اخبار مجالس و عروسي اخبار مجالس و عروسي .

اخبار مجالس و عروسي

مرد مصري همسرش را در عروسي دخترش سه‌طلاقه كرد!

مرد مصري همسرش را در عروسي دخترش سه‌طلاقه كرد!

يك مرد مصري كه در روز عروسي دخترش از طريق بلندگوهاي تالار عروسي همسرش را طلاق داده بود، در شبكه‌هاي اجتماعي عربي خبرساز شد.

شبكه‌هاي اجتماعي مصري ويدئويي را منتشر كردند كه در آن مردي روي سن تالار عروسي در دمياط مصر رفته و در جمع مدعوين اعلام مي‌كند: در روز عروسي دخترم، اعلام مي‌كنم كه همسرم را طلاق داده‌ام.

مقالات ديگر: گرانترين باغ تالار تهران

در اين فيلم مرد كه پدر عروس است بالاي سن رفته و در جمع مدعوين از طريق بلندگو اعلام مي‌كند: به عروس و داماد تبريك مي‌گويم اما در رابطه با مادر عروس من او را سه‌طلاقه كرده‌ام و از همين تالار بايد به خانه مادرش برود، باز هم به همه تبريك مي‌گويم.

 


به گفته شاهدان، عروس با شنيدن سخنان پدرش دچار شوك عصبي شد. نزديكان خانواده گفتند، پدر و مادر عروس از مدت‌ها قبل و پيش از مراسم عروسي مشكلاتي با هم داشتند، اما هيچ‌كس تصور نمي‌كرد چنين اتفاقي رخ دهد.

منبع: https://www.khabarfoori.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۶:۰۷ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

«پيراهن بي تاب» در «باغ هنر»

«پيراهن بي تاب» در «باغ هنر»

برنامه‌ راديويي «باغ هنر» كه از شنبه تا چهارشنبه از راديو ايران پخش مي‌شود، سه‌شنبه‌ها به نقد موسيقي روز اختصاص دارد.

 


به گزارش شبكه راديويي ايران، عبدالله علايي تهيه كننده اين هفته برنامه «باغ هنر» اعلام كرد: سه شنبه هشتم آذر قطعه «پيراهن بي تاب» اثري از احسان نظري نقد و بررسي مي شود.

وي ادامه داد: اين اثر با آهنگ سازي مهدي تفكري، شعري ازمهدي فرجي و تنظيم‌كنند گي شايان كريمي است.

علايي افزود: در اين برنامه علاوه بر نقدهاي فني و محتوايي، يكي از معيارهاي ارزيابي ترانه‌ها، احترام به درست‌نويسي و اصول و قواعد زبان فارسي است كه در راستاي حفظ و پاسداشت زبان صورت مي‌گيرد.

در نقد آهنگ، مخاطبان برنامه نيز در كنار منتقدان و در تماس با برنامه به نقد شفاهي آهنگ‌ها مي‌پردازند.

در «باغ هنر» سه شنبه هشتم آذر با حضور مرتضي لطفي آهنگساز، خواننده و معلم آواز، خليل شفيعي شاعر و منتقد، عليرضا اميني كارشناس موسيقي و وحيد طاهر خاني كارشناس تركيب و نهايي ساز صدا قطعه «پيراهن بي تاب» نقد فني و محتوايي مي شود.

«باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه با اجراي شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ از راديو ايران پخش مي‌شود.

تنظيم كننده: سمانه حيدرزاده

 


مقالات ديگر: بزرگترين باغ تالار شرق تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۴:۰۸ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي سالن اجتماعات براي برگزاري مراسم عروسي چيست؟

ويژگي هاي سالن اجتماعات براي برگزاري مراسم عروسي چيست؟
براي برگزاري مراسم عروسي فضاهاي مختلفي وجود دارند كه موجب شده فضاي انتخاب را براي عروس و دامادها آزاد بگذارد تا متناسب با نياز خود بهترين مكان را براي برگزاري مراسم عروسي خود انتخاب كنند.

يكي از اين فضاها سالن اجتماعات بوده كه عروس و دامادهاي بسياري تصميم به برگزاري مراسم عروسي را در اين فضا مي گيرند.

اما سوالي كه براي همه ممكن است وجود داشته باشد اين است كه براي اجاره سالن اجتماعات چه ويژگي هايي را بايد در نظر داشته باشيم؟

در اين گزارش كارشناسان ما در تشريفات عروسي ثمين شما عزيزان را با ويژگي هاي سالن اجتماعات كه بايد به آن توجه داشته باشيد بيشتر آشنا خواهند كرد. با ما همراه باشيد.

مقالات ديگر: اجاره باغ براي مهماني

ويژگي هاي سالن اجتماعات براي مراسم عروسي
شما براي برگزاري مهماني جشن تولد، جشن عروسي، مراسم فرهنگي و مذهبي، نياز داريد سالني را انتخاب كنيد كه متعهد شود مراسم شما را فوق العاده سرگرم كننده و افسانه ايي جلوه دهد.

اما اگر شما براي انتخاب بين چندين سالن در شهر دچار ترديد شده ايد ما مي توانيم با معرفي ويژگي هاي سالن اجتماعات براي برگزاري مراسم عروسي وتولد استرس را از شما دور كنيم و به شما در انتخاب صحيح و درست كمك كنيم.

مكان سالن
يكي از مهمترين نكات اجاره سالن اجتماعات براي برگزاري مراسم عروسي، مكان سالن است. اين مكان بايد در منطقه اي قرار داشته باشد كه به راحتي قابل دسترسي باشد و مهمانان شما مجبور نباشند مدت زمان طولاني دنبال آدرس ان بگردند، سالن عروسي هر چقدر هم زيبا و بزرگ باشد، اگر در مكان خيلي دور قرار گرفته باشد، شايد مهمانان شما را ناراحت و خسته كند.

مكان سالن عروسي يكي از ويژگي هاي سالن اجتماعات براي برگزاري مراسم عروسي است كه بايد هنگام انتخاب تالار عروسي به خاطر بسپاريد. انتخاب يك سالن مناسب و خوب براي عروسي شما باعث مي شود هميشه اين شب را به خاطر داشته باشيد و از آن انرژي مثبت بگيريد.

ظرفيت سالن
ظرفيت سالن يكي ديگر از ويژگي هاي سالن اجتماعات براي برگزاري مراسم عروسي است كه هنگام انتخاب سالن عروسي نبايد ناديده گرفته شود.

شما بايد از ابتدا از مدير سالن در مورد اينكه چند مهمان مي تواند در سالن جاي داده شود و آيا مسئولين سالن مي توانند يك سالن به اندازه ي مناسب براي مهماني شما فراهم كنند سوالاتي را بپرسيد. سالن نبايد آنقدر كوچك باشد كه مردم احساس خفگي كنند، اندازه آن نبايد خيلي بزرگ باشد كه خالي به نظر برسد و مهمانان احساس ناخوشايندي كنند.
ادامه مطلب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۴:۰۹ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)