اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

خدمات تشریفات مجالس شامل چه مواردی می شود؟

خدمات تشریفات مجالس شامل چه مواردی می شود؟

 


تشریفات عروسی

تسنیم

با بهره گیری از خدمات تشریفات مجالس ، تشریفات عروسی و تشریفات تولد این امکان برای شما فراهم می گردد که به راحتی و بدون نگرانی و استرس بتوانید جشن ها ، مراسم ها ، سمینارها و همایش های متعدد را برگزار کنید.

ا بهره گیری از خدمات تشریفات مجالس ، تشریفات عروسی و تشریفات تولد این امکان برای شما فراهم می گردد که به راحتی و بدون نگرانی و استرس بتوانید جشن ها ، مراسم ها ، سمینارها و همایش های متعدد را برگزار کنید. این گونه خدمات به طور معمول از سال 1380 تاکنون رونق فراوانی یافته است و در بین مردم استفاده از خدمات تشریفات مجالس رایج شده است. اما در سال های اولیه ارائه خدمات مجالس تنها برای برگزاری مراسم عروسی به موسسات ارائه کننده خدمات تشریفات مجالس مراجعه می شد ، اما به مرور زمان و با توجه به گسترش حوزه ی کاری خدمات مجالس برای برگزاری مجالس مختلف همچون جشن تولد ، نامزدی ، برگزاری همایش و سمینارها به این نوع موسسات مراجعه می شود. در ادامه این مقاله اطلاعاتی را در زمینه انواع خدمات تشربفات مجالس در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد ، همراه ما باشید...

 


آشنایی با خدمات تشریفات مجالس

 


خدمات تشریفات مجالس به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که توسط شرکت ها و موسسه های خدمات مجالس برای برگزاری مراسم های متعدد انجام می گردد. امروزه به دلیل صرفه جویی در هزینه و جلوگیری از اتلاف وقت عروس و داماد ، تشریفات مراسم عروسی توسط موسسه ارائه کننده خدمات مجالس انجام می شود. بدین منظور عروس و داماد در زمان مشخص به موسسه مورد نظر مراجعه نموده و با خدمات شان آشنا خواهند شد و در نهایت با توجه به سلیقه و علایق خود خدمات مورد نیاز را انتخاب می نمایند. با مراجعه به موسسه ارائه کننده خدمات تشریفات عروسی تمام کارها طبق برنامه و بدون نگرانی انجام خواهد شد.

 


خدمات تشریفات مجالس از انتخاب تالار مناسب با توجه به فصل برگزاری مراسم شروع شده و تا نحوه ی برگزاری مراسم ادامه می یابد. در حقیقت تمامی کارها با برنامه ریزی موسسه انجام می شود و تمامی خدمات با توجه به انتخاب نهایی عروس و داماد انجام می گردد.

 


خدمات تشریفات عروسی عبارتند از :

 


اجاره باغ ، باغ تالار ، اجاره سالن اجتماعات یا محل برگزاری مراسم

کیک و شیرینی و میوه و آبمیوه طبیعی مراسم

تزئین و دکوراسیون محل برگزاری مراسم

تزیین ماشین عروس و دسته گل عروس

نور پردازی سالن عروسی و باغ عروسی

معرفی آرایشگاه و مزون لباس عروس

معرفی عکاس و فیلم بردار حرفه ای

ظروف و میز و صندلی مجلل

معرفی گروه موسیقی عالی

ساقدوش عروس و داماد

کترینگ عروسی

ماشین عروسی

به طور کلی تمامی افرادی که قصد برگزاری مراسم های رسمی و غیر رسمی را دارند در رابطه با نحوه برگزاری مجالس و اجرای آن دچار نگرانی و استرس می شوند ، اما پیشنهاد ما به شما این است که با سپردن برگزاری مجالس خود به موسسات ارائه کننده خدمات تشریفات مجالس با خیالی آسوده و راحت در کنار عزیزان خود از جشن و مراسم خود نهایت لذت را ببرید.

 

 

 

 


انواع تشریفات مجالس

 


برگزاری و پذیرایی انواع مراسم در سفارتخانه ها

برگزاری و پذیرایی انواع نمایشگاه ها

انواع کنفرانس و کنگره

همایش ها و سمینارها

مراسم های رسمی

مراسم های غیر رسمی

مجالس عروسی

مراسم ترجیم

جشن نامزدی

جشن تولد

و غیره

همان طور که ذکر شد وظیفه موسسات تشریفات مجالس انجام کلیه موارد ذکر شده است. توصیه می کنیم در صورتی که در شرف برگزاری مراسم عروسی خود هستید به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و صرفه جویی در زمان و آسودگی خاطر امور مرتبط با جشن عروسی خود را به یک موسسه تشریفات عروسی بسپارید ، در حقیقت بهره گیری از مزایا و خدمات تشریفات عروسی گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برای عروس و داماد خواهد بود. برای انتخاب تشریفات عروسی و حتی تشریفات تولد به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید ، کیفیت کترینگ در صورت نیاز ، انتخاب تشریفات مناسب و کیفیت موسسه هایی که با کار گروه مورد نظر در ارتباط هستند ، توجه کنید.

 


خدمات تشریفات تولد

 


خدمات مجالس تشریفات تولد همچون تشریفات عروسی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین این امکان برای شما فراهم می شود که صفر تا صد برگزاری جشن تولد را بر عهده پرسنل موسسه تشریفات مجالس مورد نظر قرار دهید. از جمله خدمات تشریفات تولد می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

 


طراحی تم تولد

طراحی کیک تولد

پذیرایی

موسیقی

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۶:۴۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

مراحل اجرای تشریفات عروسی و خدمات مجالس

مراحل اجرای تشریفات عروسی و خدمات مجالس

تشریفات مجالس شرق تهران

یک مراسم عروسی نیازمند برنامه ریزی دقیق و منظم است که معمولا مجموعه های تشریفات عروسی و خدمات مجلاس این کار را بر عهده دارند. ابتدا باید بدانید که تشریفات مجالس شامل چه خدمات و مواردی می گردد که از آن بی خبر بودید. برای اینکه به این مورد مهم بپردازید باید ابتدا انتظارات خود از مراسم را یاد داشت کنید.

 


الف

 


یادداشت برداری از خدمات مجالس مورد نیاز

یادداشت برداری امری مرسوم در برپایی جشن عروسی و سایر جشن هاست . شاید تا به حال توجه نکرده باشید اما تقریبا همه این کار را ناخود آگاه انجام میدهند! درست حدس زدید! نوشتن لیست مهمانان و افرادی که میخواهید دعوت کنید هم یک نوع یاد داشت برداری برای مجالس است. قلم و کاغذ را بردارید و جزئیات را یادداشت کنید. شما میتوانید برای تمام مراحل برنامه ریزی کنید.

 


برای درک بهتر مراحل اجرای تشریفات ، ما یک مراسم عروسی معمولی را مد نظر میگیریم.

 


همانطور که در بالا گفته شد اولین کار مشخص کردن تعداد مهمانان است که دعوت می شوند. البته همیشه باید در نظر بگیرید که این تعداد میتواند درصدی کم تر یا بیشتر شود. مثلا فامیل های عروس یا داماد کسی را همراه خود بیاورند و تعداد بیشتر از تصور شما شود ؛ و یا تعدادی از مهمانان به هر دلیلی نخواهند یا نتوانند که به مراسم عروسی شما بیایند.

 


خوشبختانه تالار ها همیشه مقداری اضافه تر از نیاز مشتری خدمات را آماده میکنند که خدای ناکرده آبروی میزبان بابت کمی ها و کسری ها از میان نرود.

 


اجرای مراسم عروسی و تشریفات در یک باغ عروسی مناسب

بعد از مشخص شدن تعداد مهمانان نوبت به انتخاب محل برگزاری جشن است. در گذشته بیشتر مراسمات عروسی در منزل داماد یا عروس (بسته به فرهنگ قومیت های مختلف) برگزار می شد . اما مشکلات و مصائب برگزاری جشنهای بزرگ در خانه ها و کوچک شدن اندازه های خانه ها در شهر ها باعث شد که تالار ها ی عروسی و بعد از آن باغ ها و باغ عروسی و ... محل مناسبی برای این منظور باشند.

 


استفاده از اسپیس فریم در ورودی و طراحی باغ باعث زیبایی بیشتر مراسم شما می شود و مجموعه های ارائه دهنده تشریفات با در بر داشتن امکانات و تجهیزات مناسب دیزاین متتفاوت و مناسبی برای شما به همراه خواهند داشت.

 


باغ تالارهای عروسی ظرفیت های گوناگونی دارند و بسیاری از تالار ها و باغ عروسی دارای محدودت های حداقل نفرات هستند. پس اگر تعداد مهمانان شما کمتر یا بیشتر از حد معمول است حتما باید با یک کارشناس تشریفات عروسی و خدمات مجالس مشورت کنید. آنها می توانند باغ عروسی ایده آل متناسب با نیازهای شما

 


انتخاب نوع پذیرایی در تشریفات عروسی

نوع پذیرایی یکی از مهمترین انتخاب ها برای هر مراسمی است. مهمترین فاکتور برای این انتخاب ، بودجه مالی و همچنین نگاه اعتقادیست. انتخاب پذیرایی سلف سرویس و درجه یک میتواند جذاب و خاص و لاکچری باشد که البته برخی برای بهتر جلو کردن در میان آشنایان این انتخاب را انجام مدهند. در نهایت با توجه به میزان بودجه شما باید یکی از انواع پذیرایی را انتخاب کنید.

 

 

 

 


برای این کار نیز میتوانید با یک مدیر خوب و با تجربه در خدمات مجالس و تشریفات عروسی مشورت نمایید.

 


مراسم عقد خوب و لاکچری در سالن عقد

ممکن است شما پیش از مراسم عروسی خوبب مراسم عقدی داشته باشید و بخواهید در یک سالن عقد مراسم خود را برگزار نمایید که امروزه سالن های عقد زیادی با امکانات و دزاین جدید و مجلل امکان برگزاری مراسم عقد شما را دارند.

 

 

 

 


اجرای برنامه های سرگرم کننده و نوع موزیک

انتخاب دی جی و شومن میتواند به خودی خود جذاب باشد. اگر برای موزیک ایده ای دارید آن را یادداشت کنید. البته تالار معمولا افرادی را برای انجام اینگونه خدمات دارند ولی اگر شما هم کسی را میشناسید حتما با او برای اجرای مراسم تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید. البته در صورتی که می خواهید این کار را به تالار بسپارید حتما قبل از شب مراسم کار شومن و دیجی را در مراسم های عروسی دیگر بررسی کنید. این مورد میتواند در صورت عدم دقت کافی شب عروسی شما را به شبی رقت انگیز تبدیل کند! انتخاب بهترین تشریفات عروسی می تواند مشاوره خوبی به شما برای یک مراسم ایده آل بدهد.

 


خرید لباس و اکسسوری عروسی

بعد از همه هماهنگی ها لازم است که لباسی مناسب انتخاب کنید. برای این کار که برای عروس و داماد هر کدام جدا گانه است باید توجه کنید که چه نوع لباسی را میخواهید انتخاب کنید. یادداشت برداری در این مورد هم میتواند به باز تر شده ذهن شما کمک کند.

 


انتخاب ماشین عروس ، گل زدن ماشین عروس ، دسته گل عروس و ... هم همگی از مواردی هستند که در یک عروسی معمولی باید برای آنها برنامه ریزی کنید.

 

 

 

 


به طور کلی این انتخاب های بین جزئیات مختلف هستند که باعث بهتر شده یا بر عکس ، بد تر شدن یک مراسم عروسی می شود. از آنجا که هیچ کس دوست ندارد شب عروسی اش که ب هیادماندنی ترین شب زندگی هر فردی است ، خراب شود و یا با نا هماهنگی ها و اشتباه های رایج در مهمانی ها مواجه شود، پس بهتر است در این مساله هم کار را به کاردان بسپاریم! مشورت با متخصصان در هر حوزه ای حداقل باعث باز تر شدن ذهن و آگاهی از موارد و مشکلات پنهان در کار می شود. از آنجایی که هر مراسمی دارای پیچیدگی های خاص خود می باشد انتخاب تشریفات مجالس را باید به مدیری با سلیقه بسپاریم.

 


با امید بهروزی در برگزاری مراسم عروسی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۴:۰۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

راز عروسی خواهر و برادر با یکدیگر در جشن عروسی فاش شد

راز عروسی خواهر و برادر با یکدیگر در جشن عروسی فاش شد / دختر و پسر چینی به خانه بخت رفتند

 


خدمات مجالس

 

رکنا: عروس و داماد و حاضرین در انتظار برگزاری مراسم باشکوه ازدواج بودند که ناگهان مادرشوهر تیزبین متوجه حقیقتی پنهان و مهم در عروسش شد.

 


 

 

راز عروسی خواهر و برادر با یکدیگر در جشن عروسی فاش شد / دختر و پسر چینی به خانه بخت رفتند

 


تنها در یک صورت، یک زن می تواند در مراسم ازدواج هم مادر زن باشد و هم مادر شوهر و آنهم در شرایطی است که دختر و پسرش با هم ازدواج کنند. با خواندن تیتر متعجب نشوید چرا که این خبر، ماجرایی هیجان انگیز دارد که با شنیدنش تمام معماهای ذهنتان حل خواهند شد.

 


این

به گزارش رکنا، ازدواج خواهر و برادر باهم، غیرقانونی است اما ازدواجی که داستانش را خواهید خواند به شکلی کاملا قانونی و صحیح انجام شد. ماجرا از این قرار بود که یک خانم چینی به طور غیرمنتظره ای دقایقی پیش از برگزاری مراسم ازدواج پسرش متوجه شد که عروسش، دختری است که او سالها پیش گم کرده است و حالا قرار است با پسرش ازدواج کند.

 


علامت روی دست عروس همه چیز را فاش کرد

این زن با دیدن علامت مادرزادی خاصی که روی دست عروس بود ناگهان به این مسئله شک کرده و با پی گیری از والدین فعلی عروس متوجه شد که او همان دختری است که او و همسرش 20 سال پیش او را گم کردند.

 


والدین فعلی عروس گفتند که این دختر را 20 سال پیش کنار جاده ای اطراف شهر پیدا کرده و او را به فرزندی قبول کردند. نشانی ها همه درست بود و همه چیز روشن شد. ولی مشکل این بود که حالا که عروس دختر این خانواده است ازدواج بهم خواهد خورد ولی مادر داماد که مادر عروس هم بود گفت هیچ مانعی برای این ازدواج وجود ندارد.

 


ماجرای ازدواجی عجیب

صحبت این زن همه را شوکه کرد و مخالفت هایی را به همراه داشت تا اینکه او همه چیز را شفاف توضیح داد. وی گفت ما بعد از گم کردن دخترمان، پسری چند ساله را به فرزندی گرفتیم و حالا این همان پسر است و ارتباط خونی با دخترمان که قرار است عروس مان نیز باشد ندارد برای همین ازدواج آنها کاملا درست است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۹:۱۸ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

راز عروسی خواهر و برادر با یکدیگر در جشن عروسی فاش شد

راز عروسی خواهر و برادر با یکدیگر در جشن عروسی فاش شد / دختر و پسر چینی به خانه بخت رفتند

 


خدمات مجالس

 

رکنا: عروس و داماد و حاضرین در انتظار برگزاری مراسم باشکوه ازدواج بودند که ناگهان مادرشوهر تیزبین متوجه حقیقتی پنهان و مهم در عروسش شد.

 


 

 

راز عروسی خواهر و برادر با یکدیگر در جشن عروسی فاش شد / دختر و پسر چینی به خانه بخت رفتند

 


تنها در یک صورت، یک زن می تواند در مراسم ازدواج هم مادر زن باشد و هم مادر شوهر و آنهم در شرایطی است که دختر و پسرش با هم ازدواج کنند. با خواندن تیتر متعجب نشوید چرا که این خبر، ماجرایی هیجان انگیز دارد که با شنیدنش تمام معماهای ذهنتان حل خواهند شد.

 


این

به گزارش رکنا، ازدواج خواهر و برادر باهم، غیرقانونی است اما ازدواجی که داستانش را خواهید خواند به شکلی کاملا قانونی و صحیح انجام شد. ماجرا از این قرار بود که یک خانم چینی به طور غیرمنتظره ای دقایقی پیش از برگزاری مراسم ازدواج پسرش متوجه شد که عروسش، دختری است که او سالها پیش گم کرده است و حالا قرار است با پسرش ازدواج کند.

 


علامت روی دست عروس همه چیز را فاش کرد

این زن با دیدن علامت مادرزادی خاصی که روی دست عروس بود ناگهان به این مسئله شک کرده و با پی گیری از والدین فعلی عروس متوجه شد که او همان دختری است که او و همسرش 20 سال پیش او را گم کردند.

 


والدین فعلی عروس گفتند که این دختر را 20 سال پیش کنار جاده ای اطراف شهر پیدا کرده و او را به فرزندی قبول کردند. نشانی ها همه درست بود و همه چیز روشن شد. ولی مشکل این بود که حالا که عروس دختر این خانواده است ازدواج بهم خواهد خورد ولی مادر داماد که مادر عروس هم بود گفت هیچ مانعی برای این ازدواج وجود ندارد.

 


ماجرای ازدواجی عجیب

صحبت این زن همه را شوکه کرد و مخالفت هایی را به همراه داشت تا اینکه او همه چیز را شفاف توضیح داد. وی گفت ما بعد از گم کردن دخترمان، پسری چند ساله را به فرزندی گرفتیم و حالا این همان پسر است و ارتباط خونی با دخترمان که قرار است عروس مان نیز باشد ندارد برای همین ازدواج آنها کاملا درست است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۹:۱۲ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

 

برگزاری مراسم تولد

تعداد زیادی از ستاره های سرشناس دنیا برای جشن تولد خود خرج های آنچنانی میکنند و تا دلتان بخواهد هزینه های سنگین می‌کنند. ستاره ها برای منزل، حلقه نامزدی، جشن عروسی، لباس و آرایش خود هزینه زیادی می‌پردازند، بنابراین تعجبی ندارد که جشن تولد خود را نیز باشکوه و مجلل برگزار کنند. اگر دوست دارید بدانید که مجلل ترین جشن تولدها متعلق به کدام ستاره بوده هست، با ما همراه باشید.

 

 

 

پارس ناز

 


جاستین بیبر

 


بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچریجاستین بیبر جشن تولد 21 سالگی خود را در جزیره ای خصوصی برپا کرد. او این جزیره را تنها برای تولدش کرایه کرد تا بتواند برای میهمانانی چون هایلی بالدوین سنگ تمام بگذارد. چه چیزی مجلل تر از یک جشن تولد رویایی در جزیره ای خوشگل میان آب ها؟

 


 

 

 

 

بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

 


در سال 2016، زمانی که بیانسه 35 ساله شد، تصمیم گرفت که یک جشن تولد باشکوه برای خود برگزار کند. فهرست میهمان های او پر بود از ستاره های هالیوودی چون جی زی، آشر، آلیشا کیز، سویز بیتز، میشل ویلیامز و کلی رولند. تم این جشن مد دهه 70 بود که بسیار میهمانان را سر ذوق آورد. اما تولد او به همین جا ختم نشد، بلکه او تعطیلات خود را با خانواده اوباما و بیل کلینتون گذراند و در نهایت تولدی خاطره انگیز را برای خود رقم زد.

 


 

 


کریس جنر

بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

 


کریس جنر برای تولد 60 سالگی اش توسط دخترانش سورپرایز شد. در این تولد ستاره های بسیاری چون ویل و جیدا پینکت اسمیت، جان لجند و کریسی تیگن و تینا نوولس حضور داشتند. سالن میهمان ها پر از چلچراغ، بادکنک، فشفشه و توپ های رنگی بود که فضای پر از هیجانی را ایجاد کرده بود.

 


 

 


کریسی تیگنبازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

 


جان لجند به خوبی می‌داند که چگونه دل همسرش را به دست آورد. این خواننده سرشناس، برای تولد 30 سالگی همسرش، جشنی باشکوه در نیویورک ترتیب داد. او حتی خودش نیز برای او آهنگی را به صورت زنده اجرا کرد. مطمئنا کریسی از این سورپرایز بی نهایت شاد شد.

 


 

 


اپرا وینفری

 


بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

 


اپرا وینفری برای تولد خودش سنگ تمام گذاشت. در سال 2014 او جشن تولد 60 سالگی خودش را به همراه جشن تولد 80 سالگی یکی از دوستانش به نام باب ولوز، با بیش از 200 میهمان در کالیفرنیا برگزار کرد. در سال 2004 باب ولوز اینکار را برای اپرا انجام داده بود، بنابراین تعجبی ندارد که او نیز بخواهد این لطف وی را جبران کند.

 


 

 


لردبازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

 


شاید تعجب کنید اما یکی از باشکوه ترین تولدها میان ستاره ها، تولد لرد بود که توسط دوست صمیمی اش تیلور سوئیفت برگزار شد. در سال 2016 تیلور سوئیفت به مناسب 20 سالگی لرد، جشنی را در نیویورک ترتیب داد. در این میهمانی افرادی چون کارلی کلاوس، عزیز انصاری، لینا دانمر، جک آنتونوف و… دعوت بودند.

 


 

 


کیت ماس

بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

 


این سوپرمدل سرشناس تولد 40 سالگی اش را با حضور 150 میهمان و به مدت 4 روز در منزل اش در انگلستان جشن گرفت. این مراسم که با تم فستیوال گلاستونبری برگزار شد، حدود 100000 یورو هزینه برداشت. از هیجان های این جشن نیز حضور فالگیر «فال تاروت»، آتش باز، نقاش صورت و… بود.

 


 

 


نائومی کمبل

 


بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

 


نائومی کمبل تولد 40 سالگی اش را در هتل مجللی در کن فرانسه برگزار کرد. او این روز مهم را در کنار افراد مشهوری چون جنیفر لوپز، مارک جاکوبز، میشل رودریگز و غیره سپری کرد. جشن تولد او یکی از مجلل ترین مراسم میان ستاره ها بود.

 


 

 


کریستن بل

بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

 


کریستن بل در تولد 31 سالگی اش سورپرایز شد. از آنجا که همسرش، دکس شپارد، از خواسته قلبی او باخیر بود، برایش یک حیوان تنبل خرید. کریستن با از مشاهده حیوان مورد علاقه اش آن قدر هیجان زده شد که وسط میهمانی اشک هایش سرازیر شد.

 


 

 


مایلی سایرس

 


بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

 


تولد 22 سالگی مایلی سایرس در سال 2014 یکی از باشکوه ترین جشن تولدها بوده هست. او مراسم خود را به همراه نامزدش پاتریک شوارتزنگر در یک کلاب در هالیوود برپا کرد. یکی از هیجان انگیزترین بخش های این میهمانی کیک تولد او بود که به شکل یک پیتزای بزرگ تزیین شده بود.

 


 

 


لیندزی لوهان

بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

 


در سال 2006، لیندزی لوهان برای تولد 20 سالگی اش جشنی بزرگ ترتیب داد. این جشن برای او 10000 دلار هزینه داشت. او در این میهمانی ستاره هایی چون نیکول ریچی، کیت باسورث، اوون ویلسون و… را دعوت کرد.

 


 

 


میشل اوباما

بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

 


تولد 50 سالگی میشل اوباما در کاخ سفید برگزار شد. چه چیزی مجلل تر از این؟ این میهمانی که در سال 2014 برگزار شد شاهد حضور ستاره هایی چون بیانسه، جان لجند، جنیفر هادسون، ساموئل ال. جکسون، استیوی واندر و… بود.

 


 

 


سایمون کاول

 


بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

 


سایمون کاول 400 نفر را به مناسبت تولد 50 سالگی اش دعوت کرد. او یک سالن VIP به مساحت 2500 آکر در انگلستان کرایه کرد که هیجانات زیادی در آن از جمله استخری از کوسه های کوچک، به همراه داشت. این میهمانی برای او حدود 1.3 میلیون دلار هزینه داشت.

 


 

 


نورث وست

بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

 


کیم کارداشیان و کانیه وست به مناسبت جشن تولد 1 سالگی فرزندشان، نورس ورث، جشنی باشکوه برپا کردند. میهمان ها لباس هایی با تم فستیوال به تن کردند و از حضور موسیقی زنده و چرخ و فلکی بسیار بزرگ لذت بردند. این میهمانی در قصر کیم کارداشیان واقع در کالیفرنیا برگزار شد.

 


 

 


بلو آیوی

 


بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

 


بیانسه و جی زی برای تولد یک سالگی دخترشان میلیون ها دلار خرج کردند که تنها 95000 دلار آن برای گل های رز و 2000 دلار آن برای کیک صرف شد. تم این تولد پرنسس بود. اگر چه این تولد بسیار مجلل بود اما کادویی که این دو ستاره برای فرزندشان گرفتند، غوغا کرد. آن ها یک باربی که مزیین به جواهرات بود را به قیمت 80000 دلار برای او هدیه گرفتند. 200000 دلار تنها برای یک جشن تولد؟!

 


 

 


کیتی پری

بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچری

 


تولد 25 سالگی کیتی پری، با تم فیلم «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» بسیار مجلل برپا شد. اما تولد 30 سالگی او در سال 2014 چیز دیگری بود. او به مناسبت این روز مهم 70 نفر از دوستان صمیمی و اقوام اش را از نقاط گوناگون دنیا به صرف شامی در رستوران برج ایفل دعوت کرد.

 


 

 


کیم کارداشیان

بازیگران و ستاره ها با جشن تولد اعیانی و لاکچریکیم کارداشیان برای تولد همسرش سنگ تمام گذاشت. او تولد 40 سالگی کانیه وست را در ویلایی بزرگ در باهاماس برگزار کرد و از تمام خانواده و دوستانش خواست تا در این روز بزرگ کنارش باشند. این میهمانی هیچ چیزی کم نداشت. گرچه از یک کارداشیان، چیز دیگری هم انتظار نمی رفت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۵:۳۸ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

تالار‌ها زیر ذره بین هستند/ باغ ویلا‌ها را دریابید


تالار‌ها زیر ذره بین هستند/ باغ ویلا‌ها را دریابید

برگزاری عقد در فضای باز

رئیس صنف تالار‌های خراسان جنوبی گفت: برگزاری مراسم عروسی در تالار‌ها زیر ذره بین نظارت ها صورت می‌گیرد اما در باغ ویلا‌های استان شاهد برگزاری مراسم عروسی آن هم با جمعیت بالا هستیم.

قالیشویی تهران نو

محمودآبادی رئیس صنف تالار‌های خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بر اساس آخرین ابلاغیه ستاد مدیریت بیماری کرونا، ظرفیت برگزاری مراسم در تالار‌ها بر اساس رنگ بندی نقشه کرونایی هر شهرستان تعیین می شود.

 

او با اشاره به اینکه در حال حاضر تالار نهبندان به دلیل آنکه وضعیت این شهرستان قرمز است و باید با تعداد افراد بسیار کمی برگزار شود تعطیل شده است افزود: در ۳۰ باغ ویلا سطح استان با جمعیت زیادی مراسم عروسی برگزار می‌شود و هیچ نظارتی هم وجود ندارد.

محمودآبادی با بیان اینکه برای برگزاری مراسم عروسی در باغ ویلا‌ های سطح استان هزینه‌های زیادی دریافت می‌شود اظهار کرد: به گفته عده‌ای، مراعات تفکیک خانم‌ها و آقایان در تعدادی از باغ‌ها صورت نمی‌گیرد.

رئیس صنف تالار‌های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تالار‌هایی که ظرفیت آن هزار و ۵۰۰ نفر است اکنون با ظرفیت ۱۰۰ نفر مراسمات را برگزار می کنند و برگزاری اینگونه مراسم صرفه اقتصادی برای تالار داران ندارد ادامه داد: به دلیل آنکه مردم به سمت باغ‌ها نروند تالار‌ها را بازگشایی کرده ایم و در این بین نیاز است تا مسئولین نظارت بیشتری بر باغ ویلا‌ ها داشته باشند.

او گفت: اگر دهیار هر روستا موظف شود که بر فعالیت‌های این باغ ویلا‌ ها در روستا‌ها نظارت داشته باشد شاهد برگزاری اینگونه مراسم‌ها آن هم بدون مجوز در باغ ویلا‌ ها نخواهیم بود.


تالار‌ها زیر ذره بین هستند/ باغ ویلا‌ها را دریابید

برگزاری عقد در فضای باز


تالار‌ها زیر ذره بین هستند/ باغ ویلا‌ها را دریابید

برگزاری عقد در فضای باز

رئیس صنف تالار‌های خراسان جنوبی گفت: برگزاری مراسم عروسی در تالار‌ها زیر ذره بین نظارت ها صورت می‌گیرد اما در باغ ویلا‌های استان شاهد برگزاری مراسم عروسی آن هم با جمعیت بالا هستیم.

قالیشویی تهران نو

محمودآبادی رئیس صنف تالار‌های خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بر اساس آخرین ابلاغیه ستاد مدیریت بیماری کرونا، ظرفیت برگزاری مراسم در تالار‌ها بر اساس رنگ بندی نقشه کرونایی هر شهرستان تعیین می شود.

 

او با اشاره به اینکه در حال حاضر تالار نهبندان به دلیل آنکه وضعیت این شهرستان قرمز است و باید با تعداد افراد بسیار کمی برگزار شود تعطیل شده است افزود: در ۳۰ باغ ویلا سطح استان با جمعیت زیادی مراسم عروسی برگزار می‌شود و هیچ نظارتی هم وجود ندارد.

محمودآبادی با بیان اینکه برای برگزاری مراسم عروسی در باغ ویلا‌ های سطح استان هزینه‌های زیادی دریافت می‌شود اظهار کرد: به گفته عده‌ای، مراعات تفکیک خانم‌ها و آقایان در تعدادی از باغ‌ها صورت نمی‌گیرد.

رئیس صنف تالار‌های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تالار‌هایی که ظرفیت آن هزار و ۵۰۰ نفر است اکنون با ظرفیت ۱۰۰ نفر مراسمات را برگزار می کنند و برگزاری اینگونه مراسم صرفه اقتصادی برای تالار داران ندارد ادامه داد: به دلیل آنکه مردم به سمت باغ‌ها نروند تالار‌ها را بازگشایی کرده ایم و در این بین نیاز است تا مسئولین نظارت بیشتری بر باغ ویلا‌ ها داشته باشند.

او گفت: اگر دهیار هر روستا موظف شود که بر فعالیت‌های این باغ ویلا‌ ها در روستا‌ها نظارت داشته باشد شاهد برگزاری اینگونه مراسم‌ها آن هم بدون مجوز در باغ ویلا‌ ها نخواهیم بود.

رئیس صنف تالار‌های خراسان جنوبی گفت: برگزاری مراسم عروسی در تالار‌ها زیر ذره بین نظارت ها صورت می‌گیرد اما در باغ ویلا‌های استان شاهد برگزاری مراسم عروسی آن هم با جمعیت بالا هستیم.

قالیشویی تهران نو

محمودآبادی رئیس صنف تالار‌های خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بر اساس آخرین ابلاغیه ستاد مدیریت بیماری کرونا، ظرفیت برگزاری مراسم در تالار‌ها بر اساس رنگ بندی نقشه کرونایی هر شهرستان تعیین می شود.

 

او با اشاره به اینکه در حال حاضر تالار نهبندان به دلیل آنکه وضعیت این شهرستان قرمز است و باید با تعداد افراد بسیار کمی برگزار شود تعطیل شده است افزود: در ۳۰ باغ ویلا سطح استان با جمعیت زیادی مراسم عروسی برگزار می‌شود و هیچ نظارتی هم وجود ندارد.

محمودآبادی با بیان اینکه برای برگزاری مراسم عروسی در باغ ویلا‌ های سطح استان هزینه‌های زیادی دریافت می‌شود اظهار کرد: به گفته عده‌ای، مراعات تفکیک خانم‌ها و آقایان در تعدادی از باغ‌ها صورت نمی‌گیرد.

رئیس صنف تالار‌های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تالار‌هایی که ظرفیت آن هزار و ۵۰۰ نفر است اکنون با ظرفیت ۱۰۰ نفر مراسمات را برگزار می کنند و برگزاری اینگونه مراسم صرفه اقتصادی برای تالار داران ندارد ادامه داد: به دلیل آنکه مردم به سمت باغ‌ها نروند تالار‌ها را بازگشایی کرده ایم و در این بین نیاز است تا مسئولین نظارت بیشتری بر باغ ویلا‌ ها داشته باشند.

او گفت: اگر دهیار هر روستا موظف شود که بر فعالیت‌های این باغ ویلا‌ ها در روستا‌ها نظارت داشته باشد شاهد برگزاری اینگونه مراسم‌ها آن هم بدون مجوز در باغ ویلا‌ ها نخواهیم بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۷:۳۹ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

اولین همایش ملی روان درمانی ایران در دانشگاه محقق اردبیلی

به صورت مجازی برگزار شد؛

 


برگزاری همایش

 


اولین همایش ملی روان درمانی ایران در دانشگاه محقق اردبیلی

اولین همایش ملی روان درمانی ایران با پذیرش ۲۲۵ مقاله به صورت مجازی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

 


اولین همایش ملی روان درمانی ایران در دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم افتتاحیه این همایش گفت: ارسال بیش از ۲۶۰ مقاله به این همایش نشان از استقبال پژوهشگران از این همایش و موضوعات آن است.

دکتر حبیبی افزود: شیوع ویروس کرونا در دنیا وضعیتی ایجاد کرده است که نیاز به علم روان‌شناسی و مشاوره و اهمیت آن بیش‌ از پیش مشخص شده است.

وی با بیان اینکه نیاز به علوم روان‌شناسی در جامعه گسترش‌ یافته است، تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع حتماً باید همایش‌ها و هم‌اندیشی‌های مختلف در موضوعات علوم روان‌شناسی برگزار شده و برای مشکلات اجتماعی راهکار‌هایی ارائه شود.

حبیبی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی با تلاش‌های ارزنده تمامی کارکنان در مسیر رشد و تعالی علمی قرار گرفته است، تشریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در آخرین رتبه‌بندی جهانی تایمز ۲۰۲۲ با ۲۰۰ پله صعود موفق به کسب رتبه ۶۰۰-۵۰۱ در بین هزار و ۶۶۲ دانشگاه از سراسر دنیا و رتبه ارزشمند ۵ در بین ۵۸ دانشگاه ایرانی حاضر شده است.

 

 

 

اولین همایش ملی روان درمانی ایران در دانشگاه محقق اردبیلی

 


حجت‌الاسلام‌ حسنی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: خداوند متعال انسان را در دو بُعد جسمی و روحی آفریده است.

وی با بیان اینکه بدن مرکب روح انسان است، ادامه داد: همه نعمات زمینی غذای جسم انسان است و همه اخلاقیات، اذکار، عبادات غذای روح انسان است.

دکتر حاتمی دبیر علمی اولین همایش ملی روان درمانی ایران و رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور هم در ارتباط مجازی و آنلاین در این مراسم گفت: امروزه روان‌شناسی خود را به جامعه تحمیل کرده است و تأثیر علوم روان‌شناسی در عرصه‌های مختلف زندگی مردم قابل‌مشاهده است.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۳۰ هزار مشاوره روان‌شناسی در کشور به مردم ارائه می‌شود، ادامه داد: ۷ هزار روان‌شناس از نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور پروانه فعالیت دارند و ۳۵ هزار نفر عضو این نظام هستند.

دبیر علمی اولین همایش ملی روان درمانی ایران و رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور اضافه کرد: برای مقابله با ویروس کرونا باید پیوست سلامت روان وجود داشته باشد که متأسفانه این پیوست در زمینه مقابله با ویروس کرونا وجود ندارد.

دکتر میکائیلی عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: روان درمانی به‌ کار بردن اصول علمی براساس رویکرد‌های نظری است تا مشکلات عاطفی، روحی، روانی و ... افراد را حل کند.

وی با بیان اینکه روان‌درمانی کاری کاملاً علمی است که هر کس نمی‌تواند آن را انجام دهد، تشریح کرد: بیشترین مشکلات مبتلایان به ویروس کرونا اضطراب، استرس و کرختی هیجانی است و کرختی هیجانی ممکن است سال‌ها در این افراد باقی بماند.

دکتر آقاجانی عضو هیئت‌علمی دانشگاه محقق اردبیلی و دبیر اجرایی اولین همایش ملی روان درمانی ایران گفت: ۱۸ آذرماه ۱۳۹۹ مجوز ISC این همایش دریافت شد و تا ۱۲ شهریورماه سال جاری مهلت ارسال مقاله به این همایش تمدید شده بود.

وی با بیان اینکه ۲۶۸ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود، افزود: ۲۲۵ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و ۱۹ مقاله در سه پنل تخصصی ارائه می‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۳:۰۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

مهمترین مانع ازدواج جوانان چیست؟

مهمترین مانع ازدواج جوانان چیست؟

 

ایسنا/کرمانشاه این روزها هزینه‌های سنگین ازدواج، از جهیزیه و مهریه بالا گرفته تا هزینه‌های برگزاری مراسم نامزدی و عقد و عروسی سد راه ازدواج جوانان شده و آن‌ها را از تشکیل زندگی باز می‌دارد.

برگزاری مراسم نامزدی

ازدواج‌های امروزی با گذشته خیلی فرق کرده‌ و این روزها سایه تجملات، چشم و هم‌چشمی و اسراف بر ازدواج‌ها حسابی سنگینی می‌کند و بسیاری جوانان با در نظر گرفتن این هزینه‌های سرسام‌آور، رغبتی به تشکیل خانواده ندارند.

قالیشویی نارمک

حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان کارشناس مسائل مذهبی به مناسبت هفته ازدواج، در گفت وگو با ایسنا، با توصیه به جوانان و خانواده های آنها بر ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی در امر ازدواج، اظهار کرد: جوانان و خانواده ها بدانند که تجمل گرایی نه فقط باعث خوشبختی دختر و پسر در ازدواج نمی شود، بلکه به دلیل هزینه های زیادی که بر دوش خانواده ها می گذارد، هم خانواده آقا پسرها و هم خانواده دخترخانم ها را برای تامین مخارج ازدواج در تنگنا می گذارد و شیرینی ازدواج را بر کام خانواده های زیادی تلخ می کند.

 


جلیلیان ادامه داد: جوانان امروزی با این تصور که یک‌شب هزار شب نمی‌شود به ازدواج نگاه می کنند و با این تصور با کلی وام و قرض مراسمی را برپا می‌کنند که یک‌عمر بدهی برایشان باقی می‌ماند و تا سالهای سال باید اقساط وام عروسی و قرض های خود را پرداخت کنند.

 


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تجمل گرایی خوشبختی نمی‌آورد، گفت: داشتن یک زندگی آرام نه به جهیزیه است، نه به عروسی مفصل و نه حتی مهریه سنگین. خوشبختی را باید در لحظه‌های محبت و گذشت در زندگی جستجو کرد، زندگی مشترک را باید در کنار هم به دور از هرنوع چشم و هم‌چشمی ادامه داد تا زندگی دوام و قوام داشته باشد.

 


وی در ادامه خانواده ها و زوج های جوان را به برگزیدن سبک زندگی ایرانی اسلامی در ازدواج ها توصیه کرد و افزود: در این سبک ازدواج زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای جوانان است، ازدواجی که بر مبنای رسیدن به بندگی خداوند شکل گرفت و ثمره آن فرزندانی چون امام حسین(ع) و امام حسن(ع) و حضرت زینب(س) بود که الگوهای جامعه هستند.

 


جلیلیان تصریح کرد: اگر جوانان سبک زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را الگوی زندگی خود قرار دهند و بر مبنای ایمان، تقوا، اخلاق مداری و ... همسر برگزینند، قطعا زندگی سرشار از آرامش و مهر و وفا را تجربه خواهند کرد.

 


وی یادآور شد: حضرت زهرا(س) در شرایطی امام علی(ع) را به عنوان همسر برگزید که خواستگاران فروانی داشت که خیلی هاشان از متمکنان و ثروتمندان عصر خود بودند، لذا دختران امروزی با تاسی از سیره حضرت زهرا(س) در انتخاب همسر می‌توانند زندگی سرشار از آرامش و معنویت را برای خود انتخاب کنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۶:۵۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

تشریفات عجیب و غریب برای برگزاری عروسی‌های «لاکچری»

تشریفات عجیب و غریب برای برگزاری عروسی‌های «لاکچری»!/ «سیندرلا» شدن در شب عروسی

 


به گزارش ترجمان صبح، خبرآنلاین نوشت: داستان سیندرلا، درخشان‌ترین داستان پریانی است که همه ما در ذهن داریم. دختری زیبا و مهربان که شاهزاده‌ای او را از ظلم و کنیزی برای نامادری نجات داد و به قصرش برد تا زندگی اشرافی و عاشقانه را در کنار هم آغاز کنند. این داستان حتی پا را فراتر از […]

تشریفات لاکچری عروسی

به گزارش ترجمان صبح، خبرآنلاین نوشت: داستان سیندرلا، درخشان‌ترین داستان پریانی است که همه ما در ذهن داریم. دختری زیبا و مهربان که شاهزاده‌ای او را از ظلم و کنیزی برای نامادری نجات داد و به قصرش برد تا زندگی اشرافی و عاشقانه را در کنار هم آغاز کنند. این داستان حتی پا را فراتر از داستان گذاشت و تبدیل به نوعی سبک زندگی و جلوتر از آن تبدیل به یک سندرم شد؛ اما این داستان دیگر داستان پریان نیست. در همین تهران خودمان، طی یک مراسم عروسی لاکچری، شما می‌توانید سیندرلای جشن خود باشید.

 


این بار، داستان سیندرلا متفاوت است

 


به گزارش خبرآنلاین،‌همه چیز آماده است. قصر پادشاه، به شکل کارتونی و همان شکلی که در ذهن داریم، قبل از ورود، طراحی و آماده شده است تا کاملا برای مهمانان‌تان لگوی مشهور کمپانی دیزنی را تداعی کند. عروس قبل از ورود، لباس مخصوص سیندرلا را می‌پوشد و سوار بر یک درشکه مجلل وارد مراسم می‌شود. نامادری و خواهرهای ناتنی، کارکنان قصر پادشاه، دربان و درشکه‌چی و مردم حاضر در مراسم رقص پسر پادشاه، با لباس‌ها و چهره‌هایی که از کارتون سیندرلا در ذهن داریم همگی در کنار مشعل‌های درخشان و قصر باشکوه شاه حاضرند تا این فانتزی را تکمیل کنند. پس از پیاده شدن سیندرلا از درشکه از زیبایی او مبهوت می‌مانند و راه را باز می‌کنند تا سیندرلا و پسر پادشاه که نقشش را آقای داماد بازی می‌کند به یکدیگر برسند.

 


دو نکته این داستان را از سناریوی سیندرلای واقعی متمایز می‌کند. اول اینکه برخلاف داستان اصلی با به صدا درآمدن زنگ نیمه شب، لباس‌ها و درشکه سیندرلا ناپدید نمی‌شود و او مجبور به فرار نیست. نکته دوم، دلیل این ناپدید نشدن را توضیح می‌دهد. جواب خیلی ساده است؛ پول!

 


تیم اجرای این نمایش که حدود ۱۵۰ نفر هستند، چیزی حدود ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومان دستمزد می‌گیرند، هزینه اجاره یک درشکه به همراه دو اسب سفید برای یک شب، حدود ۱۵ میلیون تومان است و اجاره تک تک مشعل‌های حاضر در سالن، بین شبی یک تا دو میلیون تومان است. مجموع هزینه طراحی دکور و لباس و … برگزاری این عروسی را در باغ‌تالارهای مشهور اطراف تهران، دست‌کم ۵۰۰ میلیون تومان، تنها برای ۲۰۰ نفر مهمان می‌رساند.

 

 

 

سندروم سیندرلا چیست؟

 


شاید انتظار برای رسیدن شاهزاده سوار بر اسب سفید متداول‌ترین جمله‌ای است که می‌توان در تعریف این سندروم گفت. سندروم سیندرلا نوعی خطای شناختی با مجموعه علائمی است که در بعضی دختران دیده می‌شود. زندگی در فضایی که فرد برای خوشبخت شدن خود را نیازمند دیگری می‌بیند و منتظر است بدون اینکه خودش تلاشی برای زندگی‌اش کند، کسی از راه برسد و اورا به سعادت و زندگی عاشقانه و اشرافی برساند، مهم‌ترین علامت سندروم سیندرلاست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۰:۳۳ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)