اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

عروسی های کرونایی با چاشنی مرگ

عروسی های کرونایی با چاشنی مرگ

 


مهماندار مجالس عروسی

متاسفانه مردم آذربایجان غربی در روزهایی که کرونا سیر نزولی خود را پیش گرفته، توجهی به فاصله‌گذاری اجتماعی نداشته و اقدام به برگزاری مراسمات عروسی بدون در نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی می‌کنند و اگر این موضوع به همین منوال ادامه یابد به زودی پیک ششم کرونا مهمان آذربایجان‌غربی خواهد بود.عروسی های کرونایی با چاشنی مرگ

 


سرویس اجتماعی باریش نیوز، سرانجام بعد از گذشت 2 سال از شیوع ویروس کووید-19 در آذربایجان‌غربی، تالارهای پذیرایی طبق دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد مبارزه با کرونا فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

 


از سوی دیگر با آغاز واکسیناسیون کرونا و محدودیت‌های اعمال شده از سوی نهادهای ذی صلاح، آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از این ویروس کاهش محسوسی یافته است.

 


با رنگ باختن شهرستان‌های استان از قرمز به نارنجی و زرد، اکثریت مردم احساس امنیت می‌کنند و کرونا را ویروسی تمام شده شمرده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به راحتی پشت گوش انداخته‌اند؛ اما بایستی گفت که جدی نگرفتن آنان سبب پیشروی استان به سوی پیک ششم کرونا شده و می‌تواند زیان‌های جبران ناپذیری را برای مردم به وجود آورد.

 


در پایان انتظار می‌رود صاحبان تالارها با رعایت همه شروط ابلاغی به فعالیت خود ادامه داده و مردم نیز در جهت حفظ سلامت خود و عزیزانشان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۱:۲۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)