اخبار مجالس و عروسی اخبار مجالس و عروسی .

اخبار مجالس و عروسی

تشریفات عجیب و غریب برای برگزاری عروسی‌های «لاکچری»

تشریفات عجیب و غریب برای برگزاری عروسی‌های «لاکچری»!/ «سیندرلا» شدن در شب عروسی

 


به گزارش ترجمان صبح، خبرآنلاین نوشت: داستان سیندرلا، درخشان‌ترین داستان پریانی است که همه ما در ذهن داریم. دختری زیبا و مهربان که شاهزاده‌ای او را از ظلم و کنیزی برای نامادری نجات داد و به قصرش برد تا زندگی اشرافی و عاشقانه را در کنار هم آغاز کنند. این داستان حتی پا را فراتر از […]

تشریفات لاکچری عروسی

به گزارش ترجمان صبح، خبرآنلاین نوشت: داستان سیندرلا، درخشان‌ترین داستان پریانی است که همه ما در ذهن داریم. دختری زیبا و مهربان که شاهزاده‌ای او را از ظلم و کنیزی برای نامادری نجات داد و به قصرش برد تا زندگی اشرافی و عاشقانه را در کنار هم آغاز کنند. این داستان حتی پا را فراتر از داستان گذاشت و تبدیل به نوعی سبک زندگی و جلوتر از آن تبدیل به یک سندرم شد؛ اما این داستان دیگر داستان پریان نیست. در همین تهران خودمان، طی یک مراسم عروسی لاکچری، شما می‌توانید سیندرلای جشن خود باشید.

 


این بار، داستان سیندرلا متفاوت است

 


به گزارش خبرآنلاین،‌همه چیز آماده است. قصر پادشاه، به شکل کارتونی و همان شکلی که در ذهن داریم، قبل از ورود، طراحی و آماده شده است تا کاملا برای مهمانان‌تان لگوی مشهور کمپانی دیزنی را تداعی کند. عروس قبل از ورود، لباس مخصوص سیندرلا را می‌پوشد و سوار بر یک درشکه مجلل وارد مراسم می‌شود. نامادری و خواهرهای ناتنی، کارکنان قصر پادشاه، دربان و درشکه‌چی و مردم حاضر در مراسم رقص پسر پادشاه، با لباس‌ها و چهره‌هایی که از کارتون سیندرلا در ذهن داریم همگی در کنار مشعل‌های درخشان و قصر باشکوه شاه حاضرند تا این فانتزی را تکمیل کنند. پس از پیاده شدن سیندرلا از درشکه از زیبایی او مبهوت می‌مانند و راه را باز می‌کنند تا سیندرلا و پسر پادشاه که نقشش را آقای داماد بازی می‌کند به یکدیگر برسند.

 


دو نکته این داستان را از سناریوی سیندرلای واقعی متمایز می‌کند. اول اینکه برخلاف داستان اصلی با به صدا درآمدن زنگ نیمه شب، لباس‌ها و درشکه سیندرلا ناپدید نمی‌شود و او مجبور به فرار نیست. نکته دوم، دلیل این ناپدید نشدن را توضیح می‌دهد. جواب خیلی ساده است؛ پول!

 


تیم اجرای این نمایش که حدود ۱۵۰ نفر هستند، چیزی حدود ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومان دستمزد می‌گیرند، هزینه اجاره یک درشکه به همراه دو اسب سفید برای یک شب، حدود ۱۵ میلیون تومان است و اجاره تک تک مشعل‌های حاضر در سالن، بین شبی یک تا دو میلیون تومان است. مجموع هزینه طراحی دکور و لباس و … برگزاری این عروسی را در باغ‌تالارهای مشهور اطراف تهران، دست‌کم ۵۰۰ میلیون تومان، تنها برای ۲۰۰ نفر مهمان می‌رساند.

 

 

 

سندروم سیندرلا چیست؟

 


شاید انتظار برای رسیدن شاهزاده سوار بر اسب سفید متداول‌ترین جمله‌ای است که می‌توان در تعریف این سندروم گفت. سندروم سیندرلا نوعی خطای شناختی با مجموعه علائمی است که در بعضی دختران دیده می‌شود. زندگی در فضایی که فرد برای خوشبخت شدن خود را نیازمند دیگری می‌بیند و منتظر است بدون اینکه خودش تلاشی برای زندگی‌اش کند، کسی از راه برسد و اورا به سعادت و زندگی عاشقانه و اشرافی برساند، مهم‌ترین علامت سندروم سیندرلاست.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۰:۳۳ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)