اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

تشریفات عروسی در باغ و تالار، 7 نکته کلیدی

تشریفات عروسی در باغ و تالار، 7 نکته کلیدی

 


شش نکته در انتخاب باغ تالار

تیم تشریفات تالار یا باغ تالار خدمات قابل ارائه بی‌شماری به زوج‌های جوان ارائه می‌کند و به‌طورکلی در راستای حقیقت بخشیدن به رویای آنها در مراسم عروسی شان قدم برمی دارد.

به گزارش برنا، جاده زندگی به زیباترین بخش خود رسیده است و اکنون زمان جشن گرفتن آغاز مسیر زندگی مشترکتان است. سبی که همه ما مدت‌ها انتظارش را می‌کشیم و طبیعتاً می‌خواهیم آن را به بهترین و زیباترین شکل ممکن برگزار کنیم. بله، شب عروسی بدون شک و بی اغراق بهترین شب زندگی هر کسی است و زوج‌های جوان تمام تلاش خود را می‌کنند تا این شب مهم را به شبی به‌یادماندنی که در خاطره‌ها باقی می‌ماند تبدیل کنند. در راستای رسیدن به این هدف می‌توان از کمک دیگران به‌خصوص تیم تشریفات تالار و باغ تالارها که اختصاصاً در زمینه برگزاری مراسم‌های مجلل و لوکس فعالیت می‌کنند، بهره گرفت.

تیم تشریفات تالار یا باغ تالار خدمات قابل ارائه بی‌شماری به زوج‌های جوان ارائه می‌کند و به‌طورکلی در راستای حقیقت بخشیدن به رویای آنها در مراسم عروسی شان قدم برمی دارد. در این مقاله تلاش می‌کنیم شما را با خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات در مراسم‌ عقد و عروسی آشنا کنیم تا درصورت نیاز، متناسب با خواسته‌ها و بودجه‌تان بهترین خدمات را در شب عروسیتان دریافت کنید.

قبل از انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی که می‌تواند تالار یا باغ تالار باشد باید به چند نکته توجه داشته باشید. تالارها موظف هستند تا بهترین خدمات را مطابق خواسته و میل شما ارائه دهند. تیم تشریفات تلاش می‌کند تا در طول برگزاری مراسم همه مراحل مانند پذیرایی و سرو غذا، عکاسی مدلینگ و عروسی و فیلم برداری، گل‌آرایی و تزئین سالن، چیدن میزها و سفره عقد و ... به‌طور منظم و دقیق طی شوند و رضایت خاطر عروس و داماد، خانواده‌ها و مهمان‌ها فراهم شود.


خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات باغ تالارها عبارت‌اند از:
گل‌آرایی سالن یا محوطه مطابق سلیقه زوجین:
گل‌آرایی سالن برگزاری مراسم یکی از مهم‌ترین آیتم‌های یک مراسم زیبا و رویایی است زیرا جلوه باشکوهی به مراسمات عقد و عروسی می‌بخشد. البته توجه به طراحی و نحوه گل‌آرایی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. تیم تشریفات تالار با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه شما در این زمینه، تخصصی‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد تا نه تنها گل‌آرایی سالن با تازه و باطروات‌ترین گل‌ها انجام شود بلکه رنگ و طراحی گل‌ها با سایر اجزای سالم هارمونی و تناسب لازم را داشته باشد.

پیشنهاد و معرفی دی جی یا گروه موسیقی:
موسیقی در برگزاری مراسم‌های مختلف جشن و شادی به‌ویژه مراسم عقد آریایی و عروسی بسیار حائز اهمیت است. برای انتخاب گروه موسیقی باید به چند مورد توجه نمود. به‌عنوان مثال بهتر است برای لحظه ورودتان به تالار و اولین حضور دونفره عروس و داماد روی استیج و برای سایر مراحل جشن، آهنگ مناسبی انتخاب شود. یکی از خدمات مهمی که تیم تشریفات تالار ارائه می‌دهد، معرفی گروه موسیقی حرفه‌ای و تخصصی است که در حین اجرا تمامی موارد مهم از جمله دارا بودن ابزارآلات موسیقی مناسب، کیفیت مناسب صدابرداری و نکات ذکر شده را در نظر خواهند گرفت.

پیشنهاد یا انتخاب بهترین باغ و آتلیه عکاسی عروس:
تشریفات عروسی + تالار + باغ

آلبوم عکس‌های نامزدی یا عروسی یادآور روزهای خاطره‌انگیز زندگیتان است. بنابراین انتخاب تیم مجرب و حرفه‌ای در این زمینه که تجهیزات به‌روز و مدرن نیز در اختیار دارند، باید در اولویت امور پیش از مراسمتان قرار داشته باشد. یکی از وظایف تیم تشریفات برگزاری مراسم عروسی، انتخاب یک گروه موسیقی با تمامی این مشخصات است. به‌علاوه نکات دیگر از جمله انتخاب لوکیشن عکاسی و محل ضبط کلیپ عروسی نیز یکی از نکات حائز اهمیت است که تیم تشریفات در حین انتخاب گروه عکاسی عروس به تمامی این موارد توجه خواهد داشت.

تزئین میز پذیرایی از مهمان ها با استفاده از ظروف مجلل، شمعدان، گلدان و سایر اکسسوری‌ها:
ایجاد هارمونی بین تزئینات سالن، گل آرایی و چیدمان میزها یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در برگزاری یک مراسم عروسی باید به آن پرداخته شود. استفاده از ظروف شیک، شمع‎‌آرایی، استفاده از گلدان با گل‌های تازه و خوشرنگ، انتخاب رومیزی متناسب با تم مراسم و ... همگی از جمله خدماتی هستند که تیم تشریفات مراسم عروسیتان در نظر گرفته و اجرا خواهد کرد.

تهیه و سرو شام با استفاده از بهترین مواد اولیه و به بهترین شکل ممکن:
پذیرایی از مهمانان شامل چند بخش پذیرایی بدو ورود، سرو شام و پذیرایی پس از شام می‌باشد. پذیرایی بدو ورود مهمان‌ها معمولاً با سرو نوشیدنی که می‌تواند چای، نسکافه یا آبمیوه باشد به همراه شیرینی و سپس سرو میوه می‌باشد. شام عروسی نیز شامل پیش‌غذا، سالاد، نوشیدنی و غذای اصلی است و پس از شام نیز مجدداً نوشیدنی و دسر و کیک عروسی سرو می‌شود. ممکن است برخی از زوجین بودجه کافی برای پذیرایی از مهمان‌ها به این شکل را نداشته باشند، بنابراین تیم تشریفات مراسم عروسی تلاش می‌کند تا با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد برخی از آیتم‌های پذیرایی را حذف را اضافه کند و در عین حال رضایت مهمانان و رفاه آنها را نیز در نظر داشته باشد. علاوه بر این نظارت بر کیفیت مواد اولیه و تعیین میزان غذای تهیه شده برای جلوگیری از اسراف نیز از نکات بسیار مهمی است که تیم تشریفات حتماً به آن توجه خواهد داشت.

زمان‌بندی مناسب برای انجام تمامی مراحل و جلوگیری از بروز تأخیر و بی‌نظمی:
اگر امور مربوط به قبل از مراسم عروسی و امور حین برگزاری جشن را به تیم تشریفات تالار محول کنید، می‌توانید باخیال راحت از این روز لذت ببرید. زمان مناسب برای رزرو تالار و سالن آرایش عروس، زمان مناسب برای انجام خرید عروسی و دوخت لباس عروس، زمانبندی لازم برای شروع، ادامه و خاتمه مراسم همگی برعهده تیم تشریفات برگزاری مراسم عقد و عروسی است.

تهیه امکانات رفاهی برای مهمانان مانند پارکینگ مناسب، اطمینان از عملکرد صحیح سیستم سرمایشی یا گرمایشی سالن و ...:
پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که یک تالار یا باغ تالار باید ارائه دهد. ممکن است به دلیل مشغله‌های فراوان، عروس و داماد به این موضوع مهم که رفاه و آسایش مهمان‌ها را در پی خواهد داشت را از قلم بیندازند. قطعاً بیشتر مهمانان با خودروی شخصی خود به مراسم می‌آیند و اگر جای پارک مناسب نداشته باشند، با مشکل مواجه خواهند شد. از طرف دیگر باتوجه به فصل برگزاری مراسم عروسی، وضعیت آب و هوا و سردی و گرمی سالن مراسم می‌تواند آسایش مهمان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین با سپردن خدمات مراسم عروسیتان به یک تیم تشریفات حرفه‌ای می‌توانید مطمئن شوید رفاه مهمانانی که در مراسم حضور دارند از هر جهت تأمین است.

شاید ذهنیت زوج‌های جوان در مورد استفاده از خدمات تیم تشریفات تالارها، صرف هزینه‌های غیرضروری باشد؛ درحالیکه این دیدگاه کاملاً اشتباه است. به‌طورکلی مزیت بهره‌گیری از تخصص تیم تشریفات برای برگزاری مراسم‌ها، استفاده از تجربه و دیدگاه آنها در برگزاری مراسم‌های مختلف باتوجه به درنظر گرفتن متغیرهای مختلف از جمله میزان بودجه زوجین است. به‌عنوان مثال، تیم تشریفات سعی می‌کند با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد بهترین خدمات ممکن را به آنها ارائه دهد. بنابراین حتی اگر بودجه شما برای برگزاری مراسمی لوکس و لاکچری کلفی نباشد، تیم تشریفات با برنامه‌ریزی مناسب و با کمترین هزینه، سعی می‌کند تا شب عروسیتان بیشترین شباهت را به تصویر ذهنی‌تان داشته باشد.

تشریفات عروسی + تالار + باغ

یکی دیگر از مزیت‌های بهره‌گیری از تیم تشریفات آرامش خاطر و داشتن شبی بدون استرس، نگرانی و دلهره است. اغلب عروس و دامادها به‌خصوص عروس خانم‌ها روزها و شاید ماه‌ها قبل از برگزاری مراسمشان استرس نحوه برگزاری مراسم را دارند و بی‌اختیار نگران بی‌نقص بودن برگزار این شب مهم هستند. این نگرانی و استرس کاملاً طبیعی است اما ممکن است چه از نظر جسمی و چه روحی توان شما را تحلیل ببرد و درنتیجه در آستانه فرا رسیدن مهم‎ترین شب زندگیتان، در بهترین وضعیت جسمانی و روحی خود قرار نداشته باشید و نتوانید آن‌طور که باید، از این شب خاص لذت ببرید. تیم تشریفات باغ تالار با قبول تمامی مسئولیت‌ها، متعهد می‌شود که همه چیز مطابق میلتان انجام می‌شود و وظیفه برنامه‌ریزی و پیگیری تمامی کارهای پیش از برگزاری مراسم اعم از هماهنگی‌ها و تنظیم قراردادها و کارهای حین برگزاری مراسم را برعهده می‌گیرد. به‌این‌ترتیب دیگر نیازی به تحمل استرس بیش‌ازحد برای برگزاری مراسمتان نمی‌باشد و می‌توانید با خیال راحت از این شب مهم و خاطره‌انگیز لذت ببرید

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۱:۵۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

جلسه «بازخوانی و تبیین رساله حقوق امام سجاد(ع)» برگزار شد

با حضور مدیران جهاددانشگاهی واحد استان گلستان:
جلسه «بازخوانی و تبیین رساله حقوق امام سجاد(ع)» برگزار شد

اجاره سالن اجتماعات تهران

 


سلسله جلسات گفت‌وگوی قرآنی با موضوع «تبیین و بازخوانی رساله حقوق امام سجاد(ع)» با حضور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و مدیران، روز گذشته، یکم خرداد در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی‌ گلستان برگزار شد.

جلسه «بازخوانی و تبیین رساله حقوق امام سجاد(ع)» برگزار شد

 


به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان گلستان، سلسله جلسات گفت‌وگوی قرآنی با موضوع «تبیین و بازخوانی رساله حقوق امام سجاد(ع)» با حضور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و مدیران، روز گذشته، یکم خرداد در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی‌ گلستان برگزار شد.

 


حجت‌الاسلام حنیف امیرکاوه، کارشناس ارشد ارتباطات و رسانه در گلستان در این جلسه، گفت: دوران امام سجاد در خفقان شدید حکومتی سپری شد و ایشان هیچ‌گونه ابزار تربیتی برای پرورش شاگردانش نداشت لذا در اذهان عمومی صحیفه امام سجاد(ع) به دعا شناخته می‌شود.

 


امیرکاوه با بیان‌ اینکه صحیفه امام سجاد(ع) در برگیرنده مضامین و معارف عمیق فرهنگی و سیاسی و اجتماعی می‌باشد، تصریح کرد: رساله حقوق امام سجاد(ع) یکی جامع‌ترین متون روایی شیعه بوده که از امام سجاد(ع) نقل شده است و ایشان در این نظام‎نامه به نوعی به بررسی همین حقوق و رابطه آن در اسلام پرداخته‌اند.

 


وی بیان کرد: به طور کلی انسان یک موجود اجتماعی است و زندگی در اجتماع و روابط اجتماعی منجر به تزاحم منافع و اراده‌های افراد می‌شود از این رو اسلام به عنوان مجموعه دستورات، آداب و احکام و حقوق و... جامع و ابدی در باب مسئله حقوق و تکالیف اجتماعی، نظری خاص دارد.

 


حجت‌الاسلام امیرکاوه به رساله حقوق امام سجاد‌(ع) که شامل حق خدا بر بنده و حق بنده بر خود و حق افعال، حق مراتب بالاتر به پایین و حق فرزند بر پدر و حقوق اجتماعی و... اشاره کرد و گفت: اساساً رعایت حقوق روی دیگر سکه تکلیف است یعنی انسان با رعایت حقوق دیگران به نوعی تکلیف را بر خود ملزم می‌کند، لذا باید به میزان تکلیف نسبت به دیگران مطالبه کنیم.

 


وی در پایان با بیان‌اینکه حقوق و تکلیف مکمل هم هستند، بیان کرد: اگر حقوق خود را بشناسیم و به تکلیف خود واقف باشیم و این موضوع را به تمامی مسائل جامعه اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی بسط و گسترس دهیم بیشتر مسائل و مشکلات جامعه حل خواهد شد.

 


گفتنی است، سلسله جلسات گفت‌وگوی قرآنی هر هفته یکشنبه به میزبانی معاونت فرهنگی در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی گلستان برگزار می‌شود.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۸:۴۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟

باغ تالار شرق تهران

افکار نیوز

شناسایی زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران سبب می شود بتوانید برای مراسم های خود بهترین و مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنید چرا که لازمه برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه انتخاب مکانی مناسب مانند زیباترین باغ تالار عروسی کرج و تهران و اطراف تهران است.

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟
زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران
شناسایی زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران سبب می شود بتوانید برای مراسم های خود بهترین و مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنید چرا که لازمه برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه انتخاب مکانی مناسب مانند زیباترین باغ تالار عروسی کرج و تهران و اطراف تهران است.

پیش از تهیه یک لیست جامع از زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران، بهتر است بررسی کنیم که زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران چه ویژگی هایی دارند؟ در این مقاله با بهترین و زیباترین باغ تالار کرج و باغ تالار تهران آشنا می شوید.

وزیر خارجه عمان به تهران سفر می‌کند
آتش‌سوزی در مرکز خرید تیراژه تهران +فیلم
برخی از ویژگی های زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران عبارتند از:

دیزاین و دکوراسیون طبیعی، شیک و مجلل: برخلاف تالار ها در باغ تالار های تهران تمام سعی دیزاینر ها و معمار ها بر این است که با محوطه سازی و همچنین بهره گیری از تمامی امکاناتی که طبیعت بکر باغ تالار در اختیار آن ها قرار می دهد، دیزاین و دکوراسیون طبیعی و در عین حال شیکی را در باغ به نمایش بگذارند بنابراین حدالامکان از تزیین بیش از اندازه باغ تالار خودداری می کنند و با کمی نظم بخشیدن به زیبایی طبیعی و همچنین معماری مدرن باغ تالار سعی در ایجاد فضایی بی نظیر و منحصر به فرد دارند؛ این در حالی است که در تالار ها و سالن ها تمرکز بیشتری روی دیزاین و تزیین محیط می شود.
نورپردازی حرفه ای: شاید تعجب کنید اما بهتر است بدانید که این نورپردازی حرفه ای است که به بزرگ نمایی محوطه سازی انجام شده و همچنین سایر تزیینات و دکوراسیون باغ کمک می کند. اگر شما در شب وارد یک باغ تالار شوید به احتمال زیاد فضای باغ تالار چندین برابر بیشتر از روز سبب جلب توجه شما می شود چرا که نورپردازی حرفه ای باغ تالار سبب می شود در شب منظره ای خیره کننده و شگفت انگیز ایجاد شود که همه افراد را در همان نگاه اول مجذوب خود کند.
خدمات حرفه ای، باکیفیت و متنوع: ممکن است در نگاه اول دیزاین، معماری و دکوراسیون باغ تالار توجه افراد را به خود جلب کند اما شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که بدون ارائه خدمات باکیفیت و متنوع در یک باغ تالار که دارای فضایی مجلل و لوکس است، نمی توان رضایت میزبان و همچنین مهمان های آن ها را کسب کرد. از طرفی دیگر نیز یک باغ تالار که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران شناخته می شود باید با توجه به نوع مراسمی که برگزار می شود خدمات حرفه ای را توسط پرسنل و کادر خدماتی حرفه ای ارائه کند. به عنوان مثال تفاوت بسیاری بین برگزاری مراسم های رسمی با مراسم هایی مانند تولد، عقد و عروسی و... وجود دارد درواقع برگزاری هر کدام از این مراسم ها نیازمند تخصص است بنابراین زمانی زیبایی باغ تالار تهران و اطراف تهران تکمیل خواهد بود که تخصص لازم در زمینه برگزاری مراسم های مختلف را داشته باشد زیرا در این صورت است که هم به زیبایی و هم ارزش باغ افزوده می شود چرا که زیبایی ظاهری یک باغ تالار به تنهایی نمی تواند فاکتور اصلی انتخاب یک باغ تالار در تهران و یا اطراف تهران باشد.
امکانات مدرن و متنوع: امکانات نیز مانند خدمات یکی از مسائل مهم و غیرقابل انکار در انتخاب زیباترین باغ تالار است. یک باغ تالار زیبا و مجلل در تهران باید تمامی امکانات رفاهی جهت آسایش میزبان و مهمان ها را داشته باشد. برخی از این امکانات عبارتند از: پارکینگ اختصاصی، اتاق پرو، سرویس بهداشتی تمیز و مجهز، اتاق بازی کودکان و...
و...
برخی از زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران
باغ تالار فاخر: اگر به صورت حضوری از باغ تالار فاخر دیدن کنید متوجه خواهید شد که نام این باغ تالار برازنده آن است چرا که مجموعه هفت گانه فاخر با دیزاین و دکوراسیون لوکس، مجلل و همچنین مدرن خود توانسته است به عنوان بهترین مجموعه ها برای برگزاری مراسم عقد، عروسی و... شناخته شود.

71

 

این باغ تالار لوکس و مجلل دارای لوکیشن های متنوع و منحصر به فردی است که سبب ایجاد فضایی منحصر به فرد نیز شده است به همین دلیل نیز می تواند در لیست زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران قرار گیرد. لازم به ذکر است که باغ تالار فاخر مناسب برای برگزاری انواع مراسم ها مانند سمینار، ولیمه، سالگرد، عروسی و... به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن است. برخی از ویژگی های باغ تالار فاخر عبارتند از:

 

موقعیت جغرافیایی مناسب
لوکیشن های متنوع و زیبا مانند لوکیشن شهر وست ورلد، عمارت شاین، لوکیشن زیبا و جالب با اسب و کاکتوس، کاخ تروی و...
ظرفیت بالا
برخی از امکانات باغ تالار فاخر عبارتند از:

پارکینگ اختصاصی
اتاق عقد مجزا
اتاق عقد داخل سالن
سفره عقد
استیج رقص
محوطه و فضای سبز
عکاسی و فیلم برداری
سیستم صوتی
سفره خانه سنتی و کافی شاپ
آتش بازی
باغ تالار شمس العماره

از باغ تالارهای زیبا می توان به باغ تالار شمس العماره اشاره نمود. این باغ زیبا آماده برگذاری تمامی مجالس و مراسم های شما اعم از نامزدی,عقد و عروسی,ولیمه, همایشگاه, سمینار و… می باشد.

همچنین باغ تالار شمس العماره برگزاری مراسم های ختم شما عزیزان را نیز بر عهده می گیرد.

72

مجتمع پذیرایی گردشگری شمس العماره دارای باغ تالارهای لوکس, سالنهای بدون ستون, عمارت و الاچیق VIP و همچنین دارای سیستم مه پاش یکپارچه با اسانس مورد نظر شما و اتاق عقد جزیره روی اب و به روز ترین سیستم صوتی و متنوع در منو غذایی می باشد.

تنها آرزویمان ساختن شبی رویایی برای شما عزیزان میباشد.

باغ تالار دانیال: باغ تالار عمارت دانیال به واسطه فضای لوکس و لاکچری که دارد حق این را دارد که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران معرفی شود.

73

فضای لوکس و لاکچری اینباغ تالار هر نگاهی را به خود خیره می کند، نورپردازی حرفه ای این باغ تالار سبب ایجاد منظره ای فوق العاده رویایی و خیره کننده می شود. باغ تالار دانیال به دلیل معماری منحصر به فردی که دارد در تهران و اطراف تهران زبانزد همگان است. برخی از ویژگی ها و امکانات باغ تالار دانیال عبارتند از:

ارائه خدمات حرفه ای و اصولی توسط پرسنل حرفه ای و کارآزموده
ظرفیت باغ تالار بین 100 الی 1500 نفر
مدیریت توسط فردی مدبر و حرفه ای با سابقه ای درخشان در زمینه تشریفات و برگزاری مراسم های مختلف؛ مدیریت باغ تالار دانیال بر عهده آقای دانیال زمانی است.
دکوراسیون و دیزاین جذاب
اکسسوری های منحصر به فرد و خاص
پارکینگ اختصاصی
اینترنت بی سیم
محل بازی کودک
آتلیه اختصاصی

باغ 777: باغ تالار 777 نیز یکی از باغ تالار های مجلل و شناخته شده در تهران و اطراف تهران است که با ویژگی های منحصر به فرد خود سبب جلب توجه افراد به خود شده است. امکان انتخاب مبل در مدل های مختلف در این باغ تالار برای میزبانان فراهم است که استفاده از چنین خدماتی سبب صرفه جویی در هزینه های برگزاری مراسم می شود. برخی از ویژگی های باغ تالار مجلل و لوکس 777 عبارتند از:

ظرفیت باغ تالار 800 نفر
سقف بلند و سالن های مهندسی شده
سالن شام داخل سالن
منوهای متنوع غذا
ارائه خدمات باکیفیت و متنوع
نورپردازی حرفه ای پیست رقص و محوطه باغ تالار
از جمله امکانات این باغ تالار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگ داخلی
سیستم تهویه مناسب
فضای بازی کودکان
سفره خانه سنتی بزرگ
آشپزخانه صنعتی
و...
باغ تالار ژابیر: یکی دیگر از مجموعه های مجلل و لاکچری پذیرایی در تهران و اطراف تهران باغ تالار ژابیر است که از جمله ویژگی های این باغ تالار عبارتند از:

سالن مجزا با دیزاین و تم متفاوت
لابی اختصاصی
دارای 2 سالن باشکوه برای مراسم عقد با لابی مجزا و اختصاصی
روف گاردن
اتاق vip برای سرو شام عروس و داماد
74

باغ تالار های دیگری که می توان در این مقاله به آن ها اشاره کرد و به عبارتی دیگر شایستگی آن را دارند که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران معرفی شوند عبارتند از:

باغ عمارت 21
باغ تالار رویال پلاس
باغ تالار ملل
باغ تالار یلان

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۱:۵۲ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

رزرو بهترین باغ تالار در تهران با تخفیفات ویژه

رزرو بهترین باغ تالار در تهران با تخفیفات ویژه

باغ تالار قیمت مناسب در تهران

همشهری آنلاین

انجام مقدمات عروسی علاوه بر هیجان انگیز بودن ممکن است در برخی از موارد بسیار سخت و زمان‌بر باشد. یکی از مهم‌ترین امور در فراهم کردن مراسم عقد و عروسی رزرو بهترین تالار یا باغ تالار با شرایط هر فرد است.

 

باغ تالارهای زیادی برای برگزاری مراسم عروسی وجود دارند که زوج‌های جوان می‌توانند یکی از آنها را برای برگزاری این جشن باشکوه و به یادماندنی انتخاب نمایند.

همه زوج‌ها تمایل دارند این روز به‌یادماندنی به بهترین شرایط برگزار شود ازاین‌جهت یک برنامه‌ریزی مناسب و دقیق می‌تواند باعث شود تا استرس شما در مراسم عروسی کاهش‌یافته و در بهترین شرایط برای شما رقم بخورد که انتخاب باغ تالار در رأس امور قرار دارد.

باغ تالار

یکی از راه‌هایی که می‌تواند باعث شود تا به‌راحتی مجموعه دلخواه خود را بیابید استفاده از سایت تالارکده به نشانی است. این سایت با معرفی تالارها، باغ تالارها، سالن‌های عقد و دیگر خدمات دهندگانی عروسی کار شما را جهت یافتن مکان مناسب برای جشن عقد یا عروسی راحت نموده است. با جستجو در این سایت می‌توانید مکان مناسب و ایده آل خود را بر اساس نیاز، منطقه، سطح قیمت و دیگر معیارهای خود انتخاب نمایید.

برخی از این تالارها یا باغ تالارها تخفیفات ویژه‌ای را برای کاربران سایت تالارکده در نظر گرفته‌اند که این امر باعث می‌شود هزینه‌های شما جهت برگزاری مراسمی خوب و مناسب کاهش یابد.

شما می‌بایست مدت‌ها قبل از تاریخ مدنظر خود اقدام به برنامه‌ریزی برای جشن عروسی خود داشته باشید. این زمان ممکن است برای همه یکسان نباشد و برای برخی از افراد چند هفته یا برای بعضید چندین ماه به طول بیانجامد. اما بسیاری از کارشناسان و خدمات دهندگان مجالس بر این عقیده هستند که برنامه‌ریزی برای این جشن خاص به بهترین شکل حدوداً یک سال زمان می‌برد.

بهتر است یک سال قبل از برگزاری جشن عروسی توافقات اصلی انجام شود. در این مدت زوجین زمان لازم را دارند تا بهترین باغ تالار یا مکان ایده آل خود را بیابند و برای رزرو مجموعه دلخواه اقدام نمایند. درصورتی‌که تاریخ خاص مثل اعیاد مذهبی یا روزهای خاص مد نظرات است بهتر است در سریع‌ترین زمان تالار یا باغ عروسی دلخواه خود را رزرو نمایید. از سوی دیگر مذاکره با آتلیه عکاسی و انتخاب مکان و لوکیشن ایده آل برای عکاسی ممکن است زمان‌بر باشد. انتخاب یک آرایشگر حرفه‌ای و لباس عروس و دیگر امور زمان برو بوده و نیاز به‌وقت زیاد است.

چطور می توانید یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید؟
در درجه اول سعی کنید به جدول زمان‌بندی خود پایبند باشید. می‌توانید از یک شرکت خدمات دهنده مجالس عروسی کمک بگیرید و بخش اصلی برنامه‌ریزی عروسی خود را به آنها بسپارید. آنها با در اختیار داشتن بهترین باغ تالارها و لوکیشن های مختلف کلی امور را به بهترین شکل رقم می‌زنند و استرس شما را نسبت به برگزاری یک مراسم جشن عقد یا عروسی در تالار یا محضر عقد مناسب آسوده می‌نمایند. اما درصورتی‌که بودجه کافی جهت این امر ندارید می‌توانید وب‌سایت تالارکده که چک‌لیست کارهای عروسی را به شما می‌دهند مراجعه کرده و برنامه‌ریزی داشته باشید.

باغ عروسی تالار تهران

در ادامه به برخی از ویژگی‌های یک باغ تالار می‌پردازیم و دلیل این موضوع که چرا یک باغ برای مراسم عروسی مناسب است و چه نکاتی را باید رعایت نمود را موردبررسی قرار می‌دهیم.

فضاهای باز باغ تالار و لوکیشن های متعدد و زیبایی‌های طبیعی
طبیعت و فضای باز موجود در باغ تالار بسیار چشم‌نواز هستند. حسی که از طبیعت و گیاهان و منظره‌های سرسبز القا می‌شود با هیچ دیزاین و طراحی امروزی قابل قیاس نیست. این فضاها به‌صورت طبیعی دیزاین شده‌اند و با کمک اکسسوری های لوکس زیبایی بیشتری را در بر خواهند داشت. مهمانان شما هرگز در طول مراسم خسته نخواهند شد و از فضاهای تکراری مدرن در شهر دور شده و در این فضا لحظات خاص و زیبایی را سپری می‌نمایند.

روف گاردن ایده‌ای دیگر برای برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی

یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌تواند مراسم‌های عروسی و عقد خود را برگزار نمایید روف گاردن است. درصورتی‌که مراسم شما در فصول بهار و تابستان است استفاده از روف گاردن است. اگر مراسم شما یک جشن عقد است و تعداد مهمانان شما کم است بهتر است از سالن عقد روف گاردن استفاده نمایید. بادهای ملایم و پرتوهای نور خورشید، حس شادابی و ظرافت را به همراه خواهد داشت.

حال و هوای متفاوت در مراسم عروسی فضای باز باغ تالار
شاید بسیاری از زوج‌ها تمایل داشته باشند که مراسم عروسی آنها به شکل و شرایط خاص و متمایزی برگزار شود. استفاده از یک باغ تالار بهترین فرصت است برای اینکه خاطرات زیبا و خاصی را در این روز شیرین در اذهان مهمانان خود رقم بزنید. فضای خاص و بی‌نظیر باغ تالار با کمترین زحمت این حس را به مراسم شما می‌بخشد و باعث زیبایی‌های بیشتر مراسم شما می‌شود.

عروسی در بهترین باغ تالارهای تهران

در تهران فضاهای زیادی جهت برگزاری مراسم عروسی وجود دارد. باغ تالارها به دلیل وسعت و فضای سبز عموما در حومه تهران قراردارند. در حومه تهران، باغ تالارهای شهریار طرفداران زیادی را به خود اختصاص داهد است. از محدوده های اطراف تهران که باغ های زیادی را به خود اختصاص داده می توان به احمدآباد مستوفی نیز اشاره نمود.

ایرانی ها عاشق تفریح ​​هستند و یکی از چیزهایی که آنها را بسیار به وجد می آورد عروسی است. اما وقتی صحبت از سنت های عروسی می شود، ایرانی ها تشریفات زیادی دارند. با این حال، این سنت ها ممکن است از مکانی به مکان دیگر متفاوت باشد، اما بسیاری از مراحل یکسان هستند. مراسم عروسی در ایران سنت های زیادی دارد که خانواده ها باید به انجام آن توجه کنند. در این مقاله به صورت خلاصه این رسوم را بیان می کنیم.

بهترین باغ تالار

از خواستگاری تا عروسی

در همان مرحله اول خانواده داماد برای خواستگاری به خانه عروس می روند. با این حال، این شب خواستگاری ویژه سنت هایی دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. خانواده داماد باید با شیرینی و گل وارد خانه شوند. خانواده ها همدیگر را می شناسند و درباره آینده زوج جوان بحث می کنند. معمول است که فقط والدین و پسرشان برای خواستگاری یا گاهی با پدربزرگ و مادربزرگ نیز مراجعه می کنند. بسیاری از خانواده‌ها معتقدند که در مراسم خواستگاری یک بزرگ‌تر وجود دارد که از طرف خانواده داماد به نشانه احترام صحبت کند. در پایان، اگر پاسخ "بله" است، آن وقت است که کار واقعی شروع می شود. خانواده عروس خانواده داماد را به خانه خود دعوت می کنند تا در مورد ازدواج به طور جدی تر صحبت کنند. این مرحله بله برون نام دارد.

در مرحله دوم سنت های ازدواج افراد بیشتری دعوت می شوند. احتمالاً خاله‌ها و خاله‌های عروس و داماد در شب «بله برون» حضور دارند تا ببینند عزیزشان با چه کسی ازدواج می‌کند و درباره عروسی و آینده زوج صحبت کنند. در این سنت، مادر پسر انگشتری را به عنوان نماد تعهد به دختر می دهد.

بله برون یعنی "بله گرفتن قطعی از عروس خانم" است. «مهریه» از دیگر مواردی است که در این مهمانی به آن پرداخته خواهد شد. مهریه قولی است که داماد در صورت طلاق به عروس می دهد. معمولا مهریه از سکه های طلا یا خانه تشکیل شده است. هر دو خانواده بحث می کنند که چه تعداد سکه باید نوشته شود و چه چیز دیگری باید به عنوان یک برگه قانونی اضافه شود. این یک توافق بین خانواده ها است و باعث می شود خانواده عروس نسبت به آینده دخترشان احساس امنیت کنند.

تشریفات عروسی واقعی - دو نفر خواهند بود

در ایران دو مراسم معمول است. مراسم اول عقد نام دارد که در آن زوج جوان شرعاً زن و شوهر می شوند. این مراسم معمولا از ظهر تا شب برگزار می شود. آب میوه و شیرینی برای میهمانان سرو می شود و حداکثر ۵-۶ ساعت است. همچنین عاقد چند آیه از قرآن کریم را می خواند و از عروس می پرسد: آیا موافقید؟ سپس بعد از سه بار پرسیدن، عروس می گوید بله.

آوردن هدیه برای عروس به عنوان مهمان معمول است. این هدایا بیشتر شامل جواهرات طلا، پول یا سکه های طلا می شود. این مراسم مانند یک جشن نامزدی بزرگتر و رسمی تر است زیرا عروس و داماد اکنون به طور رسمی ازدواج کرده اند. با این حال، زندگی زناشویی از اینجا شروع نمی شود. در این مرحله فقط به هم نزدیک می شوند تا مدت بیشتری با هم باشند و برای مراسم عروسی واقعی آماده شوند.

عروسی – جایی که مرغ عشق ها سرانجام به خانه خود می روند

مراسم دوم، عروسی واقعی «عروسی» نام دارد. معمولا بعد از یک سال یا بیشتر از مراسم عقد برگزار می شود. حدود ساعت ۷ بعد از ظهر شروع می شود و بسته به نوع عروسی، مهمانان و فرهنگ خانواده ممکن است تا ساعات ابتدایی بامداد ادامه یابد. برخی از خانواده ها برای یک عروسی بزرگ با صدها نفر از جمله دوستان، خانواده ها و همکاران برنامه ریزی می کنند. آنها یک جشن بزرگ در تالار یا باغ تالار برگزار می کنند. اما برخی خانواده ها هستند که عروسی های کوچک را فقط با اقوام و دوستان نزدیک ترجیح می دهند. آنها برای یک مهمانی کوچک دور هم جمع می شوند.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۶:۳۹ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

رزرو بهترین باغ تالار در تهران با تخفیفات ویژه

رزرو بهترین باغ تالار در تهران با تخفیفات ویژه

باغ تالار جاجرود

همشهری آنلاین

انجام مقدمات عروسی علاوه بر هیجان انگیز بودن ممکن است در برخی از موارد بسیار سخت و زمان‌بر باشد. یکی از مهم‌ترین امور در فراهم کردن مراسم عقد و عروسی رزرو بهترین تالار یا باغ تالار با شرایط هر فرد است.

 


باغ تالارهای زیادی برای برگزاری مراسم عروسی وجود دارند که زوج‌های جوان می‌توانند یکی از آنها را برای برگزاری این جشن باشکوه و به یادماندنی انتخاب نمایند.

همه زوج‌ها تمایل دارند این روز به‌یادماندنی به بهترین شرایط برگزار شود ازاین‌جهت یک برنامه‌ریزی مناسب و دقیق می‌تواند باعث شود تا استرس شما در مراسم عروسی کاهش‌یافته و در بهترین شرایط برای شما رقم بخورد که انتخاب باغ تالار در رأس امور قرار دارد.

باغ تالار

یکی از راه‌هایی که می‌تواند باعث شود تا به‌راحتی مجموعه دلخواه خود را بیابید استفاده از سایت تالارکده به نشانی است. این سایت با معرفی تالارها، باغ تالارها، سالن‌های عقد و دیگر خدمات دهندگانی عروسی کار شما را جهت یافتن مکان مناسب برای جشن عقد یا عروسی راحت نموده است. با جستجو در این سایت می‌توانید مکان مناسب و ایده آل خود را بر اساس نیاز، منطقه، سطح قیمت و دیگر معیارهای خود انتخاب نمایید.

برخی از این تالارها یا باغ تالارها تخفیفات ویژه‌ای را برای کاربران سایت تالارکده در نظر گرفته‌اند که این امر باعث می‌شود هزینه‌های شما جهت برگزاری مراسمی خوب و مناسب کاهش یابد.

شما می‌بایست مدت‌ها قبل از تاریخ مدنظر خود اقدام به برنامه‌ریزی برای جشن عروسی خود داشته باشید. این زمان ممکن است برای همه یکسان نباشد و برای برخی از افراد چند هفته یا برای بعضید چندین ماه به طول بیانجامد. اما بسیاری از کارشناسان و خدمات دهندگان مجالس بر این عقیده هستند که برنامه‌ریزی برای این جشن خاص به بهترین شکل حدوداً یک سال زمان می‌برد.

بهتر است یک سال قبل از برگزاری جشن عروسی توافقات اصلی انجام شود. در این مدت زوجین زمان لازم را دارند تا بهترین باغ تالار یا مکان ایده آل خود را بیابند و برای رزرو مجموعه دلخواه اقدام نمایند. درصورتی‌که تاریخ خاص مثل اعیاد مذهبی یا روزهای خاص مد نظرات است بهتر است در سریع‌ترین زمان تالار یا باغ عروسی دلخواه خود را رزرو نمایید. از سوی دیگر مذاکره با آتلیه عکاسی و انتخاب مکان و لوکیشن ایده آل برای عکاسی ممکن است زمان‌بر باشد. انتخاب یک آرایشگر حرفه‌ای و لباس عروس و دیگر امور زمان برو بوده و نیاز به‌وقت زیاد است.

چطور می توانید یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید؟
در درجه اول سعی کنید به جدول زمان‌بندی خود پایبند باشید. می‌توانید از یک شرکت خدمات دهنده مجالس عروسی کمک بگیرید و بخش اصلی برنامه‌ریزی عروسی خود را به آنها بسپارید. آنها با در اختیار داشتن بهترین باغ تالارها و لوکیشن های مختلف کلی امور را به بهترین شکل رقم می‌زنند و استرس شما را نسبت به برگزاری یک مراسم جشن عقد یا عروسی در تالار یا محضر عقد مناسب آسوده می‌نمایند. اما درصورتی‌که بودجه کافی جهت این امر ندارید می‌توانید وب‌سایت تالارکده که چک‌لیست کارهای عروسی را به شما می‌دهند مراجعه کرده و برنامه‌ریزی داشته باشید.

باغ عروسی تالار تهران

در ادامه به برخی از ویژگی‌های یک باغ تالار می‌پردازیم و دلیل این موضوع که چرا یک باغ برای مراسم عروسی مناسب است و چه نکاتی را باید رعایت نمود را موردبررسی قرار می‌دهیم.

فضاهای باز باغ تالار و لوکیشن های متعدد و زیبایی‌های طبیعی
طبیعت و فضای باز موجود در باغ تالار بسیار چشم‌نواز هستند. حسی که از طبیعت و گیاهان و منظره‌های سرسبز القا می‌شود با هیچ دیزاین و طراحی امروزی قابل قیاس نیست. این فضاها به‌صورت طبیعی دیزاین شده‌اند و با کمک اکسسوری های لوکس زیبایی بیشتری را در بر خواهند داشت. مهمانان شما هرگز در طول مراسم خسته نخواهند شد و از فضاهای تکراری مدرن در شهر دور شده و در این فضا لحظات خاص و زیبایی را سپری می‌نمایند.

روف گاردن ایده‌ای دیگر برای برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی

یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌تواند مراسم‌های عروسی و عقد خود را برگزار نمایید روف گاردن است. درصورتی‌که مراسم شما در فصول بهار و تابستان است استفاده از روف گاردن است. اگر مراسم شما یک جشن عقد است و تعداد مهمانان شما کم است بهتر است از سالن عقد روف گاردن استفاده نمایید. بادهای ملایم و پرتوهای نور خورشید، حس شادابی و ظرافت را به همراه خواهد داشت.

حال و هوای متفاوت در مراسم عروسی فضای باز باغ تالار
شاید بسیاری از زوج‌ها تمایل داشته باشند که مراسم عروسی آنها به شکل و شرایط خاص و متمایزی برگزار شود. استفاده از یک باغ تالار بهترین فرصت است برای اینکه خاطرات زیبا و خاصی را در این روز شیرین در اذهان مهمانان خود رقم بزنید. فضای خاص و بی‌نظیر باغ تالار با کمترین زحمت این حس را به مراسم شما می‌بخشد و باعث زیبایی‌های بیشتر مراسم شما می‌شود.

عروسی در بهترین باغ تالارهای تهران

در تهران فضاهای زیادی جهت برگزاری مراسم عروسی وجود دارد. باغ تالارها به دلیل وسعت و فضای سبز عموما در حومه تهران قراردارند. در حومه تهران، باغ تالارهای شهریار طرفداران زیادی را به خود اختصاص داهد است. از محدوده های اطراف تهران که باغ های زیادی را به خود اختصاص داده می توان به احمدآباد مستوفی نیز اشاره نمود.

ایرانی ها عاشق تفریح ​​هستند و یکی از چیزهایی که آنها را بسیار به وجد می آورد عروسی است. اما وقتی صحبت از سنت های عروسی می شود، ایرانی ها تشریفات زیادی دارند. با این حال، این سنت ها ممکن است از مکانی به مکان دیگر متفاوت باشد، اما بسیاری از مراحل یکسان هستند. مراسم عروسی در ایران سنت های زیادی دارد که خانواده ها باید به انجام آن توجه کنند. در این مقاله به صورت خلاصه این رسوم را بیان می کنیم.

بهترین باغ تالار

از خواستگاری تا عروسی

در همان مرحله اول خانواده داماد برای خواستگاری به خانه عروس می روند. با این حال، این شب خواستگاری ویژه سنت هایی دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. خانواده داماد باید با شیرینی و گل وارد خانه شوند. خانواده ها همدیگر را می شناسند و درباره آینده زوج جوان بحث می کنند. معمول است که فقط والدین و پسرشان برای خواستگاری یا گاهی با پدربزرگ و مادربزرگ نیز مراجعه می کنند. بسیاری از خانواده‌ها معتقدند که در مراسم خواستگاری یک بزرگ‌تر وجود دارد که از طرف خانواده داماد به نشانه احترام صحبت کند. در پایان، اگر پاسخ "بله" است، آن وقت است که کار واقعی شروع می شود. خانواده عروس خانواده داماد را به خانه خود دعوت می کنند تا در مورد ازدواج به طور جدی تر صحبت کنند. این مرحله بله برون نام دارد.

در مرحله دوم سنت های ازدواج افراد بیشتری دعوت می شوند. احتمالاً خاله‌ها و خاله‌های عروس و داماد در شب «بله برون» حضور دارند تا ببینند عزیزشان با چه کسی ازدواج می‌کند و درباره عروسی و آینده زوج صحبت کنند. در این سنت، مادر پسر انگشتری را به عنوان نماد تعهد به دختر می دهد.

بله برون یعنی "بله گرفتن قطعی از عروس خانم" است. «مهریه» از دیگر مواردی است که در این مهمانی به آن پرداخته خواهد شد. مهریه قولی است که داماد در صورت طلاق به عروس می دهد. معمولا مهریه از سکه های طلا یا خانه تشکیل شده است. هر دو خانواده بحث می کنند که چه تعداد سکه باید نوشته شود و چه چیز دیگری باید به عنوان یک برگه قانونی اضافه شود. این یک توافق بین خانواده ها است و باعث می شود خانواده عروس نسبت به آینده دخترشان احساس امنیت کنند.

تشریفات عروسی واقعی - دو نفر خواهند بود

در ایران دو مراسم معمول است. مراسم اول عقد نام دارد که در آن زوج جوان شرعاً زن و شوهر می شوند. این مراسم معمولا از ظهر تا شب برگزار می شود. آب میوه و شیرینی برای میهمانان سرو می شود و حداکثر ۵-۶ ساعت است. همچنین عاقد چند آیه از قرآن کریم را می خواند و از عروس می پرسد: آیا موافقید؟ سپس بعد از سه بار پرسیدن، عروس می گوید بله.

آوردن هدیه برای عروس به عنوان مهمان معمول است. این هدایا بیشتر شامل جواهرات طلا، پول یا سکه های طلا می شود. این مراسم مانند یک جشن نامزدی بزرگتر و رسمی تر است زیرا عروس و داماد اکنون به طور رسمی ازدواج کرده اند. با این حال، زندگی زناشویی از اینجا شروع نمی شود. در این مرحله فقط به هم نزدیک می شوند تا مدت بیشتری با هم باشند و برای مراسم عروسی واقعی آماده شوند.

عروسی – جایی که مرغ عشق ها سرانجام به خانه خود می روند

مراسم دوم، عروسی واقعی «عروسی» نام دارد. معمولا بعد از یک سال یا بیشتر از مراسم عقد برگزار می شود. حدود ساعت ۷ بعد از ظهر شروع می شود و بسته به نوع عروسی، مهمانان و فرهنگ خانواده ممکن است تا ساعات ابتدایی بامداد ادامه یابد. برخی از خانواده ها برای یک عروسی بزرگ با صدها نفر از جمله دوستان، خانواده ها و همکاران برنامه ریزی می کنند. آنها یک جشن بزرگ در تالار یا باغ تالار برگزار می کنند. اما برخی خانواده ها هستند که عروسی های کوچک را فقط با اقوام و دوستان نزدیک ترجیح می دهند. آنها برای یک مهمانی کوچک دور هم جمع می شوند.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۰:۱۰ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

ویدئو لو رفته از مراسم عروسی بهنوش بختیاری با لباس عروس خاص

ویدئو لو رفته از مراسم عروسی بهنوش بختیاری با لباس عروس خاص

 

بهترین تشریفات مجالس تهران

بهنوش بختیاری تصویری را از خود با میکاپ عروس در اینستاگرام منتشر کرد.

 

به گزارش فرتاک نیوز،
بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش بختیاری به تازگی تصاویری جدید از خود متتشر کرده که اثرات عمل زیبایی در صورت وی دیده می شود. بهنوش بختیاری همیشه در حاشیه است و از بازیگران حاشیه ساز ایرانی است. بهنوش بختیاری ازدواج کرده و متاهل می باشد.

شفاف‌سازی تلویزیونی درباره لیست خرید پرسپولیس
شفاف‌سازی تلویزیونی درباره لیست خرید پرسپولیس
بهنوش بختیاری


yektanet.com
بیوگرافی بهنوش بختیاری
بهنوش بختیاری علاوه بر تجربه بازیگری و منشی صحنه به عنوان مجری هم فعالیت داشته است. برنامه آبرنگ به خاطره های زیبا و لطیفه های جالب مردم اختصاص داشت و یکی از تجربه های بهنوش بختیاری در دنیای اجرا بود.

 

 


برای چندمین بار مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تصویب نشد! / علت عدم تصویب مصوبه افزایش مستمری بازنشستگان چیست ؟
شکلات تلخ با ساختری طنزگونه مسائل و مشکلات اجتماعی را به چالش میکشد و بهنوش بختیاری در این مستند به کارگردانی شاهین صمدپور به عنوان مجری حضور داشت.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری به موسیقی کلاسیک علاقه مند است. بهنوش بختیاری پدر بختیاری و مادر تهرانی دارد. بهنوش بختیاری در کودکی آرام بود. شایعه طلاق بهنوش بختیاری در رسانه ها پیچیده است. بهنوش بختیاری ابتدا با یک استوری خبر طلاق و بارداری اش را تکذیب کرد.

بهنوش بختیاری سلبریتی معروفی که این روزها در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد و حواشی و جنجال های زیادی پیرامون او وجود دارد در سال 86 ازدواج کرد.بهنوش بختیاری در 14 سال پیش با محمدرضا آرین نویسنده و کارگردان مطرح کشورمان ازدواج کرد منتشر نشدن هیچ گونه عکسی از همسر این بازیگر معروف بسیاری از افراد را کنجکاو کرده است که به دنبال دلیلی برای این کار او باشند.

از بهنوش بختیاری که دائما در فضای مجازی جنجال به پا می کند بعید است بگوید دوست ندارد تا زندگی خصوصی اش به فضای مجازی راه پیدا کند. برخی افراد سودجو و سایت ها برای مطرح شدن از این موضوع استفاده کردند و هر عکسی که در آن بهنوش بختیاری در کنار مردی ایستاده است را به عنوان شوهر او معرفی می کردند. این کار باعث می شدتا این خانم بازیگر هر بار مجبور شود توضیحاتی را ارائه دهد و عکس منتشر شده را که به همسرش نسبت داده شده است را تکذیب کند.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۳:۳۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟

باغ تالار عروسی ارزان قیمت 1401

افکار نیوز

شناسایی زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران سبب می شود بتوانید برای مراسم های خود بهترین و مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنید چرا که لازمه برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه انتخاب مکانی مناسب مانند زیباترین باغ تالار عروسی کرج و تهران و اطراف تهران است.

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟
زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران
شناسایی زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران سبب می شود بتوانید برای مراسم های خود بهترین و مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنید چرا که لازمه برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه انتخاب مکانی مناسب مانند زیباترین باغ تالار عروسی کرج و تهران و اطراف تهران است.

پیش از تهیه یک لیست جامع از زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران، بهتر است بررسی کنیم که زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران چه ویژگی هایی دارند؟ در این مقاله با بهترین و زیباترین باغ تالار کرج و باغ تالار تهران آشنا می شوید.

وزیر خارجه عمان به تهران سفر می‌کند
آتش‌سوزی در مرکز خرید تیراژه تهران +فیلم
برخی از ویژگی های زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران عبارتند از:

دیزاین و دکوراسیون طبیعی، شیک و مجلل: برخلاف تالار ها در باغ تالار های تهران تمام سعی دیزاینر ها و معمار ها بر این است که با محوطه سازی و همچنین بهره گیری از تمامی امکاناتی که طبیعت بکر باغ تالار در اختیار آن ها قرار می دهد، دیزاین و دکوراسیون طبیعی و در عین حال شیکی را در باغ به نمایش بگذارند بنابراین حدالامکان از تزیین بیش از اندازه باغ تالار خودداری می کنند و با کمی نظم بخشیدن به زیبایی طبیعی و همچنین معماری مدرن باغ تالار سعی در ایجاد فضایی بی نظیر و منحصر به فرد دارند؛ این در حالی است که در تالار ها و سالن ها تمرکز بیشتری روی دیزاین و تزیین محیط می شود.
نورپردازی حرفه ای: شاید تعجب کنید اما بهتر است بدانید که این نورپردازی حرفه ای است که به بزرگ نمایی محوطه سازی انجام شده و همچنین سایر تزیینات و دکوراسیون باغ کمک می کند. اگر شما در شب وارد یک باغ تالار شوید به احتمال زیاد فضای باغ تالار چندین برابر بیشتر از روز سبب جلب توجه شما می شود چرا که نورپردازی حرفه ای باغ تالار سبب می شود در شب منظره ای خیره کننده و شگفت انگیز ایجاد شود که همه افراد را در همان نگاه اول مجذوب خود کند.
خدمات حرفه ای، باکیفیت و متنوع: ممکن است در نگاه اول دیزاین، معماری و دکوراسیون باغ تالار توجه افراد را به خود جلب کند اما شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که بدون ارائه خدمات باکیفیت و متنوع در یک باغ تالار که دارای فضایی مجلل و لوکس است، نمی توان رضایت میزبان و همچنین مهمان های آن ها را کسب کرد. از طرفی دیگر نیز یک باغ تالار که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران شناخته می شود باید با توجه به نوع مراسمی که برگزار می شود خدمات حرفه ای را توسط پرسنل و کادر خدماتی حرفه ای ارائه کند. به عنوان مثال تفاوت بسیاری بین برگزاری مراسم های رسمی با مراسم هایی مانند تولد، عقد و عروسی و... وجود دارد درواقع برگزاری هر کدام از این مراسم ها نیازمند تخصص است بنابراین زمانی زیبایی باغ تالار تهران و اطراف تهران تکمیل خواهد بود که تخصص لازم در زمینه برگزاری مراسم های مختلف را داشته باشد زیرا در این صورت است که هم به زیبایی و هم ارزش باغ افزوده می شود چرا که زیبایی ظاهری یک باغ تالار به تنهایی نمی تواند فاکتور اصلی انتخاب یک باغ تالار در تهران و یا اطراف تهران باشد.
امکانات مدرن و متنوع: امکانات نیز مانند خدمات یکی از مسائل مهم و غیرقابل انکار در انتخاب زیباترین باغ تالار است. یک باغ تالار زیبا و مجلل در تهران باید تمامی امکانات رفاهی جهت آسایش میزبان و مهمان ها را داشته باشد. برخی از این امکانات عبارتند از: پارکینگ اختصاصی، اتاق پرو، سرویس بهداشتی تمیز و مجهز، اتاق بازی کودکان و...
و...
برخی از زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران
باغ تالار فاخر: اگر به صورت حضوری از باغ تالار فاخر دیدن کنید متوجه خواهید شد که نام این باغ تالار برازنده آن است چرا که مجموعه هفت گانه فاخر با دیزاین و دکوراسیون لوکس، مجلل و همچنین مدرن خود توانسته است به عنوان بهترین مجموعه ها برای برگزاری مراسم عقد، عروسی و... شناخته شود.

71

 

این باغ تالار لوکس و مجلل دارای لوکیشن های متنوع و منحصر به فردی است که سبب ایجاد فضایی منحصر به فرد نیز شده است به همین دلیل نیز می تواند در لیست زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران قرار گیرد. لازم به ذکر است که باغ تالار فاخر مناسب برای برگزاری انواع مراسم ها مانند سمینار، ولیمه، سالگرد، عروسی و... به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن است. برخی از ویژگی های باغ تالار فاخر عبارتند از:

 

موقعیت جغرافیایی مناسب
لوکیشن های متنوع و زیبا مانند لوکیشن شهر وست ورلد، عمارت شاین، لوکیشن زیبا و جالب با اسب و کاکتوس، کاخ تروی و...
ظرفیت بالا
برخی از امکانات باغ تالار فاخر عبارتند از:

پارکینگ اختصاصی
اتاق عقد مجزا
اتاق عقد داخل سالن
سفره عقد
استیج رقص
محوطه و فضای سبز
عکاسی و فیلم برداری
سیستم صوتی
سفره خانه سنتی و کافی شاپ
آتش بازی
باغ تالار شمس العماره

از باغ تالارهای زیبا می توان به باغ تالار شمس العماره اشاره نمود. این باغ زیبا آماده برگذاری تمامی مجالس و مراسم های شما اعم از نامزدی,عقد و عروسی,ولیمه, همایشگاه, سمینار و… می باشد.

همچنین باغ تالار شمس العماره برگزاری مراسم های ختم شما عزیزان را نیز بر عهده می گیرد.

72

مجتمع پذیرایی گردشگری شمس العماره دارای باغ تالارهای لوکس, سالنهای بدون ستون, عمارت و الاچیق VIP و همچنین دارای سیستم مه پاش یکپارچه با اسانس مورد نظر شما و اتاق عقد جزیره روی اب و به روز ترین سیستم صوتی و متنوع در منو غذایی می باشد.

تنها آرزویمان ساختن شبی رویایی برای شما عزیزان میباشد.

باغ تالار دانیال: باغ تالار عمارت دانیال به واسطه فضای لوکس و لاکچری که دارد حق این را دارد که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران معرفی شود.

73

فضای لوکس و لاکچری اینباغ تالار هر نگاهی را به خود خیره می کند، نورپردازی حرفه ای این باغ تالار سبب ایجاد منظره ای فوق العاده رویایی و خیره کننده می شود. باغ تالار دانیال به دلیل معماری منحصر به فردی که دارد در تهران و اطراف تهران زبانزد همگان است. برخی از ویژگی ها و امکانات باغ تالار دانیال عبارتند از:

ارائه خدمات حرفه ای و اصولی توسط پرسنل حرفه ای و کارآزموده
ظرفیت باغ تالار بین 100 الی 1500 نفر
مدیریت توسط فردی مدبر و حرفه ای با سابقه ای درخشان در زمینه تشریفات و برگزاری مراسم های مختلف؛ مدیریت باغ تالار دانیال بر عهده آقای دانیال زمانی است.
دکوراسیون و دیزاین جذاب
اکسسوری های منحصر به فرد و خاص
پارکینگ اختصاصی
اینترنت بی سیم
محل بازی کودک
آتلیه اختصاصی

باغ 777: باغ تالار 777 نیز یکی از باغ تالار های مجلل و شناخته شده در تهران و اطراف تهران است که با ویژگی های منحصر به فرد خود سبب جلب توجه افراد به خود شده است. امکان انتخاب مبل در مدل های مختلف در این باغ تالار برای میزبانان فراهم است که استفاده از چنین خدماتی سبب صرفه جویی در هزینه های برگزاری مراسم می شود. برخی از ویژگی های باغ تالار مجلل و لوکس 777 عبارتند از:

ظرفیت باغ تالار 800 نفر
سقف بلند و سالن های مهندسی شده
سالن شام داخل سالن
منوهای متنوع غذا
ارائه خدمات باکیفیت و متنوع
نورپردازی حرفه ای پیست رقص و محوطه باغ تالار
از جمله امکانات این باغ تالار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگ داخلی
سیستم تهویه مناسب
فضای بازی کودکان
سفره خانه سنتی بزرگ
آشپزخانه صنعتی
و...
باغ تالار ژابیر: یکی دیگر از مجموعه های مجلل و لاکچری پذیرایی در تهران و اطراف تهران باغ تالار ژابیر است که از جمله ویژگی های این باغ تالار عبارتند از:

سالن مجزا با دیزاین و تم متفاوت
لابی اختصاصی
دارای 2 سالن باشکوه برای مراسم عقد با لابی مجزا و اختصاصی
روف گاردن
اتاق vip برای سرو شام عروس و داماد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۹:۴۴ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

هتلی لاکچری برای برگزاری عروسی در زیر دریا!

هتلی لاکچری برای برگزاری عروسی در زیر دریا!

چگونه تشریفات عروسی با قیمت مناسب پیدا کنیم

زیردریایی منحصر به فرد UWEP برای برگزاری مراسم مختلف با حداکثر ظرفیت ۱۲۰ نفر طراحی شده است.

 

فرارو-شرکت U-Boat Worx که به طراحی زیردریایی‌های فوق العاده اش معروف است؛ در حال ساخت یک زیردریایی بزرگ است که برای برگزاری مهمانی‌های بزرگ در زیر آب طراحی شده است.

 


به گزارش فرارو، آخرین محصول این شرکت، یک زیردریایی منحصر به فرد به نام Nexus با یک بدنه بیضی شکل بود و دو مدل ۷ نفره و ۹ نفره داشت. این زیردریایی کاوشگران را به عمق ۶۵۰ فوت زیر سطح دریا می‌برد. تنها نقطه ضعف Nexus فضای کم داخل آن است و مسافران فضای زیادی برای استراحت کردن ندارند. این مشکل در زیردریایی جدید این شرکت که UWEP نام دارد برطرف شده است.

زیردریایی

Nexus نام جالب تری نسبت به UWEP برای یک زیردریایی است. این نام در واقع مخفف Under Water Entertainment Platform می‌باشد. این زیردریایی دارای طول ۳۵ متر، عرض ۷.۶ متر و ارتفاع ۷ متر است. این زیردریایی ۱۴۸ متر مربع فضای داخلی فراهم می‌کند که می‌توان برای مهمانی، عروسی و برگزاری مراسم مختلف با حداکثر ظرفیت ۱۲۰ نفر از آن استفاده کرد. این تعداد احتمالا شامل خدمه و مسئولین برگزاری این رویداد مانند کارکنان کترینگ نیز خواهد بود.

زیردریایی

یک باتری ۱.۲ مگاواتی ساعتی در زیر سالن زیردریایی تعبیه شده است و با یک بار شارژ کامل زیردریایی تا ۱۸ ساعت در زیر آب دوام می‌آورد. UWEP می‌تواند با حداکثر سرعت ۳ مایل بر ساعت در زیر آب حرکت کند و تا اعماق حدود ۶۵۰ فوت شیرجه بزند. این زیردریایی دارای ۱۴ پنجره با قطر ۴.۵ متر است که منظره‌ای از اعماق را به مهمانان نشان می‌دهد. UWEP همچنین به یک سیستم برق اضطراری نیز مجهز شده است که در صورت وقوع مشکل در اعماق دریا، می‌تواند سیستم‌های حیاتی را به مدت ۴ روز کامل (۹۶ ساعت) روشن نگه داشته و سرنشینان را تا زمان نجات ایمن نگه دارد.


یک نور افکن قوی نیز برای مشاهده مناظر دریا در شب برای مسافرین در نظر گرفته شده است. در قسمت بالای زیردریایی یک عرشه برای استراحت مسافران و مشاهده آسمان شب در نظر گرفته شده است. با توجه به امکانات فوق العاده و قیمت بالا، بسیاری از زیردریایی‌های این شرکت توسط شرکت‌های گردشگری خریداری می‌شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۱:۰۳ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

قتل فجیع عروس ۱۶ ساله / قاتل به زندگی خود پایان داد

قتل فجیع عروس ۱۶ ساله / قاتل به زندگی خود پایان داد

برگزاری مراسم نامزدی

اقتصادنیوز: دختر ۱۶ ساله و جوان ۲۱ ساله که دختر خاله و پسرخاله بودند و مدتی قبل قرار بود پس از مراسم خواستگاری و نامزدی زندگی مشترک خود را آغاز کنند، اما با مخالفت عروس، مواجه شد.

قتل فجیع عروس ۱۶ ساله / قاتل به زندگی خود پایان داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: جوان ۲۱ ساله دهدشتی بعد از قتل نامزد ۱۶ ساله خود، به زندگی اش پایان داد.

نیروی انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: به گفته خانواده، این جوان مدتی بود که بر سر مسائلی با نامزدش اختلاف داشتند.

 

 

سرهنگ موسوی با بیان اینکه این حادثه شب گذشته و در روستای قلعه دختر کهگیلویه رخ داد افزود: دختر ۱۶ ساله و جوان ۲۱ ساله شب گذشته با اصابت گلوله اسلحه در دم جان باختند.

وی ادامه داد: "ش و م" دختر خاله و پسرخاله بودند و مدتی قبل قرا بود پس از مراسم خواستگاری و نامزدی زندگی مشترک خود را آغاز کنند اما با مخالفت عروس، مواجه شد.

 


دایی این عروس و داماد در تشریح جزئیات این حادثه گفت: مدتی قبل جشن نامزدی آن‌ها برگزار شد، اما عروس می‌گفت آمادگی شروع زندگی را ندارد و دلش می‌خواهد زندگی مشترک خود را یک سال دیگر آغاز کند.

 


وی با اشاره به اینکه داماد از تصمیم عروس عصبانی بود و ما مراقب بودیم که تصمیم خطرناکی نگیرد افزود: داماد خانه اجاره کرده بود و به نظر او دلیلی برای تاخیر در مراسم عروسی وجود نداشت.

 


دایی این عروس و داماد گفت: به خاطر همین موضوع بین آن‌ها اختلاف و بگو مگو بالا گرفت، تا اینکه دیشب داماد با اسلحه‌ای که از قبل تهیه کرده بود به خانه عروس رفت و پس از قتل عروس با اصابت گلوله اسلحه به ناحیه سر، جان خود را از دست داد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۲:۰۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

تعیین جنسیت از دروغ تا واقعیت…!؟ | تاثیر رژیم‌ها، غذاها و مکمل‌ها

تعیین جنسیت از دروغ تا واقعیت…!؟ | تاثیر رژیم‌ها، غذاها و مکمل‌ها

جشن تعیین جنسیت

دیار میرزا

امروزه به کمک تکنیک های جدید علم پزشکی بسیاری از رویاها و آرزوهای انسان در خصوص درمان ناباروری و تعیین جنسیت ممکن شده، که در ایران و استان گیلان بهترین متخصص زنان رشت نیز همپای سایر کشورهای پیشرفته جهان امکان انجام این کار فراهم شده است.
دکتر نفیسه مویدنیا جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی دارای بورد تخصصی:

تعیین جنسیت جنین قبل از تولد جزو آرزوهای دیرین بسیاری از انسانها می‌باشد شاید برای برخی هیچ تفاوتی از این نظر وجود نداشته اما بدون شک برای برخی دیگر مساله ای مهم بوده است.
امروزه به کمک تکنیک های جدید علم پزشکی بسیاری از رویاها و آرزوهای انسان در خصوص درمان ناباروری و تعیین جنسیت ممکن شده، که در ایران و استان گیلان بهترین متخصص زنان رشت نیز همپای سایر کشورهای پیشرفته جهان امکان انجام این کار فراهم شده است.

متاسفانه در فضای مجازی شاهد این هستیم که برخی افراد سودجو با ارائه اطلاعات غیر علمی و غلط یا خرافات در خصوص تعیین جنسیت و درمان ناباروی مداخله میکنند و موجب سردرگمی و تلف شدن فرصت درمانی اشخاص میگردند.لذا در این‌مقاله سعی شده بر پایه علم پزشکی، پاسخ به این سوال مبتلابه داده شود.

 

شاید یکی از سوالات پرتکرار اکثر افراد این است، جنسیت جنین را چه چیزهایی تعیین می‌کند؟

در یک جمله، کروموزوم‌های X و Y تعیین‌کننده جنسیت کودک‌اند. تخمک همیشه کروموزوم X را حمل می‌کند، درحالی‌که اسپرم یا حامل کروموزوم X است یا Y. اگر اسپرم Y تخمک را بارور کند، شما فرزند پسر یا ترکیب کروموزومی XY را خواهید داشت. اگر اسپرم X تخمک را بارور کند، نتیجه XX یا فرزند دختر خواهد بود.
فرض بر این است که نیمی از نوزادان پسر و نیم دیگر دخترند، اما این دقیقاً درست نیست. نرخ جهانی حال حاضر در جهان ۱۰۵ تا ۱۰۷ پسر در برابر هر ۱۰۰ نوزاد دختر است. گرچه این گفته به آن معناست که تعداد نوزادان پسر متولدشده بیشتر از تعداد نوزادان دختر است، اما لزوما به این معنا نیست که شانس داشتن نوزاد پسر برای هر زوج از شانس داشتن دختر بیشتر باشد.

علم پزشکی با سه روش به تعیین جنسیت نوزاد قبل از تولد می‌تواند کمک کند:

روش اول استفاده از روش آی یو آی IUI
روش دوم استفاده از روش تغذیه
روش سوم استفاده از روش آی وی ف IVF

تعیین جنسیت با IUI:

مرتب‌سازی اسپرم با MicroSort® چنین روندی دارد: آقا نمونه اسپرمی را با روش خودتحریکی تولید می‌کند. سپس، از فرایند شست‌وشوی مخصوصی برای حذف مایع منی و اسپرم‌های غیرمتحرک استفاده می‌شود.
در مرحله بعد، سلول‌های اسپرم با رنگ خاصی رنگ‌آمیزی می‌شوند که با محتوای DNA یافت‌شده در سلول‌های اسپرم واکنش نشان می‌دهد. سلول‌های اسپرم در فلوسایتومتر قرار داده می‌شوند که درواقع نوعی فناوری است که شناسایی ذرات موجود در مایع را با عبور دادن لیزر ممکن می‌کند. سلول‌های اسپرم X محتوای DNA بیشتری نسبت به سلول‌های اسپرم Y دارند، بنابراین، سلول‌های اسپرم X هنگام عبور نور فرابنفش روشن‌تر به نظر می‌رسند.
به‌این‌ترتیب، سلول‌های اسپرم یکی‌یکی مرتب و شناسایی می‌شوند. این تکنولوژی روشی عالی به شمار نمی‌رود. درواقع، در حال حاضر غیرممکن است که ترتیب خالص اسپرم X یا اسپرم Y به دست آید. سپس نمونه متمرکز بر اسپرم X یا Y از طریق IUI به رحم خانم منتقل می‌شود.

 

نرخ موفقیت آزمایش‌های بالینی روش MicroSort®

نرخ موفقیت آزمایش‌های بالینی روش MicroSort®، که در ایالات متحده انجام شده است، از این قرار است:
* برای زوج‌هایی که فرزند دختر می‌خواستند، نمونه‌های اسپرم جنسیت دختر، حاوی ۸۷% از سلول‌های اسپرم حامل کروموزوم X بود. وقتی این نمونه‌ها برای تلقیح یا در IVF استفاده شدند، درصورتی‌که بارداری و تولد اتفاق می‌افتاد، %۹۳ حاملگی‌ها به فرزند دختر منجر می‌شدند.
* نمونه‌های مرتب‌شده اسپرم مذکر حاوی ۷۴% از سلول‌های اسپرم حامل کروموزوم Y بود. درصورتی‌که حاملگی و تولد موفق اتفاق می‌افتاد، ۸۵% فرزندان پسر بودند.
مشخص نیست که قرار گرفتن سلول‌های اسپرم در معرض رنگ، نور فرابنفش یا فشار بالای ایجادشده در فلوسایتومتر با چه خطرات و ریسک‌هایی همراه است. این احتمال وجود دارد که چنین اقداماتی ریسک آسیب کروموزومی به سلول‌های اسپرم را افزایش دهد، اما در حال حاضر اثباتی برای این گفته یافت نشده است.
اگرچه همانطور که گفته شد در روش IUI تعیین جنسیت صد در صد نمیباشد ولی در زمینه درمان های کمک باروری جزو شیوه هایی با موفقیت مقبول، کم هزینه و عوارض دارویی ناچیز می‌باشد که میزان محبوبیت این شیوه در درمان های کمک باروری را بسیار بالا برده هست.

 

تاثیر رژیم‌ها، غذاها و مکمل‌ها در تعیین جنسیت جنین:

تقریباً تمام رژیم‌های غذایی تعیین جنسیت کودک در سه دسته کلی قرار می‌گیرند:
* محاسبه کالری و چربی
* غذاهایی که ظاهراً بر pH بدنتان اثر می‌گذارند
* کاهش یا افزایش ورودی مواد معدنی خاص

رژیم‌های کالری ـ چربی

براساس این نظریه‌ها، مادرانی که رژیم‌هایی با کالری بالاتر دارند به احتمال بیشتری فرزند پسر به دنیا می‌آورند. وقتی میزان کالری در رژیم غذایی کاهش می‌یابد، احتمال به وجود آمدن فرزند دختر بیشتر می‌شود. بااین‌حال، بعید است محتوای چربی یا کالری رژیم غذایی‌تان شانس بارداری فرزند دختر یا پسر را تغییر دهد.
نظریه‌های رژیم pH براساس این نظریه‌ها، می‌توانید میزان pH بدنتان را با تغییر رژیم غذایی‌تان رو به اسیدی یا قلیایی شدن ببرید. گفته می‌شود هرچه میزان pH اسیدی‌تر باشد، شانس به وجود آمدن دختر بیشتر می‌شود. هرچه هم این میزان قلیایی‌تر باشد، به احتمال بیشتری فرزند پسر به وجود می‌آید.
این نظریه‌ها براساس مطالعات این ویترو هستند که درباره چگونگی واکنش سلول‌های اسپرم به محیط انجام شده‌اند. این گفته درست است که در محیط آزمایشگاه سلول‌های اسپرم X شرایط اسیدی را بهتر از سلول‌های اسپرم Y تاب می‌آورند. بااین‌حال، در استفاده از این روش، دو مشکل بروز می‌کند:
۱_ با تکیه بر آنچه در آزمایشگاه مشاهده می‌شود، پیش‌بینی واکنش سلول‌های اسپرم در محیط واقعی غیرممکن است.
۲_ بدن شما برای حفظ هموستاز، یا شرایطی که برای زنده ماندن و سلامتی ایده‌آل است، به‌سختی کار می‌کند. این تلاش شامل حفظ سطوح مختلف pH نیز هست. سطح pH بدنتان براساس هورمون‌ها، ساعت روز، سطح استرس و بسیاری از فاکتورهای دیگر عوض می‌شود. شما به‌راستی نمی‌توانید کنترلی روی این موضوع داشته باشید. به‌ویژه طوری که برای داشتن فرزندی با جنسیت خاص سطح pH را به میزان معینی برسانید.
رژیم‌های حاوی مواد معدنی براساس این نظریه‌ها، رژیم‌هایی با سدیم و پتاسیم پایین و کلسیم و منیزیم بالا شانس داشتن دختر را بالا می‌برند. درباره این نظریه فقط یک مطالعه بسیار کوچک انجام گرفته است. از ترکیب این روش و زمان‌بندی زمان دخول جنسی استفاده می‌کند. ۸۱ درصد افرادی که در این مطالعه شرکت کرده و معیارهای آن را رعایت کرده بودند صاحب فرزند دختر شدند.

 

هشداری درباره رژیم‌های غذایی تعیین جنسیت جنین

برخی از رژیم‌های غذایی که برای تعیین جنسیت توصیه می‌شوند ممکن است تنوع غذاهای مصرفی یا میزان کالری دریافتی‌تان را بسیار محدود کنند. پس از مدت زمان معینی، باعث کمبودهای ویتامین و مواد معدنی ‌شود.به خاطر داشته باشید که این اقدامات می‌توانند برای سلامتتان مضر باشند. بنابراین، قبل از شروع هر رژیم غذایی یا دریافت هرگونه ماده مکمل، حتما با پزشک متخصص زنان‌خودتان مشورت کنید.


انجام روش تعیین جنسیت جنین قبل از تولد چندین سال است که توسط مراکز درمانی مختلف انجام می شود
تعیین جنسیت جنین قبل از تولد هم به واسطه علاقه والدین به یک جنس خاص و هم به علت انتقال بیماری های ژنتیکی وابسته به جنسیت خاصی صورت می گیرد.

در این روش با توجه به اینکه برای انتخاب جنسیت مورد نظر باید تعدادی از سلول ها را حذف کرد برای زوجینی که دارای مشکلات ناباروی هستند به هیچ عنوان توسط جراح زنان رشت مورد استفاده قرار نمی گیرد زیرا انجام این روش مستلزم حذف نیمی از تخمک و اسپرمهای حاوی جنسیت غیر دلخواه است که شانس و احتمال باروری و بچه دار شدن آنها را کاهش می دهد.
هزینه این عمل بسیار بالاست و خیلی از افراد توانایی پرداخت هزینه این عمل را ندارند.و علاوه بر آن شانس کلی موفقیت بارداری در این شیوه معادل ۴۰٪ می‌باشد که جزو محدودیت های این شیوه درمانی است.

النهایه استفاده از روش‌ تغذیه ای برای تعیین جنسیت یک روش بی عارضه و بی خطر و مقرون به صرفه می باشد که علی رغم صد در صد نبودن میزان موفقیت ۷۰ الی ۸۰ درصد دارد ، به لحاظ حساسیت و تخصصی بودن موضوع بهتر است جهت اخذ نتیجه، مشاوره تغذیه ای قبل از اقدام به بارداری توسط پزشک متخصص زنان رشت انجام شود.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۶:۳۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)