اخبار مجالس و عروسي اخبار مجالس و عروسي .

اخبار مجالس و عروسي

برگزاري سمينار آموزشي كاربردي سازي مبحث ۱۶مقررات ملي ساختمان،

برگزاري سمينار آموزشي كاربردي سازي مبحث ۱۶مقررات ملي ساختمان،

 


برگزاري سمينار در تهران

اين سمينارآموزشي با هدف افزايش دانش فني فعالان و ناظران تاسيسات ساختمان و معرفي محصولات شركت شيلنگ و لوله خوزستان، توسط گروه آموزشي تخصصي خانه تاسيسات و گروه توليدي شيلنگ و لوله خوزستان به عنوان حامي و اسپانسر اين برنامه در راستاي كار حرفه اي در نظارت و اجرا برگزار گرديد.

 


به گزارش سازه نيوز:ر اين رويداد مهندس اميد نادري به عنوان مدرس گروه آموزشي تخصصي خانه تاسيسات به نكات مهم مبحث 16 مقررات ملي ساختمان در نظارت و اجراي تاسيسات فاضلاب پرداختند. در طول دوره كه در دو روز برگزار شد علاوه بر الزامات در طراحي، اجراي شبكه فاضلاب ساختماني، بايدها و نبايد هاي نصب و نكات فراواني ديگري از جمله نكات مهم در انتخاب لوله و اتصالات يو پي وي سي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

 

 

 

 


در طول دوره مددي مدير گروه توليدي شيلنگ و لوله خوزستان ضمن معرفي جديد ترين محصولات اين شركت نكاتي ساده در شناخت كيفيت لوله و اتصالات UPVC را تشريح كرد. از نكات مهمي كه ايشان اشاره داشتند اهميت نوع كاربرد لوله و اتصالات يو پي وي سي بر اساس نشانه گذاري و صحت استاندارد بودن محصول از طريق استعلام پيامكي است كه در افزايش طول عمر تأسيسات مكانيك ساختمان اهميت بسزايي دارد. لوله و اتصالات پي وي سي با نشانه گذاري استاندارد 1-9119 با كاربرد مصرف در سيستم فاصلاب ساختمان انتخاب صحيح است و عدم توجه به شماره استاندارد و كاربرد هر محصول در جايگاه ويژه آن مي تواند مسبب مشكلاتي براي مصرف كننده گردد. و نكته دوم توجه به درج كد ده رقمي استاندارد بر روي محصول است كه با ارسال پيامكي اين كد به شماره 10001517 در چند ثانيه پاسخ استعلام از طريق پيامك ارسال خواهد شد.

 


 

برگزاري اين سمينار كه با مشاركت بالاي فعالان حوزه نظارت همراه بود، شامل اهداف زير مي باشد:

 


۱- انتقال دانش و تبادل تجربيات

 


۲-آشناكردن فعالان حوزه ي ساختماني با جديدترين متد اجرايي

 


۳-معرفي جديدترين محصولات گروه توليدي شيلنگ و لوله خوزستان

 


۴-شناخت كيفي لوله و اتصالات UPVC

 


۵-اهميت نوع كاربرد لوله و اتصالات يو پي وي سي بر اساس نشانه گذاري

 


۶-استاندارد 1-9119 با كاربرد مصرف در سيستم فاضلاب ساختمان

 


۷-استعلام كد ده رقمي استاندارد از طريق سامانه پيامكي 10001517

 


باغ تالار شمال تهران

در پايان گروه توليدي شيلنگ و لوله خوزستان ضمن تشكر و قدر داني از شركت كنندگان در سمينار، بر آمادگي اين شركت براي همكاري و تعامل با گروهاي آموزشي، ناظران، مجريان و ساير افراد و تيم هاي خلاق و نوآور در استان خوزستان تاكيد نمود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۳:۵۴ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

چالش هاي انتخاب تالار و باغ تالار براي مراسم عقد و عروسي

چالش هاي انتخاب تالار و باغ تالار براي مراسم عقد و عروسي

 


لوكس ترين باغ تالار تهران

اگرچه بسياري از جنبه‌هاي عروسي مانند انتخاب مدل لباس و دسته‌گل عروس و يا چشم‌پوشي كردن از خريد كيك عروسي، كاملاً سليقه‌اي و شخصي است، اما انتخاب محلي براي برگزاري مراسم عروسي مانند تالار يا باغ تالار اجتناب‌ناپذير است. برگزاري مراسم عروسي بدون وجود محلي براي جمع شدن و جشن گرفتن ميسر نخواهد شد.

به گزارش گروه بازرگاني خبرگزاري دانشجو، اگرچه بسياري از جنبه‌هاي عروسي مانند انتخاب مدل لباس و دسته‌گل عروس و يا چشم‌پوشي كردن از خريد كيك عروسي، كاملاً سليقه‌اي و شخصي است، اما انتخاب محلي براي برگزاري مراسم عروسي مانند تالار يا باغ تالار اجتناب‌ناپذير است. برگزاري مراسم عروسي بدون وجود محلي براي جمع شدن و جشن گرفتن ميسر نخواهد شد.

 


بااين‎‌وجود پيداكردن يك تالار مناسب كار آساني نيست. ممكن است گزينه‌هاي زيادي براي انتخاب پيش روي شما وجود داشته باشد، اما براي اين‌كه بتوانيد از بين گزينه‌هاي موجود بهترين انتخاب را داشته باشيد، ادامه اين مطلب را بخوانيد.

 


عقد و عروسي

 


در اين مقاله نكات كليدي و مهمي كه بايد قبل از رزرو يك تالار براي برگزاري مراسم عروسيتان بدانيد، آورده شده است.

 


ابتدا با يك برنامه‌ريز مراسم عروسي يا تشريفات مجالس مشورت كنيد:

قبل از جستجو كردن براي رزرو يك تالار يا باغ تالار عروسي، بهتر است با يك فرد خبره در زمينه برنامه‌ريزي و تشريفات عروسي صحبت كنيد. اين فرد با ويژگي‌هاي كه يك تالار عروسي خوب بايد داشته باشد مانند چيدمان و دكوراسيون، خدمات، منوي شام و ... آشنايي بيشتري دارد، لذا مي‌تواند به شما كمك كند تا بتوانيد فضايي كه بيشترين شباهت را به لوكيشن رؤياييتان دارد، انتخاب كنيد.

 


تالار يا باغ تالاري را انتخاب كنيد كه به تصورات ذهني و رؤياهايتان بيشترين شباهت را داشته باشد:

اگرچه ممكن است اين موضوع بديهي به‌نظر برسد اما بهتر است اشاره كنيم كه حس زيبايي‌شناختي خود را در انتخاب تالار عروسي به‌كار بگيريد. اگر مي‌خواهيد يك مراسم عروسي مجلل و مدرن داشته باشيد، تالارهاي بزرگ و معروف را شناسايي كنيد. ازطرفي‌ديگر اگر مي‌خواهيد عروسي خود را در فضاي سبز برگزار كنيد، باغ تالارها با فضاهاي سبز و حوضچه‌هاي آب مي‌توانند بهترين گزينه براي شما باشند.

 


قبل از رزرو تالار يا باغ تالار، تعداد نهايي مهمانان خود را مشخص كنيد:

بهتر است قبل از انتخاب محل برگزاري مراسم عروسيتان، ليستي از افرادي كه قرار است در مراسمتان حضور داشته باشند، تهيه كنيد. ممكن است تالار مورد نظر شما براي تعداد مهماناني كه در نظر گرفتيد، فضاي كافي نداشته باشد يا بالعكس بيش از اندازه بزرگ باشد كه در هر دو صورت با مشكل مواجه خواهيد شد. بهتر است در مورد ليست مهمانان با خانواده خود مشورت كنيد، زيرا ممكن است آنها افراد ديگري را كه در ليست شما قرار ندارند، براي شركت در مراسم عروسيتان دعوت كرده باشند. با اين‌كار در بسياري از هزينه‌هاي عروسي مانند هزينه ورودي افراد به تالار يا باغ تالار، صرفه‌جويي خواهد شد.

 


تالار عروسي سالن عقد

 


قبل از رزرو تالار بودجه‌اي كه قرار است براي آن اختصاص دهيد را تعيين كنيد:

به‌خاطر داشته باشيد كه هزينه تالارهاي مختلف به موارد متعددي بستگي دارد. درواقع هزينه‌اي كه بابت رزرو تالار يا باغ تالار پرداخت مي‌كنيد تنها براي فضايي كه در اختيار شما قرار مي‌دهند، نيست. منوي غذاي انتخابي، دكوراسيون، گل‌آرايي و ساير تزئينات سالن، نحوه چيدمان و ديزاين ميزهاي پذيرايي، وسعت سالن، گروه موسيقي و ساير خدمات كوچك و بزرگي كه تالارها ارائه مي‌دهند، در هزينه‌اي كه از شما دريافت مي‌شود، نقش دارند. بنابراين قبل از انتخاب اين خدمات بهتر است بودجه خود را درنظر داشته باشيد و براساس آن تالار محل برگزاري مراسمتان را انتخاب كنيد.

 


برخي ديگر از بودجه هايي كه ممكن است در مديريت هزينه ها لازم باشد كه براي آن هزينه كنيد، انتخاب آتليه و باغ عكاسي است. بهتر است جهت مديريت هزينه هاي مراسم عقد و عروسي خود اين نكته را نيز مد نظر داشته باشيد.

 


نحوه دسترسي به تالار يا باغ تالار و مسيرآن را در نظر بگيريد:

قبل از رزرو تالار پذيرايي، مطمئن شويد كه دسترسي به محل براي مهمانان راحت است و لازم نيست مسافت طولاني و پيچيده‌اي را براي رسيدن به تالار طي كنند. ممكن است محلي كه براي برگزاري مراسمتان انتخاب كرده‌ايد، خارج از شهر باشد؛ بنابراين بهتر است به‌همراه كارت دعوت، كروكي يا لوكيشن تالار را نيز براي مهمانان ارسال كنيد تا براي رساندن خودشان به آن، دچار مشكل نشوند.

 


قبل از انتخاب تالار، مطمئن شويد كه جاي پارك مناسب براي مهمان‌ها وجود دارد:

مطمئناً شما مي‌خواهيد تجربه خوب و به‌يادماندني را در ذهن مهمانان‌تان رقم بزنيد. اگر محل برگزاري مراسم عروسيتان پاركينگ مناسبي نداشته باشد و مهمانان مجبور باشند ماشين خود را چند صد متر دورتر پارك كنند و پياده به محل تالار بيايند و در پايان نيز اين مسافت را مجدد با پاي پياده برگردند، قطعاً تجربه جالبي برايشان نخواهد بود. بنابراين بهتر است قبل از انتخاب و رزرو تالار، از نزديكي پاركينگ به محل برگزاري مراسم اطمينان حاصل كنيد.

 


از مدير تالار بپرسيد كه آيا مي‌توانيد از آشپز، طراح دكوراسيون و گروه موسيقي انتخابي خودتان استفاده كنيد يا خير:

بسياري از تالارها منوي غذا، دكوراسيون سالن و گروه موسيقي اختصاصي خودشان را دارند و اگر اين مكان‌ها را برگزاري مراسم عروسي خود انتخاب كرده‌ايد، ممكن است ‌مديريت تالار به شما اجازه ندهد اين موارد را از پكيج خدماتشان حذف و سليقه شخصي خودتان را جايگزين كنيد. بنابراين اگر اين موارد براي شما حائز اهميت است، بهتر است قبل از رزرو تالار در مورد محدوديت‌هاي اين‌چنيني بحث و گفتگو كنيد.

 


در طراجي دكوراسيون تالار ممكن است از اسپيس فريم استفاده شود كه برخي از تالارها بعضي از مكان هاي تالار را با اجاره اسپيس فضاسازي كرده و تجهيز مي نمايند.

 


تشريفات عروسي

 


در مورد بازه زماني بين شروع و خاتمه مراسم سوالات خود را از مديريت تالار يا باغ تالار بپرسيد:

قبل از عقد قرارداد با تالار موردنظرتان محدوديت زماني را تعيين كنيد. ساعات خدمات‌رساني بسياري از تالارها از 19 تا نهايتاً 24 شب است و اگر شما ازجمله افرادي هستيد كه تمايل داريد مراسمتان تا سپيده‌دم ادامه داشته باشد، بايد آن را با مديريت تالار درميان بگذاريد. برخي از تالارها بر اساس قانون، مجوز اين كار را ندارند اما برخي ديگر ممكن است در ازاي دريافت مبلغ بيشتر، مدت زمان برگزاري مراسمتان را افزايش دهند.

 


قبل از انتخاب باغ تالار از نحوه مديريت مراسم درصورت بارش باران مطلع شويد:

اتفاقات غيرمنتظره همواره بخشي از برگزاري مراسم‌ها به‌خصوص مراسم‌هاي عروسي هستند. يكي از اين اتفاقات غيرمنتظره بارش برف و باران است كه ممكن است كاملاً مراسم عروسي شما در فضاي باز را تحت تأثير قرار دهد و استرس زيادي را به شما و مهمان‌ها تحميل كند. با درنظرگرفتن اين موارد بهتر است قبل از اينكه تصميم بگيريد عروسي خود را در فضاي باز باغ تالار برگزار كنيد، ابتدا وضعيت آب وهوايي محل برگزاري را در تاريخ مراسمتان چك كنيد، سپس تمهيدات لازم در صورت بارش احتمالي باران را درنظر بگيريد. از مديريت باغ تالار بخواهيد در مورد تجهيزات و برنامه‌هايشان درصورت بارش احتمالي باران توضيحات مفصلي ارائه دهد. بسياري از باغ‌تالارها داراي آلاچيق‌هاي سرپوشيده هستند و برخي نيز از اسپيس فريم و چادرهايي كه مخصوص برگزاري مراسم در فضاي باز هستند، استفاده مي‌كنند.

 


تالار مورد نظرتان در روز برگزاري مراسمتان قابل رزرو باشد:

اگر قبل از انتخاب تالار، تاريخ برگزاري مراسمتان را مشخص كرده‌ايد، بايد توجه داشته باشيد كه تالار موردنظر در اين تاريخ توسط زوج ديگري رزرو نشده باشد. بنابراين اگر مصمم هستيد كه مراسمتان را در تالار خاصي برگزار كنيد بهتر است هرچه زودتر و از چند ماه قبل، براي رزرو كردن آن اقدام كنيد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۷:۲۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

۲۶ ايده برگزاري مراسم عقد و عروسي در فصل پاييز

۲۶ ايده برگزاري مراسم عقد و عروسي در فصل پاييز

برگزاري عقد فضاي باز تهران

ديار ميرزا

۲۶ ايده براي برگزاري مراسم عروسي در فصل پاييز و دكوراسيون سالن عقد و عروسي با تم پاييزي به‌شما معرفي مي‌كنيم.

به‌طوركلي فصل پاييز به‌خصوص ماه‌هاي مهر و آبان بهترين زمان براي برگزاري مراسم عقد و عروسي است زيرا در اين وقت سال وضعيت آب‌وهوا بسيار مطلوب است. به‌عبارت‌ديگر هوا نه خيلي گرم است و نه خيلي سرد. ازطرفي‌ديگر تركيب رنگ‌ طبيعت در پاييز شامل تلفيقي از رنگ‌هاي زيباي نارنجي، زرد و قرمز است كه مي‌تواند تم مناسبي براي دكوراسيون مراسم عقد و عروسي پاييزي باشد. فراتر از اين زيبايي‌ها، فصل پاييز، حال‌وهواي صميمي و عاشقانه‌اي نيز دارد.

 


جداي از رنگ‌بندي زيباي درختان و برگ‌ها در اين فصل، پاييز فصل رويش گل‌هاي خوشرنگي مانند گل كوكب، گل ماري گلد و گل آهاري و ميوه‌هاي خوشمزه مانند سيب، گلابي و انار است. بنابراين چرا از اين حجم زيبايي در دكوراسيون و برگزاري مراسم‌هاي عقد و عروسي پاييزي استفاه نكنيم؟

 

 

 

در ادامه ۲۶ ايده براي برگزاري مراسم عروسي در فصل پاييز و دكوراسيون سالن عقد و عروسي با تم پاييزي به‌شما معرفي مي‌كنيم.

 


عروسي و عقد در فضاي باز و استفاده از شاخ و برگ‌هاي خوشرنگ درختان پاييزي محوطه و سالن

اگر مراسم عروسي يا عقد فضاي باز فرصت را غنيمت بشماريد و از رنگبندي زيباي طبيعت پاييزي با بافتي از رنگ‌هاي گرم در دكوراسيون مراسم بهره ببريد. لازم نيست حتماً مراسم عروسيتان را در جنگل برگزار كنيد تا تم پاييزي را رعايت كرده باشيد بلكه مي‌توانيد شاخ و برگ‌هاي درختان پاييزي را وارد دكوراسيون و تزئين سالن، ميز كانتر و ميزهاي پذيرايي و جايگاه عروس و داماد كنيد و با اين‌كار فضاي سالن عروسي را به طبيعت پاييزي پيوند دهيد.

 


مراسم عقد يا عروسي پاييزي خود را با تمي روستايي برگزار كنيد:

مي‌توانيد مراسم عروسي را در فضاي باز باغ‌تالارها به‌خصوص باغ‌تالارهايي كه داراي كلبه‌ها و آلاچيق‌هاي چوبي هستند، برگزار كنيد. بااينكار، علاوه بر استفاده از رنگبندي زيباي طبيعت در پاييز، وجود كلبه و آلاچيق‌هاي چوبي حس و حال روستايي و سنتي نيز به مراسم عروسي پاييزيتان مي‌بخشد.

 


كارت دعوت مناسب براي برگزاري مراسم عروسي در فصل پاييز:

كارت دعوت عروسي اولين فرصت شما براي برقراري ارتباط با مهمانان است. بنابراين اگر درحال برنامه‌ريزي براي انتخاب تم و رنگ‌بندي دكوراسيون سالن يا تالار عروسي براي برگزاري مراسم عروسي در فصل پاييز هستيد، بهتر است رنگ كارت دعوت خود را نيز با عناصر و المان‌هاي پاييزي ست كنيد. مي‌توانيد از شاخه‌هاي خشك‌شده درختان پاييزي، رنگ طبيعت پاييزي شامل زرد، نارنجي، سبز مات و قرمز در طراحي كارت دعوت عروسي خود استفاده كنيد.

 


خوشامدگويي به مهمانان در مراسم عقد و عروسي پاييزي:

مي‌توانيد دسته گل‌تان را از بين گل‌هاي زيباي پاييزي انتخاب كنيد. مثلاً دسته گل ذرت وحشي سفيد يا گل آهاري و كوكب گزينه‌هاي بسيار مناسبي براي دسته گل عروس در مراسم عروسي پاييزي هستند.

 


انتخاب تم لباس مهمانان متناسب با مراسم عروسي در فصل پاييز:

همانطور كه مي‌دانيد محيط اطراف تاثير به‌سزايي در زيباتر شدن فضا و حال‌وهواي مراسم عقد يا عروسي دارد. رنگ‌ها و دكوراسيون به عكس‌هاي مراسم عروسيتان جلوه و زيبايي خاصي مي‌بخشند. يك ايده براي زيباسازي محيط و حال‌وهواي مراسم عروسي پاييزي، تعيين تم براي رنگ لباس مهمانان‌تان است. بهتر است اين تم متناسب با رنگ‌هاي پاييزي انتخاب شود. البته سعي كنيد قوانيني كه براي پوشش مهمانان تعيين مي‌كنيد قابل‌اجرا بوده و آنها را به‌زحمت نياندازد.

 


دكوراسيون سالن و محضر عقد يا تالار عروسي با شاخ و برگ پاييزي:

محل برگزاري مراسم عروسي در فصل پاييز مي‌تواند خانه، فضاي بسته تالار و يا فضاي باز باغ‌تالارها باشد. موضوعي كه اهميت دارد آوردن المان‌هاي پاييز به دكوراسيون محل برگزاري مراسم است. اگر مراسم عروسي را در خانه يا عمارتي با بافتي قديمي برگزار مي‌كنيد، اطراف پنجره‌ها را با شاخه‌هاي خشك درختان پاييزي تزئين كنيد. اين تزئينات بسيار آرام‌بخش و چشم‌نواز است؛ زيرا رنگ گرم شاخه‌هاي پاييزي دركنار ديوارهاي آجري فرسوده اتاق و قاب‌هاي چوبي پنجره‌ها تركيب بسيار هماهنگ و همگني ايجاد مي‌كند.

 


فراهم كردن جايگاهي راحت براي مهمان‌ها در مراسم عروسي پاييزي:

راحتي و آسايش مهمان‌ها بايد در اولويت برنامه‌ريزي براي برگزاري مراسم عروسي به‌ويژه برگزاري مراسم در فصل پاييز باشد. اگر مراسم عروسي را در فضاي باز برگزار مي‌كنيد، روي هر صندلي يك پتوي كوچك مسافرتي قرار دهيد تا مهمان‌ها درصورت احساس سرما، از آن استفاده كنند.

 


سرو نوشيدني متناسب با فصل در مراسم عقد و عروسي در فصل پاييز:

درصورتي‌كه مراسم عروسي‌تان در فصل پاييز برگزار مي‌شود، مي‌توانيد يك آبميوه پاييزي مانند آب سيب را در منوي پذيرايي از مهمانان قرار دهيد. مي‌توانيد نوشيدني پاييزي را با ادويه‌هاي گرم مانند دارچين و رزماري تزئين كنيد.

 


اهداي بسته‌هاي مريم‌گلي خشك به مهمانان در مراسم عروسي پاييزي:

مراسم باستاني سوزاندن مريم‌گلي حس معنادار و مثبتي به روز عروسي شما مي‌بخشد. پيشنهاد مي‌كنيم اين مراسم را در برنامه عروسي پاييزي خود بگنجانيد. مي‌توانيد به هر يك از مهمان‌ها در زمان ورودشان به سالن عروسي، يك بسته مريم گلي بدهيد تا در انتهاي مراسم آن را بسوزانند.

 


تالار عروسي پاييز

 


تشكر از مهمان‌ها جهت حضور در مراسم عروسي با يك يادداشت و گيفت پاييزي:

پاييز فصل شكرگزاري است و ايده تشكر يا سپاس‌گزاري كردن از مهمان‌ها جهت حضور در مراسم عروسي پاييزي‌تان مي‌تواند جذاب بوده و استقبال مهمانان را به‌همراه داشته‌ باشد. مي‌توانيد با دست‌خط خودتان و با خودكار فانتزي خوشرنگ مانند رنگ‌هاي پاييزي روي يك برگه‌ كاهي يا تزئين‌شده با المان‌هاي پاييزي از هر يك از مهمان‌هايتان متناسب با شخصيت و سليقه او تشكر و قدرداني كنيد و به‌همراه يك گيفت كه مي‌تواند يك انار يا سيب تزئين شده با ربان يا كنف باشد به او هديه دهيد.

 


ميزهاي پذيرايي را با گل‌هاي پاييزي تزئين كنيد:

مي‌توانيد براي تكميل دكوراسيون مراسم عروسي در فصل پاييز، روي ميز كانتر و ميزهاي پذيرايي از مهمان‌ها گلداني پر از گل‌هاي خوشرنگ و زيباي پاييزي قرار دهيد. اين كار يك هارموني خاص بين تزئين ميزها با ساير المان‌هاي پاييزي دكوراسيون سالن عروسي ايجاد مي‌كند.

 


تعيين جايگاه نشستن مهمان‌ها با تزئينات پاييزي:

اگر مراسم عروسيتان را در فصل پاييز برگزار مي‌كنيد، يك ايده براي جذاب‌تر كردن حال‌وهواي مراسم عروسي پائيزي، مشخص كردن جايگاه نشستن مهمان‌ها با تزئينات پاييزي است. به‌عبارت‌ديگر مي‌توانيد روي كاغذي نام هر مهمان را نوشته و به آن يك شاخه، گل يا برگ پاييزي متصل كنيد و روي ميز مخصوص به هر مهمان قرار دهيد. به‌اين‌ترتيب علاوه‌براينكه مهمان‌ها جايگاه خود را راحت‌تر پيدا مي‌كنند بلكه با ديدن تزئينات پاييزي آن احساس خوبي نيز خواهند داشت.

 


تزئين وردي تالار برگزاري مراسم عقد و عروسي در فصل پاييز:

مهم‌ترين مشخصه برگزاري مراسم عروسي در فصل پاييز، ايجاد يك فضاي گرم و صميمي است. بنابراين بهتر است روي صميمي‌تر كردن اين فضا بيشتر فكر كنيد و ايده‌هاي خود را به مرحله اجرا درآوريد. مثلا نورپردازي ورودي سالن يا تالار عقد و عروسي با لامپ‌هاي زرد و نارنجي و قرمز به‌خصوص پس از تاريكي هوا مي‌تواند شما را به اين هدف نزديك‌تر كند. ايده ديگر تزئين درب ورودي سالن با گل‌هاي زيبا و قرار دادن فانوس‌هاي مسي در دو طرف راهروي ورودي تالار عروسي است كه فضا را بسيار عاشقانه و رمانتيك مي‌كند.

 


برگزاري مراسم عروسي پاييزي در فضايي سرپوشيده ولي با وجود درختان پاييزي:

مي‌توانيد براي برگزاري مراسم عروسي در فصل پاييز باغ تالارهايي را انتخاب كنيد كه امكان مسقف كردن فضاي باز با استفاده از اسپيس فريم يا چادرهاي تزئيني را داشته باشند. با اين كار بخشي از درختان خوشرنگ پاييزي با فضايي سرپوشيده احاطه مي‌شوند و تم پاييزي طبيعت به‌طور كاملاً واقعي به دكوراسيون مراسم عروسيتان اضافه مي‌شود. درختان افرا براي اين منظور زيبايي بسيار خيره‌كننده‌اي دارند.

 


انتخاب تالارهاي فرش‌شده براي برگزاري مراسم عروسي در فصل پاييز:

معمولاً در اجراي دكوراسيون محل برگزاري مراسم عروسي، چراغ‌ها و به‌طوركلي نورپردازي سالن يا تالار بيشتر از پوشش كف سالن مورد توجه قرار مي‌گيرد. اما اگر مي‌خواهيد در برگزاري مراسم عروسيتان در فصل پاييز ايده‌هاي جديد و خلاقانه‌اي اجرا كنيد، بهتر است به تزئينات كف سالن نيز توجه كنيد. مي‌توانيد تالارهايي را انتخاب كنيد كه فرش‌شده هستند. سالن‌هاي فرش‌شده حس صميمي و گرمي را در فضا ايجاد مي‌كنند و مهمان‌‌ها نيز در اين فضا احساس راحتي بيشتري خواهند داشت.

 


ايجاد فضايي رمانتيك و عاشقانه با روشن كردن شمع در مراسم عروسي پاييزي:

علاوه بر تزئين ميز پذيرايي با گل‌ها و رنگ و المان‌هاي پاييزي مي‌توانيد براي رمانتيك و عاشقانه‌تر كردن فضاي مراسم، روي هر ميز شمع‌هاي رنگ قرار دهيد و در زمان سرو شام از مسئولين برگزاري مراسم عروسي بخواهيد كه شمع‌ها را روشن كنند. با اينكار حس خوبي هم به خودتان و هم به مهمان‌هايتان القا خواهيد كرد.

 


استفاده از صندلي‌هاي چوبي براي برگزاري مراسم عروسي در فصل پاييز:

علاوه بر جزئياتي كه براي تزئين ميزهاي پذيرايي در مراسم عروسي پاييزي در نظر مي‌گيريد، بايد به جنس و همخواني صندلي‌ها با اين تزئينات نيز توجه ويژه‌اي داشته باشيد. هيچ‌چيز مانند صندلي‌هاي چوبي در كنار شكوفه‌هاي زرد و نارنجي نمي‌تواند مظهر و سمبل فصل پاييز باشد. اگر صندلي‌هاي چوبي به سبك نيمكت‌هاي روستايي و آلاچيق‌هاي جنگلي ساخته شده باشند، زيبايي و صميميت فضا را دوچندان مي‌كنند.

 


ايده تزئين سالن با كدو تنبل در مراسم عقد و عروسي پاييزي:

مي‌توانيد گوشه‌اي از محضر عقد يا عروسي را با كدو تنبل‌هاي كوچگ و بزرگ تزئين كنيد و با اينكار پاييز را مستقيماً به مراسم عروسي خود بياوريد. ايده‌هاي مختلفي براي استفاده از كدو تنبل براي تزئين مراسم عروسي پاييزي وجود دارد. سعي كنيد علاوه براينكه كدوها را از سايزهاي مختلف انتخاب مي‌كنيد، رنگ‌هاي آنها نيز در تناژهاي مختلف باشند حتي مي‌توانيد در صورت امكان روي كدوها طرح‌هاي مختلف بكشيد يا آنها را با سليقه خودتان و متناسب با ديزاين سالن برگزاري مراسم رنگ‌آميزي كنيد.

 


استفاده از ظروف چيني و چوبي براي پذيرايي در مراسم عقد و عروسي پاييزي:

مي‌توانيد براي نزديك‌تر كردن حال‌وهواي مراسم به تم پاييزي و تركيب با آن با سبك روستايي، از ظروف چوبي يا چيني قديمي براي سرو غذا استفاده كنيد. دركنار هر بشقاب نيز دستمال‌هاي پذيرايي با رنگ‌هاي متناسب پاييزي قرار دهيد.

 


نورپردازي مراسم عروسي در فصل پاييز:

مي‌توانيد از لوسترها و لامپ‌هاي كوتاه و بلند در بالاي ميزهاي پذيرايي براي نورپردازي استفاده كنيد. روشن كردن شمع‌هاي مخروطي بلند نيز جنبه كلاسيك به مراسم عروسي پاييزيتان مي‌بخشد.

 


ديزاين ديوارهاي سالن مراسم عروسي در فصل پاييز:

ديوار مجاور جايگاه عروس و داماد، موردتوجه ترين نقطه در تالار يا سالن برگزاري مراسم عقد و عروسي است. مي‌توانيد با ديزاين كردن اين ديوار، آن را به نقطه كانوني سالن تبديل كنيد. اگر مراسم عروسيتان در فصل پاييز برگزار مي‌شود، مي‌توانيد سراسر ديوار را با گل‌هاي زيبا و خوشرنگ پاييزي يا شاخه‌ها و شكوفه‌هاي خشك شد بپوشانيد. اينكار جلوه خاصي هم به جايگاه عروس و داماد و هم به كل فضاي برگزاري مراسم عروسي مي‌دهد.

تشريفات مجالس تهران

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۳:۵۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

ازدواج سنتي ستاره بارسلونا با دختر مسلمان

ازدواج سنتي ستاره بارسلونا با دختر مسلمان


دي جي مجالس


ستاره بارسلونا با برگزاري عروسي اسلامي در رسانه هاي دنيا خبرساز شد.


عثمان دمبله
به گزارش همشهري آنلاين عثمان دمبله ستاره مسلمان بارسلونا در هفته جاري با انتشار تصويري از خود در كنار همسرش با لباس عروسي از جشن ازدواجش خبر داد.

 

ويدئويي جديدي از عروسي عثمان دمبله با دختر مراكشي و مسلمان منتشر شد كه دوباره در رسانه هاي اسپانيا خبرساز شده است.

اسپورت اسپانيا نوشت: عثمان دمبله اين هفته براي عروسي خود در مراكش و جشن بزرگ تحت آيين مسلمانان(اسلام) خبرساز شد. ستاره بارسلونا و همسرش با سنت اسلام عروسي خود را برپا كردند. نشريه «موندو دپورتيوو» اسپانيا با انتشار فيلمي جديد از لحظه انداختن حلقه ازدواج از سوي ستاره بارسلونا از ابعاد جديد ازدواج سنتي بازيكن مسلمان باشگاه اسپانيايي پرده برداشت.

 

در زير مي توانيد مراسم حلقه انداختن ستاره بارسلونا با همسر مسلمانش را تماشا كنيد. نكته جالب پوشش كاملا اسلامي همسر ستاره بارسلونا در اين مراسم است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۴:۰۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

لزوم جلوگيري جدي از برگزاري مراسم‌ها در خوزستان/ پوشش واكسيناسيون توسعه يابد

استاندار خوزستان:

لزوم جلوگيري جدي از برگزاري مراسم‌ها در خوزستان/ پوشش واكسيناسيون توسعه يابد

تشريفات مجالس

خليليان بر لزوم توسعه واكسيناسيون كرونا به ويژه دوز سوم تاكيد كرد و گفت: بايد با جديت بيشتري كنترل و محدوديت برگزاري مراسم عزا و عروسي انجام و پروتكل‌هاي بهداشتي و محدوديت‌ها در مراكز عمومي به ويژه رستوران‌ها و پاساژها نيز به خوبي رعايت شود.

 


به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از اهواز، «صادق خليليان» امروز (شنبه ۴ دي) در نشست ستاد استاني مديريت كرونا، با تاكيد بر آمادگي بيشتر براي مقابله با اُميكرون اظهار كرد: رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي حتي بيش از واكسيناسيون در اين زمينه تاثيرگذار است.

 


 

 


استاندار خوزستان افزود: تزريق دوز سوم واكسن مي‌تواند تا ۹۰ درصد در برابر اُميكرون مصونيت ايجاد كند بنابراين بايد علاوه بر تداوم واكسيناسيون در نوبت اول و دوم، همه افراد بالاي ۱۸ سال كه سه ماه از تزريق نوبت دوم واكسن‌شان گذشته براي تزريق دوز سوم اقدام كنند.

 


 

 


وي اضافه كرد: فرمانداران نبايد با صرف ارجاع نامه يا بخش‌نامه كار كنند بلكه بايد با جديت و با انجام كارهايي مانند تشكيل ستاد قرارگاه واكسيناسيون و ديگر اقدامات مورد نياز براي توسعه واكسيناسيون و رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي در ابعاد مختلف، اقدامات لازم را انجام دهند.

 


 

 


خليليان با بيان اينكه همچنان ورود از مرزهاي هوايي آزاد بوده و شرط ورود نيز تزريق ۲ دوز واكسن و داشتن تست PCR منفي است ابراز كرد: به مدت ۲ هفته در مرزهاي زميني و دريايي نيز محدوديت اعمال شده و تنها گروه‌هاي هفت‌گانه اجازه تردد دارند.

 


 

 


وي با تاكيد بر جلوگيري از برگزاري تجمعات عنوان كرد: بايد با جديت بيشتري كنترل و محدوديت برگزاري مراسم عزا و عروسي انجام و پروتكل‌هاي بهداشتي و محدوديت‌ها در مراكز عمومي به ويژه رستوران‌ها و پاساژها نيز بايد به خوبي رعايت شود.

 


 

 


استاندار خوزستان خاطر نشان كرد: فرمانداران بايد با جديت بخش‌هاي ضعيف خود را برطرف كنند زيرا اين موضوع در ارزيابي مديران لحاظ مي‌شود.

 


 

 


وي همچنين با اشاره به تصادف زنجيره‌اي در جاده قديم اهواز – خرمشهر بيان كرد: متاسفانه در اين حادثه ۱۰ نفر از كارگران يك شركت جان باختند و تعدادي مصدوم شدند كه جان باختن اين هم‌استاني‌ها را تسليت عرض مي‌كنم و براي مصدومان اين حادثه نيز آرزوي سلامتي دارم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۳:۱۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

چالش هاي انتخاب تالار و باغ تالار براي مراسم عقد و عروسي


چالش هاي انتخاب تالار و باغ تالار براي مراسم عقد و عروسي

باغ تالار بدون ورودي تهران


اگرچه بسياري از جنبه‌هاي عروسي مانند انتخاب مدل لباس و دسته‌گل عروس و يا چشم‌پوشي كردن از خريد كيك عروسي، كاملاً سليقه‌اي و شخصي است، اما انتخاب محلي براي برگزاري مراسم عروسي مانند تالار يا باغ تالار اجتناب‌ناپذير است. برگزاري مراسم عروسي بدون وجود محلي براي جمع شدن و جشن گرفتن ميسر نخواهد شد.
به گزارش گروه بازرگاني خبرگزاري دانشجو، اگرچه بسياري از جنبه‌هاي عروسي مانند انتخاب مدل لباس و دسته‌گل عروس و يا چشم‌پوشي كردن از خريد كيك عروسي، كاملاً سليقه‌اي و شخصي است، اما انتخاب محلي براي برگزاري مراسم عروسي مانند تالار يا باغ تالار اجتناب‌ناپذير است. برگزاري مراسم عروسي بدون وجود محلي براي جمع شدن و جشن گرفتن ميسر نخواهد شد.

بااين‎‌وجود پيداكردن يك تالار مناسب كار آساني نيست. ممكن است گزينه‌هاي زيادي براي انتخاب پيش روي شما وجود داشته باشد، اما براي اين‌كه بتوانيد از بين گزينه‌هاي موجود بهترين انتخاب را داشته باشيد، ادامه اين مطلب را بخوانيد.

عقد و عروسي

در اين مقاله نكات كليدي و مهمي كه بايد قبل از رزرو يك تالار براي برگزاري مراسم عروسيتان بدانيد، آورده شده است.

ابتدا با يك برنامه‌ريز مراسم عروسي يا تشريفات مجالس مشورت كنيد:
قبل از جستجو كردن براي رزرو يك تالار يا باغ تالار عروسي، بهتر است با يك فرد خبره در زمينه برنامه‌ريزي و تشريفات عروسي صحبت كنيد. اين فرد با ويژگي‌هاي كه يك تالار عروسي خوب بايد داشته باشد مانند چيدمان و دكوراسيون، خدمات، منوي شام و ... آشنايي بيشتري دارد، لذا مي‌تواند به شما كمك كند تا بتوانيد فضايي كه بيشترين شباهت را به لوكيشن رؤياييتان دارد، انتخاب كنيد.

تالار يا باغ تالاري را انتخاب كنيد كه به تصورات ذهني و رؤياهايتان بيشترين شباهت را داشته باشد:
اگرچه ممكن است اين موضوع بديهي به‌نظر برسد اما بهتر است اشاره كنيم كه حس زيبايي‌شناختي خود را در انتخاب تالار عروسي به‌كار بگيريد. اگر مي‌خواهيد يك مراسم عروسي مجلل و مدرن داشته باشيد، تالارهاي بزرگ و معروف را شناسايي كنيد. ازطرفي‌ديگر اگر مي‌خواهيد عروسي خود را در فضاي سبز برگزار كنيد، باغ تالارها با فضاهاي سبز و حوضچه‌هاي آب مي‌توانند بهترين گزينه براي شما باشند.

قبل از رزرو تالار يا باغ تالار، تعداد نهايي مهمانان خود را مشخص كنيد:
بهتر است قبل از انتخاب محل برگزاري مراسم عروسيتان، ليستي از افرادي كه قرار است در مراسمتان حضور داشته باشند، تهيه كنيد. ممكن است تالار مورد نظر شما براي تعداد مهماناني كه در نظر گرفتيد، فضاي كافي نداشته باشد يا بالعكس بيش از اندازه بزرگ باشد كه در هر دو صورت با مشكل مواجه خواهيد شد. بهتر است در مورد ليست مهمانان با خانواده خود مشورت كنيد، زيرا ممكن است آنها افراد ديگري را كه در ليست شما قرار ندارند، براي شركت در مراسم عروسيتان دعوت كرده باشند. با اين‌كار در بسياري از هزينه‌هاي عروسي مانند هزينه ورودي افراد به تالار يا باغ تالار، صرفه‌جويي خواهد شد.

تالار عروسي سالن عقد

قبل از رزرو تالار بودجه‌اي كه قرار است براي آن اختصاص دهيد را تعيين كنيد:
به‌خاطر داشته باشيد كه هزينه تالارهاي مختلف به موارد متعددي بستگي دارد. درواقع هزينه‌اي كه بابت رزرو تالار يا باغ تالار پرداخت مي‌كنيد تنها براي فضايي كه در اختيار شما قرار مي‌دهند، نيست. منوي غذاي انتخابي، دكوراسيون، گل‌آرايي و ساير تزئينات سالن، نحوه چيدمان و ديزاين ميزهاي پذيرايي، وسعت سالن، گروه موسيقي و ساير خدمات كوچك و بزرگي كه تالارها ارائه مي‌دهند، در هزينه‌اي كه از شما دريافت مي‌شود، نقش دارند. بنابراين قبل از انتخاب اين خدمات بهتر است بودجه خود را درنظر داشته باشيد و براساس آن تالار محل برگزاري مراسمتان را انتخاب كنيد.

برخي ديگر از بودجه هايي كه ممكن است در مديريت هزينه ها لازم باشد كه براي آن هزينه كنيد، انتخاب آتليه و باغ عكاسي است. بهتر است جهت مديريت هزينه هاي مراسم عقد و عروسي خود اين نكته را نيز مد نظر داشته باشيد.

نحوه دسترسي به تالار يا باغ تالار و مسيرآن را در نظر بگيريد:
قبل از رزرو تالار پذيرايي، مطمئن شويد كه دسترسي به محل براي مهمانان راحت است و لازم نيست مسافت طولاني و پيچيده‌اي را براي رسيدن به تالار طي كنند. ممكن است محلي كه براي برگزاري مراسمتان انتخاب كرده‌ايد، خارج از شهر باشد؛ بنابراين بهتر است به‌همراه كارت دعوت، كروكي يا لوكيشن تالار را نيز براي مهمانان ارسال كنيد تا براي رساندن خودشان به آن، دچار مشكل نشوند.

قبل از انتخاب تالار، مطمئن شويد كه جاي پارك مناسب براي مهمان‌ها وجود دارد:
مطمئناً شما مي‌خواهيد تجربه خوب و به‌يادماندني را در ذهن مهمانان‌تان رقم بزنيد. اگر محل برگزاري مراسم عروسيتان پاركينگ مناسبي نداشته باشد و مهمانان مجبور باشند ماشين خود را چند صد متر دورتر پارك كنند و پياده به محل تالار بيايند و در پايان نيز اين مسافت را مجدد با پاي پياده برگردند، قطعاً تجربه جالبي برايشان نخواهد بود. بنابراين بهتر است قبل از انتخاب و رزرو تالار، از نزديكي پاركينگ به محل برگزاري مراسم اطمينان حاصل كنيد.

از مدير تالار بپرسيد كه آيا مي‌توانيد از آشپز، طراح دكوراسيون و گروه موسيقي انتخابي خودتان استفاده كنيد يا خير:
بسياري از تالارها منوي غذا، دكوراسيون سالن و گروه موسيقي اختصاصي خودشان را دارند و اگر اين مكان‌ها را برگزاري مراسم عروسي خود انتخاب كرده‌ايد، ممكن است ‌مديريت تالار به شما اجازه ندهد اين موارد را از پكيج خدماتشان حذف و سليقه شخصي خودتان را جايگزين كنيد. بنابراين اگر اين موارد براي شما حائز اهميت است، بهتر است قبل از رزرو تالار در مورد محدوديت‌هاي اين‌چنيني بحث و گفتگو كنيد.

در طراجي دكوراسيون تالار ممكن است از اسپيس فريم استفاده شود كه برخي از تالارها بعضي از مكان هاي تالار را با اجاره اسپيس فضاسازي كرده و تجهيز مي نمايند.

تشريفات عروسي

در مورد بازه زماني بين شروع و خاتمه مراسم سوالات خود را از مديريت تالار يا باغ تالار بپرسيد:
قبل از عقد قرارداد با تالار موردنظرتان محدوديت زماني را تعيين كنيد. ساعات خدمات‌رساني بسياري از تالارها از 19 تا نهايتاً 24 شب است و اگر شما ازجمله افرادي هستيد كه تمايل داريد مراسمتان تا سپيده‌دم ادامه داشته باشد، بايد آن را با مديريت تالار درميان بگذاريد. برخي از تالارها بر اساس قانون، مجوز اين كار را ندارند اما برخي ديگر ممكن است در ازاي دريافت مبلغ بيشتر، مدت زمان برگزاري مراسمتان را افزايش دهند.

قبل از انتخاب باغ تالار از نحوه مديريت مراسم درصورت بارش باران مطلع شويد:
اتفاقات غيرمنتظره همواره بخشي از برگزاري مراسم‌ها به‌خصوص مراسم‌هاي عروسي هستند. يكي از اين اتفاقات غيرمنتظره بارش برف و باران است كه ممكن است كاملاً مراسم عروسي شما در فضاي باز را تحت تأثير قرار دهد و استرس زيادي را به شما و مهمان‌ها تحميل كند. با درنظرگرفتن اين موارد بهتر است قبل از اينكه تصميم بگيريد عروسي خود را در فضاي باز باغ تالار برگزار كنيد، ابتدا وضعيت آب وهوايي محل برگزاري را در تاريخ مراسمتان چك كنيد، سپس تمهيدات لازم در صورت بارش احتمالي باران را درنظر بگيريد. از مديريت باغ تالار بخواهيد در مورد تجهيزات و برنامه‌هايشان درصورت بارش احتمالي باران توضيحات مفصلي ارائه دهد. بسياري از باغ‌تالارها داراي آلاچيق‌هاي سرپوشيده هستند و برخي نيز از اسپيس فريم و چادرهايي كه مخصوص برگزاري مراسم در فضاي باز هستند، استفاده مي‌كنند.

تالار مورد نظرتان در روز برگزاري مراسمتان قابل رزرو باشد:
اگر قبل از انتخاب تالار، تاريخ برگزاري مراسمتان را مشخص كرده‌ايد، بايد توجه داشته باشيد كه تالار موردنظر در اين تاريخ توسط زوج ديگري رزرو نشده باشد. بنابراين اگر مصمم هستيد كه مراسمتان را در تالار خاصي برگزار كنيد بهتر است هرچه زودتر و از چند ماه قبل، براي رزرو كردن آن اقدام كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۷:۱۵ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)