اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

قیمت پذیرایی مراسم و مجالس در بازار چقدر است؟

قیمت پذیرایی مراسم و مجالس در بازار چقدر است؟

اعزام مهماندار خانم

خدمت از ما

برای اطلاع از "هزینه پذیرایی مراسم و مجالس" با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصان به رایگان قیمت بگیرید

متوسط قیمت (ساعتی)

30,000

تومان

40,000

تومان

60,000

تومان

70,000

تومان

شما در کدام شهر به پذیرایی مراسم و مجالس نیاز دارید؟

 


پذیرایی مراسم و مجالس را به متخصصش بسپار

جشن‌ها و مراسم را می‌توان خیلی باشکوه‌تر برگزار کنیم، اگر پیش از مراسم به فکر نحوه خدمات پذیرایی مجالس و پذیرایی مراسم باشیم. نیروی خدماتی مجالس، مهماندار آقا و مهماندار خانم جهت پذیرایی مراسم شما، این آمادگی را دارند که برای تشریفات مجالس، مراسم و مهمانی‌ها غذا سرو کنند؛ یا کارهای نظافتی و پذیرایی مراسم را انجام دهند.

 


قیمت خدمات مجالس مهمانی و پذیرایی مراسم، متناسب با تعداد ساعت اعزام مهماندار مجالس و تعداد نیروی پذیرایی مجالس و نوع خدمات پذیرایی متفاوت است. در ادامه به بررسی قیمت خدمات پذیرایی و عوامل موثر بر آن‌ها می‌پردازیم.

 


 

 


شرکت خدماتی پذیرایی مراسم

 


 

 


سوالات متداول مشتریان پذیرایی مراسم و مجالس

قیمت خدمات پذیرایی مجالس چگونه تعیین می‌شود؟

چه تعداد نیروی خدماتی جهت پذیرایی مراسم نیاز داریم؟

وظایف مهماندار خانم و آقا چیست؟

 

 


قیمت خدمات پذیرایی مجالس چگونه تعیین می‌شود؟

همان طور که گفتیم قیمت خدمات پذیرایی متناسب با تعداد ساعات مورد نیاز برای پذیرایی است که مهماندار مشغول فعالیت است. کار یک مهماندار از 4 ساعت شروع می شود و به ازای هر یک ساعت بیش تر، مبلغی بر هزینه پذیرایی اضافه می شود. یکی دیگر از مواردی که بر هزینه ها تاثیر گذار است، زمان انجام مراسم، نوع مراسم و خدمات مجالس و خدمات پذیرایی و تشریفات است. مثلا قیمت خدمات پذیرایی مهمانی کوچک با عروسی متفاوت است. شما می‌توانید قبل از اعزام مهماندار، به رایگان از هزینه خدمات پذیرایی مجالس مطلع شوید.

 


 

 


چه تعداد نیروی خدماتی جهت پذیرایی مراسم نیاز داریم؟

اگر در مهمانی‌هایی که برگزار می کنید، کارهای پذیرایی را خودتان به عهده بگیرید، زمانی را برای صحبت و همراهی مهمان ها نخواهید داشت. اما اگر برای مجالس خود نیروی پذیرایی یا کارگر برای پذیرایی نیاز دارید، سفارش خود را ثبت کنید تا کارگر خانم جهت پذیرایی یا مهماندار آقا را به منزل شما بفرستیم. "خدمت از ما" اعزام نیروی پذیرایی و نیروی خدماتی با تجربه، خوش سلیقه و توانمند، شما را در برگزاری هرچه باشکوه تر مجالس یاری می‌کند. تعداد نیروی خدماتی جهت پذیرایی نیز به درخواست شما اعزام می‌شود.

 


 

 


پذیرایی مجالس

 


 

 


با درخواست نیروی خدماتی برای پذیرایی نگرانی را از خود دور کنید.

زمانی که در مجالس خود، کارهای پذیرایی را به یک شرکت خدمات پذیرایی ماهر بسپارید، دیگر نگرانی از بابت پذیرایی از مهمانهای خود نخواهید داشت. مهماندار خانم جهت پذیرایی به منزل شما اعزام می شوند، از مهارت لازم و کافی خدمات پذیرایی برخوردارند و شما می‌توانید مهمانی خوبی را برگزار کنید. برای برپایی مراسم هایتان به فکر نیروی کمکی هم باشید. یک مهماندار باتجربه و خوش سلیقه می تواند مراسم‌های شما به همان شیوه ای که در ذهن دارید برپا کند.

 


 

 


اعزام مهماندار مجالس برای پذیرایی مراسم شما

"خدمت از ما" با همکاری چندین شرکت خدماتی و نظافتی در تمام مراسم، همراه شماست. اعزام مهماندار مجالس برای:

 


پذیرایی مراسم ترحیم، پذیرایی مجالس ختم

پذیرایی مراسم خواستگاری، مهمانی، عقد و عروسی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۴:۵۹ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)