اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

دزدی عروس‌خانم برای مراسم ازدواج

دزدی عروس‌خانم برای مراسم ازدواج

تشریفات مجالس شمال تهران


در هنگام برنامه ریزی برای عروسی، هزینه ها می توانند زیاد و سرسام آور باشند، پس طبیعی است که سعی کنید کمی در هزینه ها صرفه جویی کنید البته از راه درست و اصولی!


به گزارش تازه‌نیوز، اگر چه راه کارها و محدودیت هایی وجود دارند تا عروس و داماد بتوانند هزینه هایشان را پایین بیاورند. واضح است اما عروس این ماجرا در هنگام بودجه بندی برای مراسم عروسی و دکوراسیون و تشریفات از چندین مرز عبور کرد که عجیب ترین آنها اقدام به دزدی بوده است.

 

گفته می شود که این عروس ناشناس، به باغ همسایه اش رفته است و یک گل رز بوته ای به ارزش ۱۶۵ پوند را دزدیده است و خورد کرده تا برای مراسم عروسی اش استفاده کند. همسایه او یک باغبان است و بعد از اینکه متوجه شد چه اتفاقی افتاده است، گیج و خشمگین شده بود و برای برخورد مناسب تصمیم گرفت همه چیز را به صورت آنلاین در یک گروه فیس بوک فستیوال عروسی نشان داد.

 

صاحب گلهای دزدیده شده توسط عروس خانوم می گوید:
“صبح روز جمعه به باغ آمدم تا هر گل رز تکی را بکنم و در کنار مابقی بکارم، که به یکباره از تعجب خشکم زد ، گلهای من نبودند و تعدادی پر پر شده بودند، از جمله هیبرید امالیا که بسیار نادر است و به مدت ۳ سال طول کشید تا رشد کند.
این زن باغبان که نامی از او هم منتشر نشده است سعی می کند تا ویدئو را برای پلیس ارسال کند، در همین حین یکی از آشنایانش می گوید که آنها را در دستان عروس همسایه و در میان عکس های مراسم ازدواج شان دیده است ، او عکس ها را نشان داد و زن فورا متوجه شد که آنها در حقیقت همان گل های او هستند.زن باغبان با دیدن تصاویر گفت :”این گل های من است که در گلدان های رنگارنگ برای تزیین این مراسم ازدواج چیده شده اند، آنها بسیار متمایز، نقاشی شده به رنگ سفید هستند که به عنوان تزئین و دکوراسیون میز استفاده می شود.”
او می دانست که آنها برای او هستند، زیرا در منطقه تنها فردی است که چنین گل هایی را پرورش می دهد خود اوست و کس دیگری فرصت و مهارت پرورش آنها را ندارد. در نهایت خانم باغبان پس از کشف ماجرا و دیدن تصاویر گل های دزدیده شده اش، سعی کرد پلیس را درگیر کند.

هنگامی که در نهایت او با عروس برخورد کرد، برای اعمالش او را بازخواست کرد اما تنها کلماتی که عروس گفت این بود که:آنها فقط گل هستند. من به گل های شما برای تززین مراسم عروسی ام نیاز داشتم و شما یک حیاط کامل از این گل ها دارید. پلیس عروس را به مبلغ ۵۰ یورو جریمه کردند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۱۵:۳۹ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

وظیفه یک خدمات مجالس و تشریفات عروسی در مراسم عروسی

وظیفه یک خدمات مجالس و تشریفات عروسی در مراسم عروسی


تشریفات مجالس در منزل

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

انجام یک مراسم عروسی خوب و با کیفیت خواسته همه خوانواده ها و زوج های جوان است و شرکت های ارائه دهنده خدمات مجالس به عنوان متولی انجام خدمات تشریفات می توانند به شما در اجرا شدن یک مراسم عروسی خوب و با کیفیت کمک زیادی را انجام دهند.

 

در گذشته برگزاری هرگونه عقد و عروسی در منزل و نهایتا یک تالار ساده انجام میشد. اما اکنون شرکت های تخصصی تشریفات مجالس عروسی و را برعهده دارند. یک مجموعه ارائه دهنده خدمات مجالس عروسی یک سری وظایف دارد که ملزم به اجرای آن است تا مراسم بهتر از همیشه برگزار شود. در ادامه بیشتر در مورد این مجموعه وضایف صحبت خواهیم کرد.

وظیفه یک خدمات مجالس و تشریفات عروسی در مراسم عروسی
پک‌های پذیرایی متنوع

باغ عروسی یا باغ تالار یا تالاری که خدمات مجالس عروسی را ائه می کند می‌تواند پک های متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

مشکل مالی یکی از مواردی است که عروس و داماد‌ها با آن رو به رو خواهند شد. اما پکیج های پذیرایی یکی از انتخاب‌هایی است که می‌توان تالارها ارائه کنند.

برای مثال می‌توان خدمات مختلف را با کیفیت‌های متفاوت در پکیج‌های مختلف قرار‌ دهند. این کار نوعی احترام سلایق مختلف و خانواده‌هایی با سطح رفاهی متفاوت است.

خدمات ولکام (خوش‌آمد گویی) به مهمانان

اولین و مهمترین وظیفه یک مجموعه ارئه دهنده خدمات مجالس عروسی فراهم کردن پارکینگ یا محلی برای پارک ماشین مهمانان است.

بدون شک خانواده‌ها از وسایل نقلی شخصی خود برای رسیدن باغ عروسی استفاده می‌کنند. پس انتظار می‌رود به عنوان خدمات مجالس، ارائه پارکینگ حتما وجود داشته باشد.

وظیفه یک خدمات مجالس و تشریفات عروسی در مراسم عروسی
پارکینگ می‌تواند به صورت هزینه‌ای بر روی تالار محاسبه شود و یا این که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گیرد.

ارائه خدمات رفاهی تالار محل برگزاری مراسم عروسی

خدمات مجالس عروسی همیشه به چیزهای ساده ختم نمی‌شود. بلکه خدمات رفاهی هم جزو خواسته‌های مهمانان و حتی عروس و داماد است.

یکی از این موارد فروشگاهی درون تالار است. گاهی وقت‌ها بچه‌ها بدقلق می‌شوند و دوست دارند با کمی خوراکی سرگرم شوند. حتی وجود یک دستگاه خودپرداز می‌تواند بهترین خدماتی باشد که یک باغ عروسی یا باغ تالار می‌تواند ارائه کند.

سرویس بهداشتی و اتاق مخصوص تعویض لباس نیز جزو این موارد است. یک مجموعه حرفه‌ای به کوچکترین نیاز مهمان‌ها دقت کرده و سعی می‌کند آن‌ها را برآورده کند. در نتیجه انتظار می‌رود که سرویس بهداشتی تمیز و اتاقی برای تعویض لباس و حتی محلی برای قرار دادن لوازم اضافی خانواده‌ها وجود داشته باشد.

وظیفه یک خدمات مجالس و تشریفات عروسی در مراسم عروسی
وجود یک پارک بازی کوچک اگرچه کمی زیاده روی به نظر می‌رسد؛ اما حسابی بچه‌ها را سرگرم کرده و لذت مراسم را برای آن‌ها نیز بیشتر می‌کند.

ارائه خدمات مربوط به تزئین و زیبایی محل

سلیقه همه آدم‌ها شبیه به هم نیست. انتظار می‌رود مجموعه‌ای که حرفه‌ای است و می‌تواند ارائه دهنده خدمات مجالس عروسی حرفه‌ای باشد؛ پس باید به فکر تزئین محل هم باشد.

تزئین می‌تواند با توجه به پک‌های مختلف مراسم متفاوت باشد. مثلا گل آرایی، شمع آرایی، تزئین با بادکنک و استفاده از آتش بازی و نور افشانی، رقص نور و موسیقی زنده همگی به بهتر شدن مراسم کمک می‌کنند.

نکته مهم در مورد تزئینات این است که بهتر است تم‌های متنوعی داشته باشند. استفاده از رومیزی‌های جذاب در تم‌های مختلف و رنگ‌هایی که برای گل‌ آرایی و شمع آرایی استفاده می‌شود بسیار مهم است.

همواره باید سلیقه‌های مختلف را در نظر گرفت و این را در خاطر داشت که ممکن است مراسم عقد باشد و عروس لباسی با رنگ خاص بپوشد و مایل باشد تم مراسم هم به رنگ لباس او باشد.

ارائه منو‌های متنوع غذایی

پذیرایی همیشه بخش مهمی از برگزاری هر نوع مراسمی بوده‌است. به خصوص مراسم عقد و عروسی که تقریبا مهم‌ترین روز دو خانواده به حساب می‌آید.

برخی از تالارها و باغ تالارها منوی محدودی داشته و تنها یک الی دو غذای ایرانی را سرو می‌کنند. اما وظیفه یک مجموعه ارائه دهنده خدمات مجالس عروسی این است که منوهای متنوعی از انواع غذاها و دسرها را در اختیار خانواده ها قرار دهد تا به میل خود انتخاب کنند.

استفاده از یک سفره متنوع و ترجیحا سلف سرویس انتخاب بسیار خوبی است. همچنین ارائه نوشیدنی‌های گرم و سرد به تناسب فصل هم می‌تواند بسیار راضی کننده باشد.

ارائه خدمات مربوط به پذیرایی‌های عصرانه

یکی از مشکلاتی که اغلب عروس و داماد‌ها از آن شکایت دارند این است که تالارها اغلب تنها ارائه دهنده سرویس نهار یا شام هستند.

اما برخی از خانواده‌ها مهمانان خود را تنها به صرف چای و شیرینی و یا یک عصرانه مجلل دعوت کرده‌اند. پس یکی از خدمات مهم در تشریفات مجالس عروسی باید ارائه خدمات عصرانه باشد.

چند منوی عصرانه خوشمزه و نوشیدنی‌های گرم یا خنک می‌تواند مراسم را به یادماندتی‌تر و شادتر نماید.

باغ تالارها و یا سالن‌های برگزار کننده عقد و عروسی برخی موارد این خدمات را کمی کمتر و یا کمی بیشتر ارائه می‌کنند. تنها باید انتخاب خوبی داشته باشید.

ارائه خدمات جانبی عروسی

بسیاری از این شرکت های خدمات مجالس همچنین خدمات جانبی دیگری را به عروس داماد ها ارائه می نمایند از جمله آرایشگاه عروس، ماشین عروس و آتلیه عروس که هر کدام از اینها شامل جزئیات و تشریفات خاصی می تواند باشد. مثلا برای آتلیه می توانند در شهر های ساحلی و یا عمارت و باغ های اختصاصی خود اقدام به عکاسی و فیلم برادری نمایند و یا در صورت تمایل عروس داماد در یکی از شهر های خارج کشورمان این کار را برعهده گیرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۱:۵۲ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

اقدام عجیب داماد صبح فردای روز عروسی!!

اقدام عجیب داماد صبح فردای روز عروسی!!

تیک

برگزاری عروسی در باغ شخصی

داماد مصری که زندگی خود را با هزار ذوق و شوق با همسر مورد علاقه اش شروع کرده بود، ناگهان به دلیل عجیبی صبح فردای عروسی تصمیم به اقدام شوکه کننده ای گرفت

پشیمان شدن داماد از ازدواج فردای روز عروسی

اولین روز زندگی مشترک، روزی فراموش نشدنی برای هر زوج خوشبختی است که زندگی خود را با عشق و علاقه آغاز کرده اند. اما گاهی اتفاقاتی شاید عجیب میتواند این روز را به تلخ ترین روز زندگی تبدیل کند و تغییر جهتی که در زندگی زوج جوان مصری ایجاد شد را رقم بزند.

 


درخواست طلاق تازه داماد روز اول زندگی مشترکش

مرد جوان مصری در حالی به دادگاه برای درخواست طلاق مراجعه کرد که هنوز 24 ساعت از مراسم مجلل عروسی اش نگذشته بود و هر کسی او را در خیابان می دید همچنان ازدواجش را تبریک میگفت.

 


ماجرا آنطور که شما فکر می کنید نبود و این مرد جوان با دیدن چهره ی بدون آرایش همسرش تصمیم به طلاق گرفته بود. چنانچه آقای داماد در دادگاه عنوان کرده است ظاهراً این دو در فیس بوک با هم آشنا شدند، جایی که همسرش همیشه عکس های جذابی از خود منتشر می کرد.

 


درخواست طلاق

 


پس از مدتی، آشنایی آنها به نامزدی ختم شد و تمام مدت نامزدی او از چهره ی همسرش راضی بود و به دلیل زیبایی که داشت روز به روز به او علاقه مند می شد برای همین در همان ابتدای دیدارشان تصمیم به ازدواج با او گرفت. همه چیز خوب و عالی پیش رفت تا اینکه مشکلات از صبح بعد از شب عروسی زمانی شروع شد که مرد برای اولین بار عروس خود را بدون آرایش دید.

 

 

 

 


او به دادگاه خانواده در این مورد گفت:" فردای روز عروسی وقتی او را دیدم، شوکه شدم چون او هیچ شباهتی به کسی که چندین بار قبل از ازدواج با او ملاقات کرده بودم، نداشت. تازه متوجه شدم که فریب خورده ام و می خواهم او را طلاق دهم.»

 


این مرد افزود:«من فریب او را خوردم زیرا قبل از ازدواج همیشه آرایش سنگینی داشت و چنان حرفه ای این کار را انجام میداد که من چندان متوجه این مسئله نمیشدم اما بعد از عروسی، من چهره واقعی او را بدون آرایش دیدم، همسرم به قدری زشت است که تحمل دیدنش را ندارم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۴:۳۸ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

خرید اینترنتی کادو تولد

خرید اینترنتی کادو تولد


برگزاری تولد در باغ شخصی

گرفتن کادو تولد برای هر کسی به نسبت سن، جنسیت و علایق وی می‌تواند متفاوت باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویستور، انتخاب یک کادو و هدیه تولد مناسب ممکن است برای هر کسی چالش برانگیز باشد، به همین منظور ما قصد داریم در این مقاله با معرفی بهترین کادوی تولد انتخاب شما را آسان تر کنیم.

کادو تولد مردانه
ادکلن
اگر به دنبال بهترین هدیه تولد برای آقایان خوش استایل و شیک پوش هستید، ادکلن های برند فروشگاه اینترنتی ویستور بهترین گزینه است.

کتاب
اگر همسر، پدر، برادر یا دوست شما اهل کتاب خوانی است و با ژانر مورد علاقه وی آشنا هستید، خرید کتاب به عنوان هدیه تولد بهترین گزینه است.

ست چرمی مردانه
از جمله ملزومات آقایان کمربند، کیف پول، جاکارتی و ... است که قطعا با دریافت یک پکیج کامل این از این ملزومات به عنوان هدیه روز تولد بسیار خوشحال خواهند شد.

خرید اینترنتی کادو تولد

استند موبایل
اگر فرد مورد نظر شما مدیر، کارمند، مهندس و ... است می‌توانید یک هدیه کاربردی برای میزکارش بگیرید و آن هم استند موبایل است. ویستور استندهای موبایل زیبا با طراحی های خاصی را برای شما در نظر گرفته است.

خرید اینترنتی کادو تولد

کادو تولد زنانه
زیورآلات
اکثر خانم های جوان علاقه بسیاری به زیورآلات دارند و از دریافت این هدیه به عنوان کادو روز تولد بسیار خوشحال می شوند. اگر قصد خرید اینترنتی هدیه روز تولد دارید می‌توانید از نیم ست‌ها، دستبندها و سایر زیورآلات وب سایت ویستور خرید کنید.

کیف پول یا کیف‌دستی
کیف پول یا کیف‌دستی یک هدیه بسیار مناسب برای هدیه تولد زنان و دختران است. کلیه کیف پول‌ها و کیف دستی‌های ویستور از چرم طبیعی گاوی ساخته شده‌اند و بسیار با کیفیت هستند.

خرید اینترنتی کادو تولد

ماگ یا لیوان با طرح سفارشی شما
یک ماگ یا لیوان با عکس یا متن سفارشی شما که قابلیت پخش فایل صوتی شما را داشته باشد می‌تواند یک کادو بسیار خاص برای خانم ها باشد.

جعبه موزیکال
دخترها به دلیل روحیه حساسی که دارند از گرفتن هدایایی مانند جعبه موزیکال به عنوان کادو روز تولد بسیار خوشحال می شوند.

اصول هدیه تولد دادن
هر کاری اصول مختص به خود را دارد که هدیه تولد دادن نیز از این قاعده مستثنی نیست. از جمله اصول هدیه تولد دادن عبارتند از:

به فکر جیب فرد هدیه گیرنده باشید
مسلما اگر شما برای هر کسی هدیه تولد می خرید او هم در روز تولد شما، هدیه ای برای شما می‌گیرد، بنابراین در هنگام خرید کادو تولد حتما به فکر جیب طرف مقابلتان باشید. اگر فرد مورد نظر شما از نظر اقتصادی نسبت به شما در سطح پایین‌تری قرار دارد، بنابراین در خرید هدیه به توانایی وی هم توجه داشته باشید تا او را به جای خوشحال کردن ناراحت و شرمنده نکنید.

صحبت در مورد قیمت هدیه ممنوع
یکی از نکات بسیار مهم که قطعا شما هم از آن آگاه هستید، صحبت نکردن درباره قیمت هدیه است و چنانچه قیمت روی آن درج شده باشد، حتما باید آن را پاک کنید.

همچنین یکی از اصول دیگری که در هدیه دادن باید به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ وجه بعد از هدیه دادن درباره مشکلات اقتصادی خود حرفی نزنید، چرا که ممکن است فرد هدیه گیرنده این تصور را بکند که شما می خواهید به وی منت بگذارید.

بسته بندی کادو تولد فراموش نشود
یکی از مهم ترین اصول کادو دادن، بسته بندی شیک آن است که در صورت خرید اینترنتی کادو تولد از ویستور خیال شما بابت بسته بندی و کادوپیچی هدیه تولد راحت باشد.

در انتخاب و خرید کادو تولد زمان کافی صرف کنید
از انتخاب هدایای نقدی به عنوان کادو تولد جدا خودداری کنید. چرا که شخص هدیه گیرنده این فکر را می کند که شما حاضر نشدید زمانی را صرف انتخاب و خرید هدیه برای او کنید. بنابراین اگر می خواهید به عزیزانتان حس مهم بودن را القا کنید، از یک الی دو هفته قبل از سالگرد تولدشان به دنبال خرید کادو تولد باشید.

خرید اینترنتی کادو تولد

ویژگی های بهترین کادو تولد
تعریف هر کسی به نسبت علایق، سن و جنسیت وی از بهترین کادو تولد متفاوت است. برای یک نفر عطر و ادکلن، بهترین کادو تولد است اما برای دیگری گل، زیورآلات، کتاب و .... بهترین هدیه تولد است. بنابراین اگر در انتخاب و خرید هدیه روز تولد فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید، در واقع یک کادوی خاص تولد را تهیه خواهید کرد:

سن و جنسیت شخص هدیه گیرنده را در نظر داشته باشید.

نسبتی که با هدیه گیرنده دارید را مد نظر داشته باشید، برای مثال هدیه ای که برای همکارتان می خواهید بخرید قطعا با هدیه ای که برای همسرتان می خرید متفاوت خواهد بود.

سلیقه شخصی شخص هدیه گیرنده را در نظر داشته باشید.

با توجه به فاکتورهای گفته شده بهترین هدیه تولد را می توانید از فروشگاه اینترنتی ویستور تهیه کنید.

خرید اینترنتی کادو تولد
آیا زمان کافی برای رفتن به مراکز خرید، به منظور خرید کادو تولد را ندارید؟ آیا به دنبال یک فروشگاه اینترنتی خرید هدیه معتبر هستید؟ ما به شما ویستور را پیشنهاد می کنیم. فروشگاه اینترنتی ویستور به صورت کاملا تخصصی در زمینه هدیه و کادو فعالیت می کند. شما در مناسبت های مختلف از جمله سالروز تولد عزیزانتان می توانید از طریق این وب سایت یک هدیه خاص و در عین حال با قیمت مناسب را تهیه کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۳:۱۴ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

فیلم دردناک حادثه ورود پژو به کاروان عروسی در بندرعباس

فیلم دردناک حادثه ورود پژو به کاروان عروسی در بندرعباس


خدمات مجالس

عادت نامبارک کاروان کشی عروسی‌ها و توقف‌های گاه و بیگاه آنان در طول مسیر این بار غم سنگینی را در بندرعباس به جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، روز 5شنبه و جمعه 13 و 14 آبان‌ماه در هرمزگان روز‌های سخت و جانکاه تلفات ناشی از تصادف برای مردم این استان بود.

درست در روزهایی که کرونای قاتل دست از جان مردم هرمزگان کشیده و چند روزی است که فوتی‌ ناشی از کرونا در استان گزارش نشده اما در مجموع سه سانحه تصادف در میناب و بندرعباس در این استان 6 نفر فوت و 28 نفر مجروح شدند.

اما در مهم‌ترین سانحه این روزها، فوت تأسف برانگیز 3 نفر و جراحت شدید 6 نفر دیگر در پی ورود خودروی پژو به کاروان عروسی در بندرعباس که در وسط بلوار خلیج فارس این شهر و آنهم در ساعت 3:30 صبح رخ داد، بار دیگر ضرورت بازنگری در فرهنگ نادرست کاروان کشی پس از عروسی‌ها و ایستادن‌های گاه و بیگاه در طول مسیر و مسدود نمودن مسیرهای تردد را یادآور ساخت.

حادثه‌ای دردناک که در پی توقف بی‌جا در وسط بلوار خلیج فارس در بندرعباس رخ داد و راننده پژو که شاید به خاطر زمان وقوع این حادثه اصلا فکرش را هم نمی‌کرد که عده‌ای در وسط بلوار متوقف شده و مشغول پایکوبی هستند، بدون کوچک‌ترین ترمزی با شدید‌ترین وضع با آنها تصادف و عروسی را به عزا تبدیل کرد.


به گفته سرهنگ نقی حیدری رییس پلیس راهور بندرعباس، خودروی پژو که سرعت بسیار بالایی داشته به ناگاه وارد کاروان عروسی می‌شود و داماد و‌ یک نفر دیگر در محل حادثه فوت می‌کنند و یک دختر ۶ساله نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

وی تأکید کرد: استفاده از مشروب الکلی در مراسم عروسی و رفتارهای غیرمعقول (پایکوبی و شادمانی در وسط خیابان) و ناتوانی راننده در کنترل خودرو به دلیل سرعت زیاد علت این حادثه بوده است و کارشناسان راهور راننده پژو ۴۰۵ را ۵۰ درصد مقصر اعلام کردند.

آنچه ضرورت دارد، بازنگری اساسی ما در رفتارهای اینچنینی است که نگذاریم با اندک بی‌مبالاتی، چنین وقایع دردناک رخ دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۲:۴۲ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

فیلم دردناک حادثه ورود پژو به کاروان عروسی در بندرعباس

فیلم دردناک حادثه ورود پژو به کاروان عروسی در بندرعباس


خدمات مجالس

عادت نامبارک کاروان کشی عروسی‌ها و توقف‌های گاه و بیگاه آنان در طول مسیر این بار غم سنگینی را در بندرعباس به جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، روز 5شنبه و جمعه 13 و 14 آبان‌ماه در هرمزگان روز‌های سخت و جانکاه تلفات ناشی از تصادف برای مردم این استان بود.

درست در روزهایی که کرونای قاتل دست از جان مردم هرمزگان کشیده و چند روزی است که فوتی‌ ناشی از کرونا در استان گزارش نشده اما در مجموع سه سانحه تصادف در میناب و بندرعباس در این استان 6 نفر فوت و 28 نفر مجروح شدند.

اما در مهم‌ترین سانحه این روزها، فوت تأسف برانگیز 3 نفر و جراحت شدید 6 نفر دیگر در پی ورود خودروی پژو به کاروان عروسی در بندرعباس که در وسط بلوار خلیج فارس این شهر و آنهم در ساعت 3:30 صبح رخ داد، بار دیگر ضرورت بازنگری در فرهنگ نادرست کاروان کشی پس از عروسی‌ها و ایستادن‌های گاه و بیگاه در طول مسیر و مسدود نمودن مسیرهای تردد را یادآور ساخت.

حادثه‌ای دردناک که در پی توقف بی‌جا در وسط بلوار خلیج فارس در بندرعباس رخ داد و راننده پژو که شاید به خاطر زمان وقوع این حادثه اصلا فکرش را هم نمی‌کرد که عده‌ای در وسط بلوار متوقف شده و مشغول پایکوبی هستند، بدون کوچک‌ترین ترمزی با شدید‌ترین وضع با آنها تصادف و عروسی را به عزا تبدیل کرد.


به گفته سرهنگ نقی حیدری رییس پلیس راهور بندرعباس، خودروی پژو که سرعت بسیار بالایی داشته به ناگاه وارد کاروان عروسی می‌شود و داماد و‌ یک نفر دیگر در محل حادثه فوت می‌کنند و یک دختر ۶ساله نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

وی تأکید کرد: استفاده از مشروب الکلی در مراسم عروسی و رفتارهای غیرمعقول (پایکوبی و شادمانی در وسط خیابان) و ناتوانی راننده در کنترل خودرو به دلیل سرعت زیاد علت این حادثه بوده است و کارشناسان راهور راننده پژو ۴۰۵ را ۵۰ درصد مقصر اعلام کردند.

آنچه ضرورت دارد، بازنگری اساسی ما در رفتارهای اینچنینی است که نگذاریم با اندک بی‌مبالاتی، چنین وقایع دردناک رخ دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۲:۴۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

تا عروسی نکنید خانه را تحویل نمی دهند!

شرط جنجالی وزارت راه برای خانه دار شدن مجردها
تا عروسی نکنید خانه را تحویل نمی دهند!


خدمات مجالس عروسی

مجردها که قصد ثبت‌نام مسکن دارند تا زمان تحویل گرفتن خانه شان باید ازدواج کنند.به گزارش آسیانیوز، وزیر راه برای مجردهایی که قصد ثبت‌نام مسکن دارند شرط عجیبی را عنوان کرده است. این افراد تا زمان تحویل واحد که احتمالا حدود دو سال طول می کشد، باید ازدواج کنند.


وزارت راه شرط عجیبی برای مجردهایی که متقاضی ثبت‌نام در طرح جهش مسکن هستند در نظر گرفته است.


طبق اعلام روز گذشته وزیر راه، مجردها می‌توانند در طرح جدید دولت برای مسکن ثبت‌نام کنند اما شرط عجیبی که برای مجردها در نظر گرفته شده این است که باید تا زمان تحویل خانه‌ها ازدواج کنند.

تجارت نیوز نوشت وزیر راه گفته است: امکان ثبت نام برای افراد مجرد بالای ۱۸ سال احتمالا در هفته آینده به تصویب شورای عالی مسکن می‌رسد اما گفته می‌شود این افراد تا زمان تحویل واحد که احتمالا حدود دو سال طول می کشد، باید ازدواج کنند.

اما مشخص نشده که اگر ازدواج نکنند آورده‌ مجردها چه می‌شود و این واحد‌ها به چه کسانی می‌رسد؟

کدام مجردها صاحبخانه می‌شوند؟

گروه اول مردان مجردی هستند که قبلا ازدواج کرده و اکنون مجرد سرپرست خانوار تعریف می‌شوند. اگر آقا و خانمی مجرد اما سرپرست خانوار باشد می‌تواند در این طرح شرکت کند به این معنی که قبلا ازدواج داشته و اکنون با فرزندان خود زندگی می‌کند.

گروه دیگر مجردها افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی است. گروه اول مردان مجردی هستند که قبلا ازدواج کرده و اکنون مجرد سرپرست خانوار تعریف می‌شوند. اگر آقا و خانمی مجرد اما سرپرست خانوار باشد می‌تواند در این طرح شرکت کند به این معنی که قبلا ازدواج داشته و اکنون با فرزندان خود زندگی می‌کند.

نخبگان علمی با تایید بنیاد ملی نخبگان هم می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن شرکت کنند و محدودیتی برای مجرد بودن آنها وجود ندارد./


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۴:۳۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

مهمترین مانع ازدواج جوانان چیست؟

مهمترین مانع ازدواج جوانان چیست؟

 


برگزاری مراسم نامزدی

ایسنا/کرمانشاه این روزها هزینه‌های سنگین ازدواج، از جهیزیه و مهریه بالا گرفته تا هزینه‌های برگزاری مراسم نامزدی و عقد و عروسی سد راه ازدواج جوانان شده و آن‌ها را از تشکیل زندگی باز می‌دارد.

 


ازدواج‌های امروزی با گذشته خیلی فرق کرده‌ و این روزها سایه تجملات، چشم و هم‌چشمی و اسراف بر ازدواج‌ها حسابی سنگینی می‌کند و بسیاری جوانان با در نظر گرفتن این هزینه‌های سرسام‌آور، رغبتی به تشکیل خانواده ندارند.

 


حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان کارشناس مسائل مذهبی به مناسبت هفته ازدواج، در گفت وگو با ایسنا، با توصیه به جوانان و خانواده های آنها بر ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی در امر ازدواج، اظهار کرد: جوانان و خانواده ها بدانند که تجمل گرایی نه فقط باعث خوشبختی دختر و پسر در ازدواج نمی شود، بلکه به دلیل هزینه های زیادی که بر دوش خانواده ها می گذارد، هم خانواده آقا پسرها و هم خانواده دخترخانم ها را برای تامین مخارج ازدواج در تنگنا می گذارد و شیرینی ازدواج را بر کام خانواده های زیادی تلخ می کند.

 


جلیلیان ادامه داد: جوانان امروزی با این تصور که یک‌شب هزار شب نمی‌شود به ازدواج نگاه می کنند و با این تصور با کلی وام و قرض مراسمی را برپا می‌کنند که یک‌عمر بدهی برایشان باقی می‌ماند و تا سالهای سال باید اقساط وام عروسی و قرض های خود را پرداخت کنند.

 


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تجمل گرایی خوشبختی نمی‌آورد، گفت: داشتن یک زندگی آرام نه به جهیزیه است، نه به عروسی مفصل و نه حتی مهریه سنگین. خوشبختی را باید در لحظه‌های محبت و گذشت در زندگی جستجو کرد، زندگی مشترک را باید در کنار هم به دور از هرنوع چشم و هم‌چشمی ادامه داد تا زندگی دوام و قوام داشته باشد.

 


وی در ادامه خانواده ها و زوج های جوان را به برگزیدن سبک زندگی ایرانی اسلامی در ازدواج ها توصیه کرد و افزود: در این سبک ازدواج زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای جوانان است، ازدواجی که بر مبنای رسیدن به بندگی خداوند شکل گرفت و ثمره آن فرزندانی چون امام حسین(ع) و امام حسن(ع) و حضرت زینب(س) بود که الگوهای جامعه هستند.

 


جلیلیان تصریح کرد: اگر جوانان سبک زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را الگوی زندگی خود قرار دهند و بر مبنای ایمان، تقوا، اخلاق مداری و ... همسر برگزینند، قطعا زندگی سرشار از آرامش و مهر و وفا را تجربه خواهند کرد.

 


وی یادآور شد: حضرت زهرا(س) در شرایطی امام علی(ع) را به عنوان همسر برگزید که خواستگاران فروانی داشت که خیلی هاشان از متمکنان و ثروتمندان عصر خود بودند، لذا دختران امروزی با تاسی از سیره حضرت زهرا(س) در انتخاب همسر می‌توانند زندگی سرشار از آرامش و معنویت را برای خود انتخاب کنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۳:۴۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

شهر با فرهنگ مینودری میزبان دی‌جی زنانه در مجالس مختلط!/ در دل شهر چه می‌گذرد؟!

گزارشی از غفلت متولیان فرهنگی استان قزوین ؛

شهر با فرهنگ مینودری میزبان دی‌جی زنانه در مجالس مختلط!/ در دل شهر چه می‌گذرد؟!

 


دی جی مجالس

اگر اهل گشت و گذار در شبکه‌های مجازی به خصوص اینستاگرام باشید حتما در صفحه‌ی جستجوی خود با کلیپ‌های دختران جوان دهه‌ی هفتادی که علاوه بر اجرای موسیقی، دستی هم بر خوانندگی دارند روبرو شده‌اید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ اگر اهل گشت و گذار در شبکه‌های مجازی به خصوص اینستاگرام باشید حتما در صفحه‌ی جستجوی خود با کلیپ‌های دختران جوان دهه‌ی هفتادی که علاوه بر اجرای موسیقی، دستی هم بر خوانندگی دارند روبرو شده‌اید.

 


دختران جوانی که این روزها آوازشان به گوش کشور می‌رسد و تصاویر و کلیپ‌هایشان در معرض دید مردم قرار می‌گیرد ماجرای تازه‌ای از فرهنگ‌ غرب است که از مرزهای ایران عبور کرده و درمیان روزمرگی‌ها جا خوش کرده‌است.

 


در همین پیگیری‌ها و جستجوی شبکه‌های مجازی چشممان به صفحه‌ی اولین دی‌جی زن استان قزوین افتاد. از گذشته‌ آن چه که از دی‌جی در ذهنمان داشتیم حضور مردانی در مراسمات عروسی بود که علاوه بر نوازندگی خوانندگی هم می‌کردند اما حضور این دختر جوان در استان به عنوان دی جی، حال کمی برایمان عجیب بود.

 


تصورمان حضور یک دی‌جی خانم در مجالس زنانه بود که صفحه‌ی مجازی وی چهره‌ی دیگری از موضوع را برای ما روشن کرد.

 


صفحه‌ی اینستاگرام این بانوی قزوینی، شخصی نبود و پست‌های او نیز بخشی از نمونه‌ کارهای او محسوب می‌شد و دنبال‌کنندگان این بانوی موسیقی به 11هزار و 900 نفر می‌رسید.

 

 

 

 


 

 


در توضیحات صفحه علاوه بر آدرس کانال شماره‌ا‌ی برای هماهنگی مراسمات درج شده بود که ما را برای برقراری ارتباط تلفنی راغب می‌کرد. پس از تماس با شماره مذکور، آقایی پشت خط پاسخ داد که از او در مورد نحوه هماهنگی برای اجرا در مراسم تولد و شرایط حضور دی‌جی در مراسم جویا شدیم که او نیز به عنوان منشی این خانم در جواب سوالمان گفت: مراسم‌های تولد محدودیت زمانی خاصی ندارد اما معمولا برنامه‌های اینچنینی نزدیک به سه ساعت طول می‌کشد که هزینه‌ی آن حدود 800 هزار تومان است.

 


در ادامه گفتم، می‌خواهیم مراسم را خارج از شهر برگزار کنیم که احتمال دارد آقایان هم در مراسم حضور داشته باشند که این منشی در پاسخ گفت: مکان و زمان برای برگزاری مراسم حائز اهمیت نیست و دی جی می‌تواند برای مراسمات خارج از شهر هم حضور پیدا کند همچنین مشکلی برای حضور در مراسمات مختلط وجود ندارد.

 


از او سوال کردم که زمان برگزاری مراسم با ایام سوگواری ائمه اطهار مقارن شده است، آیا این موضوع از نظر شما مشکلی ندارد؟ وی بیان کرد: خیر، از نظر ما مشکلی ندارد اما اگر وزارت ارشاد بویی از ماجرا ببرد، ممکن است وسایل توقیف شده و کار به مجازات قانونی کشیده شود؛ بنابراین بهتر است مراسم پیش از این ایام باشد.

 


از او خداحافظی کرده و پس از چند روز مجدد به عنوان متقاضی دی‌جی برای اجرا در مراسم عروسی تماس گرفتیم، تاریخی فرضی‌ای از مراسم تعیین کرده و از او شرایط حضور دی‌جی در مراسم را جویا شدیم.

 


دبیر اجرایی دی‌جی‌ قزوینی درباره‌ی حضور دی‌جی در مراسم عروسی اظهار کرد: برای مراسم عروسی متناسب با امکانات موسیقی، تفاوت قیمت وجود دارد، اگر بنا باشد دی‌جی در مراسم عروسی با حداقل امکانات حاضر شود طبق قرارداد سه ساعته حدود یک میلیون و 500 هزار تومان هزینه‌ی یک شب عروسی برآورد می‌شود.

 


وی افزود: بنا به درخواست متقاضیان امکانات دیگری هم در کنار موسیقی مانند حضور نوازندگان خانم در مراسم و تلویزیون شهری وجود دارد که هزینه‌ی این پَک کامل حدود 12 میلیون پیش‌بینی شده که در صورت درخواست مشتری توضیحات کامل ارائه می‌شود.

 

 

 

 


 

 


گفتیم که هزینه مراسم برای ما اصلا در اولویت نیست بلکه مهم نحوه‌ی برگزاری مراسم بوده و مدنظر ما بیشتر برگزاری یک مراسم مجلل و زیبا است. در ادامه اضافه کردیم که در پایان مراسم خانواده‌ها‌ی عروس و داماد همگی برای عکس‌برداری در کنار هم قرار می‌گیرند و ممکن است مراسم مختلط شود.

 


که وی با نارضایتی گفت: این مسئله خلاف مقررات است و دی‌جی نمی‌تواند در مراسم مختلط حاضر شود زیرا احتمال اینکه امکان گزارش این مسئله را ابلاغ کنند، وجود دارد.

 


به او اطمینان خاطر دادیم که مشکلی پیش نمی‌آید و حضور زنان در کنار مردان ممکن است در باغ انجام شود. سرانجام با توجه به اصرار فراوان ما گفت: باید در این خصوص حضوری صحبت شود.

 


سپس آدرس یک فروشگاه موسیقی را به عنوان دفتر هماهنگ کننده مراسمات در اختیار ما گذاشت.

 


بعدازظهر همان روز به عنوان متقاضی به سوی آدرس مذکور راهی شدیم. فروشگاه موسیقی مکانی دوطبقه‌ در یکی از نقاط استان بود که با ورودمان مرد جوانی به استقبالمان آمد و ما را برای شرح شرایط مراسم به طبقه بالا‌ی فروشگاه دعوت کرد.

 


بعد از اینکه در خصوص شرایط حضور دی‌جی در مراسم عروسی جویا شدیم مقابلمان نشست و رشته‌ی کلام را به دست گرفت و بیان کرد: دی‌جی که امروزه در مراسم‌ها حضور پیدا می‌کند اولین دی‌جی زن در استان قزوین است که پنج‌ سال پیش به عنوان هنرجو آموزش‌های موسیقی را در کنار خود من تعلیم دید.

 


وی افزود: وقتی توانایی‌هایش را دیدم به او گفتم که به طور جدی این‌ کار را ادامه دهد و من حاضرم در این زمینه از او حمایت کنم او هم به این مسئله راغب شد و فعالیت خود را به طور جدی آغاز کرد و حالا حدود چهار سالی است که در استان فعالیت می‌کند.

 


مرد جوان ادامه داد: به جرات می‌توانم بگویم که تیراژ برنامه‌هایش با موفقیت همراه بوده و بیش ‌از 98 درصد مشتری‌ها از رضایت کامل برخوردارند.

 


وی تصریح کرد: نرخ قیمت برنامه‌ها از یک میلیون و 500 هزار تومان با حداقل امکانات آغاز می‌شود اما پکیج VIP که شامل نوازنده، در صورت مختلط بودن مراسم شومن آقا (اجرا کننده‌ی نمایش)، خواننده‌ی خانم و سیستم‌های صوتی است، در سطح‌های مختلف می‌شود.

 

 

 

 


 

 


این فروشنده لوازم موسیقی ابراز کرد: لازم است بگویم ما با 12 میلیون یک مراسم فوق‌العاده، مشابه یک کنسرت به متقاضی ارائه می‌کنیم که به مراسم جلوه‌ی خاصی می‌بخشد همچنین در برنامه‌های چهار الی هشت میلیون تومانی ما بجای سیستم‌های صوتی از دیوارهای صوتی استفاده می‌کنیم که البته این طرح بیشتر برای مراسم‌های فضای باز کاربرد دارد زیرا در محیط بسته کیفیت صدا از بین می‌رود که ما در این مرحله از اسپیکرهای مخصوص استفاده می‌کنیم.

 


وی درباره‌ی نورپردازی مراسم عنوان کرد: نور و نورپردازی لایت در مراسم عروسی از اهمیت خاصی برخوردار است یکی از مدرن‌ترین، گران‌ترین، زیباترین و مجلل‌ترین سبک‌های نورپردازی مووینگ بیم است که در تمام مراسم‌ها با تعداد و انواع مختلف وجود دارد.

 


این جوان نوازنده گفت: در برنامه‌ی اجرایی که با قیمت 12 میلیون ارائه می‌شود؛ در ابتدا سن طراحی شده، سپس سه‌پایه‌های بلندی در کنار سن برای عملیات نورپردازی دور صحنه تلویزیون شهری قرار می‌گیرد که در آن کلیپ‌ها وعکس‌هایی از عروس ‌و داماد همراه با موسیقی و انیمیشن پخش می‌شود.

 


وی بیان کرد: ما برای هر بخش از برنامه‌های خود از یک متخصص طراح استفاده می‌کنیم به طور مثال افرادی که کار نورپردازی را انجام می‌دهند می‌توانند خدمات نورپردازی از قیمت 500 الی 4میلیون و 500 هزار تومان را متناسب با مبلغی که دریافت می‌کنند ارائه دهند.

 


این جوان تاکید کرد: بخش سوم ماجرا ارائه‌ی خدمات تلویزیون شهری است که در برنامه‌های 12 میلیونی از سه ست تلویزیون شهری استفاده می‌شود که طول هر ست 10متر و در مجموع 30 متر است.

 


از وی در مورد اجرای موسیقی توسط خواننده‌ی خانم پرسیدیم که وی در پاسخ گفت: زمان اجرای کل برنامه‌ سه ساعت است که 35 دقیقه از این زمان به اجرای خواننده خانم از آهنگ‌های منتخب خوانندگان زن ایرانی مقیم آمریکا اختصاص داده می‌شود، البته ما برای مراسم‌های مختلط تلاش می‌کنیم تا از بهترین افراد برای اجرای با کیفیت استفاده کنیم از سوی دیگر در صورت مختلط ‌شدن برنامه امکان تغییر افراد نوازنده و خواننده وجود دارد.

 

 

 

 


 

 


وی افزود: ما برای قسمت شوک‌ و اوج خوش‌گذرانی ماجرا که همان بخش مختلط شدن‌ است نیز برنامه‌های متنوع‌تری نسبت به بخش زنانه ارائه می‌دهیم.

 


سپس در ادامه‌ی صحبت‌ها به بخشی از مراسم اشاره کرد که حتی به قلم کشیدن آن بخش هم برای ما معذوریت‌هایی دارد اما تا همین‌جای ماجرا بگوییم که با جسارت تمام از مصرف نوشیدنی و تاثیرات آن در رقص برایمان گفت.

 


بخش دیگر ماجرا مربوط به بخش حضور شومن در مراسم بود. وی در این باره تاکید کرد: حضور شومن در مراسم برای برقراری ارتباط، ایجاد انرژی و شوخی است.

 


این فروشنده ابراز کرد: در خصوص پخش موزیک ‌هم باید بگویم که موزیک‌هایی برای مراسم انتخاب می‌کنیم که مربوط به گروه سنی خاصی نبوده و عام پسند است.

 


وی ادامه ‌داد: البته توصیه‌ی ما به شما برگزاری مراسم در باغ است زیرا تالار محدودیت‌های خاص خودش را دارد و ما قابلیت ارائه‌ی خدمات عالی در تالار را نداریم به اصطلاح ساده‌تر بگویم که شما با این کار هزینه‌ی خود را دور می‌ریزید.

 


این مدیر اجرایی عنوان کرد: تفاوت قیمت برنامه‌ها به علت ست دی‌جی‌های مختلف و سیستم‌های صوتی بوده که با توجه به قیمت مکمل برنامه‌ها متفاوت است اما متاسفانه یکی از مشکلاتی که امروزه ما با آن مواجه هستیم عدم همکاری تالارهای عروسی برای حضور گروه موسیقی در مراسم است.

 


وی در پایان اذعان کرد: البته یکی از توصیه‌های من برای شما در خصوص اجرای مراسم مختلط برگزاری مراسم در باغ و در زمان آخر شب است زیرا اگر مراسم‌های اینچنینی در تالار با هماهنگی مدیر تالار نیز انجام شود امکان حضور سرزده‌ی نیروهای اماکن و توقیف کار وجود دارد.

 


بدون شک شنیدن اینگونه مباحث که بوی ابتذال و رد پایی از فرهنگ غرب را با خود به همراه دارد، آن هم در شهری چون قزوین با پیشینه فرهنگی و مذهبی غنی بسیار جای شگفتی و البته تأسف دارد، لذا لزوم توجه بیشتر مسئولان و متولیان فرهنگی استان را می‌طلبد تا فکری دراین باره بیاندیشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۸:۵۵ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

عروسی های کرونایی با چاشنی مرگ

عروسی های کرونایی با چاشنی مرگ

 


مهماندار مجالس عروسی

متاسفانه مردم آذربایجان غربی در روزهایی که کرونا سیر نزولی خود را پیش گرفته، توجهی به فاصله‌گذاری اجتماعی نداشته و اقدام به برگزاری مراسمات عروسی بدون در نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی می‌کنند و اگر این موضوع به همین منوال ادامه یابد به زودی پیک ششم کرونا مهمان آذربایجان‌غربی خواهد بود.عروسی های کرونایی با چاشنی مرگ

 


سرویس اجتماعی باریش نیوز، سرانجام بعد از گذشت 2 سال از شیوع ویروس کووید-19 در آذربایجان‌غربی، تالارهای پذیرایی طبق دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد مبارزه با کرونا فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

 


از سوی دیگر با آغاز واکسیناسیون کرونا و محدودیت‌های اعمال شده از سوی نهادهای ذی صلاح، آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از این ویروس کاهش محسوسی یافته است.

 


با رنگ باختن شهرستان‌های استان از قرمز به نارنجی و زرد، اکثریت مردم احساس امنیت می‌کنند و کرونا را ویروسی تمام شده شمرده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به راحتی پشت گوش انداخته‌اند؛ اما بایستی گفت که جدی نگرفتن آنان سبب پیشروی استان به سوی پیک ششم کرونا شده و می‌تواند زیان‌های جبران ناپذیری را برای مردم به وجود آورد.

 


در پایان انتظار می‌رود صاحبان تالارها با رعایت همه شروط ابلاغی به فعالیت خود ادامه داده و مردم نیز در جهت حفظ سلامت خود و عزیزانشان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۱:۲۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)