اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

محفل قرآنی تدبر در سوره مبارکه شمس برگزار شد

به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان؛
محفل قرآنی تدبر در سوره مبارکه شمس برگزار شد

اجاره سالن اجتماعات تهران

دومین جلسه تدبر در سوره های قرآن، به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، دومین جلسه تدبر در سوره های قرآن با سخنرانی صفرعلی احدی، از اساتید برجسته علوم دینی و مفسر قرآنی؛ پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ زهرا بدن آرا، معاون امور کتابخانه ها و همکاری ها؛ یاسر تقوا، سرپرست معاونت اداری و مالی کتابخانه های عمومی استان و مسئولین و کارشناسان این اداره کل در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار شد. در این جلسه در خصوص ویژگی های سوره مبارکه شمس و فضایل این سوره گفتگو شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در ابتدای این نشست، اجرای این سلسله برنامه ها را در شناخت و فهم و درک بهتر از قرآن مفید دانست و بر لزوم تداوم اجرای این برنامه به صورت ماهانه تاکید کرد.
سخنران و استاد علوم دینی نیز در این محفل قرآنی به تلاوت سوره شمس و معرفی این سوره مبارکه و همچنین تقسیم بندی ساختار آن پرداخت و با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: «قرآن را با معنا بهتر یاد بگیرید» به تفسیر سوره و مشخص کردن مسیر هدایتی سوره شمس پرداخت.
صفرعلی احدی همچنین با بیان ویژگی های سوره مبارکه شمس بر ضرورت تدبر در آیات وحی الهی به عنوان رهنمودهای انسان ساز از سوی خداوند تاکید و فراگیری تلاوت قرآن از سنین کودکی را بسیار با اهمیت توصیف کرد.

گفتنی است، محفل تدبر در قرآن مجید در ماه های آتی نیز با حضور کتابداران و کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار خواهد شد.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۸:۱۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)