اخبار مجالس و عروسي اخبار مجالس و عروسي .

اخبار مجالس و عروسي

وقتي كرونا كمك حال زوج‌هاي جوان در ازدواج شد

وقتي كرونا كمك حال زوج‌هاي جوان در ازدواج شد

خدمات مجالس عروسي

روانشناس و عضو هيئت علمي دانشگاه: قبل از كرونا برگزاري مراسم پرهزينه عروسي به اندازه‌اي شتاب گرفته بود كه گاهي خانواده‌ها نمي‌دانستند بايد براي برگزاري مراسم عروسي چه كاري انجام دهند.

 


دكتر سيما فردوسي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما؛ درباره ازدواج آسان گفت: براي ازدواج آسان بايد در انتخاب خيلي سعي و دقت داشته باشيم تا خوب و درست شريك زندگي مان را انتخاب كنيم. نبايد در اين خصوص هم افراط به خرج داد، ولي يك سري ملزوماتي در اين خصوص وجود دارد كه بايد حتما انجام شود.

 


وي گفت: نبايد در انتخاب سهل گير باشيم و بي پروا عمل كنيم. بايد تحقيقاتمان را انجام دهيم و با رفت و آمد‌ها شناخت كاملي از طرف مقابل كسب كنيم. حتي در پاره‌اي از موارد به لحاظ شخصيتي؛ ارتباطي و عاطفي اگر شك داريم و نمي‌توانيم بررسي‌هاي لازم را بكنيم بايد از مشاوران پيش از ازدواج كمك گرفت.

دكتر فردوسي افزود: درباره مراسم دست و پاگير ازدواج كه بسيار هزينه بر هستند و بار مالي زيادي را هم به دوش خانواده‌ها مي‌گذارند، بايد تاكيد كنم كه اين شكل از برگزاري مراسم باعث ايجاد تنش‌هاي بسيار زيادي مي‌شود.

دكتر فردوسي گفت: ازدواج آسان تحقق پذير است، اما بايد بدانيم كه به چه روشي عمل كنيم. آيا از حداقل‌هاي لازم استفاده كنيم يا بدون برگزاري مراسم، عروس و داماد در محضر ازدواجشان را ثبت كنند و به خانه بخت بروند.

وي افزود:، اما لزومي ندارد براي ازدواج ۲ جوان چندين مراسم و جشن گرفته شود كه هزينه سنگيني به همراه داشته باشد، برگزاري اين مراسم خوشبختي نمي‌آورد و ضامن خوشبختي افراد نيست. مي‌توان اين مراسم را كمي آسان‌تر و با گذشت بيشتر برگزار كرد.

دكتر فردوسي گفت: مثلا عروس خانم دوست دارد عكس يادگاري داشته باشد اشكالي ندارد مي‌تواند چند تا عكس هم بگيرد. حرف ما اين است كه افراط نباشد. مثلا بعضي‌ها به دنبال عكاسي‌ها و فيلم برداري‌هاي خاصي هستند. عروس بايد لباس سفيدي به تن كند چه اشكالي دارد كه يك لباس سفيد در حد وسع خانواده تهيه شود يا عكاسي و فيلم برداري مناسب يا سفره عقد جمع و جوري هم داشته باشيم.

وي افزود: اين‌ها سنت‌هاي ما و بسيار زيبا هستند. ولي در همين اجراي مراسم مي‌شود سادگي را سرلوحه كار قرار داد. در قديم اكثر مراسم در خانه برگزار مي‌شد و مراسم عقد در منزل پدر عروس خانم برپا مي‌شد و با تعداد اندكي از جوانان و بزرگتر‌ها مراسم عروسي هم همان شب برگزار مي‌شد و عروس و داماد راهي منزلشان مي‌شدند.

دكتر فردوسي گفت:، اما بعضي چندين مراسم را با عناوين مختلف برگزار مي‌كنند كه همه هم نمي‌توانند در اين رقابت شركت كنند و هم پاي آن‌ها به جلو بروند كه بايد چنين مراسمي حذف شود.

وي افزود: البته جوانان ما به اين درجه از بلوغ فكري رسيده اند كه بشينند و فكر كنند ببينند چه چيزي لازم است و چه چيزي اولويت نيست. يك مراسم ساده با لباس عروسي و سفره مناسب عقد و حضور برخي از نزديكان چه اشكالي دارد؟ قشنگ است كه افراد شادي هايشان را با هم به اشتراك بگذارند.

خانم فردوسي گفت: ممكن است برخي انتقاد كنند كه ما دختر و پسر بزرگ كرده ايم آرزو داريم عروسي شان را ببينيم. اشكالي ندارد ببينيد، ولي در يك مراسم ساده؛ كم هزينه؛ آبرومند. قرار اين نيست كه يك مسابقه راه بيفتد.

وي افزود: قبل از كرونا برگزاري مراسم آنچناني به اندازه‌اي در حال شتاب گرفتن بود كه بعضا خانواده‌ها نمي‌دانستند چه كاري بايد انجام دهند. مثلا فكر مي‌كردند در منوي شام هر آنچه كه غذا در دنيا هست بايد داشته باشند تا مبادا از مراسم شام ديگري عقب بمانند! همه اين‌ها اسراف است.

دكتر فردوسي گفت: بايد حد تعادل حفظ شود و خيلي خانواده‌ها در برگزاري مراسم ازدواج مشكل اقتصادي داشتند و نمي‌دانستند كه چگونه مي‌توانند چنين مراسم باشكوهي برگزار كنند. حتي مقروض مي‌شدند و وام مي‌گرفتند تا چنين مراسمي داشته باشند و متاسفانه خيلي از اين ازدواج‌ها هم منجر به طلاق مي‌شد.

وي افزود: همين مراسم دست و پاگير و رعايت نكردن تعادل باعث مي‌شد كه ازدواج ۲ جوان به عقب بيفتد؛ به طوري كه وقتي از جوان‌ها سوال مي‌شد چرا ازدواج نمي‌كنيد، اغلبشان مي‌گفتند به خاطر مسائل مالي!

دكتر فردوسي گفت: به خانواده‌ها هم فشار زيادي مي‌آمد؛ خيلي از آن‌ها داراي چند فرزند بودند و پدر خانواده نمي‌توانست براي همه فرزندان مراسم پر هزينه مشابهي برگزار كند.

وي افزود: بنابراين بهتر است زوج‌هاي جوان ببينند كه چه چيزي برايشان خوشبختي و سعادت به همراه دارد و چه مسائلي در اولويت قرار دارد. آن‌ها بايد اولويت‌ها را در زندگي بررسي كنند و به ترتيب اولويت، حركت كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۵:۳۰ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

اقدام جنجالي مادر داماد در شب جشن عروسي ! / مهمان ها شوكه شدند

اقدام جنجالي مادر داماد در شب جشن عروسي ! / مهمان ها شوكه شدند

برگزاري عقد فضاي باز

ركنا : مادرشوهري كه به طرز باورنكردني به عروس خود حسادت مي كرد، با انجام يك حركت زشت در مراسم ازدواج حسابي جنجال آفرين شد!!

 


مادرشوهر واژه اي است كه در ذهن بسياري از افراد نماد حسادت و اذيت كردن عروس است اما بسياري از مادرشوهرها هم مهربان و همچون مادر عروس هستند. در اين مطلب ما مي خواهيم نمونه اي از حسادت مادرشوهر به عروس را بيان كنيم. درواقع اين مادرشوهر در مراسم ازدواج فرزندش همه را شوكه كرد. اگر مي خواهيد بدانيد اين مادرشوهر چه كاري انجام داد اين مطلب را از دست ندهيد.

 


خودسوزي زن قزويني بخاطر مشكلات بازنشستگي / او كارمند بيمارستان است

خودسوزي زن قزويني بخاطر مشكلات بازنشستگي / او كارمند بيمارستان است

با اين 7 گام ساده، رفتار مشتري خود را دقيقتر آناليز كنيد

نرم‌افزار CRM چگونه مي تواند به رونق كسب و كار شما كمك كند؟

ديگه چي بهتر از اين (ضمانت خريد خودرو،اونم با ديوار)

فقط و فقط با يك بار سمپاشي از بين بردن ساس | فقط در تهران

حسادت عجيب مادر شوهر به عروسش

اختلاف ميان عروس و مادر شوهر از قديم بوده و هست، برخلاف برخي كه اين رابطه با تدبير كنترل مي كنند و حتي رابطه ي صميمي با هم ميسازند، برخي ديگر به واقع خود را در ميدان جنگ ديده و به هر شكلي سعي در شكست او دارند براي همين، كش مكش اين دو گاهي به حدي مي رسد كه مي تواند هركدام از طرفين را به ستوه آورد.

 


عروسي عصباني و خشمگين در شبكه اجتماعي رديت پست گذاشت و از دنبال كننده هاي خود خواست تا به او بگويند كه آيا رد كردن درخواست عذرخواهي از مادر شوهرش اشتباه بوده يا خير؟ اما ماجرا از چه قرار بود كه عذر خواهي براي آن صورت گرفته بود؟

 


روز عروسي براي هر دختري يكي از به ياد ماندني ترين روز هاي زندگي است اما متاسفانه براي اين عروس خانوم همه چيز رنگ ديگري داشت و با يك اقدام عجيب و حسودانه مادر شوهر، خوشي اش خيلي زود به پايان رسيد.

 


اين عروس همراه با شوهرش، براي ابراز محبت قبل از مراسم مادر شوهر را براي خريد لباس به بازار برده بودند تا يك رنگ خاص و شيك را براي مراسم عروسي بپوشد. به ظاهر همه چيز خوب پيش رفت و مادر آقاي داماد يك لباس زيبا خريداري كرد.

 


نقشه اي كه مادرشوهر بالاخره عملي كرد

روز عروسي، برادر شوهر عروس متوجه وجود يك لباس عروس ديگر شده و علت را از او پرسيد، عروس خيلي زود متوجه شد كه ماجرا از چه قرار است به همين دليل از برادر شوهرش خواست كه لباس را داخل ماشينش پنهان كند تا او با خيال راحت مراسم ازدواجش را به پايان برساند اما مادر شوهر حسود بالاخره آن لباس را پوشيد.

 


وسط مراسم بود كه مادر آقاي داماد لباسش را عوض كرد و لباسي شبيه لباس عروس پوشيد. ظاهر شدن مادرشوهر با لباس عروس هم براي ميهمانان و هم براي عروس شوكه كننده بود اما مادر شوهر عقيده داشت كه او هم بايد در چنين شبي لباس عروس بپوشد، زيرا اين شب مال او هم هست زيرا مادر داماد است، در نتيجه اين مراسم متعلق به او نيز هست و مي تواند لباس خاصي مثل لباس عروس بر تن كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۰:۳۷ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

وظيفه يك خدمات مجالس و تشريفات عروسي در مراسم عروسي

وظيفه يك خدمات مجالس و تشريفات عروسي در مراسم عروسي

 


تشريفات مجالس شرق تهران

پايگاه خبري تحليلي نامه نيوز (namehnews.com) :

 

 

 

انجام يك مراسم عروسي خوب و با كيفيت خواسته همه خوانواده ها و زوج هاي جوان است و شركت هاي ارائه دهنده خدمات مجالس به عنوان متولي انجام خدمات تشريفات مي توانند به شما در اجرا شدن يك مراسم عروسي خوب و با كيفيت كمك زيادي را انجام دهند.

 

 

 

در گذشته برگزاري هرگونه عقد و عروسي در منزل و نهايتا يك تالار ساده انجام ميشد. اما اكنون شركت هاي تخصصي تشريفات مجالس عروسي و را برعهده دارند. يك مجموعه ارائه دهنده خدمات مجالس عروسي يك سري وظايف دارد كه ملزم به اجراي آن است تا مراسم بهتر از هميشه برگزار شود. در ادامه بيشتر در مورد اين مجموعه وضايف صحبت خواهيم كرد.

 


وظيفه يك خدمات مجالس و تشريفات عروسي در مراسم عروسي

پك‌هاي پذيرايي متنوع

 


باغ عروسي يا باغ تالار يا تالاري كه خدمات مجالس عروسي را ائه مي كند مي‌تواند پك هاي متنوعي را در اختيار مشتريان خود قرار دهد.

 


مشكل مالي يكي از مواردي است كه عروس و داماد‌ها با آن رو به رو خواهند شد. اما پكيج هاي پذيرايي يكي از انتخاب‌هايي است كه مي‌توان تالارها ارائه كنند.

 


براي مثال مي‌توان خدمات مختلف را با كيفيت‌هاي متفاوت در پكيج‌هاي مختلف قرار‌ دهند. اين كار نوعي احترام سلايق مختلف و خانواده‌هايي با سطح رفاهي متفاوت است.

 


خدمات ولكام (خوش‌آمد گويي) به مهمانان

 


اولين و مهمترين وظيفه يك مجموعه ارئه دهنده خدمات مجالس عروسي فراهم كردن پاركينگ يا محلي براي پارك ماشين مهمانان است.

 


بدون شك خانواده‌ها از وسايل نقلي شخصي خود براي رسيدن باغ عروسي استفاده مي‌كنند. پس انتظار مي‌رود به عنوان خدمات مجالس، ارائه پاركينگ حتما وجود داشته باشد.

 


وظيفه يك خدمات مجالس و تشريفات عروسي در مراسم عروسي

پاركينگ مي‌تواند به صورت هزينه‌اي بر روي تالار محاسبه شود و يا اين كه به صورت رايگان در اختيار مهمانان قرار گيرد.

 


ارائه خدمات رفاهي تالار محل برگزاري مراسم عروسي

 


خدمات مجالس عروسي هميشه به چيزهاي ساده ختم نمي‌شود. بلكه خدمات رفاهي هم جزو خواسته‌هاي مهمانان و حتي عروس و داماد است.

 


يكي از اين موارد فروشگاهي درون تالار است. گاهي وقت‌ها بچه‌ها بدقلق مي‌شوند و دوست دارند با كمي خوراكي سرگرم شوند. حتي وجود يك دستگاه خودپرداز مي‌تواند بهترين خدماتي باشد كه يك باغ عروسي يا باغ تالار مي‌تواند ارائه كند.

 


سرويس بهداشتي و اتاق مخصوص تعويض لباس نيز جزو اين موارد است. يك مجموعه حرفه‌اي به كوچكترين نياز مهمان‌ها دقت كرده و سعي مي‌كند آن‌ها را برآورده كند. در نتيجه انتظار مي‌رود كه سرويس بهداشتي تميز و اتاقي براي تعويض لباس و حتي محلي براي قرار دادن لوازم اضافي خانواده‌ها وجود داشته باشد.

 


وظيفه يك خدمات مجالس و تشريفات عروسي در مراسم عروسي

وجود يك پارك بازي كوچك اگرچه كمي زياده روي به نظر مي‌رسد؛ اما حسابي بچه‌ها را سرگرم كرده و لذت مراسم را براي آن‌ها نيز بيشتر مي‌كند.

 


ارائه خدمات مربوط به تزئين و زيبايي محل

 


سليقه همه آدم‌ها شبيه به هم نيست. انتظار مي‌رود مجموعه‌اي كه حرفه‌اي است و مي‌تواند ارائه دهنده خدمات مجالس عروسي حرفه‌اي باشد؛ پس بايد به فكر تزئين محل هم باشد.

 


تزئين مي‌تواند با توجه به پك‌هاي مختلف مراسم متفاوت باشد. مثلا گل آرايي، شمع آرايي، تزئين با بادكنك و استفاده از آتش بازي و نور افشاني، رقص نور و موسيقي زنده همگي به بهتر شدن مراسم كمك مي‌كنند.

 


نكته مهم در مورد تزئينات اين است كه بهتر است تم‌هاي متنوعي داشته باشند. استفاده از روميزي‌هاي جذاب در تم‌هاي مختلف و رنگ‌هايي كه براي گل‌ آرايي و شمع آرايي استفاده مي‌شود بسيار مهم است.

 


همواره بايد سليقه‌هاي مختلف را در نظر گرفت و اين را در خاطر داشت كه ممكن است مراسم عقد باشد و عروس لباسي با رنگ خاص بپوشد و مايل باشد تم مراسم هم به رنگ لباس او باشد.

 


ارائه منو‌هاي متنوع غذايي

 


پذيرايي هميشه بخش مهمي از برگزاري هر نوع مراسمي بوده‌است. به خصوص مراسم عقد و عروسي كه تقريبا مهم‌ترين روز دو خانواده به حساب مي‌آيد.

 


برخي از تالارها و باغ تالارها منوي محدودي داشته و تنها يك الي دو غذاي ايراني را سرو مي‌كنند. اما وظيفه يك مجموعه ارائه دهنده خدمات مجالس عروسي اين است كه منوهاي متنوعي از انواع غذاها و دسرها را در اختيار خانواده ها قرار دهد تا به ميل خود انتخاب كنند.

 


استفاده از يك سفره متنوع و ترجيحا سلف سرويس انتخاب بسيار خوبي است. همچنين ارائه نوشيدني‌هاي گرم و سرد به تناسب فصل هم مي‌تواند بسيار راضي كننده باشد.

 


ارائه خدمات مربوط به پذيرايي‌هاي عصرانه

 


يكي از مشكلاتي كه اغلب عروس و داماد‌ها از آن شكايت دارند اين است كه تالارها اغلب تنها ارائه دهنده سرويس نهار يا شام هستند.

 


اما برخي از خانواده‌ها مهمانان خود را تنها به صرف چاي و شيريني و يا يك عصرانه مجلل دعوت كرده‌اند. پس يكي از خدمات مهم در تشريفات مجالس عروسي بايد ارائه خدمات عصرانه باشد.

 


چند منوي عصرانه خوشمزه و نوشيدني‌هاي گرم يا خنك مي‌تواند مراسم را به يادماندتي‌تر و شادتر نمايد.

 


باغ تالارها و يا سالن‌هاي برگزار كننده عقد و عروسي برخي موارد اين خدمات را كمي كمتر و يا كمي بيشتر ارائه مي‌كنند. تنها بايد انتخاب خوبي داشته باشيد.

 


ارائه خدمات جانبي عروسي

 


بسياري از اين شركت هاي خدمات مجالس همچنين خدمات جانبي ديگري را به عروس داماد ها ارائه مي نمايند از جمله آرايشگاه عروس، ماشين عروس و آتليه عروس كه هر كدام از اينها شامل جزئيات و تشريفات خاصي مي تواند باشد. مثلا براي آتليه مي توانند در شهر هاي ساحلي و يا عمارت و باغ هاي اختصاصي خود اقدام به عكاسي و فيلم برادري نمايند و يا در صورت تمايل عروس داماد در يكي از شهر هاي خارج كشورمان اين كار را برعهده گيرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۲:۴۸ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

خدمات تشريفات مجالس شامل چه مواردي مي شود؟

خدمات تشريفات مجالس شامل چه مواردي مي شود؟

 


تشريفات عروسي

تسنيم

با بهره گيري از خدمات تشريفات مجالس ، تشريفات عروسي و تشريفات تولد اين امكان براي شما فراهم مي گردد كه به راحتي و بدون نگراني و استرس بتوانيد جشن ها ، مراسم ها ، سمينارها و همايش هاي متعدد را برگزار كنيد.

ا بهره گيري از خدمات تشريفات مجالس ، تشريفات عروسي و تشريفات تولد اين امكان براي شما فراهم مي گردد كه به راحتي و بدون نگراني و استرس بتوانيد جشن ها ، مراسم ها ، سمينارها و همايش هاي متعدد را برگزار كنيد. اين گونه خدمات به طور معمول از سال 1380 تاكنون رونق فراواني يافته است و در بين مردم استفاده از خدمات تشريفات مجالس رايج شده است. اما در سال هاي اوليه ارائه خدمات مجالس تنها براي برگزاري مراسم عروسي به موسسات ارائه كننده خدمات تشريفات مجالس مراجعه مي شد ، اما به مرور زمان و با توجه به گسترش حوزه ي كاري خدمات مجالس براي برگزاري مجالس مختلف همچون جشن تولد ، نامزدي ، برگزاري همايش و سمينارها به اين نوع موسسات مراجعه مي شود. در ادامه اين مقاله اطلاعاتي را در زمينه انواع خدمات تشربفات مجالس در اختيار شما عزيزان قرار خواهيم داد ، همراه ما باشيد...

 


آشنايي با خدمات تشريفات مجالس

 


خدمات تشريفات مجالس به مجموعه فعاليت هايي گفته مي شود كه توسط شركت ها و موسسه هاي خدمات مجالس براي برگزاري مراسم هاي متعدد انجام مي گردد. امروزه به دليل صرفه جويي در هزينه و جلوگيري از اتلاف وقت عروس و داماد ، تشريفات مراسم عروسي توسط موسسه ارائه كننده خدمات مجالس انجام مي شود. بدين منظور عروس و داماد در زمان مشخص به موسسه مورد نظر مراجعه نموده و با خدمات شان آشنا خواهند شد و در نهايت با توجه به سليقه و علايق خود خدمات مورد نياز را انتخاب مي نمايند. با مراجعه به موسسه ارائه كننده خدمات تشريفات عروسي تمام كارها طبق برنامه و بدون نگراني انجام خواهد شد.

 


خدمات تشريفات مجالس از انتخاب تالار مناسب با توجه به فصل برگزاري مراسم شروع شده و تا نحوه ي برگزاري مراسم ادامه مي يابد. در حقيقت تمامي كارها با برنامه ريزي موسسه انجام مي شود و تمامي خدمات با توجه به انتخاب نهايي عروس و داماد انجام مي گردد.

 


خدمات تشريفات عروسي عبارتند از :

 


اجاره باغ ، باغ تالار ، اجاره سالن اجتماعات يا محل برگزاري مراسم

كيك و شيريني و ميوه و آبميوه طبيعي مراسم

تزئين و دكوراسيون محل برگزاري مراسم

تزيين ماشين عروس و دسته گل عروس

نور پردازي سالن عروسي و باغ عروسي

معرفي آرايشگاه و مزون لباس عروس

معرفي عكاس و فيلم بردار حرفه اي

ظروف و ميز و صندلي مجلل

معرفي گروه موسيقي عالي

ساقدوش عروس و داماد

كترينگ عروسي

ماشين عروسي

به طور كلي تمامي افرادي كه قصد برگزاري مراسم هاي رسمي و غير رسمي را دارند در رابطه با نحوه برگزاري مجالس و اجراي آن دچار نگراني و استرس مي شوند ، اما پيشنهاد ما به شما اين است كه با سپردن برگزاري مجالس خود به موسسات ارائه كننده خدمات تشريفات مجالس با خيالي آسوده و راحت در كنار عزيزان خود از جشن و مراسم خود نهايت لذت را ببريد.

 

 

 

 


انواع تشريفات مجالس

 


برگزاري و پذيرايي انواع مراسم در سفارتخانه ها

برگزاري و پذيرايي انواع نمايشگاه ها

انواع كنفرانس و كنگره

همايش ها و سمينارها

مراسم هاي رسمي

مراسم هاي غير رسمي

مجالس عروسي

مراسم ترجيم

جشن نامزدي

جشن تولد

و غيره

همان طور كه ذكر شد وظيفه موسسات تشريفات مجالس انجام كليه موارد ذكر شده است. توصيه مي كنيم در صورتي كه در شرف برگزاري مراسم عروسي خود هستيد به منظور جلوگيري از اتلاف وقت و صرفه جويي در زمان و آسودگي خاطر امور مرتبط با جشن عروسي خود را به يك موسسه تشريفات عروسي بسپاريد ، در حقيقت بهره گيري از مزايا و خدمات تشريفات عروسي گزينه بسيار مناسب و مقرون به صرفه اي براي عروس و داماد خواهد بود. براي انتخاب تشريفات عروسي و حتي تشريفات تولد به بودجه اي كه براي اين كار در نظر گرفته ايد ، كيفيت كترينگ در صورت نياز ، انتخاب تشريفات مناسب و كيفيت موسسه هايي كه با كار گروه مورد نظر در ارتباط هستند ، توجه كنيد.

 


خدمات تشريفات تولد

 


خدمات مجالس تشريفات تولد همچون تشريفات عروسي از تنوع بسيار بالايي برخوردار است. بنابراين اين امكان براي شما فراهم مي شود كه صفر تا صد برگزاري جشن تولد را بر عهده پرسنل موسسه تشريفات مجالس مورد نظر قرار دهيد. از جمله خدمات تشريفات تولد مي توان به موارد ذيل اشاره نمود :

 


طراحي تم تولد

طراحي كيك تولد

پذيرايي

موسيقي

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۶:۴۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)