اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

اصلاحیه/ رئیس دانشگاه تهران درباره ماجرای عکس‌های نامتعارف در جشن فارغ‌التحصیلی چه گفته بود؟


پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران
اصلاحیه/ رئیس دانشگاه تهران درباره ماجرای عکس‌های نامتعارف در جشن فارغ‌التحصیلی چه گفته بود؟

 


جشن فارغ التحصیلی

با بررسی مجدد صوت این مراسم، دریافتیم در زمینه استخدام واژگان منتسب به رئیس دانشگاه تهران، از سوی تنظیم‌کننده گزارش اشتباهی صورت گرفته است که بدینوسیله اصلاح می‌شود.


اصلاحیه/ رئیس دانشگاه تهران درباره ماجرای عکس‌های نامتعارف در جشن فارغ‌التحصیلی چه گفته بود؟

سخنان منتسب به رئیس دانشگاه تهران درباره بحث عکس‌های غیرمتعارف برخی دانشجویان در یک جشن فارغ‌التحصیلی، به شرح مندرج در این خبر اصلاح می‌شود.

 

 

 

به گزارش جماران، در گزارش جماران از برنامه روز دانشجو که روز شانزدهم آذر ماه ۱۴۰۰ از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران برگزار شده بود، در انعکاس بخشی از سخنان دکتر سیدمحمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در پاسخ به یکی از دانشجویان و در حالی که درباره نوع مواجهه با ماجرای عکس‌های غیرمتعارف برخی فارغ‌التحصیلان دانشکده حقوق و علوم سیاسی در جشن فارغ‌التحصیلی سخن می‌گفت، آمده بود: "دادستان زنگ زد و گفت رئیس دانشکده و دانشجو باید بازداشت شوند"

 


این درحالیست که با بررسی مجدد صوت این مراسم، دریافتیم در زمینه استخدام واژگان منتسب به رئیس دانشگاه تهران، از سوی تنظیم‌کننده گزارش اشتباهی صورت گرفته است که بدینوسیله اصلاح می‌شود.

 


بر این اساس، رئیس دانشگاه تهران در حالی که در جمع دانشجویان حاضر در این مراسم، در پاسخ به یکی از دانشجویان و در حالی که درباره نوع مواجهه با ماجرای عکس‌های غیرمتعارف برخی فارغ‌التحصیلان دانشکده حقوق و علوم سیاسی در جشن فارغ‌التحصیلی سخن می‌گفت، عنوان کرد: "شب آن روز، از دادستانی گفتند فردا صبح رئیس دانشکده و دانشجویان، دادستانی (احضار). اما ما هم گفتیم خودمان در دانشگاه سازوکار انضباطی داریم."

 


بدینوسیله پایگاه خبری جماران، بخاطر استخدام واژگان نادرست در خبر مزبور، از مخاطبان عذرخواهی می‌نماید.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۱:۰۴ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)