اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

تشریفات عروسی در باغ و تالار، 7 نکته کلیدی

تشریفات عروسی در باغ و تالار، 7 نکته کلیدی

انتخاب باغ تالار مناسب

تیم تشریفات تالار یا باغ تالار خدمات قابل ارائه بی‌شماری به زوج‌های جوان ارائه می‌کند و به‌طورکلی در راستای حقیقت بخشیدن به رویای آنها در مراسم عروسی شان قدم برمی دارد.


به گزارش برنا، جاده زندگی به زیباترین بخش خود رسیده است و اکنون زمان جشن گرفتن آغاز مسیر زندگی مشترکتان است. سبی که همه ما مدت‌ها انتظارش را می‌کشیم و طبیعتاً می‌خواهیم آن را به بهترین و زیباترین شکل ممکن برگزار کنیم. بله، شب عروسی بدون شک و بی اغراق بهترین شب زندگی هر کسی است و زوج‌های جوان تمام تلاش خود را می‌کنند تا این شب مهم را به شبی به‌یادماندنی که در خاطره‌ها باقی می‌ماند تبدیل کنند. در راستای رسیدن به این هدف می‌توان از کمک دیگران به‌خصوص تیم تشریفات تالار و باغ تالارها که اختصاصاً در زمینه برگزاری مراسم‌های مجلل و لوکس فعالیت می‌کنند، بهره گرفت.

تیم تشریفات تالار یا باغ تالار خدمات قابل ارائه بی‌شماری به زوج‌های جوان ارائه می‌کند و به‌طورکلی در راستای حقیقت بخشیدن به رویای آنها در مراسم عروسی شان قدم برمی دارد. در این مقاله تلاش می‌کنیم شما را با خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات در مراسم‌ عقد و عروسی آشنا کنیم تا درصورت نیاز، متناسب با خواسته‌ها و بودجه‌تان بهترین خدمات را در شب عروسیتان دریافت کنید.

قبل از انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی که می‌تواند تالار یا باغ تالار باشد باید به چند نکته توجه داشته باشید. تالارها موظف هستند تا بهترین خدمات را مطابق خواسته و میل شما ارائه دهند. تیم تشریفات تلاش می‌کند تا در طول برگزاری مراسم همه مراحل مانند پذیرایی و سرو غذا، عکاسی مدلینگ و عروسی و فیلم برداری، گل‌آرایی و تزئین سالن، چیدن میزها و سفره عقد و ... به‌طور منظم و دقیق طی شوند و رضایت خاطر عروس و داماد، خانواده‌ها و مهمان‌ها فراهم شود.

خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات باغ تالارها عبارت‌اند از:
گل‌آرایی سالن یا محوطه مطابق سلیقه زوجین:
گل‌آرایی سالن برگزاری مراسم یکی از مهم‌ترین آیتم‌های یک مراسم زیبا و رویایی است زیرا جلوه باشکوهی به مراسمات عقد و عروسی می‌بخشد. البته توجه به طراحی و نحوه گل‌آرایی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. تیم تشریفات تالار با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه شما در این زمینه، تخصصی‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد تا نه تنها گل‌آرایی سالن با تازه و باطروات‌ترین گل‌ها انجام شود بلکه رنگ و طراحی گل‌ها با سایر اجزای سالم هارمونی و تناسب لازم را داشته باشد.


پیشنهاد و معرفی دی جی یا گروه موسیقی:
موسیقی در برگزاری مراسم‌های مختلف جشن و شادی به‌ویژه مراسم عقد آریایی و عروسی بسیار حائز اهمیت است. برای انتخاب گروه موسیقی باید به چند مورد توجه نمود. به‌عنوان مثال بهتر است برای لحظه ورودتان به تالار و اولین حضور دونفره عروس و داماد روی استیج و برای سایر مراحل جشن، آهنگ مناسبی انتخاب شود. یکی از خدمات مهمی که تیم تشریفات تالار ارائه می‌دهد، معرفی گروه موسیقی حرفه‌ای و تخصصی است که در حین اجرا تمامی موارد مهم از جمله دارا بودن ابزارآلات موسیقی مناسب، کیفیت مناسب صدابرداری و نکات ذکر شده را در نظر خواهند گرفت.

پیشنهاد یا انتخاب بهترین باغ و آتلیه عکاسی عروس:
تشریفات عروسی + تالار + باغ

آلبوم عکس‌های نامزدی یا عروسی یادآور روزهای خاطره‌انگیز زندگیتان است. بنابراین انتخاب تیم مجرب و حرفه‌ای در این زمینه که تجهیزات به‌روز و مدرن نیز در اختیار دارند، باید در اولویت امور پیش از مراسمتان قرار داشته باشد. یکی از وظایف تیم تشریفات برگزاری مراسم عروسی، انتخاب یک گروه موسیقی با تمامی این مشخصات است. به‌علاوه نکات دیگر از جمله انتخاب لوکیشن عکاسی و محل ضبط کلیپ عروسی نیز یکی از نکات حائز اهمیت است که تیم تشریفات در حین انتخاب گروه عکاسی عروس به تمامی این موارد توجه خواهد داشت.

تزئین میز پذیرایی از مهمان ها با استفاده از ظروف مجلل، شمعدان، گلدان و سایر اکسسوری‌ها:
ایجاد هارمونی بین تزئینات سالن، گل آرایی و چیدمان میزها یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در برگزاری یک مراسم عروسی باید به آن پرداخته شود. استفاده از ظروف شیک، شمع‎‌آرایی، استفاده از گلدان با گل‌های تازه و خوشرنگ، انتخاب رومیزی متناسب با تم مراسم و ... همگی از جمله خدماتی هستند که تیم تشریفات مراسم عروسیتان در نظر گرفته و اجرا خواهد کرد.

تهیه و سرو شام با استفاده از بهترین مواد اولیه و به بهترین شکل ممکن:
پذیرایی از مهمانان شامل چند بخش پذیرایی بدو ورود، سرو شام و پذیرایی پس از شام می‌باشد. پذیرایی بدو ورود مهمان‌ها معمولاً با سرو نوشیدنی که می‌تواند چای، نسکافه یا آبمیوه باشد به همراه شیرینی و سپس سرو میوه می‌باشد. شام عروسی نیز شامل پیش‌غذا، سالاد، نوشیدنی و غذای اصلی است و پس از شام نیز مجدداً نوشیدنی و دسر و کیک عروسی سرو می‌شود. ممکن است برخی از زوجین بودجه کافی برای پذیرایی از مهمان‌ها به این شکل را نداشته باشند، بنابراین تیم تشریفات مراسم عروسی تلاش می‌کند تا با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد برخی از آیتم‌های پذیرایی را حذف را اضافه کند و در عین حال رضایت مهمانان و رفاه آنها را نیز در نظر داشته باشد. علاوه بر این نظارت بر کیفیت مواد اولیه و تعیین میزان غذای تهیه شده برای جلوگیری از اسراف نیز از نکات بسیار مهمی است که تیم تشریفات حتماً به آن توجه خواهد داشت.

زمان‌بندی مناسب برای انجام تمامی مراحل و جلوگیری از بروز تأخیر و بی‌نظمی:
اگر امور مربوط به قبل از مراسم عروسی و امور حین برگزاری جشن را به تیم تشریفات تالار محول کنید، می‌توانید باخیال راحت از این روز لذت ببرید. زمان مناسب برای رزرو تالار و سالن آرایش عروس، زمان مناسب برای انجام خرید عروسی و دوخت لباس عروس، زمانبندی لازم برای شروع، ادامه و خاتمه مراسم همگی برعهده تیم تشریفات برگزاری مراسم عقد و عروسی است.

تهیه امکانات رفاهی برای مهمانان مانند پارکینگ مناسب، اطمینان از عملکرد صحیح سیستم سرمایشی یا گرمایشی سالن و ...:
پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که یک تالار یا باغ تالار باید ارائه دهد. ممکن است به دلیل مشغله‌های فراوان، عروس و داماد به این موضوع مهم که رفاه و آسایش مهمان‌ها را در پی خواهد داشت را از قلم بیندازند. قطعاً بیشتر مهمانان با خودروی شخصی خود به مراسم می‌آیند و اگر جای پارک مناسب نداشته باشند، با مشکل مواجه خواهند شد. از طرف دیگر باتوجه به فصل برگزاری مراسم عروسی، وضعیت آب و هوا و سردی و گرمی سالن مراسم می‌تواند آسایش مهمان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین با سپردن خدمات مراسم عروسیتان به یک تیم تشریفات حرفه‌ای می‌توانید مطمئن شوید رفاه مهمانانی که در مراسم حضور دارند از هر جهت تأمین است.

شاید ذهنیت زوج‌های جوان در مورد استفاده از خدمات تیم تشریفات تالارها، صرف هزینه‌های غیرضروری باشد؛ درحالیکه این دیدگاه کاملاً اشتباه است. به‌طورکلی مزیت بهره‌گیری از تخصص تیم تشریفات برای برگزاری مراسم‌ها، استفاده از تجربه و دیدگاه آنها در برگزاری مراسم‌های مختلف باتوجه به درنظر گرفتن متغیرهای مختلف از جمله میزان بودجه زوجین است. به‌عنوان مثال، تیم تشریفات سعی می‌کند با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد بهترین خدمات ممکن را به آنها ارائه دهد. بنابراین حتی اگر بودجه شما برای برگزاری مراسمی لوکس و لاکچری کلفی نباشد، تیم تشریفات با برنامه‌ریزی مناسب و با کمترین هزینه، سعی می‌کند تا شب عروسیتان بیشترین شباهت را به تصویر ذهنی‌تان داشته باشد.

تشریفات عروسی + تالار + باغ

یکی دیگر از مزیت‌های بهره‌گیری از تیم تشریفات آرامش خاطر و داشتن شبی بدون استرس، نگرانی و دلهره است. اغلب عروس و دامادها به‌خصوص عروس خانم‌ها روزها و شاید ماه‌ها قبل از برگزاری مراسمشان استرس نحوه برگزاری مراسم را دارند و بی‌اختیار نگران بی‌نقص بودن برگزار این شب مهم هستند. این نگرانی و استرس کاملاً طبیعی است اما ممکن است چه از نظر جسمی و چه روحی توان شما را تحلیل ببرد و درنتیجه در آستانه فرا رسیدن مهم‎ترین شب زندگیتان، در بهترین وضعیت جسمانی و روحی خود قرار نداشته باشید و نتوانید آن‌طور که باید، از این شب خاص لذت ببرید. تیم تشریفات باغ تالار با قبول تمامی مسئولیت‌ها، متعهد می‌شود که همه چیز مطابق میلتان انجام می‌شود و وظیفه برنامه‌ریزی و پیگیری تمامی کارهای پیش از برگزاری مراسم اعم از هماهنگی‌ها و تنظیم قراردادها و کارهای حین برگزاری مراسم را برعهده می‌گیرد. به‌این‌ترتیب دیگر نیازی به تحمل استرس بیش‌ازحد برای برگزاری مراسمتان نمی‌باشد و می‌توانید با خیال راحت از این شب مهم و خاطره‌انگیز لذت ببرید

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۴:۲۵ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

رعب و حشت در شب؛ حمله اوباش به یک تالار عروسی

رعب و حشت در شب؛ حمله اوباش به یک تالار عروسی

باغ تالار شرق تهران

اوباش با حمله به کارگاه چوب بری آن را به آتش کشیدند، شیشه های تالار را شکستند و خودروهای مهمانان را تخریب کردند.

 

اوباش
به گزارش تازه‌نیوز، چند جوان که در پی یک قرار نزاع به خیابان کشاورز مشهد رفته بودند، با رفتارهای اوباشگرانه و حمله به اموال مردم، چنان وحشتی را به راه انداختند که مهمانان یک تالار از شدت ترس هرکدام به سویی گریختند.
اواخر هفته گذشته درحالی که مهمانان یک تالار در جشن عروسی شرکت کرده بودند ناگهان در تاریکی شب، تعدادی از اوباش سابقه دار نعره زنان و عربده کشان وارد محل شدند تا نزاع دسته جمعی به راه بیندازند.

آنان که از قبل قرار نزاع را در کنار مغازه پرنده فروشی گذاشته بودند، سروصدای عجیبی در خیابان کشاورز به راه انداختند. این افراد که حالت طبیعی هم نداشتند برای ایجاد رعب و وحشت در خیابان شیشه های تالار را شکستند و سپس به تخریب خودروهای مهمانان جشن عروسی پرداختند.
مهمانان که از شدت ترس جیغ می کشیدند هرکدام به سویی می گریختند تا از وحشت آفرینی های اوباش در امان بمانند اما نزاع کنندگان که قصد قدرت نمایی داشتند ظرف محتوی بنزین را بیرون آوردند و یک کارگاه چوب بری را نیز به آتش کشیدند. با شعله ور شدن آتش، لباس های مالک کارگاه نیز آتش گرفت و رعب و وحشتی عجیب در محل به راه افتاد. با کمک اهالی و مغازه داران بالاخره شعله های سرکش آتش خاموش شد.

به نقل از خراسان، با گزارش شهروندان به پلیس ۱۱۰، بلافاصله گروهی از نیروهای کلانتری سپاد مشهد با دستور شبانه سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری) عازم خیابان کشاورز شدند تا به وحشت آفرینی های اوباش پایان دهند اما سابقه داران خطرناک با مشاهده خودروهای پلیس بلافاصله از محل گریختند و در تاریکی شب به مکان نامعلومی رفتند. از سوی دیگر با توجه به اهمیت موضوع و با تاکید سرهنگ حسین دهقان پور(فرمانده انتظامی مشهد) برای دستگیری سریع عاملان اخلال در نظم عمومی، بی درنگ نیروهای عملیاتی کلانتری وارد عمل شدند و ۳ تن از سرکردگان این ماجرا را به دام انداختند و به مراجع قضایی معرفی کردند. این گزارش حاکی است تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان مرتبط با این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۷:۵۴ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

زمین رایگان برای تولد 4 قلوها/ اعطای زمین به خانواده های دارای 3 فرزند

معاون وزیر راه خبر داد؛
زمین رایگان برای تولد 4 قلوها/ اعطای زمین به خانواده های دارای 3 فرزند

جشن تولد در منزل

 


معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، از اعطای زمین در شهرهای مجاور یا جدید به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر خبر داد.

زمین رایگان برای تولد 4 قلوها/ اعطای زمین به خانواده های دارای 3 فرزند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «محمود محمودزاده» در گفت وگویی، از آغاز اجرای قانون مجلس در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اهدای زمین مسکونی رایگان به خانواده‌ای که اخیرا صاحب ۴ قلو شد، خبر داد و گفت: قانون اعطای زمین به خانواده‌ها با هدف تعالی و جوانی جمعیت صورت می‌گیرد.

 


وی ادامه داد: بر اساس قانون جدید مصوب مجلس، زوج‌هایی که از آذر امسال صاحب فرزندان سوم به بعد شوند از مشوق‌های دولتی مانند زمین بهره‌مند می‌شوند، به نحوی که در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت و بیشتر سه دانگ یک زمین به نام خانم و سه دانگ دیگر به نام آقا اختصاص داده می‌شود.

 


معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت صاحب زمین یا واحد مسکونی ساخته شده است و آن را به صورت بالمناصفه در اختیار خانواده دارای فرزند سوم به بعد می‌گذارد.

 


محمودزاده یادآور شد: در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر که تعداد کمی از شهرهای ما هستند، واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر در شهرهای جدید یا شهرهای مجاور صورت خواهد گرفت.

 


به گزارش ایرنا؛ «امیرحسین بانکی پورفرد» رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، از رفع ایرادات شورای نگهبان به ماده ۱۰ این طرح و نحوه اختصاص زمین به خانواده‌ها برای تولد فرزند سوم به بعد در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: اختصاص زمین یکی از مهمترین مشوق‌های طرح جوانی جمعیت است که براساس این طرح، زمین ۱۵۰ تا ۲۰۰ متری به خانواده‌ها برای تولد فرزند سوم پیش بینی شده است.


دفتر عقد شیک شهرک غرب

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۳:۱۳ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

یک تالار عروسی در فسا به دلیل بی‌توجهی به هشدارهای کرونایی بسته شد

یک تالار عروسی در فسا به دلیل بی‌توجهی به هشدارهای کرونایی بسته شد

 


بهترین باغ تالار تهران

شیراز-ایرنا- مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: بازرسان بهداشت، یک تالار فسا را به دلیل توجه نکردن به هشدارهای بهداشتی در زمینه مبارزه با کرونا، تعطیل کردند.

 


رسول امین زاده روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: این تالار به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و پذیرش مهمان بیش از میزان تعیین شده، توسط بازرسین این معاونت بسته شد.

 


وی بیان کرد: نظارت بر اصناف خصوصاً مراکز پر جمعیت می تواند باعث مهار نشر بیماری کرونا شود و گاه عملکرد بعضی از اصناف در گسترش بیماری به شدت مردم را با خطر مواجه می سازد.

 


طبق اعلام وزارت بهداشت، از روز شنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۰ رنگ شهرستان فسا با توجه به میزان بروز ویروس کرونا و میزان موارد بستری به رنگ نارنجی تغییر یافت.

 


وی بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دست ها، دوری از تجمعات و پرهیز از دورهمی خانوادگی، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

 


شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۸:۳۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

اصلاحیه/ رئیس دانشگاه تهران درباره ماجرای عکس‌های نامتعارف در جشن فارغ‌التحصیلی چه گفته بود؟


اصلاحیه/ رئیس دانشگاه تهران درباره ماجرای عکس‌های نامتعارف در جشن فارغ‌التحصیلی چه گفته بود؟
برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی

 


با بررسی مجدد صوت این مراسم، دریافتیم در زمینه استخدام واژگان منتسب به رئیس دانشگاه تهران، از سوی تنظیم‌کننده گزارش اشتباهی صورت گرفته است که بدینوسیله اصلاح می‌شود.

 


اصلاحیه/ رئیس دانشگاه تهران درباره ماجرای عکس‌های نامتعارف در جشن فارغ‌التحصیلی چه گفته بود؟
سخنان منتسب به رئیس دانشگاه تهران درباره بحث عکس‌های غیرمتعارف برخی دانشجویان در یک جشن فارغ‌التحصیلی، به شرح مندرج در این خبر اصلاح می‌شود.

 


به گزارش جماران، در گزارش جماران از برنامه روز دانشجو که روز شانزدهم آذر ماه ۱۴۰۰ از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران برگزار شده بود، در انعکاس بخشی از سخنان دکتر سیدمحمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در پاسخ به یکی از دانشجویان و در حالی که درباره نوع مواجهه با ماجرای عکس‌های غیرمتعارف برخی فارغ‌التحصیلان دانشکده حقوق و علوم سیاسی در جشن فارغ‌التحصیلی سخن می‌گفت، آمده بود: "دادستان زنگ زد و گفت رئیس دانشکده و دانشجو باید بازداشت شوند"

 


این درحالیست که با بررسی مجدد صوت این مراسم، دریافتیم در زمینه استخدام واژگان منتسب به رئیس دانشگاه تهران، از سوی تنظیم‌کننده گزارش اشتباهی صورت گرفته است که بدینوسیله اصلاح می‌شود.

 


بر این اساس، رئیس دانشگاه تهران در حالی که در جمع دانشجویان حاضر در این مراسم، در پاسخ به یکی از دانشجویان و در حالی که درباره نوع مواجهه با ماجرای عکس‌های غیرمتعارف برخی فارغ‌التحصیلان دانشکده حقوق و علوم سیاسی در جشن فارغ‌التحصیلی سخن می‌گفت، عنوان کرد: "شب آن روز، از دادستانی گفتند فردا صبح رئیس دانشکده و دانشجویان، دادستانی (احضار). اما ما هم گفتیم خودمان در دانشگاه سازوکار انضباطی داریم."

 


بدینوسیله پایگاه خبری جماران، بخاطر استخدام واژگان نادرست در خبر مزبور، از مخاطبان عذرخواهی می‌نماید.

گل فروشی آنلاین

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۴:۴۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟

لوکس ترین باغ تالار تهران

افکار نیوز

شناسایی زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران سبب می شود بتوانید برای مراسم های خود بهترین و مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنید چرا که لازمه برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه انتخاب مکانی مناسب مانند زیباترین باغ تالار عروسی کرج و تهران و اطراف تهران است.

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟
زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران
شناسایی زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران سبب می شود بتوانید برای مراسم های خود بهترین و مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنید چرا که لازمه برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه انتخاب مکانی مناسب مانند زیباترین باغ تالار عروسی کرج و تهران و اطراف تهران است.

پیش از تهیه یک لیست جامع از زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران، بهتر است بررسی کنیم که زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران چه ویژگی هایی دارند؟ در این مقاله با بهترین و زیباترین باغ تالار کرج و باغ تالار تهران آشنا می شوید.

وزیر خارجه عمان به تهران سفر می‌کند
آتش‌سوزی در مرکز خرید تیراژه تهران +فیلم
برخی از ویژگی های زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران عبارتند از:

دیزاین و دکوراسیون طبیعی، شیک و مجلل: برخلاف تالار ها در باغ تالار های تهران تمام سعی دیزاینر ها و معمار ها بر این است که با محوطه سازی و همچنین بهره گیری از تمامی امکاناتی که طبیعت بکر باغ تالار در اختیار آن ها قرار می دهد، دیزاین و دکوراسیون طبیعی و در عین حال شیکی را در باغ به نمایش بگذارند بنابراین حدالامکان از تزیین بیش از اندازه باغ تالار خودداری می کنند و با کمی نظم بخشیدن به زیبایی طبیعی و همچنین معماری مدرن باغ تالار سعی در ایجاد فضایی بی نظیر و منحصر به فرد دارند؛ این در حالی است که در تالار ها و سالن ها تمرکز بیشتری روی دیزاین و تزیین محیط می شود.
نورپردازی حرفه ای: شاید تعجب کنید اما بهتر است بدانید که این نورپردازی حرفه ای است که به بزرگ نمایی محوطه سازی انجام شده و همچنین سایر تزیینات و دکوراسیون باغ کمک می کند. اگر شما در شب وارد یک باغ تالار شوید به احتمال زیاد فضای باغ تالار چندین برابر بیشتر از روز سبب جلب توجه شما می شود چرا که نورپردازی حرفه ای باغ تالار سبب می شود در شب منظره ای خیره کننده و شگفت انگیز ایجاد شود که همه افراد را در همان نگاه اول مجذوب خود کند.
خدمات حرفه ای، باکیفیت و متنوع: ممکن است در نگاه اول دیزاین، معماری و دکوراسیون باغ تالار توجه افراد را به خود جلب کند اما شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که بدون ارائه خدمات باکیفیت و متنوع در یک باغ تالار که دارای فضایی مجلل و لوکس است، نمی توان رضایت میزبان و همچنین مهمان های آن ها را کسب کرد. از طرفی دیگر نیز یک باغ تالار که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران شناخته می شود باید با توجه به نوع مراسمی که برگزار می شود خدمات حرفه ای را توسط پرسنل و کادر خدماتی حرفه ای ارائه کند. به عنوان مثال تفاوت بسیاری بین برگزاری مراسم های رسمی با مراسم هایی مانند تولد، عقد و عروسی و... وجود دارد درواقع برگزاری هر کدام از این مراسم ها نیازمند تخصص است بنابراین زمانی زیبایی باغ تالار تهران و اطراف تهران تکمیل خواهد بود که تخصص لازم در زمینه برگزاری مراسم های مختلف را داشته باشد زیرا در این صورت است که هم به زیبایی و هم ارزش باغ افزوده می شود چرا که زیبایی ظاهری یک باغ تالار به تنهایی نمی تواند فاکتور اصلی انتخاب یک باغ تالار در تهران و یا اطراف تهران باشد.
امکانات مدرن و متنوع: امکانات نیز مانند خدمات یکی از مسائل مهم و غیرقابل انکار در انتخاب زیباترین باغ تالار است. یک باغ تالار زیبا و مجلل در تهران باید تمامی امکانات رفاهی جهت آسایش میزبان و مهمان ها را داشته باشد. برخی از این امکانات عبارتند از: پارکینگ اختصاصی، اتاق پرو، سرویس بهداشتی تمیز و مجهز، اتاق بازی کودکان و...
و...
برخی از زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران
باغ تالار فاخر: اگر به صورت حضوری از باغ تالار فاخر دیدن کنید متوجه خواهید شد که نام این باغ تالار برازنده آن است چرا که مجموعه هفت گانه فاخر با دیزاین و دکوراسیون لوکس، مجلل و همچنین مدرن خود توانسته است به عنوان بهترین مجموعه ها برای برگزاری مراسم عقد، عروسی و... شناخته شود.

71

 

این باغ تالار لوکس و مجلل دارای لوکیشن های متنوع و منحصر به فردی است که سبب ایجاد فضایی منحصر به فرد نیز شده است به همین دلیل نیز می تواند در لیست زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران قرار گیرد. لازم به ذکر است که باغ تالار فاخر مناسب برای برگزاری انواع مراسم ها مانند سمینار، ولیمه، سالگرد، عروسی و... به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن است. برخی از ویژگی های باغ تالار فاخر عبارتند از:

 

موقعیت جغرافیایی مناسب
لوکیشن های متنوع و زیبا مانند لوکیشن شهر وست ورلد، عمارت شاین، لوکیشن زیبا و جالب با اسب و کاکتوس، کاخ تروی و...
ظرفیت بالا
برخی از امکانات باغ تالار فاخر عبارتند از:

پارکینگ اختصاصی
اتاق عقد مجزا
اتاق عقد داخل سالن
سفره عقد
استیج رقص
محوطه و فضای سبز
عکاسی و فیلم برداری
سیستم صوتی
سفره خانه سنتی و کافی شاپ
آتش بازی
باغ تالار شمس العماره

از باغ تالارهای زیبا می توان به باغ تالار شمس العماره اشاره نمود. این باغ زیبا آماده برگذاری تمامی مجالس و مراسم های شما اعم از نامزدی,عقد و عروسی,ولیمه, همایشگاه, سمینار و… می باشد.

همچنین باغ تالار شمس العماره برگزاری مراسم های ختم شما عزیزان را نیز بر عهده می گیرد.

72

مجتمع پذیرایی گردشگری شمس العماره دارای باغ تالارهای لوکس, سالنهای بدون ستون, عمارت و الاچیق VIP و همچنین دارای سیستم مه پاش یکپارچه با اسانس مورد نظر شما و اتاق عقد جزیره روی اب و به روز ترین سیستم صوتی و متنوع در منو غذایی می باشد.

تنها آرزویمان ساختن شبی رویایی برای شما عزیزان میباشد.

باغ تالار دانیال: باغ تالار عمارت دانیال به واسطه فضای لوکس و لاکچری که دارد حق این را دارد که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران معرفی شود.

73

فضای لوکس و لاکچری اینباغ تالار هر نگاهی را به خود خیره می کند، نورپردازی حرفه ای این باغ تالار سبب ایجاد منظره ای فوق العاده رویایی و خیره کننده می شود. باغ تالار دانیال به دلیل معماری منحصر به فردی که دارد در تهران و اطراف تهران زبانزد همگان است. برخی از ویژگی ها و امکانات باغ تالار دانیال عبارتند از:

ارائه خدمات حرفه ای و اصولی توسط پرسنل حرفه ای و کارآزموده
ظرفیت باغ تالار بین 100 الی 1500 نفر
مدیریت توسط فردی مدبر و حرفه ای با سابقه ای درخشان در زمینه تشریفات و برگزاری مراسم های مختلف؛ مدیریت باغ تالار دانیال بر عهده آقای دانیال زمانی است.
دکوراسیون و دیزاین جذاب
اکسسوری های منحصر به فرد و خاص
پارکینگ اختصاصی
اینترنت بی سیم
محل بازی کودک
آتلیه اختصاصی

باغ 777: باغ تالار 777 نیز یکی از باغ تالار های مجلل و شناخته شده در تهران و اطراف تهران است که با ویژگی های منحصر به فرد خود سبب جلب توجه افراد به خود شده است. امکان انتخاب مبل در مدل های مختلف در این باغ تالار برای میزبانان فراهم است که استفاده از چنین خدماتی سبب صرفه جویی در هزینه های برگزاری مراسم می شود. برخی از ویژگی های باغ تالار مجلل و لوکس 777 عبارتند از:

ظرفیت باغ تالار 800 نفر
سقف بلند و سالن های مهندسی شده
سالن شام داخل سالن
منوهای متنوع غذا
ارائه خدمات باکیفیت و متنوع
نورپردازی حرفه ای پیست رقص و محوطه باغ تالار
از جمله امکانات این باغ تالار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگ داخلی
سیستم تهویه مناسب
فضای بازی کودکان
سفره خانه سنتی بزرگ
آشپزخانه صنعتی
و...
باغ تالار ژابیر: یکی دیگر از مجموعه های مجلل و لاکچری پذیرایی در تهران و اطراف تهران باغ تالار ژابیر است که از جمله ویژگی های این باغ تالار عبارتند از:

سالن مجزا با دیزاین و تم متفاوت
لابی اختصاصی
دارای 2 سالن باشکوه برای مراسم عقد با لابی مجزا و اختصاصی
روف گاردن
اتاق vip برای سرو شام عروس و داماد
74

باغ تالار های دیگری که می توان در این مقاله به آن ها اشاره کرد و به عبارتی دیگر شایستگی آن را دارند که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران معرفی شوند عبارتند از:

باغ عمارت 21
باغ تالار رویال پلاس
باغ تالار ملل
باغ تالار یلان

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۳:۳۹ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟

باغ تالار جاجرود

افکار نیوز

شناسایی زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران سبب می شود بتوانید برای مراسم های خود بهترین و مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنید چرا که لازمه برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه انتخاب مکانی مناسب مانند زیباترین باغ تالار عروسی کرج و تهران و اطراف تهران است.

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟
زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران
شناسایی زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران سبب می شود بتوانید برای مراسم های خود بهترین و مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنید چرا که لازمه برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه انتخاب مکانی مناسب مانند زیباترین باغ تالار عروسی کرج و تهران و اطراف تهران است.

پیش از تهیه یک لیست جامع از زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران، بهتر است بررسی کنیم که زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران چه ویژگی هایی دارند؟ در این مقاله با بهترین و زیباترین باغ تالار کرج و باغ تالار تهران آشنا می شوید.

وزیر خارجه عمان به تهران سفر می‌کند
آتش‌سوزی در مرکز خرید تیراژه تهران +فیلم
برخی از ویژگی های زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران عبارتند از:

دیزاین و دکوراسیون طبیعی، شیک و مجلل: برخلاف تالار ها در باغ تالار های تهران تمام سعی دیزاینر ها و معمار ها بر این است که با محوطه سازی و همچنین بهره گیری از تمامی امکاناتی که طبیعت بکر باغ تالار در اختیار آن ها قرار می دهد، دیزاین و دکوراسیون طبیعی و در عین حال شیکی را در باغ به نمایش بگذارند بنابراین حدالامکان از تزیین بیش از اندازه باغ تالار خودداری می کنند و با کمی نظم بخشیدن به زیبایی طبیعی و همچنین معماری مدرن باغ تالار سعی در ایجاد فضایی بی نظیر و منحصر به فرد دارند؛ این در حالی است که در تالار ها و سالن ها تمرکز بیشتری روی دیزاین و تزیین محیط می شود.
نورپردازی حرفه ای: شاید تعجب کنید اما بهتر است بدانید که این نورپردازی حرفه ای است که به بزرگ نمایی محوطه سازی انجام شده و همچنین سایر تزیینات و دکوراسیون باغ کمک می کند. اگر شما در شب وارد یک باغ تالار شوید به احتمال زیاد فضای باغ تالار چندین برابر بیشتر از روز سبب جلب توجه شما می شود چرا که نورپردازی حرفه ای باغ تالار سبب می شود در شب منظره ای خیره کننده و شگفت انگیز ایجاد شود که همه افراد را در همان نگاه اول مجذوب خود کند.
خدمات حرفه ای، باکیفیت و متنوع: ممکن است در نگاه اول دیزاین، معماری و دکوراسیون باغ تالار توجه افراد را به خود جلب کند اما شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که بدون ارائه خدمات باکیفیت و متنوع در یک باغ تالار که دارای فضایی مجلل و لوکس است، نمی توان رضایت میزبان و همچنین مهمان های آن ها را کسب کرد. از طرفی دیگر نیز یک باغ تالار که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران شناخته می شود باید با توجه به نوع مراسمی که برگزار می شود خدمات حرفه ای را توسط پرسنل و کادر خدماتی حرفه ای ارائه کند. به عنوان مثال تفاوت بسیاری بین برگزاری مراسم های رسمی با مراسم هایی مانند تولد، عقد و عروسی و... وجود دارد درواقع برگزاری هر کدام از این مراسم ها نیازمند تخصص است بنابراین زمانی زیبایی باغ تالار تهران و اطراف تهران تکمیل خواهد بود که تخصص لازم در زمینه برگزاری مراسم های مختلف را داشته باشد زیرا در این صورت است که هم به زیبایی و هم ارزش باغ افزوده می شود چرا که زیبایی ظاهری یک باغ تالار به تنهایی نمی تواند فاکتور اصلی انتخاب یک باغ تالار در تهران و یا اطراف تهران باشد.
امکانات مدرن و متنوع: امکانات نیز مانند خدمات یکی از مسائل مهم و غیرقابل انکار در انتخاب زیباترین باغ تالار است. یک باغ تالار زیبا و مجلل در تهران باید تمامی امکانات رفاهی جهت آسایش میزبان و مهمان ها را داشته باشد. برخی از این امکانات عبارتند از: پارکینگ اختصاصی، اتاق پرو، سرویس بهداشتی تمیز و مجهز، اتاق بازی کودکان و...
و...
برخی از زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران
باغ تالار فاخر: اگر به صورت حضوری از باغ تالار فاخر دیدن کنید متوجه خواهید شد که نام این باغ تالار برازنده آن است چرا که مجموعه هفت گانه فاخر با دیزاین و دکوراسیون لوکس، مجلل و همچنین مدرن خود توانسته است به عنوان بهترین مجموعه ها برای برگزاری مراسم عقد، عروسی و... شناخته شود.

71

 

این باغ تالار لوکس و مجلل دارای لوکیشن های متنوع و منحصر به فردی است که سبب ایجاد فضایی منحصر به فرد نیز شده است به همین دلیل نیز می تواند در لیست زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران قرار گیرد. لازم به ذکر است که باغ تالار فاخر مناسب برای برگزاری انواع مراسم ها مانند سمینار، ولیمه، سالگرد، عروسی و... به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن است. برخی از ویژگی های باغ تالار فاخر عبارتند از:

 

موقعیت جغرافیایی مناسب
لوکیشن های متنوع و زیبا مانند لوکیشن شهر وست ورلد، عمارت شاین، لوکیشن زیبا و جالب با اسب و کاکتوس، کاخ تروی و...
ظرفیت بالا
برخی از امکانات باغ تالار فاخر عبارتند از:

پارکینگ اختصاصی
اتاق عقد مجزا
اتاق عقد داخل سالن
سفره عقد
استیج رقص
محوطه و فضای سبز
عکاسی و فیلم برداری
سیستم صوتی
سفره خانه سنتی و کافی شاپ
آتش بازی
باغ تالار شمس العماره

از باغ تالارهای زیبا می توان به باغ تالار شمس العماره اشاره نمود. این باغ زیبا آماده برگذاری تمامی مجالس و مراسم های شما اعم از نامزدی,عقد و عروسی,ولیمه, همایشگاه, سمینار و… می باشد.

همچنین باغ تالار شمس العماره برگزاری مراسم های ختم شما عزیزان را نیز بر عهده می گیرد.

72

مجتمع پذیرایی گردشگری شمس العماره دارای باغ تالارهای لوکس, سالنهای بدون ستون, عمارت و الاچیق VIP و همچنین دارای سیستم مه پاش یکپارچه با اسانس مورد نظر شما و اتاق عقد جزیره روی اب و به روز ترین سیستم صوتی و متنوع در منو غذایی می باشد.

تنها آرزویمان ساختن شبی رویایی برای شما عزیزان میباشد.

باغ تالار دانیال: باغ تالار عمارت دانیال به واسطه فضای لوکس و لاکچری که دارد حق این را دارد که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران معرفی شود.

73

فضای لوکس و لاکچری اینباغ تالار هر نگاهی را به خود خیره می کند، نورپردازی حرفه ای این باغ تالار سبب ایجاد منظره ای فوق العاده رویایی و خیره کننده می شود. باغ تالار دانیال به دلیل معماری منحصر به فردی که دارد در تهران و اطراف تهران زبانزد همگان است. برخی از ویژگی ها و امکانات باغ تالار دانیال عبارتند از:

ارائه خدمات حرفه ای و اصولی توسط پرسنل حرفه ای و کارآزموده
ظرفیت باغ تالار بین 100 الی 1500 نفر
مدیریت توسط فردی مدبر و حرفه ای با سابقه ای درخشان در زمینه تشریفات و برگزاری مراسم های مختلف؛ مدیریت باغ تالار دانیال بر عهده آقای دانیال زمانی است.
دکوراسیون و دیزاین جذاب
اکسسوری های منحصر به فرد و خاص
پارکینگ اختصاصی
اینترنت بی سیم
محل بازی کودک
آتلیه اختصاصی

باغ 777: باغ تالار 777 نیز یکی از باغ تالار های مجلل و شناخته شده در تهران و اطراف تهران است که با ویژگی های منحصر به فرد خود سبب جلب توجه افراد به خود شده است. امکان انتخاب مبل در مدل های مختلف در این باغ تالار برای میزبانان فراهم است که استفاده از چنین خدماتی سبب صرفه جویی در هزینه های برگزاری مراسم می شود. برخی از ویژگی های باغ تالار مجلل و لوکس 777 عبارتند از:

ظرفیت باغ تالار 800 نفر
سقف بلند و سالن های مهندسی شده
سالن شام داخل سالن
منوهای متنوع غذا
ارائه خدمات باکیفیت و متنوع
نورپردازی حرفه ای پیست رقص و محوطه باغ تالار
از جمله امکانات این باغ تالار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگ داخلی
سیستم تهویه مناسب
فضای بازی کودکان
سفره خانه سنتی بزرگ
آشپزخانه صنعتی
و...
باغ تالار ژابیر: یکی دیگر از مجموعه های مجلل و لاکچری پذیرایی در تهران و اطراف تهران باغ تالار ژابیر است که از جمله ویژگی های این باغ تالار عبارتند از:

سالن مجزا با دیزاین و تم متفاوت
لابی اختصاصی
دارای 2 سالن باشکوه برای مراسم عقد با لابی مجزا و اختصاصی
روف گاردن
اتاق vip برای سرو شام عروس و داماد
74

باغ تالار های دیگری که می توان در این مقاله به آن ها اشاره کرد و به عبارتی دیگر شایستگی آن را دارند که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران معرفی شوند عبارتند از:

باغ عمارت 21
باغ تالار رویال پلاس
باغ تالار ملل
باغ تالار یلان

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۷:۳۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

تشریفات عروسی در باغ و تالار، 7 نکته کلیدی

تشریفات عروسی در باغ و تالار، 7 نکته کلیدی


باغ تالار شرق تهران

 


تیم تشریفات تالار یا باغ تالار خدمات قابل ارائه بی‌شماری به زوج‌های جوان ارائه می‌کند و به‌طورکلی در راستای حقیقت بخشیدن به رویای آنها در مراسم عروسی شان قدم برمی دارد.


به گزارش برنا، جاده زندگی به زیباترین بخش خود رسیده است و اکنون زمان جشن گرفتن آغاز مسیر زندگی مشترکتان است. سبی که همه ما مدت‌ها انتظارش را می‌کشیم و طبیعتاً می‌خواهیم آن را به بهترین و زیباترین شکل ممکن برگزار کنیم. بله، شب عروسی بدون شک و بی اغراق بهترین شب زندگی هر کسی است و زوج‌های جوان تمام تلاش خود را می‌کنند تا این شب مهم را به شبی به‌یادماندنی که در خاطره‌ها باقی می‌ماند تبدیل کنند. در راستای رسیدن به این هدف می‌توان از کمک دیگران به‌خصوص تیم تشریفات تالار و باغ تالارها که اختصاصاً در زمینه برگزاری مراسم‌های مجلل و لوکس فعالیت می‌کنند، بهره گرفت.

تیم تشریفات تالار یا باغ تالار خدمات قابل ارائه بی‌شماری به زوج‌های جوان ارائه می‌کند و به‌طورکلی در راستای حقیقت بخشیدن به رویای آنها در مراسم عروسی شان قدم برمی دارد. در این مقاله تلاش می‌کنیم شما را با خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات در مراسم‌ عقد و عروسی آشنا کنیم تا درصورت نیاز، متناسب با خواسته‌ها و بودجه‌تان بهترین خدمات را در شب عروسیتان دریافت کنید.

قبل از انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی که می‌تواند تالار یا باغ تالار باشد باید به چند نکته توجه داشته باشید. تالارها موظف هستند تا بهترین خدمات را مطابق خواسته و میل شما ارائه دهند. تیم تشریفات تلاش می‌کند تا در طول برگزاری مراسم همه مراحل مانند پذیرایی و سرو غذا، عکاسی مدلینگ و عروسی و فیلم برداری، گل‌آرایی و تزئین سالن، چیدن میزها و سفره عقد و ... به‌طور منظم و دقیق طی شوند و رضایت خاطر عروس و داماد، خانواده‌ها و مهمان‌ها فراهم شود.

خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات باغ تالارها عبارت‌اند از:
گل‌آرایی سالن یا محوطه مطابق سلیقه زوجین:
گل‌آرایی سالن برگزاری مراسم یکی از مهم‌ترین آیتم‌های یک مراسم زیبا و رویایی است زیرا جلوه باشکوهی به مراسمات عقد و عروسی می‌بخشد. البته توجه به طراحی و نحوه گل‌آرایی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. تیم تشریفات تالار با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه شما در این زمینه، تخصصی‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد تا نه تنها گل‌آرایی سالن با تازه و باطروات‌ترین گل‌ها انجام شود بلکه رنگ و طراحی گل‌ها با سایر اجزای سالم هارمونی و تناسب لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف تالار و باغ تالار در لرستان
پلمب 57 واحد صنفی عرضه کننده قلیان/ تغییر کاربری برخی تالارهای پذیرایی در ایام کرونا/ برخورد با قلیان سراهای زیر زمینی با وزارت بهداشت است
پیشنهاد و معرفی دی جی یا گروه موسیقی:
موسیقی در برگزاری مراسم‌های مختلف جشن و شادی به‌ویژه مراسم عقد آریایی و عروسی بسیار حائز اهمیت است. برای انتخاب گروه موسیقی باید به چند مورد توجه نمود. به‌عنوان مثال بهتر است برای لحظه ورودتان به تالار و اولین حضور دونفره عروس و داماد روی استیج و برای سایر مراحل جشن، آهنگ مناسبی انتخاب شود. یکی از خدمات مهمی که تیم تشریفات تالار ارائه می‌دهد، معرفی گروه موسیقی حرفه‌ای و تخصصی است که در حین اجرا تمامی موارد مهم از جمله دارا بودن ابزارآلات موسیقی مناسب، کیفیت مناسب صدابرداری و نکات ذکر شده را در نظر خواهند گرفت.

پیشنهاد یا انتخاب بهترین باغ و آتلیه عکاسی عروس:
تشریفات عروسی + تالار + باغ

آلبوم عکس‌های نامزدی یا عروسی یادآور روزهای خاطره‌انگیز زندگیتان است. بنابراین انتخاب تیم مجرب و حرفه‌ای در این زمینه که تجهیزات به‌روز و مدرن نیز در اختیار دارند، باید در اولویت امور پیش از مراسمتان قرار داشته باشد. یکی از وظایف تیم تشریفات برگزاری مراسم عروسی، انتخاب یک گروه موسیقی با تمامی این مشخصات است. به‌علاوه نکات دیگر از جمله انتخاب لوکیشن عکاسی و محل ضبط کلیپ عروسی نیز یکی از نکات حائز اهمیت است که تیم تشریفات در حین انتخاب گروه عکاسی عروس به تمامی این موارد توجه خواهد داشت.

تزئین میز پذیرایی از مهمان ها با استفاده از ظروف مجلل، شمعدان، گلدان و سایر اکسسوری‌ها:
ایجاد هارمونی بین تزئینات سالن، گل آرایی و چیدمان میزها یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در برگزاری یک مراسم عروسی باید به آن پرداخته شود. استفاده از ظروف شیک، شمع‎‌آرایی، استفاده از گلدان با گل‌های تازه و خوشرنگ، انتخاب رومیزی متناسب با تم مراسم و ... همگی از جمله خدماتی هستند که تیم تشریفات مراسم عروسیتان در نظر گرفته و اجرا خواهد کرد.

تهیه و سرو شام با استفاده از بهترین مواد اولیه و به بهترین شکل ممکن:
پذیرایی از مهمانان شامل چند بخش پذیرایی بدو ورود، سرو شام و پذیرایی پس از شام می‌باشد. پذیرایی بدو ورود مهمان‌ها معمولاً با سرو نوشیدنی که می‌تواند چای، نسکافه یا آبمیوه باشد به همراه شیرینی و سپس سرو میوه می‌باشد. شام عروسی نیز شامل پیش‌غذا، سالاد، نوشیدنی و غذای اصلی است و پس از شام نیز مجدداً نوشیدنی و دسر و کیک عروسی سرو می‌شود. ممکن است برخی از زوجین بودجه کافی برای پذیرایی از مهمان‌ها به این شکل را نداشته باشند، بنابراین تیم تشریفات مراسم عروسی تلاش می‌کند تا با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد برخی از آیتم‌های پذیرایی را حذف را اضافه کند و در عین حال رضایت مهمانان و رفاه آنها را نیز در نظر داشته باشد. علاوه بر این نظارت بر کیفیت مواد اولیه و تعیین میزان غذای تهیه شده برای جلوگیری از اسراف نیز از نکات بسیار مهمی است که تیم تشریفات حتماً به آن توجه خواهد داشت.

زمان‌بندی مناسب برای انجام تمامی مراحل و جلوگیری از بروز تأخیر و بی‌نظمی:
اگر امور مربوط به قبل از مراسم عروسی و امور حین برگزاری جشن را به تیم تشریفات تالار محول کنید، می‌توانید باخیال راحت از این روز لذت ببرید. زمان مناسب برای رزرو تالار و سالن آرایش عروس، زمان مناسب برای انجام خرید عروسی و دوخت لباس عروس، زمانبندی لازم برای شروع، ادامه و خاتمه مراسم همگی برعهده تیم تشریفات برگزاری مراسم عقد و عروسی است.

تهیه امکانات رفاهی برای مهمانان مانند پارکینگ مناسب، اطمینان از عملکرد صحیح سیستم سرمایشی یا گرمایشی سالن و ...:
پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که یک تالار یا باغ تالار باید ارائه دهد. ممکن است به دلیل مشغله‌های فراوان، عروس و داماد به این موضوع مهم که رفاه و آسایش مهمان‌ها را در پی خواهد داشت را از قلم بیندازند. قطعاً بیشتر مهمانان با خودروی شخصی خود به مراسم می‌آیند و اگر جای پارک مناسب نداشته باشند، با مشکل مواجه خواهند شد. از طرف دیگر باتوجه به فصل برگزاری مراسم عروسی، وضعیت آب و هوا و سردی و گرمی سالن مراسم می‌تواند آسایش مهمان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین با سپردن خدمات مراسم عروسیتان به یک تیم تشریفات حرفه‌ای می‌توانید مطمئن شوید رفاه مهمانانی که در مراسم حضور دارند از هر جهت تأمین است.

شاید ذهنیت زوج‌های جوان در مورد استفاده از خدمات تیم تشریفات تالارها، صرف هزینه‌های غیرضروری باشد؛ درحالیکه این دیدگاه کاملاً اشتباه است. به‌طورکلی مزیت بهره‌گیری از تخصص تیم تشریفات برای برگزاری مراسم‌ها، استفاده از تجربه و دیدگاه آنها در برگزاری مراسم‌های مختلف باتوجه به درنظر گرفتن متغیرهای مختلف از جمله میزان بودجه زوجین است. به‌عنوان مثال، تیم تشریفات سعی می‌کند با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد بهترین خدمات ممکن را به آنها ارائه دهد. بنابراین حتی اگر بودجه شما برای برگزاری مراسمی لوکس و لاکچری کلفی نباشد، تیم تشریفات با برنامه‌ریزی مناسب و با کمترین هزینه، سعی می‌کند تا شب عروسیتان بیشترین شباهت را به تصویر ذهنی‌تان داشته باشد.

تشریفات عروسی + تالار + باغ

یکی دیگر از مزیت‌های بهره‌گیری از تیم تشریفات آرامش خاطر و داشتن شبی بدون استرس، نگرانی و دلهره است. اغلب عروس و دامادها به‌خصوص عروس خانم‌ها روزها و شاید ماه‌ها قبل از برگزاری مراسمشان استرس نحوه برگزاری مراسم را دارند و بی‌اختیار نگران بی‌نقص بودن برگزار این شب مهم هستند. این نگرانی و استرس کاملاً طبیعی است اما ممکن است چه از نظر جسمی و چه روحی توان شما را تحلیل ببرد و درنتیجه در آستانه فرا رسیدن مهم‎ترین شب زندگیتان، در بهترین وضعیت جسمانی و روحی خود قرار نداشته باشید و نتوانید آن‌طور که باید، از این شب خاص لذت ببرید. تیم تشریفات باغ تالار با قبول تمامی مسئولیت‌ها، متعهد می‌شود که همه چیز مطابق میلتان انجام می‌شود و وظیفه برنامه‌ریزی و پیگیری تمامی کارهای پیش از برگزاری مراسم اعم از هماهنگی‌ها و تنظیم قراردادها و کارهای حین برگزاری مراسم را برعهده می‌گیرد. به‌این‌ترتیب دیگر نیازی به تحمل استرس بیش‌ازحد برای برگزاری مراسمتان نمی‌باشد و می‌توانید با خیال راحت از این شب مهم و خاطره‌انگیز لذت ببرید

گل فروشی ستارخان

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۵:۵۰ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

چگونه بهترین تشریفات عروسی را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کنیم؟

تشریفات عروسی

شما نیوز

انتخاب تشریفات مجالس عروسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و زوج های جوان همواره تمایل دارند تا مراسم آن ها بدون کم و کاستی برقرار شود.


چگونه بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کنیم؟
اگر قصد انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید زیرا در این مقاله قصد داریم با پاسخ به سوال "چگونه بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کنیم؟" به شما در پیدا کردن بهترین تشریفات عروسی تهران کمک کنیم.


نکات انتخاب تشریفات عروسی تهران چیست؟
همیشه سوال " چگونه بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کنیم؟" سوال "نکات انتخاب تشریفات عروسی تهران چیست؟" را به دنبال خواهد داشت زیرا کسی که می خواهد بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کند باید بداند که به چه نکاتی توجه کند و همچنین بداند بهترین تشریفات عروسی دارای چه ویژگی هایی است که آن ها را از موسسات تشریفاتی معمولی متمایز می کند. در شهر تهران معمولا موسسات تشریفات مجالس بسیاری وجود دارند که همه وعده برگزاری مراسم ویژه را می دهند. وجود تعداد تشریفات مجالس بسیار موجب سردرگمی افراد می شود و مشکل انتخاب را سخت می کند.

در ادامه به برخی از نکات انتخاب تشریفات عروسی تهران اشاره خواهیم کرد.

خدمات و کترینگ غذا تشریفات عروسی: برای اجرایی کردن تمام برنامه هایی که برای مراسم عروسی خود دارید باید خدماتی را ارائه کنید حال تصور کنید اگر این خدمات حرفه ای و اصولی ارائه نشود چه اتفاقی خواهد افتاد؟
مسلما تمام برنامه هایی که برای برگزاری مراسم خود داشته اید با شکست مواجه خواهد شد به همین دلیل نیز تاکید همه افراد بر انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران است که خدمات تخصصی ارائه می دهد. پس اولین قدمی که باید در راستای انتخاب بهترین تشریفات عروسی بردارید بررسی کیفیت خدمات تشریفات عروسی است. البته در این میان نباید تنوع خدمات را نیز نادیده گرفت چرا که هر چه تنوع خدمات ارائه شده بیشتر باشد گزینه های بیشتری جهت انتخاب پیش و رو خواهد بود و در نتیجه شانس برگزاری یک مراسم منحصر به فرد نیز بیشتر خواهد شد.

انتخاب تشریفات عروسی با کترینگ عروسی حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که 60 درصد مراسم شما به نحوه پذیرایی از مهمان ها بستگی دارد. در نتیجه سعی کنید قبل از انتخاب تشریفات مجالس تست غذا و مراسم را انجام دهید تا از کیفیت کترینگ عروسی مطمئن شوید.

 

امکانات تشریفات عروسی: هر خدماتی نیاز به امکانات خاصی دارد پس زمانی که یک موسسه تشریفاتی ادعا می کند که خدمات متنوع و باکیفیتی را ارائه می دهد شما باید این سوال را از خود بپرسید که آیا امکانات لازم جهت ارائه چنین خدماتی را دارند؟
اگر تشریفات عروسی دارای امکانات متنوعی نباشد نمی توانید انتظار داشته باشید خدماتی را که می خواهید به نحو احسن دریافت کنید.

پرسنل و کادر خدماتی تشریفات عروسی: ارائه خدمات با کیفیت نیاز به مجری حرفه ای و متخصص دارد بنابراین از دیگر نکات مهمی که باید در انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران به آن توجه کنید میزان مهارت و حرفه ای بودن پرسنل و کادر خدماتی تشریفات عروسی است.
هزینه تشریفات عروسی: هر موسسه تشریفاتی بنابر خدماتی که ارائه می دهد هزینه متفاوتی دریافت می کند اما در برخی از مواقع هزینه ای که باید بپردازید یا کم تر از حد معمول می شود و یا بیشتر از آن چیزی که باید بپردازید؛ در نتیجه شما با بررسی و مقایسه خدمات، امکانات و هزینه با دیگر موسسات می توانید تشخیص دهید که آیا هزینه ای که باید بپردازید معقول است یا خیر. معمولا انتخاب تشریفات ارزان قیمت صحیح نیست چرا که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و موجب می شود آبرو شما در مقابل مهمان ها برود. فرض کنید غذا به همه نرسد و یا خدمات قابل قبول نباشد.
میزان موفق بودن در اجرایی کردن ایده های مختلف: ایده های متنوعی که از سوی عروس و داماد درخواست می شود باید بسیار حرفه ای اجرا شوند به همین دلیل نیز در حین انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران، کیفیت ایده های اجرایی تشریفات مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید. این روش به شما امکان تصمیم گیری سریع را می دهد که آیا می توانید این وظیفه بسیار مهم را بر عهده آن ها قرار دهید یا با این کار ریسک بزرگی را به جان می خرید؟
سابقه فعالیت و مدیریت آن: معمولا از سوی بیشتر زوج ها به این نکته توجه چندانی نمی شود اما سابقه فعالیت و مدیریت آن می تواند بیانگر نکات بسیاری باشد. یکی از نکات مهم در این باره این است که هر چه سابقه فعالیت بیشتر باشد مجموعه تشریفاتی با تجربه تر بوده و در نتیجه در ارائه خدمات بسیار حرفه ای تر و متفاوت تر از موسسات تشریفاتی که تازه فعالیت خود را آغاز کرده اند عمل خواهد کرد به همین دلیل نیز اعتماد به چنین موسسات تشریفاتی راحت تر خواهد بود.
نکته دیگر این است که زمانی یک تشریفات به بهترین تشریفات تبدیل خواهد شد که فرد مدبری مدیریت آن را به عهده بگیرد و تمامی برنامه ها، خدمات و... را نظم ببخشد و به خوبی مدیریت کند به همین دلیل نیز حتما باید به چنین نکاتی در حین انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران توجه کرد.

 

خدمات بهترین تشریفات عروسی تهران
خدمات بهترین تشریفات عروسی تهران فقط محدود به خدمات انگشت شماری نیست بلکه تمامی خدمات مورد نیاز زوج ها را به بهترین و باکیفیت ترین شکل ممکن پوشش می دهد به گونه ای که وقتی زوجی به این گونه موسسات مراجعه می کنند دیگر نیازی به مراجعه به مکان دیگری جهت تهیه و تدارک مقدمات مراسمشان نخواهند داشت. برخی از این خدمات عبارتند از:

معرفی مکان مناسبی برای برگزاری مراسم مانند باغ، تالار و...
دیزاین، گل آرایی، نورپردازی
موسیقی
طراحی سفره های عقد متنوع
آتلیه اختصاصی
کترینگ غذا و پذیرایی
معرفی مزون، آرایشگاه و پیرایش عروس و داماد
معرفی فروشگاه های معتبر جهت تهیه گیفت عقد، تهیه کارت دعوت و...
ماشین عروس و تزیین آن

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۴:۱۸ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان برگزار می شود

همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان برگزار می شود

برگزاری همایش

 


همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان برگزار می شود
دبیر همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان با اشاره به اینکه برگزاری این همایش فرصتی مغتنم برای اجتماع مدیران صنعت ساختمان و تبادل تجربیات ارزشمندشان خواهد بود، گفت: این همایش فرصتی مناسب برای تعامل و آشنایی با مدیران موفق در این صنعت است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از برنا، مولود ایرجی­زاد در جریان نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان مطالب فوق اظهار داشت: صنعت ساختمان یکی از بزرگترین بخش­های اقتصادی کشور است و از آنجا که یکی از صنایع فرصت­آفرین، برای رشد اقتصادی و اشتغال­زایی به شمار می­رود، این صنعت می­تواند نقش انکار­ناپذیری در تولید فرصت­های سرمایه­گذاری، تولید ثروت و ارزش افزوده در اقتصاد و رونق تولید ملی ایفا کند.

وی تاکید کرد: با این رویکرد بر آن شدیم تا برترین مدیران موفق در صنعت ساختمان را گرد هم جمع کنیم تا بتوانیم از تجربیات ارزشمندشان استفاده کرده و زمینه­ای برای همکاری و تعامل بین تمامی فعالین این بخش ایجاد نماییم.

ایرجی­زاد با اشاره به محورهای این گردهمایی گفت: آشنایی با آخرین دستاوردهای تجربی مدیران موفق در صنعت ساختمان، فراهم­سازی بستری مناسب برای انتقال دانش و تجربیات مدیران سراسر کشور، جلب مشارکت فعالان صنعت ساختمان و اهمیت استفاده از شیوه­های نوین در حوزه مدیریت، بررسی شکست­های اقتصادی مدیران و اشاعه فرهنگ صحیح مدیریت و برنامه­ریزی و توسعه آموزش علوم انسانی در صنعت ساختمان، از جمله مهمترین رویکردهای برگزاری این گردهمایی است.

دبیر همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان با تاکید بر اینکه قرار است مقامات دولتی و مسئولان عالی­رتبه کشوری در این همایش حاضر شوند گفت: بر اساس رایزنی­های صورت گرفته، قرار است پیشکسوتان صنعت ساختمان، مدیران ارشد وزارتخانه راه و شهرسازی، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر تهران، برخی از شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، مسئولان سازمان نظام مهندسی و... در این همایش حضور داشته باشند.

ایرجی­زاد اذعان داشت: در این گردهمایی، هیئت داوران با در نظر گرفتن شاخص­های کمی و کیفی متعدد، نظیر همسویی، پویایی، شکوفایی و توسعه سازمانی و ... نسبت به انتخاب مدیران موفق در صنعت ساختمان اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد: انتخاب و معرفی نام­آوران صنعت ساختمان، می­تواند نقش موثری در ایجاد هم­افزایی بین شرکت­های ساختمانی داشته باشد و برگزاری این همایش، فرصتی مناسب برای تحقق این اهداف خواهد بود.

ایرجی­زاد همچنین با اشاره به شرایط رکود صنعت ساختمان و افزایش سرسام­آور هزینه­های تولید مسکن تصریح کرد: با توجه به اینکه مسکن، پیشران اقتصاد کشور است، تحول در این بخش اثر مثبتی بر شرایط کلی اقتصاد کشور خواهد داشت.

وی یکی از نکات کلیدی تقویت صنعت ساختمان را تعامل بین بخش خصوصی و دولتی ارزیابی کرد و اظهارداشت: در این همایش حضور متولیان مختلف از دستگاه­های ذی­ربط و همچنین سرآمدان صنعت ساختمان در بخش خصوصی، زمینه مساعدی را برای برقراری ارتباط بین دولت و بخش خصوصی فراهم خواهد نمود.

دبیر همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان در ادامه همچنین افزود: سازندگان، معماران و طراحان داخلی، مهندسان مرتبط با صنعت ساختمان، تولیدکنندگان، مدیران و مشاوران املاک، فعالین صنعت ساختمان، برندهای معتبر ساختمانی و دانشجویان معماری و عمران نیز ترکیب مدعوین این همایش را تشکیل می­دهند.

در همین حال در ادامه این نشست خبری، مهدی توانایی ­رنجبر، مجری همایش مدیران موفق در صنعت ساختمان، با یادآوی این موضوع که مسکن، لوکوموتیو اقتصاد کشور است خاطرنشان ساخت: باتوجه به اینکه صنعت ساختمان درایجاد بسترهای اشتغال­زایی مقام اول را دارد و با درنظرگرفتن وابستگی این صنعت با بسیاری از صنایع دیگر، رکود و رونق این صنعت بشدت در تورم یا شکوفایی اقتصادی کشور موثر است و این صنعت می­تواند به تنهایی بار بزرگی را از دوش دولت برداشته و تحولات شگرفی را در اقتصاد کشور ایجاد کند.

وی با یادآوری این موضوع که هلدینگ بهشت به عنوان یکی از فعالان صنعت ساختمان همواره به دنبال فراهم کردن شرایط مناسب برای جذب نیروهای جوان و مستعد درصنعت ساختمان از طریق بسترهای رقابتی بوده است تصریح کرد: بزرگترین رسالت این همایش، ایجاد فرصت­های شغلی برای جوانان مستعد و خلاق در صنعت ساختمان بوده است و با این رویکرد با برگزاری مسابقه­ای در دو بخش نما و طراحی داخلی در سبک مدرن، ضمن اعطای جوایز، تمهیدات لازم برای جذب جوانان و دانشجویان نخبه به صنعت ساختمان فراهم خواهد شد که این امر یکی از شاخص­ترین محورهای برگزاری این همایش خواهد بود.

شایان ذکراست، این گردهمایی با مدیریت هلدینگ ساختمانی بهشت، در تاریخ ۱۸ اسفند ماه۱۴۰۰، ساعت ۱۵ الی ۱۹ بعدازظهر، در سالن ۴۵۰ نفری مجموعه فرهنگی هنری آسمان، واقع در خیابان شهید فلاحی(زعفرانیه)، نبش خیابان فیروزکوه، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۳:۰۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)