اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

لزوم جلوگیری جدی از برگزاری مراسم‌ها در خوزستان/ پوشش واکسیناسیون توسعه یابد

استاندار خوزستان:

لزوم جلوگیری جدی از برگزاری مراسم‌ها در خوزستان/ پوشش واکسیناسیون توسعه یابد

تشریفات مجالس

خلیلیان بر لزوم توسعه واکسیناسیون کرونا به ویژه دوز سوم تاکید کرد و گفت: باید با جدیت بیشتری کنترل و محدودیت برگزاری مراسم عزا و عروسی انجام و پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها در مراکز عمومی به ویژه رستوران‌ها و پاساژها نیز به خوبی رعایت شود.

 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز (شنبه ۴ دی) در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا، با تاکید بر آمادگی بیشتر برای مقابله با اُمیکرون اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتی بیش از واکسیناسیون در این زمینه تاثیرگذار است.

 


 

 


استاندار خوزستان افزود: تزریق دوز سوم واکسن می‌تواند تا ۹۰ درصد در برابر اُمیکرون مصونیت ایجاد کند بنابراین باید علاوه بر تداوم واکسیناسیون در نوبت اول و دوم، همه افراد بالای ۱۸ سال که سه ماه از تزریق نوبت دوم واکسن‌شان گذشته برای تزریق دوز سوم اقدام کنند.

 


 

 


وی اضافه کرد: فرمانداران نباید با صرف ارجاع نامه یا بخش‌نامه کار کنند بلکه باید با جدیت و با انجام کارهایی مانند تشکیل ستاد قرارگاه واکسیناسیون و دیگر اقدامات مورد نیاز برای توسعه واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ابعاد مختلف، اقدامات لازم را انجام دهند.

 


 

 


خلیلیان با بیان اینکه همچنان ورود از مرزهای هوایی آزاد بوده و شرط ورود نیز تزریق ۲ دوز واکسن و داشتن تست PCR منفی است ابراز کرد: به مدت ۲ هفته در مرزهای زمینی و دریایی نیز محدودیت اعمال شده و تنها گروه‌های هفت‌گانه اجازه تردد دارند.

 


 

 


وی با تاکید بر جلوگیری از برگزاری تجمعات عنوان کرد: باید با جدیت بیشتری کنترل و محدودیت برگزاری مراسم عزا و عروسی انجام و پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها در مراکز عمومی به ویژه رستوران‌ها و پاساژها نیز باید به خوبی رعایت شود.

 


 

 


استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: فرمانداران باید با جدیت بخش‌های ضعیف خود را برطرف کنند زیرا این موضوع در ارزیابی مدیران لحاظ می‌شود.

 


 

 


وی همچنین با اشاره به تصادف زنجیره‌ای در جاده قدیم اهواز – خرمشهر بیان کرد: متاسفانه در این حادثه ۱۰ نفر از کارگران یک شرکت جان باختند و تعدادی مصدوم شدند که جان باختن این هم‌استانی‌ها را تسلیت عرض می‌کنم و برای مصدومان این حادثه نیز آرزوی سلامتی دارم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۳:۱۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)