اخبار مجالس و عروسي اخبار مجالس و عروسي .

اخبار مجالس و عروسي

حضور سرزده رهبر انقلاب و حاج قاسم سليماني در مراسم بله‌برون!

به گزارش برنا؛ سال ۱۳۸۴ مقام معظم رهبري به استان كرمان سفر كردند. ايشان تاكيد داشت حاج قاسم در اين ديدارها همراه ايشان حضور داشته باشد. در سفرهايي كه حضرت آقا به استان‌ها داشتند، برنامه طوري ترتيب داده شد تا ايشان با چند خانواده شهيد ديدار كنند. از طرفي به دليل رعايت مسائل امنيتي، اين ديدارها به اطلاع خانواده‌ها نمي‌رسيد و ۱۵ دقيقه قبل از ورود ايشان خانواده‌ها مطلع مي‌شدند.

يكي از اين ديدارهايي كه در آن سفر تدارك ديده شد، ديدار با خانواده يكي از فرماندهان گردان‌هاي شهيد لشكر ۴۱ ثارالله بود. طبق روال، آن خانواده دقايقي قبل از حضور حضرت آقا خبردار شدند. اما وقتي وارد مجلس شديم، ديديم جمعيت حاضر بيش از حد انتظار است. تصورمان اين بود كه خانواده شهيد خيلي سريع حضور حضرت آقا را به بستگان اطلاع داده است و آنها هم فوري خودشان را رسانده‌اند، اما اشتباه مي‌كرديم.

دليل حضور بستگان مراسم «بله برون» دختر همان شهيد با فرزند يكي ديگر از شهداي لشكر ثارالله عليه‌السلام بود. آن شب يكي از اعضاي خانواده شهيد آمد و در گوش حاج قاسم، مطلبي گفت. حضرت آقا از حاجي پرسيدند: «داستان چيست؟» حاج قاسم جواب داد: مي‌گويند كه جواب خانواده دختر مثبت است و درخواست دارند اگر امكانش هست شما خطبه عقدشان را بخوانيد.


تشريفات مجالس عقد

حضرت آقا قبول كردند. وقتي ايشان خطبه را قرائت كردند از دختر خانم پرسيدند: «آيا به بنده وكالت مي‌دهيد تا شما را به عقد آقاي فلاني در بياورم؟» دختر خانم در جواب گفت: «اگر قول مي‌دهيد در آخرت شفيعم باشيد، بله به شما وكالت مي‌دهم».

حضرت آقا گفتند: «چرا من بايد شفيع شما باشم؟» بعد به حاج قاسم اشاره كردند و ادامه دادند: «مقام حاج قاسم سليماني نزد خداوند از من بالاتر و بيش‌تر است. ايشان شهيد زنده است و خودش شفيع شما مي‌شود.»

*خاطره‌اي به نقل از محمد حسين نجات با تيتر « چرا من شفيع شوم؟» منتشر شده در كتاب «متولد مارس»


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۴:۱۹ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

سلبريتي‌هايي كه در سال ۲۰۲۲ رخت عروسي به تن كردند

ني ني بان به نقل از ساعدنيوز: سال ۲۰۲۲ براي برخي از افراد مشهور و سلبريتي‌ها سالي توأم با جشن و شادي بود. سالي كه با ازدواج آن‌ها به پايان رسيد. در سال 2022 برخي از چهره هاي برجسته هنري در دنيا با همديگر عروسي كردند.

بريتني اسپيرز خواننده مشهور آمريكايي پس از حواشي بسيار، سرانجام در سال ۲۰۲۲ با سام اصغري، مدل و بدنساز ايراني ازدواج كرد.

كريستن دانست و جسي پلمونز دو بازيگر فيلم فارگو، دومين ازدواج سال ۲۰۲۲ را پس از گذشت ۷ سال از شروع رابطه جشن گرفتند.


سومين ازدواج اين سال مربوط به كورتني كارداشيان خواهر بزرگتر كيم كارداشيان و تراويس باركر موزيسين بود كه سه بار در سه نقطه متفاوت در سال ۲۰۲۲ به جشن و پايكوبي پرداختند.


الكساندرا داداريو و اندرو فرم چهارمين جشن ازدواج سال را گرفتند. الكساندرا داداريو بازيگر سريال موفق The White Lotus در ژوئن با اندرو فرم تهيه كننده در نيواورلئان ازدواج كرد. اين رابطه از سوي فرم با دعوت به شام داداريو در نيويورك آغاز شد و در ماه آگوست نامزدي خود را علني كردند.


آخرين ازدواج جذاب سال به جنيفر لوپز و بن افلك خواننده و بازيگر سرشناس آمريكايي مي رسد. زوجي كه يك زندگي رويايي رو در سال ۲۰۰۲ به پايان رساندن اما پس از گذشت ۲۰ سال، باز هم به يكديگر وصل شدند تا يك زندگي عاشقانه را در دهه ۵۰ عمر خود تجربه كنند.

اجاره باغ براي مهماني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۵:۱۴ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

«عروسي لاكچري» به چاپ چهارم رسيد

عروسي لاكچري جديد‌ترين اثر محمد علي جعفري روايتي خواندني از يك مراسم عروسي توسط انتشارات شهيد كاظمي منتشر مي‌شود.

خبرگزاري ميزان – «عروسي لاكچري» جديد ترين اثر محمد علي جعفري است كه همزمان با ايام سي و دومين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران توسط انتشارات شهيد كاظمي منتشر مي شود.

اين اثر مجموعه ۵ داستان كوتاه مذهبي متفاوت است كه در آن نويسنده دست مخاطب را مي گيرد براي رساندن به صندوقچه شاه عباس… او براي فرار از سوزن آجين، از وسط كوچه شش بادگيري، مخاطب را به يك عروسي لاكچري مي‌رساند تا يك جشن تلخ را برايشان شيرين كند.

بيشتر بخوانيد : باغ تالار با ظرفيت 200 نفر

برشي از كتاب: ديدم كلي لاو تركانده‌اند. دو روز بود زير چشمي مي‌پاييدمش كه ببينم چه شكلي الگوي گوشي‌اش را مي‌كشد. از وقتي رابطه تلگرامي‌اش با طاهره شروع شد هم الگوي گوشي‌اش را عوض كرد، هم نمي‌گذاشت لحظه‌اي به آن دست بزنم. باورم نمي‌شد اين احمد خجالتي بعد از جاري‌شدن صيغه محرميت اين‌قدر رو پيدا كند.

مامان كه پرسيد از كجا مطمئني با طاهره چت مي‌كند قاطع گفتم: «پسري كه تا ديروز گوشي‌ش وسط هال ولو بود و مي‌رفت توي اتاقش مي‌خوابيد؛ حالا چارچنگولي مي‌ره توش، هر چي صداش مي‌زني نمي‌فهمه. لبخندهاي هاليوودي وسط پيام‌بازي‌هاشو نمي‌بيني؟!»


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۳:۰۷ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

پدر و مادر ياسوجي صاحب سه قلو شدند

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما مركز كهگيلويه و بويراحمد، مسئول بخش مراقبت هاي ويژه نوزادان بيمارستان امام سجاد ياسوج با بيان اينكه اين نوزادان دو پسر و يك دختر هستند گفت: آنها براي مراقبت بيشتر تا سه هفته آينده در اين بخش نگهداري مي شوند.
محبوبه چمران افزود: هم اكنون اين سه قلو‌ها شرايط مطلوبي دارند.
كشاورز پدر اين سه قلو‌ها هم گفت: پس از ۹ سال انتظار صاحب سه فرزند شدم و از اينكه لطف خداوند شامل حالم شده بسيار خوشحالم.
وي افزود: با توجه به شرايط اقتصادي و شغل كارگري كه دارم ، نمي‌توانم هزينه نوزادان را تامين كنم و انتظار دارم مسئولان حمايت‌هاي لازم را داشته باشند.

بيشتر بخوانيد : تشريفات تولد چيست


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۹:۰۱ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

ابرخودروها در مراسم عروسي قاسم علي

فرارو: گروهي از دوستان يك داماد در بيرمنگام انگليس در شب عروسي وي ابرخودرو‌هايي به ارزش تقريبي ۱۰ ميليون پوند استخدام كردند.

 
 
 
قاسم علي داماد، با يك لامبورگيني آونتادور SVJ به ارزش ۳۵۰۰۰۰ پوند در مراسم عروسي خود با ناتاشا حضور يافت.

دوستان وي با خودرو‌هاي لوكس و گران‌قيمت در مقابل خانه‌اش در اسمال هيث صف كشيدند و سپس مسافتي دو مايلي را طي كردند.

 
به گفته شاهدان، اين شبيه صحنه‌اي از فيلم سريع و خشن بود كه دسته جمعي به سمت محل برگزاري عروسي حركت كردند.

در ميان خودرو‌هاي شركت كننده در اين رژه، شش رولز رويس فانتوم، چهار رولز رويس گوست، يك مرسدس اس ال اس گالوينگ، يك E۶۳ S AMG و يك جفت آئودي اسپايدر R۸ ديده شدند. همچنين لامبورگيني هوراكان، آونتادور و اوروس، فراري ۴۸۸ اسپايدر و مك لارن ۷۲۰ نيز وجود داشتند.

 
ماشين‌ها توسط دوست اين زوج خوشبخت، از يگ شركت كرايه اتومبيل در بيرمنگام امانت گرفته شدند.

يكي از دوستان قاسم گفت كه ما تعداد زيادي از سوپراسپرت‌ها را سازماندهي كرديم. همگي مي‌خواستيم كه اين يك مسابقه سوپراسپرت باشد. آن‌ها از سراسر كشور تهيه شده و به بيرمنگام منتقل شدند.

بيشتر بخوانيد : خدمات مجالس

 
وي افزود: ۲۰ سوپراسپرت و ده رولز رويس وجود داشت كه در مجموع بيش از ۱۰ ميليون پوند ارزش داشتند. ما همه آن‌ها را در خيابان به صف كرديم.

منبع : برترين ها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۰۷ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

آداب و رسوم قند ساييدن روي سر عروس داماد

مراسم عقد يكي از مراحل ازدواج است كه پس از خواستگاري رسمي و بله برون اجرا مي‌شود. اين مراسم براي زوجين بسيار خاطره انگيز مي‌ شود. جشن عقد هم مثل همه جشن‌ها و ديگر مراسمات عروسي، داراي رسم و رسومات مخصوص است كه بايد خانواده‌ها به آن دقت كنند. يكي از اين مراسم ها ساييدن قند بر روي سر عروس و داماد هنگام خواندن خطبه قد است.

در حضور بزرگان و خانواده‌ها زمان خواندن صيغه عقد، روي سر عروس و داماد قند‌هاي از قبل تزيين شده ساييده مي‌شود. ساييدن دو كله قند كوچك و هم اندازه به روي تور قند كه در بالاي سر عروس و داماد گرفته شده نشانگر باريدن شادي و شيريني بر سر آنها است.

تور قند ساييدن حرير تور با پارچه نازك سپيد رنگي را به شكل مربع يا مستطيل تهيه مي‌كنند تا كله قندها روي آن بر سر عروس و داماد ساييده شود. براي سفره ي قند مي توان از پارچه ي ساتن يا حرير به رنگ هاي سفيد، نباتي يا سبز استفاده نمود. قند را معمولا دختران دم بخت يا زن هاي تازه عروس شده روي سر عروس و داماد مي سابند. اين سفره بايد هنگام خواندن خطبه ي عقد روي سر عروس و داماد قرار بگيرد و قند هاي تزئين شده بالاي سر آن ها سابيده شود.

بيشتر بخوانيد : بزرگترين باغ تالار شرق تهران

آداب و رسوم قند ساييدن

اغلب زير لفظي گفتن و عروس رفته گل بچينه به وسيله خواهر عروس يا خانمي از خانواده عروس گفته خواهد شد! بنا بر علل سنتي و خرافه، زنهاي مطلقه و بيوه را به پشت سر عروس و داماد راه نمي‌دهند و بيشتر به مراسم هم دعوت نخواهند شد كه البته اين موضوع از ريشه اشتباه و خرافه مي‌باشد.

اينكه كله قندها بايد يك اندازه و يك شكل باشند به اين علت است كه عروس و داماد هردو به يك اندازه وظيفه شيرين كردن زندگي و شادكامي يكديگر را به عهده دارند.

چرا حتما بايد اين كار به وسيله خانم ها انجام شود؟
تا به حال به اين مسئله فكر كرديد كه چرا آقايون سر سفره عقد قند نمي سايند؟؟

همان گونه كه ميدانيم مراسم عقد سنتي ايراني و ريشه در آيين زرتشتي(دين ايرانيان باستان) دارد،زرتشتيان اعتقاد داشتند كه موقع اجراي مراسم پيوند عقد ميان عروس و داماد، سه الهه بزرگ كائنات حضور دارند.

سپندارمذ (الهه مادرزمين)، آناهيتا(الهه آب ونعمت) و ميترا(الهه عشق،مهرودوستي)، به همين دليل از بين جمع سه بانوي جوان را به نيابت از اين سه الهه،بالاي سر عروس و داماد قرار مي دهيم تا با ساييدن قند، شيريني رو به زندگي زوج هاي جوان هديه دهند.

منبع : خبر فوري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۴۸ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

تيپ جالب ليونل مس و خانواده اش در جشن عروسي | شغل زن ليونل مسي چيست؟ + بيوگرافي

به گزارش سلام نو، عكسي از حضور مسي به همراه خانواده اش در مراسم عروسي منتشر شده است. ليونل آندرس مسي (به اسپانيايي: Lionel Andrés Messi؛ زادهٔ ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷) بازيكن فوتبال آرژانتيني است كه براي باشگاه پاري سن ژرمن و تيم ملي آرژانتين در پست مهاجم و وينگر بازي مي‌كند. مسي تنها بازيكن تاريخ فوتبال است كه ۶ بار فاتح عنوان بهترين بازيكن سال فيفا، ۷ بار برندهٔ توپ طلا و ۶ بار برنده كفش طلاي اروپا شده‌است. مسي در طول دوران حرفه‌اي‌اش، بيش از ۷۹۰ گل و ۳۳۰ پاس گل را به ثمر رسانده‌است. مسي در دوران بازيگري خود به تمامي افتخارات باشگاهي و ملي ممكن دست يافت و بسياري از صاحب نظران برجسته او را بهترين بازيكن تاريخ فوتبال ميدانند.

آشنايي با "آنتونلا روكوزو" همسر ليونل مسي فوتباليست
ليونل آندرس «لئو» مسي كوچيتيني فوتباليست معروف آرژانتيني و عضو تيم بارسلوناي اسپانيا و تيم ملي آرژانتين است. كمتر كسي است كه كاپيتان تيم ملي فوتبال آرژانتين و ركورددار بيشترين جايزه در تاريخ فوتبال را نشناسد. ليونل مسي نه تنها در فوتبال يك اسطوره به تمام معناست بلكه در زندگي شخصي خود نيز موفق است و عشق او و همسرش آنتونلا روكوزو از دوران كودكي مورد توجه رسانه هاي مختلف قرار گرفته است. اگر خواهان دانستن اطلاعات بيشتري درباره همسر مسي و طريقه آشنايي آنها با يكديگر هستيد، اين بخش از شمانيوز را مطالعه نماييد.

بيوگرافي آنتونلا روكوزو

آنتونلا روكوزو در ۲۶ فوريه ۱۹۸۸ در شهر شهر روزاريو چشم به جهان گشود. او در يك خانواده ۵ نفره متولد شده، پدرش خوزه روبن و مادرش هم پاتريكيا بلانكو مي باشد و دو خواهر به نام هاي پائولا و كارلا دارد.

"آنتونلا روكوزو" يك بيزينس وومن و مدل آرژانتيني است كه هم اكنون ۳۳ سال دارد. همسر مسي يكي از اقوام نزديك لوگاس اسكالگيا است كه دوست دوران بچگي مسي مي باشد.

سبك زندگي و تحصيلات

او از بچگي خجالتي بود و دوستان زيادي نداشت و دوران كودكي خودش را در آرژانتين سپري كرد. سپس در همان شهري كه زندگي مي كردند، در يك مدرسه ثبت نام كرد. بعد از فارغ التحصيلي از دبيرستان وارد دانشگاه ملي Rosario شد.

روكوزو از همان زمان جواني علايق خودش را در زمينه دندانپزشكي مي دانست و بعد از اينكه وارد دانشگاه شد، رشته دندانپزشكي را انتخاب كرد اما به عنوان يك شغل به آن نگاه نمي كرد، بلكه واقعا به آن علاقه داشت. او همچنين در زمينه ارتباطات شبكه اجتماعي هم مطالعات زيادي داشت و در نهايت با مدرك ارتباطات از دانشگاه فارغ التحصيل شد.

بيشتر بخوانيد : دي جي مجالس

شغل همسر مسي چيست؟
او در تبليغات محصولات مختلف به عنوان يك مدل فعاليت مي كند و يكي از برجسته ترين نقش هاي تبليغاتي را در كشور آرژانتين به عهده دارد. او در سال ۲۰۱۶ اعلام كرد كه قرارداد بزرگي براي تبليغ در زمينه پاپوش امضا كرده است.

روكوزو و سوفيا، همسر لوييس سوارز در اواسط سال ۲۰۱۷ همراه با يكديگر يك بوتيك بزرگ در بارسلونا تاسيس كردند. جشن بزرگ افتتاحيه اين بوتيك ميزبان افراد مشهور و فوتباليست هايي مثل نيمار بود. او همچنين يك برند لباس كودكان را معرفي كرد كه به همراه خواهرانش اين برند را ابداع كرده بودند.

جالب است بدانيد كه فرزندان او و همچنين خواهرزاده و برادرزاده هايش هم در صنعت مدلينگ فعاليت مي كنند و عكس هايشان در اينستاگرام مرتب در حال انتشار است. همچنين همسر ليونل مسي به ورزش بوكس نيز علاقه زيادي داشته و به تازگي عكسي از تمرينات حرفه اي بوكس خود منتشر كرد كه هواداران مسي را بسيار شوكه كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۴:۲۰ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

روايتي خواندني از مراسم عروسي تا جلسات مهم فلسفي در خانه علامه جعفري

خانه علامه جعفري در محله حسن‌آباد در بلوار آيت‌الله كاشاني منطقه ۵، ۲۳ سال پيش به كتابخانه عمومي تبديل شده است. خانه‌اي با خاطرات شيرين كه هم محفل انديشمندان ايراني و خارجي بود و هم‌ خانه اميد و مهرباني براي همسايگان محله.

همشهري آنلاين – سميرا باباجانپور: خاطرات خانه معروف محله حسن‌آباد از جنس مردي است كه مردم‌داري را نه به سخن، بلكه در لحظه‌به‌لحظه زندگي‌اش به نمايش مي‌گذاشت. اين خانه به ۲ بخش تقسيم شده است. بخشي كه خانواده علامه در آن زندگي مي‌كردند و بخش ديگري كه كتابخانه شخصي استاد محسوب مي‌شد و محفل بازديدها و جلسات استاد بود.

خواندني‌هاي بيشتر را اينجا دنبال كنيد

اهالي محل به‌خوبي به ياد دارند كه استاد رسم همسايگي را به معناي واقعي به‌جاي مي‌آورد؛ همسايه‌هايي كه دخترشان را عروس يا پسرشان را داماد مي‌كردند از علامه تقاضا مي‌كردند مراسم جشن عروسي در خانه‌ استاد برگزار شود. علامه هم قبول مي‌كرد.
علي جعفري، فرزند علامه و رئيس مؤسسه تدوين و نشر آثار علامه جعفري، مي‌گويد: «عروسي من هم در همين خانه برگزار شد. يك مجلس كوچك در اندروني براي خانم‌ها برپا شد و در كتابخانه شخصي ايشان نيز از ۶۰، ۷۰ نفر از آقايان پذيرايي كرديم. علامه هم حدود يك ربع راجع به نحوه آغاز زندگي صحبت كردند و توصيه‌هاي كاربردي اخلاقي و تربيتي را براي حاضرين شرح دادند.»

رسم همسايه‌داري يك علامه
مرام همسايه‌داري استاد علامه جعفري زبانزد بود. محمد رضواني، همسايه ديواربه‌ديوار استاد، مي‌گويد: «خوب يادم هست براي اينكه ارتباط همسايگي ميان اهل محل پابرجا باشد، هر هفته يك جلسه دورهمي مي‌گذاشت. هر هفته خانه‌ يكي از همسايه‌ها دور هم جمع مي‌شديم. فقط هم بايد با چاي پذيرايي مي‌كرديم تا تجملات وارد اين دورهمي نشود و ميزبان خسته نشود. باهم دعا مي‌خوانديم و حرف مي‌زديم. همين باعث شده بود كه صميميت بين اهل محل جاري باشد. راستش، خانه ايشان شوراي حل اختلاف محل بود. اگر كوچك‌ترين مشكلي براي اهل محل از نظر خانوادگي يا اجتماعي پيش مي‌آمد، در خانه ايشان حل‌وفصل مي‌شد.»

بيشتر بخوانيد : باغ تالار رودهن

او مي‌گويد: «يادم مي‌آيد وقتي به مسافرتي مي‌رفتم، ايشان با وجود بزرگي و جايگاه علمي‌شان، شخصاً به در خانه‌مان مي‌رفتند و جوياي حال و احوال بچه‌ها مي‌شدند و مي‌گفتند اگر ناني و خريدي داريد بگوييد تا تهيه كنم. براي همه اهل محله اين‌گونه بودند.

دختر كوچك من ۲ سالش بود و من در مسافرت بودم. دخترم به‌شدت مريض مي‌شود. علامه وقتي متوجه مي‌شود، شبانه و به‌ دور از محافظ‌هايش، با لباس ساده خانگي دخترم را به بيمارستان مي‌رساند. اين بزرگواري فراموش‌نشدني است.»

اين خانه ساده و صميمي كه خانه الفت همسايه‌ها و اهالي محل بود، محفل علمي و محل نشست‌هاي انديشمندان بزرگ ايراني و خارجي نيز بود.

محفل استادان و دانشجويان ايراني و خارجي
بسياري از پژوهشگران حوزه و دانشگاه از دروس ايشان استفاده مي‌كردند و در خانه علامه در رفت و آمد بودند. از جمله مي‌توان به دكتر عبدالرحيم گواهي (استاد اديان، عرفان و فلسفه)، دكتر عبدالله نصري (پژوهشگر فلسفه) و حجت‌الاسلام دكتر محمدمهدي گرجيان (استاد عرفان اسلامي) اشاره كرد. شاگردان خارجي علامه جعفري نيز مهمان هميشگي كتابخانه استاد در طبقه دوم خانه بودند.

كتابخانه علامه جعفري كه در منزل شخصي علامه محمدتقي جعفري (ره) در منطقه ۵، بلوار آيت‌الله كاشاني، محله حسن‌آباد قرار دارد يك كتابخانه نفيس با مساحت ۵۴۰ مترمربع است. كتابخانه‌اي كه مي‌تواند به‌عنوان گنجينه‌اي علمي به يك موزه محلي تبديل شود.

منبع : همشهري آنلاين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۱۴ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

هديه جنجالي و عجيب داماد به عروس در شب عروسي

داماد پاكستاني در اقدامي غيرمعمول هديه‌اي عجيب به همسرش در روز ازدواجشان تقديم كرد.‌

هاي واريشا جاويد خان و ازلان شاه كه جديداً با يكديگر ازدواج كرده اند، دو فعال در شبكه‌هاي اجتماعي و در يوتيوب هستند كه هديه غير معمول داماد در روز عروسي براي همسرش در شبكه‌هاي اجتماعي بازتاب‌هاي زيادي داشته است.

در جشن عروسي، ازلان شاه عروسش را با يك بچه الاغ غافلگير كرد كه البته اين اقدام وي بازخورد‌هاي زيادي در شبكه‌هاي اجتماعي داشته است.

ازلان شاه با انتشار تصاويري از اين بچه الاغ در شبكه‌هاي اجتماعي نوشت: من مي‌دانستم كه واريشا به بچه خر‌ها علاقه زيادي دارد بنابراين اين هديه من براي او در روز عروسي است.

وي در ادامه پست اينستاگرامي خود نوشته: شايد اين سوال پيش بيايد چرا بچه الاغ هديه داده ام، پاسخ اين است، چون عروس آن را دوست دارد و دليل ديگرش هم اين است كه الاغ حيوان سختكوش و زحمتكشي است.
اين عروس و داماد پاكستاني در شبكه‌هاي اجتماعي خود نوشتند كه هر دو علاقه زيادي به حيوانات دارند و حيوانات بخشي از روح آن‌ها هستند.

بيشتر بخوانيد : تشريفات مجالس

هديه غيرمعمول اين داماد پاكستاني در شبكه‌هاي اجتماعي واكنش‌هاي زيادي را در برداشت. برخي اين هديه را عجيب دانستند و گروهي ديگر اين اقدام را يك غافلگيري جالب از سوي داماد عنوان كردند.

منبع : گسترش نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۱:۵۹ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

هشتاد و هشتمين ازدواج با زن سابق!

به گزارش جهان نيوز، خبر ازدواج هشتاد و هشتم يك مرد اندونزيايي با همسرش حسابي فضاي مجازي را تكان داده است.

بر اساس گزارش اعتمادآنلاين، يك مرد ۶۱ ساله اندونزيايي براي هشتاد و هشتمين بار سر سفره عقد نشست و داماد شد.

رسانه‌هاي اماراتي خبر دادند اين كشاورز بعد از سال‌ها مجدداً تصميم گرفت با يكي از زن‌هاي سابقش كه حتي پس از چند سال جدايي همچنان به يكديگر علاقه دارند زير يك سقف زندگي كند.

بيشتر بخوانيد : تشريفات مجالس چه خدماتي دارد

او در اين رابطه گفت: سال‌ها پيش از او جدا شدم اما تصميم گرفتم مجدداً با او ازدواج كنم، چون فهميدم اين زن هم مرا دوست دارد.

مرد اندونزيايي اعلام كرد، او همسر هشتادوششم من بود و با وجود آنكه ازدواج ما فقط يك ماه به طول انجاميد، اما فهميدم كه همچنان مرا دوست دارد و من هم نمي‌خواهم با احساساتش بازي كنم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۸:۰۴ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)