزنید. فضای خاص و بی‌نظیر باغ تالار با کمترین زحمت این حس را به مراسم شما می‌بخشد و باعث زیبایی‌های بیشتر مراسم شما می‌شود.

عروسی در بهترین باغ تالارهای تهران

در تهران فضاهای زیادی جهت برگزاری مراسم عروسی وجود دارد. باغ تالارها به دلیل وسعت و فضای سبز عموما در حومه تهران قراردارند. در حومه تهران، باغ تالارهای شهریار طرفداران زیادی را به خود اختصاص داهد است. از محدوده های اطراف تهران که باغ های زیادی را به خود اختصاص داده می توان به احمدآباد مستوفی نیز اشاره نمود.

ایرانی ها عاشق تفریح ​​هستند و یکی از چیزهایی که آنها را بسیار به وجد می آورد عروسی است. اما وقتی صحبت از سنت های عروسی می شود، ایرانی ها تشریفات زیادی دارند. با این حال، این سنت ها ممکن است از مکانی به مکان دیگر متفاوت باشد، اما بسیاری از مراحل یکسان هستند. مراسم عروسی در ایران سنت های زیادی دارد که خانواده ها باید به انجام آن توجه کنند. در این مقاله به صورت خلاصه این رسوم را بیان می کنیم.

بهترین باغ تالار

از خواستگاری تا عروسی

در همان مرحله اول خانواده داماد برای خواستگاری به خانه عروس می روند. با این حال، این شب خواستگاری ویژه سنت هایی دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. خانواده داماد باید با شیرینی و گل وارد خانه شوند. خانواده ها همدیگر را می شناسند و درباره آینده زوج جوان بحث می کنند. معمول است که فقط والدین و پسرشان برای خواستگاری یا گاهی با پدربزرگ و مادربزرگ نیز مراجعه می کنند. بسیاری از خانواده‌ها معتقدند که در مراسم خواستگاری یک بزرگ‌تر وجود دارد که از طرف خانواده داماد به نشانه احترام صحبت کند. در پایان، اگر پاسخ "بله" است، آن وقت است که کار واقعی شروع می شود. خانواده عروس خانواده داماد را به خانه خود دعوت می کنند تا در مورد ازدواج به طور جدی تر صحبت کنند. این مرحله بله برون نام دارد.

در مرحله دوم سنت های ازدواج افراد بیشتری دعوت می شوند. احتمالاً خاله‌ها و خاله‌های عروس و داماد در شب «بله برون» حضور دارند تا ببینند عزیزشان با چه کسی ازدواج می‌کند و درباره عروسی و آینده زوج صحبت کنند. در این سنت، مادر پسر انگشتری را به عنوان نماد تعهد به دختر می دهد.

بله برون یعنی "بله گرفتن قطعی از عروس خانم" است. «مهریه» از دیگر مواردی است که در این مهمانی به آن پرداخته خواهد شد. مهریه قولی است که داماد در صورت طلاق به عروس می دهد. معمولا مهریه از سکه های طلا یا خانه تشکیل شده است. هر دو خانواده بحث می کنند که چه تعداد سکه باید نوشته شود و چه چیز دیگری باید به عنوان یک برگه قانونی اضافه شود. این یک توافق بین خانواده ها است و باعث می شود خانواده عروس نسبت به آینده دخترشان احساس امنیت کنند.

تشریفات عروسی واقعی - دو نفر خواهند بود

در ایران دو مراسم معمول است. مراسم اول عقد نام دارد که در آن زوج جوان شرعاً زن و شوهر می شوند. این مراسم معمولا از ظهر تا شب برگزار می شود. آب میوه و شیرینی برای میهمانان سرو می شود و حداکثر ۵-۶ ساعت است. همچنین عاقد چند آیه از قرآن کریم را می خواند و از عروس می پرسد: آیا موافقید؟ سپس بعد از سه بار پرسیدن، عروس می گوید بله.

آوردن هدیه برای عروس به عنوان مهمان معمول است. این هدایا بیشتر شامل جواهرات طلا، پول یا سکه های طلا می شود. این مراسم مانند یک جشن نامزدی بزرگتر و رسمی تر است زیرا عروس و داماد اکنون به طور رسمی ازدواج کرده اند. با این حال، زندگی زناشویی از اینجا شروع نمی شود. در این مرحله فقط به هم نزدیک می شوند تا مدت بیشتری با هم باشند و برای مراسم عروسی واقعی آماده شوند.

عروسی – جایی که مرغ عشق ها سرانجام به خانه خود می روند

مراسم دوم، عروسی واقعی «عروسی» نام دارد. معمولا بعد از یک سال یا بیشتر از مراسم عقد برگزار می شود. حدود ساعت ۷ بعد از ظهر شروع می شود و بسته به نوع عروسی، مهمانان و فرهنگ خانواده ممکن است تا ساعات ابتدایی بامداد ادامه یابد. برخی از خانواده ها برای یک عروسی بزرگ با صدها نفر از جمله دوستان، خانواده ها و همکاران برنامه ریزی می کنند. آنها یک جشن بزرگ در تالار یا باغ تالار برگزار می کنند. اما برخی خانواده ها هستند که عروسی های کوچک را فقط با اقوام و دوستان نزدیک ترجیح می دهند. آنها برای یک مهمانی کوچک دور هم جمع می شوند.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۶:۰۰ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

شرایط اجاره ماشین عروس، برای شب عروسی

شرایط اجاره ماشین عروس، برای شب عروسی

باغ تالار شرق تهران

اخبار خودرو


مراسم عروسی، یکی از مهم ترین مراسم های زندگی هر شخص است. در این شب، اکثر مردم ترجیح میدهند از کرایه ماشین عروس استفاده کرده و شب عروسی خود را، تکمیل کنند.

شب عروسی، یک شب به یادماندنی برای تمام عزیزان می باشد. در این شب، برای داشتن یک فیلم عروسی خوب بهتر است ماشین عروس متمایز از ماشین مهمانان باشد. یکی از اقداماتی که می‌تواند به شدت روی کیفیت جشن عروسی تاثیر گذار باشد و نگاه تمامی افراد خانواده را به سوی خود جذب کند؛ ورود عروس و داماد با یک خودروی لوکس، با گل آرایی بسیار خاص است. در این میان، کرایه ماشین عروس به کمک شما می آید.

شرایط اجاره ماشین عروس، به چه صورت است؟

شما می توانید به راحتی، با توجه به بودجه مدنظر خود، از اجاره ماشین عروس استفاده کنید.

قبل از رنت ماشین عروس، شرایط شرکت اجاره خودرو مدنظر خود را بررسی کرده و پس از آماده سازی مدارک موردنیاز برای کرایه ماشین، خودرو خود را رزرو کنید و پس از تایید نهایی مسئولان بخش فروش شرکت اجاره اتومبیل، ماشین عروس خود را رنت کرده و شبی خاطره انگیز برای خود، رقم بزنید.

اجاره ماشین عروس، به صورت اقتصادی، لاکچری و کلاسیک می باشد. پس، تنوع زیادی برای رنت، وجود دارد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، شرایط کرایه ماشین در هر شرکت اجاره خودرویی متفاوت است.

شرکت اجاره خودرو سعادت رنت، شرایط بسیار آسانی برای رنت ماشین عروس، برای شما عزیزان درنظر گرفته است:

اجاره ماشین عروس با راننده
کرایه ماشین عروس بدون راننده
کرایه ماشین عروس با راننده

خیلی از مردم ترجیح میدهند، در روز عروسی خود، از اجاره خودرو با راننده استفاده کنید.

در کرایه خودرو عروس با راننده، نیازی به ارائه ضمانت خاصی نیست و کلیه مسئولیت ماشین عروس به عهده راننده می باشد.

اجاره ماشین عروس، به صورت 15 ساعت امکان پذیر است (از ساعت 9 صبح تا 12 شب). به ازای هر ساعت مازاد قبل از ساعت 9 صبح و بعد از ساعت 12شب ، اندک هزینه اضافی از شما دریافت خواهد شد.

شرایط اجاره ماشین عروس، برای شب عروسی

اجاره خودرو عروس بدون راننده

یکی از پرطرفدارترین اقدامات کرایه ماشین عروس، رنت خودرو عروس بدون راننده است.

در صورت اجاره ماشین عروس بدون راننده ، نماینده ای از این مجموعه پس از تحویل خودرو عروس تا پایان مراسم در خودرو دیگری همراه شما خواهد بود و پس از اتمام مراسم همزمان با تحویل اتومبیل، چک ضمانت را به شما بازمیگرداند.
درصورت خارج شدن از محدوده شهری تهران، اندک هزینه ای به عنوان عوارض خروجی از شهر تهران، از شما دریافت می شود.
برای کرایه ماشین عروس، نیازی به هیچ هزینه مازاد خارج از قرارداد نیست.
شما می توانید بدون هیچ نگرانی، خودرو دلخواه خود را به راحتی، با راننده و یا بدون راننده اجاره کرده و از رانندگی با آن، لذت ببرید.

شرایط اجاره ماشین عروس، برای شب عروسی

گل آرایی ماشین عروس

یکی از مهمترین بخش عروسی، گل آرایی ماشین عروس است.

شما می توانید پس از انتخاب خودرو خود، نحوه گل آرایی ماشین عروس خود را نیز انتخاب کرده و آلبوم عروسی خود را، تکمیل کنید.

شما می توانید از کارشناسان شرکت سعادت رنت برای انتخاب هارمونی رنگ و مدل گل آرایی مناسب با فصل ، نوع و رنگ خودرو مشاوره رایگان بگیرید و اتومبیل خود را با توجه به علاقه خود، گل آرایی کنید.

شرایط اجاره ماشین عروس، برای شب عروسی

با انتخاب ماشین عروس و گل آرایی مناسب، شما می توانید تصاویر و ویدیوهای عروسی خود را شیک تر و جذاب تر ثبت کنید و در نهایت لحظات بسیار زیبایی برای خود رقم زنید.

سالن عقد شیک پونک


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۹:۳۳ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

رزرو بهترین باغ تالار در تهران با تخفیفات ویژه

 رزرو بهترین باغ تالار در تهران با تخفیفات ویژه

شش نکته در انتخاب باغ تالار

همشهری آنلاین

انجام مقدمات عروسی علاوه بر هیجان انگیز بودن ممکن است در برخی از موارد بسیار سخت و زمان‌بر باشد. یکی از مهم‌ترین امور در فراهم کردن مراسم عقد و عروسی رزرو بهترین تالار یا باغ تالار با شرایط هر فرد است.

 


باغ تالارهای زیادی برای برگزاری مراسم عروسی وجود دارند که زوج‌های جوان می‌توانند یکی از آنها را برای برگزاری این جشن باشکوه و به یادماندنی انتخاب نمایند.

همه زوج‌ها تمایل دارند این روز به‌یادماندنی به بهترین شرایط برگزار شود ازاین‌جهت یک برنامه‌ریزی مناسب و دقیق می‌تواند باعث شود تا استرس شما در مراسم عروسی کاهش‌یافته و در بهترین شرایط برای شما رقم بخورد که انتخاب باغ تالار در رأس امور قرار دارد.

باغ تالار

یکی از راه‌هایی که می‌تواند باعث شود تا به‌راحتی مجموعه دلخواه خود را بیابید استفاده از سایت تالارکده به نشانی است. این سایت با معرفی تالارها، باغ تالارها، سالن‌های عقد و دیگر خدمات دهندگانی عروسی کار شما را جهت یافتن مکان مناسب برای جشن عقد یا عروسی راحت نموده است. با جستجو در این سایت می‌توانید مکان مناسب و ایده آل خود را بر اساس نیاز، منطقه، سطح قیمت و دیگر معیارهای خود انتخاب نمایید.

برخی از این تالارها یا باغ تالارها تخفیفات ویژه‌ای را برای کاربران سایت تالارکده در نظر گرفته‌اند که این امر باعث می‌شود هزینه‌های شما جهت برگزاری مراسمی خوب و مناسب کاهش یابد.

شما می‌بایست مدت‌ها قبل از تاریخ مدنظر خود اقدام به برنامه‌ریزی برای جشن عروسی خود داشته باشید. این زمان ممکن است برای همه یکسان نباشد و برای برخی از افراد چند هفته یا برای بعضید چندین ماه به طول بیانجامد. اما بسیاری از کارشناسان و خدمات دهندگان مجالس بر این عقیده هستند که برنامه‌ریزی برای این جشن خاص به بهترین شکل حدوداً یک سال زمان می‌برد.

بهتر است یک سال قبل از برگزاری جشن عروسی توافقات اصلی انجام شود. در این مدت زوجین زمان لازم را دارند تا بهترین باغ تالار یا مکان ایده آل خود را بیابند و برای رزرو مجموعه دلخواه اقدام نمایند. درصورتی‌که تاریخ خاص مثل اعیاد مذهبی یا روزهای خاص مد نظرات است بهتر است در سریع‌ترین زمان تالار یا باغ عروسی دلخواه خود را رزرو نمایید. از سوی دیگر مذاکره با آتلیه عکاسی و انتخاب مکان و لوکیشن ایده آل برای عکاسی ممکن است زمان‌بر باشد. انتخاب یک آرایشگر حرفه‌ای و لباس عروس و دیگر امور زمان برو بوده و نیاز به‌وقت زیاد است.

چطور می توانید یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید؟
در درجه اول سعی کنید به جدول زمان‌بندی خود پایبند باشید. می‌توانید از یک شرکت خدمات دهنده مجالس عروسی کمک بگیرید و بخش اصلی برنامه‌ریزی عروسی خود را به آنها بسپارید. آنها با در اختیار داشتن بهترین باغ تالارها و لوکیشن های مختلف کلی امور را به بهترین شکل رقم می‌زنند و استرس شما را نسبت به برگزاری یک مراسم جشن عقد یا عروسی در تالار یا محضر عقد مناسب آسوده می‌نمایند. اما درصورتی‌که بودجه کافی جهت این امر ندارید می‌توانید وب‌سایت تالارکده که چک‌لیست کارهای عروسی را به شما می‌دهند مراجعه کرده و برنامه‌ریزی داشته باشید.

باغ عروسی تالار تهران

در ادامه به برخی از ویژگی‌های یک باغ تالار می‌پردازیم و دلیل این موضوع که چرا یک باغ برای مراسم عروسی مناسب است و چه نکاتی را باید رعایت نمود را موردبررسی قرار می‌دهیم.

فضاهای باز باغ تالار و لوکیشن های متعدد و زیبایی‌های طبیعی
طبیعت و فضای باز موجود در باغ تالار بسیار چشم‌نواز هستند. حسی که از طبیعت و گیاهان و منظره‌های سرسبز القا می‌شود با هیچ دیزاین و طراحی امروزی قابل قیاس نیست. این فضاها به‌صورت طبیعی دیزاین شده‌اند و با کمک اکسسوری های لوکس زیبایی بیشتری را در بر خواهند داشت. مهمانان شما هرگز در طول مراسم خسته نخواهند شد و از فضاهای تکراری مدرن در شهر دور شده و در این فضا لحظات خاص و زیبایی را سپری می‌نمایند.

روف گاردن ایده‌ای دیگر برای برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی

یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌تواند مراسم‌های عروسی و عقد خود را برگزار نمایید روف گاردن است. درصورتی‌که مراسم شما در فصول بهار و تابستان است استفاده از روف گاردن است. اگر مراسم شما یک جشن عقد است و تعداد مهمانان شما کم است بهتر است از سالن عقد روف گاردن استفاده نمایید. بادهای ملایم و پرتوهای نور خورشید، حس شادابی و ظرافت را به همراه خواهد داشت.

حال و هوای متفاوت در مراسم عروسی فضای باز باغ تالار
شاید بسیاری از زوج‌ها تمایل داشته باشند که مراسم عروسی آنها به شکل و شرایط خاص و متمایزی برگزار شود. استفاده از یک باغ تالار بهترین فرصت است برای اینکه خاطرات زیبا و خاصی را در این روز شیرین در اذهان مهمانان خود رقم بزنید. فضای خاص و بی‌نظیر باغ تالار با کمترین زحمت این حس را به مراسم شما می‌بخشد و باعث زیبایی‌های بیشتر مراسم شما می‌شود.

عروسی در بهترین باغ تالارهای تهران

در تهران فضاهای زیادی جهت برگزاری مراسم عروسی وجود دارد. باغ تالارها به دلیل وسعت و فضای سبز عموما در حومه تهران قراردارند. در حومه تهران، باغ تالارهای شهریار طرفداران زیادی را به خود اختصاص داهد است. از محدوده های اطراف تهران که باغ های زیادی را به خود اختصاص داده می توان به احمدآباد مستوفی نیز اشاره نمود.

ایرانی ها عاشق تفریح ​​هستند و یکی از چیزهایی که آنها را بسیار به وجد می آورد عروسی است. اما وقتی صحبت از سنت های عروسی می شود، ایرانی ها تشریفات زیادی دارند. با این حال، این سنت ها ممکن است از مکانی به مکان دیگر متفاوت باشد، اما بسیاری از مراحل یکسان هستند. مراسم عروسی در ایران سنت های زیادی دارد که خانواده ها باید به انجام آن توجه کنند. در این مقاله به صورت خلاصه این رسوم را بیان می کنیم.

بهترین باغ تالار

از خواستگاری تا عروسی

در همان مرحله اول خانواده داماد برای خواستگاری به خانه عروس می روند. با این حال، این شب خواستگاری ویژه سنت هایی دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. خانواده داماد باید با شیرینی و گل وارد خانه شوند. خانواده ها همدیگر را می شناسند و درباره آینده زوج جوان بحث می کنند. معمول است که فقط والدین و پسرشان برای خواستگاری یا گاهی با پدربزرگ و مادربزرگ نیز مراجعه می کنند. بسیاری از خانواده‌ها معتقدند که در مراسم خواستگاری یک بزرگ‌تر وجود دارد که از طرف خانواده داماد به نشانه احترام صحبت کند. در پایان، اگر پاسخ "بله" است، آن وقت است که کار واقعی شروع می شود. خانواده عروس خانواده داماد را به خانه خود دعوت می کنند تا در مورد ازدواج به طور جدی تر صحبت کنند. این مرحله بله برون نام دارد.

در مرحله دوم سنت های ازدواج افراد بیشتری دعوت می شوند. احتمالاً خاله‌ها و خاله‌های عروس و داماد در شب «بله برون» حضور دارند تا ببینند عزیزشان با چه کسی ازدواج می‌کند و درباره عروسی و آینده زوج صحبت کنند. در این سنت، مادر پسر انگشتری را به عنوان نماد تعهد به دختر می دهد.

بله برون یعنی "بله گرفتن قطعی از عروس خانم" است. «مهریه» از دیگر مواردی است که در این مهمانی به آن پرداخته خواهد شد. مهریه قولی است که داماد در صورت طلاق به عروس می دهد. معمولا مهریه از سکه های طلا یا خانه تشکیل شده است. هر دو خانواده بحث می کنند که چه تعداد سکه باید نوشته شود و چه چیز دیگری باید به عنوان یک برگه قانونی اضافه شود. این یک توافق بین خانواده ها است و باعث می شود خانواده عروس نسبت به آینده دخترشان احساس امنیت کنند.

تشریفات عروسی واقعی - دو نفر خواهند بود

در ایران دو مراسم معمول است. مراسم اول عقد نام دارد که در آن زوج جوان شرعاً زن و شوهر می شوند. این مراسم معمولا از ظهر تا شب برگزار می شود. آب میوه و شیرینی برای میهمانان سرو می شود و حداکثر ۵-۶ ساعت است. همچنین عاقد چند آیه از قرآن کریم را می خواند و از عروس می پرسد: آیا موافقید؟ سپس بعد از سه بار پرسیدن، عروس می گوید بله.

آوردن هدیه برای عروس به عنوان مهمان معمول است. این هدایا بیشتر شامل جواهرات طلا، پول یا سکه های طلا می شود. این مراسم مانند یک جشن نامزدی بزرگتر و رسمی تر است زیرا عروس و داماد اکنون به طور رسمی ازدواج کرده اند. با این حال، زندگی زناشویی از اینجا شروع نمی شود. در این مرحله فقط به هم نزدیک می شوند تا مدت بیشتری با هم باشند و برای مراسم عروسی واقعی آماده شوند.

عروسی – جایی که مرغ عشق ها سرانجام به خانه خود می روند

مراسم دوم، عروسی واقعی «عروسی» نام دارد. معمولا بعد از یک سال یا بیشتر از مراسم عقد برگزار می شود. حدود ساعت ۷ بعد از ظهر شروع می شود و بسته به نوع عروسی، مهمانان و فرهنگ خانواده ممکن است تا ساعات ابتدایی بامداد ادامه یابد. برخی از خانواده ها برای یک عروسی بزرگ با صدها نفر از جمله دوستان، خانواده ها و همکاران برنامه ریزی می کنند. آنها یک جشن بزرگ در تالار یا باغ تالار برگزار می کنند. اما برخی خانواده ها هستند که عروسی های کوچک را فقط با اقوام و دوستان نزدیک ترجیح می دهند. آنها برای یک مهمانی کوچک دور هم جمع می شوند.

دفتر عقد شیک شهرک غرب

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۸:۰۹ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

جشن تولد خاص و متفاوت “مهران مدیری”

جشن تولد خاص و متفاوت “مهران مدیری”

برگزاری جشن تولد در منزل


تصویری از مهران مدیری در کنار کیک بزرگی که برای جشن تولدش تدارک دیده شده در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش وقت صبح، عکسی جالب و دیدنی از جشن تولد مهران مدیری بازیگر و کارگردان مطرح ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که نظر کاربران را به خود جلب کرد.


پخش دور جدید مسابقه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری از شامگاه شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ از شبکه نسیم آغاز شد. در اولین قسمت از دور جدید این مسابقه، سیاوش مفیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به همراه تیم خود مهمان مهران مدیری بود.

 


مدیری در بخشی از مسابقه «دورهمی» از سیاوش مفیدی خواست تا ارزیابی خود را از اوضاع سینما و تلویزیون در شرایط فعلی بیان کند.

 


مفیدی در این خصوص اظهار کرد: همانطور که خود شما هم واقف هستید شرایط کار طی ۲ سال و نیم کرونایی برای سینما و تئاتر خیلی سخت بود و تئاتر در این شرایط خیلی بیشتر آسیب و لطمه دید. بچه های تلویزیونی کم و بیش کار کردند ولی بچه های تئاتر خیلی لطمه دیدند و سالن ها تعطیل شدند. امیدوارم اوضاع برای کار بچه ها بهتر شود.

 


مدیری نیز در ادامه سخنان مفیدی تصریح کرد: بازیگرانی که در سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی فعالیت می کنند در این مدت توانسته اند کارهایی بکنند، نه اینکه سخت نبوده، شرایط برای آن ها هم سخت بوده ولی بالاخره کارهایی انجام داده اند اما اهالی موسیقی و تئاتر نزدیک حدود ۳ سال از شرایط سخت کرونایی لطمه دیدند.
کرونا اهالی موسیقی و تئاتر را لطمه زد

 


کسی هم فکری برای اهالی تئاتر و موسیقی نکرد در حالی که می شد حمایت کرد ولی کسی کاری انجام نداد. امیدوارم این اوضاع بگذرد و شرایط برای همه درست شود.

 


مهران مدیری در دومین قسمت دور جدید مسابقه «دورهمی» هم پذیرای میرطاهر مظلومی بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و نمایش های رادیویی بود که به همراه تیم خود در این مسابقه حضور پیدا کرد.

 


مدیری از میرطاهر مظلومی نیز خواست تا ارزیابی خود از وضعیت تولیدات تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی را بیان کند و میرطاهر مظلومی نیز به نیاز تولید آثار فاخر در عرصه شبکه نمایش خانگی و تولیدات هنری در این حوزه ها اشاره کرد.

دفتر ازدواج شیک غرب تهران

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۷:۰۳ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)