اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

سمینار علمی «خلافت و امامت در قرآن» برگزار می‌شود

سمینار علمی «خلافت و امامت در قرآن» برگزار می‌شود

 


برگزاری سمینار در تهران

سمینارحوزه/ سمینار علمی «خلافت و امامت در قرآن» با سخنرانی اندیشمندانی از ایران و ترکیه با مشارکت وقف سلیمانیه ترکیه و موسسه البیان للتواصل و التاصیل در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

 


به گزارش خبرگزاری حوزه، سمینار علمی با عنوان " خلافت و امامت در قرآن " با مشارکت وقف سلیمانیه، نمایندگی جامعة المصطفی در ترکیه و مؤسسه البیان برگزار می‌شود.

 


حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی سبحانی رئیس مؤسسه البیان و رئیس پژوهشکده معارف اهل بیت علیهم السلام و پروفسور دکتر عبدالعزیز بایندر رئیس وقف سلیمانیه در این سمینار مباحث خود را در موضوع خلافت و امامت در قرآن، ارائه خواهند کرد.

 


سمینار علمی «خلافت و امامت در قرآن» ساعت ۱۵ به وقت ترکیه و ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران روز ۲۳ بهمن ماه جاری در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

 


این سمینار علمی همچنین بصورت مستقیم از کانال یوتیوب، تلویزیون المصطفی و قرآن تی وی پخش خواهد شد و مخاطبان از طریق بارکد و آدرس زیر می‌توانند بصورت غیرحضوری از این سمینار علمی استفاده کنند.

 


https://www.youtube.com/channel/UCKRpdAKAX۳dONtUzDO۶xXKQ


گفتنی است: وقف سلیمانیه، در سال ۱۹۹۳ (میلادی)، در شهر استانبول ترکیه توسط دکتر عبد العزیز بایندر تأسیس شده است و از آن زمان زیر نظر وی اداره می‌شود. به گفته پروفسور بایندر روشن ساختن مسائل دینی با استناد به قرآن کریم مهمترین هدف وقف سلیمانیه است.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۰:۴۲ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)