اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

همایش امدادگران هسته‌های جهادی در قزوین برگزار شد

همایش امدادگران هسته‌های جهادی در قزوین برگزار شد

اجاره سالن اجتماعات در تهران

خبر گذاری قران

همایش امدادگران جهادی هسته‌های جهادی امروز، ۷ شهریور در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور قزوین برگزار شد.

گروه های جهادی

 


محمدرضا بحرانی، مدیر گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان قزوین، در همایش امدادگران جهادی هسته‌های جهادی که امروز، ۷ شهریور در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار شد اظهار کرد: جهاد اباعبدالله(ع) باید سرلوحه کار گروه‌های جهادی باشد و خوشبختانه امروزه شاهد جریان‌های جهادی خوبی در کشور و استان قزوین هستیم.

 


وی افزود: در استان قزوین گروه‌های جهادی لبیک به فرمان رهبر انقلاب گفته‌اند و موفق شده‌اند تا گفتمان جهادی را عمومی‌سازی کنند. امروزه گروه‌های جهادی دست به دست هم داده‌اند تا به ولی‌نعمتان انقلاب خدمت‌رسانی کنند و استان قزوین پیشرو در این حوزه است در این گفتمان‌ها نقش مهمی دارد.

 


وی ادامه داد: در قزوین شاهد تعاملات خوبی در دستگاه‌ها در راستای انجام فعالیت‌های جهادی هستیم زیرا اقشار متفاوتی همچون کارمندان، پزشکان و مداحان به صورت خودجوش گروه‌های جهادی تشکیل داده‌اند.

 


بحرانی تأکید کرد: تمامی دستگاه‌های قادر به پشتیبانی باید کمک حال گروه‌های جهادی باشند تا جریان گسترده و فعال‌تری در حوزه جهادی رقم بخورد. کمیته امداد همواره یکی از دستگاه‌های پشتیبان گروه‌های جهادی است و هر زمانی که مشکلی وجود داشته این دستگاه حاضر در میدان کمک‌رسانی است.

 


مدیر گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: امروزه برای گروه‌های جهادی بار محتوایی و حقوقی تعریف شده است تا با ساماندهی گروه‌ها شماره حساب حقوقی در اختیار آنان قرار گیرد و بتوانند جذب خیر انجام دهند.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۸:۱۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)