اخبار مجالس و عروسي اخبار مجالس و عروسي .

اخبار مجالس و عروسي

خفن‌ترين عكس‌هاي مراسم نامزدي معرفي شد

خفن‌ترين عكس‌هاي مراسم نامزدي معرفي شد

 


برگزاري مراسم نامزدي

عكاسي هنري است كه زير شاخه‌هاي تخصصي فراواني دارد و تعداد زيادي عكاس در سراسر دنيا در هر كدام از اين زيرشاخه‌ها به فعاليت مشغولند.

 

به گزارش سايت طلا، عكاسي هنري است كه زير شاخه‌هاي تخصصي فراواني دارد و تعداد زيادي عكاس در سراسر دنيا در هر كدام از اين زيرشاخه‌ها به فعاليت مشغولند.

يكي از اين زيرشاخه‌ها كه شايد بسياري بيشتر آن را حرفه و شغل بدانند تا هنر، عكاسي از مراسم عروسي، نامزدي و مانند اين‌هاست.


موسسه جونباگ هر سال يك رقابت عكاسي براي انتخاب برترين عكس‌هاي مراسم و دوران نامزدي برگزار مي‌كند و هزاران عكاس از سراسر دنيا برترين آثارشان را براي ديده شدن و مورد داوري قرار گرفتن به اين موسسه ارائه مي‌دهند.

با هم تعدادي از برترين عكس‌هاي رقابت امسال را مرور مي‌كنيم با اين اميد كه مورد پسندتان واقع شود.

1. عكاس اين عكس زيبا و رمانتيك ارلاندو سوارز است. او به عنوان عضوي از موسسه عكاسي ويريديان در آتلانتا در ايالت جئورجيا اين عكس را گرفته است. بسياري از مخاطبان اين عكس را شبيه به عكس‌هاي سياه وسفيدي دانسته‌اند كه بعدها رنگي شده است. پس زمينه تيره و استفاده از تكنيك‌هاي خاص عكاسي به خوبي حس جدايي از دنيا و يكي شدن زوج جوان را به بيننده القا مي‌كند.

 

2. عكاس اين عكس مارسلا لِين است و او اين عكس سحرآميز را در منطقه فِيربنك در ايلات آلاسكاي آمريكا گرفته است. سوژه عكس يا همان عروس و داماد آينده با وجود قرار گرفتن در خط مركزي عكس، تنها بخش كوچكي از حجم عكس را اشغال كرده‌اند و عكاس با بهره‌گيري از زيبايي‌هاي طبيعي مانند شفق قطبي و آسمان زيباي آلاسكا، سحرآميز بودن لحظه پيوند مرد و زن را به ياد بيننده مي‌آورد.

 

3. اين عكس اثبات كننده اين نكته است كه اگر براي هر كاري سراغ فرد متخصصِ آن كار برويد، از نتيجه راضي خواهيد بود. عكاس بدون در اختيار داشتن مناظر طبيعي خارق‌العاده و يا حتي لباس‌هاي خاص و پس زمينه عجيب و غريب، عكسي گرفته كه هربار چشمتان به آن بيفتد به ياد شيريني عشق و طعم منحصر بفرد دوران نامزدي و آشنايي مي‌اندازد. لِوانا سينتيا اين عكس را در منطقه سينكرا گرفته است.

 

4. كريستي بوترايت از موسسه عكاسي استوري در اوكلاهاما اين عكس زيبا را گرفته است. عكاس با بهره بردن از كمترين وسايل صحنه و در نهايت سادگي، يك قاب زيبا خلق كرده است.

 

 

5. اين عكس محصول دوربين سيريانا سينگ و بن لِين از موسسه عكاسي تينتد است. تيم عكاسي با وجود حضور سوژه در نيوزلند و دسترسي به برخي از شوكه كننده‌ترين مناظر طبيعي، ترجيح داده قابي خلوت انتخاب كند و تاكيد عكس را روي زوج جوان بگذارد.

 

6. يك عكس ساده و بي آلايش كه به خوبي از عهده وظيفه‌اي كه بايد انجام مي‌داده برميايد. به نظرم ممكن نيست چشمِ فردي به اين عكس ساده بيفتد و بي‌درنگ خاطرات شيرين دوران نامزدي و آشنايي در ذهنش زنده نشود. دوراني كه شاد بودن، وسايل مورد نياز فراواني نداشت و نگاه به فرد مورد علاقه‌تان يا حس كردن سنگيني دستش روي شانه‌هايتان تمام چيزي بود كه براي شاد بودن احتياج داشتيد. عكاس عكس اينا ياسينسكا از موسسه‌ عكاسي ياسينسكاست.

 

7. دوراني كه براي از ته دل خنديدن فقط به يك موتور وسپاي ارزان قيمت احتياج داريد و البته فردي كه از ته دل دوستش داشته باشيد. اين عكس نه پس زمينه خاص و ويژه‌اي دارد و نه نورپردازي عجيب و غريب، حتي اگر به لباس‌هاي سوژه‌ها توجه كنيد متوجه خواهيد شد كه احتمالا در خانه همه ما چنين البسه‌اي پيدا خواهد شد. با اين وجود كافي است نگاهي به لبخند زوج جوان بيندازيد و بي‌اختيار لبخند بزنيد. عكاس كالوين ستياوان است و عكس در باندونگِ ندونزي گرفته شده است.

 

8. اين بار عكاس نهايت بهره را از پس زمينه خاصِ باغِ نوگوچي در كاليفرنياي آمريكا برده است و ديگر خبري از سادگي و لبخند‌هاي از ته دل نيست. عروس و داماد حتي چهره‌اي جدي دارند تا در كنار منظره خاص و تصوير اسمان، شانس مشاهده يك عكس خاص را به ما بدهند.

 

9. عكاس اين عكس آندره تِي است و عكس در منطقه هندوستان كوچك در كشور سنگاپور گرفته شده است. عكاس ايده متفاوت و ميني ماليستي براي ثبت عكس نامزدي داشته و با وجود پنهان بودن صورت سوژه‌ها، عكس از پس وظيفه تعريف كردن داستان يك عشق به خوبي بر ميايد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۵:۰۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

سورپرايز جالب فوتباليست معروف بخاطر سالگرد ازدواج شان براي همسرش


سورپرايز جالب فوتباليست معروف بخاطر سالگرد ازدواج شان براي همسرش

سورپرايز سالگرد ازدواج

سيمرغ

آلوارو موراتا به مناسبت دومين سالگرد ازدواجش سورپرايز جالبي براي همسرش در نظر گرفته بود

 


سورپرايز موراتا براي همسرش در دومين سالگرد ازدواج
رابطه عاشقانه آلوارو موراتا مهاجم اتلتيكومادريد و همسرش آليس كمپلو يكي از سوژه هاي داغ شبكه هاي اجتماعي است. اين زوج در اينستاگرام به شدت فعال هستند و تصاويري از خودشان و رابطه شان براي هواداران به اشتراك مي گذارند.

 


آليس كمپلو امروز پيامي در صفحه اينستاگرام منتشر كرد. در اين كليپ موراتا و همسرش در حال صرف شام در تراس يك رستوران مجلل هستند هر چند كه مشخص نيست كه محل اين رستوران در چه جايي قرار گرفته است.

 


در اين ويدئو، موراتا از آليس كه در حال چك كردن موبايلش است، مي خواهد كه به دسته گل روي ميز نگاه كند و آن را چك كند. وقتي كه آليس دسته گل را باز مي كند، يك حلقه زيبا و يك يادداشت مي بيند كه روي آن نوشته شده است:"دومين سالگرد ازدواجمان مبارك."

 


آليس به نظر مي رسد با ديدن اين هديه كاملا شگفت زده شده است چرا كه آلوارو دقيقا دو سال و يك ماه بعد از مراسم ازدواج، او را سورپرايز كرده است. موراتا در توضيح اين پست در اينستاگرام نوشته است:" شاهزاده من." تا از همسرش تعريف كرده باشد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۶:۵۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

برگزاري مراسم عقد و عروسي در ماه محرم و صفر چه حكمي دارد؟

برگزاري مراسم عقد و عروسي در ماه محرم و صفر چه حكمي دارد؟

برگزاري عقد در فضاي باز

 


احكام شرعي در خصوص خواستگاري، عقد و ازدواج در ماه محرم و صفر را در اين گزارش بخوانيد.

برگزاري مراسم عقد و عروسي در ماه محرم و صفر چه حكمي دارد؟
به گزارش اقتصاد آنلاين، بسياري از مسلمانان و به ويژه شيعيان مراسم‌هاي مربوط به خواستگاري، عقد، ازدواج را به ايامي غير از محرم و موكول مي‌كنند. سوالي كه در اين جا شكل مي‌گيرد اين است كه آيا خواستگاري، عقد و ازدواج در ماه محرم و صفر چه حكمي دارد؟

پاسخ اين است كه رفتن به خواستگاري و اقدامات اوليه ازدواج در ايام ماه محرم و ماه صفر اشكال شرعي ندارد، احترام اين دو ماه را رعايت كنيد. جزئيات احكام شرعي مراجع تقليد در اين رابطه را مي‌توانيد در قالب پرسش و پاسخ در پايين مشاهده كنيد.

سؤال: گاهي برخي مؤمنان در دوماه محرم و صفر و شايد در ساير مناسبت‌هاي عزاداري ديني كار‌هايي انجام مي‌دهند كه تناسبي با اين ايام ندارد؛ مانند ازدواج و انتقال به خانه جديد و خريدن لوازم و لباس نو و زينت كردن (آرايش) بدن و لباس و آغاز كردن كار‌ها و پروژه‌هاي جديد و غيره. حكم شرع در اين زمينه چيست؟

پاسخ: انجام كار‌هاي مذكور در اين مناسبت‌ها حرام نيست مگر در صورتي كه نشانه هتك حرمت اين مناسبت‌ها باشد مانند برگزراي مراسم شادي يا زينت كردن (آرايش) در روز دهم محرم. البته بايد مراقب باشند در روز‌هاي مصيبت و اندوه اهل بيت (ع) كار‌هايي را كه انسان‌ها معمولا هنگام حزن و اندوه و مصيبت انجام نمي‌دهند، ترك كنند، مگر در صورتي كه ضرورت عرفي ايجاب كند و در غير اين صورت بايد زماني را براي اين كار‌ها در نظر بگيرد كه با روز‌هاي عزاداري و اندوه تلاقي نداشته باشد.

پرسش: آيا خواستگاري رفتن و ديگر مقدمات ازدواج مثل بله برون و عقد و … در ماه محرم و صفر اشكال دارد و بي احترامي محسوب ميشود؟

پاسخ: رفتن به خواستگاري و اقدامات اوليه ازدواج در ايام ماه محرم و ماه صفر اشكال شرعي ندارد؛ ليكن احترام اين دو ماه را رعايت كنيد. مراسم اوليه را به طور ساده بر گزار كنيد. پس از پايان ماه صفر مراسم مورد نظر را انجام دهيد. مثلا مراسم نامزدي يا عقد و يا عروسي را برگزار نمي‌كنند و سعي مي‌كنند يا قبل از اين دو ماه برگزار بكنند و يا اينكه بعد از اتمام اين دو ماه، مراسم جشن بر پا مي‌كنند. حال براي بسياري از كساني كه مراسم شادي را پيش رو دارند اين سوال مطرح است كه بعضي از مردم فكر مي‌كنند ازدواج يا مراسم عقد در اين دو ماه اشكال شرعي دارد و مراسم عقد و عروسي در ماه محرم و صفر حرام است. آيا چنين عقيده‌اي درست است؟ اكثر مراجع بر اين نظر متفق القولند كه: برگزاري اين نوع مراسم، اگر توام با معصيت و يا هتك حرمت حضرت سيدالشهدا (ع) نباشد، اشكال ندارد، ولي در آن هيچ نوع بركتي نيست و سزاوار است كه مسلمانان غيرتمند سعي كنند اينگونه مراسم را در ماه‌هاي ديگر و ايام متناسب با خود، برگزار كنند.

آيا مراسم عقد و عروسي در ماه محرم و صفر جايز است؟
همه مراجع: برگزاري اين نوع مراسم، اگر توأم با معصيت و يا هتك حرمت حضرت سيدالشهدا (ع)  نباشد، اشكال ندارد. اما براي مؤمنان سزاوار است كه حرمت اين ايام را پاس بدارند و از انجام دادن كارهاي شادي آفرين، اجتناب كنند.. تبريزي، صراط النجاة، ج. ۵، س. ۵۲۱؛ دفتر: همه مراجع. (احكام ازدواج، پرسمان).

مطابق نظر آيت الله خامنه‌اي
پرسش: حكم برگزاري مراسم عقد و عروسي در ايام محرم و صفر و ديگر ايام عزاداري ائمه‌ي معصومين عليهم السّلام چه حكمي دارد؟

پاسخ: مجرد انجام عقد در ايام عزاداري في‌نفسه منعي ندارد، ولي برگزاري مجالس جشن و انجام كار‌هايي كه موجب هتك و بي‌حرمتي گردد، در خصوص ايام عزا جايز نبوده و حرام است.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۷:۳۴ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

اجاره ماشين عروس لاكچري شد/ اجاره مازراتي نصف قيمت پرايد ۱۳۹۷

هزينه اسكورت ماشين عروس چقدر تمام مي‌شود؟
اجاره ماشين عروس لاكچري شد/ اجاره مازراتي نصف قيمت پرايد ۱۳۹۷

خدمات مجالس

 


اين روزها اجاره ماشين عروس و گل آرايي آن در شب‌هاي عروسي به اقدامي تشريفاتي بدل شده است و نرخ‌هاي بالاي اجاره ماشين عروس، گل‌آرايي و حتي در برخي موارد كرايه اسكورت ماشين عروس، شهروندان را در انجام اين كار ناتوان كرده است.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، گل‌آرايي ماشين عروس رسمي به نسبت نوپا در ايران به حساب مي‌آيد كه با نرخ‌هاي نجومي گل‌آرايي و اجاره خودرو به نظر نمي‌رسد براي مدت بيشتري دوام آورد.

در سال‌هاي اخير دامنه خودروهاي اجاره‌اي با توجه به تحريم‌ها محدودتر شده است و در عين حال نرخ‌هاي اجاره ماشين‌هاي عروسي سر به فلك كشيده است؛ در سال ۱۳۹۷ هزينه اجاره خودروهاي ب‌ام‌و از ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان متغير بوده است اما امروزه هزينه اجاره خودروهاي اين برند از ۳ ميليون تومان تا ۸ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان متغير است.

بررسي‌ها حاكي از آن است كه اين روزها اجاره خودروهاي ايتاليايي در بازار به نسبت كاري غير ممكن است؛ اجاره خودرو مازراتي گرن توريسمو روزانه از ۱۵ ميليون تومان آغاز مي‌شود و اين رقم بيش از نصف قيمت خودرو پرايد ۱۱۱ در سال ۱۳۹۷ است.

هزينه اجاره خودروهاي پورشه نيز در سال‌هاي اخير سر به فلك كشيده است به طوري كه اجاره روزانه پورشه ماكان مدل ۲۰۱۷ بدون راننده ۱۰ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان و با راننده ۹ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان است.

بررسي ها حاكي از آن است كه نرخ اجاره خودروهاي مرسدس بنز روزانه ۲ ميليون تا ۶ ميليون تومان است؛ هزينه اجاره روزانه بنز S۵۰۰ با راننده اين روزها ۵ ميليون و ۵۹۰ هزار تومان است و هزينه اجاره روزانه اين خودرو بدون راننده ۶ ميليون و ۱۵۰ هزار تومان است.

هزينه اجاره روزانه خودروهاي تويوتا براي شب عروسي نيز اين روزها سر به فلك كشيده است به طوري كه خودروهاي اين برند در بازه قيمتي ۸۹۰ هزار تومان تا ۶ ميليون و ۴۸۰ هزار تومان اجاره مي‌شوند.

خودروهاي چيني نيز به بازار اجاره راه پيدا كردند
هم زمان با اوج گرفتن قيمت‌ها در بازار خودروهاي چيني اين خودروها به بازار اجاره راه پيدا كردند؛ هزينه اجاره خودروهاي چيني براي شب‌هاي عروسي روزانه از ۶۰۰ هزار تا يك ميليون تومان متغير است.

هزينه اجاره روزانه خودرو ام وي ام ۵۵۰ براي شب‌هاي عروسي ۸۹۰ هزار تومان است و هزينه اجاره چري تيگو ۷ براي شب‌هاي عروسي نيز يك ميليون و ۳۸۰ هزار تومان است.

هزينه اجاره خودروهاي كلاسيك چقدر است؟
هزينه اجاره خودروهاي كلاسيك نيز اين روزها سر به فلك كشيده است به طوري كه هزينه اجاره شورلت مدل ۱۹۵۶ روزانه ۳ ميليون و ۷۶۰ هزار تومان است و مدل ۱۹۷۷ اين خودرو نيز اين روزها ۳ ميليون و ۷۹۰ هزار تومان اجاره مي‌رود.

اجاره ماشين عروس اقدامي لاكچري شد/ اجاره مازراتي نصف قيمت پرايد ۱۳۹۷

باديگارد ساعتي ۸۵ هزار تومان
باديگارد نيز اين روزها به اقدامي تشريفاتي براي شب‌هاي عروسي افزوده شده است؛ بررسي ها حاكي از آن است كه هزينه استخدام باديگارد براي ۱۰ ساعت در روز ۸۵۰ هزار تومان است.

گران‌تر بودن گل‌آرايي از اجاره ماشين عروس
بررسي ها حاكي از آن است كه پكيج‌هاي گل‌آرايي ماشين‌هاي عروسي اين روزها از ۲ ميليون و ۹۵۰ تا ۶ ميليون و ۲۵۰ هزار تومان متغير است.

در اين بين گويا هزينه دسته گل عروسي نيز به طور جداگانه محاسبه مي‌شود و از ۷۵۰ تا يك ميليون و ۵۰۰ هزار تومان متغير است.

هزينه اجاره اسكورت ماشين عروس چقدر است؟
اسكورت ماشين عروس، يكي از آپشن هايي است كه به تازگي وارد برگزاري عروسي ها شده است و هنوز به دليل تازگي خود، بسياري از افراد، با آن آشنا نيستند. در اسكورت عروسي شما افرادي را مي بينيد كه دور تا دور ماشين عروس قرار گرفته اند و نقش محافظتي دارند. هر چند كه اصل اين كار، براي محافظت نيست و بيشتر جنبه تشريفاتي دارد اما ظاهر قضيه، اين را به بينندگان مي رساند.

هزينه اسكورت عروسي بستگي به ساعت هايي كه خودرو اجاره داده مي‌شود دارد. معمولا ۱۰ ساعت، خودروها اجاره داده مي شوند و اگر بيشتر از اين ساعت باشد، به ازاي هر ساعت بايد، هزينه جداگانه اي پرداخت شود.

بررسي ها حاكي از آن است كه هزينه اجاره هر موتورسيكلت براي اسكورت ماشين عروس از يك ميليون و ۸۰۰ هزار تومان آغاز مي‌شود.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۹:۴۰ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)