اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

قیمت پوشاک در یزد به هیچ عنوان بالا نیست/ مخالف برگزاری نمایشگاه پوشاک هستیم

رئیس اتحادیه پوشاک یزد:
قیمت پوشاک در یزد به هیچ عنوان بالا نیست/ مخالف برگزاری نمایشگاه پوشاک هستیم

 


برگزاری نمایشگاه در تهران

رئیس اتحادیه پوشاک یزد گفت: قیمت پوشاک یزد باتوجه به کیفیت بالای انها کاملا مناسب بوده و به هیچ عنوان گرانتر از استانهای دیگر نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عزیزی رئیس اتحادیه پوشاک یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه صحبتهای برخی افراد مبنی بر بالا بودن قیمت پوشاک یزد به هیچ عنوان درست نیست تصریح کرد:قیمت پوشاک های موجود در فروشگاه های یزد با توجه به کیفیت بالای انها به هیچ عنوان گران نیست و حتی نسبت به برخی استانها قیمت های پوشاک یزد ارزان تر نیز می باشد.


وی ادامه داد: علت سفر برخی از همشهریان یزدی به استانهای دیگر برای تهیه پوشاک، تنوع بالای پوشاک در استانهای دیگر می باشد که باعث گردیده تعدادی از خانواده های یزدی برای تهیه پوشاک به ان استانها سفر کنند.

 


عزیزی با اشاره به اینکه قیمت پوشاک یزد به هیچ عنوان قابل مقایسه با استانهای مشهد، تهران و اصفهان نیست ابراز داشت: استان یزد شهر نسبتا مسافر پذیری نمی باشد و حتی مسافرانی که به یزد سفر می کنند قصد خرید پوشاک ندارند ولی اکثر مسافران استانهای دیگر با هدف خرید سوغات ، پوشاک خریداری می کنند که کیفیت برایشان چندان اهمیت ندارد به همین علت فروشگاه های پوشاک یزد مجبور هستند جنس با کیفیت خریداری کنند چون مشتری انها دائمی است.

 


وی ادامه داد: البته جدیدا تعدادی فروشگاه با قیمت های بسیار پائین در یزد راه اندازی شده که مردم می توانند در صورت تمایل از این فروشگاهها پوشاک خود را تهیه کنند ولی باید توجه کرد که ارزان خریدن به این معنی نیست که کیفیت هم بالا است.

 


رئیس اتحادیه پوشاک با اشاره به اینکه فروشندگان پوشاک مجاز به دریافت 23درصد سود می باشند خاطرنشان کرد: این میزان سود که برای سراسر کشور می باشد در چندسال قبل بعضا از سوی فروشندگان رعایت نمی شد ولی در سالهای اخیر به علت بالا رفتن قیمت تمامی فروشندگان از این میزان سود رضایت دارند و در ضمن اینکه مردم توان پرداخت بیشتر از این میزان را نیز ندارند.

 


عزیزی رئیس اتحادیه پوشاک در پایان با بیان اینکه اتحادیه پوشاک به صورت کامل با برگزاری نمایشگاههای پوشاک در ایام پایانی سال مخالف است اظهار داشت: عمده جنس این نمایشگاههای از مشهد آورده می شود و دارای کیفیت بسیار پائین می باشد که باعث می شود مغازه داران دائمی یزد و همچنین مصرف کنندگان ضرر کنند به همین علت مخالفت خود را به اتاق اصناف اعلام کرده ایم.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۶:۵۳ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)