اخبار مجالس و عروسي اخبار مجالس و عروسي .

اخبار مجالس و عروسي

مرگ دختر ۱۵ ساله براثر تيراندازي در عروسي در شهرضا

مرگ دختر ۱۵ ساله براثر تيراندازي در عروسي در شهرضا

دي جي مجالس

 


باشگاه خبرنگاران جوان

فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا از دستگيري ضارب دختر ۱۵ ساله اي كه بر اثر تيراندازي سهوي در يك مراسم عروسي جان باخته بود خبر داد.

سرهنگ سهراب قرقاني گفت: روز گذشته در پي اعلام خبري به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر اينكه دختر ۱۵ ساله‌اي براثر تيراندازي در مراسم عروسي از ناحيه گردن مجروح و به بيمارستان منتقل شده است، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران پاسگاه كهرويه فرماندهي انتظامي شهرستان شهرضا قرار گرفت.


در بررسي و تحقيقات صورت گرفته توسط مأموران مشخص شد نوجوان مصدوم علي رغم تلاش پزشكان بر اثر جراحات شديد وارده جان خود را از دست داده است.

 


به گفته او مأموران بلافاصله اقدامات پليسي خود را براي دستگيري ضارب كه يكي از اقوام متوفي بوده، آغاز و در كمترين زمان ممكن وي را دستگير و اسلحه‌اي كه با آن دختر نوجوان مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود نيز كشف شد.

 


فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا با اشاره به اعتراف متهم مبني بر تيراندازي سهوي به سمت دختر نوجوان از تشكيل پرونده و تحويل وي به مرجع قضائي خبر داد و گفت: تيراندازي در مراسم‌هاي جشن و عروسي از رسم‌هاي غلطي است كه بيشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواري همانند واقعه اخير مي‌شود و به همين جهت پليس قاطعانه با خريد و فروش و نگهداري سلاح‌هاي غير مجاز برخورد مي‌كند و از شهروندان مي‌خواهد تا در صورت اطلاع از اين گونه موارد مراتب را از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهندتا برخورد‌هاي قانوني با متخلفان صورت گيرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۵:۵۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

چگونه بهترين تشريفات عروسي تهران را انتخاب كنيم؟

چگونه بهترين تشريفات عروسي تهران را انتخاب كنيم؟

تشريفات مجالس

شما نيوز

انتخاب تشريفات مجالس عروسي از اهميت ويژه اي برخوردار است و زوج هاي جوان همواره تمايل دارند تا مراسم آن ها

اگر قصد انتخاب بهترين تشريفات عروسي تهران را داريد تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد زيرا در اين مقاله قصد داريم با پاسخ به سوال "چگونه بهترين تشريفات عروسي تهران را انتخاب كنيم؟" به شما در پيدا كردن بهترين تشريفات عروسي تهران كمك كنيم.

آنچه ديگران مي خوانند:
ساعت و زمان پخش سريال پايتخت 7 | سورپرايز بزرگ محسن تنابنده براي مردم
ميكاپ جلف و جيغ الهام چرخنده سوژه شد | سفر لاكچري الهام چرخنده و همسر اولش به تايلند
رابطه ليندا كياني با بازيگر سريال پايتخت لورفت | عكس شوهر ليندا كياني منتشر شد
ببينيد | استقبال پرشور مردم لرستان از خواننده نوجوان عصرجديد | حنجره طلايي عصرجديد غوغا كرد
نكات انتخاب تشريفات عروسي تهران چيست؟
هميشه سوال " چگونه بهترين تشريفات عروسي تهران را انتخاب كنيم؟" سوال "نكات انتخاب تشريفات عروسي تهران چيست؟" را به دنبال خواهد داشت زيرا كسي كه مي خواهد بهترين تشريفات عروسي تهران را انتخاب كند بايد بداند كه به چه نكاتي توجه كند و همچنين بداند بهترين تشريفات عروسي داراي چه ويژگي هايي است كه آن ها را از موسسات تشريفاتي معمولي متمايز مي كند. در شهر تهران معمولا موسسات تشريفات مجالس بسياري وجود دارند كه همه وعده برگزاري مراسم ويژه را مي دهند. وجود تعداد تشريفات مجالس بسيار موجب سردرگمي افراد مي شود و مشكل انتخاب را سخت مي كند.

در ادامه به برخي از نكات انتخاب تشريفات عروسي تهران اشاره خواهيم كرد.

خدمات و كترينگ غذا تشريفات عروسي: براي اجرايي كردن تمام برنامه هايي كه براي مراسم عروسي خود داريد بايد خدماتي را ارائه كنيد حال تصور كنيد اگر اين خدمات حرفه اي و اصولي ارائه نشود چه اتفاقي خواهد افتاد؟
مسلما تمام برنامه هايي كه براي برگزاري مراسم خود داشته ايد با شكست مواجه خواهد شد به همين دليل نيز تاكيد همه افراد بر انتخاب بهترين تشريفات عروسي تهران است كه خدمات تخصصي ارائه مي دهد. پس اولين قدمي كه بايد در راستاي انتخاب بهترين تشريفات عروسي برداريد بررسي كيفيت خدمات تشريفات عروسي است. البته در اين ميان نبايد تنوع خدمات را نيز ناديده گرفت چرا كه هر چه تنوع خدمات ارائه شده بيشتر باشد گزينه هاي بيشتري جهت انتخاب پيش و رو خواهد بود و در نتيجه شانس برگزاري يك مراسم منحصر به فرد نيز بيشتر خواهد شد.

انتخاب تشريفات عروسي با كترينگ عروسي حرفه اي از اهميت ويژه اي برخوردار است چرا كه 60 درصد مراسم شما به نحوه پذيرايي از مهمان ها بستگي دارد. در نتيجه سعي كنيد قبل از انتخاب تشريفات مجالس تست غذا و مراسم را انجام دهيد تا از كيفيت كترينگ عروسي مطمئن شويد.

 

امكانات تشريفات عروسي: هر خدماتي نياز به امكانات خاصي دارد پس زماني كه يك موسسه تشريفاتي ادعا مي كند كه خدمات متنوع و باكيفيتي را ارائه مي دهد شما بايد اين سوال را از خود بپرسيد كه آيا امكانات لازم جهت ارائه چنين خدماتي را دارند؟
اگر تشريفات عروسي داراي امكانات متنوعي نباشد نمي توانيد انتظار داشته باشيد خدماتي را كه مي خواهيد به نحو احسن دريافت كنيد.

پرسنل و كادر خدماتي تشريفات عروسي: ارائه خدمات با كيفيت نياز به مجري حرفه اي و متخصص دارد بنابراين از ديگر نكات مهمي كه بايد در انتخاب بهترين تشريفات عروسي تهران به آن توجه كنيد ميزان مهارت و حرفه اي بودن پرسنل و كادر خدماتي تشريفات عروسي است.
هزينه تشريفات عروسي: هر موسسه تشريفاتي بنابر خدماتي كه ارائه مي دهد هزينه متفاوتي دريافت مي كند اما در برخي از مواقع هزينه اي كه بايد بپردازيد يا كم تر از حد معمول مي شود و يا بيشتر از آن چيزي كه بايد بپردازيد؛ در نتيجه شما با بررسي و مقايسه خدمات، امكانات و هزينه با ديگر موسسات مي توانيد تشخيص دهيد كه آيا هزينه اي كه بايد بپردازيد معقول است يا خير. معمولا انتخاب تشريفات ارزان قيمت صحيح نيست چرا كه هيچ ارزاني بي دليل نيست و موجب مي شود آبرو شما در مقابل مهمان ها برود. فرض كنيد غذا به همه نرسد و يا خدمات قابل قبول نباشد.
ميزان موفق بودن در اجرايي كردن ايده هاي مختلف: ايده هاي متنوعي كه از سوي عروس و داماد درخواست مي شود بايد بسيار حرفه اي اجرا شوند به همين دليل نيز در حين انتخاب بهترين تشريفات عروسي تهران، كيفيت ايده هاي اجرايي تشريفات مورد نظر را مورد بررسي قرار دهيد. اين روش به شما امكان تصميم گيري سريع را مي دهد كه آيا مي توانيد اين وظيفه بسيار مهم را بر عهده آن ها قرار دهيد يا با اين كار ريسك بزرگي را به جان مي خريد؟
سابقه فعاليت و مديريت آن: معمولا از سوي بيشتر زوج ها به اين نكته توجه چنداني نمي شود اما سابقه فعاليت و مديريت آن مي تواند بيانگر نكات بسياري باشد. يكي از نكات مهم در اين باره اين است كه هر چه سابقه فعاليت بيشتر باشد مجموعه تشريفاتي با تجربه تر بوده و در نتيجه در ارائه خدمات بسيار حرفه اي تر و متفاوت تر از موسسات تشريفاتي كه تازه فعاليت خود را آغاز كرده اند عمل خواهد كرد به همين دليل نيز اعتماد به چنين موسسات تشريفاتي راحت تر خواهد بود.
نكته ديگر اين است كه زماني يك تشريفات به بهترين تشريفات تبديل خواهد شد كه فرد مدبري مديريت آن را به عهده بگيرد و تمامي برنامه ها، خدمات و... را نظم ببخشد و به خوبي مديريت كند به همين دليل نيز حتما بايد به چنين نكاتي در حين انتخاب بهترين تشريفات عروسي تهران توجه كرد.

 

خدمات بهترين تشريفات عروسي تهران
خدمات بهترين تشريفات عروسي تهران فقط محدود به خدمات انگشت شماري نيست بلكه تمامي خدمات مورد نياز زوج ها را به بهترين و باكيفيت ترين شكل ممكن پوشش مي دهد به گونه اي كه وقتي زوجي به اين گونه موسسات مراجعه مي كنند ديگر نيازي به مراجعه به مكان ديگري جهت تهيه و تدارك مقدمات مراسمشان نخواهند داشت. برخي از اين خدمات عبارتند از:

معرفي مكان مناسبي براي برگزاري مراسم مانند باغ، تالار و...
ديزاين، گل آرايي، نورپردازي
موسيقي
طراحي سفره هاي عقد متنوع
آتليه اختصاصي
كترينگ غذا و پذيرايي
معرفي مزون، آرايشگاه و پيرايش عروس و داماد
معرفي فروشگاه هاي معتبر جهت تهيه گيفت عقد، تهيه كارت دعوت و...
ماشين عروس و تزيين آن

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۵:۰۷ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

در سفره عقد چه وسايلي مي گذارند + فلسفه اجزاي سفره عقد

در سفره عقد چه وسايلي مي گذارند + فلسفه اجزاي سفره عقد

سفره عقد در خانه

سفره عقد يكي از سفره هاي سنتي ايراني و نمادي از عناصر زندگي بخش و تعالي بخش است كه پشتوانه اي غني دارد. در گذشته خانواده ي داماد سفره ي عقد را تهيه و در مراسم بله برون به منزل عروس مي بردند و خانواده ي عروس وظيفه چيدن آن را بر عهده داشتند.

 

به گزارش «شيعه نيوز»، سفره عقد يكي از سفره هاي سنتي ايراني و نمادي از عناصر زندگي بخش و تعالي بخش است كه پشتوانه اي غني دارد. در گذشته خانواده ي داماد سفره ي عقد را تهيه و در مراسم بله برون به منزل عروس مي بردند و خانواده ي عروس وظيفه چيدن آن را بر عهده داشتند.

امروزه اين سفره كه نماد شكل گرفتن خانواده است، را در مراسم عقد مي گسترانند و عروس و داماد بر سر آن مي نشينند و به خطبه عقد گوش فرا مي دهند.

اجزاي سفره عقد هريك معنايي ويژه و زيبا دارند. در اين بخش در خصوص اجزا و فلسفه سفره عقد صحبت خواهيم كرد و هر يك از اجزاي آن را برايتان شرح مي دهيم.

اجزاي سفره عقد

سفره عقد معمولا شامل پارچه اي است كه طبق ذوق و سليقه طراح آن پهن مي شود و تمامي اجزا بر روي آن قرار مي گيرند كه هر كدام پر از معناهاي ويژه و زيبا و سمبل خاصي هستند.

جانماز

قرار دادن جانماز پاي بندي زوج نسبت به اصول دين اسلام است. بر سفره عقد جانمازي از جنس ترمه با آستر ساتن خوش رنگ يا مخمل سفيد قرار مي دهند و رويش را با نخ براق نقره اي سوزن دوزي مي كنند و روي آن مهر و تسبيح زيبايي مي گذارند.

قرآن مجيد

يكي از اجزاي مهم سفره عقد قرآن است كه نشانه عقيده و ايمان طرفين و مورد تاييد بودن وصلت از سوي پروردگار و طلب يمن و بركات الهي است. در سفره عقد كتاب خدا را جلو آينه و بالاي جانماز قرار مي دهند.


تخم مرغ از لوازم سفره عقد

از گذشته تا كنون بر سر سفره عقد پنج، دوازده يا چهارده تخم مرغ به نيت پنج تن دوازده امام (ع) و چهارده معصوم(ع) قرار مي دهند.

تخم مرغ نماد تولد وتداوم نسل است و به نيت ادامه نسل زن و مرد وبچه دار شدن بر سر سفره عقد قرار مي گيرد.

در سفره عقد چه وسايلي مي گذارند + فلسفه اجزاي سفره عقد


آينه و شمعدان


البته كه آينه و شمعدان از اجزاي مهم سفره عقد محسوب مي شوند كه آن را در صدر سفره و رو به عروس و داماد قرار مي دهند. آينه نشانه روشني زندگاني است و عروس و داماد با نگريستن در آن دلهايشان نسبت به هم مانند آينه صاف و زلال مي شود.

كيفيت مهم تر از كميت است

در دو سوي آينه دو شمعدان نقره يا برنز يا بلورين با شمع هاي فروزان قرار مي گيرد كه نشانه آرزوي روشنايي وگرمي در پيوند عروس و داماد است.

آب از لوازم سفره عقد

برخي از افراد به رسم پيشينيان درون سفره عقد به نيت خلوص، پاكي و صداقت در زندگي كاسه اي آب مي گذارند و گاهي دو ماهي قرمز نيز در آن مي اندازند كه نشانه حيات است و يا براي تزئين به جاي ماهي برگ تازه اي از درخت نارنج يا گلبرگ هاي گل و شمع استفاده مي كنند.

فندق، گردو و بادام

بر سر سفره عقد ظرفي از فندق، گردو و بادام قرار مي دهند كه نشانه توانمندي و گسترده بودن سفره خوراك عروس و داماد است. درخت گردو عمر طولاني دارد و گردو نمادي براي طول عمر عروس و داماد است.

نقل و سكه

امروزه بر سر سفره عقد مخلوطي از نقل سه مرواريد و پولك را در بسته بندي هاي كوچك قرار داده و با روبان تزئين مي كنند و بر سر سفره عقد قرار مي دهند. نقل نشانه ي شيرين كامي و سكه هاي طلايي كه روي آن مبارك باد يا نام مبارك حضرت مهدي (عج) ضرب مي شود ، براي افزايش روزي عروس و داماد سر سفره ي عقد گذاشته مي شود.

نان و پنير و سبزي از لوازم سفره عقد

بر سر سفره عقد ظرفي از نان وپنير و سبزي تزئين شده قرار مي دهند. نان نشانه ي بركت خداوند و پنير را براي وسعت روزي و سپيد بختي بر سر سفره قرار مي دهند. سبزي نيز نشانه ي سلامتي، سر سبزي و خرمي است. سبزي عقد، سبزي خوردن است كه از تره، ريحان، شاهي، نعناع، تربچه و پيازچه تشكيل مي شود.

ميوه

بر سر سفره عقد سبدي از ميوه هاي رنگين مانند انار، سيب و آناناس و… قرار مي دهند به نيت اينكه عروس و داماد از مواهب رنگارنگ الهي ونعمت هاي طبيعي خداوند در زندگي بهره مند گردند.

كاسه نبات و شيريني

نبات اعلاي زعفراني يكي از اجزاي سفره عقد و نماد آروزي شيريني پيوند عروس داماد است كه در بالاي سفره عقد، به شكل زيبا و طبقاتي قرار مي دهند. طراحي هاي بسيار متنوعي بر روي شاخه نبات مي شود كه يكي از عناصر زيباي هر سفره عقدي است.

همچنين ظرفي از شيريني را كه داراي دو نوع شيريني خشك و تر است را بر سفره قرار مي دهند. اين شيريني ها نشانه به ارمغان آوردن شهد خوشبختي است و بايد خوش منظر، كوچك و تازه باشند.

گل


سبدي از گل بر سر سفره عقد قرار مي دهند. گل به نشانه شادابي و طراوات و نمادي از زيبايي پيوند ازدواج است. طراحان سفره عقد از شاخه هاي گل و گلبرگ هاي رنگين آن براي آراستن اجزاي ديگرسفره عقد استفاده مي كنند.

عسل از لوازم سفره عقد

در مراسم عقد بر سر سفره جامي از عسل قرار مي دهند. عسل نشانه شيرينكامي در زندگي است و عروس و داماد پس از عقد در دهان همديگر براي شيرين كامي و دلارامي عسل قرار مي دهند.


در سفره عقد چه وسايلي مي گذارند + فلسفه اجزاي سفره عقد

گلاب
درون سفره عقد براي معطر كردن آن گلاب قرار مي دهند.

جا حلقه اي از لوازم سفره عقد

بر سر سفره عقد و بر جايگاه خاص و زيبايي پيش پاي عروس و داماد حلقه ازدواج آنها قرار مي گيرد . عروس و داماد پس از عقد حلقه ها را به انگشت هم انداخته و به يكديگر متعهد مي شوند. مراسم حلقه دست كردن عروس و داماد در كنار سفره عقد نيز از مراسم هاي مهم است و چيدمان و تزئين جعبه حلقه ها بسيار مهم است.


سيني هفت دانه

در گذشته درون سفره عقد براي دور كردن چشم شيطان سيني متشكل از هفت دانه ادويه:خشخاش، برنج، سبزي خشك، نمك، چاي، رازيانه و كندر قرار داده مي شد كه به آن سيني عاطل و باطل مي گفتند و امروزه ديگر فراموش شده است.

كله قند

هنگام خوانده شدن خطبه عقد بر سر عروس و داماد توري حرير و مستطيل شكل و سپيد رنگ گرفته مي شود و فردي با نيت خوشبختي عروس و داماد بر روي اين تور يك جفت كله قند هم شكل و هم اندازه را بر سر عروس و داماد مي سابد تا آنها در زندگي هميشه شادي و شيريني را تجربه نمايند.

در سفره عقد چه وسايلي مي گذارند + فلسفه اجزاي سفره عقد


اسپند


در همه مراسمات ازدواج و همچنين مراسم عقد به نيت دور داشتن چشم بد از وصلت جديد و از جان عروس و داماد اسپند دود مي شود. امروزه ديزاين هاي متفاوتي هم براي اسپند انجام مي دهند.

معني لوازم سفره عقد

قرآن مهم ترين جز سفره عقد ايراني اسلامي است و همچنين يكي از موارد اساسي مهريه عروس خانم ها است؛ قرآن معمولا اولين چيزي است كه عروس و داماد براي خود قبل از عقد خريداري مي كنند.

در سفره عقد چه وسايلي مي گذارند + فلسفه اجزاي سفره عقد

تخم مرغ در سفره عقد نمادي است براي باروري و زايش اولاد است

نبات براي شيرين كامي و بعضي ها هم سفره آرايي هاي زيبايي را براي هر چه باشكوه تر شدن سفره عقدشان انجام ميدهند. و آرزوي يك زندگي پيوسته شيرين توام با شادي را بري آنها بيان مي كند.

آينه شمعدان نشان از گرمي قلب ها و زلال و صادق بودن طرفين در اين ازدواج است. آيينه و شمعدان در مركز سفره در مقابل عروس و داماد قرار مي گيرد.

جانماز كه به صورت گسترده در سفره قرار داده مي شود، يادآور شكرگزاري نعمت هاي خداوند است.

سكه نشان از رونق اقتصادي و آرزو براي افزايش روزي زندگي آنهاست.

آجيل هايي در رديف گردو، بادام و فندق كه نشان دهنده ي آرزوي سلامتي وگسترده بودن سفر و طول عمر براي عروس و داماد است.

نان و پنير به نشانه ي بركت روزي و سپيدبختي، سبزي نيز نشانه ي سلامتي و سرسبزي زندگي آنها است.نان سفره عقد در هر منطقه متفاوت ست.

اسپند كه علاوه بر دود كردن، آن را براي دور كردن چشم بد از زندگي جديد در سفره قرار مي دهند.
تكنيك هاي تضميني خانگي تيز كردن چاقو بدون نياز به چاقو تيزكن

نخ و سوزن و قيچي كه در برخي مناطق در سفره عقد قرار مي دهند و نشان از آرزوي حل و فصل مشكلات زندگي به دست صاحبان آن زندگي است

بعضي انار و سيب ميگزارند .سمبل ميوه هاي بهشتي و تندرستي و شادابي هستند

لوازم سفره عقد در زمان قديم

در زمان هاي قديم بر سر سفره عقد، شش ظرف قرار مي دادند كه محتويات هر يك از آن ها، نشانگر يك آرزو براي زوجي بود كه راهي خانه بخت مي شد. درون اين شش ظرف را با نان، نبات، بادام، گردو، تخم مرغ و فندوق پر مي كردند.

البته ظرف هاي ديگري از جام هاي عسل و ماست، ظرف هاي نان، پنير و سبزي و همچنين شيريني قرار مي دادند كه هر يك از آن ها نمادي از بركت، رزق و روزي و باروري محسوب مي شد. جالب است بدانيد كه هم اكنون هم در شهرهاي مختلفي در ايران مراسم چيدمان سفره عقد به اين شيوه، صورت مي گيرد.

فلسفه لوازم سفره عقد

از قديم الايام تا كنون برپايي مراسم عقد همراه با يك سفره زيبا، از رسوم ايانيان بوده است. در اين سفره سنتي وسايل خاصي استفاده مي‌شود كه هر يك نماد يك موضوع خاص است. مثلاً برخي وسايل مانند آينه نماد روشني و برخي ديگر نماد رسيدن به آرزو‌ها و … است.

به طور كل رسم بر اين است كه پس از چيده شدن موارد موجود در ليست وسايل سفره عقد عروس و داماد در قسمت بالايي اين سفره در كنار هم و روبه آينه نشسته و بقيه مهمانان از جمله عاقد نيز در اطراف اين سفره قرار مي‌گيرند. مراسم عقد در اكثر شهر‌هاي ايران از مهم‌ترين اركان قبل از ازدواج است.


ليست خريد داماد براي عقد

1- قرآن و جانماز

2- سرويس طلا
3- حلقه
4- ساعت
5- آينه و شمعدان
6- لباس عقد و نامزدي
7- لوازم آرايش
8- عطر و ادكلن
9- لباس مجلسي يا پارچه
10-مانتو، روسري
11-كفش و كيف
12-چادر مشكي و مجلسي
13-سشوار و اُپيليدي
14- حوله ي حمام
15- چمدان
16-لباس خواب و لباس زير
ليست خريد عروس براي مراسم عقد

لوازم سفره عقد

1- جانماز

2- كت و شلوار
3- ست كمربند و كيف
4- پيراهن دامادي
5- كفش
6- حلقه
7- ساعت
8- ريش تراش(ست افترشيو، كيف اصلاح و لوازم جانبي، برس و شانه)
9- لباس خواب و لباس زير
10-حوله
11-چمدان

هزينه و تهيه لوازم سفره عقد به عهده كيست؟

اگر مراسم عقد در محضر برگزار شود كه وسايل سفره عقد در محضر موجود است و هزينه اي كه داماد براي محضر پرداخت مي كند كافيست اما اگر مراسم عقد در خانه برگزار شود و بنا بر اجاره ي وسايل سفره ي عقد باشد هزينه ي آن برعهده ي آقاي داماد است.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۴:۲۵ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

۲۵ نكته براي انتخاب باغ تالار و تشريفات عروسي مناسب در تهران

۲۵ نكته براي انتخاب باغ تالار و تشريفات عروسي مناسب در تهران

باغ تالار بدون ورودي تهران

خبرآنلاين

وقتي صحبت از باغ تالار و تشريفات عروسي مي‌شود، يك طرح كلي وجود دارد كه معمولا دنبال مي‌شود. برنامه‌ريزي براي جشن عروسي، انتخاب باغ تالار، كترينگ، همراه با آرايشگاه. اما هيچ دليلي ندارد كه ما فقط روي اين موارد تمركز كنيم.

اگر دوست داريد جشن عروسي بسيار همه چيز تمام و خاطره‌انگيزي داشته باشيد، بايد مسئوليت جشن عروسي خودتان را به مؤسسات خدمات و تشريفات عروسي مناسبي بسپاريد اين مجموعه ها با در اختيار داشتن فضاهاي مختلف مثل باغ تالار با توجه به سليقه و معيارهاي شما مي‌توانند بسيار مناسب باشند.

چنانچه در شهر تهران زندگي مي‌كنيد و در پي فراواني مؤسسات و شركت‌هاي تشريفات مجالس زيادي كه وجود دارد سردرگم هستيد، پس با ما همراه باشيد.

۲۵ نكته براي انتخاب يك باغ تالار يا تشريفات عروسي ايده آل در تهران

۱. مشخص كردن هدف و نياز شما از تشريفات عروسي

اولين كاري كه بايد بكنيد اين است كه بفهميد براي مراسم خود چه چيزي مي‌خواهيد. آيا سنت‌ها و رسوم خانوادگي و منطقه‌اي خاصي را در نظر داريد كه رعايت كنيد، يا به دنبال جشني لاكچري و خاص هستيد؟

۲. خدمات مجالس مجوزدار

يك مؤسسه تشريفات مجالس را انتخاب كنيد كه مجوز برگزاري مراسم عروسي و شماره ثبت را داشته باشد. بايد در انتخاب خدمات مجالس عروسي مواظب باشيد به تيپ افراد سودجو و بدون مجوز نخوريد.

۳. با سابقه و محبوب باشد

هنگامي كه براي انتخاب تشريفات عروسي در شبكه‌هاي اجتماعي و سايت‌ها به دنبال خدمات مجالس مناسبي مي‌گرديد بايد به اين نكته مهم دقت كنيد. تشريفات عروسي انتخابي شما بايد تجربه و سابقه درخشاني در زمينه برگزاري مراسمات عروسي در باغ تالار داشته باشند.

۴. تست كردن غذا و ميزباني باغ تالار عروسي

وقتي كه مسئوليت بزرگترين و مهمترين روز زندگي خودتان را به كسي ديگر مي‌سپاريد، مسلما تقاضاي تست خدمات را مطرح مي‌كنيد. اگر تشريفات مجالس اجازه اين كار را ندهد از كار خود مطمئن نيست و نبايد به آنها اعتماد كنيد. هنگام تست غذا و خوراكي‌ها، كيفيت امكانات صوتي و نورپردازي با نظافت روميزي‌ها و صندلي‌ها را نيز چك كنيد. از مجموعه انتخابي خود بخواهيد تا در زماني كه يك مراسم عروسي دارد درمكان حضور يابيد و از نوع پذيرايي، و خدمات آن اطمينان حاصل كنيد. ضمنا تست غذا فراموش نشود.

۵. مكان برگزاري عروسي/ باغ عروسي و فضاي باز

بعد از اطمينان از داشتن مجوزهاي لازم براي فعاليت در زمينه خدمات مجالس، مهمترين قسمت ماجرا مكان برگزاري عروسي است. تشريفات عروسي مدنظر شما بايد چندين باع عروسي را در فهرست خود داشته باشد.

۲۵ نكته براي انتخاب باغ تالار و تشريفات عروسي مناسب در تهران

خدمات مجالس بايد با توجه به تاريخ برگزاري عروسي شما و بودجه‌اي كه در اختيار داريد، باغ عروسي مناسب با معيارها و شرايط اقتصادي‌تان را معرفي كنند.

۶. امكانات صوتي و گروه موسيقي

مراسمات عقد و عروسي جشن‌هاي شادي هستند كه نيازمند گروه موسيقي حرفه‌اي و امكانات صوتي با كيفيت و مجهز مي باشند.

آنها بايد در مجموعه خود با گروه موسيقي و دي‌جي حرفه‌اي همكاري داشته باشند. همچنين تجهيزات صوتي آنها بايد به نحوي باشد كه هنگام برگزاري مراسم در باغ تالار، صدا به همه مهمانان برسد.

۷. نورپردازي مراسم عروسي

از آنجايي كه بيشتر مراسمات در شب برگزار مي‌شود، نورپردازي محوطه و لوكيشن عروسي از اهميت بسزايي برخوردار است. تيم تشريفات عروسي هميشه بايد خود را با بروزترين امكانات دنيا هماهنگ كنند و شبي خارق‌العاده را با نورپردازي حرفه‌اي براي عروس و داماد خلق كنند. البته كه باغ تالارها با توجه به فضاي بازي كه دارند مكان بسيار مناسب و ايده آلي براي انجام تشريفات عروسي به شمار مي روند.

۸. ميز و صندلي‌هاي تالار

مهمانان ساعات زيادي را بايد روي ميز و صندلي بنشينند. بنابراين جداي از تميز بودن و مرتبي روميزي‌ها، مبلمان و صندلي‌ها بايد براي نشستن طولاني مدت راحت و استاندارد باشند.

۹. فيلم‌برداري و عكاسي

يكي ديگر از مهمترين نكات براي انتخاب تشريفات عروسي، معرفي آتليه عروس حرفه‌اي توسط آنهاست. شما براي ثبت لحظات ناب و شيرين زندگي خود به اكيپ عكاس و فيلم‌بردار احتياج داريد. بنابراين يك مؤسسه خدمات مجالس حرفه‌اي مناسب در مجموعه خود با چنين اكيپي قطعا همكاري خواهد داشت.

۱۰. آرايشگر و ميكآپ آرتيست

خدمات مجالس لاكچري كمي هستند كه به اين گزينه مجهز نباشند. اغلب تشريفات مجالس با آرايشگر و ميكآپ آرتيست حرفه‌اي همكاري دارند. پس لازم نيست شما در سطح شهر به دنبال آرايشگر باشيد.

۱۱. ماشين عروس

عروس و دامادهاي جوان به زيبايي خودرويي كه آنها را به باغ عروسي مي‌برد، اهميت زيادي مي‌دهند. بيشتر خدمات مجالس مناسب در سطح تهران در فهرست خود چند مدل ماشين و كالسكه را به زوج‌هاي جوان معرفي خواهند كرد.

۱۲. بررسي ظروف، پذيرايي و شام

پذيرايي از مهمانان هميشه با دردسرهايي همراه است. چراكه ما به سليقه آنها آشنا نيستيم و نگران هستيم كه رضايت آنها را جلب نكرده باشيم. تشريفات مجالس مناسب در منوي پذيرايي خودشان انواع غذاها و نوشيدني‌ها را با توجه به فصل برگزاري عروسي در باغ عروسي و تالار را با توجه به بودجه شما معرفي خواهند كرد.

۱۳. تعداد مهمانان

ممكن است شما بخواهيد با بودجه كمي كه در اختيار داريد، تعداد زيادي مهمان را به جشن خود دعوت كنيد. تشريفات مجالس باتجربه با مديريت بودجه شما مي‌توانند مراسم را به شكلي برنامه‌ريزي كنند كه كم نياوريد.

۱۴. كارت عروسي

از آنجايي كه كارت عروسي نشان از حسن سليقه عروس و داماد و تمايل آنها براي به هم رسيدن است، به آن دقت زيادي مي‌شود. مؤسسات برگزار كننده مجالس عروسي با تجربه‌اي كه در اختيار دارند به شما كمك مي‌كنند بهترين طرح كارت عروسي را با متن دلخواه شما يا پيشنهادي آنان انتخاب كنيد.

۱۵. ديزاين و تزئينات

يكي از زيبايي هاي باغ تالارها مربوط به تزئينات مي‌باشد. تشريفات مجالس كارآزموده با توجه به فعاليت‌هاي زيادي كه در زمينه برگزاري مجالس داشتند بهترين و بروزترين تزئينات لوكيشن عروسي را ارائه مي‌دهند.

۱۶. گل آرايي سالن و محوطه

هنگامي كه براي تست كردن به تشريفات و خدمات مجالس عروسي مراجعه كرديد به گل آرايي آنها دقت كنيد كه تازه باشند.

۱۷. آتش بازي

آتش بازي در حين ورود عروس و داماد و در بخش‌هاي ديگر جزوي از مراسم عروسي در باغ تالارها مي‌باشد. تيم حرفه‌اي تشريفات بايد زمان و مكان آتش بازي را به دقت بررسي كند.

۱۸. سفره عقد و سالن عقد

داشتن چند نوع سفره عقد سنتي و مدرن لوكس با ظروف زيبا و شيك از ويژگي‌هاي خدمات مجالس مناسب است. همچنين وجود يك سالن عقد فضاي باز اختصاصي در صورت نياز مراسم عقد

۲۵ نكته براي انتخاب باغ تالار و تشريفات عروسي مناسب در تهران

۱۹. موقعيت باغ عروسي

نزديك بود و در مسير بودن باغ تالاري كه به شما معرفي مي‌كنند بسيار مهم است.

۲۰. مهماندار و اكيپ باتجربه و خوشرو

برخوردار بودن تشريفات مجالس عروسي مناسب از كادر پذيرايي و مهماندار خانم و آقا امري بديهي است.

۲۱. مزون لباس عروس

بسياري از خدمات مجالس عروسي در مجموعه خود از مزون لباس عروس وارداتي و شيك برخوردار هستند.

۲۲. دسته گل عروس

انتخاب دسته گل عروس هميشه با دغدغه همراه است، خدمات مجالس با استفاده از تجربه‌اي كه دارند شما را در انتخاب اين امر ياري خواهند رساند.

۲۳. ويلاي اختصاصي

بعضي از تشريفات مجالس در مجموعه خود ويلاي اختصاصي براي استراحت قبل از عروسي خانواده‌هاي عروس و داماد را در اختيار دارند.

۲۴. سرويس و ظروف ويژه مجالس

استفاده از ظروف و سرويس‌هاي پذيرايي ويژه مجالس كه از بهترين برندها انتخاب شده باشد حس بهتري به مهمانان شما مي‌دهد.

۲۵. كيك عروسي

يكي ديگر از مهمترين قسمت‌هاي عروسي كه در تدارك و انتخاب ان بايد دقت زيادي به خرج دهيد، انتخاب كيك عروسي است. تشريفات مجالس مجرب و حرفه‌اي بهترين كيك‌ها را با بهترين مواد را براي عروسي شما تهيه مي‌كنند.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۶:۳۵ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

انتخاب باغ عروسي مهمترين كار در برگزاري مراسم عروسي

انتخاب باغ عروسي مهمترين كار در برگزاري مراسم عروسي

خدمات مجالس

شما نيوز

انتخاب باغ عروسي خود را به تشريفات مجالس ثمين بسپاريد تا دامنه گسترده اي از پيشنهاد ها را پيش روي خود ببينيد. انتخاب باغ عروسي با توجه به سليقه، بودجه، تعداد ميهمان و موقعيت مكاني مناسب يكي از عوامل بسيار موثر در برگزاري يك مجلس عروسي است كه در خدمات مجالس ثمين با ارائه مشاوره، بهترين پيشنهاد ها براي انتخاب باغ عروسي در اختيار شما قرار خواهد گرفت. تشريفات مجالس ثمين ضمن در اختيار داشتن باغ اختصاصي، به دليل همكاري گسترده با بيش از 50 مورد باغ و سالن ديگر شرايطي را براي شما فراهم مي كند تا گزينه هاي متعددي مناسب با سليقه و بودجه خود براي انتخاب مكان برگزاري مراسم عروسي در اختيار داشته باشيد.


انتخاب باغ عروسي مهمترين كار در برگزاري مراسم عروسي
باغ عروسي شرق تهران
انتخاب باغ عروسي در شرق تهران از جمله خدماتي است كه توسط تشريفات مجالس ثمين ارائه مي شود. تشريفات ثمين با در اختيار داشتن تعداد زيادي باغ تالار عروسي در شرق تهران زوج هاي جوان را در انتخاب، آزاد مي گذارد. در انتخاب باغ عروسي توجه به چند نكته حائز اهميت است. فصلي كه قصد برگزاري مراسم خود را داريد مي تواند عامل موثري در كاهش يا افزايش قيمت داشته باشد مثلا در فصل پاييز و زمستان هزينه ورودي باغ عروسي به مراتب كمتر از فصل هاي ديگر است.


باغ عروسي غرب تهران و حومه
باغ هاي عروسي زيبا، لوكس و مدرن در غرب تهران و حومه با تجهيزات و امكانات بي نظير، زوج هاي جوان را به سمت داشتن شبي رويايي با باغ هاي عروسي ثمين سوق مي دهد. تشريفات مجالس ثمين با در اختيار داشتن باغ هاي مناسب و زيبا و شيك، مناسب با بودجه و سليقه زوج هاي جوان، عروس و دامادها را براي داشتن شبي زيبا و رويايي هدايت مي كند.باغ عروسي گرمدره

برگزاري جشن ها توسط خدمات مجالس در سالن يا باغ عروسي است كه انتخاب يكي از اين دو طبق سليقه عروس و داماد خواهد بود. اما فصلي كه براي برگزاري مراسم انتخاب كرديد هم در انتخاب باغ عروسي و سالن عروسي تاثير دارد. در فصل زمستان و پاييز كه هوا رو به سردي مي رود، فضاي بسته سالن براي برگزاري جشن مناسب تر است. اما در فصل هاي گرم سال، مي توان جشن را در فضاي باغ برگزار كرد. البته تشريفات مجالس ثمين با بهره گيري از خدمات مجالس و امكانات روز دنيا در هر فصلي و در هر مكاني امكانات برگزاري مراسم عروسي را براي شما مهيا خواهد كرد.

 

ويژگي هاي باغ عروسي در گرمدره
از ويژگي هاي باغ عروسي تشريفات ثمين به منوي غذايي پيشنهادي و دلخواه مي توان اشاره كرد. خدمات تشريفات مجالس ثمين را با در نظر گرفتن سليقه و بودجه انتخاب نماييد. لازم به ذكر است طبخ غذاها در آشپزخانه اختصاصي باغ عروسي تشريفات ثمين، استفاده از مواد درجه يك از جمله برنج 100 % ايراني، مرغ و گوشت گوسفندي تازه خدمات مجالس انجام مي گيرد. پس از انتخاب باغ عروسي متناسب با سليقه شخصي تان، منوي غذايي براي تكميل شدن خدمات ويژه مجالس عروسي، روند باغ عروسي، پذيرايي از ميهمانان و نياز به مواردي مانند: شيريني و شربت و .... در بخش پذيرايي باغ عروسي داريد انتخاب سرويس پذيرايي و نوع چيدمان كه عواملي مانند سليقه، قيمت و داشتن هارموني با مكان برگزاري مراسم در آن موثر است تاثير به سزايي در كيفيت برگزاري خدمات مجالس و همچنين قيمت باغ عروسي گرمدره دارد.در عكسهاي آورده شده در اين قسمت شما با انواع سرويس پذيرايي و ميز و صندلي و چيدمان آشنا مي شويد. تشريفات ثمين ضمن برگزاري مجالس در باغ عروسي و با در اختيار داشتن باغ اختصاصي عروسي، به دليل همكاري خدمات مجالس با بيش از 70 مورد باغ و تشريفات عروسي ديگر شرايطي را براي شما فراهم ميكند تا گزينه هاي متعددي مناسب با سليقه و بودجه خود براي انتخاب خدمات مجالس داشته باشيد تجلي و شكوه مجلس خود را با انتخاب باغ عروسي جايگاهي زيبا دو چندان كنيد. همواره گل آرايي مجالس يكي از شاخصه هاي مهم براي تجلي دادن به مجالس و فراهم نمودن فضايي زيبا و دلنشين براي پذيرايي از ميهمانان است. از آنجايي كه عمده فعاليت تشريفات ثمين در خدمات مجالس برگزاري مجالس عروسي مي باشد لذا در اين بخش تصاويري از گل آرايي مجالس عروسي در باغ عروسي تقديم حضورتان مي گردد. براي زيبايي بخشيدن بيشتر و رويايي نمودن مجالس در باغ عروسي فضاي برگزاري مجلس شمع آرايي يكي از اصلي ترين مواردي است كه در تشريفات ثمين جزء هداياي منو باغ عروسي انتخابي مي باشد مراسم آتش بازي جزء هيجان انگيز ترين و باشكوه ترين بخشها مي باشد كه در 4 مرحله (ورودي، كيك، شام و تانگو) در باغ عروسي قابل اجراست و در تشريفات ثمين جزء خدمات مجالس منوي انتخابي مي باشد.

هزينه و قيمت باغ عروسي براي برگزاري مراسم عروسي
هزينه هايي كه براي ورودي عروس و داماد باغ عروسي دريافت مي شود در تمامي باغ ها يكسان نيست. از سوي ديگر نمي توان يك باغ را به دليل دريافت ورودي بيشتر به بي انصافي متهم كرد. ممكن است دلايل خود را داشته باشد. براي مثال باغ هاي بزرگ، با امكانات بيشتر، قرار گرفتن در يك جاي دنج، مديريت و پرسنل مسئوليت پذير و ... هزينه هاي بيشتري را دريافت مي كند. اين در حالي است كه برخي ديگر از باغ ها به دليل كيفيت نازل خدمات، ورودي كمتري را دريافت مي كنند. بنابراين هزينه ها معيار مناسبي براي مقايسه باغ ها نيست و بايد به سطح كيفيت خدمات توجه داشت.

قيمت ورودي باغ عروسي
قيمت ورودي باغ عروسي با توجه به معيارهاي مختلفي ارزيابي مي شود. از جمله اين معيارها مي توان به زيبايي و تجهيزات بكار رفته در باغ و نماي داخلي باغ و تالار عروسي و نوع و كيفيت خدمات متفاوت است.


هزينه برگزاري مراسم عروسي

قيمت اجاره باغ عروسي
قيمت اجاره باغ عروسي با توجه به نكات مهم و حائز اهميت كه در هزينه اجاره باغ ارزان براي عروسي مي تواند بسيار تاثير گذار باشد. فصلي است كه جشن عروسي در آن زمان برگزار مي شود. هزينه اجاره باغ عروسي در فصل بهار و تابستان مي تواند به مراتب بيشتر از فصل هاي پاييز و زمستان باشد. كه انتخاب بيشتر زوجين با توجه به تفاوت قيمتي كه در اجاره باغ عروسي وجود دارد همان فصل هاي بهار و تابستان است.

قيمت باغ عروسي در تهران
هزينه اجاره باغ عروسي در تهران با توجه به برتري هاي باغ عروسي نسبت به تالار بسيار مناسب تر و مطلوب تر است و به برگزاري مجالس با شكوه شما كمك شاياني مي كند.

هزينه عروسي در باغ
هزينه عروسي به علت وجود فضاي آزاد در باغ، عروس و داماد مي توانند راحت تر به ديدن ميهمانان خود بروند و رضايت بيشتري براي ميهمانان است و به اين خاطر كه باغ عروسي به نسبت تالار از تزيينات كمتري برخوردار است و و باعث هزينه ي كمتري در باغ عروسي مي شود.

 

مراسم بله برون و نامزدي

نكات مهم در انتخاب باغ عروسي
شما براي برگزاري مراسم عروسي در باغ بايد به نكات مهمي توجه نماييد كه اين نكات به شرح زير مي باشد:


رفيت باغ عروسي: ظرفيت باغ هاي عروسي كه زير مجموعه باغ هاي تشريفات ثمين مي باشند بين 150 تا بيشتر از 1000 نفر مي باشند. زماني كه تعداد ميهمانان شما زياد است بهترين گزينه باغ عروسي است چرا كه ظرفيت سالن باغ عروسي بالا است و ميهمانان احساس بهتري دارند.

دسترسي به باغ و موقعيت باغ عروسي: سطح دسترسي مهمانان به باغ هاي عروسي تشريفات ثمين بسيار راحت است و اكثر باغ هاي عروسي تشريفات ثمين با موقعيت بسيار مناسبي قرار گرفته اند.

پاركينگ باغ عروسي: يكي از دغدغه هاي افرادي كه به مراسمي دعوت مي شوند جاي پارك خودرو است. باغ هاي عروسي تشريفات ثمين با ظرفيت پاركينگ بين 150 خودرو تا 750 خودرو توانسته اين دغدغه را از بين ببرد. اكثر باغ هاي تشريفات ثمين با ظرفيت پاركينگ بالا در اختيار مهمانان مي باشد.

سقف سالن مراسم عروسي: سالن هاي باغ عروسي تشريفات ثمين با سقف هاي بلند باعث شده كه زيبايي ويژه اي را به تالارهاي عروسي ببخشد. سقف بلند باعث نشان دادن شكوه و جلال آن محل است و از امتيازات باغ هاي عروسي تشريفات ثمين محسوب مي شود.

سيستم گرمايش و سرمايش در تالار و باغ: يكي از امكانات مهم و مفيدي كه باغ تالار هاي عروسي تشريفات ثمين دارند وجود سيستم گرمايش و سرمايش در تالار و باغ عروسي هستند. بسياري از زوج هاي جوان تمايل دارند كه مراسم عروسي خود را در فصل هاي سرد سال برگزار كنند و وجود سيستم گرمايش در تالار باعث مي شود كه ميهمانان بتوانند از مراسم لذت بيشتري ببرند. سيستم سرمايش بسيار مفيد است براي افرادي كه تمايل دارند جشن عروسي خود را در فصل هاي گرم سال برگزار كنند.

جايگاه عروس و داماد: از جمله زيبايي تالار هاي باغ عروسي تشريفات ثمين تزيين جايگاه عروس و داماد است. جايگاه عروس و داماد با آينه كاري بسيار شيك در پشت جايگاه و گل آرايي و شمع آرايي هاي بسيار زيبا مكاني دلنشين و فراموش نشدني را براي زوج هاي جوان به ارمغان مي آورد.


رختكن مجزا: وجود رختكن هاي مجزا از جمله امكانات مهمي است كه تالارهاي باغ عروسي تشريفات ثمين در اختيار ميهمانان خود قرار مي دهد.

سرويس بهداشتي مناسب: سرويس بهداشتي مناسب و مجزا از جمله امكانات مفيد باغ تالارهاي عروسي تشريفات ثمين مي باشد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۷:۵۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

۵۰ ويژه برنامه با محوريت معرفت‌افزايي دهه كرامت در حرم حضرت معصومه(س) برگزار مي شود

۵۰ ويژه برنامه با محوريت معرفت‌افزايي دهه كرامت در حرم حضرت معصومه(س) برگزار مي شود

برگزاري مراسم افتتاحيه

 


گروه استان ها_ معاون اجرايي حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به اجراي بيش از ۵۰ عنوان برنامه در دهه كرامت گفت: مراسم افتتاحيه جشن هاي دهه كرامت صبح روز ميلاد از ساعت ۸ صبح با خطبه خواني خادمان حرم مطهر شروع مي شود.
به گزارش خبرگزاري تسنيم از قم، هادي محمود نژاد ظهر امروز در نشست خبري برنامه‌هاي آستان مقدس فاطمي در دهه كرامت كه در پژوهشكده علامه طباطبايي(ره) آستان مقدس بانوي كرامت برگزار شد، اظهار داشت: تلاش ما بر اين است كه بانوان و دختران سهم بيشتري از اين آستان و مراسم‌ها دهه كرامت داشته باشند.

وي افزود: مراسم افتتاحيه جشن‌هاي دهه كرامت صبح روز ميلاد از ساعت 8 صبح با خطبه خواني خادمان حرم مطهر شروع مي‌شود و سخنران اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين مروي توليت آستان قدس رضوي خواهد بود.

معاون اجرايي حرم مطهر حضرت معصومه(س) بيان كرد: در دهه كرامت از درب‌هاي هنري ايوان آيينه رونمايي مي‌شود، آبخوري‌هاي بست جنوبي صحن امام رضا عليه السلام به بهره‌برداري مي‌رسد و فاز دوم كاشي كاري صحن امام هادي عليه السلام رونمايي مي‌شود.

محمود نژاد عنوان كرد: از ديگر برنامه‌هايي كه هر سال وجود دارد اعزام سفيران كريمه به برخي استان‌ها و كشورها است كه در طول دهه كرامت به همراه پرچم متبرك آستان مقدس فاطمي صورت مي‌گيرد.

وي تصريح كرد: برنامه‌هاي دهه كرامت در حرم مطهر بانوي كرامت با مراسم تعويض پرچم در روز سه شنبه 10 خرداد در صحن امام رضا عليه السلام شروع مي‌شود.

معاون اجرايي حرم مطهر حضرت معصومه(س) ادامه داد: آيين افتتاح جشن‌هاي دهه كرامت در روز ميلاد حضرت معصومه سلام الله عليها در آستان مقدس قم و مراسم اختتاميه دهه كرامت هم در آستان قدس رضوي برگزار مي‌شود.

محمود نژاد افزود: صبح روز ميلاد بانوي كرامت قبل از مراسم خطبه خواني آيين جارو كشي خادمان را در صحن امام رضا عليه السلام داريم و در ادامه برنامه هاي متنوع با شعار محوري «خدمت كريمانه جهاد عالمانه» برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به برگزاري پويش سراسري فداي دخترم از اجراي بيش از 50 عنوان برنامه در دهه كرامت خبر داد و گفت: برگزاري همايش دختران آفتاب ويژه دختران نوجوان و جوان از برنامه هاي حرم مطهر در روز ميلاد است كه با مشاركت معاونت امور زنان نهاد رياست جمهوري در شبستان امام خميني(ره) برگزار مي شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي احمدي، معاون فرهنگي آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) نيز در اين نشست با اشاره به راه‌اندازي پويش فداي دخترم، گفت: با توجه به اصالت هويت دختران، توجه به دختران ضروري است و لذا حرم مطهر بانوي كرامت مأمن و ملجأ دختران محسوب مي‌شود، از طرفي ارتباط عاطفي دختران با پدران مي‌تواند سبب كاهش آسيب‌هاي اجتماعي شود در نتيجه ويژه‌برنامه‌هاي مختلفي در اين راستا برنامه‌ريزي شده است.

وي با اشاره به اينكه توجه به قشر دختران در سالروز ميلاد حضرت معصومه(س) در ارگان‌هاي مختلف بايد بيشتر شود؛ حرم مطهر بانوي كرامت در اين راستا اقدامات مختلفي را انجام داده است، ادامه داد: زيارت اختصاصي حرم مطهر كريمه اهل بيت(س) به نيابت از قاسم سليماني ويژه دختران كم‌توان و ناتوان جسمي با هماهنگي بهزيستي در روز ميلاد حضرت معصومه(س) انجام خواهد شد.

بيشتر بخوانيد
‌برنامه‌هاي آستان قدس رضوي در دهه كرامت/ آمادگي ميزباني كريمانه از زائران ميليوني امام رضا(ع) + فيلم

آغاز طرح شبكه همياران مردمي دولت در بخش راهداري همزمان با دهه كرامت

عناوين روزهاي دهه كرامت 1401 اعلام شد

معرفت‌افزايي و مردمي بودن برنامه‌ها از محورهاي اصلي

همچنين حجت‌الاسلام علي قاسمي، معاون تبليغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) در اين جلسه گفت: توجه به تأكيدات مقام معظم رهبري بر استفاده از ظرفيت‌هاي مهم جهاد تبيين، همزماني ميلاد حضرت معصومه(س) با رحلت امام خميني(ره)، توجه عمومي به فرهنگ زيارت، ضرورت گسترش خدمت كريمانه و گره‌گشايي مواسات، مودت و ارادت مردم به اهل بيت(ع)، تناسب شعار سال با ويژگي‌هاي منحصر به فرد امام رضا(ع) همگي فرصت‌هاي ويژه ارائه خدمات به زائران آستان مقدس در دهه كرامت به‌شمار مي‌رود.

وي خاطرنشان كرد: معرفت‌افزايي، شادي و نشاط، مردمي بودن برنامه‌ها، روشنگرانه بودن، خدمت كريمانه، مودت و محبت از محورهاي برگزاري برنامه‌هاي ويژه دهه كرامت آستان مقدس بانوي كريمه اهل بيت(ع) است.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۳:۳۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

خفن‌ترين عكس‌هاي عروس دوماديِ تاريخ

خفن‌ترين عكس‌هاي عروس دوماديِ تاريخ

بهترين باغ تالار تهران

اگر از مخاطبان هميشگي ما باشيد حتما مقاله عكس‌هاي برتر مراسم عروسي را به ياد مي‌آوريد. اين مقاله هم شباهت زيادي به آن دارد


اگر از مخاطبان هميشگي ما باشيد حتما مقاله عكس‌هاي برتر مراسم عروسي را به ياد مي‌آوريد. اين مقاله هم شباهت زيادي به آن دارد
به گزارش زريان موكريان؛ اگر از مخاطبان هميشگي ما باشيد حتما مقاله عكس‌هاي برتر مراسم عروسي را به ياد مي‌آوريد. اين مقاله هم شباهت زيادي به آن دارد. عكاسي هنري است كه زير شاخه‌هاي تخصصي فراواني دارد و تعداد زيادي عكاس در سراسر دنيا در هر كدام از اين زيرشاخه‌ها به فعاليت مشغولند. يكي از اين زيرشاخه‌ها كه شايد بسياري بيشتر آن را حرفه و شغل بدانند تا هنر، عكاسي از مراسم عروسي، نامزدي و مانند اين‌هاست.

موسسه جونباگ هر سال يك رقابت عكاسي براي انتخاب برترين عكس‌هاي مراسم و دوران نامزدي برگزار مي‌كند و هزاران عكاس از سراسر دنيا برترين آثارشان را براي ديده شدن و مورد داوري قرار گرفتن به اين موسسه ارائه مي‌دهند.

با هم تعدادي از برترين عكس‌هاي رقابت امسال را مرور مي‌كنيم با اين اميد كه مورد پسندتان واقع شود.

1. عكاس اين عكس زيبا و رمانتيك ارلاندو سوارز است. او به عنوان عضوي از موسسه عكاسي ويريديان در آتلانتا در ايالت جئورجيا اين عكس را گرفته است. بسياري از مخاطبان اين عكس را شبيه به عكس‌هاي سياه وسفيدي دانسته‌اند كه بعدها رنگي شده است. پس زمينه تيره و استفاده از تكنيك‌هاي خاص عكاسي به خوبي حس جدايي از دنيا و يكي شدن زوج جوان را به بيننده القا مي‌كند.

خفن‌ترين عكس‌هاي عروس دوماديِ تاريخ

2. عكاس اين عكس مارسلا لِين است و او اين عكس سحرآميز را در منطقه فِيربنك در ايلات آلاسكاي آمريكا گرفته است. سوژه عكس يا همان عروس و داماد آينده با وجود قرار گرفتن در خط مركزي عكس، تنها بخش كوچكي از حجم عكس را اشغال كرده‌اند و عكاس با بهره‌گيري از زيبايي‌هاي طبيعي مانند شفق قطبي و آسمان زيباي آلاسكا، سحرآميز بودن لحظه پيوند مرد و زن را به ياد بيننده مي‌آورد.

خفن‌ترين عكس‌هاي عروس دوماديِ تاريخ

3. اين عكس اثبات كننده اين نكته است كه اگر براي هر كاري سراغ فرد متخصصِ آن كار برويد، از نتيجه راضي خواهيد بود. عكاس بدون در اختيار داشتن مناظر طبيعي خارق‌العاده و يا حتي لباس‌هاي خاص و پس زمينه عجيب و غريب، عكسي گرفته كه هربار چشمتان به آن بيفتد به ياد شيريني عشق و طعم منحصر بفرد دوران نامزدي و آشنايي مي‌اندازد. لِوانا سينتيا اين عكس را در منطقه سينكرا گرفته است.

خفن‌ترين عكس‌هاي عروس دوماديِ تاريخ

4. كريستي بوترايت از موسسه عكاسي استوري در اوكلاهاما اين عكس زيبا را گرفته است. عكاس با بهره بردن از كمترين وسايل صحنه و در نهايت سادگي، يك قاب زيبا خلق كرده است.

خفن‌ترين عكس‌هاي عروس دوماديِ تاريخ

5. اين عكس محصول دوربين سيريانا سينگ و بن لِين از موسسه عكاسي تينتد است. تيم عكاسي با وجود حضور سوژه در نيوزلند و دسترسي به برخي از شوكه كننده‌ترين مناظر طبيعي، ترجيح داده قابي خلوت انتخاب كند و تاكيد عكس را روي زوج جوان بگذارد.

خفن‌ترين عكس‌هاي عروس دوماديِ تاريخ

 

6. يك عكس ساده و بي آلايش كه به خوبي از عهده وظيفه‌اي كه بايد انجام مي‌داده برميايد. به نظرم ممكن نيست چشمِ فردي به اين عكس ساده بيفتد و بي‌درنگ خاطرات شيرين دوران نامزدي و آشنايي در ذهنش زنده نشود. دوراني كه شاد بودن، وسايل مورد نياز فراواني نداشت و نگاه به فرد مورد علاقه‌تان يا حس كردن سنگيني دستش روي شانه‌هايتان تمام چيزي بود كه براي شاد بودن احتياج داشتيد. عكاس عكس اينا ياسينسكا از موسسه‌ عكاسي ياسينسكاست.

خفن‌ترين عكس‌هاي عروس دوماديِ تاريخ

7. عكاس اين عكس ليا ميِسلر است و صاحب اثر موسسه عكاسي خود اوست. عكاس با وجود گذاشتن تمركز دوربين روي زوج جوان و شادي كودكانه و شيرين آن‌ها، نهايت بهره را از اثر تاريخي پس زمينه برده است و ستون‌هاي سنگي هرچند سوژه اصلي عكاس نيست اما در شكل دادن به اثر، نقشي ويژه بازي مي‌كند.

خفن‌ترين عكس‌هاي عروس دوماديِ تاريخ

8. دوراني كه براي از ته دل خنديدن فقط به يك موتور وسپاي ارزان قيمت احتياج داريد و البته فردي كه از ته دل دوستش داشته باشيد. اين عكس نه پس زمينه خاص و ويژه‌اي دارد و نه نورپردازي عجيب و غريب، حتي اگر به لباس‌هاي سوژه‌ها توجه كنيد متوجه خواهيد شد كه احتمالا در خانه همه ما چنين البسه‌اي پيدا خواهد شد. با اين وجود كافي است نگاهي به لبخند زوج جوان بيندازيد و بي‌اختيار لبخند بزنيد. عكاس كالوين ستياوان است و عكس در باندونگِ ندونزي گرفته شده است.

خفن‌ترين عكس‌هاي عروس دوماديِ تاريخ

 

9. ايده اوليه و اجراي اين عكس بر عهده هلنا و لورن مارتين بوده است و اين عكس در منطقه اينورس كاليفرنيا گرفته شده است.

خفن‌ترين عكس‌هاي عروس دوماديِ تاريخ

10. اين بار عكاس نهايت بهره را از پس زمينه خاصِ باغِ نوگوچي در كاليفرنياي آمريكا برده است و ديگر خبري از سادگي و لبخند‌هاي از ته دل نيست. عروس و داماد حتي چهره‌اي جدي دارند تا در كنار منظره خاص و تصوير اسمان، شانس مشاهده يك عكس خاص را به ما بدهند.

خفن‌ترين عكس‌هاي عروس دوماديِ تاريخ

11. بسياري از عكاسان عروسي و مناسبت‌هاي اينچنيني براي تامل برانگيزتر كردن عكس و اضافه كردن چاشني نوستالژي سراغ گرفتن عكس‌هاي سياه وسفيد مي‌روند. فابيو ميرولا در اين عكس با استفاده هوشمندانه از چند تكنيك ساده عكاسي، يك قاب زيبا را خلق كرده است. اين عكس در منطقه توسكاني در كشور ايتاليا گرفته شده است.

خفن‌ترين عكس‌هاي عروس دوماديِ تاريخ

12. جسي لي به نمايندگي از موسسه عكاسي خودش اين عكس را گرفته است. تمركز عكس با قرار دادن سوژه‌ها در مركز تصوير و استفاده خاص از نور، روي زوج جواني است كه ميزان رضايتشان از شرايط را مي‌شود از لبخندهاي به پهناي صورتشان فهميد.

خفن‌ترين عكس‌هاي عروس دوماديِ تاريخ

13. عكاس اين عكس آندره تِي است و عكس در منطقه هندوستان كوچك در كشور سنگاپور گرفته شده است. عكاس ايده متفاوت و ميني ماليستي براي ثبت عكس نامزدي داشته و با وجود پنهان بودن صورت سوژه‌ها، عكس از پس وظيفه تعريف كردن داستان يك عشق به خوبي بر ميايد.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۱:۴۰ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

شما هم به اين جشن تولد دعوتيد!

شما هم به اين جشن تولد دعوتيد!

برگزاري جشن تولد در منزل

ايسنا/همدان رئيس هيئت عامل مركز نيكوكاري ثارالله ملاير گفت: اين مركز در نظر دارد با عنايت خداوند وحمايت خيرين در روز ولادت امام رضا (ع) براي تعدادي از كودكان يتيم شناسايي شده در سطح شهرستان يك جشن تولد در يكي از تفريحگاه هاي اطراف ملاير برگزار كند. همه مي‌توانند با مبلغي هر چند ناچيز اما با نيتي ارزشمند و نيز با اطلاع رساني به دوستان و آشناييان، خود را در اين امر خدا پسندانه سهيم كنند.

حسين وفايي در گفت و گو با ايسنا با اشاره به فعاليت چند ساله مركز نيكوكاري ثارالله هيئت رزمندگان ملاير در زمينه خدمت به ايتام و نيازمندان، اظهار كرد: تهيه و توزيع بسته هاي معيشتي و لوازم منزل از جمله فرش، يخچال، تلويزيون، گاز، بخاري، كابينت وديگر ظروف منزل وآشپزخانهاز جمله فعاليت هاي مركز است.

وفايي از ايجاد يك مركز براي تهيه و توزيع البسه به نيازمندان خبر داد و گفت: افراد با معرفي نامه مكتوب به مركز مراجعه و لباس مورد نياز خود يا خانواده شان را تحويل مي گيرند.

به گفته وي تنها در دو ماه پاياني سال گذشته، ۲۷۰ خانواده در اين مركز البسه دريافت كردند كه ۱۹۹ مورد آن به ثبت رسيده است.

وفايي همچنين با اشاره به ايجاد يك كارگاه ماسك دوزي در زمان ورود موج اول كرونا و توليد و توزيع ۲۰ هزار ماسك در بين نيازمندان اشاره و مطرح كرد: ذبح ۴۸ راس گوسفند و توزيع مرغ منجمد وگوشت گرم و طبخ و توزيع ۵۶ هزار پرس غذاي گرم در ماه مبارك رمضان و ديگر مناسبت هاي مذهبي از جمله فعاليت هاي خيرخواهانه مركز نيكوكاري ثارالله طي چند ماه گذشته بوده است.

رئيس هيئت عامل مركز نيكوكاري ثارالله ملاير احداث كامل يك باب منزل مسكوني با۱۵۰ متر زير بنا براي چهار خواهر و يك برادر بي سرپرست (برادر ويك خواهر معلول) وتعمير چندين منزل مسكوني و همچنين ده ها خدمات جهادي در زمينه‌هاي محروميت زدايي را از جمله اقدامات عمراني مركز برشمرد.

وي از ايجاد كارگاه آموزشي و خياطي براي ۱۱ نفر از نيازمندان جوياي كار خبر داد و بيان كرد: در حال حاضر ۴ نفر از آن ها آموزش ديدند و بدون نياز به بسته هاي معيشتي، از قبول سفارشات خياطي، زندگي شان را تامين مي كنند. ۴ نفر ديگر نيز در كارگاه و ۳ نفر در منزل در حال آموزش خياطي هستند.

وفايي با اشاره به ايتامي كه بعلت مشكلات مالي نمي توانند مانند ديگران مراسم جشن تولد و يا جشن ساده اي در خانه خود داشته باشند و يا تابحال مسافرت و تفريحي نداشتند، گفت: خوشبختانه اين مركز با لطف خداوند و همراهي و كمك خيرين، طي سه سال گذشته با برگزاري چند مراسم جشن تولد، لحظات شادي را براي بيش از ۵۰ نفر از ايتام شناسايي شده فراهم كرده است.

به گفته وفايي اين مركز امسال هم با عنايت خداوند وحمايت خيرين تصميم دارد در روز ولادت امام رضا (ع) جشن تولد ديگري در يكي از تفريحگاه هاي اطراف ملاير براي ايتام برگزار و هدايايي هم به همين مناسبت به آنان تقديم كند.

وي با بيان اينكه تابحال ۵۰ نفر از ايتام توسط كميته امداد معرفي و ۲۰ نفر ديگر از مدارس سطح شهرستان شناسايي شده است، خاطرنشان كرد: شما هم ميتوانيد با مبلغي هر چند ناچيز اما با نيتي ارزشمند و نيز با اطلاع رساني به دوستان و آشناييان، خود را در اين امر خدا پسندانه سهيم كنيد.

به گفته وفايي اعضاي مركز نيكوكاري ثارالله آماده دريافت هداياي غير نقدي خيرين از جمله البسه، كيف، كفش و .... براي ايجاد لبخند بر لبان خسته ي اين ايتام در محل برگزاري نماز جمعه است.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۶:۵۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

تشريفات عروسي در باغ و تالار، 7 نكته كليدي

تشريفات عروسي در باغ و تالار، 7 نكته كليدي

 


شش نكته در انتخاب باغ تالار

تيم تشريفات تالار يا باغ تالار خدمات قابل ارائه بي‌شماري به زوج‌هاي جوان ارائه مي‌كند و به‌طوركلي در راستاي حقيقت بخشيدن به روياي آنها در مراسم عروسي شان قدم برمي دارد.

به گزارش برنا، جاده زندگي به زيباترين بخش خود رسيده است و اكنون زمان جشن گرفتن آغاز مسير زندگي مشتركتان است. سبي كه همه ما مدت‌ها انتظارش را مي‌كشيم و طبيعتاً مي‌خواهيم آن را به بهترين و زيباترين شكل ممكن برگزار كنيم. بله، شب عروسي بدون شك و بي اغراق بهترين شب زندگي هر كسي است و زوج‌هاي جوان تمام تلاش خود را مي‌كنند تا اين شب مهم را به شبي به‌يادماندني كه در خاطره‌ها باقي مي‌ماند تبديل كنند. در راستاي رسيدن به اين هدف مي‌توان از كمك ديگران به‌خصوص تيم تشريفات تالار و باغ تالارها كه اختصاصاً در زمينه برگزاري مراسم‌هاي مجلل و لوكس فعاليت مي‌كنند، بهره گرفت.

تيم تشريفات تالار يا باغ تالار خدمات قابل ارائه بي‌شماري به زوج‌هاي جوان ارائه مي‌كند و به‌طوركلي در راستاي حقيقت بخشيدن به روياي آنها در مراسم عروسي شان قدم برمي دارد. در اين مقاله تلاش مي‌كنيم شما را با خدمات قابل ارائه توسط تيم تشريفات در مراسم‌ عقد و عروسي آشنا كنيم تا درصورت نياز، متناسب با خواسته‌ها و بودجه‌تان بهترين خدمات را در شب عروسيتان دريافت كنيد.

قبل از انتخاب محل برگزاري مراسم عروسي كه مي‌تواند تالار يا باغ تالار باشد بايد به چند نكته توجه داشته باشيد. تالارها موظف هستند تا بهترين خدمات را مطابق خواسته و ميل شما ارائه دهند. تيم تشريفات تلاش مي‌كند تا در طول برگزاري مراسم همه مراحل مانند پذيرايي و سرو غذا، عكاسي مدلينگ و عروسي و فيلم برداري، گل‌آرايي و تزئين سالن، چيدن ميزها و سفره عقد و ... به‌طور منظم و دقيق طي شوند و رضايت خاطر عروس و داماد، خانواده‌ها و مهمان‌ها فراهم شود.


خدمات قابل ارائه توسط تيم تشريفات باغ تالارها عبارت‌اند از:
گل‌آرايي سالن يا محوطه مطابق سليقه زوجين:
گل‌آرايي سالن برگزاري مراسم يكي از مهم‌ترين آيتم‌هاي يك مراسم زيبا و رويايي است زيرا جلوه باشكوهي به مراسمات عقد و عروسي مي‌بخشد. البته توجه به طراحي و نحوه گل‌آرايي نيز از اهميت بسياري برخوردار است. تيم تشريفات تالار با در نظر گرفتن بودجه و سليقه شما در اين زمينه، تخصصي‌ترين خدمات را ارائه مي‌دهد تا نه تنها گل‌آرايي سالن با تازه و باطروات‌ترين گل‌ها انجام شود بلكه رنگ و طراحي گل‌ها با ساير اجزاي سالم هارموني و تناسب لازم را داشته باشد.

پيشنهاد و معرفي دي جي يا گروه موسيقي:
موسيقي در برگزاري مراسم‌هاي مختلف جشن و شادي به‌ويژه مراسم عقد آريايي و عروسي بسيار حائز اهميت است. براي انتخاب گروه موسيقي بايد به چند مورد توجه نمود. به‌عنوان مثال بهتر است براي لحظه ورودتان به تالار و اولين حضور دونفره عروس و داماد روي استيج و براي ساير مراحل جشن، آهنگ مناسبي انتخاب شود. يكي از خدمات مهمي كه تيم تشريفات تالار ارائه مي‌دهد، معرفي گروه موسيقي حرفه‌اي و تخصصي است كه در حين اجرا تمامي موارد مهم از جمله دارا بودن ابزارآلات موسيقي مناسب، كيفيت مناسب صدابرداري و نكات ذكر شده را در نظر خواهند گرفت.

پيشنهاد يا انتخاب بهترين باغ و آتليه عكاسي عروس:
تشريفات عروسي + تالار + باغ

آلبوم عكس‌هاي نامزدي يا عروسي يادآور روزهاي خاطره‌انگيز زندگيتان است. بنابراين انتخاب تيم مجرب و حرفه‌اي در اين زمينه كه تجهيزات به‌روز و مدرن نيز در اختيار دارند، بايد در اولويت امور پيش از مراسمتان قرار داشته باشد. يكي از وظايف تيم تشريفات برگزاري مراسم عروسي، انتخاب يك گروه موسيقي با تمامي اين مشخصات است. به‌علاوه نكات ديگر از جمله انتخاب لوكيشن عكاسي و محل ضبط كليپ عروسي نيز يكي از نكات حائز اهميت است كه تيم تشريفات در حين انتخاب گروه عكاسي عروس به تمامي اين موارد توجه خواهد داشت.

تزئين ميز پذيرايي از مهمان ها با استفاده از ظروف مجلل، شمعدان، گلدان و ساير اكسسوري‌ها:
ايجاد هارموني بين تزئينات سالن، گل آرايي و چيدمان ميزها يكي از مهم‌ترين موضوعاتي است كه در برگزاري يك مراسم عروسي بايد به آن پرداخته شود. استفاده از ظروف شيك، شمع‎‌آرايي، استفاده از گلدان با گل‌هاي تازه و خوشرنگ، انتخاب روميزي متناسب با تم مراسم و ... همگي از جمله خدماتي هستند كه تيم تشريفات مراسم عروسيتان در نظر گرفته و اجرا خواهد كرد.

تهيه و سرو شام با استفاده از بهترين مواد اوليه و به بهترين شكل ممكن:
پذيرايي از مهمانان شامل چند بخش پذيرايي بدو ورود، سرو شام و پذيرايي پس از شام مي‌باشد. پذيرايي بدو ورود مهمان‌ها معمولاً با سرو نوشيدني كه مي‌تواند چاي، نسكافه يا آبميوه باشد به همراه شيريني و سپس سرو ميوه مي‌باشد. شام عروسي نيز شامل پيش‌غذا، سالاد، نوشيدني و غذاي اصلي است و پس از شام نيز مجدداً نوشيدني و دسر و كيك عروسي سرو مي‌شود. ممكن است برخي از زوجين بودجه كافي براي پذيرايي از مهمان‌ها به اين شكل را نداشته باشند، بنابراين تيم تشريفات مراسم عروسي تلاش مي‌كند تا با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد برخي از آيتم‌هاي پذيرايي را حذف را اضافه كند و در عين حال رضايت مهمانان و رفاه آنها را نيز در نظر داشته باشد. علاوه بر اين نظارت بر كيفيت مواد اوليه و تعيين ميزان غذاي تهيه شده براي جلوگيري از اسراف نيز از نكات بسيار مهمي است كه تيم تشريفات حتماً به آن توجه خواهد داشت.

زمان‌بندي مناسب براي انجام تمامي مراحل و جلوگيري از بروز تأخير و بي‌نظمي:
اگر امور مربوط به قبل از مراسم عروسي و امور حين برگزاري جشن را به تيم تشريفات تالار محول كنيد، مي‌توانيد باخيال راحت از اين روز لذت ببريد. زمان مناسب براي رزرو تالار و سالن آرايش عروس، زمان مناسب براي انجام خريد عروسي و دوخت لباس عروس، زمانبندي لازم براي شروع، ادامه و خاتمه مراسم همگي برعهده تيم تشريفات برگزاري مراسم عقد و عروسي است.

تهيه امكانات رفاهي براي مهمانان مانند پاركينگ مناسب، اطمينان از عملكرد صحيح سيستم سرمايشي يا گرمايشي سالن و ...:
پاركينگ يكي از مهمترين امكاناتي است كه يك تالار يا باغ تالار بايد ارائه دهد. ممكن است به دليل مشغله‌هاي فراوان، عروس و داماد به اين موضوع مهم كه رفاه و آسايش مهمان‌ها را در پي خواهد داشت را از قلم بيندازند. قطعاً بيشتر مهمانان با خودروي شخصي خود به مراسم مي‌آيند و اگر جاي پارك مناسب نداشته باشند، با مشكل مواجه خواهند شد. از طرف ديگر باتوجه به فصل برگزاري مراسم عروسي، وضعيت آب و هوا و سردي و گرمي سالن مراسم مي‌تواند آسايش مهمان‌ها را تحت تاثير قرار دهد. بنابراين با سپردن خدمات مراسم عروسيتان به يك تيم تشريفات حرفه‌اي مي‌توانيد مطمئن شويد رفاه مهماناني كه در مراسم حضور دارند از هر جهت تأمين است.

شايد ذهنيت زوج‌هاي جوان در مورد استفاده از خدمات تيم تشريفات تالارها، صرف هزينه‌هاي غيرضروري باشد؛ درحاليكه اين ديدگاه كاملاً اشتباه است. به‌طوركلي مزيت بهره‌گيري از تخصص تيم تشريفات براي برگزاري مراسم‌ها، استفاده از تجربه و ديدگاه آنها در برگزاري مراسم‌هاي مختلف باتوجه به درنظر گرفتن متغيرهاي مختلف از جمله ميزان بودجه زوجين است. به‌عنوان مثال، تيم تشريفات سعي مي‌كند با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد بهترين خدمات ممكن را به آنها ارائه دهد. بنابراين حتي اگر بودجه شما براي برگزاري مراسمي لوكس و لاكچري كلفي نباشد، تيم تشريفات با برنامه‌ريزي مناسب و با كمترين هزينه، سعي مي‌كند تا شب عروسيتان بيشترين شباهت را به تصوير ذهني‌تان داشته باشد.

تشريفات عروسي + تالار + باغ

يكي ديگر از مزيت‌هاي بهره‌گيري از تيم تشريفات آرامش خاطر و داشتن شبي بدون استرس، نگراني و دلهره است. اغلب عروس و دامادها به‌خصوص عروس خانم‌ها روزها و شايد ماه‌ها قبل از برگزاري مراسمشان استرس نحوه برگزاري مراسم را دارند و بي‌اختيار نگران بي‌نقص بودن برگزار اين شب مهم هستند. اين نگراني و استرس كاملاً طبيعي است اما ممكن است چه از نظر جسمي و چه روحي توان شما را تحليل ببرد و درنتيجه در آستانه فرا رسيدن مهم‎ترين شب زندگيتان، در بهترين وضعيت جسماني و روحي خود قرار نداشته باشيد و نتوانيد آن‌طور كه بايد، از اين شب خاص لذت ببريد. تيم تشريفات باغ تالار با قبول تمامي مسئوليت‌ها، متعهد مي‌شود كه همه چيز مطابق ميلتان انجام مي‌شود و وظيفه برنامه‌ريزي و پيگيري تمامي كارهاي پيش از برگزاري مراسم اعم از هماهنگي‌ها و تنظيم قراردادها و كارهاي حين برگزاري مراسم را برعهده مي‌گيرد. به‌اين‌ترتيب ديگر نيازي به تحمل استرس بيش‌ازحد براي برگزاري مراسمتان نمي‌باشد و مي‌توانيد با خيال راحت از اين شب مهم و خاطره‌انگيز لذت ببريد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۱:۵۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

جلسه «بازخواني و تبيين رساله حقوق امام سجاد(ع)» برگزار شد

با حضور مديران جهاددانشگاهي واحد استان گلستان:
جلسه «بازخواني و تبيين رساله حقوق امام سجاد(ع)» برگزار شد

اجاره سالن اجتماعات تهران

 


سلسله جلسات گفت‌وگوي قرآني با موضوع «تبيين و بازخواني رساله حقوق امام سجاد(ع)» با حضور معاون فرهنگي جهاددانشگاهي و مديران، روز گذشته، يكم خرداد در سالن اجتماعات جهاددانشگاهي‌ گلستان برگزار شد.

جلسه «بازخواني و تبيين رساله حقوق امام سجاد(ع)» برگزار شد

 


به گزارش روابط عمومي جهاددانشگاهي استان گلستان، سلسله جلسات گفت‌وگوي قرآني با موضوع «تبيين و بازخواني رساله حقوق امام سجاد(ع)» با حضور معاون فرهنگي جهاددانشگاهي و مديران، روز گذشته، يكم خرداد در سالن اجتماعات جهاددانشگاهي‌ گلستان برگزار شد.

 


حجت‌الاسلام حنيف اميركاوه، كارشناس ارشد ارتباطات و رسانه در گلستان در اين جلسه، گفت: دوران امام سجاد در خفقان شديد حكومتي سپري شد و ايشان هيچ‌گونه ابزار تربيتي براي پرورش شاگردانش نداشت لذا در اذهان عمومي صحيفه امام سجاد(ع) به دعا شناخته مي‌شود.

 


اميركاوه با بيان‌ اينكه صحيفه امام سجاد(ع) در برگيرنده مضامين و معارف عميق فرهنگي و سياسي و اجتماعي مي‌باشد، تصريح كرد: رساله حقوق امام سجاد(ع) يكي جامع‌ترين متون روايي شيعه بوده كه از امام سجاد(ع) نقل شده است و ايشان در اين نظام‎نامه به نوعي به بررسي همين حقوق و رابطه آن در اسلام پرداخته‌اند.

 


وي بيان كرد: به طور كلي انسان يك موجود اجتماعي است و زندگي در اجتماع و روابط اجتماعي منجر به تزاحم منافع و اراده‌هاي افراد مي‌شود از اين رو اسلام به عنوان مجموعه دستورات، آداب و احكام و حقوق و... جامع و ابدي در باب مسئله حقوق و تكاليف اجتماعي، نظري خاص دارد.

 


حجت‌الاسلام اميركاوه به رساله حقوق امام سجاد‌(ع) كه شامل حق خدا بر بنده و حق بنده بر خود و حق افعال، حق مراتب بالاتر به پايين و حق فرزند بر پدر و حقوق اجتماعي و... اشاره كرد و گفت: اساساً رعايت حقوق روي ديگر سكه تكليف است يعني انسان با رعايت حقوق ديگران به نوعي تكليف را بر خود ملزم مي‌كند، لذا بايد به ميزان تكليف نسبت به ديگران مطالبه كنيم.

 


وي در پايان با بيان‌اينكه حقوق و تكليف مكمل هم هستند، بيان كرد: اگر حقوق خود را بشناسيم و به تكليف خود واقف باشيم و اين موضوع را به تمامي مسائل جامعه اعم از سياسي، فرهنگي، اجتماعي بسط و گسترس دهيم بيشتر مسائل و مشكلات جامعه حل خواهد شد.

 


گفتني است، سلسله جلسات گفت‌وگوي قرآني هر هفته يكشنبه به ميزباني معاونت فرهنگي در سالن اجتماعات جهاددانشگاهي گلستان برگزار مي‌شود.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۸:۴۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)