اخبار مجالس و عروسي اخبار مجالس و عروسي .

اخبار مجالس و عروسي

رزرو بهترين باغ تالار در تهران با تخفيفات ويژه

رزرو بهترين باغ تالار در تهران با تخفيفات ويژه

باغ تالار بدون ورودي تهران

همشهري آنلاين

انجام مقدمات عروسي علاوه بر هيجان انگيز بودن ممكن است در برخي از موارد بسيار سخت و زمان‌بر باشد. يكي از مهم‌ترين امور در فراهم كردن مراسم عقد و عروسي رزرو بهترين تالار يا باغ تالار با شرايط هر فرد است.

 

باغ تالارهاي زيادي براي برگزاري مراسم عروسي وجود دارند كه زوج‌هاي جوان مي‌توانند يكي از آنها را براي برگزاري اين جشن باشكوه و به يادماندني انتخاب نمايند.

همه زوج‌ها تمايل دارند اين روز به‌يادماندني به بهترين شرايط برگزار شود ازاين‌جهت يك برنامه‌ريزي مناسب و دقيق مي‌تواند باعث شود تا استرس شما در مراسم عروسي كاهش‌يافته و در بهترين شرايط براي شما رقم بخورد كه انتخاب باغ تالار در رأس امور قرار دارد.

باغ تالار

يكي از راه‌هايي كه مي‌تواند باعث شود تا به‌راحتي مجموعه دلخواه خود را بيابيد استفاده از سايت تالاركده به نشاني است. اين سايت با معرفي تالارها، باغ تالارها، سالن‌هاي عقد و ديگر خدمات دهندگاني عروسي كار شما را جهت يافتن مكان مناسب براي جشن عقد يا عروسي راحت نموده است. با جستجو در اين سايت مي‌توانيد مكان مناسب و ايده آل خود را بر اساس نياز، منطقه، سطح قيمت و ديگر معيارهاي خود انتخاب نماييد.

برخي از اين تالارها يا باغ تالارها تخفيفات ويژه‌اي را براي كاربران سايت تالاركده در نظر گرفته‌اند كه اين امر باعث مي‌شود هزينه‌هاي شما جهت برگزاري مراسمي خوب و مناسب كاهش يابد.

شما مي‌بايست مدت‌ها قبل از تاريخ مدنظر خود اقدام به برنامه‌ريزي براي جشن عروسي خود داشته باشيد. اين زمان ممكن است براي همه يكسان نباشد و براي برخي از افراد چند هفته يا براي بعضيد چندين ماه به طول بيانجامد. اما بسياري از كارشناسان و خدمات دهندگان مجالس بر اين عقيده هستند كه برنامه‌ريزي براي اين جشن خاص به بهترين شكل حدوداً يك سال زمان مي‌برد.

بهتر است يك سال قبل از برگزاري جشن عروسي توافقات اصلي انجام شود. در اين مدت زوجين زمان لازم را دارند تا بهترين باغ تالار يا مكان ايده آل خود را بيابند و براي رزرو مجموعه دلخواه اقدام نمايند. درصورتي‌كه تاريخ خاص مثل اعياد مذهبي يا روزهاي خاص مد نظرات است بهتر است در سريع‌ترين زمان تالار يا باغ عروسي دلخواه خود را رزرو نماييد. از سوي ديگر مذاكره با آتليه عكاسي و انتخاب مكان و لوكيشن ايده آل براي عكاسي ممكن است زمان‌بر باشد. انتخاب يك آرايشگر حرفه‌اي و لباس عروس و ديگر امور زمان برو بوده و نياز به‌وقت زياد است.

چطور مي توانيد يك برنامه‌ريزي دقيق داشته باشيد؟
در درجه اول سعي كنيد به جدول زمان‌بندي خود پايبند باشيد. مي‌توانيد از يك شركت خدمات دهنده مجالس عروسي كمك بگيريد و بخش اصلي برنامه‌ريزي عروسي خود را به آنها بسپاريد. آنها با در اختيار داشتن بهترين باغ تالارها و لوكيشن هاي مختلف كلي امور را به بهترين شكل رقم مي‌زنند و استرس شما را نسبت به برگزاري يك مراسم جشن عقد يا عروسي در تالار يا محضر عقد مناسب آسوده مي‌نمايند. اما درصورتي‌كه بودجه كافي جهت اين امر نداريد مي‌توانيد وب‌سايت تالاركده كه چك‌ليست كارهاي عروسي را به شما مي‌دهند مراجعه كرده و برنامه‌ريزي داشته باشيد.

باغ عروسي تالار تهران

در ادامه به برخي از ويژگي‌هاي يك باغ تالار مي‌پردازيم و دليل اين موضوع كه چرا يك باغ براي مراسم عروسي مناسب است و چه نكاتي را بايد رعايت نمود را موردبررسي قرار مي‌دهيم.

فضاهاي باز باغ تالار و لوكيشن هاي متعدد و زيبايي‌هاي طبيعي
طبيعت و فضاي باز موجود در باغ تالار بسيار چشم‌نواز هستند. حسي كه از طبيعت و گياهان و منظره‌هاي سرسبز القا مي‌شود با هيچ ديزاين و طراحي امروزي قابل قياس نيست. اين فضاها به‌صورت طبيعي ديزاين شده‌اند و با كمك اكسسوري هاي لوكس زيبايي بيشتري را در بر خواهند داشت. مهمانان شما هرگز در طول مراسم خسته نخواهند شد و از فضاهاي تكراري مدرن در شهر دور شده و در اين فضا لحظات خاص و زيبايي را سپري مي‌نمايند.

روف گاردن ايده‌اي ديگر براي برگزاري مراسم‌هاي عقد و عروسي

يكي ديگر از مكان‌هايي كه مي‌تواند مراسم‌هاي عروسي و عقد خود را برگزار نماييد روف گاردن است. درصورتي‌كه مراسم شما در فصول بهار و تابستان است استفاده از روف گاردن است. اگر مراسم شما يك جشن عقد است و تعداد مهمانان شما كم است بهتر است از سالن عقد روف گاردن استفاده نماييد. بادهاي ملايم و پرتوهاي نور خورشيد، حس شادابي و ظرافت را به همراه خواهد داشت.

حال و هواي متفاوت در مراسم عروسي فضاي باز باغ تالار
شايد بسياري از زوج‌ها تمايل داشته باشند كه مراسم عروسي آنها به شكل و شرايط خاص و متمايزي برگزار شود. استفاده از يك باغ تالار بهترين فرصت است براي اينكه خاطرات زيبا و خاصي را در اين روز شيرين در اذهان مهمانان خود رقم بزنيد. فضاي خاص و بي‌نظير باغ تالار با كمترين زحمت اين حس را به مراسم شما مي‌بخشد و باعث زيبايي‌هاي بيشتر مراسم شما مي‌شود.

عروسي در بهترين باغ تالارهاي تهران

در تهران فضاهاي زيادي جهت برگزاري مراسم عروسي وجود دارد. باغ تالارها به دليل وسعت و فضاي سبز عموما در حومه تهران قراردارند. در حومه تهران، باغ تالارهاي شهريار طرفداران زيادي را به خود اختصاص داهد است. از محدوده هاي اطراف تهران كه باغ هاي زيادي را به خود اختصاص داده مي توان به احمدآباد مستوفي نيز اشاره نمود.

ايراني ها عاشق تفريح ​​هستند و يكي از چيزهايي كه آنها را بسيار به وجد مي آورد عروسي است. اما وقتي صحبت از سنت هاي عروسي مي شود، ايراني ها تشريفات زيادي دارند. با اين حال، اين سنت ها ممكن است از مكاني به مكان ديگر متفاوت باشد، اما بسياري از مراحل يكسان هستند. مراسم عروسي در ايران سنت هاي زيادي دارد كه خانواده ها بايد به انجام آن توجه كنند. در اين مقاله به صورت خلاصه اين رسوم را بيان مي كنيم.

بهترين باغ تالار

از خواستگاري تا عروسي

در همان مرحله اول خانواده داماد براي خواستگاري به خانه عروس مي روند. با اين حال، اين شب خواستگاري ويژه سنت هايي دارد كه نمي توان آنها را ناديده گرفت. خانواده داماد بايد با شيريني و گل وارد خانه شوند. خانواده ها همديگر را مي شناسند و درباره آينده زوج جوان بحث مي كنند. معمول است كه فقط والدين و پسرشان براي خواستگاري يا گاهي با پدربزرگ و مادربزرگ نيز مراجعه مي كنند. بسياري از خانواده‌ها معتقدند كه در مراسم خواستگاري يك بزرگ‌تر وجود دارد كه از طرف خانواده داماد به نشانه احترام صحبت كند. در پايان، اگر پاسخ "بله" است، آن وقت است كه كار واقعي شروع مي شود. خانواده عروس خانواده داماد را به خانه خود دعوت مي كنند تا در مورد ازدواج به طور جدي تر صحبت كنند. اين مرحله بله برون نام دارد.

در مرحله دوم سنت هاي ازدواج افراد بيشتري دعوت مي شوند. احتمالاً خاله‌ها و خاله‌هاي عروس و داماد در شب «بله برون» حضور دارند تا ببينند عزيزشان با چه كسي ازدواج مي‌كند و درباره عروسي و آينده زوج صحبت كنند. در اين سنت، مادر پسر انگشتري را به عنوان نماد تعهد به دختر مي دهد.

بله برون يعني "بله گرفتن قطعي از عروس خانم" است. «مهريه» از ديگر مواردي است كه در اين مهماني به آن پرداخته خواهد شد. مهريه قولي است كه داماد در صورت طلاق به عروس مي دهد. معمولا مهريه از سكه هاي طلا يا خانه تشكيل شده است. هر دو خانواده بحث مي كنند كه چه تعداد سكه بايد نوشته شود و چه چيز ديگري بايد به عنوان يك برگه قانوني اضافه شود. اين يك توافق بين خانواده ها است و باعث مي شود خانواده عروس نسبت به آينده دخترشان احساس امنيت كنند.

تشريفات عروسي واقعي - دو نفر خواهند بود

در ايران دو مراسم معمول است. مراسم اول عقد نام دارد كه در آن زوج جوان شرعاً زن و شوهر مي شوند. اين مراسم معمولا از ظهر تا شب برگزار مي شود. آب ميوه و شيريني براي ميهمانان سرو مي شود و حداكثر ۵-۶ ساعت است. همچنين عاقد چند آيه از قرآن كريم را مي خواند و از عروس مي پرسد: آيا موافقيد؟ سپس بعد از سه بار پرسيدن، عروس مي گويد بله.

آوردن هديه براي عروس به عنوان مهمان معمول است. اين هدايا بيشتر شامل جواهرات طلا، پول يا سكه هاي طلا مي شود. اين مراسم مانند يك جشن نامزدي بزرگتر و رسمي تر است زيرا عروس و داماد اكنون به طور رسمي ازدواج كرده اند. با اين حال، زندگي زناشويي از اينجا شروع نمي شود. در اين مرحله فقط به هم نزديك مي شوند تا مدت بيشتري با هم باشند و براي مراسم عروسي واقعي آماده شوند.

عروسي – جايي كه مرغ عشق ها سرانجام به خانه خود مي روند

مراسم دوم، عروسي واقعي «عروسي» نام دارد. معمولا بعد از يك سال يا بيشتر از مراسم عقد برگزار مي شود. حدود ساعت ۷ بعد از ظهر شروع مي شود و بسته به نوع عروسي، مهمانان و فرهنگ خانواده ممكن است تا ساعات ابتدايي بامداد ادامه يابد. برخي از خانواده ها براي يك عروسي بزرگ با صدها نفر از جمله دوستان، خانواده ها و همكاران برنامه ريزي مي كنند. آنها يك جشن بزرگ در تالار يا باغ تالار برگزار مي كنند. اما برخي خانواده ها هستند كه عروسي هاي كوچك را فقط با اقوام و دوستان نزديك ترجيح مي دهند. آنها براي يك مهماني كوچك دور هم جمع مي شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۶:۴۷ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

زيباترين باغ تالار تهران و اطراف تهران كجاست؟

زيباترين باغ تالار تهران و اطراف تهران كجاست؟

لوكس ترين باغ تالار تهران

افكار نيوز

شناسايي زيباترين باغ تالار تهران و اطراف تهران سبب مي شود بتوانيد براي مراسم هاي خود بهترين و مناسب ترين باغ تالار عروسي را انتخاب كنيد چرا كه لازمه برگزاري يك مراسم مجلل و باشكوه انتخاب مكاني مناسب مانند زيباترين باغ تالار عروسي كرج و تهران و اطراف تهران است.

زيباترين باغ تالار تهران و اطراف تهران كجاست؟
زيباترين باغ تالار تهران و اطراف تهران
شناسايي زيباترين باغ تالار تهران و اطراف تهران سبب مي شود بتوانيد براي مراسم هاي خود بهترين و مناسب ترين باغ تالار عروسي را انتخاب كنيد چرا كه لازمه برگزاري يك مراسم مجلل و باشكوه انتخاب مكاني مناسب مانند زيباترين باغ تالار عروسي كرج و تهران و اطراف تهران است.

پيش از تهيه يك ليست جامع از زيباترين باغ تالار تهران و اطراف تهران، بهتر است بررسي كنيم كه زيباترين باغ تالار تهران و اطراف تهران چه ويژگي هايي دارند؟ در اين مقاله با بهترين و زيباترين باغ تالار كرج و باغ تالار تهران آشنا مي شويد.

وزير خارجه عمان به تهران سفر مي‌كند
آتش‌سوزي در مركز خريد تيراژه تهران +فيلم
برخي از ويژگي هاي زيباترين باغ تالار تهران و اطراف تهران عبارتند از:

ديزاين و دكوراسيون طبيعي، شيك و مجلل: برخلاف تالار ها در باغ تالار هاي تهران تمام سعي ديزاينر ها و معمار ها بر اين است كه با محوطه سازي و همچنين بهره گيري از تمامي امكاناتي كه طبيعت بكر باغ تالار در اختيار آن ها قرار مي دهد، ديزاين و دكوراسيون طبيعي و در عين حال شيكي را در باغ به نمايش بگذارند بنابراين حدالامكان از تزيين بيش از اندازه باغ تالار خودداري مي كنند و با كمي نظم بخشيدن به زيبايي طبيعي و همچنين معماري مدرن باغ تالار سعي در ايجاد فضايي بي نظير و منحصر به فرد دارند؛ اين در حالي است كه در تالار ها و سالن ها تمركز بيشتري روي ديزاين و تزيين محيط مي شود.
نورپردازي حرفه اي: شايد تعجب كنيد اما بهتر است بدانيد كه اين نورپردازي حرفه اي است كه به بزرگ نمايي محوطه سازي انجام شده و همچنين ساير تزيينات و دكوراسيون باغ كمك مي كند. اگر شما در شب وارد يك باغ تالار شويد به احتمال زياد فضاي باغ تالار چندين برابر بيشتر از روز سبب جلب توجه شما مي شود چرا كه نورپردازي حرفه اي باغ تالار سبب مي شود در شب منظره اي خيره كننده و شگفت انگيز ايجاد شود كه همه افراد را در همان نگاه اول مجذوب خود كند.
خدمات حرفه اي، باكيفيت و متنوع: ممكن است در نگاه اول ديزاين، معماري و دكوراسيون باغ تالار توجه افراد را به خود جلب كند اما شما بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه بدون ارائه خدمات باكيفيت و متنوع در يك باغ تالار كه داراي فضايي مجلل و لوكس است، نمي توان رضايت ميزبان و همچنين مهمان هاي آن ها را كسب كرد. از طرفي ديگر نيز يك باغ تالار كه به عنوان زيباترين باغ تالار تهران و اطراف تهران شناخته مي شود بايد با توجه به نوع مراسمي كه برگزار مي شود خدمات حرفه اي را توسط پرسنل و كادر خدماتي حرفه اي ارائه كند. به عنوان مثال تفاوت بسياري بين برگزاري مراسم هاي رسمي با مراسم هايي مانند تولد، عقد و عروسي و... وجود دارد درواقع برگزاري هر كدام از اين مراسم ها نيازمند تخصص است بنابراين زماني زيبايي باغ تالار تهران و اطراف تهران تكميل خواهد بود كه تخصص لازم در زمينه برگزاري مراسم هاي مختلف را داشته باشد زيرا در اين صورت است كه هم به زيبايي و هم ارزش باغ افزوده مي شود چرا كه زيبايي ظاهري يك باغ تالار به تنهايي نمي تواند فاكتور اصلي انتخاب يك باغ تالار در تهران و يا اطراف تهران باشد.
امكانات مدرن و متنوع: امكانات نيز مانند خدمات يكي از مسائل مهم و غيرقابل انكار در انتخاب زيباترين باغ تالار است. يك باغ تالار زيبا و مجلل در تهران بايد تمامي امكانات رفاهي جهت آسايش ميزبان و مهمان ها را داشته باشد. برخي از اين امكانات عبارتند از: پاركينگ اختصاصي، اتاق پرو، سرويس بهداشتي تميز و مجهز، اتاق بازي كودكان و...
و...
برخي از زيباترين باغ تالار تهران و اطراف تهران
باغ تالار فاخر: اگر به صورت حضوري از باغ تالار فاخر ديدن كنيد متوجه خواهيد شد كه نام اين باغ تالار برازنده آن است چرا كه مجموعه هفت گانه فاخر با ديزاين و دكوراسيون لوكس، مجلل و همچنين مدرن خود توانسته است به عنوان بهترين مجموعه ها براي برگزاري مراسم عقد، عروسي و... شناخته شود.

71

 

اين باغ تالار لوكس و مجلل داراي لوكيشن هاي متنوع و منحصر به فردي است كه سبب ايجاد فضايي منحصر به فرد نيز شده است به همين دليل نيز مي تواند در ليست زيباترين باغ تالار تهران و اطراف تهران قرار گيرد. لازم به ذكر است كه باغ تالار فاخر مناسب براي برگزاري انواع مراسم ها مانند سمينار، وليمه، سالگرد، عروسي و... به بهترين و اصولي ترين شكل ممكن است. برخي از ويژگي هاي باغ تالار فاخر عبارتند از:

 

موقعيت جغرافيايي مناسب
لوكيشن هاي متنوع و زيبا مانند لوكيشن شهر وست ورلد، عمارت شاين، لوكيشن زيبا و جالب با اسب و كاكتوس، كاخ تروي و...
ظرفيت بالا
برخي از امكانات باغ تالار فاخر عبارتند از:

پاركينگ اختصاصي
اتاق عقد مجزا
اتاق عقد داخل سالن
سفره عقد
استيج رقص
محوطه و فضاي سبز
عكاسي و فيلم برداري
سيستم صوتي
سفره خانه سنتي و كافي شاپ
آتش بازي
باغ تالار شمس العماره

از باغ تالارهاي زيبا مي توان به باغ تالار شمس العماره اشاره نمود. اين باغ زيبا آماده برگذاري تمامي مجالس و مراسم هاي شما اعم از نامزدي,عقد و عروسي,وليمه, همايشگاه, سمينار و… مي باشد.

همچنين باغ تالار شمس العماره برگزاري مراسم هاي ختم شما عزيزان را نيز بر عهده مي گيرد.

72

مجتمع پذيرايي گردشگري شمس العماره داراي باغ تالارهاي لوكس, سالنهاي بدون ستون, عمارت و الاچيق VIP و همچنين داراي سيستم مه پاش يكپارچه با اسانس مورد نظر شما و اتاق عقد جزيره روي اب و به روز ترين سيستم صوتي و متنوع در منو غذايي مي باشد.

تنها آرزويمان ساختن شبي رويايي براي شما عزيزان ميباشد.

باغ تالار دانيال: باغ تالار عمارت دانيال به واسطه فضاي لوكس و لاكچري كه دارد حق اين را دارد كه به عنوان زيباترين باغ تالار تهران و اطراف تهران معرفي شود.

73

فضاي لوكس و لاكچري اينباغ تالار هر نگاهي را به خود خيره مي كند، نورپردازي حرفه اي اين باغ تالار سبب ايجاد منظره اي فوق العاده رويايي و خيره كننده مي شود. باغ تالار دانيال به دليل معماري منحصر به فردي كه دارد در تهران و اطراف تهران زبانزد همگان است. برخي از ويژگي ها و امكانات باغ تالار دانيال عبارتند از:

ارائه خدمات حرفه اي و اصولي توسط پرسنل حرفه اي و كارآزموده
ظرفيت باغ تالار بين 100 الي 1500 نفر
مديريت توسط فردي مدبر و حرفه اي با سابقه اي درخشان در زمينه تشريفات و برگزاري مراسم هاي مختلف؛ مديريت باغ تالار دانيال بر عهده آقاي دانيال زماني است.
دكوراسيون و ديزاين جذاب
اكسسوري هاي منحصر به فرد و خاص
پاركينگ اختصاصي
اينترنت بي سيم
محل بازي كودك
آتليه اختصاصي

باغ 777: باغ تالار 777 نيز يكي از باغ تالار هاي مجلل و شناخته شده در تهران و اطراف تهران است كه با ويژگي هاي منحصر به فرد خود سبب جلب توجه افراد به خود شده است. امكان انتخاب مبل در مدل هاي مختلف در اين باغ تالار براي ميزبانان فراهم است كه استفاده از چنين خدماتي سبب صرفه جويي در هزينه هاي برگزاري مراسم مي شود. برخي از ويژگي هاي باغ تالار مجلل و لوكس 777 عبارتند از:

ظرفيت باغ تالار 800 نفر
سقف بلند و سالن هاي مهندسي شده
سالن شام داخل سالن
منوهاي متنوع غذا
ارائه خدمات باكيفيت و متنوع
نورپردازي حرفه اي پيست رقص و محوطه باغ تالار
از جمله امكانات اين باغ تالار مي توان به موارد زير اشاره كرد:

پاركينگ داخلي
سيستم تهويه مناسب
فضاي بازي كودكان
سفره خانه سنتي بزرگ
آشپزخانه صنعتي
و...
باغ تالار ژابير: يكي ديگر از مجموعه هاي مجلل و لاكچري پذيرايي در تهران و اطراف تهران باغ تالار ژابير است كه از جمله ويژگي هاي اين باغ تالار عبارتند از:

سالن مجزا با ديزاين و تم متفاوت
لابي اختصاصي
داراي 2 سالن باشكوه براي مراسم عقد با لابي مجزا و اختصاصي
روف گاردن
اتاق vip براي سرو شام عروس و داماد
74

باغ تالار هاي ديگري كه مي توان در اين مقاله به آن ها اشاره كرد و به عبارتي ديگر شايستگي آن را دارند كه به عنوان زيباترين باغ تالار تهران و اطراف تهران معرفي شوند عبارتند از:

باغ عمارت 21
باغ تالار رويال پلاس
باغ تالار ملل
باغ تالار يلان

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۶:۱۴ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

دلايل كاهش ازدواج و فرزندآوري

دلايل كاهش ازدواج و فرزندآوري

جشن تعيين جنسيت

هر كس عمدا ازدواج نكند در ميانسالي و كهنسالي با مشكلات عاطفي و رواني روبرو مي‌شود. بشر هرگز نمي‌تواند تعيين جنسيت كند. زوجيت در حيوانات و جمادات غريزي است اما در انسانها ارادي است

 


شفاآنلاين>سلامت> دلايل فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و نگرشي كاهش ازدواج و فرزندآوري از سال ۱۳۸۵ تاكنون در نشست انديشكده خانواده مركز الگوي اسلامي ايراني پيشرفت به صورت مجازي بررسي شد.

 


به گزارش شفاآنلاين: غلامعلي افروز در نشست تخصصي مباني معرفت‌شناختي و ضرورت‌هاي اجتماعي فرزندآوري و فرزندپروري كه به همت انديشكده خانواده مركز الگوي اسلامي ايراني برگزار شد، گفت: مطابق آمار جهاني هم اكنون ۲۲ درصد جمعيت كشور سالمند هستند كه اين آمار تا ۳۰ سال ديگر با اضافه شدن حدود ۴۰ درصد ديگر جمعيت كشور رشد خواهد كرد.


افروز: سن حقيقي انسان برآيند سه فاكتور سن رواني، سن شناسنامه‌اي و سن زيستي است

وي گفت: هر كس عمدا ازدواج نكند در ميانسالي و كهنسالي با مشكلات عاطفي و رواني روبرو مي‌شود. بشر هرگز نمي‌تواند تعيين جنسيت كند. زوجيت در حيوانات و جمادات غريزي است اما در انسانها ارادي است. در ايران هزينه نگهداري، غذا، درمان و آرايش سگها چند برابر بچه‌هاي انسان تا قبل از سن دبستان است. سگ خوب است اما نه براي خوابيدن در كنار زنان و مردان در رختخواب.

رييس انديشكده خانواده مركز الگوي اسلامي ايراني پيشرفت تصريح كرد: سن حقيقي انسان برآيند سه فاكتور سن رواني، سن شناسنامه‌اي و سن زيستي است. سن زيستي از سن شناسنامه‌اي مهمتر است. تفاوت سني زن و شوهر اهميتي در فرزندآوري ندارد. بهترين زمان انعقاد نطفه انساني همگام با جوانه‌هاي طبيعي و فصل بهار است.

نوابي‌نژاد: نابساماني‌هاي عاطفي مادر بيش از پريشاني‌هاي پدر موجب اختلال در جنين مي‌شود

در ادامه شكوه نوابي‌نژاد با موضوع مباني عاطفي و اخلاقي فرزندآوري و فرزندپروري، گفت: مادر از هر فرد ديگري در خانواده به نوزاد و كودك نزديكتر است. نابساماني‌هاي عاطفي مادر بيش از پريشاني‌هاي پدر موجب اختلال در جنين و نوزاد مي‌شود. پدر مديريت كلان خانواده را بر عهده دارد اما مادر مديريت داخل خانه و پرورش و تربيت فرزندان را بر عهده دارد. روابط مناسب پدر و مادر موجب افزايش توانايي‌هاي سازگاري كودكان با يكديگر و هم‌سالان‌شان مي‌شود.

وي گفت: پيوند عاطفي مادر و كودك در قالب نظريه دلبستگي تحليل و تبيين مي‌شود. اين مسئله تاثير بسزايي در ثبات روان كودكان دارد. پيوند عاطفي يا دلبستگي در كودكي بين مادر و كودك يا پرستار و كودك بر رشد اجتماعي و جسمي و رواني كودك تاثير مستقيم دارد. دلبستگي زماني ايجاد مي‌شود كه مادر به كودك از طريق نواز، پيوند چشمي و از طريق نگاه به چهره و صحبت با كودك توجه مي‌كند.

نوابي‌نژاد خاطرنشان كرد: كودك از ۸ ماهگي نسبت به جدايي مادر واكنش نشان مي‌دهد. كودك امنيت از دست رفته دوران جنيني را با رفتن به آغوش مادر باز مي‌يابد. تحقيقات نشان مي‌دهد كه نظريه دلبستگي يكي از مهمترين حيطه‌هاي روانشناسي و عاطفي كودكان است.

رضا خجسته‌مهر خطاب به نوابي‌نژاد پرسيد موانع متعدد داخل خانواده و خارج خانواده وجود دارد كه اجازه نمي‌دهد خانم‌ها كه بعضا مادر هم هستند، به پيشرفتهاي اجتماعي و اقتصادي برسند. چطور مي‌توان اين موانع را رفع كرد؟

نوابي‌نژاد در پاسخ گفت: نقش‌هاي چندگانه زنان از ابتداي انقلاب و به بركت انقلاب اسلامي چشم‌گير بوده است. زنان فرهيخته‌اي داريم كه مي‌توانند علاوه بر مديريت عاطفي خانواده به اداره امور اجتماعي و پيشرفتهاي اجتماعي و اقتصادي برسند و البته به همكاري و همراهي مردان و دولتمردان كشور به اين جايگاهها برسند. مرخصي‌هاي زايمان نمونه‌اي از اين همراهي‌هاست كه بايد گسترش پيدا كند.

كاظمي‌پور: ازدواج در ايران ناشي از تغييرات ارزشي و نگرشي افراد كم شده است

در ادامه اين نشست شهلا كاظمي‌پور با موضوع مباني جمعيت شناختي فرزندآوري و فرزندپرور، گفت: طي سه دهه اخير نرخ باروري كل از حالت طبيعي به حالت كنترل شده تغيير يافته است. در سال ۱۳۹۹ به ازاي هر مادر ۱.۶ فرزند بود اما حد جانشيني ۲.۱ فرزند است. از سال ۱۳۸۵ رشد جمعيت افت داشته است. تغيير ارزشها و نگرشهاي جوانان پيرامون تشكيل خانواده يكي از دلايل اين افت است. براي حل مشكل بايد علل كاهش رشد جمعيت بايد بررسي شود تا برنامه‌ريزي‌ها و سياست‌ها نتيجه‌بخش باشد.

عضو انديشكده امور اجتماعي، جمعيت و نيروي انساني مركز الگوي اسلامي ايراني پيشرفت افزود: فردگرايي يكي از دلايل تغيير ارزشها و نگرش‌هاي جوانان و پرهيز از تشكيل خانواده است.

وي تصريح كرد: مطابق تحقيقي كه نسبت به تغييرات ميزان فردگرايي و تغيير ارزشها و نگرشهاي خانواده كه توسط جهاد دانشگاهي و وزارت فرهنگ و ارشاد انجام شد را بررسي كردم. سن فرزنداوري در سال ۱۳۶۵، ۲۵ سالگي بود اما اكنون اين عدد به ۲۹ سال افزايش يافته است.

كاظمي‌پور خاطرنشان كرد: با توجه به اين يافته‌ها مي‌توان گفت كه تحولات ازدواج و فرزند اوري در ايران به ميزان زيادي ناشي از تغييرات ارزشي و نگرشي افراد است بنابراين صرفا تاكيد بر تاثير شاخصهاي اقتصادي و اجتماعي بر تغييرات ازدواج و فرزنداوري و برنامه ريزي و سياستگذاري ناقص است.

متقي‌فر: براي اصلاح وضعيت رشد جمعيت كشور نيازمند مهندسي مجدد جمعيتي هستيم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي متقي‌فر گفت: افزايش جمعيت ايران تا قبل از سال ۱۳۸۵ رقم خورد. از ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۴ روند رشد جمعيت شروع شد و در پنج سال اخير بر شتاب روند كاهش جمعيت افزوده شد. اين مسئله پيامدهاي بسيار جدي براي كشور به دنبال داشته است. تحقيقي بر ۱۰۰ پژوهش ديگر انجام داديم. عوامل فرزنداوري را در اين تحقيق رصد كرديم. ۱۳ عامل فيزيكي براي بي‌رغبتي بانوان به فرزنداوري استخراج كرديم كه اين بي‌رغبتي به دلايل رواني شدت بيشتري دارد.

مديركل دفتر برنامه‌ريزي و توسعه اجتماعي جوانان وزارت ورزش و جوانان تصريح كرد: هشت دليل اقتصادي مانع از فرزنداوري است. اقتصاد خانوار ريشه در سبك زندگي خانواده دارد. در استانهاي كمتر برخوردار آمار ازدواج و فرزندآوري بالاست اما در استانهاي برخوردار آمار آزدواج و فرزندآوري كمتري دارند.

متقي‌فر تاكيد كرد: براي اصلاح وضعيت رشد جمعيت كشور نيازمند مهندسي مجدد جمعيتي هستيم.

آيت‌الله حكيم: سبك زندگي از طريق سه عنصر كليدي اعتقاد و روان و رفتار سالم قابل اصلاح است

در ادامه اين نشست آيت‌الله سيد منذر حكيم با موضوع مباني ديني فرزندآوري و فرزندپروري، گفت: خداوند متعال در مديريتي كه براي جهان بشريت در نظر گرفته است فرزندآوري را از كانال خانواده هدفگذاري كرده است. اين سخت‌افزار نيازمند نرم‌افزار يا مباحث فرهنگي دارد. آيات فراواني در اين باره وجود دارد.

عضو انديشكده خانواده مركز الگوي اسلامي ايراني گفت: سبك زندگي نماد مباحث فرهنگي فرزندآوري و فرزندپروري است. اشكال كار به چند عامل مهم بر مي‌گردد. قرآن كريم اعتقاد و بينش سالم را از طريق خداشناسي و خداباوري به روش قرآني خميرمايه اصلي مي‌داند و در بعد عاطفي و رواني روي قلب سليم تاكيد مي‌كند و سلامت رفتاري و كرداري در قالب بعد تقوا مطرح مي‌كند.

وي ادامه داد: بايد روي سه عنصر كليدي اعتقاد و روان و رفتار سالم كه سبك زندگي را مي‌سازد كار كنيم تا تحول فرهنگي اتفاق بيفتد و بر سياهچاله جمعيتي فائق بياييم. انديشكده خانواده مركز الگو بايد آسيب‌شناسي كند و جلوي فجايع بيشتر در اين زمينه‌ها گرفته شود.

پناهي: بين هنجارهاي اجتماعي و منابع موجود بايد هماهنگي وجود داشته باشد

در ادامه اين نشست محمدحسين پناهي با موضوع مباني فرهنگي و اجتماعي فرزندآوري و فرزندپروري، گفت: تحقق ارزشهاي اجتماعي نيازمند تنظيم قواعدي تحت عنوان هنجارها و نهادهاي اجتماعي شناخته و عملياتي مي‌شوند. از سوي ديگر براي اينكه به اهدافمان برسيم نيازمند منابع طبيعي و اجتماعي هستيم. بين هنجارهاي اجتماعي و منابع موجود بايد هماهنگي وجود داشته باشد به عبارت ديگر براي اينكه انسانها با استفاده از منابع موجود نيازهايشان را تامين كنند نيازمند هنجارها و قواعدي هستند كه مورد قبل اكثريت جامعه است.

وي افزود: منابع و هنجارها و نيازها بايد در هماهنگي با يكديگر باشند. تاكيد تك بعدي بر هر يك از عوامل موثر در فرزندآوري و فرزندپروري مانع از رفع نيازهاي انساني است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۴:۰۸ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

برگزاري سمينار «گفت‌وگوي جوانان» در آلمان

برگزاري سمينار «گفت‌وگوي جوانان» در آلمان
سمينار «گفت‌وگوي جوانان» با عنوان نامه‌هاي رهبري به جوانان غربي و رسالت ما» به همت رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در آلمان برگزار شد.

برگزاري سمينار در تهران

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، به همت رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در آلمان و با مشاركت مركز اسلامي امام رضا(ع)، سمينار «گفت‌وگوي جوانان» با عنوان نامه‌هاي رهبري به جوانان غربي و رسالت ما» با حضور جمعي از جوانان و علاقه‌مندان در سالن كتابخانه مركز اسلامي امام رضا(ع) برگزار شد.

 


شيخ امير ناجي، حسين چالار و جعفر تركي ايلماز از جواناني كه خود متولد آلمان بوده و در عرصه‌هاي ديني، فرهنگي و اجتماعي اين كشور فعال هستند در مورد نامه‌هاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) سخنراني كردند.

 


ايلماز به بيان نكاتي پيرامون جايگاه امام خميني(ره) و امام خامنه‌اي پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي جانشين حضرت مهدي(عج) بر روي زمين در جامعه اسلامي هستند، چنانچه ولايت جامعه‌هاي اسلامي، نه تنها ايران بلكه تمام مسلمانان جهان را برعهده دارند.

 


وي بخش‌هايي از نامه را به ربان آلماني بازخواني كرد و به تبيين آن جايگاه و اهميت رهبري، ولايت و اماميت امام خامنه‌اي پرداخت.

 


شيخ امير ناجي تأكيد كرد: ترويج و انتقال اين پيام مهم به جوانان از وظايف جوانان مسلماني است كه در غرب زندگي مي‌كنند و روش‌ها و فرهنگ ارتباط باجوانان غرب را خوب مي‌شناسند.

 


چالار در سخناني، يكي از راههاي پرداختن به نامه رهبري و معرفي اسلام واقعي به جوانان غربي را تبيين تمدن نوين اسلامي در جامعه غرب دانست.

 


وي اظهار كرد: فرهنگ، زبان، دين و مظاهر اقتصادي اجتماعي در يك جامعه به شدت به هم پيوسته هستند و يكديگر را تقويت مي‌كنند. از همين جهت امام خامنه اي متذكر شدند كه براي توسعه جهان اسلامي بايد در تمامي اين ابعاد خويش را تقويت كرد و رشد داد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۵:۲۴ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

قيمت پوشاك در يزد به هيچ عنوان بالا نيست/ مخالف برگزاري نمايشگاه پوشاك هستيم

رئيس اتحاديه پوشاك يزد:
قيمت پوشاك در يزد به هيچ عنوان بالا نيست/ مخالف برگزاري نمايشگاه پوشاك هستيم

 


برگزاري نمايشگاه در تهران

رئيس اتحاديه پوشاك يزد گفت: قيمت پوشاك يزد باتوجه به كيفيت بالاي انها كاملا مناسب بوده و به هيچ عنوان گرانتر از استانهاي ديگر نيست.

به گزارش شبكه اطلاع رساني راه دانا؛ علي عزيزي رئيس اتحاديه پوشاك يزد در گفتگو با خبرنگار يزدرسا، با بيان اينكه صحبتهاي برخي افراد مبني بر بالا بودن قيمت پوشاك يزد به هيچ عنوان درست نيست تصريح كرد:قيمت پوشاك هاي موجود در فروشگاه هاي يزد با توجه به كيفيت بالاي انها به هيچ عنوان گران نيست و حتي نسبت به برخي استانها قيمت هاي پوشاك يزد ارزان تر نيز مي باشد.


وي ادامه داد: علت سفر برخي از همشهريان يزدي به استانهاي ديگر براي تهيه پوشاك، تنوع بالاي پوشاك در استانهاي ديگر مي باشد كه باعث گرديده تعدادي از خانواده هاي يزدي براي تهيه پوشاك به ان استانها سفر كنند.

 


عزيزي با اشاره به اينكه قيمت پوشاك يزد به هيچ عنوان قابل مقايسه با استانهاي مشهد، تهران و اصفهان نيست ابراز داشت: استان يزد شهر نسبتا مسافر پذيري نمي باشد و حتي مسافراني كه به يزد سفر مي كنند قصد خريد پوشاك ندارند ولي اكثر مسافران استانهاي ديگر با هدف خريد سوغات ، پوشاك خريداري مي كنند كه كيفيت برايشان چندان اهميت ندارد به همين علت فروشگاه هاي پوشاك يزد مجبور هستند جنس با كيفيت خريداري كنند چون مشتري انها دائمي است.

 


وي ادامه داد: البته جديدا تعدادي فروشگاه با قيمت هاي بسيار پائين در يزد راه اندازي شده كه مردم مي توانند در صورت تمايل از اين فروشگاهها پوشاك خود را تهيه كنند ولي بايد توجه كرد كه ارزان خريدن به اين معني نيست كه كيفيت هم بالا است.

 


رئيس اتحاديه پوشاك با اشاره به اينكه فروشندگان پوشاك مجاز به دريافت 23درصد سود مي باشند خاطرنشان كرد: اين ميزان سود كه براي سراسر كشور مي باشد در چندسال قبل بعضا از سوي فروشندگان رعايت نمي شد ولي در سالهاي اخير به علت بالا رفتن قيمت تمامي فروشندگان از اين ميزان سود رضايت دارند و در ضمن اينكه مردم توان پرداخت بيشتر از اين ميزان را نيز ندارند.

 


عزيزي رئيس اتحاديه پوشاك در پايان با بيان اينكه اتحاديه پوشاك به صورت كامل با برگزاري نمايشگاههاي پوشاك در ايام پاياني سال مخالف است اظهار داشت: عمده جنس اين نمايشگاههاي از مشهد آورده مي شود و داراي كيفيت بسيار پائين مي باشد كه باعث مي شود مغازه داران دائمي يزد و همچنين مصرف كنندگان ضرر كنند به همين علت مخالفت خود را به اتاق اصناف اعلام كرده ايم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۶:۵۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

تشريفات عروسي در باغ و تالار، 7 نكته كليدي

تشريفات عروسي در باغ و تالار، 7 نكته كليدي

انتخاب باغ تالار مناسب

تيم تشريفات تالار يا باغ تالار خدمات قابل ارائه بي‌شماري به زوج‌هاي جوان ارائه مي‌كند و به‌طوركلي در راستاي حقيقت بخشيدن به روياي آنها در مراسم عروسي شان قدم برمي دارد.


به گزارش برنا، جاده زندگي به زيباترين بخش خود رسيده است و اكنون زمان جشن گرفتن آغاز مسير زندگي مشتركتان است. سبي كه همه ما مدت‌ها انتظارش را مي‌كشيم و طبيعتاً مي‌خواهيم آن را به بهترين و زيباترين شكل ممكن برگزار كنيم. بله، شب عروسي بدون شك و بي اغراق بهترين شب زندگي هر كسي است و زوج‌هاي جوان تمام تلاش خود را مي‌كنند تا اين شب مهم را به شبي به‌يادماندني كه در خاطره‌ها باقي مي‌ماند تبديل كنند. در راستاي رسيدن به اين هدف مي‌توان از كمك ديگران به‌خصوص تيم تشريفات تالار و باغ تالارها كه اختصاصاً در زمينه برگزاري مراسم‌هاي مجلل و لوكس فعاليت مي‌كنند، بهره گرفت.

تيم تشريفات تالار يا باغ تالار خدمات قابل ارائه بي‌شماري به زوج‌هاي جوان ارائه مي‌كند و به‌طوركلي در راستاي حقيقت بخشيدن به روياي آنها در مراسم عروسي شان قدم برمي دارد. در اين مقاله تلاش مي‌كنيم شما را با خدمات قابل ارائه توسط تيم تشريفات در مراسم‌ عقد و عروسي آشنا كنيم تا درصورت نياز، متناسب با خواسته‌ها و بودجه‌تان بهترين خدمات را در شب عروسيتان دريافت كنيد.

قبل از انتخاب محل برگزاري مراسم عروسي كه مي‌تواند تالار يا باغ تالار باشد بايد به چند نكته توجه داشته باشيد. تالارها موظف هستند تا بهترين خدمات را مطابق خواسته و ميل شما ارائه دهند. تيم تشريفات تلاش مي‌كند تا در طول برگزاري مراسم همه مراحل مانند پذيرايي و سرو غذا، عكاسي مدلينگ و عروسي و فيلم برداري، گل‌آرايي و تزئين سالن، چيدن ميزها و سفره عقد و ... به‌طور منظم و دقيق طي شوند و رضايت خاطر عروس و داماد، خانواده‌ها و مهمان‌ها فراهم شود.

خدمات قابل ارائه توسط تيم تشريفات باغ تالارها عبارت‌اند از:
گل‌آرايي سالن يا محوطه مطابق سليقه زوجين:
گل‌آرايي سالن برگزاري مراسم يكي از مهم‌ترين آيتم‌هاي يك مراسم زيبا و رويايي است زيرا جلوه باشكوهي به مراسمات عقد و عروسي مي‌بخشد. البته توجه به طراحي و نحوه گل‌آرايي نيز از اهميت بسياري برخوردار است. تيم تشريفات تالار با در نظر گرفتن بودجه و سليقه شما در اين زمينه، تخصصي‌ترين خدمات را ارائه مي‌دهد تا نه تنها گل‌آرايي سالن با تازه و باطروات‌ترين گل‌ها انجام شود بلكه رنگ و طراحي گل‌ها با ساير اجزاي سالم هارموني و تناسب لازم را داشته باشد.


پيشنهاد و معرفي دي جي يا گروه موسيقي:
موسيقي در برگزاري مراسم‌هاي مختلف جشن و شادي به‌ويژه مراسم عقد آريايي و عروسي بسيار حائز اهميت است. براي انتخاب گروه موسيقي بايد به چند مورد توجه نمود. به‌عنوان مثال بهتر است براي لحظه ورودتان به تالار و اولين حضور دونفره عروس و داماد روي استيج و براي ساير مراحل جشن، آهنگ مناسبي انتخاب شود. يكي از خدمات مهمي كه تيم تشريفات تالار ارائه مي‌دهد، معرفي گروه موسيقي حرفه‌اي و تخصصي است كه در حين اجرا تمامي موارد مهم از جمله دارا بودن ابزارآلات موسيقي مناسب، كيفيت مناسب صدابرداري و نكات ذكر شده را در نظر خواهند گرفت.

پيشنهاد يا انتخاب بهترين باغ و آتليه عكاسي عروس:
تشريفات عروسي + تالار + باغ

آلبوم عكس‌هاي نامزدي يا عروسي يادآور روزهاي خاطره‌انگيز زندگيتان است. بنابراين انتخاب تيم مجرب و حرفه‌اي در اين زمينه كه تجهيزات به‌روز و مدرن نيز در اختيار دارند، بايد در اولويت امور پيش از مراسمتان قرار داشته باشد. يكي از وظايف تيم تشريفات برگزاري مراسم عروسي، انتخاب يك گروه موسيقي با تمامي اين مشخصات است. به‌علاوه نكات ديگر از جمله انتخاب لوكيشن عكاسي و محل ضبط كليپ عروسي نيز يكي از نكات حائز اهميت است كه تيم تشريفات در حين انتخاب گروه عكاسي عروس به تمامي اين موارد توجه خواهد داشت.

تزئين ميز پذيرايي از مهمان ها با استفاده از ظروف مجلل، شمعدان، گلدان و ساير اكسسوري‌ها:
ايجاد هارموني بين تزئينات سالن، گل آرايي و چيدمان ميزها يكي از مهم‌ترين موضوعاتي است كه در برگزاري يك مراسم عروسي بايد به آن پرداخته شود. استفاده از ظروف شيك، شمع‎‌آرايي، استفاده از گلدان با گل‌هاي تازه و خوشرنگ، انتخاب روميزي متناسب با تم مراسم و ... همگي از جمله خدماتي هستند كه تيم تشريفات مراسم عروسيتان در نظر گرفته و اجرا خواهد كرد.

تهيه و سرو شام با استفاده از بهترين مواد اوليه و به بهترين شكل ممكن:
پذيرايي از مهمانان شامل چند بخش پذيرايي بدو ورود، سرو شام و پذيرايي پس از شام مي‌باشد. پذيرايي بدو ورود مهمان‌ها معمولاً با سرو نوشيدني كه مي‌تواند چاي، نسكافه يا آبميوه باشد به همراه شيريني و سپس سرو ميوه مي‌باشد. شام عروسي نيز شامل پيش‌غذا، سالاد، نوشيدني و غذاي اصلي است و پس از شام نيز مجدداً نوشيدني و دسر و كيك عروسي سرو مي‌شود. ممكن است برخي از زوجين بودجه كافي براي پذيرايي از مهمان‌ها به اين شكل را نداشته باشند، بنابراين تيم تشريفات مراسم عروسي تلاش مي‌كند تا با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد برخي از آيتم‌هاي پذيرايي را حذف را اضافه كند و در عين حال رضايت مهمانان و رفاه آنها را نيز در نظر داشته باشد. علاوه بر اين نظارت بر كيفيت مواد اوليه و تعيين ميزان غذاي تهيه شده براي جلوگيري از اسراف نيز از نكات بسيار مهمي است كه تيم تشريفات حتماً به آن توجه خواهد داشت.

زمان‌بندي مناسب براي انجام تمامي مراحل و جلوگيري از بروز تأخير و بي‌نظمي:
اگر امور مربوط به قبل از مراسم عروسي و امور حين برگزاري جشن را به تيم تشريفات تالار محول كنيد، مي‌توانيد باخيال راحت از اين روز لذت ببريد. زمان مناسب براي رزرو تالار و سالن آرايش عروس، زمان مناسب براي انجام خريد عروسي و دوخت لباس عروس، زمانبندي لازم براي شروع، ادامه و خاتمه مراسم همگي برعهده تيم تشريفات برگزاري مراسم عقد و عروسي است.

تهيه امكانات رفاهي براي مهمانان مانند پاركينگ مناسب، اطمينان از عملكرد صحيح سيستم سرمايشي يا گرمايشي سالن و ...:
پاركينگ يكي از مهمترين امكاناتي است كه يك تالار يا باغ تالار بايد ارائه دهد. ممكن است به دليل مشغله‌هاي فراوان، عروس و داماد به اين موضوع مهم كه رفاه و آسايش مهمان‌ها را در پي خواهد داشت را از قلم بيندازند. قطعاً بيشتر مهمانان با خودروي شخصي خود به مراسم مي‌آيند و اگر جاي پارك مناسب نداشته باشند، با مشكل مواجه خواهند شد. از طرف ديگر باتوجه به فصل برگزاري مراسم عروسي، وضعيت آب و هوا و سردي و گرمي سالن مراسم مي‌تواند آسايش مهمان‌ها را تحت تاثير قرار دهد. بنابراين با سپردن خدمات مراسم عروسيتان به يك تيم تشريفات حرفه‌اي مي‌توانيد مطمئن شويد رفاه مهماناني كه در مراسم حضور دارند از هر جهت تأمين است.

شايد ذهنيت زوج‌هاي جوان در مورد استفاده از خدمات تيم تشريفات تالارها، صرف هزينه‌هاي غيرضروري باشد؛ درحاليكه اين ديدگاه كاملاً اشتباه است. به‌طوركلي مزيت بهره‌گيري از تخصص تيم تشريفات براي برگزاري مراسم‌ها، استفاده از تجربه و ديدگاه آنها در برگزاري مراسم‌هاي مختلف باتوجه به درنظر گرفتن متغيرهاي مختلف از جمله ميزان بودجه زوجين است. به‌عنوان مثال، تيم تشريفات سعي مي‌كند با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد بهترين خدمات ممكن را به آنها ارائه دهد. بنابراين حتي اگر بودجه شما براي برگزاري مراسمي لوكس و لاكچري كلفي نباشد، تيم تشريفات با برنامه‌ريزي مناسب و با كمترين هزينه، سعي مي‌كند تا شب عروسيتان بيشترين شباهت را به تصوير ذهني‌تان داشته باشد.

تشريفات عروسي + تالار + باغ

يكي ديگر از مزيت‌هاي بهره‌گيري از تيم تشريفات آرامش خاطر و داشتن شبي بدون استرس، نگراني و دلهره است. اغلب عروس و دامادها به‌خصوص عروس خانم‌ها روزها و شايد ماه‌ها قبل از برگزاري مراسمشان استرس نحوه برگزاري مراسم را دارند و بي‌اختيار نگران بي‌نقص بودن برگزار اين شب مهم هستند. اين نگراني و استرس كاملاً طبيعي است اما ممكن است چه از نظر جسمي و چه روحي توان شما را تحليل ببرد و درنتيجه در آستانه فرا رسيدن مهم‎ترين شب زندگيتان، در بهترين وضعيت جسماني و روحي خود قرار نداشته باشيد و نتوانيد آن‌طور كه بايد، از اين شب خاص لذت ببريد. تيم تشريفات باغ تالار با قبول تمامي مسئوليت‌ها، متعهد مي‌شود كه همه چيز مطابق ميلتان انجام مي‌شود و وظيفه برنامه‌ريزي و پيگيري تمامي كارهاي پيش از برگزاري مراسم اعم از هماهنگي‌ها و تنظيم قراردادها و كارهاي حين برگزاري مراسم را برعهده مي‌گيرد. به‌اين‌ترتيب ديگر نيازي به تحمل استرس بيش‌ازحد براي برگزاري مراسمتان نمي‌باشد و مي‌توانيد با خيال راحت از اين شب مهم و خاطره‌انگيز لذت ببريد

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۴:۲۵ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

رعب و حشت در شب؛ حمله اوباش به يك تالار عروسي

رعب و حشت در شب؛ حمله اوباش به يك تالار عروسي

باغ تالار شرق تهران

اوباش با حمله به كارگاه چوب بري آن را به آتش كشيدند، شيشه هاي تالار را شكستند و خودروهاي مهمانان را تخريب كردند.

 

اوباش
به گزارش تازه‌نيوز، چند جوان كه در پي يك قرار نزاع به خيابان كشاورز مشهد رفته بودند، با رفتارهاي اوباشگرانه و حمله به اموال مردم، چنان وحشتي را به راه انداختند كه مهمانان يك تالار از شدت ترس هركدام به سويي گريختند.
اواخر هفته گذشته درحالي كه مهمانان يك تالار در جشن عروسي شركت كرده بودند ناگهان در تاريكي شب، تعدادي از اوباش سابقه دار نعره زنان و عربده كشان وارد محل شدند تا نزاع دسته جمعي به راه بيندازند.

آنان كه از قبل قرار نزاع را در كنار مغازه پرنده فروشي گذاشته بودند، سروصداي عجيبي در خيابان كشاورز به راه انداختند. اين افراد كه حالت طبيعي هم نداشتند براي ايجاد رعب و وحشت در خيابان شيشه هاي تالار را شكستند و سپس به تخريب خودروهاي مهمانان جشن عروسي پرداختند.
مهمانان كه از شدت ترس جيغ مي كشيدند هركدام به سويي مي گريختند تا از وحشت آفريني هاي اوباش در امان بمانند اما نزاع كنندگان كه قصد قدرت نمايي داشتند ظرف محتوي بنزين را بيرون آوردند و يك كارگاه چوب بري را نيز به آتش كشيدند. با شعله ور شدن آتش، لباس هاي مالك كارگاه نيز آتش گرفت و رعب و وحشتي عجيب در محل به راه افتاد. با كمك اهالي و مغازه داران بالاخره شعله هاي سركش آتش خاموش شد.

به نقل از خراسان، با گزارش شهروندان به پليس ۱۱۰، بلافاصله گروهي از نيروهاي كلانتري سپاد مشهد با دستور شبانه سرگرد جعفر عامري (رئيس كلانتري) عازم خيابان كشاورز شدند تا به وحشت آفريني هاي اوباش پايان دهند اما سابقه داران خطرناك با مشاهده خودروهاي پليس بلافاصله از محل گريختند و در تاريكي شب به مكان نامعلومي رفتند. از سوي ديگر با توجه به اهميت موضوع و با تاكيد سرهنگ حسين دهقان پور(فرمانده انتظامي مشهد) براي دستگيري سريع عاملان اخلال در نظم عمومي، بي درنگ نيروهاي عملياتي كلانتري وارد عمل شدند و ۳ تن از سركردگان اين ماجرا را به دام انداختند و به مراجع قضايي معرفي كردند. اين گزارش حاكي است تلاش پليس براي شناسايي و دستگيري ديگر متهمان مرتبط با اين پرونده همچنان ادامه دارد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۷:۵۴ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

زمين رايگان براي تولد 4 قلوها/ اعطاي زمين به خانواده هاي داراي 3 فرزند

معاون وزير راه خبر داد؛
زمين رايگان براي تولد 4 قلوها/ اعطاي زمين به خانواده هاي داراي 3 فرزند

جشن تولد در منزل

 


معاون مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي، از اعطاي زمين در شهرهاي مجاور يا جديد به خانواده‌هاي داراي ۳ فرزند و بيشتر خبر داد.

زمين رايگان براي تولد 4 قلوها/ اعطاي زمين به خانواده هاي داراي 3 فرزند

به گزارش اقتصادنيوز به نقل از ايرنا، «محمود محمودزاده» در گفت وگويي، از آغاز اجراي قانون مجلس در حمايت از خانواده و جواني جمعيت با اهداي زمين مسكوني رايگان به خانواده‌اي كه اخيرا صاحب ۴ قلو شد، خبر داد و گفت: قانون اعطاي زمين به خانواده‌ها با هدف تعالي و جواني جمعيت صورت مي‌گيرد.

 


وي ادامه داد: بر اساس قانون جديد مصوب مجلس، زوج‌هايي كه از آذر امسال صاحب فرزندان سوم به بعد شوند از مشوق‌هاي دولتي مانند زمين بهره‌مند مي‌شوند، به نحوي كه در شهرهاي زير ۵۰۰ هزار نفر جمعيت و بيشتر سه دانگ يك زمين به نام خانم و سه دانگ ديگر به نام آقا اختصاص داده مي‌شود.

 


معاون مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي گفت: وزارت راه و شهرسازي به نمايندگي از دولت صاحب زمين يا واحد مسكوني ساخته شده است و آن را به صورت بالمناصفه در اختيار خانواده داراي فرزند سوم به بعد مي‌گذارد.

 


محمودزاده يادآور شد: در شهرهاي بالاي ۵۰۰ هزار نفر كه تعداد كمي از شهرهاي ما هستند، واگذاري زمين به خانواده‌هاي داراي ۳ فرزند و بيشتر در شهرهاي جديد يا شهرهاي مجاور صورت خواهد گرفت.

 


به گزارش ايرنا؛ «اميرحسين بانكي پورفرد» رييس كميسيون مشترك طرح جواني جمعيت و حمايت از خانواده، از رفع ايرادات شوراي نگهبان به ماده ۱۰ اين طرح و نحوه اختصاص زمين به خانواده‌ها براي تولد فرزند سوم به بعد در كميسيون متبوع خود خبر داد و گفت: اختصاص زمين يكي از مهمترين مشوق‌هاي طرح جواني جمعيت است كه براساس اين طرح، زمين ۱۵۰ تا ۲۰۰ متري به خانواده‌ها براي تولد فرزند سوم پيش بيني شده است.


دفتر عقد شيك شهرك غرب

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۳:۱۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

يك تالار عروسي در فسا به دليل بي‌توجهي به هشدارهاي كرونايي بسته شد

يك تالار عروسي در فسا به دليل بي‌توجهي به هشدارهاي كرونايي بسته شد

 


بهترين باغ تالار تهران

شيراز-ايرنا- مدير گروه سلامت محيط و كار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكي فسا گفت: بازرسان بهداشت، يك تالار فسا را به دليل توجه نكردن به هشدارهاي بهداشتي در زمينه مبارزه با كرونا، تعطيل كردند.

 


رسول امين زاده روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: اين تالار به علت عدم رعايت پروتكل هاي بهداشتي و پذيرش مهمان بيش از ميزان تعيين شده، توسط بازرسين اين معاونت بسته شد.

 


وي بيان كرد: نظارت بر اصناف خصوصاً مراكز پر جمعيت مي تواند باعث مهار نشر بيماري كرونا شود و گاه عملكرد بعضي از اصناف در گسترش بيماري به شدت مردم را با خطر مواجه مي سازد.

 


طبق اعلام وزارت بهداشت، از روز شنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۰ رنگ شهرستان فسا با توجه به ميزان بروز ويروس كرونا و ميزان موارد بستري به رنگ نارنجي تغيير يافت.

 


وي بر رعايت فاصله گذاري فيزيكي توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحيح از ماسك، شست و شوي دست ها، دوري از تجمعات و پرهيز از دورهمي خانوادگي، بازبودن پنجره ها و تهويه مناسب هوا و نظارت و تذكر همگاني بر اجراي پروتكل هاي بهداشتي تاكيد كرد.

 


شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ كيلومتري جنوب شرقي شيراز واقع شده است.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۸:۳۷ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

اصلاحيه/ رئيس دانشگاه تهران درباره ماجراي عكس‌هاي نامتعارف در جشن فارغ‌التحصيلي چه گفته بود؟


اصلاحيه/ رئيس دانشگاه تهران درباره ماجراي عكس‌هاي نامتعارف در جشن فارغ‌التحصيلي چه گفته بود؟
برگزاري مراسم جشن فارغ التحصيلي

 


با بررسي مجدد صوت اين مراسم، دريافتيم در زمينه استخدام واژگان منتسب به رئيس دانشگاه تهران، از سوي تنظيم‌كننده گزارش اشتباهي صورت گرفته است كه بدينوسيله اصلاح مي‌شود.

 


اصلاحيه/ رئيس دانشگاه تهران درباره ماجراي عكس‌هاي نامتعارف در جشن فارغ‌التحصيلي چه گفته بود؟
سخنان منتسب به رئيس دانشگاه تهران درباره بحث عكس‌هاي غيرمتعارف برخي دانشجويان در يك جشن فارغ‌التحصيلي، به شرح مندرج در اين خبر اصلاح مي‌شود.

 


به گزارش جماران، در گزارش جماران از برنامه روز دانشجو كه روز شانزدهم آذر ماه ۱۴۰۰ از سوي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران برگزار شده بود، در انعكاس بخشي از سخنان دكتر سيدمحمد مقيمي رئيس دانشگاه تهران در پاسخ به يكي از دانشجويان و در حالي كه درباره نوع مواجهه با ماجراي عكس‌هاي غيرمتعارف برخي فارغ‌التحصيلان دانشكده حقوق و علوم سياسي در جشن فارغ‌التحصيلي سخن مي‌گفت، آمده بود: "دادستان زنگ زد و گفت رئيس دانشكده و دانشجو بايد بازداشت شوند"

 


اين درحاليست كه با بررسي مجدد صوت اين مراسم، دريافتيم در زمينه استخدام واژگان منتسب به رئيس دانشگاه تهران، از سوي تنظيم‌كننده گزارش اشتباهي صورت گرفته است كه بدينوسيله اصلاح مي‌شود.

 


بر اين اساس، رئيس دانشگاه تهران در حالي كه در جمع دانشجويان حاضر در اين مراسم، در پاسخ به يكي از دانشجويان و در حالي كه درباره نوع مواجهه با ماجراي عكس‌هاي غيرمتعارف برخي فارغ‌التحصيلان دانشكده حقوق و علوم سياسي در جشن فارغ‌التحصيلي سخن مي‌گفت، عنوان كرد: "شب آن روز، از دادستاني گفتند فردا صبح رئيس دانشكده و دانشجويان، دادستاني (احضار). اما ما هم گفتيم خودمان در دانشگاه سازوكار انضباطي داريم."

 


بدينوسيله پايگاه خبري جماران، بخاطر استخدام واژگان نادرست در خبر مزبور، از مخاطبان عذرخواهي مي‌نمايد.

گل فروشي آنلاين

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۴:۴۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)