اخبار مجالس و عروسي اخبار مجالس و عروسي .

اخبار مجالس و عروسي

بهترين باغ تالار عروسي را چگونه پيدا كنيم؟

بهترين باغ تالار عروسي را چگونه پيدا كنيم؟

باغ تالار

برنا نيوز
بهترين باغ تالار عروسي را چگونه پيدا كنيم؟
جشن عروسي، مراسمي است كه تا ساليان زياد ياد و خاطره آن براي عروس و داماد باقي مي‌ماند. حتي ديدن فيلم و عكس‌هاي آن براي فرزندان آينده آن‌ها مي‌تواند بسيار جذاب باشد، به همين جهت نحوه برگزاري جشن عروسي بسيار حائز اهميت است. برگزاري عروسي در يك تالار مناسب، تاثير مستقيم بر روي كيفيت عروسي و برآورده كردن انتظارات دارد.

 

روز عروسي هر شخص از مهم ترين خاص ترين و البته رويايي ترين روزها در زندگي آن شخص به حساب مي‌آيد در اين روز زيبا عروس و داماد دوست دارند در كنار مهمان ها ، خانواده و دوستان خود مراسم عروسي اي به ياد ماندني و خاطره انگيز برگزار كنند.يكي از مهم ترين كارها و دغدغه هاي عروس و داماد و خانواده هايشان پيدا كردن يك باغ تالار عروسي بينظير و همه چي تمام است كه جشن عروسي با شكوه و بدون نقصي براي عروس و داماد عزيز برگزار كند.


شايد علت استرس زوج ها و خانواده هايشان در انتخاب و رزرو تالار عروسي عدم آگاهي در مورد معيار هاي مهمي است كه يك باغ تالار عروسي خوب بايد داشته باشد اما اصلا نگران نباشيد زيراكه ميتوانيد با كمي مطالعه و تحقيق و كمك گرفتن از سايت هاي معرفي خدمات و تشريفات عروسي بهترين و ايده آل ترين انتخاب را داشته باشيد.

معمولاً تمام تالارهاي عروسي كليه خدمات مربوط به عروسي را ارائه مي‌دهند؛ اما همه آن‌ها نمي‌توانند انتظارات شما را برآورده كنند. ازاين‌رو در اين مقاله از سوربان قصد داريم به اين سوال مهم پاسخ دهيم : چگونه بهترين تالار عروسي را پيدا كنيم؟ و ويژگي‌هاي بهترين تالار عروسي را موردبررسي قرار دهيم. پيشنهاد مي‌شود تا انتهاي اين مقاله با ما باشيد تا با به دست آوردن اطلاعات مورد نظر، مناسب‌ترين باغ تالار عروسي را براي مراسم خود انتخاب نماييد.

بهترين تالار عروسي (تالار پذيرايي) چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟
مجموعه‌اي از موارد مهم باعث مي‌شوند تا يك تالار به محلي مناسب و بي‌نقص جهت برگزاري مراسم عروسي تبديل شود. شايد در ظاهر برخي موارد اهميت چنداني نداشته باشند، اما در واقع وجود نقص در هر كدام از اين فاكتورها باعث مي‌شود تا استرس در شب عروسي و پشيماني و افسوس خوردن بعد از عروسي را به همراه داشته باشد. در ادامه اين موارد را بررسي خواهيم نمود.

۱. پاركينگ اختصاصي داشته باشد

شايد تعجب كنيد كه چرا ويژگي‌هاي بهترين تالار عروسي را با پاركينگ شروع كرديم. در اصل بهترين تالار عروسي با بهترين پكيج‌هاي موجود اگر پاركينگ نداشته باشد، بهتر است دور آن را خط كشيد. در اين صورت ممكن است ميهمانان مدت زيادي از تايم خود را به دنبال جاي پارك گشته و دير به مراسم برسند. يا حتي ممكن است برخي به دليل ترس از امنيت و اينكه براي ماشين‌شان اتفاقي بيفتد، عذرخواهي كرده و با بهانه‌اي از آمدن به عروسي شما خودداري كنند.

۲. موقعيت مكاني مناسب تالار عروسي

موقعيت مكاني تالار بايد به نحوي باشد كه خيلي از مركز شهر دور نباشد. سهولت در پيدا كردن آدرس و نبود ترافيك باعث مي‌شود كه ميهمانان ساعات بيشتري را در تالار گذرانده و لذت بيشتري از مراسم ببرند. البته امروزه بسياري از مجالس در باغ تالارهاي حومه شهر برگزار مي‌شود. در اين‌گونه تالارها ديگر نيازي نيست كه عروس و داماد جهت عكاسي به باغي رفته و از آنجا به تالار بيايند.

۳. داشتن ورودي مجزا

داشتن ورودي مجزا براي يك تالار پذيرايي يك ويژگي مهم محسوب مي‌شود. برخي از تالارها هستند كه در مجتمع‌ هاي چندمنظوره قرار دارند. مثلا تالار در يكي از طبقات يك ساختمان تجاري واقع‌ شده است. يا تالارهايي هستند كه داراي چندين سالن پذيرايي هستند كه ميهمانان هنگام ورود با پرسيدن نام عروس و داماد، توسط راهنما به سالن مربوطه هدايت مي‌شوند. در اين صورت ميهمانان هنگام ورود ممكن است كمي معذب باشند. از آن گذشته وجود يك ورودي مجزا و تزئين شده در مواردي مانند مراسم ورود عروس و داماد و عكاسي و فيلم‌برداري بسيار تأثيرگذار است.


۴. داشتن اتاق پرو

ميهمانان خصوصاً خانم‌ها، بعد از ورود به تالار، نياز به مكاني جهت درآوردن پالتو يا مانتو، بررسي ظاهري، تجديد آرايش و آماده شدن براي ورود به سالن اصلي تالار را دارند. در برخي از مراسم‌ها كه عقد و عروسي در يك روز برگزار مي‌گردد، معمولا خانم‌ها بعد از اتمام مراسم عقد، لباس خود را تعويض نموده و براي مراسم عروسي لباسي ديگري مي‌پوشند.

۶. ظرفيت تالار

ظرفيت سالن بدون شك يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي بهترين تالار عروسي است. ميزان ظرفيت يك سالن بستگي به تعداد ميهمانان دارد. اما در برخي از تالارهاي عروسي صد نفري و عروسي پانصد نفري را در يك سالن برگزار مي‌كنند. حتي در مواقعي برخي از ميهمانان دنبال صندلي خالي براي نشستن هستند. درصورتي‌كه فضاي تالار بايد به‌گونه‌اي باشد كه ميهمانان احساس راحتي كنند و موارد زير رعايت شده باشد:

فاصله مناسب و استاندارد بين ميز و صندلي‌ها.
وجود فضاي كافي براي پذيرايي و رفت‌ و آمد.
وجود فضاي مناسب يا داشتن سن براي گروه موزيك.
وجود فضاي مناسب براي رقص.
وجود فضاي مناسب جهت سرو شام.
مجزا بودن سالن غذاخوري.
۷. دكوراسيون تالار عروسي

هر تالار عروسي بايد دكوراسيون ويژه و منحصر به‌ فردي داشته باشد. وجود دكور خوب، محل نشستن عروس داماد، ميز و صندلي‌هاي مناسب، نورپردازي، گل‌آرايي و مواردي از اين قبيل، باعث شور و هيجان و لذت بردن بيشتر ميهمانان از مراسم مي‌شود. ضمنا وجود دكوراسيون مناسب و موارد گفته‌شده، تاثير زيادي در كيفيت فيلم‌برداري و عكس‌برداري مراسم خواهد داشت.

 

۸. مجزا بودن سالن عقد

در مراسمي كه هم‌زمان عقد و عروسي باهم برگزار مي‌شوند، مجزا بودن محل سالن و سفره عقد بسيار مهم است. معمولاً در مراسم عقد بستگان درجه‌يك حضور دارند و تعداد ميهمانان نسبت به عروسي كمتر است. اما وقتي عقد به اتمام رسيد و بقيه ميهمانان تشريف مي‌آورند، ديگر فرصتي براي جمع‌آوري سفره عقد و تغيير دكوراسيون نيست. در اين صورت، جدا از نبودن فضاي كافي، امكان آسيب ديدن لوازم سفره عقد نيز وجود خواهد داشت.

۹. تيم پذيرايي حرفه اي و كاربلد

وقتي صحبت از پذيرايي مي‌شود، اغلب آن را كاري ساده فرض مي‌كنند كه از عهده هر فردي برمي‌آيد. درصورتي‌كه بحث پذيرايي حرفه‌اي، مستلزم ديدن آموزش و دوره‌هاي خاص خود مي‌باشد. پذيرايي كه يك شخص ساده مي‌كند، با يك گارسون و شخص دوره‌ ديده فرق مي‌كند. شخص دوره‌ديده با پوشش خاص خود، به تمام اصول زبان بدن، نحوه سرو غذا، ميوه آرايي، سفره‌آرايي و انواع تزئينات غذايي آشنا است.

۱۰. كيفيت شام، دسر و ميوه

در قرارداد داد اكثر تالارها، پكيج شام و ميوه و دسر وجود دارد و كمتر تالاري پيدا مي شود كه فقط امكانات فضا و تالار را در اختيار عروس داماد قرار دهند. در پكيج هاي مختلفي كه به عروس و داماد پيشنهاد مي‌شود، انواع ميوه، انواع غذا، نوشيدني، فينگر فود و دسر، از مواردي هستند كه شما مي توانيد با توجه به بودجه خود سفارش دهيد. اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد اين كيفيت است كه حرف اول را مي‌زند.

كلام آخر

مراسم عروسي با صرف هزينه‌هاي زيادي كه در آن شب صورت مي‌گيرد، انتظار مي‌رود تمام موارد به بهترين شكل ممكن انجام شود. مهم ترين مورد در اين خصوص، برگزاري مراسم در يك تالار تمام عيار است. انتخاب يك تالار اشتباه باعث مي‌شود نه تنها انتظارات برآورده نشود بلكه خاطره خوبي كه قرار است از آن شب به‌جا بماند، به افسوس و اي كاش تالار ديگري انتخاب كرده بوديم، تبديل شود. بنابراين در اين خصوص اصلا عجله نكنيد.

اگر ميخواهيد بهترين و حرفه اي ترين تالار عروسي يا باغ تالار عروسي را پيدا و رزرو كنيد ميتوانيد به بخش هاي تالار عروسي و باغ تالار عروسي سوربان مراجعه كرده و طبق نكات گفته شده و معيارهاي خود تالار عروسي و يا باغ تالار عروسي دلخواه خود را پيدا كنيد و مراسم عروسي بي نقص و به ياد ماندني براي خود و ميهمانانتان رقم بزنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۱۸:۳۰ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

تازه عروس با برادرشوهرش همدست شد و همسرش را كشت!

تازه عروس با برادرشوهرش همدست شد و همسرش را كشت!

 


تشريفات حرفه اي عروسي
حوادث

قتل

تازه عروس با همدستي برادر شوهرش و با ضربه‌هاي مهلك چكش، داماد را كشت.

 


به گزارش اينتيتر به نقل از خراسان، دخترجوان هنوز ۲۰ روز از عروسي‌اش نگذشته بود كه خيانت كرد و براي رهايي از دست زندگي اجباري با داماد توطئه هولناكي كرد.

 


تراژدي تلخ

 


اوايل تابستان سال ۹۶ فريادهاي كمك خواهي نوعروس ۲۰ ساله‌اي به نام اعظم در يكي از محله‌هاي شهريار پيچيد. اين زن فرياد مي‌كشيد همسرش كشته شده است.

 


همسايه‌ها وقتي وارد خانه تازه عروس شدند يكي از وحشتناك‌ترين صحنه‌هاي جنايي را ديدند. جسد داماد ۲۲ساله به نام عزيز در گوشه‌اي از خانه روي زمين افتاده بود و جمجمه سرش با ضربات وحشتناكي شكافته شده بود.

 


دقايقي بعد ماجراي كشته شدن تازه داماد به پليس مخابره شد و ماموران در قتلگاه مردجوان به تجسس‌هاي ميداني دست زدند. با دستور قضايي جسد خونين تازه داماد به پزشكي قانوني منتقل شد و همزمان تحقيقات كليد خورد.

 


عروس ۲۰ روزه

 


ماموران پيگير ماجرا شدند و دريافتند عزيز و همسرش فقط ۲۰ روز از جشن ازدواج‌شان گذشته بود و در خانه پدري عزيز زندگي مشترك‌شان را آغاز كرده بودند كه تازه داماد در غياب پدر، مادر و برادرش كشته شده است.

 


پليس در نخستين گام از تحقيق‌ها به پرس و جو از اعظم پرداخت.

 


وي گفت: من و خانواده‌ام در افغانستان زندگي مي‌كرديم تا اين كه پدر و مادر عزيز به خواستگاري‌ام آمدند و خانواده‌ها توافق كردند تا ما با هم ازدواج كنيم.

 


من همراه پدر و مادر عزيز به تهران آمدم و ما با هم عقد كرديم و در خانه پدر شوهرم ساكن شديم. وي ادامه داد: آن روز پدر، مادر و برادر شوهرم در خانه نبودند.

 


من براي خريد بيرون رفته بودم، اما وقتي برگشتم متوجه شدم شوهرم كشته شده است.

 


فرار عروس خانم

 


در حالي كه تحقيق از ديگر اعضاي اين خانواده ادامه داشت پليس دريافت اعظم به طرز مشكوكي ناپديد شده است. در بررسي‌ها روشن شد وي با كمك خواهرش و همچنين برادر شوهرش به نام عظيم به افغانستان گريخته است.

 


راز پليد

 


فرار تازه عروس سرنخ تازه‌اي را به پليس داد و مشخص شد احتمالا اعظم و برادرشوهرش رازي پليد در سينه پنهان دارند.

 


بازداشت همدستان عروس

 


در تجسس‌ها مشخص شد كه خواهرعروس و برادر داماد مي‌دانند اعظم كجا پنهان شده است و همين كافي بود تا هردوي اين زن و مرد بازداشت شوند.

 


بازگشت به ايران

 


با دستگيري اين زن و مرد، خانواده اعظم كه تازه عروس را در افغانستان پنهان كرده بودند وي را به ايران برگرداندند.

 


اعظم پس از دستگيري در خاك ايران درحالي كه مي‌دانست پليس به دخالت وي در قتل تازه داماد پي برده است پرده از جنايت خانوادگي برداشت.

 


اعتراف

 


عروس ۲۰ روزه در بازجويي‌ها درحالي كه گريه مي‌كرد، گفت: من قبل از ازدواج با عزيز هرگز او را نديده بودم. وقتي به ايران آمدم متوجه شدم او اعتياد دارد.

 


شوهرم از همان روز اول ازدواج مرا كتك مي‌زد و با من بد رفتاري مي‌كرد، اما برادر شوهرم مرد مهرباني بود كه هميشه از من طرفداري مي‌كرد.

 


او خوش قيافه و خوش تيپ‌تر از شوهرم بود به همين دليل دلبسته او شدم. در اين چند روز متوجه شدم كه او هم به من علاقه‌مند شده است.

 


به همين خاطر من و برادر شوهرم براي اين كه از زندگي جهنمي خلاص شوم نقشه قتل عزيز را كشيديم.

 


جزئيات جنايت

 


وي در تشريح جزئيات جنايت گفت: آن روز شوهرم از سر كار به خانه آمد و من داروي خواب آوري را كه برادر شوهرم به من داده بود داخل غذاي او ريختم و به او خوراندم.

 


وقتي شوهرم به خواب عميقي فرو رفته بود با چكش بالاي سرش رفتم و چند ضربه به سر او زدم. شوهرم زنده بود و نفس مي‌كشيد كه برادر شوهرم سر رسيد و چند ضربه ديگر به او زد.

 


ما هر دو طبق نقشه خانه را ترك كرديم و چند دقيقه بعد من دوباره به خانه برگشتم و با داد و فرياد همسايه‌ها را مطلع كردم. ما هرگز فكر نمي‌كرديم ماجرا به اين زودي برملا شود.

 


اعتراف برادر داماد

 


عظيم كه باور نداشت راز پليدش فاش شود وقتي ديد عروس خانم او را هم لو داده است در بازجويي‌ها گفت: من مي‌دانستم برادرم معتاد و بداخلاق است!

 


وقتي اعظم با عزيز ازدواج كرد من اصلا او را نمي‌شناختم تا اين كه ديدم چقدر كتك مي‌خورد گريه‌هايش را مي‌ديدم، دلداري‌اش مي‌دادم و سعي مي‌كردم برادرم را آرام كنم تا اين كه مهرش به دلم نشست.

 


مي‌دانستم كار بسيار اشتباهي است، اما من عاشق اعظم شده بودم و، چون چاره‌اي نداشتيم و بايد از دست عزيز خلاص مي‌شديم تصميم به قتل گرفتيم.

 


هردو ضربه زديم و قرار بود وقتي آب‌ها از آسياب مي‌افتد به بهانه اين كه عروسمان نياز به تكيه گاه دارد من خواستگارش شوم و با هم خوشبخت باشيم.

 


ابراز پشيماني

 


عروس جنايتكار و برادرشوهرش در مرحله دادسرا مرتب ابراز پشيماني كردند و انگيزه‌شان را تنها رفتار بد داماد دانستند و خواستار بخشش شدند.

 


رهايي از قصاص

 


پرونده جنايت خانوادگي با صدور كيفرخواست درحالي به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد كه اولياي دم اعلام گذشت كردند و اعظم و عظيم از مجازات قصاص رهايي يافتند.

 


بنابه اين گزارش؛ قرار است تازه عروس و برادرشوهرش به زودي از جنبه عمومي جرم به اتهام مشاركت در قتل محاكمه شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۲:۱۲ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

گران‌ترين تالارهاي عروسي و باغ تالار در تهران | تالارهاي لوكس تهران

گران‌ترين تالارهاي عروسي و باغ تالار در تهران | تالارهاي لوكس تهران

 


باغ عروسي لاكچري در تهران
اگر قصد برگزاري يك مراسم لوكس و لاكچري را داريد و هزينه آن براي شما مهم نيست، بهترين مكان براي برگزاري عروسي شما يكي از گران‌ترين تالارهاي عروسي و باغ تالار ها در تهران است. اين تالارهاي پذيرايي و باغ تالارهاي لوكس واقع در تهران علاوه بر اينكه يك محل بسيار شيك و مجلل با بهترين پذيرايي ها را در اختيار شما قرار مي دهند ويژگي هاي ديگري نيز دارند كه باعث مي شود ارزش مبلغي كه مي پردازيد را داشته باشند. از جمله خدمات اين تالارهاي پذيرايي و باغ تالار هاي شيك و گران قيمت مي توان به دكوراسيون بسيار مدرن و مجهز همراه با گل آرايي حرفه اي از بهترين و گران قيمت ترين گل هاي موجود در بازار اشاره كرد.

 


در ادامه سعي كرديم تا لاكچري ترين تالار تهران و همچنين گران ترين باغ تالار تهران از نظر ديزاين و به روز بودن را بررسي كنيم.

 


گران ترين تالارها و باغ تالارهاي لاكچري و لوكس تهران

باغ تالار عمارت صفاجو (احمدآباد مستوفي)

تالار پذيرايي باشگاه صاحبقرانيه (اقدسيه)

باغ تالار موگه (شهريار)

باغ تالار ورساي (احمدآّباد مستوفي)

تالار تشريفاتي اليزه (رسالت)

باغ تالار والا (شهريار)

تالار مجلل رويال پالاس (شرق تهران)

تالار تشريفاتي سناتور (غرب تهران)

تالار پذيرايي پارسيس (بزرگراه آيت الله سعيدي)

باغ تالار عمارت فاخر (احمدآباد مستوفي)

باغ تالار عمارت ايراني (الهيه)

جهت مشاهده اطلاعات تماس و توضيحات بيشتر روي اسم و يا عكس مجموعه كليك كنيد

 


باغ تالار عمارت صفاجو (احمدآباد مستوفي)

يكي از زيباترين و مجلل ترين باغ عمارت‌هاي تهران بدون شك باغ تالار عمارت صفاجو است. اين مجموعه به سبك و شيوه خاصي طراحي و ديزاين شده است. باغ تالار صفاجو تخفيف خدمات به كاربران سايت تالاركده ارائه نموده است كه مي توانيد از آن استفاده نماييد.

 


عمارت صفاجو

 


ويژگي‎‌ها و خدمات باغ تالار عمارت صفاجو:

 


در فضايي به وسعت 10 هزار متر مربع

با ديزاين جديد

فضاسازي اختصاصي

آلاچيق هاي منحصر به فرد در فضاي باز

استخر و آب‌نما

پاركينگ اختصاصي

آدرس: احمدآباد مستوفي – ميدان پارسا – انتهاي خيابان انقلاب – سمت چپ – كوچه ياس – باغ عمارت صفاجو

 


*-*تالاركده*-*

 


تالار پذيرايي باشگاه صاحبقرانيه (اقدسيه)

يك باشگاه صاحبقرانيه يك تالار بسيار شيك و لوكس است كه به تازگي توسط مديران جديد مجموعه كه تالارهاي ديگري در سطح تهران نيز دارند بصورت بسيار لاكچري طراحي و ديزاين شده است.

 


تالار پذيرايي باشگاه صاحبقرانيه

 


ويژگي‎‌ها و خدمات تالار پذيرايي باشگاه صاحبقرانيه:

 


500 نفر ظرفيت

كيفيت مناسب مواد غذايي

ظروف زيبا

تجهيزات مدرن

زيباترين گل آرايي

پرسنل با تجربه

پاركينگ اختصاصي

آدرس: خيابان اقدسيه (موحد دانش)، نرسيده به سه راهي اقدسيه، مقابل پاساژ صدف

 


*-*تالاركده*-*

 


باغ تالار موگه (شهريار)

باغ تالار موگه يكي از تالارهاي زيبا و مجلل تهران است. اين تالار لوكس و زيبا با بهره‌گيري از جديدترين ديزاين و دكوراسيون با مديريت آقاي مجيديان هستند مي تواند انتخابي مناسب براي شما به حساب آيد. هريك از تالارها داراي سبك طرحي و دكوراسيون خاص و جذابي مي باشند كه با توجه به سليقه شما مي تواند انتخاب شوند.

 


موگه

 


ويژگي‎‌ها و خدمات باغ تالار موگه:

 


ظرفيت حداكثر 1000 نفر

طراحي و ديزاين به سبك مديترانه اي

فضايي بالغ بر 70 هزار متر

داراي درختان نخل زيبا و بلند

بركه اي زيبا

داراي دو سالن مجزا

آدرس: شهريار

 


*-*تالاركده*-*

 


باغ تالار ورساي (احمدآباد مستوفي)

يكي از گرانترين و شيك ترين باغ تالارهاي پذيرايي تهران، باغ تالار لوكس و مجلل ورساي است. باغ تالار ورساي در بهترين منطقه غرب تهران، احمدآباد مستوفي – فيروزبهرام واقع شده و داراي دكوراسيوني بسيار زيبا و منحصر به فرد با تلفيقي از هنر مدرن ايراني و معماري اروپايي است.

 


ياغ تالار ورساي

 


ويژگي‎‌ها و خدمات باغ تالار ورساي:

 


خدمات مشاوره‌اي و برنامه‌ريزي حرفه‌اي

داراي ظرفيتي 600 نفري

خاص‌ترين اكسسوري ها

الهام از فرهنگ و هنر برگرفته‌شده از ضيافت‌هاي كاخ ورساي فرانسه

مساحتي بيش از پنجاه هزار مترمربع

آدرس: اتوبان همت غرب، آزادگان جنوب، كند روي فتح، ۵۰۰ متر بعد از احمد آباد مستوفي، خيابان علي صياد شيرازي،انتهاي خيابان پلاك ۲۱

 


*-*تالاركده*-*

 


تالار تشريفاتي اليزه (رسالت)

يكي از تالارهاي خوب و زيباي تهران است كه به تازگي در منطقه رسالت تهران ساخته شده است. اين تالار با لابي بزرگ و ديزايني مجلل و با شكوه يكي از تالارهاي خوب و با كيفيت تهران به شمار مي رود.

 

 

 

 


ويژگي‎‌ها و خدمات تالار تشريفاتي اليزه:

 


مديريت مجرب و پرسنل آموزش ديده

داراي دو سالن مجزا با ظرفيت هاي 350 نفر

ورودي با شكوه و شيك

لابي با ديزاين استثنايي

سالن هاي بدون ستون و سقف هاي زيبا

داراي ۴ طبقه پاركينگ اختصاصي با ظرفيت 200 اتومبيل

آدرس: ميدان رسالت، خيابان نيروي دريايي، رو به روي اداره پست

 


*-*تالاركده*-*

 


باغ تالار والا (شهريار)

باغ تالار والا يكي از مجلل ترين، گران قيمت ترين و بهترين باغ تالارهاي تهران است كه در منطقه بسيار خوش آب و هواي شهريار (باغستان) واقع شده است. اين باغ تالار داراي فضايي بسيار وسيع و زيبا با ظرفيتي در حدود 1000 نفر است. از ويژگي هاي بسيار خوب اين باغ تالار مي توان به دارا بودن تالار پذيرايي در محوطه باغ تالار اشاره كرد.

 


گران ترين تالارهاي پذيرايي و باغ تالارهاي تهران

 


ويژگي‎‌ها و خدمات باغ تالار والا:

 


ظرفيت پذيرايي حداكثر ۱۰۰۰ نفر

برگزاري جشن هاي آخر سال (همايش، سمينار و گردهمايي ها و…)

سبك و شيوه‌هاي خاص و منحصربه‌فرد

مراسم عقد در فضايي زيبا و رؤيايي در وسط باغ

سفره خانه سنتي به سبك هاي مختلف عربي، مراكشي و مصري

دسترسي آسان از غرب تهران

آدرس: باغستان، زرنان، پلاك 8

 


*-*تالاركده*-*

 


تالار مجلل رويال پالاس (شرق تهران)

يكي از مجلل ترين و گرانترين تالارهاي پذيرايي شرق تهران بدون شك تالار رويال پالاس است. اين تالار داراي فضايي وسيع و زيبا با ظرفيت 1000 نفر مي باشد. ويژگي منحصر به فرد اين تالار سيستم گرمايشي و سرمايشي فوق حرفه اي و سيستم نورپردازي فوق پيشرفته شامل 5 آيتم مختلف استيج، TV، ربات رقص نور، نورپردازي و اپراتور آن است. همچنين تالار رويال پالاس داراي لابي بسيار لوكس و مجلل با دكوراسيون عالي است. از ديگر ويژگي هاي اين تالار مي توان به پاركينگ اختصاصي با ظرفيت 100 خودرو، پرسنل مجرب و كارآزموده و كيفيت غذاي عالي اشاره كرد.

 


گران ترين تالارهاي پذيرايي و باغ تالارهاي تهران

 


ويژگي‎‌ها و خدمات تالار مجلل رويال پالاس:

 


كيفيت بي‌نظير غذا

پرسنل كارآزموده

سيستم‌هاي گرمايش و سرمايش فوق حرفه‌اي

سيستم نورپردازي فوق‌العاده پيشرفته

داراي لابي مجلل و بسيار زيبا و مدرن

پاركينگ اختصاصي با گنجايش ۱۰۰ خودرو

آدرس: انتهاي اتوبان بابايي شرق، خروجي بلوار بهشت

 


*-*تالاركده*-*

 


تالار تشريفاتي سناتور (غرب تهران)

تالار سناتور يكي از جديدترين و لوكس‌ترين تالارهاي تهران است كه در منطقه غرب تهران واقع شده است. اين تالار از نظر موقعيت دسترسي در يكي از بهترين موقعيت‌ها واقع شده است كه دسترسي آساني به نقاط مختلف شهر تهران دارد.

 


تالار پذيرايي سناتور

 


ويژگي‎‌ها و خدمات تالار سناتور:

 


طراحي جديد و بسيار مجلل و لاكچري

داراي دو سالن مجزا

ديزاين و دكوراسيون منحصربه‌فرد

جديدترين امكانات و متريال روز طراحي دنيا

سالن‌هاي مجلل و مبله

دارا بودن اتاق عقد اختصاصي و بسيار شيك و زيبا

آدرس: انتهاي اتوبان حكيم غرب، اتوبان شهيد باكري جنوب، فردوس غرب، جنب پارك الهام، تالار پذيرايي سناتور

 


*-*تالاركده*-*

 


تالار پذيرايي پارسيس (بزرگراه آيت الله سعيدي)

تالار پذيرايي پارسيس بدون شك يكي از گران ترين و لوكس ترين باغ تالارهاي تهران است . اين تالار پذيرايي داراي وسعتي بالغ بر دو هكتار بوده و داراي دو سالن بسيار مجلل و زيبا با ظرفيت 300 نفر است. هر سالن داراي تجهيزات و امكانات جداگانه شامل سرويس بهداشتي، نمازخانه، اتاق پرو، سالن خدمات و تاسيسات مجزا است. دكوراسيون و ديزاين سالن ها مطابق با جديدترين متد روز دنيا بوده و شامل المان هايي مانند كاناپه و مبلمان vip با چيدمان منحصر به فرد، ظروف و شف انديش هاي عالي، دستگاه هاي حرفه اي ليزر و رقص نور، حباب و بخار و بسياري موارد ديگر است.

 


تالار عروسي پارسيس

 


ويژگي‎‌ها و خدمات تالار پذيرايي پارسيس:

 


زميني به متراژ ۲۵۰۰ مترمربع در ۵ طبقه

ديزاين و دكوراسيون با بهترين طراحي روز

۲ طبقه پاركينگ اختصاصي به بزرگي ۲۷۰۰ مترمربع و با ظرفيت  ۱۲۰ جاي پارك خودرو بدون مزاحم

داراي سالن زيبا  VIP جهت سرو شام عروس و داماد به صورت اختصاصي

برق اضطراري

آدرس: بزرگراه آيت اله سعيدي

 


*-*تالاركده*-*

 


باغ تالار عمارت فاخر (احمدآباد مستوفي)

باغ تالار عمارت فاخر با ظرفيت 750 نفري خود در احمدآباد مستوفي متخصص برگزاري لاكچري ترين و بهترين مراسم‌ها و جشن‌ها است كه زيباترين اكسسوري ها و مجهزترين امكانات را در اختيار شما قرار مي‌دهد.

 


باغ عمارت عكاسي فاخر

 


ويژگي‎‌ها و خدمات باغ تالار عمارت فاخر:

 


سبك جديد طراحي و دكوراسيون لوكس و مجلل

لوكيشن هاي متنوع

۲۰ سال سابقه برگزاري بهترين مهماني ها و عروسي ها

محيط گرم و دلنشين

مكاني خاص و منحصر به فرد

آدرس: احمدآباد مستوفي

 


*-*تالاركده*-*

 


باغ تالار عمارت ايراني (الهيه)

اگر به دنبال برگزاري يك مراسم عقد يا عروسي هستيد كه تعداد مهمان كم باشد اما به صورت لاكچري برگزار شود؛ باغ تالار عمارت ايراني مي تواند گزينه‌اي بسيار مناسب براي شما باشد

 


باغ تالار عمارت ايراني

 


ويژگي‎‌ها و خدمات باغ تالار عمارت ايراني:

 


با وسعت ۲۰۰۰۰ متر مربع

در منطقه خوش آب و هوا

با ظرفيت ۴۰۰ نفر

كادري حرفه‌اي و آموزش ديده

بهترين امكانات و بي‌نقص‌ترين خدمات

پاركينگ اختصاصي به ظرفيت ۱۵۰خودرو

آدرس: الهيه – فرشته

 


*-*تالاركده*-*

 


برخي از شاخصه هاي گران ترين تالارهاي عروسي:

كيفيت غذا و پذيرايي

موقعيت تالار

دسترسي مناسب

سيستم هاي تهويه مناسب

امكانات و خدمات تالار

سفره عقد و اتاق عقد اختصاصي

پاركينگ اختصاصي به ميزان كافي

عروس و دامادها و زوج‌هاي جوان بايد در نظر داشته باشند كه ليست اين باغ تالارها و تالارهايي پذيرايي كه در طي اين مقاله به عنوان گران ترين مجموعه هاي برگزاري مراسم و جشن معرفي شده‌اند كاملا به روز بوده و پس از اندك مدتي مجددا اقام به بروزرساني آن مي‌شود. از اين جهت مي‌توانيد براي برگزاري مراسم عقد و جشن عروسي خود مطمئن باشيد كه تمامي باغ تالارها و تالارهاي پذيرايي موجود در اين مقاله از هر نظر در سطح قابل قبول و ايده‌آلي قرار دارند.

 


در نظر داشته باشيد صرف اينكه يك تالار يا باغ تالار گرانترين قيمت را به شما داد دليلي بر كيفيت خوب آن مجموعه نيست و شما مي بايست ديگر فاكتورهاي و مسائل حاشيه اي تالار را مورد بررسي و ارزيابي قرار دهيد و سپس انتخاب خود را انجام دهيد. ليستي كه در بالا به عنوان گران‌ترين تالارهاي عروسي ارائه شد از بهترين مجموعه ها جدا شده و به شما معرفي شده است. اميدواريم مورد استفاده شما قرار گيرد.

 


همچنين مي‌بايست اين نكته را درج كنيم كه قيمت گران ترين باغ تالار تهران به معيارهاي متفاوتي وابسته است كه در مجموعه يك باغ تالار را گران جلوه مي‌دهد، از اين رو اگر شما عزيزان به دنبال قيمت گران ترين باغ تالار تهران مي‌باشيد، مي‌بايست در ابتدا معيارهاي  خود را سازماندهي كنيد و ليست مزيت‌هايي كه از يك باغ تالار گران قيمت انتظار داريد را در اختيار داشته باشيد، اين روند به شما عزيزان در روند يافتن قيمت گران ترين باغ تالار تهران و مجموعه‌اي كه مدنظر شما مي‌باشد كمك شاياني مي‌كند، همچنين ما در اين مطلب سعي بر اين داشتيم با تمام مجموعه‌ها را با مزيت‌هاي آ‌ن‌ها شرح دهيم تا در روند انتخاب شما تسهيل ايجاد شود.

 


با آرزوي شادي و سلامتي براي شما عزيزان./ تالاركده

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۱:۱۲ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

كاهش هزينه هاي عروسي، برگزاري يك عروسي كم خرج!

كاهش هزينه هاي عروسي، برگزاري يك عروسي كم خرج!


هدف از مراسم عروسي چيست

ايلنا نيوز
برنامه ريزي دقيق و كاهش هزينه هاي عروسي به صرفه جويي در مراسم عروسي كمك مي كند.

كاهش هزينه هاي عروسي، برگزاري يك عروسي كم خرج!
واقعا هزينه هاي عروسي چقدر است؟ به قول معروف يك عروسي براي ما چقدر آب مي‌خورد؟ چه كارهايي ضروري نيست و كدام كارها را مي‌توان انجام نداد تا مقداري پول ذخيره شود؟ اين‌ها برخي از سوالاتي است كه عروس و دامادها قبل از مراسم عروسي از خود مي‌پرسند.

به ياد داشته باشيد كه جشن عروسي تنها يك روز از زندگي شماست و زندگي خود را با ضرر مالي شروع نكنيد. براي كاهش هزينه‌هاي عروسي با ما همراه باشيد.

از كي بايد براي عروسي برنامه ريزي كنيم؟
كمي‌بعد از مراسم عقد و تمام شدن هيجانات اوليه، برنامه ريزي عروسي آغاز مي‌شود. مرحله اول در چك ليست برنامه ريزي عروسي هر زوج اين است كه چگونه براي عروسي خود پس انداز كنيم. از آنجاييكه هزينه و قيمت‌ها افزايش روز افزون دارند، زوج‌هاي جوان به دنبال راهي براي كاهش هزينه هاي عروسي خود هستند.

بايد حقيقت را در نظر داشته باشيد كه برنامه ريزي عروسي و بودجه بندي براي هزينه هاي عروسي، يك كار استرس زا است. چون شما مي‌خواهيد يك بار براي هميشه مهم‌ترين روز زندگي خود را برنامه ريزي كنيد. از طرفي پس انداز براي عروسي به معناي فداكاري‌هاي بيش از حد و نااميدي مالي نيست.

با چند تغيير در سبك زندگي، برنامه ريزي دقيق و توصيه‌هاي ما، صرفه جويي در مراسم عروسي شما مي‌تواند كاملا قابل مديريت باشد. در اين مقاله از سايت عروسيمون داتكام نكاتي را در مورد اينكه چگونه مي‌توانيد بودجه عروسي خود را مديريت كنيد، توصيه‌هايي در مورد نحوه پس انداز براي عروسي در يك سال و همچنين نحوه صرفه جويي در هزينه در جنبه‌هاي مختلف روز عروسي گفته شده است.

نكات زير به شما كمك مي‌كند تا مطمئن شويد كه برنامه‌هاي شما براي پس انداز قابل انجام است و مراسم عروسي به خوبي برگزار مي‌شود.

براي هزينه عروسي بودجه بندي كنيد
ابتدا بايد يك برنامه خوب براي هزينه هاي عروسي و يك عروسي كم خرج داشته باشيد. برنامه ريزي بودجه عروسي چيزي است كه ما به شما به شدت توصيه مي‌كنيم. تصميم بگيريد كه واقعاً چقدر مي‌خواهيد هزينه كنيد، چقدر مي‌توانيد در هر ماه پس انداز كنيد و براي چه مدت مي‌خواهيد پس انداز كنيد.

هنگامي‌كه اين سه مورد را در ذهن داشتيد، شروع به انجام محاسبات كنيد و بررسي كنيد كه آيا در مسير درست هستيد يا خير.

انتظارات واقع بينانه داشته باشيد
واقع بينانه بودن در پس انداز براي عروسي و كاهش هزينه‌ها بسيار مهم است. با كم كردن بيش از حد هزينه‌ها ممكن است در ميان راه پشيمان شده و تسليم شويد. از طرفي در نظر داشته باشيد كه تمام روياهاي بچگي‌تان در روز عروسي قابل اجرا نيستند! اگر تعداد خواسته‌هاي غيرضروري را بالا ببريد، ليست هزينه هاي عروسي به شدت افزايش دارد.

كمي فداكاري لازم است
حدودا از يك سال قبل بودجه بندي و پس انداز شروع مي‌شود. در اين ميان بهتر است از هزينه‌هاي اضافه كه در اين مسير وجود دارند جلوگيري نماييد. براي مثال از مسافرت‌هاي غيرضروري، رستوران و كافي شاپ و مهماني‌هاي تجملي اجتناب كنيد.

نكته مهم رعايت كردن تعادل در صرفه جويي و پس انداز است. مسلما نبايد كارهايي كه باعث سرگرمي‌ و خوشحالي شما مي‌شود از روتين زندگي حذف نماييد. حفظ روحيه عروس و داماد در اين مدت زمان بسيار اهميت دارد.

براي كاهش هزينه ها تحقيق كنيد!
قبل از مراسم عروسي فرصت زيادي داريد تا به سالن‌هاي زيبايي، مزون لباس عروس، تالارها و آتليه‌ها سري بزنيد و خدمات و هزينه‌ها را بررسي كنيد. در اين صورت شما ليستي از مجموعه‌هاي مورد نياز خود را براي روز عروسي خواهيد داشت و حالا وقت مقايسه در بين آن‌هاست. نكاتي مانند قيمت ها، نمونه كار، فرآيند انجام كار و زمان تحويل خدمات را بررسي كنيد.

 

وبسايت عروسيمون داتكام ليست كاملي از مجموعه‌هاي مورد نياز براي عروسي را براي شما قرار داده است. فقط كافيست شهر خود را انتخاب كنيد تا بهترين سالن هاي زيبايي، آتليه‌ها، تشريفات عروسي و... را مشاهده نماييد. عروسيمون داتكام راهنماي كامل عروسي است و جايي مناسب براي مقايسه بين خدمات و قيمت‌ها.

چگونه در هزينه لباس عروس خود صرفه جويي كنيد؟
اگر بودجه كمتري براي لباس عروس خود داريد، چند راهكار براي كاهش هزينه هاي عروسي وجود دارد كه بايد در نظر بگيريد.

اولين مورد اين است كه از مزون‌هاي لباس عروس بپرسيد كه آيا جشنواره فروش پايان سال يا ماهانه دارند. هنگامي‌كه مزون هاي لباس عروس رو به پايان فصل مي‌روند براي خريد مدل‌هاي جديد نياز به پول بيشتري دارند.

وقتي اين اتفاق مي‌افتد، لباس‌هاي داخل مزون را معمولاً با نرخ تخفيفي مي‌فروشند، اما توجه كنيد كه اين لباس را افراد ديگر امتحان كرده‌اند و بايد از سلامت آن مطمئن شويد. گزينه ديگر اين است كه لباس عروس خود را دست دوم از كسي كه قبلا ازدواج كرده است بخريد يا اجاره كنيد.

چگونه هزينه تالار عروسي را كاهش دهيم؟
اگر مي‌خواهيد هزينه‌هاي محل برگزاري عروسي خود را كاهش دهيد، اما كيفيت تالار يا باغ تالار عروسي هم براي شما مهم است، بايد زمان، سال و روز هفته را براي برگزاري مراسم در نظر بگيريد. يعني از بين روزهاي عادي هفته كه مناسبت خاصي ندارند انتخاب كنيد. معمولا هزينه ورودي تالار در روزهاي زير بالاتر است:

تعطيلات آخر هفته (پنجشنبه و جمعه)
بين التعطيلي
اعياد مذهبي (تولد ائمه- مبعث- عيد فطر- عيد غدير)
اعياد ملي ( عيد نوروز- شب يلدا)
روزهاي گفته شده از پرطرفدارترين روزهاي سال هستند و رقابت بر سر آن‌ها زياد است. توجه داشته باشيد كه اگر مهمان‌هاي شما از شهر هاي ديگر نيستند لازم نيست روز عروسي خود را آخر هفته يا روز تعطيل انتخاب كنيد.

فهرست مهمان ها را كاهش دهيد
شايد تصور كنيد كه هزينه هر مهمان فقط صرف پذيرايي و شام او مي‌شود. ولي اينطور نيست! بلكه اضافه شدن تعداد مهمانان برابرست با هزينه براي رزرو تالار پذيرايي بزرگتر، هزينه براي كاركنان اضافه تالار و خريد وسايل تزئيني بيشتر.

پس بهتر است كساني را به جشن عروسي خود دعوت كنيد كه واقعا در زندگي شما حضور پررنگ و تاثيرگزار دارند. بودن در كنار دوستان و آشناياني كه با ديدن آن‌ها در مهم‌ترين شب زندگيتان شاد مي‌شويد لذت بخش است.

همچنين برخي از زوج‌ها تصميم مي‌گيرند تا از مهمانان درخواست كنند كه كودكان خود را به مراسم نياورند.

 

راه هاي كم كردن هزينه هاي اضافي عروسي
اخيرا گل آرايي و شمع آرايي در سالن برگزاري مراسم پرطرفدار شده است. ورودي مهمانان، ميز شام، ميزهاي پذيرايي و جايگاه عروس و داماد قسمت‌هايي هستند كه با گل و شمع‌هاي تزئيني زيباتر خواهند شد.

ولي خريد و چيدمان گل‌هاي تازه قطعا هزينه گزافي براي شما خواهد داشت. مخصوصا گل‌هاي خاص و قيمتي كه قيمت بالاتري نيز دارند. پيشنهاد مي‌شود از وسايل دكوري مختلف به جاي گل طبيعي استفاده كنيد. مانند پارچه، چوب، بادكنك، روبان يا عكس‌هاي فرماليته گزينه‌هاي خوبي براي جذاب‌تر كردن تالار عروسي هستند.

هزينه هاي عروسي پيدا و پنهان!
موارد گفته شده تنها بخشي از ليست هزينه هاي عروسي هستند. مواردي مانند هزينه گروه موسيقي، انعام كاركنان و حمل و نقل موادغذايي به تالار هزينه‌هاي پنهان شب عروسي هستند. براي برگزاري عروسي كم خرج و باكيفيت، بايد از ماه‌ها قبل بودجه بندي و پس انداز كنيد. در بين ليست مجموعه‌هاي عروسي پرس و جو كنيد و خدمات و قيمت آن‌ها را باهم مقايسه كنيد. براي اين كار كافيست به وبسايت عروسيمون داتكام (aroosimoon.com ) مراجعه كرده و بهترين و كامل‌ترين ليست از تمام تالارها، آتليه‌ها، مزون لباس عروس و آرايشگاه‌ها را مشاهده نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۷:۵۸ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

در انتخاب باغ عروسي و باغ تالار به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

در انتخاب باغ عروسي و باغ تالار به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

 


باغ تالار مختلط در تهران
باغ تالار هاي تشريفات عروسي، با فضايي رويايي كه شامل بركه ، آبنما و نورپردازي هاي حرفه اي منحصر به فرد براي برگزاري مراسم مي باشد. فضاسازي هاي مخصوص برگزاري مراسم عروسي و همچنين امكانات و وسايل بازي كودكان و پذيرايي در فضاي باز براي خانم ها و آقايان بي شك شبي ماندگار را در خاطرتان ثبت خواهد كرد.

 


عصر ايران

انتخاب باغ عروسي شايد اولين گزينه عروس و داماد براي برگزاري مراسم عروسي و نامزدي باشد و تالار عروسي در درجه دوم قرار دارد از اين رو با در تشريفات آرشيدا دست داشتن باغ هاي عروسي متنوع در تهران و كرج و شهريار و شرق تهران با تنوع زياد از اين رو انتخاب را براي عروس و دامادهاي عزيز آسان نموده است.

 


در انتخاب باغ عروسي و باغ تالار به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

 


از سراسر وب

هرگز براي داشتن يك لبخند عالي دير نيست! (ارتودنسي زودبازده😍)

 


اجاره باغ عروسي

 


تشريفات مجالس آرشيدا به عنوان يكي از مجهزترين و معتبر ترين برندهادرزمينه برگزاري مراسم عروسي و تشريفات مجالس عروسي، بهترين قيمت باغ عروسي در تهران و اجاره باغ براي تولد را در پكيج هاي ويژه اي متناسب با بودجه شما ارائه مي دهد. اجاره باغ عروسي در تهران با قيمت مناسب كار ساده اي نيست كه از عهده آن برآييد.

 


تمايل جوانان به برگزاري مراسم عروسي در باغ ها بسيار بيشتر از گذشته مي باشد زيرا امكان استفاده از فضاي باز، ارائه هر گونه خدمات از سوي تشريفات مجالس، استفاده از ديزاين و تزئينات متفاوت، چايخانه سنتي، كافي شاپ، بازارچه سنتي و … وجود دارد. به همين دليل براي برگزاري مراسم عروسي خود بايد به فكر اجاره باغ عروسي در كرج ، تهران يا حومه بوده در غير اينصورت هم بايد به فكر اجاره خانه براي عروسي يا تالار باشند.

 


انتخاب تشريفات عروسي يكي از مهمترين و اساسي ترين كارها براي برگزاري مراسم عروسي مي باشد كه انتخاب درست آن مي تواند بهترين شب زندگي را براي هر فردي رقم بزند.براي انتخاب خدمات مجالس عروسي بايد به يكسري نكات توجه ويژه شود. در اولين قدم بايد مشاوره لازم را با توجه به بودجه خودتان براي برگزاري مراسم عروسي از تشريفات مجالس مورد نظر خود براي انتخاب باغ عروسي، قيمت مناسب باغ عروسي، ديزاين و طراحي و… بگيريد.

 


در انتخاب باغ عروسي و باغ تالار به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

 


باغ عروسي گرمدره

 


پس از انتخاب باغ عروسي متناسب با سليقه شخصي تان، منوي غذايي براي تكميل شدن خدمات ويژه مجالس عروسي، روند باغ عروسي، پذيرايي از ميهمانان و نياز به مواردي مانند: شيريني و آبميوه طبيعي و .... در بخش پذيرايي باغ عروسي داريد انتخاب سرويس پذيرايي و نوع چيدمان كه عواملي مانند سليقه، قيمت و داشتن هارموني با مكان برگزاري مراسم در آن موثر است تاثير به سزايي در كيفيت برگزاري خدمات مجالس و همچنين قيمت باغ عروسي گرمدره دارد.

 


تشريفات آرشيدا ضمن برگزاري مجالس در باغ عروسي و با در اختيار داشتن باغ اختصاصي عروسي، به دليل همكاري خدمات مجالس با بيش از 70 مورد باغ و تشريفات عروسي ديگر شرايطي را براي شما فراهم ميكند تا گزينه هاي متعددي مناسب با سليقه و بودجه خود براي انتخاب خدمات مجالس داشته باشيد تجلي و شكوه مجلس خود را با انتخاب باغ عروسي جايگاهي زيبا دو چندان كنيد.

 


برگزاري جشن ها توسط خدمات مجالس در سالن يا باغ است كه انتخاب يكي از اين دو طبق سليقه عروس و داماد خواهد بود. اما فصلي كه براي برگزاري مراسم انتخاب كرديد هم در انتخاب باغ و سالن عروسي تاثير دارد. در فصل زمستان و پاييز كه هوا رو به سردي مي رود، فضاي بسته سالن براي برگزاري جشن مناسب تر است. اما در فصل هاي گرم سال، مي توان جشن را در فضاي باغ برگزار كرد. البته با بهره گيري از امكانات روز دنيا در هر فصلي و در هر مكاني امكانات برگزاري مراسم عروسي را براي شما مهيا خواهد كرد.

 


 

 


برگزاري جشن در سالن

 


زماني كه مراسم عروسي در سالن برگزار مي شود نورپردازي نقش مهمي را ايفا مي كند، تزئينات ميز ها، گل آرايي، شمع آرايي همه شكل خاصي به سالن مي دهند كه همه اينها تا زماني كه نورپردازي مناسبي نداشته باشند توجه مهمانان را جلب نخواهند كرد. جايگاه عروس و داماد نيز از اهميت بالايي برخوردار است كه تشريفات مجالس با بهره گيري از به روز ترين علوم و تجهيزات طراحي و ديزاين زيباترين تزئينات را براي جايگاه عروس و داماد در نظر مي گيرد.

 


پذيرايي از مهمانان در سالن بر روي ميزها انجام مي شود كه معمولا به سالن ديگري نياز نيست. پذيرايي مي تواند به صورت سلف سرويس باشد و يا اينكه توسط كاركنان خدمات مجالس بر روي ميز پذيرايي چيده شود.

 


در انتخاب باغ عروسي و باغ تالار به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

 


برگزاري جشن در باغ عروسي

 


اگر هوا مطبوع باشد، بارش جوي هم نباشد، برگزاري جشن در فضاي باز باغ دلنشين تر خواهد بود. تزئينات باغ عروسي به دليل وجود فضاي باز بسيار زيبا ولي پر زحمت نسبت به سالن عروسي است. تزئين باغ عروسي گل آرايي، شمع آرايي، تزئين جايگاه عروس و داماد، تزئين ورودي باغ، تزئين ميزهاي پذيرايي همه به عهده خدمات مجالس است كه شما با انتخاب تشريفات عروسي آرشيدا ديگر جاي نگراني نخواهيد داشت.

 


نبايد فراموش كرد كه در زمان شب بايد تمامي قسمت هاي باغ با استفاده از چراغ هاي پرنور، روشن باشند. ريسه هايي كه در قسمتي از باغ استفاده مي شود، تنها جنبه زيبايي دارد و نبايد به عنوان منبع روشنايي به آنها تكيه شود.

 


گروه خدمات مجالس آرشيداعلاوه بر مراسم عروسي برگزار كننده همايش ها و افتتاحيه ها، سمينارهاي بين المللي و… در اوج شكوه و زيبايي است كه فعاليت خود را با سابقه اي درخشان در تعداد پرشماري از مجالس عروسي، مجالس نامزدي و جشن هاي تولد و سالگرد آغاز نمود وامروز در جايگاه يكي از برترين هاي تشريفات عروسي قرار گرفته است.

 


اگر به دنبال باغ ارزان براي عروسي يا تالار عروسي ارزان قيمت در تهران هستيد دست نگه داريد ما بهترين قيمت تالار عروسي در تهران و اجاره باغ عروسي براي برگزاري لوكس ترين مجالس عروسي را متناسب با بودجه شما در نظر گرفته ايم.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۷:۲۷ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

در انتخاب باغ عروسي و باغ تالار به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

در انتخاب باغ عروسي و باغ تالار به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

 


باغ تالار مختلط در تهران

 

باغ تالار هاي تشريفات عروسي، با فضايي رويايي كه شامل بركه ، آبنما و نورپردازي هاي حرفه اي منحصر به فرد براي برگزاري مراسم مي باشد. فضاسازي هاي مخصوص برگزاري مراسم عروسي و همچنين امكانات و وسايل بازي كودكان و پذيرايي در فضاي باز براي خانم ها و آقايان بي شك شبي ماندگار را در خاطرتان ثبت خواهد كرد.

 


كانال عصر ايران در تلگرام

انتخاب باغ عروسي شايد اولين گزينه عروس و داماد براي برگزاري مراسم عروسي و نامزدي باشد و تالار عروسي در درجه دوم قرار دارد از اين رو با در تشريفات آرشيدا دست داشتن باغ هاي عروسي متنوع در تهران و كرج و شهريار و شرق تهران با تنوع زياد از اين رو انتخاب را براي عروس و دامادهاي عزيز آسان نموده است.

 


در انتخاب باغ عروسي و باغ تالار به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

 


از سراسر وب

بسته اعتباري نـويـد پارسيان

 


اجاره باغ عروسي

 


تشريفات مجالس آرشيدا به عنوان يكي از مجهزترين و معتبر ترين برندهادرزمينه برگزاري مراسم عروسي و تشريفات مجالس عروسي، بهترين قيمت باغ عروسي در تهران و اجاره باغ براي تولد را در پكيج هاي ويژه اي متناسب با بودجه شما ارائه مي دهد. اجاره باغ عروسي در تهران با قيمت مناسب كار ساده اي نيست كه از عهده آن برآييد.

 


تمايل جوانان به برگزاري مراسم عروسي در باغ ها بسيار بيشتر از گذشته مي باشد زيرا امكان استفاده از فضاي باز، ارائه هر گونه خدمات از سوي تشريفات مجالس، استفاده از ديزاين و تزئينات متفاوت، چايخانه سنتي، كافي شاپ، بازارچه سنتي و … وجود دارد. به همين دليل براي برگزاري مراسم عروسي خود بايد به فكر اجاره باغ عروسي در كرج ، تهران يا حومه بوده در غير اينصورت هم بايد به فكر اجاره خانه براي عروسي يا تالار باشند.

 


انتخاب تشريفات عروسي يكي از مهمترين و اساسي ترين كارها براي برگزاري مراسم عروسي مي باشد كه انتخاب درست آن مي تواند بهترين شب زندگي را براي هر فردي رقم بزند.براي انتخاب خدمات مجالس عروسي بايد به يكسري نكات توجه ويژه شود. در اولين قدم بايد مشاوره لازم را با توجه به بودجه خودتان براي برگزاري مراسم عروسي از تشريفات مجالس مورد نظر خود براي انتخاب باغ عروسي، قيمت مناسب باغ عروسي، ديزاين و طراحي و… بگيريد.

 


در انتخاب باغ عروسي و باغ تالار به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

 


باغ عروسي گرمدره

 


پس از انتخاب باغ عروسي متناسب با سليقه شخصي تان، منوي غذايي براي تكميل شدن خدمات ويژه مجالس عروسي، روند باغ عروسي، پذيرايي از ميهمانان و نياز به مواردي مانند: شيريني و آبميوه طبيعي و .... در بخش پذيرايي باغ عروسي داريد انتخاب سرويس پذيرايي و نوع چيدمان كه عواملي مانند سليقه، قيمت و داشتن هارموني با مكان برگزاري مراسم در آن موثر است تاثير به سزايي در كيفيت برگزاري خدمات مجالس و همچنين قيمت باغ عروسي گرمدره دارد.

 


تشريفات آرشيدا ضمن برگزاري مجالس در باغ عروسي و با در اختيار داشتن باغ اختصاصي عروسي، به دليل همكاري خدمات مجالس با بيش از 70 مورد باغ و تشريفات عروسي ديگر شرايطي را براي شما فراهم ميكند تا گزينه هاي متعددي مناسب با سليقه و بودجه خود براي انتخاب خدمات مجالس داشته باشيد تجلي و شكوه مجلس خود را با انتخاب باغ عروسي جايگاهي زيبا دو چندان كنيد.

 


برگزاري جشن ها توسط خدمات مجالس در سالن يا باغ است كه انتخاب يكي از اين دو طبق سليقه عروس و داماد خواهد بود. اما فصلي كه براي برگزاري مراسم انتخاب كرديد هم در انتخاب باغ و سالن عروسي تاثير دارد. در فصل زمستان و پاييز كه هوا رو به سردي مي رود، فضاي بسته سالن براي برگزاري جشن مناسب تر است. اما در فصل هاي گرم سال، مي توان جشن را در فضاي باغ برگزار كرد. البته با بهره گيري از امكانات روز دنيا در هر فصلي و در هر مكاني امكانات برگزاري مراسم عروسي را براي شما مهيا خواهد كرد.

 


 

 


برگزاري جشن در سالن

 


زماني كه مراسم عروسي در سالن برگزار مي شود نورپردازي نقش مهمي را ايفا مي كند، تزئينات ميز ها، گل آرايي، شمع آرايي همه شكل خاصي به سالن مي دهند كه همه اينها تا زماني كه نورپردازي مناسبي نداشته باشند توجه مهمانان را جلب نخواهند كرد. جايگاه عروس و داماد نيز از اهميت بالايي برخوردار است كه تشريفات مجالس با بهره گيري از به روز ترين علوم و تجهيزات طراحي و ديزاين زيباترين تزئينات را براي جايگاه عروس و داماد در نظر مي گيرد.

 


پذيرايي از مهمانان در سالن بر روي ميزها انجام مي شود كه معمولا به سالن ديگري نياز نيست. پذيرايي مي تواند به صورت سلف سرويس باشد و يا اينكه توسط كاركنان خدمات مجالس بر روي ميز پذيرايي چيده شود.

 


در انتخاب باغ عروسي و باغ تالار به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

 


برگزاري جشن در باغ عروسي

 


اگر هوا مطبوع باشد، بارش جوي هم نباشد، برگزاري جشن در فضاي باز باغ دلنشين تر خواهد بود. تزئينات باغ عروسي به دليل وجود فضاي باز بسيار زيبا ولي پر زحمت نسبت به سالن عروسي است. تزئين باغ عروسي گل آرايي، شمع آرايي، تزئين جايگاه عروس و داماد، تزئين ورودي باغ، تزئين ميزهاي پذيرايي همه به عهده خدمات مجالس است كه شما با انتخاب تشريفات عروسي آرشيدا ديگر جاي نگراني نخواهيد داشت.

 


نبايد فراموش كرد كه در زمان شب بايد تمامي قسمت هاي باغ با استفاده از چراغ هاي پرنور، روشن باشند. ريسه هايي كه در قسمتي از باغ استفاده مي شود، تنها جنبه زيبايي دارد و نبايد به عنوان منبع روشنايي به آنها تكيه شود.

 


گروه خدمات مجالس آرشيداعلاوه بر مراسم عروسي برگزار كننده همايش ها و افتتاحيه ها، سمينارهاي بين المللي و… در اوج شكوه و زيبايي است كه فعاليت خود را با سابقه اي درخشان در تعداد پرشماري از مجالس عروسي، مجالس نامزدي و جشن هاي تولد و سالگرد آغاز نمود وامروز در جايگاه يكي از برترين هاي تشريفات عروسي قرار گرفته است.

 


اگر به دنبال باغ ارزان براي عروسي يا تالار عروسي ارزان قيمت در تهران هستيد دست نگه داريد ما بهترين قيمت تالار عروسي در تهران و اجاره باغ عروسي براي برگزاري لوكس ترين مجالس عروسي را متناسب با بودجه شما در نظر گرفته ايم.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۳۳:۳۲ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)