اخبار مجالس و عروسي اخبار مجالس و عروسي .

اخبار مجالس و عروسي

شيرين كاري داماد دردسرساز شد!

شيرين كاري داماد دردسرساز شد!
خبر گذاري فارس - دامادي كه روز عروسي به منظور آنچه خود شيرين كاري مي‌نامد با تابوت وارد سالن تالار شد، مورد انتقاد‌هاي شديد قرار گرفت.
داماد آمريكايي كه قصد داشت روز عروسي خود "شيرين كاري" كند با خوابيدن در تابوتي كه توسط ساقدوش‌ها حمل مي‌شد وارد سالن مراسم شد و پس از آن مورد انتقاد بسياري قرار گرفت.

منتقدان معتقد بودند كه اين رفتار داماد نوعي بي احترامي به همسرش در روز ازدواج آنهاست و حتي برخي به همسر او پيشنهاد دادند به دليل اين كار او درخواست طلاق كند.

تشريفات مجالس عقد

ورود اين داماد در تابوتي سياه رنگ به سالن مهماني در حالي كه ساقدوش‌ها آن را حمل مي‌كردند توسط يكي از مهمانان فيلمبرداري شد و با اشتراك گذاري در شبكه‌هاي اجتماعي بيش از ۸.۲ ميليون بازديدكننده داشت كه همين امر موجب خشمگين شدن داماد و انتقاد شديد از مهمانان شد.در شبكه‌هاي اجتماعي از جمله TikTok كه اين فيلم به اشتراك گذاشته شده بود بسياري داماد را به دليل اين رفتار ناشايست خود مورد انتقاد قرار دادند و بازخورد‌هاي منفي زيادي را در پي داشت.
بسياري از بازديدكنندگان اين فيلم اظهار كردند كه اگر آن‌ها چنين رفتاري را با شريك زندگيشان در روز عروسي خود انجام مي‌دادند، قطعاً مراسم قطع و آن پيوند از هم گسيخته مي‌شد.

منبع: dailymail


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۰:۱۴ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

كاهش هزينه ها و تشريفات گمركي با آغاز فعاليت مركز حما ونقل و بارگيري ارس

كاهش هزينه ها و تشريفات گمركي با آغاز فعاليت مركز حما ونقل و بارگيري ارس
علي نويد در نشست با مديران شركت‌هاي حمل‌ونقل فعال در ارس و مديران گمرك و پايانه‌هاي مرزي جلفا و نوردوز، راه‌اندازي مركز لجستيك ارس براي جابجايي كالاهاي صادراتي و وارداتي را فرصتي براي رونق و احياي تجارت و ترانزيت در اين منطقه عنوان كرد.‌

وي با بيان اينكه هدف ما احياي دوران طلايي تجارت و صادرات در منطقه آزاد ارس است، تصريح كرد: اين منطقه استراتژيك در دهه‌هاي گذشته مورد توجه بازرگانان و تجار بوده و به زيرساخت‌هاي مهم لجستيكي همچون گمرك و راه‌آهن قدرتمند و انبارهاي وسيع مجهز است.‌

مقالات ديگر: تشريفات مجالس

سرپرست معاونت اقتصادي و سرمايه‌گذاري سازمان منطقه آزاد ارس خاطرنشان كرد: ظرفيت‌هاي اقتصادي مرزي در جلفا و نوردوز و وجود زيرساخت‌هاي اساسي از يك سو و فعاليت شركت‌هاي حمل‌و‌نقل مجرب و قوانين و مشوق‌هاي منطقه آزاد ارس از سوي ديگر امكان تبديل اين منطقه به هاب لجستيكي را فراهم كرده است.‌

وي از امكان واردات كاميون‌هاي ترانزيتي براي نوسازي ناوگان حمل‌ونقل خبر داد و گفت: براي تسريع و تسهيل در بارگيري، صادرات و واردات كالا در مركز لجستيك ارس، شرايط واردات خودروهاي سنگين با برندهاي مختلف و واگذاري به شركت‌هاي حمل و نقل را فراهم كرده‌ايم.‌

نويد در پايان يادآور شد: با آغاز فعاليت مركز حمل و نقل و بارگيري ارس، تشريفات گمركي و هزينه‌هاي انبارداري و تخليه و بارگيري كاهش مي‌يابد.

تجارت گردان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۴:۲۵ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

وقتي تالار وزنه‌برداري، سالن عروسي شد!

وقتي تالار وزنه‌برداري، سالن عروسي شد! / قرارداد مبهم، شكايت و پلمب؛ يادگاري رئيس سابق
سرنوشت سالن وزنه‌برداري به دليل قرارداد سراسر ابهامي كه در دوران مديريت پيشين فدراسيون منعقد شده همچنان نامشخص است.

به گزارش طرفداري، معضلي كه يادگاري دوران رياست علي مرادي بر اين فدراسيون است باعث شده سرنوشت محل برگزاري مسابقات ليگ برتر نامعلوم باشد.

مرادي در تصميمي عجيب و قابل تأمل، تالار وزنه‌برداري كه يكي از معدود سالن‌هاي تخصصي وزنه برداري در جهان است را به بخش خصوصي واگذار كرد. اين اتفاق بدون تشريفات اداري انجام شد و شبهات فراواني داشت.

بخش خصوصي نيز بعد از بازسازي كوچك و فرماليته نام اين سالن را به «تالار ايرانيان» تغيير داده و آن را براي برگزاري جشن، كنسرت و عروسي اجاره داد، در حالي كه كاربري اين سالن اساسا ورزشي است و براي برگزاري مراسم اينچنيني ساخته نشده, اتفاقي كه حتي اردوهاي تيم ملي وزنه‌برداري را تحت تأثير قرار داد.

هيچ‌گاه در خصوص هزينه‌ها و مفاد قرارداد ميان فدراسيون وزنه‌برداري و بخش خصوصي شفاف‌سازي نشد. جالب‌تر اينكه مرادي همان مبالغ دريافت‌شده از طرف قرارداد را به شركت توسعه پرداخت نكرده و بدهي چند ميليارد توماني روي دست فدراسيون گذاشته است.

هفته گذشته نخستين نشست خبري فدراسيون وزنه برداري در دوران سرپرست جديد برگزار شد. در اين نشست سجاد انوشيرواني سرپرست فدراسيون اعلام كرد فدراسيون وزنه‌برداري بدهي چهار ميليارد توماني به شركت توسعه و نگهداري امكان ورزشي دارد و چند سال است اجاره‌بهاي سالن پرداخت نشده است.

البته قرارداد در دوران شيوع كرونا به پايان رسيد، اما از آنجايي كه قرارداد‌ها در آن دوره خاص به صورت خودكار تمديد مي‌شد، فدراسيون تحت امر سجاد انوشيرواني همچنان با پيامدهاي اين قرارداد مبهم دست و پنجه نرم مي‌كند، چرا كه روز گذشته (دوشنبه) شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي با حضور در فدراسيون وزنه‌برداري اين سالن را به دليل بدهي چند ساله پلمب كرد.

بخش خصوصي كه بهره‌بردار اين سالن بوده، به نحوه اجراي قرارداد اعتراض دارد و از فدراسيون وزنه‌برداري شكايت كرده؛ فدراسيون وزنه برداري نيز به قرارداد معترض است و به دليل نامشخص بودن اجاره‌بها دست به شكايت از طرف مقابل زده است.

مقالات ديگر: باغ عمارت در تهران

تالار وزنه‌برداري در حالي پلمب شده كه قرار است مسابقات فصل جديد ليگ برتر از هفته آينده به ميزباني اين سالن آغاز شود.

بهداد سليمي سرپرست نايب‌رئيسي فدراسيون وزنه‌برداري در اين باره اظهار داشت:

فدراسيون وزنه برداري مبلغ ۴ ميليارد و ۴۰۰ ميليون تومان به شركت توسعه بدهي دارد. طي ۶ سال گذشته فدراسيون بابت اجاره بها هيچ مبلغي به شركت پرداخت نكرد و همين مسئله باعث اين بدهي سنگين شد. علاوه بر اين ها فدراسيون حدود ۲ ميليارد تومان هم بدهي جاري داشت.

وي خاطرنشان كرد:

از وقتي آمديم، با بدهي بيش از ۸ ميليارد توماني و حجمي از مطالبات دولتي و مردمي مواجه بوديم. متأسفانه شرايط به گونه اي است كه روي هر نقطه اي در وزنه برداري دست مي گذاريم آن نقطه به يك خرابه تبديل شده اما براي رسيدگي به همه اين شرايط انگيزه و برنامه داريم.

سجاد انوشيرواني سرپرست فدراسيون وزه برداري هم درباره پلمب سالن وزنه‌برداري گفت:

قراداد اين شركت با فدراسيون وزنه‌برداري تمام شده، به همين خاطر قرار است قبل از اينكه تمديد كنيم، اين موضوع تعيين تكليف شود. شركت توسعه اين سالن را پلمب كرد تا به وضعيت آن رسيدگي شود. پيش از اين سالن مسابقات به بخش خصوصي اجاره داده شده تا از منابع درآمدي آن به نفع وزنه‌برداري بهره‌برداري شود.

وي در پاسخ به اين سؤال كه با توجه به پلمب اين سالن هفته آينده مسابقات باشگاهي در همانجا برگزار مي‌شود؛ اظهار داشت:

تلاش مي‌كنيم تا آن موقع اين چالش را برطرف كنيم. به هر حال به دليل بدهي فعلا اين سالن پلمب شد و بايد هر چه سريع‌تر تكليف آن مشخص شود.

 


منبع: https://parsfootball.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۰:۱۰ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

آيا عروسي به كوچه بن سلمان در عربستان خواهد رسيد؟

آيا عروسي به كوچه بن سلمان در عربستان خواهد رسيد؟

وال استريت ژورنال در خبري اعلام كرد: عربستان اطلاعاتي درباره يك حمله قريب الوقوع از جانب ايران به اهدافي در داخل سعودي با آمريكا به اشتراك گذاشته است. العالم تحليلي نسبت به اين خبر ارايه داد.

به گزارش خبرگزاري شبستان به نقل از العالم،وال استريت ژورنال  در خبري اعلام كرد: عربستان اطلاعاتي درباره يك حمله قريب الوقوع از جانب ايران به اهدافي در داخل سعودي با آمريكا به اشتراك گذاشته است. در همين حال يك عضو از شوراي امنيت ملي آمريكا گفته است ما نگران اين تهديد هستيم و از كانالهاي نظامي و اطلاعاتي با مقامات سعودي دائما در ارتباط هستيم.

تحليل:

- تمركز ويژه آمريكا بر تهديد ايران عليه سعودي در شرايط كنوني اهدافي دو سويه را پيگيري مي كند. از سويي آمريكا بر آن است تا در گذار از بحران انرژي حاصل از جنگ در اوكراين با خيالي راحت تر به استقبال زمستان سخت پيش رو برود و از ديگر سو سركشي هاي اخير بن سلمان در اوپك و اعلام نزديكي اش به چين را مهار كند.

- در مقابل بن سلمان بهتر و دقيق تر از هر كس مي داند در ماجراي اغتشاشات اخير چگونه ديوار نيم بند اعتماد بين ايران و سعودي را منهدم كرده است. او همچنين مطمئن است كه ايرانيان نه سخن به گزافه مي گويند و نه يك حرف را دوبار تكرار مي كنند. در چنين شرايطي پناه بردن او به آمريكا و مطالبه حمايت حداكثري از ايالات متحده بديهي ترين و ابتدايي ترين رويكردي است كه از جواني ناپخته مثل بن سلمان انتظار مي رفت.

- رفتار سعودي و به ويژه رسانه هاي اين كشور در 50 روز گذشته و در ماجراي اغتشاشات ايران اگر چه حداقل با دو اتمام حجت از ناحيه فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مواجه شد اما در عمل هيچ تغييري نيافت. معناي اتمام حجت در دنياي سياسيت اساسا اعلام "پايان كلام" و "شروع عمل" است. البته در همين دنيا دايره مقابله به مثل ، جغرافيايي به گستردگي كل دنيا دارد. كسي كه در خانه اي شيشه اي است به سمت ديگران سنگ پراني نمي كند.

مقالات ديگر : زيباترين باغ تالار تهران

- معروف است كه دليل عدم خروج بن سلمان از عربستان ترس از كودتا توسط مدعيان جدي پادشاهي در سعودي است. همينطور پرونده باز زندانيان سياسي و اعدام شدگان پيشين و محكومين به اعدامي كه در صف اعدام قرار گرفته اند و البته 8 نفر از آن ها از كودكان هستند آن چنان وضعيت را در سعودي اين روزها شكننده كرده است كه شايد نيازي به تنبه سعودي از خارج مرزهاي اين كشور نباشد. در همين حال پر واضح است كه براي تاديب بن سلمان اساسا نيازي به رويارويي مستقيم نيست.

- در جريان اغتشاشت در ايران رسانه هاي بن سلماني همه تلاش خود را برروي ايجاد و تعميق شكاف ها در قالب شكاف ميان مردم و جمهوري اسلامي، شكاف ميان زنان با نظام، كردها با نظام، ترك ها با نظام، اعراب ايراني با نظام، اهل سنت ايران با نظام و...قراردادند. در همين راستا اگر چه عامل عمليات تروريستي شيراز از خارج مرزها وارد كشور شده بود و منتسب به داعش معرفي شد اما به نظر نيم نگاهي به مسير ورود اين تروريست به ايران از يك سو و توجه به اينكه دواعش در دنياي جديد اساسا به مهره هايي براي عملياتي كردن سياست هاي برخي كشورها تبديل شده اند بتواند ابعاد جديدي از ماجرا و همچنين حجم دلخوري ايرانيان از سعودي و شخص بن سلمان را بهتر نشان دهد. وليعهد سال ها پيش ادعا كرده بود ناآرامي ها را به داخل مرزهاي ايران مي كشاند.

- ديروز بن سلمان به آمريكايي ها پناه برد و امروز و با پيروزي نتانياهو حتما به پناه بردن به او نيز خواهد انديشيد! اما آيا اين اقدامات مانع از آن خواهد شد كه عروسي به كوچه بن سلمان نرسد؟ مروري بر تجربه بايدن در اوكراين جواب را به شكل واضح نشان مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۸:۲۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

هديه اي شكيل و خاص براي ابراز حس سپاسگزاري و همدردي

تاج گل اروپايي براي مراسم چهلم؛ هديه اي شكيل و خاص براي ابراز حس سپاسگزاري و همدردي
تاج گل يك قطعه تزئيني محبوب است كه براي انواع رويدادها و مناسبت ها استفاده مي شود، از جشن هاي عروسي و افتتاحيه و رويدادهاي ورزشي گرفته تا مراسم خاكسپاري و ترحيم و يادبود. تاج گل انواع مختلفي دارد. يكي از مرسوم ترين انواع تاج گل، به تاج گل اروپايي معروف است.
تاج گل اروپايي، نماينده اي از اروپا در مجالس تبريك و ترحيم. تاج گل يك قطعه تزئيني محبوب است كه براي انواع رويدادها و مناسبت ها استفاده مي شود، از جشن هاي عروسي و افتتاحيه و رويدادهاي ورزشي گرفته تا مراسم خاكسپاري و ترحيم و يادبود. تاج گل انواع مختلفي دارد. يكي از مرسوم ترين انواع تاج گل، به تاج گل اروپايي معروف است. تاج گل بزرگي كه چيدمان گل ها در يك قاب دايره اي شكل صورت مي گيرد و بسته به مناسبت مورد نظر از گل هاي مختلف با رنگ هاي متنوعي در گل آرايي اين تاج بهره گيري مي شود. در اين مطلب به منشأ و ويژگي هاي تاج گل اروپايي و كاربردهاي آن و همچنين معنا و مفهوم گل هاي مورد استفاده در چيدمان آن خواهيم پرداخت. تا انتهاي مطلب باما همراه باشيد.

منشأ تاج گل اروپايي كجا است؟
گل دادن هميشه در مراسم خاكسپاري يك رسم بوده است. خصوصاً دادن تاج گل به عنوان نمادي از تداوم زندگي، در مراسم خاكسپاري رايج بوده و هنوز هم هست.

به سختي مي توان فهميد كه تاج گل اروپايي دقيقاً چه زماني به وجود آمد، اما عموماً اعتقاد بر اين است كه اين قطعات تزئيني براي اولين بار در يونان و روم باستان معرفي شدند.

تاج گل به عنوان يك نماد چه پيامي را مي‌رساند؟
در يونان باستان، تاج گل اروپايي در مراسم خاكسپاري استفاده مي شد تا دايره زندگي ابدي را نشان دهد. تاج گل در اديان بت پرست اين زمان نيز نقش داشت. هنرمندان اغلب شكل تاج گلي را بر سر خدايان خود حك مي كردند تا قدرت آن ها را نشان دهند. در ضمن اين كه تاج گل به عنوان نمادي از قدرت، پيروزي و افتخار در دوران باستان به محبوبيت رسيد، در نهايت براي رويدادها و جشن‌هاي ديگر نيز مورد استفاده قرار گرفت.

در قرن شانزدهم، مردم شمال و شرق اروپا شروع به آوردن درختان هميشه سبز به خانه هاي خود كردند تا تعطيلات زمستاني كريسمس را جشن بگيرند. گياهان هميشه سبز به طور كلي بايد كوتاه مي شدند تا در يك اتاق قرار بگيرند و يكنواخت تر به نظر برسند تا فضايي دنج به شب كريسمس اضافه شود. همراه با اختراع درخت كريسمس، تاج هاي گل كريسمس نيز معرفي شدند. از آن زمان تاكنون، تاج گل به يك رسم اصلي جشن كريسمس در جوامع مسيحي تبديل شد.

تاج گل اروپايي در زمان هاي مختلف بسته به نياز مناسبت ها و رويدادهاي مختلف كاربردهاي متنوعي پيدا كرد. امروزه اين اكسسوري هاي شكيل و بي بديل، در انواع مراسمات شادي و اندوه مورد استفاده مردم واقع مي شوند.
تاج گل اروپايي براي مراسم چهلم؛ هديه اي شكيل و خاص براي ابراز حس سپاسگزاري و همدردي
تاج گل يك قطعه تزئيني محبوب است كه براي انواع رويدادها و مناسبت ها استفاده مي شود، از جشن هاي عروسي و افتتاحيه و رويدادهاي ورزشي گرفته تا مراسم خاكسپاري و ترحيم و يادبود. تاج گل انواع مختلفي دارد. يكي از مرسوم ترين انواع تاج گل، به تاج گل اروپايي معروف است.
تاج گل اروپايي براي مراسم چهلم
تاج گل اروپايي، نماينده اي از اروپا در مجالس تبريك و ترحيم. تاج گل يك قطعه تزئيني محبوب است كه براي انواع رويدادها و مناسبت ها استفاده مي شود، از جشن هاي عروسي و افتتاحيه و رويدادهاي ورزشي گرفته تا مراسم خاكسپاري و ترحيم و يادبود. تاج گل انواع مختلفي دارد. يكي از مرسوم ترين انواع تاج گل، به تاج گل اروپايي معروف است. تاج گل بزرگي كه چيدمان گل ها در يك قاب دايره اي شكل صورت مي گيرد و بسته به مناسبت مورد نظر از گل هاي مختلف با رنگ هاي متنوعي در گل آرايي اين تاج بهره گيري مي شود. در اين مطلب به منشأ و ويژگي هاي تاج گل اروپايي و كاربردهاي آن و همچنين معنا و مفهوم گل هاي مورد استفاده در چيدمان آن خواهيم پرداخت. تا انتهاي مطلب باما همراه باشيد.

منشأ تاج گل اروپايي كجا است؟
گل دادن هميشه در مراسم خاكسپاري يك رسم بوده است. خصوصاً دادن تاج گل به عنوان نمادي از تداوم زندگي، در مراسم خاكسپاري رايج بوده و هنوز هم هست.

به سختي مي توان فهميد كه تاج گل اروپايي دقيقاً چه زماني به وجود آمد، اما عموماً اعتقاد بر اين است كه اين قطعات تزئيني براي اولين بار در يونان و روم باستان معرفي شدند.

تاج گل به عنوان يك نماد چه پيامي را مي‌رساند؟
در يونان باستان، تاج گل اروپايي در مراسم خاكسپاري استفاده مي شد تا دايره زندگي ابدي را نشان دهد. تاج گل در اديان بت پرست اين زمان نيز نقش داشت. هنرمندان اغلب شكل تاج گلي را بر سر خدايان خود حك مي كردند تا قدرت آن ها را نشان دهند. در ضمن اين كه تاج گل به عنوان نمادي از قدرت، پيروزي و افتخار در دوران باستان به محبوبيت رسيد، در نهايت براي رويدادها و جشن‌هاي ديگر نيز مورد استفاده قرار گرفت.

در قرن شانزدهم، مردم شمال و شرق اروپا شروع به آوردن درختان هميشه سبز به خانه هاي خود كردند تا تعطيلات زمستاني كريسمس را جشن بگيرند. گياهان هميشه سبز به طور كلي بايد كوتاه مي شدند تا در يك اتاق قرار بگيرند و يكنواخت تر به نظر برسند تا فضايي دنج به شب كريسمس اضافه شود. همراه با اختراع درخت كريسمس، تاج هاي گل كريسمس نيز معرفي شدند. از آن زمان تاكنون، تاج گل به يك رسم اصلي جشن كريسمس در جوامع مسيحي تبديل شد.

تاج گل اروپايي در زمان هاي مختلف بسته به نياز مناسبت ها و رويدادهاي مختلف كاربردهاي متنوعي پيدا كرد. امروزه اين اكسسوري هاي شكيل و بي بديل، در انواع مراسمات شادي و اندوه مورد استفاده مردم واقع مي شوند.

مقالات ديگر: گرانترين باغ تالار تهران

تاج گل اروپايي براي مراسم ترحيم

تاج گل اروپايي مناسب براي استفاده در مراسمات تبريك و ترحيم

تاج گل اروپايي مناسب براي استفاده در چه مراسماتي است؟
1) تاج گل اروپايي مناسب براي مراسمات شادي و عروسي
يكي از شكيل ترين و جذاب ترين هدايا براي مراسم عروسي يك دوست يا يكي از اعضاي خانواده، خريد يك تاج گل اروپايي زيباست كه چيدمان به روز و مدرني دارد. تاج گل اروپايي مخصوص عروسي مي تواند نظر هر بيننده اي را به خود جلب كند و علاوه بر منتقل كردن احساس خوب و عاشقانه به عروس و داماد و حاضرين، زينت بخش دكوراسيون فضاي جشن باشد.

2) تاج گل اروپايي مناسب مراسم افتتاحيه و رويدادهاي ورزشي و نمايشگاهي
بسياري از افراد براي مراسم افتتاحيه يك كسب و كار، نمايشگاه و نيز هنگام برگزاري رويدادهاي ورزشي در سطح شهر يا كشور، خريد يك تاج گل اروپايي را بسيار مناسب مي دانند. از اين تاج گل ها مي توان هم بر روي سه پايه جهت مزين نمودن محيط مراسم به كارگيري نمود و هم مي توان براي قدرداني و بزرگداشت قهرمانان و پيشكسوتان ورزشي يا افراد مؤثر و فعال در رويدادها استفاده كرد.

3) تاج گل اروپايي ترحيم
تاج گل اروپايي ترحيم و يادبود، به شكل دايره و نماد تداوم زندگي و عشق است. با تهيه يك تاج گل اروپايي شكيل و مناسب براي مراسم ترحيم، مي توان به درستي حس احترام به متوفي و حس همدردي با بازماندگان را ابراز نمود.

وقتي دوست يا عزيزي از دنيا مي رود، اهداي تاج گل، راهي صميمانه براي تسليت به خانواده داغدار است. تاج گل اروپايي مناسب براي مراسم تشييع جنازه كه بر روي سه پايه قرار مي گيرد، روشي تأثيرگذار براي اداي احترام به كساني است كه درگذشته اند.

تاج گل اروپايي براي مناسبت هاي مختلف ترحيم قابل چيدمان و تهيه مي باشد. تاج گل تشييع جنازه، تاج گل چهلم، تاج گل سالگرد و يادبود و ... همگي انواع مختلف تاج گل ترحيم مي باشند.

گل هاي مناسب براي تاج گل مراسم ترحيم و نماد آنها
گل ها نه تنها در لحظات شاد و روشن زندگي، همراهي خوبي از ما به عمل مي آورند، بلكه در لحظات غمگين مانند مراسم تشييع جنازه نيز حاميان احساسي بسيار قوي هستند. از دست دادن يكي از عزيزان اغلب يكي از سخت ترين و احساسي ترين دوران زندگي هر كسي است.

براي چنين مواقعي، اقوام معمولاً گل‌هاي عزا با چيدمان هاي مختلف مانند دسته گل براي مراسم چهلم، تاج گل ترحيم، تاج گل مناسب براي مراسمات مختلف نظير تاج گل چهلم و ... را سفارش مي‌دهند. گل دادن در مراسم خاكسپاري يكي از رايج ترين و مناسب ترين راه ها براي ابراز تسليت همراه با عشق و احترام است. اما گل‌هاي مختلف تشييع جنازه معاني مختلفي دارند.

با درك نمادگرايي گل، مي توانيد مطمئن شويد كه گل هاي تاج گل اروپايي كه انتخاب كرده ايد نشان دهنده عشق، محبت، احترام و همدردي است.

1) اركيده
گل اركيده در هر شرايطي معناي "من هميشه دوستت خواهم داشت" را در خود خواهد داشت. گل اركيده بهترين راه براي نشان دادن همدردي و حمايت شماست. اكثر افرادي كه در غم از دست دادن يكي از عزيزانشان غمگين هستند، نمي‌خواهند از جانب اطرافيان حس دلسوزي يا ترحم بيجا را شاهد باشند.

با توجه به اين نكته، انتخاب چيدمان زيبايي از گل هاي اركيده با اين معنا و مفهوم كه "وقتي به من نياز داري من اينجا هستم" حمايت صحيح و به جاي شما را نشان خواهد داد. از نظر رنگ، اركيده هاي سفيد يا صورتي بهترين هستند و نماد همدردي و صلح هستند.
ادامه مطلب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۳:۱۹ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)