اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) ، روز زن و مقام مادر

برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) ، روز زن و مقام مادر در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه

سورپایز تولد

مراسم گرامیداشت سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) ،روز زن و مقام مادر با حضور سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه،معاون توسعه و مدیر حوزه ریاست و مدیران و بانوان شاغل در سازمان در سالن شماره ۲ برگزار شد.

 


برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) ، روز زن و مقام مادر در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار ایانا در کرمانشاه، در ابتدای این جلسه سرپرست نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک روز زن گفت ؛ مقام والای زن در قرآن کریم بارها مورد تأکید قرارگرفته و در آیات کلام خدا پیامبر بعنوان الگو معرفی شده و در این راستا در آیات مذکور اشاره می شود که حضرت زهرا(س) بعنوان عطیه و الگو به پیامبر هدیه شده و از عنوان کوثر برای حضرت فاطمه زهرا(س) استفاده شده و این موضوع در زندگی ائمه بی نظیر است.

 


حجت الاسلام والمسلمین میرزایی سپس با اشاره به مقام و جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) افزود ؛ مرحله زندگی حضرت فاطمه زهرا بعنوان دخت پیامبر و سپس ازدواج و زندگی این بانوی گرانمایه با مولای متقیان علی (ع) سراسر درس و حکمت است و می بایست زنان جامعه اسلامی با الگو قرار دادن محاسن اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) ،راه و منش حضرت فاطمه را سرلوحه اعمال خود قرار دهند.

 


میرزایی سپس با پرداختن به مرحله دیگری از زندگی دخت پیامبر افزود؛ جایگاه حضرت فاطمه(س) بعنوان مادر نیز دارای ابعاد مختلف و تأثیرگذاری است که می تواند الگو سازی شود.

 


وی بهترین الگو برای زنان جامعه اسلامی را حضرت فاطمه (س) برشمرد و گفت ؛ امید می رود در هفته گرامیداشت مقام زن با پرداختن بیشتر به ابعاد مختلف زندگی این بانوی کریمه بتوانیم بیش از پیش بانوان جامعه را با زندگی و منش حضرت فاطمه (س) آشنا نمائیم.

 


در ادامه این مراسم مدیر حوزه ریاست سازمان نیز با تبریک روز زن و مقام مادر گفت؛ ترجیح این است که بیشتر شنونده مسائل و مشکلات بانوان شاغل باشیم و هدف از این جلسات نیز توجه به مشکلات بانوان در محیط کار است و این موضوع بیانگر قدردانی سازمان از شأن و جایگاه بانوان شاغل سازمان است.

 


دیگر سخنران این جلسه معاون توسعه مدیریت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بود.

 


افشین ایرانی در این جلسه با تبریک روز زن و تشریح جایگاه زنان در سازمان گفت ؛ بانوان شاغل نقش و جایگاه ویژه ای در پیشبرد امور سازمان دارند و در تلاش هستیم تا با لحاظ قوانین بتوانیم مشکلات بانوان شاغل را در محل کار کاهش دهیم.

 


الهام امامی مشاور رییس و امور بانوان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در سخنانی با قدردانی از مسئولین سازمان بخاطر برگزاری این بزرگداشت و اهمیت به جایگاه و مقام همکاران خانم، به بیان درخواست ها و مشکلات بانوان همکار اشاره داشت.

 


بخش پایانی این مراسم نیز که بصورت ویدیو کنفرانس با حضور بانوان شاغل در سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها و مراکز جهاد کشاورزی برگزار شد به طرح مسائل و مشکلات و نظرات بانوان شاغل در سازمان اختصاص یافت.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۰:۰۵ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)