اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

جزئیات برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب

جزئیات برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب


برگزاری نمایشگاه در تهران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» امروز (۲ بهمن ماه) با اعلام این خبر اظهار کرد: برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم تا دهم بهمن به صورت سراسری برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جزئیات برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، اظهار کرد: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از جمله تدابیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تحقق عدالت فرهنگی و تسهیل دسترسی مردم به این کالای با ارزش فرهنگی در شرایط ویژه برآمده از همه‌گیری ویروس کرونا و فرصتی برای عرضه ابتکارات، مزیت‌های رقابتی و ظرفیت‌های همه ارکان و کنشگران صنعت نشر کشور به عنوان پایه و اساس توسعه فرهنگی و اقتصادی است.

پیرسبزی در ادامه گفت: این نمایشگاه با مبنا قرار دادن گفتمان فرهنگی فرصتی مناسب برای مشارکت شهروندی و توسعه فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در سطح کشور خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری این رویداد فرهنگی از سوم تا دهم بهمن ماه تصریح کرد: علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی می‌توانند در این مدت از این نمایشگاه که بیشترین حجم تدابیر و برنامه‌ها در برگزاری رویدادهای فرهنگی مروج کتاب و کتاب‌خوانی را دارد، بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین مزیت این نمایشگاه برگزاری مجازی و شبانه‌روزی آن است که همه علاقه‌مندان می‌توانند از آن خرید داشته و سفارشات خود را از طریق سامانه در اختیار بگیرند.

پیرسبزی همچنین عنوان کرد: با هماهنگی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در راستای تسهیل ارسال کتاب‌های خریداری شده، بسته‌های پستی به صورت رایگان برای خریداران ارسال خواهد شد. با این حال امیدواریم با کسب تجربه از دوره‌های پیشین، امسال شاهد مشکلات کمتری در ارسال بسته‌ها به مشتریان باشیم و کتاب‌ها در زمان کوتاه‌تری به دست مخاطبان برسد.

وی با اشاره به در نظر گرفتن بن خرید کتاب برای دانشجویان، طلاب و اساتید دانشگاه گفت: با توجه به افزایش ۶۰ درصدی سقف خرید بن کتاب، امسال استقبال خوبی از این موضوع شد و در حال حاضر بیش از ۸۰ هزار نفر برای دریافت بن خرید کتاب ثبت نام کرده‌اند.

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد و گفت: در این دوره ۱۹۰۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب ثبت نام کرده‌اند و می‌توانند کتاب‌های خود را از طریق سامانه مجازی نمایشگاه برای مخاطبان عرضه کنند.

پیرسبزی در پایان اضافه کرد: بر این اساس از عموم مردم و علاقمندان به ویژه مناطقی که دسترسی کمتری به کتابفروشی‌ها دارند، دعوت می‌کنیم از این فرصت پیش آمده برای خرید مجازی کتاب بهره مند شوند.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۴:۰۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)