اخبار مجالس و عروسي اخبار مجالس و عروسي .

اخبار مجالس و عروسي

شرايط اجاره ماشين عروس، براي شب عروسي

شرايط اجاره ماشين عروس، براي شب عروسي

باغ تالار شرق تهران

اخبار خودرو


مراسم عروسي، يكي از مهم ترين مراسم هاي زندگي هر شخص است. در اين شب، اكثر مردم ترجيح ميدهند از كرايه ماشين عروس استفاده كرده و شب عروسي خود را، تكميل كنند.

شب عروسي، يك شب به يادماندني براي تمام عزيزان مي باشد. در اين شب، براي داشتن يك فيلم عروسي خوب بهتر است ماشين عروس متمايز از ماشين مهمانان باشد. يكي از اقداماتي كه مي‌تواند به شدت روي كيفيت جشن عروسي تاثير گذار باشد و نگاه تمامي افراد خانواده را به سوي خود جذب كند؛ ورود عروس و داماد با يك خودروي لوكس، با گل آرايي بسيار خاص است. در اين ميان، كرايه ماشين عروس به كمك شما مي آيد.

شرايط اجاره ماشين عروس، به چه صورت است؟

شما مي توانيد به راحتي، با توجه به بودجه مدنظر خود، از اجاره ماشين عروس استفاده كنيد.

قبل از رنت ماشين عروس، شرايط شركت اجاره خودرو مدنظر خود را بررسي كرده و پس از آماده سازي مدارك موردنياز براي كرايه ماشين، خودرو خود را رزرو كنيد و پس از تاييد نهايي مسئولان بخش فروش شركت اجاره اتومبيل، ماشين عروس خود را رنت كرده و شبي خاطره انگيز براي خود، رقم بزنيد.

اجاره ماشين عروس، به صورت اقتصادي، لاكچري و كلاسيك مي باشد. پس، تنوع زيادي براي رنت، وجود دارد.

همانطور كه در بالا اشاره كرديم، شرايط كرايه ماشين در هر شركت اجاره خودرويي متفاوت است.

شركت اجاره خودرو سعادت رنت، شرايط بسيار آساني براي رنت ماشين عروس، براي شما عزيزان درنظر گرفته است:

اجاره ماشين عروس با راننده
كرايه ماشين عروس بدون راننده
كرايه ماشين عروس با راننده

خيلي از مردم ترجيح ميدهند، در روز عروسي خود، از اجاره خودرو با راننده استفاده كنيد.

در كرايه خودرو عروس با راننده، نيازي به ارائه ضمانت خاصي نيست و كليه مسئوليت ماشين عروس به عهده راننده مي باشد.

اجاره ماشين عروس، به صورت 15 ساعت امكان پذير است (از ساعت 9 صبح تا 12 شب). به ازاي هر ساعت مازاد قبل از ساعت 9 صبح و بعد از ساعت 12شب ، اندك هزينه اضافي از شما دريافت خواهد شد.

شرايط اجاره ماشين عروس، براي شب عروسي

اجاره خودرو عروس بدون راننده

يكي از پرطرفدارترين اقدامات كرايه ماشين عروس، رنت خودرو عروس بدون راننده است.

در صورت اجاره ماشين عروس بدون راننده ، نماينده اي از اين مجموعه پس از تحويل خودرو عروس تا پايان مراسم در خودرو ديگري همراه شما خواهد بود و پس از اتمام مراسم همزمان با تحويل اتومبيل، چك ضمانت را به شما بازميگرداند.
درصورت خارج شدن از محدوده شهري تهران، اندك هزينه اي به عنوان عوارض خروجي از شهر تهران، از شما دريافت مي شود.
براي كرايه ماشين عروس، نيازي به هيچ هزينه مازاد خارج از قرارداد نيست.
شما مي توانيد بدون هيچ نگراني، خودرو دلخواه خود را به راحتي، با راننده و يا بدون راننده اجاره كرده و از رانندگي با آن، لذت ببريد.

شرايط اجاره ماشين عروس، براي شب عروسي

گل آرايي ماشين عروس

يكي از مهمترين بخش عروسي، گل آرايي ماشين عروس است.

شما مي توانيد پس از انتخاب خودرو خود، نحوه گل آرايي ماشين عروس خود را نيز انتخاب كرده و آلبوم عروسي خود را، تكميل كنيد.

شما مي توانيد از كارشناسان شركت سعادت رنت براي انتخاب هارموني رنگ و مدل گل آرايي مناسب با فصل ، نوع و رنگ خودرو مشاوره رايگان بگيريد و اتومبيل خود را با توجه به علاقه خود، گل آرايي كنيد.

شرايط اجاره ماشين عروس، براي شب عروسي

با انتخاب ماشين عروس و گل آرايي مناسب، شما مي توانيد تصاوير و ويديوهاي عروسي خود را شيك تر و جذاب تر ثبت كنيد و در نهايت لحظات بسيار زيبايي براي خود رقم زنيد.

سالن عقد شيك پونك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۹:۳۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

رزرو بهترين باغ تالار در تهران با تخفيفات ويژه

 رزرو بهترين باغ تالار در تهران با تخفيفات ويژه

شش نكته در انتخاب باغ تالار

همشهري آنلاين

انجام مقدمات عروسي علاوه بر هيجان انگيز بودن ممكن است در برخي از موارد بسيار سخت و زمان‌بر باشد. يكي از مهم‌ترين امور در فراهم كردن مراسم عقد و عروسي رزرو بهترين تالار يا باغ تالار با شرايط هر فرد است.

 


باغ تالارهاي زيادي براي برگزاري مراسم عروسي وجود دارند كه زوج‌هاي جوان مي‌توانند يكي از آنها را براي برگزاري اين جشن باشكوه و به يادماندني انتخاب نمايند.

همه زوج‌ها تمايل دارند اين روز به‌يادماندني به بهترين شرايط برگزار شود ازاين‌جهت يك برنامه‌ريزي مناسب و دقيق مي‌تواند باعث شود تا استرس شما در مراسم عروسي كاهش‌يافته و در بهترين شرايط براي شما رقم بخورد كه انتخاب باغ تالار در رأس امور قرار دارد.

باغ تالار

يكي از راه‌هايي كه مي‌تواند باعث شود تا به‌راحتي مجموعه دلخواه خود را بيابيد استفاده از سايت تالاركده به نشاني است. اين سايت با معرفي تالارها، باغ تالارها، سالن‌هاي عقد و ديگر خدمات دهندگاني عروسي كار شما را جهت يافتن مكان مناسب براي جشن عقد يا عروسي راحت نموده است. با جستجو در اين سايت مي‌توانيد مكان مناسب و ايده آل خود را بر اساس نياز، منطقه، سطح قيمت و ديگر معيارهاي خود انتخاب نماييد.

برخي از اين تالارها يا باغ تالارها تخفيفات ويژه‌اي را براي كاربران سايت تالاركده در نظر گرفته‌اند كه اين امر باعث مي‌شود هزينه‌هاي شما جهت برگزاري مراسمي خوب و مناسب كاهش يابد.

شما مي‌بايست مدت‌ها قبل از تاريخ مدنظر خود اقدام به برنامه‌ريزي براي جشن عروسي خود داشته باشيد. اين زمان ممكن است براي همه يكسان نباشد و براي برخي از افراد چند هفته يا براي بعضيد چندين ماه به طول بيانجامد. اما بسياري از كارشناسان و خدمات دهندگان مجالس بر اين عقيده هستند كه برنامه‌ريزي براي اين جشن خاص به بهترين شكل حدوداً يك سال زمان مي‌برد.

بهتر است يك سال قبل از برگزاري جشن عروسي توافقات اصلي انجام شود. در اين مدت زوجين زمان لازم را دارند تا بهترين باغ تالار يا مكان ايده آل خود را بيابند و براي رزرو مجموعه دلخواه اقدام نمايند. درصورتي‌كه تاريخ خاص مثل اعياد مذهبي يا روزهاي خاص مد نظرات است بهتر است در سريع‌ترين زمان تالار يا باغ عروسي دلخواه خود را رزرو نماييد. از سوي ديگر مذاكره با آتليه عكاسي و انتخاب مكان و لوكيشن ايده آل براي عكاسي ممكن است زمان‌بر باشد. انتخاب يك آرايشگر حرفه‌اي و لباس عروس و ديگر امور زمان برو بوده و نياز به‌وقت زياد است.

چطور مي توانيد يك برنامه‌ريزي دقيق داشته باشيد؟
در درجه اول سعي كنيد به جدول زمان‌بندي خود پايبند باشيد. مي‌توانيد از يك شركت خدمات دهنده مجالس عروسي كمك بگيريد و بخش اصلي برنامه‌ريزي عروسي خود را به آنها بسپاريد. آنها با در اختيار داشتن بهترين باغ تالارها و لوكيشن هاي مختلف كلي امور را به بهترين شكل رقم مي‌زنند و استرس شما را نسبت به برگزاري يك مراسم جشن عقد يا عروسي در تالار يا محضر عقد مناسب آسوده مي‌نمايند. اما درصورتي‌كه بودجه كافي جهت اين امر نداريد مي‌توانيد وب‌سايت تالاركده كه چك‌ليست كارهاي عروسي را به شما مي‌دهند مراجعه كرده و برنامه‌ريزي داشته باشيد.

باغ عروسي تالار تهران

در ادامه به برخي از ويژگي‌هاي يك باغ تالار مي‌پردازيم و دليل اين موضوع كه چرا يك باغ براي مراسم عروسي مناسب است و چه نكاتي را بايد رعايت نمود را موردبررسي قرار مي‌دهيم.

فضاهاي باز باغ تالار و لوكيشن هاي متعدد و زيبايي‌هاي طبيعي
طبيعت و فضاي باز موجود در باغ تالار بسيار چشم‌نواز هستند. حسي كه از طبيعت و گياهان و منظره‌هاي سرسبز القا مي‌شود با هيچ ديزاين و طراحي امروزي قابل قياس نيست. اين فضاها به‌صورت طبيعي ديزاين شده‌اند و با كمك اكسسوري هاي لوكس زيبايي بيشتري را در بر خواهند داشت. مهمانان شما هرگز در طول مراسم خسته نخواهند شد و از فضاهاي تكراري مدرن در شهر دور شده و در اين فضا لحظات خاص و زيبايي را سپري مي‌نمايند.

روف گاردن ايده‌اي ديگر براي برگزاري مراسم‌هاي عقد و عروسي

يكي ديگر از مكان‌هايي كه مي‌تواند مراسم‌هاي عروسي و عقد خود را برگزار نماييد روف گاردن است. درصورتي‌كه مراسم شما در فصول بهار و تابستان است استفاده از روف گاردن است. اگر مراسم شما يك جشن عقد است و تعداد مهمانان شما كم است بهتر است از سالن عقد روف گاردن استفاده نماييد. بادهاي ملايم و پرتوهاي نور خورشيد، حس شادابي و ظرافت را به همراه خواهد داشت.

حال و هواي متفاوت در مراسم عروسي فضاي باز باغ تالار
شايد بسياري از زوج‌ها تمايل داشته باشند كه مراسم عروسي آنها به شكل و شرايط خاص و متمايزي برگزار شود. استفاده از يك باغ تالار بهترين فرصت است براي اينكه خاطرات زيبا و خاصي را در اين روز شيرين در اذهان مهمانان خود رقم بزنيد. فضاي خاص و بي‌نظير باغ تالار با كمترين زحمت اين حس را به مراسم شما مي‌بخشد و باعث زيبايي‌هاي بيشتر مراسم شما مي‌شود.

عروسي در بهترين باغ تالارهاي تهران

در تهران فضاهاي زيادي جهت برگزاري مراسم عروسي وجود دارد. باغ تالارها به دليل وسعت و فضاي سبز عموما در حومه تهران قراردارند. در حومه تهران، باغ تالارهاي شهريار طرفداران زيادي را به خود اختصاص داهد است. از محدوده هاي اطراف تهران كه باغ هاي زيادي را به خود اختصاص داده مي توان به احمدآباد مستوفي نيز اشاره نمود.

ايراني ها عاشق تفريح ​​هستند و يكي از چيزهايي كه آنها را بسيار به وجد مي آورد عروسي است. اما وقتي صحبت از سنت هاي عروسي مي شود، ايراني ها تشريفات زيادي دارند. با اين حال، اين سنت ها ممكن است از مكاني به مكان ديگر متفاوت باشد، اما بسياري از مراحل يكسان هستند. مراسم عروسي در ايران سنت هاي زيادي دارد كه خانواده ها بايد به انجام آن توجه كنند. در اين مقاله به صورت خلاصه اين رسوم را بيان مي كنيم.

بهترين باغ تالار

از خواستگاري تا عروسي

در همان مرحله اول خانواده داماد براي خواستگاري به خانه عروس مي روند. با اين حال، اين شب خواستگاري ويژه سنت هايي دارد كه نمي توان آنها را ناديده گرفت. خانواده داماد بايد با شيريني و گل وارد خانه شوند. خانواده ها همديگر را مي شناسند و درباره آينده زوج جوان بحث مي كنند. معمول است كه فقط والدين و پسرشان براي خواستگاري يا گاهي با پدربزرگ و مادربزرگ نيز مراجعه مي كنند. بسياري از خانواده‌ها معتقدند كه در مراسم خواستگاري يك بزرگ‌تر وجود دارد كه از طرف خانواده داماد به نشانه احترام صحبت كند. در پايان، اگر پاسخ "بله" است، آن وقت است كه كار واقعي شروع مي شود. خانواده عروس خانواده داماد را به خانه خود دعوت مي كنند تا در مورد ازدواج به طور جدي تر صحبت كنند. اين مرحله بله برون نام دارد.

در مرحله دوم سنت هاي ازدواج افراد بيشتري دعوت مي شوند. احتمالاً خاله‌ها و خاله‌هاي عروس و داماد در شب «بله برون» حضور دارند تا ببينند عزيزشان با چه كسي ازدواج مي‌كند و درباره عروسي و آينده زوج صحبت كنند. در اين سنت، مادر پسر انگشتري را به عنوان نماد تعهد به دختر مي دهد.

بله برون يعني "بله گرفتن قطعي از عروس خانم" است. «مهريه» از ديگر مواردي است كه در اين مهماني به آن پرداخته خواهد شد. مهريه قولي است كه داماد در صورت طلاق به عروس مي دهد. معمولا مهريه از سكه هاي طلا يا خانه تشكيل شده است. هر دو خانواده بحث مي كنند كه چه تعداد سكه بايد نوشته شود و چه چيز ديگري بايد به عنوان يك برگه قانوني اضافه شود. اين يك توافق بين خانواده ها است و باعث مي شود خانواده عروس نسبت به آينده دخترشان احساس امنيت كنند.

تشريفات عروسي واقعي - دو نفر خواهند بود

در ايران دو مراسم معمول است. مراسم اول عقد نام دارد كه در آن زوج جوان شرعاً زن و شوهر مي شوند. اين مراسم معمولا از ظهر تا شب برگزار مي شود. آب ميوه و شيريني براي ميهمانان سرو مي شود و حداكثر ۵-۶ ساعت است. همچنين عاقد چند آيه از قرآن كريم را مي خواند و از عروس مي پرسد: آيا موافقيد؟ سپس بعد از سه بار پرسيدن، عروس مي گويد بله.

آوردن هديه براي عروس به عنوان مهمان معمول است. اين هدايا بيشتر شامل جواهرات طلا، پول يا سكه هاي طلا مي شود. اين مراسم مانند يك جشن نامزدي بزرگتر و رسمي تر است زيرا عروس و داماد اكنون به طور رسمي ازدواج كرده اند. با اين حال، زندگي زناشويي از اينجا شروع نمي شود. در اين مرحله فقط به هم نزديك مي شوند تا مدت بيشتري با هم باشند و براي مراسم عروسي واقعي آماده شوند.

عروسي – جايي كه مرغ عشق ها سرانجام به خانه خود مي روند

مراسم دوم، عروسي واقعي «عروسي» نام دارد. معمولا بعد از يك سال يا بيشتر از مراسم عقد برگزار مي شود. حدود ساعت ۷ بعد از ظهر شروع مي شود و بسته به نوع عروسي، مهمانان و فرهنگ خانواده ممكن است تا ساعات ابتدايي بامداد ادامه يابد. برخي از خانواده ها براي يك عروسي بزرگ با صدها نفر از جمله دوستان، خانواده ها و همكاران برنامه ريزي مي كنند. آنها يك جشن بزرگ در تالار يا باغ تالار برگزار مي كنند. اما برخي خانواده ها هستند كه عروسي هاي كوچك را فقط با اقوام و دوستان نزديك ترجيح مي دهند. آنها براي يك مهماني كوچك دور هم جمع مي شوند.

دفتر عقد شيك شهرك غرب

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۸:۰۹ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

جشن تولد خاص و متفاوت “مهران مديري”

جشن تولد خاص و متفاوت “مهران مديري”

برگزاري جشن تولد در منزل


تصويري از مهران مديري در كنار كيك بزرگي كه براي جشن تولدش تدارك ديده شده در فضاي مجازي منتشر شد.

به گزارش وقت صبح، عكسي جالب و ديدني از جشن تولد مهران مديري بازيگر و كارگردان مطرح ايراني در فضاي مجازي منتشر شد كه نظر كاربران را به خود جلب كرد.


پخش دور جديد مسابقه «دورهمي» با اجراي مهران مديري از شامگاه شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ از شبكه نسيم آغاز شد. در اولين قسمت از دور جديد اين مسابقه، سياوش مفيدي بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون به همراه تيم خود مهمان مهران مديري بود.

 


مديري در بخشي از مسابقه «دورهمي» از سياوش مفيدي خواست تا ارزيابي خود را از اوضاع سينما و تلويزيون در شرايط فعلي بيان كند.

 


مفيدي در اين خصوص اظهار كرد: همانطور كه خود شما هم واقف هستيد شرايط كار طي ۲ سال و نيم كرونايي براي سينما و تئاتر خيلي سخت بود و تئاتر در اين شرايط خيلي بيشتر آسيب و لطمه ديد. بچه هاي تلويزيوني كم و بيش كار كردند ولي بچه هاي تئاتر خيلي لطمه ديدند و سالن ها تعطيل شدند. اميدوارم اوضاع براي كار بچه ها بهتر شود.

 


مديري نيز در ادامه سخنان مفيدي تصريح كرد: بازيگراني كه در سينما، تلويزيون و شبكه نمايش خانگي فعاليت مي كنند در اين مدت توانسته اند كارهايي بكنند، نه اينكه سخت نبوده، شرايط براي آن ها هم سخت بوده ولي بالاخره كارهايي انجام داده اند اما اهالي موسيقي و تئاتر نزديك حدود ۳ سال از شرايط سخت كرونايي لطمه ديدند.
كرونا اهالي موسيقي و تئاتر را لطمه زد

 


كسي هم فكري براي اهالي تئاتر و موسيقي نكرد در حالي كه مي شد حمايت كرد ولي كسي كاري انجام نداد. اميدوارم اين اوضاع بگذرد و شرايط براي همه درست شود.

 


مهران مديري در دومين قسمت دور جديد مسابقه «دورهمي» هم پذيراي ميرطاهر مظلومي بازيگر سينما، تئاتر، تلويزيون و نمايش هاي راديويي بود كه به همراه تيم خود در اين مسابقه حضور پيدا كرد.

 


مديري از ميرطاهر مظلومي نيز خواست تا ارزيابي خود از وضعيت توليدات تلويزيوني و شبكه نمايش خانگي را بيان كند و ميرطاهر مظلومي نيز به نياز توليد آثار فاخر در عرصه شبكه نمايش خانگي و توليدات هنري در اين حوزه ها اشاره كرد.

دفتر ازدواج شيك غرب تهران

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۷:۰۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

10 سوال مهم كه بايد از كيترينگ مراسم و آشپز عروسي خود بپرسيد

10 سوال مهم كه بايد از كيترينگ مراسم و آشپز عروسي خود بپرسيد

 


بهترين تشريفات مجالس تهران

بعد از پيدا كردن يك مكان رويايي براي برگزاري مراسم عروسيتان، نوبت رسيدگي به ساير جزئيات مانند استخدام يك آشپز عروسي حرفه‌‍اي و باتجربه فرا مي‌رسد. كيترينگ مراسم عروسي مسئول تهيه و سرو غذا براي مهمانان حاضر در سالن است و همانطور كه مي‌دانيد يكي از مهم‌ترين اركان يك مراسم عروسي باشكوه، نحوه پذيرايي از حضار است زيرا غذا و نوشيدني نقش مهمي در لذت بردن مهمانان حاضر در تالار عروسي يا سالن عقد دارد.


10 سوال مهم كه بايد از كيترينگ مراسم و آشپز عروسي خود بپرسيد
به گزارش گروه بازار خبرگزاري آنا بعد از پيدا كردن يك مكان رويايي براي برگزاري مراسم عروسيتان، نوبت رسيدگي به ساير جزئيات مانند استخدام يك آشپز عروسي حرفه‌‍اي و باتجربه فرا مي‌رسد. كيترينگ مراسم عروسي مسئول تهيه و سرو غذا براي مهمانان حاضر در سالن است و همانطور كه مي‌دانيد يكي از مهم‌ترين اركان يك مراسم عروسي باشكوه، نحوه پذيرايي از حضار است زيرا غذا و نوشيدني نقش مهمي در لذت بردن مهمانان حاضر در تالار عروسي يا سالن عقد دارد. به علاوه بخش زيادي از بودجه‌اي كه براي مراسمتان در نظر گرفته‌ايد، صرف همين بخش خواهد شد. بنابراين انتخاب آشپز براي مراسم عروسي نمي‌تواند يك تصميم ساده و بي اهميتي باشد.

اگر شما بهترين تالار يا بهترين محضر عقد با سالن اختصاصي را از نظر زيبايي و ديگر معيارهاي خود انتخاب نماييد ولي كيفيت غذاي مناسبي اراپه ندهيد، قطعا رظايت مهمانان شما تامين نشده و ممكن است كليه زحمات شما زير سوال رود.

زمانيكه در حال تحقيق و پرس وجو براي يافتن يك آشپز ماهر و كيترينگ حرفه‌اي هستيد بايد به خاطر داشته باشيد كه نه تنها غذاي تهيه شده بايد خوش عطر و طعم باشد بلكه براي گارنيش و تزئين آن نيز بايد وقت و سليقه كافي صرف شود. البته مديريت نحوه زمان و نظم در پذيرايي از مهمانان عروسي نيز بر عهده تيم كيترينگ و آشپز عروسي است.

براي كمك به ساده‌تر كردن فرآيند يك آشپز عروسي مناسب، در ادامه مقاله فهرستي از سوالاتي كه بايد قبل از امضاي قرارداد از تيم كيترينگ و آشپز عروسيتان بپرسيد، آورده شده است. اگر در آستانه برگزاري مراسم عروسيتان هستيد، خواندن اين مقاله مي‌تواند برايتان مفيد باشد.

مراسم تالار عروسي عقد شام

سوالات مهمي كه بايد قبل از عقد قرارداد از كيترينگ و يا آشپز مراسم عروسي بپرسيد:
آيا آشپز و تيم كيترينگ در تاريخ برگزاري مراستان، وقت خالي داشته و در دسترس هستند؟
اولين سوالي كه قبل از توافق بايد از آشپز مراسم پرسيده شود، داشتن وقت آزاد در روز مراسم شما است. در واقع لازم اسن مطمئن شويد كه در تاريخ مراسم شما، تيم كيترينگ تمام وقت در اختيار شما باشند و با زوج ديگري قرارداد نبسته باشند. به اين ترتيب خدماتي كه مي‌توانند به شما ارائه دهند كيفيت بيشتري خواهد داشت و احتمال وجود كم و كاست در نحوه طبخ و سرو غذا به حداقل خواهد رسيد.

پيشنهاد ما براي بازديد از : باغ تالارهاي چيتگر

سوابق و رزومه آشپز و تيم كيترينگ منتخب را بررسي كنيد.
ارزيابي عملكرد يك آشپز تنها با بررسي رزومه و سوابق و مشاهده ميزان رضايت ساير مشتريان امكان پذير خواهد بود. خوش قولي تيم خدمات‌دهنده نيز يكي از فاكتورهاي مهمي است كه نبايد از آن غافل شويد. بنابراين از پرسش در مورد سوابق و رزومه آشپز امتناع نكنيد. از او بپرسيد كه تا كنون براي چه تعداد مراسم آشپزي كرده است؟ چه برنامه و نقشه‌اي براي طبخ غذا و نحوه سرو آن در مراسم عروسي شما دارد؟ از آنجايي كه خواندن منوي غذا هيچ ايده‌اي در مورد طعم و نحوه سرو آن به شما نخواهد داد، بهتر است از تيم كيترينگ بخواهيد عكس و تصاوير غذاهاي پخته شده توسط آشپزشان در مراسم‌هاي گذشته را به شما نشان دهند تا مطمئن شويد كه از لحاظ ظاهري با سبك و سليقه شما همخواني دارد.

عكاسي عروسي سلف سرويس

پيشنهاد ما براي بازديد از : عكاسي عروس

از تيم كيترينگ در مورد نوع خدماتي كه براي تهيه و سرو غذا ارائه مي‌دهند، پرس و جو كنيد:
فرقي نمي‌كند كه چه نوع غذايي در مراسم عروسيتان سرو مي‌شود. چه منوي منتخب شما غذاي سنتي باشد و چه غذاهاي فرنگي، سرويس و خدماتي كه ارائه مي‌شود بايد با حال و هوا و سبك و سياق مراسمتان هماهنگ باشد و انتظارات شما را برآورده كند.

آيا تيم كيترينگ عروسي به جز تهيه و سرو غذا، ساير خدمات نظير تهيه ظروف و ميز و صندلي را نيز بر عهده مي‌گيرد؟
علاوه بر طبخ و سرو غذا، پذيرايي از مهمانان عروسي بدون اجاره ساير لوازم شامل ميز، صندلي، روميزي، دكوراسيون ميز، ظروف سرو و ... امكان‌پذير نيست. در برخي مواقع تالار يا باغ تالار وظيفه تهيه اين لوازم را برعهده مي‌گيرد اما گاهاً ديده شده است كه تالارها هيچ مسئوليتي در اين قبال نميپذيرند. در چنين شرايطي تيم تشريفات و يا تيم كيترينگ مراسم بايد بتوانند اقلام فوق را تهيه كنند. بنابراين بهتر است قبل از عقد قرارداد با آشپز مراسمتان، موضوعات اين چنيني را مطرح كنيد.

در مورد بسته پيشنهادي و خدماتي كه در آن گنجانده شده است و همينطور هزينه‌هاي اضافي با آشپز مراسم صحبت كنيد.
در هنگام گفتگو و مذاكره با آشپز مراسم عروسي، شفافيت طرفين بسيار حائز اهميت است. ممكن است گاهي اوقات در بسته‌هاي خدماتي تيم‌هاي كيترينگ مراسم، گزينه‌هايي وجود داشته باشد كه از قبل با شما هماهنگ نشده و مستلزم پرداخت هزينه‌هاي اضافي است. بنابراين بهتر است پيش از بستن قرارداد با آشپز عروسي، جزئيات آن را با دقت بخوانيد و سوالات احتمالي پيش‌آمده را از او بپرسيد. به‌عنوان مثال ممكن است در منوي پيشنهادي آنها آپشن‌هايي مانند پيش‌غذا، نوشيدني‌هاي خاص و خدمات ديگري وجود داشته باشد كه شما بودجه‌اي براي دريافت خدمات اين چنيني در نظر نگرفته باشيد. بنابراين حتماً بايد در اينباره به طور شفاف گفتگو و مذاكره كنيد.

از آشپز در مورد امكان تست طعم غذا قبل از مراسم پرس و جو كنيد:
اگر بتوانيد دستپخت آشپز عروسيتان را قبل از مراسم بچشيد، با خيال راحت‌تري مي‌توانيد با او همكاري كنيد. از اين رو چشيدن طعم غذا مي‌تواند بسيار كمك‌كننده و تاثيرگذار باشد. با اين كار مي‌توانيد از حجم هر پرس، تزئين غذا و ... نيز مطلع شويد. حتماً مطمئن شويد كه آيا طعم غذايي كه قرار است در مراسمتان سرو شود مشابه غذايي است كه تست كرده‌ايد يا خير. البته ممكن است امكان تست كردن طعم غذا با هزينه اضافي همراه باشد، بنابراين قبل از تست حتماً در مورد هزينه آن با تيم كيترينگ صحبت كنيد.

سوالات خود در مورد تعداد كاركنان و پرسنل خدماتي تيم آشپزي و سرو غذا در تالار را بپرسيد:
كاركنان و پرسنل تيم كيترينگ عروسي بخش نقش مهمي در كيفيت پذيرايي از مهمانان برعهده دارند؛ زيرا در تمام طول مراسم بايد پاسخگوي نيازهاي مهمانان و حاضرين در تالار عروسي باشند. سوالات مهمي كه بايد در اينباره بپرسيد شامل اين موارد است: آيا پرسنل تيم آشپزي و سرو غذا به درستي آموزش ديده اند و تجربه كافي در اين زمينه دارند؟ طرح، رنگ و مدل لباس فرم كاركنان حاضر در تالار جهت پذيرايي از مهمانان چگونه است؟ چه تعداد پرستل جهت پذيرايي در سالن حضور دارند و چه تعداد در آشپزخانه خواهند بود؟ همانطور كه مي‌دانيد هر چه تعداد پرسنل بيشتر باشد پاسخگويي به نياز مهمان‌ها نيز بهتر انجام خواهد شد.

نحوه سرو غذا در روز برگزاري مراسم عروسي چگونه است؟
بسته به تيم كيترينگ استخدامي، ممكن است آشپز عروسي غذا را در محل برگزاري مراسم يعني آشپزخانه تالار يا باغ تالار آماده كند و يا ممكن است غذا در محل ديگري تهيه و سپس به سالن عروسي جهت سرو منتقل شود. در صورتي كه آشپز تصميم دارد غذا را در محل تالار بپزد، نياز است از قبل با مدير تالار هماهنگ كنيد تا امكانات لازم مانند آب، اجاق گاز، وسايل بهداشتي و ... را براي آشپزي فراهم كند. بنابراين حتماً در طول مصاحبه با آشپز عروسي به اين موضوع بپردازيد.

آيا منوي غذايي ثابت است و يا امكان سفارش منوي اختصاصي وجود دارد؟
ممكن است شما و همسرتان ايده و چشم‌انداز خاصي در مورد شام عروسيتان در ذهن داشته باشيد، در اين صورت حتماً بايد آن را با آشپز مراسمتان در ميان بگذاريد. اكثر تيم‌هاي كيترينگ مراسم عروسي قابليت تغيير در منو بر اساس سبك و سليقه عروس و داماد را دارند. به عنوان مثال امكان ارائه منوي سلف سرويس، غذاي ويژه كودكان، طبخ غذاي سفارشي خارج از منو و يا انتخاب غذا بر اساس ذائقه مهمانان از جمله خدماتي است كه برخي از آشپزها به مشتريانشان ارائه مي‌دهند.

آيا تيم آشپزي يا كيترينگ مجوز فعاليت و بيمه دارند؟
اگرچه پرداختن به جنبه‌هاي قانوني مراسم عروسي بخش جذابي نيست، اما بايد به آن بپردازيد و از بررسي مفاد قانوني غافل نشويد. از كيترينگ يا آشپز عروسي بپرسيد كه آيا مجوز قانوني براي كار و بيمه دارد يا خير. با اين كار در صورت هر گونه حادثه غيرمنتظره‌اي هيچ گونه مسئوليتي متوجه شما نخواهد بود.

علاوه بر سوالات مطرح شده در بالا، بهتر است در مورد برخي موارد جزئي‌تر نيز اطلاعات لازم را از تيم كيترينگ و آشپزي عروسيتان جويا شويد. به عنوان مثال:

محبوب‎‌ترين غذاي منوي تيم كيترينگ چيست؟
آيا هزينه دريافت شده با افزايش يا كاهش تعداد مهمانان تغيير خواهد كرد؟
چه زماني بايد تيم آشپزي را از انتخاب نهايي منو مطلع كنيد؟
چه زماني بايد تعداد نهايي مهمان‌ها را به تيم كيترينگ اعلام كنيد؟
مواد اوليه غذايي را از كجا تهيه مي‌كنند و كيفيت و محل نگهداري آن چگونه است؟
مقدار غذاي سرو شده براي هر نفر چقدر است؟
با باقي مانده غذاها چكار مي‌كنند؟ آيا غذاي اضافي به صاحب مراسم تحويل داده مي‌شود يا خير؟
آيا تيم كيترينگ عروسي سفارش كيك عروسي را قبول مي‌كنند يا خير؟
در صورتيكه امكان تهيه كيك توسط تيم كيترينگ وجود ندارد، آيا مسئوليت برش و سرو آن را برعهده مي‌گيرد؟
آيا امكان انتخاب مدل ميز و صندلي پذيرايي و رنگ روميزي و ساير تزئينات ميز وجود دارد؟
قوانين كنسلي تيم كيترينگ چگونه است؟
نحوه پرداخت هزينه تيم آشپزي به چه صورت است؟ آيا هزينه به طور كامل بايد پرداخت شود يا امكان پيش پرداخت و قسط بندي وجود دارد؟

گل فروشي پونك

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۲:۰۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

رزرو بهترين باغ تالار در تهران با تخفيفات ويژه

رزرو بهترين باغ تالار در تهران با تخفيفات ويژه

بهترين باغ تالار تهران

همشهري آنلاين

انجام مقدمات عروسي علاوه بر هيجان انگيز بودن ممكن است در برخي از موارد بسيار سخت و زمان‌بر باشد. يكي از مهم‌ترين امور در فراهم كردن مراسم عقد و عروسي رزرو بهترين تالار يا باغ تالار با شرايط هر فرد است.


باغ تالارهاي زيادي براي برگزاري مراسم عروسي وجود دارند كه زوج‌هاي جوان مي‌توانند يكي از آنها را براي برگزاري اين جشن باشكوه و به يادماندني انتخاب نمايند.

همه زوج‌ها تمايل دارند اين روز به‌يادماندني به بهترين شرايط برگزار شود ازاين‌جهت يك برنامه‌ريزي مناسب و دقيق مي‌تواند باعث شود تا استرس شما در مراسم عروسي كاهش‌يافته و در بهترين شرايط براي شما رقم بخورد كه انتخاب باغ تالار در رأس امور قرار دارد.

باغ تالار

يكي از راه‌هايي كه مي‌تواند باعث شود تا به‌راحتي مجموعه دلخواه خود را بيابيد استفاده از سايت تالاركده به نشاني است. اين سايت با معرفي تالارها، باغ تالارها، سالن‌هاي عقد و ديگر خدمات دهندگاني عروسي كار شما را جهت يافتن مكان مناسب براي جشن عقد يا عروسي راحت نموده است. با جستجو در اين سايت مي‌توانيد مكان مناسب و ايده آل خود را بر اساس نياز، منطقه، سطح قيمت و ديگر معيارهاي خود انتخاب نماييد.

برخي از اين تالارها يا باغ تالارها تخفيفات ويژه‌اي را براي كاربران سايت تالاركده در نظر گرفته‌اند كه اين امر باعث مي‌شود هزينه‌هاي شما جهت برگزاري مراسمي خوب و مناسب كاهش يابد.

شما مي‌بايست مدت‌ها قبل از تاريخ مدنظر خود اقدام به برنامه‌ريزي براي جشن عروسي خود داشته باشيد. اين زمان ممكن است براي همه يكسان نباشد و براي برخي از افراد چند هفته يا براي بعضيد چندين ماه به طول بيانجامد. اما بسياري از كارشناسان و خدمات دهندگان مجالس بر اين عقيده هستند كه برنامه‌ريزي براي اين جشن خاص به بهترين شكل حدوداً يك سال زمان مي‌برد.

بهتر است يك سال قبل از برگزاري جشن عروسي توافقات اصلي انجام شود. در اين مدت زوجين زمان لازم را دارند تا بهترين باغ تالار يا مكان ايده آل خود را بيابند و براي رزرو مجموعه دلخواه اقدام نمايند. درصورتي‌كه تاريخ خاص مثل اعياد مذهبي يا روزهاي خاص مد نظرات است بهتر است در سريع‌ترين زمان تالار يا باغ عروسي دلخواه خود را رزرو نماييد. از سوي ديگر مذاكره با آتليه عكاسي و انتخاب مكان و لوكيشن ايده آل براي عكاسي ممكن است زمان‌بر باشد. انتخاب يك آرايشگر حرفه‌اي و لباس عروس و ديگر امور زمان برو بوده و نياز به‌وقت زياد است.

چطور مي توانيد يك برنامه‌ريزي دقيق داشته باشيد؟
در درجه اول سعي كنيد به جدول زمان‌بندي خود پايبند باشيد. مي‌توانيد از يك شركت خدمات دهنده مجالس عروسي كمك بگيريد و بخش اصلي برنامه‌ريزي عروسي خود را به آنها بسپاريد. آنها با در اختيار داشتن بهترين باغ تالارها و لوكيشن هاي مختلف كلي امور را به بهترين شكل رقم مي‌زنند و استرس شما را نسبت به برگزاري يك مراسم جشن عقد يا عروسي در تالار يا محضر عقد مناسب آسوده مي‌نمايند. اما درصورتي‌كه بودجه كافي جهت اين امر نداريد مي‌توانيد وب‌سايت تالاركده كه چك‌ليست كارهاي عروسي را به شما مي‌دهند مراجعه كرده و برنامه‌ريزي داشته باشيد.

باغ عروسي تالار تهران

در ادامه به برخي از ويژگي‌هاي يك باغ تالار مي‌پردازيم و دليل اين موضوع كه چرا يك باغ براي مراسم عروسي مناسب است و چه نكاتي را بايد رعايت نمود را موردبررسي قرار مي‌دهيم.

فضاهاي باز باغ تالار و لوكيشن هاي متعدد و زيبايي‌هاي طبيعي
طبيعت و فضاي باز موجود در باغ تالار بسيار چشم‌نواز هستند. حسي كه از طبيعت و گياهان و منظره‌هاي سرسبز القا مي‌شود با هيچ ديزاين و طراحي امروزي قابل قياس نيست. اين فضاها به‌صورت طبيعي ديزاين شده‌اند و با كمك اكسسوري هاي لوكس زيبايي بيشتري را در بر خواهند داشت. مهمانان شما هرگز در طول مراسم خسته نخواهند شد و از فضاهاي تكراري مدرن در شهر دور شده و در اين فضا لحظات خاص و زيبايي را سپري مي‌نمايند.

روف گاردن ايده‌اي ديگر براي برگزاري مراسم‌هاي عقد و عروسي

يكي ديگر از مكان‌هايي كه مي‌تواند مراسم‌هاي عروسي و عقد خود را برگزار نماييد روف گاردن است. درصورتي‌كه مراسم شما در فصول بهار و تابستان است استفاده از روف گاردن است. اگر مراسم شما يك جشن عقد است و تعداد مهمانان شما كم است بهتر است از سالن عقد روف گاردن استفاده نماييد. بادهاي ملايم و پرتوهاي نور خورشيد، حس شادابي و ظرافت را به همراه خواهد داشت.

حال و هواي متفاوت در مراسم عروسي فضاي باز باغ تالار
شايد بسياري از زوج‌ها تمايل داشته باشند كه مراسم عروسي آنها به شكل و شرايط خاص و متمايزي برگزار شود. استفاده از يك باغ تالار بهترين فرصت است براي اينكه خاطرات زيبا و خاصي را در اين روز شيرين در اذهان مهمانان خود رقم بزنيد. فضاي خاص و بي‌نظير باغ تالار با كمترين زحمت اين حس را به مراسم شما مي‌بخشد و باعث زيبايي‌هاي بيشتر مراسم شما مي‌شود.

عروسي در بهترين باغ تالارهاي تهران

در تهران فضاهاي زيادي جهت برگزاري مراسم عروسي وجود دارد. باغ تالارها به دليل وسعت و فضاي سبز عموما در حومه تهران قراردارند. در حومه تهران، باغ تالارهاي شهريار طرفداران زيادي را به خود اختصاص داهد است. از محدوده هاي اطراف تهران كه باغ هاي زيادي را به خود اختصاص داده مي توان به احمدآباد مستوفي نيز اشاره نمود.

ايراني ها عاشق تفريح ​​هستند و يكي از چيزهايي كه آنها را بسيار به وجد مي آورد عروسي است. اما وقتي صحبت از سنت هاي عروسي مي شود، ايراني ها تشريفات زيادي دارند. با اين حال، اين سنت ها ممكن است از مكاني به مكان ديگر متفاوت باشد، اما بسياري از مراحل يكسان هستند. مراسم عروسي در ايران سنت هاي زيادي دارد كه خانواده ها بايد به انجام آن توجه كنند. در اين مقاله به صورت خلاصه اين رسوم را بيان مي كنيم.

بهترين باغ تالار

از خواستگاري تا عروسي

در همان مرحله اول خانواده داماد براي خواستگاري به خانه عروس مي روند. با اين حال، اين شب خواستگاري ويژه سنت هايي دارد كه نمي توان آنها را ناديده گرفت. خانواده داماد بايد با شيريني و گل وارد خانه شوند. خانواده ها همديگر را مي شناسند و درباره آينده زوج جوان بحث مي كنند. معمول است كه فقط والدين و پسرشان براي خواستگاري يا گاهي با پدربزرگ و مادربزرگ نيز مراجعه مي كنند. بسياري از خانواده‌ها معتقدند كه در مراسم خواستگاري يك بزرگ‌تر وجود دارد كه از طرف خانواده داماد به نشانه احترام صحبت كند. در پايان، اگر پاسخ "بله" است، آن وقت است كه كار واقعي شروع مي شود. خانواده عروس خانواده داماد را به خانه خود دعوت مي كنند تا در مورد ازدواج به طور جدي تر صحبت كنند. اين مرحله بله برون نام دارد.

در مرحله دوم سنت هاي ازدواج افراد بيشتري دعوت مي شوند. احتمالاً خاله‌ها و خاله‌هاي عروس و داماد در شب «بله برون» حضور دارند تا ببينند عزيزشان با چه كسي ازدواج مي‌كند و درباره عروسي و آينده زوج صحبت كنند. در اين سنت، مادر پسر انگشتري را به عنوان نماد تعهد به دختر مي دهد.

بله برون يعني "بله گرفتن قطعي از عروس خانم" است. «مهريه» از ديگر مواردي است كه در اين مهماني به آن پرداخته خواهد شد. مهريه قولي است كه داماد در صورت طلاق به عروس مي دهد. معمولا مهريه از سكه هاي طلا يا خانه تشكيل شده است. هر دو خانواده بحث مي كنند كه چه تعداد سكه بايد نوشته شود و چه چيز ديگري بايد به عنوان يك برگه قانوني اضافه شود. اين يك توافق بين خانواده ها است و باعث مي شود خانواده عروس نسبت به آينده دخترشان احساس امنيت كنند.

تشريفات عروسي واقعي - دو نفر خواهند بود

در ايران دو مراسم معمول است. مراسم اول عقد نام دارد كه در آن زوج جوان شرعاً زن و شوهر مي شوند. اين مراسم معمولا از ظهر تا شب برگزار مي شود. آب ميوه و شيريني براي ميهمانان سرو مي شود و حداكثر ۵-۶ ساعت است. همچنين عاقد چند آيه از قرآن كريم را مي خواند و از عروس مي پرسد: آيا موافقيد؟ سپس بعد از سه بار پرسيدن، عروس مي گويد بله.

آوردن هديه براي عروس به عنوان مهمان معمول است. اين هدايا بيشتر شامل جواهرات طلا، پول يا سكه هاي طلا مي شود. اين مراسم مانند يك جشن نامزدي بزرگتر و رسمي تر است زيرا عروس و داماد اكنون به طور رسمي ازدواج كرده اند. با اين حال، زندگي زناشويي از اينجا شروع نمي شود. در اين مرحله فقط به هم نزديك مي شوند تا مدت بيشتري با هم باشند و براي مراسم عروسي واقعي آماده شوند.

عروسي – جايي كه مرغ عشق ها سرانجام به خانه خود مي روند

مراسم دوم، عروسي واقعي «عروسي» نام دارد. معمولا بعد از يك سال يا بيشتر از مراسم عقد برگزار مي شود. حدود ساعت ۷ بعد از ظهر شروع مي شود و بسته به نوع عروسي، مهمانان و فرهنگ خانواده ممكن است تا ساعات ابتدايي بامداد ادامه يابد. برخي از خانواده ها براي يك عروسي بزرگ با صدها نفر از جمله دوستان، خانواده ها و همكاران برنامه ريزي مي كنند. آنها يك جشن بزرگ در تالار يا باغ تالار برگزار مي كنند. اما برخي خانواده ها هستند كه عروسي هاي كوچك را فقط با اقوام و دوستان نزديك ترجيح مي دهند. آنها براي يك مهماني كوچك دور هم جمع مي شوند.

گل فروشي ستارخان

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۰:۰۹ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

برگزاري مراسم عقد و عروسي در ماه محرم و صفر چه حكمي دارد؟

برگزاري مراسم عقد و عروسي در ماه محرم و صفر چه حكمي دارد؟

دي جي عروسي

هراز نيوز

ماه محرم و صفر براي شيعيان اهميت زيادي دارد و به دليل احترام به اهل بيت (ع) در اين ماه مراسمات شادي و سرور مانند عقد و عروسي برگزار نمي كنند.

عقد و عروسي در ماه محرم و صفر چه حكمي دارد؟
محرم و صفر دو ماه قمري است در بين شيعيان از اهميت فراواني برخوردار هستند و مردم در اين دو ماه كه ماه هاي حزن و اندوه اهل بيت عليهم السلام هستند از برگزاري مراسم سرور و شادي اجتناب مي كنند. يكي از اين مراسمات شادي و سرور برگزاري جشن عروسي و نامزدي است .

درست است كه ازدواج سنت پسنديده اي است كه رسول اكرم درباره آن سفارشات فراواني كرده است اما بهتر است مراسمات ازدواج ، عقد و نامزدي را در دوماه محرم و صفر انجام ندهيم و هتك حرمت نكنيم. اما آيا برگزاري مراسم ازدواج و عقد در ماه محرم و صفر مشكل شرعي دارد؟

عقد و عروسي در ماه محرم

عقد و عروسي در ماه محرم حرام است يا نه؟
آيا مراسم عقد و عروسي در ماه محرم و صفر حرام است؟
عقد و ازدواج در اين دو ماه حرام نيست و اگر موجب معصيت و هتك حرمت امام حسين و يارانش نشود مانعي ندارد ولي بهتر است زماني را براي اين كارها در نظر بگيرد كه با روزهاي عزاداري و اندوه تلاقي نداشته باشد و در صورت امكان اين مراسم را به تعويق بياندازند و بعد از اين دو ماه برگزار كنند زيرا هيچ نوع بركتي در آن نيست .

مراسم عقد و عروسي در ماه محرم

نداشتن بركت در زندگي با برگزاري عقد و عروسي در ماه محرم
حكم برگزاري مراسم نامزدي در ماه محرم و صفر
دو نكته ي مهم در گرفتن عقد وعروسي در ماه محرم

مسئله اول درباره تاخير انداختن ازدواج در دو ماه محرم و صفر اين است كه ممكن است تاخير ازدواج سبب شود كه دو جوان دچار گناه شوند و نتوانند تحمل نمايند . در اين صورت بهتر است يك عقد محرميت بين آن ها خوانده شود و بعد از اين دو ماه مراسم خود را برگزار كنند.

دومين مسئله اين است كه اگر ازدواج را در اين ماه ها به تعويق بياندازيم ممكن است بعد از اين دو ماه نيز به علت فوت بستگان ازدواج تا مدت ها به تاخير افتد و در صورتي كه اقواممان پشت سر هم از دنيا بروند ممكن است بتوانيم مراسم ازدواج را بعد از سال ها برگزار كنيم اما در اين مورد باز هم بهتر است محرميت صورت گيرد اما مراسم ازدواج بعد از اين دو ماه برگزار شود.

گرفتن عقد و عروسي در ماه محرم

خواندن عقد محرميت در ماه محرم و صفر
آيا ازدواج يا مراسم عقد در اين دو ماه اشكال شرعي دارد و حرام است؟
اكثر مراجع تقليد بر اين نظر هستند كه اگر در نوع برگزاري مراسم عقد و ازدواج معصيت صورت نگيرد و حرمت سيد شهيدان حفظ شود ، اشكال ندارد اما بهتر است از انجام اين گونه مراسم در ايام عزا و حزن اهل بيت عليهم السلام اجتناب شود و برگزاري اين مراسمات را به بعد از اين دو ماه موكول كنيم.

در مورد تاخير انداختن عروسي در اين دو ماه، اگر دو جوان به گناه بيافتند واجب است كه بدون حرمت شكني و معصيت نمودن اين مراسم انجام گردد و بهتر است دهه عاشورا و دهه اربعين به عزاداري بپردازند و مراسم خود را در اين روزها انجام ندهند.

اشكال شرعي ازدواج در ماه محرم و صفر

هتك حرمت اهل بيت با برگزاري عقد و عروسي در ماه محرم
در دو ماه محرم و صفر مصيبت هاي زيادي بر اهل بيت ما وارد شده است و در اين دو ماه امام حسين و ياران باوفايش به شهادت رسيده اند و خانواده آن ها به اسارت در آمده اند و همچنين در ماه صفر كه ماه حزن و اندوه است پيامبر عاليقدر ما به ديار حق شتافته و امام حسن (ع) كريم اهل بيت شيعيان را ترك نموده و به شهادت رسيده است و همچنين امام رضا ضامن آهو كه افتخار مشهد و ما ايرانيان است در اين ايام به شهادت رسيده است ، به نظر شما مي شود در چنين ايامي كه هزاران مصيبت بر امامان ما وارد شده سور و سات عروسي را برپا نمود ؟ پس بهتر است در اين دو ماه حرمت امامان خود را حفظ كنيم و مراسمات شادي خود را به تاخير اندازيم و اگر در برگزاري اين مراسمات عجله اي داشتيم آن را بدون حرمت شكني برگزار كنيم.

حكم عروسي در ماه محرم و صفر

عقد و عروسي در ماه محرم جايز نيست
امام صادق (عليه السلام) مي فرمايد:شيعتنا جزء منا، خلقوا من فضل طينتنا، يسوؤهم ما يسوؤنا و يسرهم ما يسرنا.

شيعيان جزئي از ما هستند. از اضافه نور ما آفريده شده اند. آنچه كه ما را ناراحت كند، شيعيان ما را هم ناراحت مي كند و آنچه كه ما را شادمان كند، موجب شادمان شيعيان ماست.

مطابق نظر آيت الله خامنه اي

پرسش: حكم برگزاري مراسم عقد و عروسي در ايام محرم و صفر و ديگر ايام عزاداري ائمهي معصومين عليهم السّلام چه حكمي دارد؟

پاسخ: مجرد انجام عقد در ايام عزاداري فينفسه منعي ندارد، ولي برگزاري مجالس جشن و انجام كارهايي كه موجب هتك و بيحرمتي گردد، در خصوص ايام عزا جايز نبوده و حرام است.

گل فروشي غرب تهران

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۸:۳۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

نكته‌هاي طلايي براي برگزاري جشن عروسي ارزان در تالار پذيرايي غرب تهران

نكته‌هاي طلايي براي برگزاري جشن عروسي ارزان در تالار پذيرايي غرب تهران

برگزاري عقد فضاي باز در تهران

افكار نيوز

مراسم عروسي لحظه‌اي‌ست كه مي‌خواهيم شادي يك روايت عاشقانه را در كنار عزيزترين‌هايمان جشن بگيريم.

نكته‌هاي طلايي براي برگزاري جشن عروسي ارزان در تالار پذيرايي غرب تهران
مراسم عروسي لحظه‌اي‌ست كه مي‌خواهيم شادي يك روايت عاشقانه را در كنار عزيزترين‌هايمان جشن بگيريم. روزي به‌يادماندني كه بعد از سال‌ها از مرور لحظه به لحظه آن لبخند به كنج لبمان مي‌نشيند. ما در اين مسير رويايي پابه پاي شما هستيم تا با صفر تا صد اين ضيافت، ارزان‌ترين و لاكچري‌ترين‌ تالار پذيرايي غرب تهران را انتخاب كنيد.

چگونه در تالار پذيرايي غرب تهران جشن ارزان بگيريم؟

زيباترين باغ تالار تهران و اطراف تهران كجاست؟
همه چيز با عشقي پر شور شروع مي‌شود و زوج‌ها دوست دارند كه به يادماندني‌ترين لحظات را براي يك عمر خود بسازند. هزينه مراسم عروسي در چند سال اخير سرسام آور شده است و خيلي از زوج‌ها قيد برگزاري مراسم را براي هميشه زده‌اند. ولي فقط با رعايت چند نكته طلايي مي‌توانيد با كمترين هزينه مراسم باشكوهي در تالارهاي پذيرايي غرب تهران برگزار كنيد.

 

يكي كردن مراسم در تالار پذيرايي غرب تهران

كرونا مهمان ناخوانده اين روزهاي جهان است ولي هنوز هم مي‌توان كنار يكديگر جمع شويم و لحظه‌هاي عاشقانه را در تالارهاي تهران جشن بگيريم. تالار پذيرايي غرب تهران اين فضا را به شما مي‌دهد تا هر دو مراسم مهم خود را در يك روز و در يك سالن برگزار و به شكل باورنكردني هزينه‌هاي خود را كاهش دهيد. در ادامه با اين مقاله از بياتو عروسي همراه ما باشيد تا مهمترين نكات انتخاب تالار را بازگو كنيم.

نكته‌هاي طلايي براي برگزاري جشن عروسي ارزان در تالار پذيرايي غرب تهران

 

لباس عروس بخريم يا از تالارهاي تهران اجاره كنيم؟

لباس عروس زيباترين لباسي است كه فقط يكبار آن را در تالار پذيرايي غرب تهران به تن مي‌كنيد. پوشيدن لباس عروسي با طرح خيلي خاص از برندهاي معروف، يك روياي دست نيافتني نيست. با اجاره لباس عروس در مراسم خود مي‌درخشيد و در هزينه مراسم صرفه‌جويي مي‌شود.

 

چگونه دسته گل عروسي ارزان بخريم؟

جزئيات زيباي عروسي تمام نشدني است و دسته گل عروس بيانگر روايت عاشقانه شما از زبان طبيعت است. در هنگام تعيين گل‌ها و شكل تزئئين آن حتما دقت كنيد كه اين دسته گل مي‌تواند تا سال‌ها در گوشه‌اي از خانه امن شما جا خوش كند. در بيا تو عروسي با خيال راحت با صرف كمترين هزينه‌اي زيباترين دسته گل را براي ورود خود به تالار كوچك در غرب تهران بسازيد.

 

زمان انتخاب تالار پذيرايي غرب تهران

در هر شهر بزرگ تهران تالارهاي باشكوهي ميزبان خاص‌ترين شب شما ساخته شده است، شايد اين تنوع تالارهاي تهران انتخاب را برايتان سخت كند. روز مراسم عروسي هميشه به يادماندني مي‌شود و معمولا زوج‌ها دوست دارند كه در تاريخي رند جشن بگيرند.

معمولا روزهاي تعطيل و جشن‌هاي مذهبي قيمت تالار پذيرايي غرب تهران بيشتر است. براي جشني جمع‌وجور و خودماني بهتر است مراسم خود را در روزهاي عادي در طول هفته با هزينه‌اي كمتر برگزار كنيد.

خدمات تالار پذيرايي غرب تهران براي جشني باشكوه

روز جشن عروسي، روز خاصي‌ست و تالارهاي تهران با ارائه خدمات شگفت‌انگيزي اين روز را خاص‌تر مي‌كند. ورود عروس و داماد شيرين‌ترين لحظه عروسي است، بسياري از تالارهاي تهران براي اين لحظه برنامه‌هاي ويژه‌اي دارند و عروس همچون ملكه‌اي با كالسكه طلايي قدم به تالار مي‌گذارد. يكي از شگفت‌انگيزترين ورودها پرواز با هليكوپتر است كه اين روزها پرطرفدار شده است.

موسيقي در تالار پذيرايي غرب تهران

عروس و داماد دوست دارند كه در شب جشن عشق، شادي اين وصال را به گوش همه برسانند. انتخاب موسيقي هيجان‌انگيز كه مهمانان را اذيت نكند و شور و شوقي در آن‌ها ايجاد شود بسيار مهم است. در بيا تو عروسي با تيم‌هاي موسيقي ارزان آشنا شويد و در زمان قرارداد با تالار پذيرايي غرب تهران آن‌ها را معرفي كنيد.

نكته‌هاي طلايي براي برگزاري جشن عروسي ارزان در تالار پذيرايي غرب تهران

بازي رنگ و نورها در تالار پذيرايي غرب تهران

زماني كه به تالار كوچك در غرب تهران قدم مي‌گذاريد نورهاي رنگي اولين مهماناني هستند كه براي حضور شما به رقص مي‌آيند. نورپردازي سالن يكي از مهم‌ترين دلايلي است كه مي‌تواند عكس‌هاي شما را زيباتر كند. در هنگام تعيين تالار پذيرايي غرب تهران حتما در مراسم‌هاي مختلف سبك نورپردازي آن‌ها را امتحان كنيد.

تهران شهر شلوغ و پرترافيكي است. به خاطرات مراسم عروسي‌هايي كه رفته‌ايد كمي فكر كنيد. چند ساعت در راه و ترافيك بوديد تا به آن مراسم برسيد؟ و اگر به فكر عروسي در تالار پذيرايي غرب تهران هستيد، اين را بدانيد كه غرب تهران دسترسي عالي به اتوبان‌هاي خلوت دارد. تالار عروسي غرب تهران با قيمت مناسب فضايي آرام و امن براي استفاده از لحظه به لحظه اين شادي هستند.

برنامه ويژه تالار پذيرايي غرب تهران براي كودكان

مراسم عروسي براي بسياري از كودكان حوصله سر بر است و دوست دارند در دنياي خودشان بازي‌گوشي كنند. بسياري از تالار هاي تهران راه حل‌هاي شگفت‌انگيزي را براي اين مشكل پيش‌بيني كردند. در تالار پذيرايي غرب تهران اتاق‌هايي مخصوص كودكان مانند استخر توپ و سالن‌هاي بازي با عروسك ايجاد شده است.

 

ثبت خاطرات عاشقانه در جشن عروسي

عكس‌ها و فيلم‌ها روايتي رمانتيك از داستان عاشقانه شما تعريف مي‌كنند. كنار خانواده ودوستان جمع شدن و ديدن آن‌ها يكي از تجربه‌هاي فوق‌العاده خاطره‌انگيز زوج‌هاي عاشق است. تالار كوچك در غرب تهران آتليه‌هاي ثابتي دارند كه مي‌توانيد براي ثبت لحظات اين روز به‌خصوص با آن‌ها قرارداد ببنديد. اگر تالار يا باغ تالار عروسي منتخب شما برنامه‌اي براي عكاسي نداشت، اصلا نگران نشويد در بياتو عروسي مجرب‌ترين عكاسان با روش‌هاي خاص و به‌روز دنيا اين روز شگفت‌انگيز را در قاب‌ دوربين‌هايشان ثبت مي‌كنند.

قبل از قرار داد با تالار پذيرايي غرب تهران به اين نكات توجه كنيد

خواسته خودتان را به تالار پذيرايي غرب تهران دقيق بيان كنيد، برنامه‌ريزي و مديريت اين شب رويايي بسيار سخت و پراسترس است. اين روزها اگر سري به صفحات مجازي زوج‌هايي كه به تازگي مراسم خود را در تالارهاي تهران جشن گرفتند، بزنيد؛ بدقولي‌هاي تشريفات سالن عروسي دل‌نگرانتان مي‌كند.

هزار و يك اتفاق در اين شب بي‌نظير ممكن است رخ دهد كه از دسترس شما خارج است. حتما قبل از نوشتن قرارداد با تالار پذيرايي غرب تهران به اين نكته توجه كنيد كه تمام خواسته‌هاي ريز و درشت خود را در قرارداد بنويسيد و آن‌ها را متعهد به انجام خواسته‌هايتان بكنيد. تيم تشريفات بيا تو عروسي در فضايي آرام بهترين خدمات را به شما را ارائه مي‌دهد.
غذاهاي روز عروسي را از قبل تعيين و تست كنيد.
با زوج‌هايي كه در آن تالار پذيرايي غرب تهران عاشقانه‌هاي خود را جشن گرفتند، صحبت كنيد.
بيا تو عروسي براي روايت عاشقانه‌ها پا به پاي شما همراهيتان مي‌كند. برنامه‌ريزي براي مراسم باشكوه عروسي خودتان را به بيا تو عروسي بسپاريد و با كيفيت‌ترين آتليه‌ها، تالار پذيرايي غرب تهران و... را با ما تجربه كنيد.

گل فروشي نياوران

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۶:۲۱ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

عروس زيرك مراسم عروسي رابهم زد

عروس زيرك مراسم عروسي رابهم زد

خدمات مجالس

55آنلاين نيوز

ازدواج هايي كه از پيش تايين شده اند و عروس و داماد هيچ نقشي در آنها ندارند رسوايي هايي بزرگي را رقم زده اند كه يكي از بدترين آنها داستان داماد بيچاره هندي بود.


عروس زيرك مراسم عروسي رابهم زد
ازدواج هايي كه از پيش تايين شده اند و عروس و داماد هيچ نقشي در آنها ندارند رسوايي هايي بزرگي را رقم زده اند كه يكي از بدترين آنها داستان داماد بيچاره هندي بود.

بهم خوردن عروسي بخاطر كچل بودن داماد
ازدواج هاي از پيش تصميم گيري شده و قول و قرارهايي كه بدون اطلاع دختر و پسر بين والدين آنها گذاشته مي شود، در هند امري متداول است، اما عليرغم اينكه خانواده ها از قبل هماهنگي و مذاكره مي كنند، ازدواج فرندانشان هميشه بدون مشكل پيش نمي روند


بهم خوردن مراسم عروسي در منطقه اتاواه كانپور يكي از مواردي بود كه به دليل همين مسئله رخ داد و خبرش مثل يك ويروس در فضاي مجازي منتشر شد. عروس پس از اينكه متوجه شد كه همسر آينده اش، مردي كچل است، مراسم ازدواج را بهم زد.

 

ابتدا همه چيز طبق برنامه پيش مي رفت، تا اينكه آقاي داماد حين انجام يكي از مراسم مجبور شد سربندي كه بخشي از لباس سنتي داماد در كشور هندوستان است را مرتب كند، در همين حين عروس متوجه مسئله اي غير عادي شد و حس كرد موهايي كه روي سر داماد را پوشانده، مصنوعي است.

عروس زيرك درهمان لحظه يكي از آشنايان آقاي داماد را صدا زده و به اصطلاح با يك دستي زدن، زيركانه از او درمورد كلاه گيس داماد سوالي پرسيد و با پاسخ سؤال متوجه شد كه درست حدس زده و مردي كه قرار است همسر آينده اش باشد، كچل بوده و كلاه گيس به سر دارد.

همين مسئله باعث شوك عروس و بيهوش شدنش شد. وضعيت عروس همه را متعجب كرد تا اينكه او پس از به هوش آمدن به خانواده خود اطلاع داد كه تحت هيچ شرايطي با يك مرد كچل ازدواج نخواهد كرد.

 

بستگان اين زن سعي كردند او را راضي كنند اما هيچ چيز قانع كننده اي براي دختر جوان وجود نداشت و مراسم بايد بهم ميخورد. اين موضوع چندان به نفع طرف مقابل نبود و كمي درگيري به وجود آمد و خانواده عروس در نهايت خانواده داماد را متهم كردند كه با پنهان كردن وضعيت موهاي پسرشان، آنها را فريب داده اند.

با ميانجگري بزرگان روستا، شكايت منتفي شد اما مراسم درهر صورت بهم خورد و داماد به دليل كچل بودنش، همسر آينده اش را از دست داد.

دندانپزشكي كارگر شمالي

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۹:۴۵ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)