اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

برگزاری مراسم‌های جشن و عروسی در تالار‌ها با یک دوم ظرفیت

برگزاری مراسم‌های جشن و عروسی در تالار‌ها با یک دوم ظرفیت

منوی غذای تالار عروسی

باشگاه خبرنگاران جوان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به گسترش دوباره ویروس کرونا، مراسم‌های جشن و عروسی با یک دوم ظرفیت تالار‌ها برگزار می شود.

 


آقای حسین‌میرزایی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا، استفاده از ماسک در تمامی ادارات چهارمحال و بختیاری استان اجباری است و مراسم‌های جشن و عروسی با یک دوم ظرفیت تالار‌ها و در فضای باز برگزار شود.


وی افزود: دو هفته از شکل‌گیری موج هفتم در استان می‌گذرد و چهار شهرستان در وضعیت قرمز، یک شهرستان در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

 


حسین‌میرزایی تاکید کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای تعطیلی بازار نداریم، اما اگر دستورالعمل‌ها رعایت نشود و سلامت مردم به خطر بیفتد محدودیت‌های جدیدی اعمال می‌شود.


جولان دوباره کرونا چهار شهرستان چهارمحال و بختیاری را قرمز کرد
وی ادامه داد: مسئولان مربوطه از فرصت باقی مانده بهترین استفاده را داشته باشند و الزامات حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها را فراهم کنند.

 


حسین‌میرزایی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم‌های عزاداری ماه محرم و صفر تصریح کرد: توصیه می‌شود این مراسم‌ها در فضای باز برگزار شود و دستگاه‌هایی نظیر آموزش و پرورش و ورزش و جوانان مکان‌های مناسب را در اختیار هیئت‌ها قرار دهند.

 


وی، اقناع‌سازی و آگاهی‌رسانی را مهمترین عامل برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم دانست و گفت: رسانه‌ها در این خصوص می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

 


حسین‌میرزایی با قدردانی از تلاش کادر بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا و خدمات‌رسانی به مردم، افزود: در برخی مطب‌های پزشکی دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نمی‌شود که در این رابطه تذاکر داده شود.

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۳:۱۸ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)