اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

رعب و حشت در شب؛ حمله اوباش به یک تالار عروسی

رعب و حشت در شب؛ حمله اوباش به یک تالار عروسی

باغ تالار شرق تهران

اوباش با حمله به کارگاه چوب بری آن را به آتش کشیدند، شیشه های تالار را شکستند و خودروهای مهمانان را تخریب کردند.

 

اوباش
به گزارش تازه‌نیوز، چند جوان که در پی یک قرار نزاع به خیابان کشاورز مشهد رفته بودند، با رفتارهای اوباشگرانه و حمله به اموال مردم، چنان وحشتی را به راه انداختند که مهمانان یک تالار از شدت ترس هرکدام به سویی گریختند.
اواخر هفته گذشته درحالی که مهمانان یک تالار در جشن عروسی شرکت کرده بودند ناگهان در تاریکی شب، تعدادی از اوباش سابقه دار نعره زنان و عربده کشان وارد محل شدند تا نزاع دسته جمعی به راه بیندازند.

آنان که از قبل قرار نزاع را در کنار مغازه پرنده فروشی گذاشته بودند، سروصدای عجیبی در خیابان کشاورز به راه انداختند. این افراد که حالت طبیعی هم نداشتند برای ایجاد رعب و وحشت در خیابان شیشه های تالار را شکستند و سپس به تخریب خودروهای مهمانان جشن عروسی پرداختند.
مهمانان که از شدت ترس جیغ می کشیدند هرکدام به سویی می گریختند تا از وحشت آفرینی های اوباش در امان بمانند اما نزاع کنندگان که قصد قدرت نمایی داشتند ظرف محتوی بنزین را بیرون آوردند و یک کارگاه چوب بری را نیز به آتش کشیدند. با شعله ور شدن آتش، لباس های مالک کارگاه نیز آتش گرفت و رعب و وحشتی عجیب در محل به راه افتاد. با کمک اهالی و مغازه داران بالاخره شعله های سرکش آتش خاموش شد.

به نقل از خراسان، با گزارش شهروندان به پلیس ۱۱۰، بلافاصله گروهی از نیروهای کلانتری سپاد مشهد با دستور شبانه سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری) عازم خیابان کشاورز شدند تا به وحشت آفرینی های اوباش پایان دهند اما سابقه داران خطرناک با مشاهده خودروهای پلیس بلافاصله از محل گریختند و در تاریکی شب به مکان نامعلومی رفتند. از سوی دیگر با توجه به اهمیت موضوع و با تاکید سرهنگ حسین دهقان پور(فرمانده انتظامی مشهد) برای دستگیری سریع عاملان اخلال در نظم عمومی، بی درنگ نیروهای عملیاتی کلانتری وارد عمل شدند و ۳ تن از سرکردگان این ماجرا را به دام انداختند و به مراجع قضایی معرفی کردند. این گزارش حاکی است تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان مرتبط با این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۷:۵۴ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)